Lediga jobb i Nynäshamn

Sök totalt 126 lediga jobb i Nynäshamn

Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Enhetschef sökes till Nynäshamn

Dedicare söker just nu enhetschef för uppdrag i Nynäshamn. Uppdragets sträcker sig från 10/6 till och med 20/12.  Arbetstider är mellan ca 7.30 och 16.30.  Vi söker dig som är intresserad av att arbeta för en trygg arbetsgivare där du som konsult får en erfaren konsultchef som din närmsta kontaktperson och som är med dig hela vägen från intervju tills du är klar på ditt uppdrag. Att arbeta för Dedicare som konsult är som att arbeta i ett litet familjeföretag med den öppna och hjärtliga relation som finns där men med tryggheten och den breda kompetensen det innebär att arbeta i ett av Sveriges största bemanningsföretag.  Kvalifikationer • Sjuksköterskeexamen • Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.  • Erfarenhet av arbete som enhetschef Ansökan Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. På vår hemsida presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast.

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Personlig assistent/sommarvikarie Nynäshamn

Omsorgshuset söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos en kvinna bosatt strax utanför Nynäshamn. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av personlig assistans, men det viktigaste är att personkemin stämmer. Arbetspassen är förlagda kl. 08-16 samt 16-23.30. Vi ser gärna att du kan vara flexibel och kan tänka dig att arbeta både på vardagar och helger. Vi välkomnar endast kvinnliga sökande till denna kund. Du som söker jobbet kan inte vara allergisk mot pälsdjur, då kunden har katt samt hästar. Du får gärna tycka om att laga mat, vara i trädgården samt att åka ut på shoppingrundor. Du bör ha körkort och egen bil för att på smidigast sätt ta dig till och från arbetet. Du är positiv och ser hellre lösningar än problem. Du är lyhörd och har förmågan att läsa av en person. Du tar egna initiativ. Du är professionell. Du är strukturerad och ordningsam. Du kommunicerar obehindrat på svenska. Vår ansökningsprocess ligger digitalt i framkant och låter dig ansöka direkt från din mobil på några få minuter utan CV eller personligt brev. Istället får du svara på några frågor om din erfarenhet och kompetens och göra en kort video-presentation. Vi använder den senaste teknologin för att kunna erbjuda en rättvis bedömning av alla kandidater. Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Ställningsbyggare

