Recruitment Partner till Scale-up bolag

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om att jobba hos oss På Wrknest drivs vi av att få företag så väl som människor att växa. Vi vet att hög potential tillsammans med smart inriktad kompetensutveckling är nyckeln till framgång både hos ambitiösa individer och företag. Som scale-up är vårt motto att vara flexibla, kreativa, baserade på kunskap och forskning och att bidra till att förändra en rekryteringsbransch som länge trampat i gamla hjulspår. Men framförallt, vi lever som vi lär! Därför söker vi nu vår nästa Recruitment Partner/Consultant Manager för att vara med och ta oss och våra kunder närmare våra respektive visioner. Du är en del av vår växande start-up som idag består av 17 människor och en Italian Greyhound, fördelade på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. En stor del av rollen innefattar att med hjälp av olika urvalsmetoder, kandidatbedömningar och sourcing samt nära kundsamarbeten, hitta rätt och den bästa kandidaten för att få våra kunder att växa och nå sina mål. Inom rekrytering finns det många vägar till Rom, och vi kommer ge dig en omfattande introduktion med att bland annat förse dig med den evidens och de best-practises som finns kring rekrytering. Men sedan är det upp till dig att till fullo utnyttja vår entreprenöriella miljö och hitta ditt bästa sätt att arbeta. En annan del av rollen, som successivt kommer växa, är arbetet med våra konsulter. Du kommer att ha arbetsgivaransvar för en växande andel konsulter och se till att de får bra onboarding och upskilling hos våra kunder, samt att de tycker vi är världens bästa arbetsgivare och att du är en både förtroendeingivande och skön person att ha kontakt med. Vem är du då? Vi tror att den bästa matchen är du som nyligen tagit examen från en relevant högskoleutbildning och att du har ett stort intresse för att arbeta med människor i allmänhet och rekrytering i synnerhet. Vi är en organisation som älskar att slå våra egna rekord och uppsatta mål. Du kommer dock verkligen inte känna dig som att du är med i “Wolf of Wallstreet”, för vi tycker själva att vi har hjärtat på rätt ställe och tycker det är viktigt att ha distans till saker och ting och ta saker med humor. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Våra värdeord är Enkelt, Entreprenörskap och Engagemang, så om du känner dig träffad av dessa är sannolikheten stor att du kommer lyckas hos oss. Låter det intressant? Urvalet görs genom telefonsamtal, intervjuer och case. Vi ser gärna att du i din ansökan motiverar varför detta jobb/denna bransch motiverar dig och vad du tror att du kommer bidra med.  Övrig information Start: Q2-Q3 2024 Plats: Södermalm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Rekryteringsprocessen: Processen kommer bestå av tester, inledande telefonsamtal, intervjuer samt case. Lön: Fast lön + provision Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Hardware Sales Specialist

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: One of the world's leading tech companies is looking for a Hardware Sales Specialist that will join their team in a consultant role. In this role you will be hired by Market Partner and work as a consultant for our client. Start date: July 1st 2024 About the role We are looking for an experienced hardware sales person who wants to work with a leading client in the tech industry. This is a great opportunity to work in a complex environment as a consultant, where you can grow your experience by working with different systems, tools, and processes. You are given a great opportunity to step up and develop motions that can ease the way of working and understanding existing data, while providing useful insights and enlarging your understanding over the business. The ideal candidate will be the interface to the customer and orchestrate a team of resources to solve customer problems. You will help customers make decisions to build their business and IT solutions based on the client's technology. Further, you will stay sharp, share your knowledge with peers and learn best practices from others. What you'll do Drive new revenue growth across entire hardware device and accessories portfolio. Demonstrate excellence in pipeline management to achieve monthly forecasts. Compete aggressively to win new business and drive hardware market penetration while growing customer mind share, sharing best practices and use bases with the extended community throughout. Deliver product briefings to customers to drive success of new and updated hardware device portfolio. Extend relationships beyond IT to business decision makers, helping customers envision & achieve digital transformation. Solve customer business challenges by presenting the value of hardware devices, including use cases, financial analysis, ROI, etc. Own opportunities from start to close; orchestrate internal and external resources; leverage partners to scale sales on hardware refresh, up-sell and expand sales motions. Leverage and drive awareness of all available market promotions, offers, sales initiatives and programs. Helping to identify and diagnose technical and competitive blockers and respective solutions for sales opportunities and usage decision blockers and engaging the right resources to overcome these blockers. Shaping current and future products, marketing strategies, and customer centricity ideas through your feedback to sales, marketing, and engineering. Lead technical presentations, demonstrations, workshops, proof of concepts, and pilots to explain, demonstrate, and prove to customers the capabilities of the client's products and services, and how they can make their businesses more successful. Who you are - Fluent in English and Swedish, written and spoken. - Previous experience with selling hardware is a must, preferably 1-3 years. - We see it as a plus if you have experience of a similar role in a large tech company We are Market Partner Market Partner is proud to be an equal opportunity employer. You are welcome to our community regardless of who you are, no matter where you come from, or what you look like.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Talent and Account Manager

