Lediga jobb i Östhammar

Sök totalt 93 lediga jobb i Östhammar

Business Controller - Forsmarks Kraftgrupp

Företagsbeskrivning Forsmarks kärnkraftverk är en av de största elproducenterna i Sverige och vi producerar en sjättedel av den el som förbrukas i Sverige. Kärnkraftselen har mycket låga fossila avtryck och är en stabil och väderoberoende kraftkälla. Sedan 1980 har våra tre produktionsanläggningar levererat klimatsmart el varje dag, året runt. På Forsmark arbetar i dag cirka 1 200 anställda och vi ingår i Vattenfallkoncernen som verkar på en europeisk arbetsmarknad med möjligheter till en fantastisk utveckling för dig som anställd. Vår arbetsplats är vackert belägen längs sköna Roslagskusten. Läs gärna mer om Forsmark på vår https://karnkraft.vattenfall.se/forsmark Jobbeskrivning Är du en trygg och motiverad Business Controller? Vill du vara med och bidra till Sveriges fossilfria elförsörjning? Nu har du möjlighet att göra det på Forsmarks kraftgrupp AB. Vi arbetar tillsammans för att göra Sverige fossilfritt inom en generation. För att nå vårt mål behöver vi engagerade medarbetare som vill arbeta hos en av Sveriges största elproducenter och samtidigt bidra till ett bättre klimat på vår planet. Låter det intressant? Nu söker vi en business controller till ekonomienheten på Forsmarks Kraftgrupp. Om jobbet Enheten ekonomi ingår i avdelningen Affärsstöd tillsammans med inköp, administration och IT. Som business controller kommer du få en nyckelroll där du arbetar med specifika avdelningar på Forsmarks Kraftgrupp. Du kommer arbeta tätt tillsammans med avdelnings-, enhet- och gruppchefer och verka i avdelningarnas ledningsgrupper och planera verksamheten ur ett ekonomiskt perspektiv. Dina arbetsuppgifter Driva, analysera och utvärdera plan-, prognos-, och löpande uppföljningsarbete Säkerställa en väl fungerande operativ styrning och uppföljning av avdelningens ekonomi Vara stöd till ledningsgruppen och övriga intressenter inom befattningen Arbeta med ständiga förbättringar och driva införande av nya arbetssätt som bidrar till att utveckla verksamheten Kravspecifikation För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande och skapar de förutsättningar du behöver för att självständigt kunna driva ditt arbete framåt och nå resultat. Du är noggrann och arbetar strukturerat med fokus på kvalitet. Som person är du trygg i dig själv och i din yrkesroll. Du har en förmåga att skapa och bibehålla goda relationer och är samtidigt vara tydlig i kommunikationen med chefer och ledningsgrupper om vad som förväntas i olika sammanhang. Vi ser gärna att du har En akademisk examen med inriktning ekonomi, alternativt likvärdig utbildning Relevant arbetslivserfarenhet, gärna från industritekniskt verksamhet, vilket har gett dig en god förståelse för arbetets karaktär är meriterande. Goda datakunskaper och vana att arbeta i Office-paketet och SAP I den här tjänsten är det viktigt att du utrycker dig väl på svenska både i tal och skrift och har goda kunskaper i engelska. Ytterligare information Vid frågor om tjänsten hör av dig till: Rekryterande chef Daniel Ottosson tfn 076-801 89 35 Vid frågor om rekryteringsprocessen hör av dig till: Rekryterare Agnes Jansson tfn 070-295 67 43 Våra fackliga representanter är: Akademikerna – Hans Lindqvist, Ledarna – Christer Gustafsson, SEKO – Conny Nordström, Unionen – Jeanette Manfredsson. Samtliga nås på telefon 0173-81 000. Placeringsort: Forsmark Välkommen med din ansökan senast den 5 juni. Vi ser fram emot just din ansökan så tveka inte - sök redan i dag! Bussar till och från Forsmark är anpassade efter dagtidspersonalens arbetstider. Vi erbjuder även arbetsbussar med trådlöst nätverk på sträckorna Gävle-Forsmark och Uppsala-Forsmark, som ger dig möjligheten att använda restiden som arbetstid om/när arbete tillåter. Du har också möjlighet att använda våra distansarbetsplatser i Gävle och Uppsala alternativt arbeta hemifrån om/när arbetet tillåter. Läs gärna mer om Forsmark på vår hemsida https://group.vattenfall.com/se/var-verksamhet/forsmark Vi är övertygade om att mångfald berikar, och arbetar därför kontinuerligt för jämställdhet och inkludering på vår arbetsplats. Läs gärna mer om vårt arbete inom mångfald och inkludering på vår hemsida https://careers.vattenfall.com/se/jobba-med-oss/ Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och vår verksamhet omfattas bland annat av regler om säkerhetsskydd, nukleär icke-spridning och exportkontroll. På grund av dessa regler genomförs en kontroll av kandidaten för många av tjänsterna i vår verksamhet innan anställning sker. För de tjänster som leder till deltagande i säkerhetskänslig verksamhet eller placering i säkerhetsklass innebär denna kontroll att säkerhetsprövning genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Lärare i franska, Gimo