Är du en erfaren ställningsbyggare som lockas av en kombinerad och varierad tjänst inom skeppsservice? - Då kan du vara Saab Muskös nya medarbetare! På Saab Muskö arbetar vi med svenska marinens fartyg inom reparation, underhåll samt modifieringar. Den här rollen hör till sektionen Service och Support vars arbete innefattar flera områden så som skeppsservice, anläggningsservice, dockning av fartyg, bygga ställningar samt förråd och godsmottagning. Vi blickar ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Nu behöver vi nya medarbetare som vill föra varvstraditionen vidare och bidra till att förstärka Saab verksamhet på Muskö. Din framtida utmaning Tjänsten är en kombinerad roll som innefattar ställningsbygge och arbete inom skeppsservice och du kommer ha flera olika arbetsuppgifter och arbetsdagarna kommer variera beroende på var vi befinner oss i ett underhållsprojekt. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat: * Planering montering och demontering av våra ställningsprojekt. Arbetet utförs både ombord på fartyg, utanpå fartyg och i dockan. * Ställningsbygge efter ritning samt specialanpassat bygge för att komma åt svåråtkomliga platser. * Regelbunden kontroll och underhåll av utrustning såsom taljor, tampar och laser. * Tillsammans med kollegor på avdelningen för skeppsservice arbeta med spolning av fartygets skrov och tankar * Ingå i en arbetsgrupp som genomför dockning av stridsfartyg under ledning av en dockmästare * Vara del i en räddningsgrupp som byggs upp inom varvets verksamhet * Bidra till förbättringsarbete av arbetssätt inom det dagliga arbetet i verksamheten * Viss administration så som hantering av arbetskort. Du samverkar med varvets övriga verkstäder och underentreprenörer för att nå den höga kvalitet i utfört arbete som vi eftersträvar inom Saab Kockums. Du samarbetar obehindrat med projektledare, sektionschef, arbetsledare och hela varvets organisation i det dagliga arbetet. Vem är du? Vi tror att du är en person som har en hel del praktisk erfarenhet med dig från olika roller i yrkeslivet inklusive ställningsbyggnation. Du trivs med att arbeta i industrimiljö och din erfarenhet gör att du förstår de utmaningar som rollen innebär. Du är trygg i din arbetsroll, tar ansvar och visar eget initiativ. För att kunna söka tjänsten har du: * Yrkesbevis för att bygga ställning över 9 meter * Erfarenhet av ritningsläsning och förmåga att arbeta i olika miljöer, både vid kaj och docka * Noggrannhet och hög säkerhetsmedvetenhet i arbetsutförandet. * Erfarenhet och/eller kunskap inom arbete med olika sorters byggnadsställningar, inklusive lösbygge med äldre rör samt nyare ställningsmodeller * Körkortsbehörighet B För att passa i rollen trivs du med teamarbete och är van att arbeta i en organisation med många anställda. Som person ser vi gärna att du är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad. Andra önskvärda egenskaper är lugn, stresstålig samt förmåga att ta stort ansvar i dina åtaganden. Du kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och på engelska och har grundläggande datorvana. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Saab med Skill. Vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Vid frågor kontakta gärna ansvariga rekryterare: Linda Sjölander, 08-120 97 175 , [email protected] eller Kajsa Jansson, 08-120 97 178, [email protected] Om Saab På Saab Kockums Muskö satsar vi på att utöka vår verksamhet. Vi förvaltar en varvstradition på historisk mark. Det startade i början av 1700-talet då en Örlogsbas uppfördes på Skeppsholmen i Stockholm. Det blev så småningom behov av att hitta en bättre plats för flottans fartyg och verksamheten flyttade 1969 ut från Stockholm till skärgårdsön Muskö. Vi arbetar fortfarande med svenska marinens fartyg inom reparation, underhåll samt modifieringar. Nu behöver vi nya medarbetare som vill föra varvstraditionen vidare och bidra till att förstärka Saab Kockums verksamhet på Muskö. Du blir en del av Saab som är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 18 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld.

16 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Planarkitekt till samhällsbyggnadsförvaltningen

