Workz Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Workz Sweden AB

Kundservicemedarbetare till Stadium sökes!

Är du en social person som söker efter nya utmaningar? Trivs du med att erbjuda service i absolut världsklass och gedigen samarbetsanda? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig! Vi söker just nu kundservicemedarbetare till Stadiums huvudkontor i Norrköping. Bli en del av Workz och Stadium och join the movement! Tillsammans kan vi göra skillnad! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare till Stadium. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt underlättar för Stadiums privatkunder i frågor gällande produkter, tjänster, tekniska frågor kring hemsidan, samt övriga frågor som kan uppstå. Arbetet sker främst över telefon samt i skrift via mail. Utöver detta kommer du även samarbeta med kundserviceteamet för föreningsavdelningen, och kommer således även arbeta mot föreningar. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt huvudkontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan. VI SÖKER DIG SOM Vi söker en snabbtänkt person som trivs med att tänka utanför boxen för att lösa problem. Du är dedikerad till att leverera utmärkt service och drivs av teamets framgång. Sportintresse är en bonus men inget krav. Vi kommer att ge dig träning i samtalsteknik, hantering av svåra situationer och skriftlig kommunikation. Dessa färdigheter kommer vara värdefulla både i arbetslivet och privat. VI SER ÄVEN ATT DU Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande PRAKTISK INFORMATION Start: 1 juni 2024Omfattning: Deltid 50-80%Lön:Enligt kollektivavtalPlacering: NorrköpingArbetstider: Schemaläggning under öppettider (mån-sön 8-20) VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA: Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand. OM TJÄNSTEN: Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar. I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner. VI SÖKER DIG: Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt. Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen. För att passa i rollen ser vi att du: Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning. Har en god system- och datavana. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat. En fullständig gymnasieexamen. Meriterande för rollen är: Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system. Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande. PRAKTISK INFORMATION: Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Finsktalande kundservicemedarbetare till Stadium!

Söker du ett spännande arbete fullt med härliga kundmöten? Pratar du dessutom FINSKA? Då har vi på Workz den perfekta tjänsten för dig! Join the movement! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare med Finska som modersmål till Stadium med start omgående. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt arbetar med att underlätta för Stadiums kunder gällande olika förfrågningar. Hela Stadiums kundservice består idag av ca 25-33 personer men du som börjar kommer ingå i team Finland som är ett mindre men sammansvetsat team på 3 personer. Teamet hanterar frågor gällande bl.a. e-handel, produkter, lager och reklamation. Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion i detta arbete. Som kundservicemedarbetare får du en bred roll, där du löser kunders problem och svarar på frågor genom telefon och mail. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt servicekontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan med bara några minuters promenad. VI SÖKER DIG SOM ÄR Lösningsorienterad Har god dator-, telefon och systemvana. Har goda kunskaper i finska (modersmål), det är meriterande med svenska, engelska och norska språkkunskaper. Som person är du snabblärd och har lätt att tänka utanför boxen för att hitta lösningar på problem. Du levererar alltid bästa möjliga service och drivs av att det går bra för hela teamet. Vidare ser du hellre lösningar än problem och har en positiv attityd mot både kollegor och kunder. VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss. PRAKTISK INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Deltid 50% - 100%Placering: NorrköpingArbetstider: Schema kan förläggas under öppettiderna vardagar 08:00 – 17:00 Språkkrav: Finska Kontakt: För mer information om tjänsten kontakta gärna [email protected] OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Finsktalande kundservicemedarbetare sökes!

Vill du vara en del av ett energifyllt team som älskar att hjälpa kunder och skapa positiva upplevelser? Är finska ditt modersmål och har du en passion för att leverera enastående service? Då kan detta vara något för dig!Vi berättar mer om företaget under intervjun. Om rollen: Som en del av vårt Finlandsteam kommer du att vara en nyckelspelare i att underlätta för kunderna med deras olika förfrågningar. Du kommer att hantera frågor gällande e-handel, produkter, lager och reklamation, både via telefon och e-post. Vem vi letar efter: Vi söker dig som är lösningsorienterad, har utmärkta kunskaper i finska och har en positiv inställning. Du bör vara bekant med att arbeta med datorer, telefoner och olika system. Erfarenhet av kundservice är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Som en del av Workz-familjen kommer du att få en grundlig utbildning och kontinuerlig träning inom kundservice. Du har också möjlighet att bli certifierad, vilket är en värdefull tillgång på arbetsmarknaden. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en engagerad konsultchef som stöttar din utveckling. Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid 50% - 80% (minst 20 timmar/vecka) Placering: Norrköping Arbetstider:Inom ramarna för måndag-fredag 08.00-17.00 Språkkrav: Finska i tal och skrift

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail! Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär! OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare. OM TJÄNSTEN I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa. VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker! VI SÖKER DIG SOM Har en fullständig gymnasieutbildning Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en god dator- och systemvana Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen. PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag WORKZ ERBJUDER DIG Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling. Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz! ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Kundservicemedarbetare till Aspia!

