AnnSam söker Ambulanssjuksköterska! Uppdrag v23-32 i Söderhamn.

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Ambulanssjuksköterska för Uppdrag i Söderhamn!   Perioden: v23-26, 28-29 samt 31-32 Arbetstid: Pass fredagar-söndagar   Erfarenhet: Ambulanssjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt: Ref.nr: 866227 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.       AnnSam har avtal med häften av Sveriges kommuner och även regionernas nationella avtal vilket ger bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas!   Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!     Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

29 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Ambulanssjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. ambulanssjuksköterska iMellansverige I ambulansen jobbar en specialistsjuksköterska och en ambulanssjukvårdare, eller sjuksköterska, som ett team. Ingen dag eller uppdrag är det andra likt. Du möter olika patienter med olika tillstånd i varierande miljöer. Alltifrån multisjuka äldre till förlossningar och nyfödda barn, och utför akuta insatser för att rädda liv vid exempelvis olyckor. På en olycksplats samverkar ni ofta med polis, räddningstjänst och akutläkare. Från mer anvancerade intensivvårds- och kuvöstransporter till mindre vårdkrävande transporter. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB inom prehospital sjukvård. Var:Mellansverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-06-05 - 2024-08-11 Arbetstider:Måndag-söndag samtliga veckor, dagtid. Journalsystem:Mobimed, PMO, Melior.Sista ansökningsdag:2024-06-02 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

28 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
💸Jobba som Teamleader inom Telemarketing 💸

Lingon är ett utav Sveriges största företag inom telemarketing. Vi driver flertalet callcenter runtom i landet och söker nu dig som har erfarenhet av telefonförsäljning sen tidigare som vill vara med och starta upp ett nytt callcenter i din stad där du axlar ansvaret för ledarrollen. Vi söker dig som har jobbat med telefonförsäljning mot konsumenter eller företag med ett bra track record. Erfarenhet av att sälja abonnemang är extra meriterande. Vad vi erbjuder: Hög Grundlön + Provision på teamets och egen försäljnings Arbetstider 09.45 - 19.00 Måndag - Fredag Eget kontor i din stad där du styr och är chef Frihet under ansvar Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Är ansvarstagande och ordningsam Klarar av att visa vägen genom att sälja själv Du har pondus och klarar av att prata framför folk Du är respektingivande Har du jobbat med telefonförsäljning och känner att du är redo att ta nästa steg i karriären? Vi har endast 1 ledig chefs tjänst i din stad så passa på att sök du med! Ansökningar hänvisas via mail till: [email protected]

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
🎉Jobba som Rekryterare utan tidigare erfarenhet!🎉Grundlön + Provision 💸

Lingon är ett utav Sveriges aktivaste företag inom försäljning. Vi äger en mobiloperatör och ett elbolag som bägge går som tåget. En stor anledning till våran framgång är vårt fantastiska rekryterings team som vi nu ska expandera. Vårt team av rekryterare består utav unga person i 18 - 30 års åldern där det är lätt att komma in i gruppen och alla är kompisar. Jobbet går ut på att ringa varma kandidater som söker jobb hos oss och sälja in våra olika säljare tjänster. Vad vi erbjuder: Grundlön på 20 000kr/mån Hög provision per lyckad rekrytering En fartfylld och rolig arbetsplats Tävlingsmoment i arbetet Arbetsplats i centrala Sundsvall Vad vi kräver: Du har hög energi Du är super taggad Du drivs av att tjäna mycket pengar Du klarar av att jobba under press Du är strukturerad och tar ansvar Hur man söker: Vi har just nu en ledig tjänst kvar på vårt Sundsvalls kontor. Så passa på att sök till Sundsvalls roligaste arbetsplats du med! Ansökningar sker via mail och vi vill att du skickar CV + Personligt brev [email protected]

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Montör till utvecklingsenhet

