Lediga jobb i Tranemo

Sök totalt 76 lediga jobb i Tranemo

Enhetschef Hjälmå vård och omsorgsboende, Dalstorp

I Tranemo kommun känner du dig välkommen. Här verkar vi för en stark känsla av samhörighet och uppmuntrar dig som anställd att ha inflytande och delaktighet i utvecklingsarbetet av våra verksamheter. Vi utgår från ett tydligt hållbarhetsperspektiv där vi som arbetsgivare satsar på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och utgår från en tydlig värdegrund; Vår verksamhet ska vara tillgänglig för alla, alla ska bli bemötta på ett positivt och professionellt sätt, vi levererar tjänster med god service och hög kvalitet och alla vi möter ska känna att de blir lyssnade på. Vi lever i en föränderlig tid och söker därför efter kompetenta och engagerade medarbetare som vill vara med och bygga framtidens Tranemo. Tranemo kommun Närheten till varandra bygger relationer för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Ditt grunduppdrag är enhetschef inom vård och omsorg med ansvar för Hjälmå vård och omsorgsboende i Dalstorp. I din roll som enhetschef kommer du att planera, utveckla och samordna verksamheten med brukaren i fokus. Du har personalansvar och driver medarbetarskapet för att nå målen och utveckla kvaliteten. Som enhetschef har du ekonomiansvar och ska bedriva verksamheten inom satta ekonomiska ramar, med god kvalitet och med strävan om en budget i balans. I ditt ansvar ingår också ett systematiskt arbetsmiljöarbete. Du ansvarar dessutom för samverkan på en rad arenor och förmågan till samarbete är en förutsättning för att lyckas i arbetet. Organisatoriskt är du underställd verksamhetschef för vård och omsorg. I ditt arbete har du stöd av administratör, HR-strateg, ekonom, omsorgshandledare och chefskollegor. Till din hjälp finns även centrala stödfunktioner såsom kvalitetsutvecklare, verksamhetscontroller och MAS. Du ingår tillsammans med övriga sex enhetschefer i verksamhetsområdets ledningsgrupp. Vår verksamhet står inför spännande utmaningar. Vi är en liten kommun med höga ambitioner, vilket ställer krav på en förmåga att se på sig själv med ett utifrånperspektiv, att vara en del av ett team. Att samverka med alla medarbetare och kollegor, vara ett gott föredöme och skapa tillit. Du som enhetschef behöver därför ha en personlig mognad, vara självgående och vilja att arbeta strategiskt och systematiskt. Du representerar vår verksamhet både internt och externt. Utveckling, kvalitetssäkring och nytänkande är viktiga arbetsområden i tjänsten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har ett engagemang, driv och vilja att fortsätta utveckla verksamheten utifrån brukares behov, uppsatta mål och ekonomiska ramar. Du har relevant högskoleutbildning antingen inom beteendevetenskap, ledarskap eller omsorgsarbete. Annan utbildning kan av arbetsgivaren bedömas som relevant i förhållande till tidigare arbetslivserfarenhet. Du har jobbat som chef inom omsorgen tidigare. För att lyckas i rollen krävs att du är trygg i dig själv och i ditt ledarskap, har integritet och trivs med att ta ansvar. Du arbetar på ett strukturerat sätt, medveten om hur du ska hantera stress och hur du prioriterar uppgifter i ditt arbete. Du uppskattar att arbeta i team och skapar delaktighet för dina medarbetare samt framgångsrika samarbeten med kollegor. Du agerar professionellt i möten och kan kommunicera mål och visioner, vidare att du har en god analys- och problemlösande förmåga. För att kunna utföra ditt arbete krävs det att du har B-körkort och tillgång till egen bil. Arbetet förutsätter goda kunskaper i svenska såväl muntligen som skriftligen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. ÖVRIGT Intervjuer är inplanerade: 3 juni, förmiddag 7 juni, förmiddag Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR. Enligt lag så är det krav att begära ut belastningsregister vid anställning inom skola/förskola och funktionshinder. Inför anställning är vi skyldiga att begära in ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Danspedagog till Tranemo kulturskola-Ung i Tranemo