Är du en serviceorienterad person som trivs i en föränderlig miljö? Vill du arbeta på ett företag där laganda och kompetensutveckling främjas? Här är det din och teamets uppgift att leverera och utveckla förstklassig service till kunderna, samtidigt som företaget i sig växer på alla håll och kanter. Låter det spännande? Läs mer nedan! OM FÖRETAGETAspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det de är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Besök vår webbplats på www.aspia.se för mer information om oss. OM TJÄNSTENDu kommer ingå i ett mindre familjärt team där alla jobbar mot samma mål – säkerställa att kunden får rätt hjälp med ett suveränt bemötande. Du möter kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbeten kring processer och rutiner. VEM ÄR DUDu är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för IT och kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna roll ser vi att du är tekniskt lagd och har tidigare erfarenhet av systemsupport. Vidare ser vi att du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta med dina kollegor och ser ett värde i att samarbeta och stötta dina kollegor vid behov. VI SÖKER DIG SOM Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarade. Tidigare arbetat med IT- eller kundsupportMeriterande om du har En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller redovisning Tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi, lön och kundreskontra PRAKTISK INFORMATIONStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Enligt kollektivavtal Placering: Torsgatan 21, centrala StockholmArbetstider: Kontorstider, vardagar VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Norsktalende personer til SEB Kort!

Brenner du for å oppnå resultater, er flink til å håndtere press og samtidig verdsetter stabilitet? Da kan du være vår neste servicestjerne, da vi nå søker etter flere fantastiske kollegaer til kundeserviceteamet på SEB Kort! Her jobber ansatte som brenner for å levere førsteklasses service og elsker å hjelpe SEBs kunder rundt om i Skandinavia! Du vil bli ønsket velkommen til SEBs hovedkontor i Arenastaden, Solna, hvor du blir møtt av kjent kunst på veggene og din egen barista som står klar med morgenkaffen! OM SEB Siden vår oppstart for 160 år siden har SEB blitt ledet av en sterk tro på at entreprenørielle tenkere kombinert med innovative selskaper er nødvendig for å skape en bedre verden. Vi er her for å hjelpe dem med å oppnå sine ambisjoner og lykkes både i gode og vanskelige tider. Vi er bankens drivkraft, og gir den økonomiske ekspertisen våre organisasjons- og privatkunder stoler på. Vi gjør dette med fokus på kundenes behov, forpliktelse til kvalitet og tillit, og en entreprenøriell tankegang for å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Les mer: https://sebgroup.com/ OM STILLINGEN SEB Kort er til stede i alle de nordiske landene. De jobber med en rekke ulike merker, inkludert deres egne - SEB, Eurocard og Diners Club - samt ulike samarbeidspartnere. Kortkundene deres er både privatpersoner og bedrifter. Gjennom SEBs ulike kanaler - telefon, e-post og Facebook - har de over en million kundekontakter hvert år. I hvert eneste av disse kundemøtene er det muligheter for å gjøre en forskjell. Av den grunn er SEBs aller viktigste mål å levere førsteklasses service. I rollen som kundeservicemedarbeider blir du en del av et fantastisk team som håndterer SEB Korts produkter og tjenester. Ditt hovedansvarsområde vil være kundestøtte via e-post og telefon, primært fra vårt naboland Norge. Mer spesifikt vil du hjelpe kundene med spørsmål om blant annet fakturering, transaksjoner, reklamasjoner, kreditter, renter og veilede dem i SEBs ulike digitale kanaler, med mål om å alltid gi best mulig service til kunden. HVEM ER DU? For å lykkes i denne rollen kreves det stor serviceengasjement og en drivkraft for å nå mål og resultater. Du brenner for å gi service på høyeste nivå og har en profesjonell tilnærming til kundene. Vi ser også etter at du liker å samarbeide med andre, da arbeidet innebærer mye personlig kontakt med både kunder og kolleger. SEB arbeider med et bredt spekter av produkter i en stadig skiftende bransje, og vi setter derfor pris på at du trives med å stadig lære nye ting og drive din egen kompetanseutvikling. Du vil tilhøre et stort kundeserviceteam som håndterer norske kunder. Vi ser gjerne at du har: Videregående skoleutdanning Noen års arbeidserfaring Erfaring innen kundeservice eller annen service-/salgsrolle Flytende muntlig og skriftlig kompetanse i norsk og engelsk, og forståelse for svensk PRAKTISK INFORMASJON Arbeidsgiver: Workz Oppdragsgiver: SEB Kort Stillingsomfang: Heltid, fast ansettelse med prøvetid Lønn: Individuell lønnsfastsettelse, tariffavtale gjelder Arbeidssted: Stjärntorget 4, SolnaArbeidstider: Kontortid VI TILBYR DEG Workz er spesialister på kundeservice. Hos Workz gir vi deg grundig opplæring og trening innen service og kundehåndtering. Når du er ferdig, blir du en sertifisert kundeservicemedarbeider. Hvordan du utvikler karrieren din hos oss, avhenger kun av dine egne ambisjoner. Vi støtter deg fullt ut og er med deg på din vei til utvikling. Vårt tilbud til deg som ansatt hos Workz inkluderer tariffavtalevilkår og en dedikert konsulentleder som gir opplæring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe deg. Velkommen til Workz! SØKNAD Vi gjennomfører tester som første trinn i rekrutteringsprosessen. Testen sendes til din e-post umiddelbart etter at du har søkt, og den må fullføres for å bli en aktuell kandidat. Ta gjerne en titt på filmen om vår rekrutteringsprosess. Kontakt: Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vårt rekrutteringsteam på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Finsktalande kundservicemedarbetare sökes!