Här får du möjlighet att arbeta i en viktig roll där ditt dagliga arbete gör skillnad. Vi söker dig som är passionerad för rekrytering som vill ta nästa steg i din karriär. I rollen som Talent and Account Manager kommer du att ansvara för att ge skräddarsydda lösningar till befintliga och nya potentiella kunder. Du kommer hantera hela rekryteringsprocessen, från CV-granskning, intervjuer och referenstagning till att presentera kandidaterna för potentiella uppdrag. Det ställs även krav på att du säkerställer en god kandidatupplevelse i rekryteringsprocessen. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken, flexibel och anpassar dig till nya arbetsuppgifter. Kaspo Consulting är ett konsultbolag med fokus inom strategi, management och ekonomi. Vi hjälper bolag att effektivisera sina verksamheter och uppnå sina mål. Arbetsbeskrivning: - Skapa arbetsannonser - Operativt ansvara för hela rekryteringsprocessen från uppstart till val av slutkandidat. - Hitta kunder genom att nå ut till företag som skulle kunna behöva stöd, t.ex. genom uppsökande insatser såsom kundbesök, kundevent och andra säljfrämjande aktiviteter. - Avtalshantering mellan anställd och kund - Onboarding av kandidater - Budgetansvar – Du arbetar efter uppsatta mål och ansvarar sedan för att budgeten uppnås. - Fria händer att forma sin roll och hjälpa till med annat - Stärka varumärket på olika sätt, t.ex. event, marknadsföring, mässor, tävlingar, etc. - Uppföljning av arbete för att säkerställa hög kvalitet och en positiv kandidatupplevelse. Kvalifikationer för tjänsten Pågående eller avslutad relevant akademisk utbildning Självgående i ditt arbete från start till mål med hög kvalité. Har tidigare relevant arbetslivserfarenhet Mycket god kommunikativ förmåga i svenska såväl som engelska i både tal och skrift. Din ansökan skickar du till oss via [email protected] Välkommen med din ansökan! Nyckelord: Rekrytering, Strategi, Recruitment, HR, Talent, Management, Ekonomi, Marknadsföring, Verksamhetsutveckling, Konsult, Administration.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Söker du extrajobb i Kungsängen?

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Söker du efter ett extra arbete vid sidan av dina studier eller ditt nuvarande arbete? Som medarbetare på Pokayoke får du jobba med spännande verksamheter inom logistik branschen. Du blir en viktig spelare för oss och vår kunds framgång, och kommer ha stora möjligheter att utveckla din erfarenhet och kunskap. För den här rollen söker vi någon som har en annan sysselsättning på 50%. Antingen är du student eller arbetar deltid. Tjänsten är på deltid och vi ser helst att du är tillgänglig för arbete minst 2 pass/vecka, det är främst dag- och kvällspass där arbetstiderna är 05.55-14.40/14.50-23.35. Det kan förekomma nattarbete med arbetstid 21.00-05.45.

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Finsktalande Customer Advisor till Privatlån

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Personal Loans, en viktig del av Customer Operations på Nordax, arbetar dedikerat för att förbättra kundernas privatekonomi och skapa positiva upplevelser. Det finska teamet på Personal Loans är nära sammanlänkat och strävar gemensamma mål, både som team och individuellt. Vi söker nu en Customer Advisor på heltid till Personal Loans. Som Customer Advisor är telefonen din viktigaste arbetsredskap. Ditt huvudsakliga ansvar är att ringa deras nykunder när de är nära att få sitt privatlån godkänt. Under dessa samtal erbjuder du din hjälp med att fixa eventuella saknade dokument, få dem att signera nödvändiga avtal eller välja lämpliga försäkringar för lånet. Målet är att inte bara säkra affären utan också att se till att kunden är nöjd med erbjudandet och att det passar deras behov. När du inte ringer ut till kunderna finns du till hands för att ta emot deras samtal och svara på eventuella frågor de har om sina låneansökningar. Förutom att prata i telefon hanterar du även vissa administrativa uppgifter, såsom att hantera mail och chattar samt att kontrollera dokument. Din främsta uppgift är dock att vara tillgängliga för våra kunder och därför söker vi dig som trivs med att använda telefonen och som är bra på att kommunicera! Om dig För att passa in i rollen ser vi att du är kommunikativ och kundfokuserad, flexibel och anpassningsbar samt resultat-och lösningsorienterad. Utöver dina personliga egenskaper söker vi dig som: Har erfarenhet av att arbeta med service (och gärna försäljning!) Har en gymnasieexamen Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Projektingenjör