I Tranemo kommun känner du dig välkommen. Här verkar vi för en stark känsla av samhörighet och uppmuntrar dig som anställd att ha inflytande och delaktighet i utvecklingsarbetet av våra verksamheter. Vi utgår från ett tydligt hållbarhetsperspektiv där vi som arbetsgivare satsar på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och utgår från en tydlig värdegrund; Vår verksamhet ska vara tillgänglig för alla, alla ska bli bemötta på ett positivt och professionellt sätt, vi levererar tjänster med god service och hög kvalitet och alla vi möter ska känna att de blir lyssnade på. Tranemo kulturskola är den ena delen av Ung i Tranemo. Den andra är Ung fritid med den öppna fritidsverksamheten för barn och unga. Vi har följande som vårt syfte: Vi finns för att kunna bidra till att ge barn och unga i Tranemo kommun en rik och meningsfull fritid genom kulturskolan och öppen fritidsverksamhet. Vi arbetar med en gemensam inkluderande och inspirerande arena, där barn och unga får möjlighet att välja, utveckla, uppleva, synas och höras. Verksamheten präglas av kreativitet, trygghet och delaktighet. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad danspedagog med bred erfarenhet av olika dansstilar och som brinner för att ge barn och unga möjlighet att upptäcka, utforska och utveckla sin egen förmåga att uttrycka sig genom dans. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: - undervisa elevgrupper i olika åldrar från nybörjar- till avancerad nivå inom bl.a. modern dans, jazzdans och barndans. Även grupper inom koncepten "Dans för hälsa"/"Dansa utan krav" kommer att ingå. Du förväntas genomföra utåtriktad verksamhet tillsammans med kollegor och elever, vilket bland annat innebär att arbeta projektinriktat mot föreställningar, andra evenemang och öppen verksamhet. Du ska också arbeta med att rekrytera nya elever samt sköta planering och administrativa uppgifter med anknytning till ditt uppdrag som danspedagog. arbete med ämnes- och verksamhetsutveckling. Du kommer att samarbeta med kollegor både inom och utanför ditt eget ämnesområde och aktivt delta i såväl ämnesutveckling som verksamhetsutveckling av Ung i Tranemo. Tillsammans med elever, kollegor och ledning planerar och genomför du din verksamhet utifrån vår verksamhetsplan. Du tar själv ansvar för dina elevgrupper, verkar för goda kontakter med dina elever och deras familjer och deltar aktivt i Ung i Tranemos gemensamma aktiviteter och planering. KVALIFIKATIONER Vi vill att du har danspedagogisk högskoleutbildning eller likvärdigt bedömd utbildning. Du har erfarenhet av att jobba pedagogiskt med dans för både barn och ungdomar och förmåga att anpassa undervisningen efter elevernas nivå, förutsättningar, behov och önskemål. Du tycker om att bidra till hela verksamhetens framsteg. I rollen som danspedagog hos oss blir du en del av hela Ung i Tranemo och behöver vara ansvarsfull, välorganiserad, flexibel och kunna arbetabåde självständigt och tillsammans med andra. Du strävar i din undervisning efter att alla elever ska vara delaktiga, växa och få utvecklas efter intresse och behov. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att undervisa barn och ungdomar i olika dansstilar inom kulturskoleverksamhet. B-körkort är ett krav för tjänsten då vi bedriver vår verksamhet på flera orter i kommunen. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Undersköterska natt till Hemtjänsten i Tranemo