Vill du vara en del av ett energifyllt team som älskar att hjälpa kunder och skapa positiva upplevelser? Är finska ditt modersmål och har du en passion för att leverera enastående service? Då kan detta vara något för dig!Vi berättar mer om företaget under intervjun. Om rollen: Som en del av vårt Finlandsteam kommer du att vara en nyckelspelare i att underlätta för kunderna med deras olika förfrågningar. Du kommer att hantera frågor gällande e-handel, produkter, lager och reklamation, både via telefon och e-post. Vem vi letar efter: Vi söker dig som är lösningsorienterad, har utmärkta kunskaper i finska och har en positiv inställning. Du bör vara bekant med att arbeta med datorer, telefoner och olika system. Erfarenhet av kundservice är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Som en del av Workz-familjen kommer du att få en grundlig utbildning och kontinuerlig träning inom kundservice. Du har också möjlighet att bli certifierad, vilket är en värdefull tillgång på arbetsmarknaden. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en engagerad konsultchef som stöttar din utveckling. Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid 50% - 80% (minst 20 timmar/vecka) Placering: Norrköping Arbetstider:Inom ramarna för måndag-fredag 08.00-17.00 Språkkrav: Finska i tal och skrift

15 maj 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Kundservicemedarbetare sökes till kommande uppdrag!

Hittar du inte rollen du söker efter? Då har du kommit rätt! Vi letar ständigt efter nya talanger inom kundservice och välkomnar dig att skicka in en spontanansökan. Oavsett vilken roll du är intresserad av, hos oss går det undan - redan imorgon kan det vara dig vi letar efter! Vi söker främst dig som behärskar svenska och engelska i tal och skrift, och det är meriterande med kunskaper i övriga nordiska språk. Vi uppskattar även sökande med en fullständig gymnasieutbildning.Du kan även välja att connecta här:https://karriar.workz.se/connect, för att inte missa fler chanser till lediga jobb! På Workz är vi specialister på kundservice och vi erbjuder dig en gedigen utbildning och träning inom service och kundhantering. När du är klar med utbildningen blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling är helt upp till dina ambitioner och vi finns där för att stötta dig och vara med dig fullt ut i din utveckling. Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som inte bara utbildar dig utan även alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz! För att bli en aktuell kandidat hos oss genomför vi tester som första steg i rekryteringsprocessen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras. Har du några frågor är du välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected].

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Kundservicemedarbetare till Stadium sökes!

Är du en social person som söker efter nya utmaningar? Trivs du med att erbjuda service i absolut världsklass och gedigen samarbetsanda? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig! Vi söker just nu kundservicemedarbetare till Stadiums huvudkontor i Norrköping. Bli en del av Workz och Stadium och join the movement! Tillsammans kan vi göra skillnad! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare till Stadium. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt underlättar för Stadiums privatkunder i frågor gällande produkter, tjänster, tekniska frågor kring hemsidan, samt övriga frågor som kan uppstå. Arbetet sker främst över telefon samt i skrift via mail. Utöver detta kommer du även samarbeta med kundserviceteamet för föreningsavdelningen, och kommer således även arbeta mot föreningar. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt huvudkontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan. VI SÖKER DIG SOM Vi söker en snabbtänkt person som trivs med att tänka utanför boxen för att lösa problem. Du är dedikerad till att leverera utmärkt service och drivs av teamets framgång. Sportintresse är en bonus men inget krav. Vi kommer att ge dig träning i samtalsteknik, hantering av svåra situationer och skriftlig kommunikation. Dessa färdigheter kommer vara värdefulla både i arbetslivet och privat. VI SER ÄVEN ATT DU Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande PRAKTISK INFORMATION Start: 1 juni 2024Omfattning: Deltid 50-80%Lön:Enligt kollektivavtalPlacering: NorrköpingArbetstider: Schemaläggning under öppettider (mån-sön 8-20) VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024