Delray är ett management- och teknikkonsultföretag som erbjuder rådgivning och konsulttjänster inom bygg- och anläggningsindustrin. Vi har sedan flera år tillbaka hjälpt de mest framstående advokatbyråerna i Sverige med olika expertutlåtanden avseende tid och kostnader i bygg- och anläggningsprojekt. Delray är även en viktig del av Qflow Group som kopplar samman de bästa teknikkonsultbolagen inom bygg- och anläggningsbranschen. Som projektingenjör på Delray ingår du i ett kompetent team av specialister av ingenjörer, jurister och kalkylatorer. I rollen som projektingenjör är ekonomistyrning, planering och kvalitetssäkring en viktig del av uppdraget för att säkerställa våra kunders process och projektkostnader. Du kommer att arbeta med flera projekt parallellt där storlek och komplexitet varierar. Som stöd har du nära till specialistkunskap och arbetar tvärfunktionellt med nära samarbete till seniora kollegor. Du medverkar till att sätta, sammanställa och följa upp prognoser kopplat till resurser, material, tidsplaner, logistik etc. I rollen så ingår det att planera, ta fram kostnadskalkyler, riskinventera och samordna våra projekt. Avvikelsehantering och dokumentering är ett viktigt led i projektledningen. I ditt arbete bistår du en erfaren projektledare med att arbeta fram, samla ihop och presentera underlag till exempel kalkyler samt riskbedömningar till kund. Som projektingenjör har du ansvar för att tillsammans med kund och övriga intressenter säkerställa att projektet genomförs kostnadseffektivt, vilket i regel innebär att systematiskt följa upp projektets produktivitet och kvalitet. Genom att identifiera problem och risker så är du en väldigt viktig del av lösningen. Riskbedömningar och riskpåslag är viktiga beslutsunderlag för att säkerställa ett bra flöde i byggprocessen vilket också kan förebygga eventuella tvister, vite och skadestånd. För att lyckas i rollen krävs en stark analytisk förmåga och ett sinne för detaljer. Det krävs likaså en förmåga att höja blicken och se orsakssamband utifrån ett helhetsperspektiv. För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som är en lagspelare med en nyfikenhet att utvecklas i rollen som projektingenjör. Du har en god ekonomisk förståelse och en lämplig akademisk bakgrund för tjänsten. Då vi är ett starkt team så finns goda förutsättningar även för dig som är relativt nyexaminerad att kunna bli en del av gänget. Det viktigaste för oss är hitta rätt person som vill utveckla och utvecklas tillsammans med oss. Vi ser fram emot din ansökan.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Lagermedarbetare sökes till lager i Jordbro heltid!

Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning upp och ner från Pall ställningar. Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Erfarenhet av truck-körning Prestigelös Självgående Truck kort A1-B3 Meriterande: Körkort B Tidigare erfarenhet inom plock. Lagret är beläget i Jordbro, Södra Stockholm Vi frågor maila gärna till [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Verksamhetsutvecklare automation – Stockholm heltid

Modernera är ett modernt företag inom rekrytering och bemanning. Besök oss på www.modernera.se. För en av våra kunders räkning söker vi nu en verksamhetsutvecklare. Vår kund är ett väletablerat konsultbolag med stark ekonomi. Företaget erbjuder intressanta uppdrag inom offentlig sektor, med fokus på samhällsnyttiga tillämpningar, samt en trygg anställning med kollektivavtal. Företaget har varit verksam sedan 2003 och har idag cirka 100 medarbetare. Du kommer att arbeta i trevliga lokaler i centrala Stockholm, med möjlighet att även arbeta hemifrån. Som verksamhetsutvecklare blir din roll att tillsammans med andra automationsexperter hjälpa företagets offentliga kunder i deras övergång till en effektivare ärendehantering. Detta frigör tid för värdeskapande arbete och leder till förbättrad kvalitet, högre rättssäkerhet samt nöjdare medborgare och medarbetare. Vi söker dig som: • har upp till 5 års erfarenhet som verksamhetsutvecklare • är van att leda team med både IT-nära och/eller verksamhetsnära kompetenser • har vana av att koordinera och leda arbetsmöten och workshops samt att rapportera och kommunicera med styrgrupper • behärskar olika metoder, modeller och verktyg för effektiv projektledning, verksamhetsutveckling och förändringsledning • har goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift • har utbildning och eventuell certifiering i traditionell projektledning och agil metodik • har akademisk utbildning inom IT Du får: • intressanta uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar • en anställning på ett företag med stabila kundrelationer och goda samarbeten • balans mellan arbete och fritid • en individuell kompetensutveckling som är unik för dig och din karriärbana • en trygg anställning med kollektivavtal och attraktiva förmåner • en lönemodell som kombinerar anställningstrygghet med rörlig kompensation och vinstdelning • en platt organisation med nära till ledningen och stor möjlighet till inflytande Du kommer att anställas i en heltidstjänst direkt hos vår kund. Provanställningen övergår till en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående. Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Skriv ”Verksamhetsutvecklare automation – Stockholm heltid” i ämnesraden.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024