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bli en del av ett spännande bolag som verkar på global nivå och levererar vass teknik till några av Hälsinglands starkaste varumärken?   Om företaget I Söderhamn ligger Rimasters utvecklingsenhet med både produktion och utveckling innanför samma väggar med ca 75 medarbetare. Utöver Söderhamn finns Rimaster på 3 orter i Sverige samt i ytterligare 6 länder i Asien och Europa. Rimaster omsätter över 1 miljard kronor årligen i koncernen. Rimaster är en samarbetspartner och ledande leverantör kring utveckling och tillverkning av kablage, kompletta elsystem, elskåp, elektronik, hytter och mekanik för specialfordon och industriella system. Kunderna är ofta världsledande produktägare inom sin bransch – exempelvis specialfordon för materialhantering, gruvbrytning, skogsbruk och jordbruk samt applikationer inom industriautomation.   Montör Som montör hos Rimaster kommer du vara en del av produktionen och din främsta uppgift blir att tillverka elsystem, kablage och elektronik för några av världens mest omtyckta och avancerade specialfordon och maskiner. Produktionen består idag av olika avdelningar från inleverans, kabeltillverkning, kretskortslödning, reparation kretskort & elektronik, intern plock/order hantering, montage elsystem, testning, packning och utleverans. Arbetsuppgifter Montering av elsystem & elektronik Test av elektronik Lödning Reparation av elektronik Tillverkning av kablage Lager (in- & ut-leverans) För att lyckas i rollen ser vi att du bör Ha god kunskap i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande är det om du har erfarenhet av Ritningsläsning Lödning Montage Elektronik, El, Kablage Är du en ansvarstagande person som värderar noggrannhet högt och är ödmjuk inför nya utmaningar? Då kan det här vara rätt jobb för dig. Vi ser fram emot din ansökan. Placeringsort: Söderhamn Tillträde: Efter överenskommelse I den här rekryteringen tar vi hjälp av Hälsinglands Rekrytering, frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Simon Lindqvist, 076-800 11 09 eller [email protected] Har du inget CV men vill söka tjänsten? Ring Simon – 076 800 11 09

27 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Säljare - Account Executive till Bokadero

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vår vision är att föra samman och utveckla människor och samhällen vi lever och verkar i. Med hjälp av vår nätverksarena, vår digitala rekryteringsplattform och våra samarbeten erbjuder Bokadero ett unikt helhetskoncept. Vi tror på att främja samarbeten, skapa möjligheter till lättsamma möten och inspirera till tillväxt. Och nu söker vi efter fler, ambitiösa kollegor som vill vara med och driva denna vision framåt. Vilka är vi? Bokadero startades i Söderhamn 2019 och sedan dess har vi varit på en resa fylld av tillväxt och utveckling. Vår verksamhet vilar på tre grundläggande affärsområden, alla förankrade i vår vision: Bokadero Arena: Vi driver företagsnätverk och anordnar event, både lokalt och digitalt. Det handlar t.ex. om nätverksträffar med riktigt bra föreläsningar, ledarskapsdagar, workshops och Affärstorg för våra medlemmar i nätverket. Idag finns vi lokalt på elva orter runtom i Sverige, med planer på att växa rejält närmaste åren. När vi startar på en ny ort samarbetar vi med starka, lokala partners som driver Bokadero Arena. Vi har exempelvis VSK Bandy som driver Bokadero Arena i Västerås, Brynäs IF i Gävle, IK Brage i Borlänge och Bollnäs Cowork i Bollnäs. Bokadero Rekrytering: Vi hjälper företag och organisationer att hitta rätt kompetens med vår rekryteringstjänst. Det är dels ett rekryteringsverktyg som kunder kan använda själva eller så kan vi hjälpa till med att nå ut med jobbannonserna via marknadsföring. Bokadero Proffs: Vi tillgängliggör konsulter på marknadsplatsen bokadero.se. Där finns ett stort utbud av det vi kallar ”proffs”, som t.ex. är föreläsare, coacher och andra konsulter som vill nå ut med sina tjänster. Proffsen med medlemskap hos oss får även tillgång till Bokadero Arenas event för att utvecklas, inspireras och nätverka. Din roll som Account Executive hos oss Din huvudsakliga uppgift kommer att vara nykundsförsäljning av medlemskap i Bokadero Arena samt jobbannonser i vår rekryteringstjänst. Du kommer att arbeta med både kalla och varma leads för att boka möten och engagera företag på våra event. Dina verktyg inkluderar Hubspot CRM (det smartaste CRM-systemet på marknaden), LinkedIn, telefon och e-post. Vi prioriterar dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och söker dig som: · Vågar misslyckas och ser det som en del av lärandet. · Har viljan att lära och utvecklas. · Är driven att nå uppsatta mål. · Trivs i en dynamisk och samarbetsinriktad miljö. Vi erbjuder dig en plats i vårt härliga (om vi får säga det själva) gäng på sex personer, varav fyra ingår i säljteamet idag. Miljön på kontoret är stöttande och samarbetsinriktad. Vi planerar att växa en hel del och dessa framtidsplaner öppnar upp möjligheter för dig att utvecklas inom företaget. Detaljer om tjänsten: Fast + rörlig lön med provision Arbetstid: 75 - 100 %, beroende på vad du vill. Vi söker en till tre personer till den här rollen och startdatum är 1 september. Låter det här som något för dig? Då ser vi fram emot din ansökan!