Vill du bidra till kommunens förändringsresa där vi skapar ännu bättre förutsättningar att möta behoven hos de som bor, verkar i och besöker Nynäshamns kommun - idag och i framtiden? Vill du ha en bred och viktig strategisk roll som har stor påverkan även i det operativa? Då behöver vi dig! Välkommen till vårt team! Nynäshamn är en kommun nära Stockholm som kontinuerligt växer för att rymma såväl fler som mer. Det är både intressant och utmanande att bevara och utveckla vår landsbygd och natur samtidigt som våra tätorter växer. Arbetsuppgifter Som planarkitekt är du en nyckelperson i kommunens framtida utformning. Arbetet innebär många kontakter inom den kommunala organisationen samt med exploatörer, fastighetsägare och konsulter, liksom med kommunens politiker och invånare.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för upprättande av detaljplaner samt driva arbetet i enlighet med beslutade projekt-, tidsplaner-, och budgetar inom ramen för planuppdraget. Rollen kan innebära både projektledning och projektdeltagande enligt kommunens samhällsbyggnadsprocess. Ge vägledning och planrådgivning internt och externt, mentorskap/stöd och kompetensöverföring internt i detaljplanfrågor.    Som medarbetare på enheten Plan- och bygglov är du tillsammans med chef och kollegor ansvarig för genomförandet av enhetens samtliga uppdrag. Vi ser att det är viktigt att arbeta tillsammans och med ett helhetstänk i projekten samt sträva efter en god service, en effektiv samhällbyggnadsprocess och genomförbarhet i alla uppdrag.  Om arbetsplatsen Förvaltningen ansvarar för översiktsplanering, mark- och exploateringsfrågor, miljö- och klimatfrågor, samhällsbyggnadsprocessen, trafik- och infrastrukturplanering, bygglovs- och tillsynsverksamhet, kartframställning, geografiska data (GIS) och analys för kommunens fysiska planering i de delar som rör detaljplanering och områdesbestämmelser samt frågor kring arkitektur och gestaltning. Även naturmiljö- och kulturmiljöfrågor ligger inom förvaltningens ansvarsområde. Förvaltningen är organiserad i fyra enheter: stab, plan- och bygglov, mark och exploatering samt strategisk planering.  Enheten för plan- och bygglov fullgör på uppdrag av samhällsbyggnadsnämndens myndighet- och tillsynsansvar för byggväsendet inom kommunen. Enheten arbetar i huvudsak med detaljplanering, lovprövning, strandskyddsbestämmelser, tillsyn över den byggda miljön, vägledning- och rådgivning sker enligt lagstiftning och med rätt kvalité, samt hög service i myndighetsutövandet. Enheten består idag av en enhetschef samt tolv medarbetare fördelat på en bygglovsarkitekt, fyra planarkitekter och sju bygglovsingenjörer.   Det här söker vi hos dig För att lyckas i rollen har du: • examen inom samhällsplanering, samhällsbyggnad, arkitektur eller annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdigt • flerårig dokumenterad erfarenhet av samhällsplanering och självständigt driva planprocesser framåt eller motsvarande • goda kunskaper i tillämpning av plan- och bygglagen och annan närbesläktad lagstiftning som är relevant för tjänsten • god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska, detta för att lyfta fram ditt budskap på ett enkelt och tydligt sätt • förmågan av att vara en driven och kommunikativ projektledare/projektdeltagare som kan prestera både på egen hand och i grupp • B-körkort. Det är meriterande om du har: • erfarenhet av att verka i en politiskt styrd organisation • förståelse och kunskap kring bygglovsprövning och genomförbarhetsfrågor • god datorvana och kunskap i Mycarta Plan, AutoCAD och Adobe-programmen Illustrator och indesign.   Personliga egenskaper vi letar efter Som person är du initiativtagande, självgående och relationsskapande. Du har förmågan att tänka kreativt, lösningsorienterat och främja öppenhet för nya idéer och tillvägagångsätt inom ditt område. Du tar ansvar för dina uppgifter, hittar och föreslår sätt att driva dina processer vidare. Utifrån detta har du förmågan att leverera konkreta resultat och driva projekt och uppdrag mot fastställda mål och tidsfrister. Arbetet genomsyras av rätt kvalitet och med hög service i myndighetsutövandet.    Det här erbjuder vi dig • Hos oss får du göra skillnad i människors liv. Här har du nära till din chef och dina kollegor, påverkan och beslut.  • Nynäshamn är en lugn och trygg kommun. Tryggheten finns även i våra team – vi är prestigelösa, uppmuntrar och backar upp varandra när det behövs.  • Nynäshamns kommun är en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Vår resa ger dig möjlighet till utmaningar och varierande arbetsuppgifter. • Vi erbjuder fri tillgång till gym. Du får även friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag. • Vi har en aktiv personalförening där du kan hyra stugor i fjällen och i skärgården. Du kan också delta i olika aktiviteter som till exempel padel, kajak och ridning. • Här har vi flextid och kortare arbetstid under sommaren. Det finns också möjlighet till distansarbete. Information om tjänsten Tillträde: enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: Heltid Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: SBN/2024/0427/023

15 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Skolsocionom till skolsociala teamet