I Tranemo kommun känner du dig välkommen. Här verkar vi för en stark känsla av samhörighet och uppmuntrar dig som anställd att ha inflytande och delaktighet i utvecklingsarbetet av våra verksamheter. Vi utgår från ett tydligt hållbarhetsperspektiv där vi som arbetsgivare satsar på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och utgår från en tydlig värdegrund; Vår verksamhet ska vara tillgänglig för alla, alla ska bli bemötta på ett positivt och professionellt sätt, vi levererar tjänster med god service och hög kvalitet och alla vi möter ska känna att de blir lyssnade på. Vi lever i en föränderlig tid och söker därför efter kompetenta och engagerade medarbetare som vill vara med och bygga framtidens Tranemo. Tranemo kommun Närheten till varandra bygger relationer för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Vi i Tranemo kommun hemtjänst söker nu en undersköterska till hemtjänst natt. Vill du arbeta i en spännande och snabbt omväxlande miljö? Då är du varmt välkommen till oss som undersköterska i hemtjänst natt. I arbetsuppgifterna ingår omvårdnadsarbete och tjänstgöring natt och helg. Besöken sker i brukarens hem där du ger vård samt omsorg, men även hälso- & sjukvårdsuppgifter på delegering av sjuksköterska. All social dokumentation sker i Treserva. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och omväxlande arbete i en spännande miljö med möjlighet att göra skillnad. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har utbildning i omvårdnadsprogrammet eller motsvarande. Erfarenhet av arbete inom området är ett krav för tjänsten. Du har förmåga att lyssna och skapa dig en förståelse för de människor du möter i din yrkesroll i syfte att förstå deras behov. Vi ser även att du är öppen, tillmötesgående och ser vikten i det personliga mötet. Du har ett stort engagemang, ansvarskänsla och det är naturligt för dig att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till arbetskamrater. För rollen ser vi att du har förmåga att arbeta tillsammans med kollegor för att hantera uppgifter och nå våra mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Då arbetet utförs i en stundtals pressad miljö, vill vi att du är flexibel och trygg i din yrkesroll och kan balansera olika krav samt upprätthåller en positiv attityd i svåra situationer. I ditt arbete som undersköterska är dokumentation en återkommande arbetsuppgift och datorn är ett viktigt arbetsredskap. Vi ser därför att du har god datorvana och har lätt för att uttrycka dig i tal och skift. Körkort är ett krav för tjänsten. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR. Enligt lag så är det krav att begära ut belastningsregister vid anställning inom skola/förskola och funktionshinder. Inför anställning är vi skyldiga att begära in ett aktuellt utdrag ur belastningsregistret. Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
DFDS Professonals söker sommarjobbare till Tranemo.

DFDS Professionals söker nu dig som vill arbeta hos våra kunder i Tranemo denna sommar. Vi har flera kunder som vill ha förstärkningunder sommaren både arbetstider och arbetsuppgifter kan variera. Vi söker dig som är ordningsam, noggrann och trivs med lagerarbete samt att arbeta i ett högt tempo. Som anställd hos oss är det viktigt att du är ansvarstagande och har ett kundorienterat tankesätt där godset och varorna hanteras med omsorg både vid inleverans, plock och pack.Är du duktig på att meka och skruva då kanske något av våra producerande kundföretag passar dig bättre! Arbetsuppgifterna kan variera från lagerarbete till industripersonal, och vi söker dig som är intresserad av båda typerna av tjänster. Du kommer att arbeta i en miljö där det är högt tempo och där flera uppgifter samtidigt kräver din uppmärksamhet. Vi lägger stor vikt vid kundservice och bemötande, så det är viktigt att du är en positiv och serviceinriktad person. Tjänsten kan variera beroende på vilken kund vi matchar dig med, så din kompetens och erfarenhet spelar en stor roll för placeringen. Det är också ett krav att du har B-körkort. Rekryteringen för sommarjobbet pågår nu och tjänsterna tillsätts löpande. Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Krav för tjänsten Svenska i tal och skrift. Truckkort. Körkort och tillgång till bil. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Tranemo| Transport | Logistik |Skjutstativ| Sommarjobb| Montör| plock | Pack | Ulricehamn| Dalstorp| Maskinoperatör|

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Städerska Tranemo

Vi söker 2-3 städare med erfarenhet till våra arbetsplatser inom Tranemo och Svenljunga kommun. Du bör vara noggrann, positiv och effektiv. Körkort är ett krav för jobbet. Vi söker både för heltid, deltid och vikariat. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Sjuksköterska

Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Om oss Närhälsan Tranemo vårdcentral är en mellanstor vårdcentral med drygt 6. 700 listade patienter, vårt upptagningsområde är landsbygdsområde med Tranemo som centralort. Du erbjuds ett arbete på en trevlig arbetsplats med 25 engagerade och kunniga medarbetare. På vårdcentralen finns läkar- och sjuksköterskeledd mottagningsverksamhet, telefonrådgivning, sjuksköterskeledda specialistmottagningar, barnhälsovård, mottagning för psykisk hälsa, ett mycket välfungerande laboratorier och närhet till rehabmottagning. Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö där stor vikt läggs vid att skapa förutsättningar för samarbete och lärande. Tillsammans arbetar vi för att vårdcentralen ska utvecklas och tillgodose framtidens behov, inte minst på det digitala området. Vi vill göra skillnad för invånarna och strävar efter att ha en god tillgänglighet, hög kvalitet och alltid det bästa bemötandet. Läs gärna mer om de fördelar och förmåner vi erbjuder i Närhälsan. Om arbetet Dina arbetsuppgifter på vårdcentralen spänner sig över ett brett arbetsfält och omfattar det allmänmedicinska området där du möter patienter i alla åldrar och situationer. Du arbetar hälsofrämjande, rådgivande och behandlande i första linjens vård, både via telefon, hembesök, digitala vårdmöten och på mottagningen. Arbetet sker genom både akut och planerad verksamhet. Du arbetar till stor del självständigt med egen mottagning där du triagerar, behandlar och följer upp patienter. Ett nära samarbete sker med dina kollegor på enheten och tvärprofessionellt i teamet, men även tillsammans med andra aktörer såsom hemsjukvård och annan specialistvård. Tillsammans med vårdcentralsledningen ansvarar ni för att utveckla och driva verksamheten framåt. Att utbilda framtidens kollegor är en viktig och givande del av vårt uppdrag, därför ingår även handledning av studenter som del i din roll på vårdcentralen. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska, gärna med specialistutbildning till distriktssköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom primärvård och/eller har handledarutbildning 7,5 hp, men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad. Vi söker dig som tar initiativ i arbetet och är trygg med att fatta egna beslut. Du är noggrann, har en god problemlösande förmåga och kan på ett effektivt sätt prioritera bland dina arbetsuppgifter. I arbetet möter du många patienter därför är det viktigt att du är tillmötesgående, lyhörd och har en vilja att hjälpa andra. Vi tror också att du trivs med teamarbete och för dig är det en självklarhet att samarbeta med kollegor och övriga kontakter. Du kan formulera dig väl i både tal och skrift, samt är en engagerad och god lyssnare vid så väl digitala möten som besök på mottagningen. Vi ser gärna att du har ett intresse för digitalisering och verksamhetsutveckling. Vi ser även att du lever upp till Närhälsans kärnvärden Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande. Övrigt Intervjuer hålls löpande Välkommen med din ansökan! Om rekryteringsprocessen Urval sker i två steg. Första urvalet görs av rekryterare på HR-avdelningen som kallar kandidater till telefonintervju. Därefter gör rekryterande chef ett andra urval av de sökande och kallar till en intervju på vårdcentralen. Vi använder oss av kompetensbaserade intervjuer vilket innebär att svaren på frågorna ska baseras på faktiska situationer. Det är viktigt att du beskriver så konkreta situationer som möjligt och försöker undvika generaliserande svar – detta för att vi ska kunna förstå situationen, varför du agerade som du gjorde och vad resultatet blev. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Barnskötare Ljungbackens förskola

I Tranemo kommun känner du dig välkommen. Här verkar vi för en stark känsla av samhörighet och uppmuntrar dig som anställd att ha inflytande och delaktighet i utvecklingsarbetet av våra verksamheter. Vi utgår från ett tydligt hållbarhetsperspektiv där vi som arbetsgivare satsar på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och utgår från en tydlig värdegrund; Vår verksamhet ska vara tillgänglig för alla, alla ska bli bemötta på ett positivt och professionellt sätt, vi levererar tjänster med god service och hög kvalitet och alla vi möter ska känna att de blir lyssnade på. Vi lever i en föränderlig tid och söker därför efter kompetenta och engagerade medarbetare som vill vara med och bygga framtidens Tranemo. Tranemo kommun Närheten till varandra bygger relationer för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Du kommer ingå i en arbetsgrupp av engagerade pedagoger och tillsammans ansvarar ni för att fortsätta utveckla verksamheten utifrån verksamhetens mål och läroplanens mål och intentioner. Vi lägger stor vikt vid barns lärande genom lek och vi vill att det lustfyllda lärandet ska genomsyra alla aktiviteter under dagen. Du är en engagerad och nyfiken barnskötare som vill se lärande i alla situationer under dagen. Du är en positiv och glad person och du ser möjligheter istället för hinder. Att ha en god kommunikation med kollegor, barn och vårdnadshavare är en viktig del i arbetet. Som person har du lätt för att samarbeta och ser möjligheterna i ett kollegialt lärande. KVALIFIKATIONER Krav på arbetslivserfarenhet: Ingen erfarenhet krävs. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, positivt synsätt, flexibilitet och ett arbetssätt där barns tankar och frågor får spela en viktig roll . Grundläggande IT-kunskaper är ett krav. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Extrajobb som lagermedarbetare till kund i Tranemo!

Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Vi söker en erfaren och ansvarsfull lagerarbetare och truckförare för ett deltids uppdrag till en av våra kunder i Tranemo, för rätt person kan tjänsten leda till att kunden tar över anställningen. Kunden har ett behov av en truckförare som skall köra skjutstativ men också plock/ledstaplare/omtviktstruck. Har du tidigare erfarenhet av systemt Ongoing är det ett stort plus! Arbetstiderna är förlagda på dagtid under måndag till fredag. Arbetsuppgifter Vi söker dig som kan framföra en skjutstativstruck med god vana men också är en fena på att köra motviktstruckar/plocktruckar! Arbetsuppgifterna som bland annat kan förekomma är att plocka och förbereda orders till kunder. Hissa pallar, scanna in och ankomst registrera. Orderplock Lasta och lossa Sedvanligt lagerarbete med erfarenhet av smalgångstruck Inleverans Slussning av pall

14 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Ställare inom plastindustri

Söker du en tjänst som ställare inom plastindustri? Då är det dig vi söker!  Arbetsbeskrivning: Som ställare är dina huvudsakliga uppgifter riggning och körning av verktyg i olika maskiner för tillverkning av plastdetaljer. Vi ser att du ansvarar för igångkörning av nya artiklar, med avseende på maskin- och robotprogramering. Du kommer arbeta tillsammans med andra ställare men kommer behöva ta eget ansvar och egna beslut. Arbetet är väldigt varierande och i tjänsten ingår en del problemlösning. Kvalifikationer: Vi ser att du har en bakgrund inom produktionskvalitet eller produktionsteknik. Önskvärt är att du har några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom tillverkningsindustrin. Vi söker en person med stor vilja och engagemang. Du är strukturerad, drivande och tekniskt nyfiken. Dina personliga egenskaper präglas av initiativförmåga och vilja att lära och utvecklas.  Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.

10 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Teknos söker ekonomiassistent inriktning kundreskontra

Teknos är en global färgproducent med verksamhet i över 20 länder i Europa och Asien. Teknos är en av de ledande leverantörerna av industriella ytbehandlingar med en stark position inom detaljhandel för konsument- och målerifärger. Teknos grundades 1948 och är ett av Finlands största familjeägda företag. I Sverige finns Teknos representerade i Tranemo och har åtta butiker runt om i landet. Totalt har Teknos cirka 90 anställda i Sverige och en årlig omsättning på cirka 600 miljoner kronor. Läs gärna mer om företaget på www.teknos.se Om jobbet Till företagets huvudkontor i Tranemo söker vi en ekonomiassistent med inriktning kundreskontra I rollen arbetar du självständigt med att hantera kundreskontran för våra tre aktiebolag. Det innefattar bland annat avbokning av kundinbetalningar, påminnelser, kreditkontroll och fakturering. Tjänsten innefattar också receptionsarbete i form av uppdateringar på vårt lokala nät, posthantering, inköp kontorsmaterial och vara växelvalet vid inkommande samtal. Du kommer även läsa in leverantörsfakturor, göra lättare avstämningar av vår huvudbok på månadsbasis samt fungera som backup inom ekonomiavdelningen. Du samarbetar nära och rapporterar till företagets ekonomichef. Inom Teknos finns det goda chanser till både utbildning och personlig utveckling och vi erbjuder dig ett arbete på ett företag som präglas av öppenhet, samarbete och god kamratanda. Tjänsten innebär ett varierande och utmanande arbete i ett internationellt företag. Vår kandidat Vi söker dig som har relevant utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet som ekonomiassistent, gärna inom kundreskontra. Tjänsten kräver att man kommunicerar väl både i svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du utåtriktad och serviceminded. Arbetet kräver att du är hjälpsam, noggrann och strukturerad. Det är viktigt att du är proaktiv och tar initiativ för att driva ditt arbete framåt. Omfattning Omfattning heltid Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placeringsort Tranemo. Kontakt För frågor om tjänsten, kontakta Sandra Linnvinge, Ekonomichef på tfn 0325-61 95 29 Ansökan Din ansökan vill vi ha senast den 31:a maj Vi arbetar med löpande urval så välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Du ansöker direkt i vårt rekryteringssystem.

9 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024