27 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Produktionschef till Huddig i Hudiksvall

Om företaget Huddig utvecklar, tillverkar och säljer HUDDIG grävlastare till linjebyggnad-, järnvägs-och entreprenadbranschen. Vårt varumärke HUDDIG har länge varit marknadsledande bland grävlastare på den svenska marknaden. Vi erbjuder den ultimata lösningen för effektivt arbete City, Cable och Rail. Huddigs grävlastare är efterfrågade över hela världen och vi har auktoriserade försäljare i många länder. Vi växer kontinuerligt på nya marknader. Vårt huvudkontor och produktionsanläggning ligger i kustsamhället Hudiksvall, en stad känd för att producera flera globala marknadsledande företag inom många olika branscher. Vi söker nu en Produktionschef till vår anläggning i Hudiksvall. Dina arbetsuppgifter I rollen som Produktionschef ansvarar du för vår produktionsavdelning som består av ca 60 medarbetare. Du rapporterar direkt till VD, ingår i ledningsgruppen och har ett övergripande ansvar för produktion, produktionsteknik samt fastighet. Du kommer leda arbetet med att utveckla, modernisera och effektivisera verksamheten, för kostnadseffektivitet och ökad kapacitet kommer vara i fokus. Vi ser framåt att du arbetar med ständiga förbättringar på ett strukturerat sätt att och är beredd på att ta små steg i taget så att alla i organisationen hänger med och märker nyttan. Våra maskiner ska vara av högsta kvalitet så när investeringar behöver göras i fabriken kommer du att driva och ansvara för dessa. Vi erbjuder dig ett utvecklade arbete med ett av Hudiksvalls mest anrika och gedigna varumärken. Vår arbetsplats kännetecknas av en öppen och familjär miljö där vi värnar om varandra. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda inom tillverkande industri, som produktionschef eller motsvarande gärna en teknisk utbildning i grunden. Då vi tror på resultat i gott samarbete kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din syn på ledarskap. Du är resultatorienterad och gillar att jobba mot uppsatta mål. Som person är du trygg, har lätt att sätta dig in i andras situationer och visar hänsyn mot de människor du har omkring dig. Att samarbeta är enkelt och du kan snabbt hitta lösningar på ett prestigelöst sätt. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta chefsrekryterare Jennie Helmersson på tel 073-351 27 05. Ansök gärna så snart som möjligt dock senast den 2024-06-16 via www.clockworkpeople.se.

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Yrkeslärare Hotell- och turistprogrammet Staffangymnasiet Söderhamn

Hälsinglands Utbildningsförbund är ett kommunalförbund som bildats av Bollnäs, Nordanstig och Söderhamns kommuner med uppdrag att möta studerandes efterfrågan på utbildning med bredd och kvalitet. Förbundets arbete ska kännetecknas av att vara en motor för tillväxt, mäklare av utbildning och mötesplats för utveckling. Vi driver gymnasie- och vuxenutbildningar för kommunernas invånare, samt ger möjlighet till yrkeshögskola och distansstudier på högskola och universitet.Vi erbjuder också uppdragsutbildningar till företag och organisationer samt möjligheter för forskning och utveckling. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i yrkesämnena inom Hotell och turismprogrammet. I tjänsten ingår ansvar för en elevgrupp och du ingår i programlag. Du samarbetar och utvecklar undervisningen tillsammans med dina kollegor i programlaget. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand dig som är legitimerad lärare och behörig att undervisa på gymnasiet, samt att du är en god yrkesman. Som lärare har du en god förmåga att kommunicera målen med undervisningen och att tydliggöra din bedömning för eleverna liksom att ha en förmåga att anpassa ditt arbetssätt till målgruppen. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Varmt välkommen med din ansökan!