Är du utbildad socionom och brinner för samverkan? Har du dessutom ett stort intresse för att hjälpa och motivera unga? Då behöver vi dig! I samverkan med Barn- och utbildningsförvaltningen har Socialförvaltningen ansökt om medel för att starta ett skolsocialt team. Som skolsocionom i teamet kommer du att samverka med en kollega från Barn- och utbildningsförvaltningen.  Om arbetsplatsen Barn- och ungdomsenheten 0–20 år består av cirka 50 medarbetare, en myndighetsgrupp, en placeringsgrupp och en öppenvårdsgrupp. Myndighetsgruppen utgörs av mottagare och utredare. Placeringsgruppen utgörs av HVB-handläggare, familjevård samt ensamkommandegruppen. Öppenvårdsgruppen utgörs av familjebehandlare, fältarbetare, kurator på Mini Maria, ett eget stödboende samt familjecentralen. Enheten leds av två enhetschefer och fyra gruppchefer. Enheten får viss hjälp av två administratörer. Arbetsplatsen är belägen i Nynäshamns kommunhus. Barn- och ungdomsenheten befinner sig i en spännande utveckling och implementerar nya metoder och tjänster inför att den nya socialtjänstlagen träder i kraft. Arbetsuppgifter Som skolsocionom arbetar du i det skolsociala teamet med samverkan mellan skola och socialtjänst som syftar till att stärka elevers närvaro, måluppfyllelse och mående i skolan. Det långsiktiga målet är att elever ska uppnå gymnasiebehörighet. Du kommer som skolsocionom tillhöra barn-och ungdomsenhetens öppenvård men kommer finnas på plats i de två skolor som du initialt kommer arbeta i. Dina prioriterade arbetsuppgifter som skolsocionom är att: • hålla i enskilda stödjande, motiverande och vägledande samtal med elever och vårdnadshavare för att öka samarbetet mellan skolan, hemmet och fritiden men också mellan föräldrar och elever • kartlägga elevens sociala situation och lyfta elevens perspektiv och behov • utforma anpassat stöd till elever i samverkan med skolkurator, elevhälsoteamet och eventuellt andra aktörer. • initiera samverkan mellan olika myndigheter och insatser kring de unga • aktivt utveckla roll- och arbetsmetoder, såväl självständigt som i samarbete med kollegor och samverkansparter. Det här söker vi hos dig För att lyckas i tjänsten har du: • socionomexamen • erfarenhet av arbete inom socialtjänsten med barn och ungdomar • erfarenhet av motivations-och behandlingsarbete • erfarenhet av skolsociala frågor Det är meriterande om du har:  •  kunskap om neuropsykiatriska funktionsvariationer. Vid lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Som skolsocionom behöver du kunna arbeta självständigt och flexibelt. Samtidigt som tjänsten ställer höga krav på samarbetsförmåga då den innefattar kontakter med elevhälsoteam, elever och vårdnadshavare samt andra interna och externa samarbetspartners. Som person är du lyhörd och trygg i din yrkesroll med en förmåga att göra korrekta avvägningar och prioriteringar. Genom ditt engagemang och din lyhördhet skapar du förtroende och bygger relationer med olika parter.  Inför en eventuell tillsättning av tjänsten kommer vi begära utdrag från polisens belastningsregister.  Tjänsten tillsätts under förutsättningar att Socialförvaltningen beviljas sökta medel. Information om tjänsten Tillträde: enligt överenskommelse Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Sysselsättningsgrad: Heltid Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: SON/2024/0282/023

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Studiehandledare och/eller modersmålslärare i dinka, polska och urdu