Varje dag går cirka 1800 personer till arbetsplatsen Östhammars kommun för att leverera välfärd och utveckling så att vårt lokala samhälle kan fortsätta vara tryggt och attraktivt. Vi gör det tillsammans, med engagemang, ansvar och öppenhet. Det är vi stolta över. ARBETSUPPGIFTER När du jobbar som lärare hos oss planerar och utvecklar du verksamheten tillsammans med oss kollegor och jobbar för att utmana och stötta varje elev så att de alla får goda förutsättningar att möta framtidens utmaningar och möjligheter. Vi har två lediga tjänster om 20% som fördelas på två arbetsdagar per vecka. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare i franska för gymnasiet, alternativt att du har goda kunskaper i franska och stort intresse för pedagogik och att arbeta med ungdomar. Vi ser gärna att du har erfarenhet som lärare, även om det inte är ett krav. Det är några förmågor vi ser som extra viktiga i vårt jobb och som vi hoppas att du känner igen hos dig. Att samarbeta med kollegor för att tillsammans skapa de allra bästa förutsättningarna för våra elever är en sådan förmåga. Att bygga trygga och tillitsfulla relationer är en annan - det är en tillgång för dig i relation till dina elever såväl som i relationen till kollegor och vårdnadshavare. En positiv inställning och ett starkt engagemang hjälper också för att inspirera och visa eleverna (och oss kollegor) på möjligheter och lösningar. Vi hoppas få välkomna dig till vår skola! ÖVRIGT Östhammars kommun välkomnar alla sökande då vi eftersträvar blandade arbetsplatser och ser våra olikheter som en styrka och tillgång. Utdrag ur belastningsregistret krävs vid anställning. I den här rekryteringen har vi valt vilka kanaler vi vill synas i och undanber oss därför ytterligare erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp. När du söker jobb hos oss ber vi dig söka digitalt för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Om du av någon anledning inte kan registrera din ansökan digitalt kan du skicka din ansökan märkt med referensnummer till: Östhammars kommun Sektor Verksamhetsstöd Box 66 742 21 Östhammar

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
AnnSam söker Sjuksköterskor! ☀️ Uppdrag v26-33 i Östhammar

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för uppdrag i Östhammar!   Perioden: 2024.06.24 - 2024.08.15 Arbetstid: Jour-  Kväll, natt samt ev dag på helg. Hör av dig så berättar vi mer.   Erfarenhet: 3  år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Erfarenhet av arbete inom slutenvård. Journalsystem: Cosmic Ev. övrigt:  HLR-intyg, minst s-HLR (max 1 år gammalt).   Ref.nr: NVH2024-00117, 240516 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Mekanikkonstruktör till Jaco!

Är du nyfiken på hur tekniska lösningar kan bidra till den stundande energiomställningen? Vill du påverka morgondagens klimatsmarta samhälle? Jaco är ledande inom tekniklösningar för elkraftsdistribution, telecom och industri och som mekanikkonstruktör kommer du nära både produkt och projekt. Välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Jaco utvecklar, konstruerar och tillverkar modulbyggnader för elkraftsdistribution, telecom, industri och spårbunden trafik. Stort fokus läggs på utveckling av modulbyggnader och paketering av tekniska utrustningar och system för användning inom förnybar energi. Modulbyggnaderna levereras sedan fullt installerade och rutinprovade. Jaco grundades redan 1945, och 75 år senare är de mer relevanta än någonsin där de tillsammans med sina kunder hittar mest lämplig teknik för varje enskilt projekt. I rollen som mekanikkonstruktör är du med från start i de projekt som Jaco driver. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att ta fram konstruktionshandlingar såsom svetsunderlag, plåtbearbetningsunderlag och montageinstruktioner till produktion. Du förbereder även för vissa inköp inom ditt område. I samband med hela processen har du ett nära samarbete med kollegor inom konstruktion, men även projektledare, inköp och produktion. Teamet du tillhör leds av Rickard och består av projektledare och konstruktörer av olika bakgrund och senioritet. Teamet präglas av gemenskap och lagkänsla, och för att du ska få bästa möjliga start i din roll kommer du få handledning samt ha praktik i produktionen. Utöver detta erbjuds du även: * En roll i ett företag som gör skillnad i energifrågan, i både mindre och stora internationella projekt * Arbete i en platt organisation med snabba och enkla beslutsvägar * Arbete med ambitiösa och kompetenta kollegor som finner stor stolthet i sitt arbete * Omväxlande arbete med spännande och intressanta produkter * Interna utvecklingsmöjligheter såsom möjlighet att gå in i andra roller eller bygga på din kompetens genom utbildningar via jobbet ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Framtagande av tillverknings- och layoutritningar i SolidWorks * Framtagande av kontroll- och kvalitetsdokument samt arbets- och slutdokumentation * Teknisk utvärdering av produkter och material * Förbereda för inköp * Samarbete med flera interna kontaktytor * Hållfasthetsberäkningar VI SÖKER DIG SOM - Har goda kunskaper i något 3D CAD-verktyg, antingen genom utbildning såsom byggingenjör, mekanisk konstruktion eller liknande, alternativt genom arbetslivserfarenhet - Har grundläggande kunskaper i officepaketet - Har goda kunskaper i både svenska och engelska, då båda språken används i arbetet Som person är du: * Serviceinriktad * Självgående * Noggrann * Samt har en god samarbetsförmåga Övrig information * Start: Omgående/enligt överenskommelse * Omfattning: Heltid, tillsvidare * Placering: Hargshamn, Östhammar Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