27 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
VVS-montör till Sundsvall, Hudiksvall eller Söderhamn!

Bli en del av en spännande resa hos en branschledande kund i Sundsvall, Hudiksvall eller Söderhamn! Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom VVS och teknisk service? Här är din chans att ansluta till en väletablerad kund som inte bara erbjuder en plattform för professionell tillväxt utan också är en pionjär inom värmepumpar, VVS och kylservice.Idag finns dem på tre orter och ser framemot en fortsatt tillväxt.Vill du vara med på en kunds resa som harvarit en helhetsleverantör sedan 1970 av Bergvärme, Jordvärme och värmepumpinstallationer, då kanske du är just den som vi söker. Vi söker nu en VVS-montör, rörmokare eller servicetekniker för en spännande möjlighet! Ser framemot att bredda dina kunskaper inom området och har en vilja att utvecklas inom området kan du vara rätt person för rollen. I den här rollen värdesätts viljan före årinom branschen. Detta kan därför vara en roll för dig som genomfört dina lärlingstimmar och vill komma ut i branschen, men självklart även en roll för dig som har varit i branschen men som söker nya utmaningar.Vi söker såldes både juniora och seniora profiler inom området. För att vara aktuell i rollen ser vi att du har: Utbildning inom VVS/rörmokeri Arbetslivserfarenhet inom VVS är meriterande Genomfört samtliga lärlingstimmar B-körkort Svenska i tal och skrift Som person ser vi att du är: Driven och nyfiken: Du strävar efter att lära dig mer inom värmepumpar och VVS-service och tar gärna initiativ till personlig utveckling. Teamspelare med självständighet: Du trivs både i samarbete med andra och när du driver egna projekt. Skicklig på kundkontakter: Att bygga och bibehålla relationer är en central del av din roll. Positiv och lättsam: Din glädje och framåtanda är smittsam och skapar en positiv atmosfär på arbetsplatsen. Värnar om kundrelationer: Du trivs i en roll där du skapar och vårdar långvariga kundrelationer. I rollen får du möjlighet att ta hem företagets bil, samt att du utgår från hemmet, det gör såldes inget om du bor en liten bit ifrån någon av de tre orterna. Kontaktuppgifter och ansökanDen här rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning AB och önskan är att alla eventuella frågor går direkt till Bee Bemannings rekryteringsansvarig Philip Börjesson via e-post: [email protected] Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

27 maj 2024
Sista ansökan:
6 november 2024
Enhetschef till ekonomiservice redovisning