Vill du vara med och utmana samt utveckla arbetet med nyanländas lärande? Då behöver vi dig! I Nynäshamns kommun vill vi ge våra elever de bästa förutsättningarna att utvecklas. Forskningen står i fokus och vi satsar på det kollegiala lärandet, där erfarenheter delas i ett öppet klimat med närhet i organisationen.  Om arbetsplatsen Enheten för modersmål och studiehandledning är en enhet i grundskolans organisation. Enheten har en enhetschef som finns organiserad i rektorsgruppen. Vi är i dag 30 anställda lärare som arbetar i kommunens olika skolor. Våra utvecklingsområden är bedömning och betygsättning samt arbete utifrån vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet. Enheten har som mål att alla barn som talar ett annat språk än svenska hemma kan få undervisning i sitt eget språk. Undervisningen hjälper eleven att utveckla sitt språk och lära sig mer om sin egen kultur. Arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter som studiehandledare ingår att, i samarbete med elevernas ämneslärare, handleda elever utifrån kursplaner och kunskapskrav i skolans samtliga ämnen. I dina arbetsuppgifter som modersmålslärare ingår planering, genomförande och utvärdering av undervisningen. Vid behov är du även behjälplig med översättning under elevmöten samt vid överförande av information mellan skola och elev/hem. Du förväntas vara en aktiv del i det vardagliga arbetet samt bidra till arbetslagens och elevernas utveckling för att nå högre måluppfyllelse. Du ska vara väl insatt i skolans styrdokument och kunna omsätta dessa i det praktiska arbetet. Som studiehandledare kommer du att arbeta både självständigt och i arbetsgrupp samt delta på APT och andra pedagogiska möten. Arbetet sker på olika skolor i kommunen vilket innebär att du möjligtvis behöver förflytta dig under dagen. Utöver det ingås sedervanliga arbetsuppgifter som att planera lektioner, genomföra avstämningar med olika ämneslärare i deras respektive ämnen samt sköta närvarorapportering av dina elever. Flexibilitet är av stor vikt då scheman och elevunderlag kan ändras under terminen. Vi söker personal till följande tjänster: • studiehandledning i dinka ca 20% • modersmålslärare/ studiehandledare i polska ca 60%  • modersmålslärare/ studiehandledare i urdu (vikariat HT24 och VT25) ca 60%. Det här söker vi hos dig För att lyckas i rollen har du: • akademisk utbildning eller annan bakgrund som arbetsgivaren bedömer likvärdig • erfarenhet av undervisning • erfarenhet av arbete med modersmål och/eller studiehandledning inom grundskola • dokumenterade goda kunskaper i svenska språket, såväl tal som skrift (godkänt betyg i SVE3/SVA 3 eller avklarat Tisus). Det är meriterande om du har: • utbildning som ämneslärare • erfarenhet av svensk skola och insikt i skolornas läroplaner • vana av att hantera digitala läroverktyg som används i din undervisning i enlighet med läroplanen. Som person har du god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar. Du har förmåga att skapa goda relationer med elever vilket ger studiero och engagemang i undervisningen. Du är självgående och kan driva det som förväntas utifrån styrdokument, pedagogisk planering och kursplan samtidigt som du har en god samarbetsförmåga och ett flexibelt förhållningssätt till uppkomna situationer. Du värdesätter olikheter och har en god förståelse för hur bakgrund och grupptillhörighet påverkar en själv. I uppdraget som handledare är det viktigt att du har god insyn och kunskap i den svenska kulturen och dess traditioner.  Det här erbjuder vi dig • Hos oss får du göra skillnad i människors liv. Här har du nära till din chef och dina kollegor, påverkan och beslut.  • Nynäshamn är en lugn och trygg kommun. Tryggheten finns även i våra team – vi är prestigelösa, uppmuntrar och backar upp varandra när det behövs.  • Nynäshamns kommun är en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Vår resa ger dig möjlighet till utmaningar och varierande arbetsuppgifter. • Vi erbjuder fri tillgång till gym. Du får även friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag. • Vi har en aktiv personalförening där du kan hyra stugor i fjällen och i skärgården. Du kan också delta i olika aktiviteter som till exempel padel, kajak och ridning. Information om tjänsten Tillträde: 13 augusti 2024 Anställningsform: Visstidsanställning Sysselsättningsgrad: Deltid - 15 - 60% Antal lediga befattningar: 3 Ref. nr:  BUN/2024/0105/023

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Sommaruppdrag för Farmaceut i Nynäshamn!

Brinner du för ditt arbete som farmaceut men söker nya spännande utmaningar? Vi har ett spännande tillfälle för dig att växa och utvecklas som farmaceut i Nynäshamn i sommar. Om Oss: Vårdbron är bemanningsföretaget som bemannar och rekryterar all form av personal inom vård- och omsorg och socialtjänst. Vi arbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag i hela landet. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att skapa meningsfulla möten och bygga långsiktiga relationer. Vår målsättning är att vara det trygga bemanningsföretaget som arbetar för att vara en flexibel arbetsgivare med trygga arbetsvillkor. Vi vill att du ska få möjligheten att styra över din egen tid, så du enklare får ihop livspusslet. Vi Söker: Nu söker vi kontakt med nya engagerade farmaceuter som är redo att ta nästa i karriären och utvecklas tillsammans med oss på ett uppdrag i Nynäshamn under sommaren. Du kommer att arbeta inom en dynamisk och professionell miljö där din kompetens kommer vara avgörande för att ge högkvalitativ service till verksamhetens kunder. Uppdraget innebär arbete på ett öppenvårdsapotek med sedvanliga arbetsuppgifter för en farmaceut. Schema enligt överenskommelse med verksamheten med en tjänstgöringsgrad på 100 %. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som bemanningskonsult behöver du vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann samt trygg i din yrkesroll. Krav: Legitimerad farmaceut/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team Önskvärt: 2 års erfarenhet Kontinuitet prioriteras Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgängliga för dig under hela resan. Varmt välkommen in med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024