15 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Registrator/administratör, Östhammar

Varje dag går cirka 1800 personer till arbetsplatsen Östhammars kommun för att leverera välfärd och utveckling så att vårt lokala samhälle kan fortsätta vara tryggt och attraktivt. Vi gör det tillsammans, med engagemang, ansvar och öppenhet. Det är vi stolta över. Nu har du chansen att söka tjänsten "Registrator/administratör" på Staben i Östhammar. Du kommer att tillhöra ett team på 5 personer med gott samarbete och fina möjligheter för lärande. ARBETSUPPGIFTER I tjänsten kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innehålla diarieföring av dokument och hantering av både post och ärenden. Dessutom kommer du att hantera upprättande av handlingar, men även utlämnande av allmänna handlingar vilket också inkluderar sekretessbedömning. I rollen ingår också att korrekt arkivera dokument och handlingar samt fungera som ett administrativt stöd till ledningsgrupper, vilket innebär mötesbokningar, beställning, minnesanteckningar med mera. Ditt ansvar kommer även att omfatta att uppdatera och publicera på vår hemsida och intranät. KVALIFIKATIONER Det är några krav vi ser att du som sökande uppfyller. Inledningsvis behöver du ha en gymnasieexamen, arbetserfarenhet eller motsvarande kännedom om kommunal verksamhet samt systemvana och erfarenhet av administrativa stödsystem. Det är även meriterande om du besitter utbildning inom administration och har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom kommunal verksamhet. Dessutom värdesätter vi om du har kunskaper om offentlighets- och sekretesslagen, förvaltningslagen och arkivlagen, kunskap i EDP Vision eller annat ärendehanteringssystem ses också som meriterande. Om du som person ska trivas i denna roll behöver du vara en samarbetsinriktad person som utvecklar effektiva och stödjande relationer till dina kollegor. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående, du intresseras av att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera. Till sist är du mycket kvalitetsmedveten och lägger stor vikt vid noggrannhet och eftersträvar mål och kvalitet. Vi ser fram emot att läsa just din ansökan och hoppas att vi kan välkomna dig till oss! ÖVRIGT Östhammars kommun välkomnar alla sökande då vi eftersträvar blandade arbetsplatser och ser våra olikheter som en styrka och tillgång. I den här rekryteringen har vi valt vilka kanaler vi vill synas i och undanber oss därför ytterligare erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp. När du söker jobb hos oss ber vi dig söka digitalt för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Om du av någon anledning inte kan registrera din ansökan digitalt kan du skicka din ansökan märkt med referensnummer till: Östhammars kommun Kommunledningskontoret, HR Box 66 742 21 Östhammar

15 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Servitriser/Servitörer sökes för säsongsanställning

Uppsala Vi söker serveringspersonal till vår sommarrestaurang i skärgårdsmiljö i hamnen i Öregrund. Restaurangen består av en uteservering med endast uteplatser. Restaurangen har även en liten utebar. Vi serverar a ́la carte och pizza och har bordservering. Vi söker dig som är serviceminded, stresstålig, tycker om att jobba med människor samt vill ge våra gäster den bästa upplevelsen. Meriterande om du har kassavana och erfarenhet av att servera och hantera öl och vin

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Almia söker allmänspecialist till jourcentral Östhammar

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Allmänspecialist med erfarenhet från Jourcentral. Finner du tjänsten som Allmänspecialist till Östhammar intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Allmänspecialist sökes till Östhammar!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vi söker dig som är allmänspecialist och vill arbeta i Östhammar. Krav på tre års klinisk erfarenhet. Även krav på god vana i Cosmic och erfarenhet av arbete inom slutenvård. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara utbildad inom S-HLR Vuxen. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 2024-06-04 - 2024-08-28 Schema Dag och natt Kvalifikationer Vi söker dig som är specialistläkare inom allmänmedicin med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

15 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Sommarjobb - Fast timlön + marknadens bästa bonusprogram!

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen påbörjat en internationell utlandsexpansion av verksamheten. Vad erbjuder vi? - Sveriges generösaste bonusar, med fast grundlön - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024