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Välkommen till vår enhet; ekonomiservice redovisning! Vi är en av tre enheter inom Region Gävleborgs ekonomiavdelning. Enheten ansvarar för regionens samlade ekonomiska redovisning med bland annat bokslut, leverantörsfakturahantering, anläggningsredovisning samt momsredovisning. I uppdraget ingår även support och systemadministration av affärssystemet Agresso och Visma Proceedo. Vi arbetar kontinuerligt med utvecklingsarbeten i syfte att kvalitetsutveckla och effektivisera administrativa flöden med fokus på digitalisering av ekonomiadministrativa processer. Inom området säkerhet och internkontroll pågår viktiga utvecklingsarbeten i syfte att skydda Region Gävleborg mot välfärdsbrott. Hos oss arbetar cirka 20 medarbetare; ekonomi- och systemadministratörer, samt redovisningsekonomer, fördelat på två team; ett leverantörsteam och ett redovisningsteam. Vi är stolta över vår verksamhet, dess samlade kompetens, där vi har ett stort hjärta och engagemang i det arbete vi utför. Är du en trygg utvecklingsorienterad ledare som tror på kraften i att göra skillnad tillsammans? Då kan det här vara rätt tjänst för dig! ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef erbjuds du ett stimulerande och omväxlande uppdrag, där du ansvarar för att leveranser och resultat uppfylls, samtidigt som du har dina medarbetare i fokus. Det innebär ett övergripande ledningsansvar för medarbetare, ekonomi, verksamhet och allt som följer med detta. Här ges du möjlighet att driva utveckling i stort som smått, utifrån perspektivet "vad är bäst för uppdragsgivaren" och "vad är bäst för regionen som helhet". Med det följer en blandning av operativt och taktiskt, såväl som strategiskt arbete. Det innebär att du bland annat kommer att arbeta med: - att leda och fördela arbetet inom teamet, genom planering och samordning, där du ger dina medarbetare stöd, såväl som ansvar - att utveckla arbetssätt som genererar hög kvalitet i teamets leveranser - kompetensförsörjningsfrågor; att introducera, rekrytera, utveckla och stödja medarbetare - systematiskt arbetsmiljöarbete, som bidrar till en positiv och utvecklande arbetsmiljö - att planera, leda, utveckla och följa upp verksamheten utifrån uppsatta mål - omvärldsbevakning, att hålla sig ajour med utvecklingen inom området. Uppdraget innebär många kontaktytor och samarbeten, därmed krävs att du trivs och har lätt för att samarbeta och utveckla goda relationer. Du rapporterar till avdelningschef och ingår i ekonomiavdelningens ledningsgrupp. Här deltar du aktivt i samordning och utveckling av verksamheten. Rollen innebär även ett nära samarbete med regionens redovisningschef. Din arbetsplats är förlagd till Söderhamn. Hos oss får du - ett meningsfullt arbete i ett spännande utvecklingsskede i att möta dagens och morgondagens krav och behov inom offentlig förvaltning - ett mångfacetterat uppdrag, där du och teamet arbetar gentemot hela organisationen - arbeta inom en utvecklingsorienterad och stabil avdelning - ett gott kollegialt stöd i närmsta ledningsgrupp, samt kompetens inom andra verksamhetsstödjande funktioner - en stor frihetsgrad att driva utveckling. *Läs mer om våra olika förmåner på Region Gävleborgs hemsida https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/region-gavleborg-som-arbetsgivare/Formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är tydlig och trygg i ditt ledarskap, med ett förhållningssätt som präglas av framåtanda, med vilja och mod att driva utveckling. Du trivs i att verka i en dynamisk miljö, där du har många bollar i luften och är flexibel samt lösningsorienterad. Du är lyhörd för verksamhetens och medarbetarnas behov och anpassar kommunikation utifrån situation och sammanhang. Tillit och förtroende är ledstjärnor i ditt sätt att motivera, bygga relationer och goda samarbeten. Du ser till helheten och anger riktningen, där du har stark tilltro till medarbetarnas egen kraft och kompetens att se och finna lösningar och förbättringar. Du är bekväm i en beslutsfattande roll och bibehåller ett lugnt och positivt förhållningssätt även i stressiga situationer. Andra kompetenser som är viktiga är din förmåga att leverera utifrån överenskomna målsättningar, där det är särskilt viktigt att du är drivande och uthållig över tid För tjänsten krävs - akademisk examen på högskole- eller universitetsnivå, inom ekonomi. Inriktningen bör företrädesvis vara mot redovisning. - flerårig erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete och ekonomisk redovisning - goda kunskaper inom organisation och administration, med erfarenhet av arbete med affärssystem (ekonomisystem) samt mycket goda kunskaper i officeprogrammen. Har du arbetat som chef-/ledare, med personalansvar inom en verksamhet vars uppdrag är/varit ekonomiadministration och ekonomisk redovisning, ser vi det som starkt meriterande. Även erfarenhet av att driva verksamhetsutveckling och förändringsarbete inom ekonomi- och redovisningsområdet, ses som meriterande. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Fackliga företrädare - SACO, Katarina Lundin; [email protected] - Vårdförbundet, Hanna Jonsson; [email protected] - Kommunal - Linda Pettersson Lind; [email protected] - Ledarna - Katarina Grip; [email protected] - Vision - Tord Fredriksson; [email protected] *Chefsuppdraget inom Region Gävleborg innebär en tillsvidareanställning i grundprofessionen, med ett tidsbegränsat chefsförordnande, med möjlighet till förlängning. *Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

26 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024