Lediga jobb i Västervik

Sök totalt 183 lediga jobb i Västervik

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Sommarjobba som truckförare

Arbetsbeskrivning Nu söker vi ännu ett år sommarjobbare till vår kund Axalta i Västervik! Är du driven och lösningsorienterad med en positiv attityd? Kan du köra truck och vill spendera en sommar i en dynamisk och snabbrörlig arbetsmiljö som präglas av produktivt samarbete? Då kan detta vara tjänsten för dig! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval och rekrytering sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt via vår hemsida www.randstad.se. Personligt brev rekommenderas. Om du har frågor angående tjänsten, kontakta gärna [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Arbetstiderna är förlagda under dagtid på vardagar, och arbetet pågår från v.25 till v.33 där fabriken har stängt v.30-31. Det finns möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren är slut. Kvalifikationer För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du som söker: har truckkort och erfarenhet av att köra (främst B3) är flytande i svenska; läsförståelse, skrift och tal Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du: är initiativtagande är kommunikativ med god social förmåga samarbetar väl i team är noggrann är ansvarsfull Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sommarjobb som maskinoperatör

Arbetsbeskrivning Nu söker vi ännu ett år sommarjobbare till vår kund Axalta i Västervik! Är du driven och lösningsorienterad med en positiv attityd? Vill du spendera en sommar i en dynamisk och snabbrörlig arbetsmiljö som präglas av produktivt samarbete? Då kan detta vara tjänsten för dig! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval och rekrytering sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt via vår hemsida www.randstad.se. Personligt brev rekommenderas. Om du har frågor angående tjänsten, kontakta gärna [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Som maskinoperatör arbetar du med blandning av pulverfärg och ansvarar för tillverkningsprocessen. Du arbetar självständigt i processerna men tillsammans med ett team i din avdelning. Travers- och truckkörning förekommer. Arbetstiderna är förlagda under 2-skift på vardagar, och arbetet pågår från v.25 till v.33 där fabriken har stängt v.30-31. Det finns möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren är slut. Kvalifikationer För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du som söker: har gymnasial utbildning kan jobba 2-skift är flytande i svenska; läsförståelse, skrift och tal Vi lägger störst vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du: har ett driv och vilja att lära dig är initiativtagande är kommunikativ med god social förmåga samarbetar väl i team är noggrann är ansvarsfull Det är mycket meriterande om du även har: truckkort traverskort Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
1:e Socialsekreterare med kvalitets- och utvecklingsansvar

Myndighetsenheten Myndighetssenheten är en del av Västerviks kommuns socialtjänst. Vi handlägger både barns behov av skydd och stöd och vuxna personers behov av skydd eller stöd enligt socialtjänstlagen och de tvångslagar som finns gällande barn och vuxna inom socialnämndens ansvarsområde. På enheten arbetar 40 personer. Enheten är organiserad i fem grupper, mottagningsgrupp, utredningsgrupp, placeringsgrupp, familjehemsgrupp och vuxengrupp. I ledningsfunktionen finns fem 1:e socialsekreterare, en administrativ assistent och en enhetschef. Vi söker nu ytterligare en 1:e socialsekreterare med särskilt fokus på kvalitets- och utvecklingsarbete. Dina arbetsuppgifter Som 1:e socialsekreterare med kvalitet- och utvecklingsansvar arbetar du huvudsakligen med systematiskt förbättringsarbete i vår verksamhet. Du förväntas självständigt leda arbetet med fokus på rättssäkra och effektiva processer. Utöver utvecklingsarbetet kommer du ha ansvarsområden av mer permanent karaktär. Du kommer bland annat att arbeta med revidering, framtagande och implementering av rutiner, egenkontroller och avvikelsehantering. Du kommer få en aktiv roll i vår verksamhetsutveckling såsom implementering av nya arbetssätt, genomförande av beslutade åtgärdsplaner och egna projekt. Du kommer skriva kvalitetsrapporter och utvärdera på enhetsnivå. Arbetet innebär att omvärldsbevaka och göra uppföljningar med koppling till verksamhetens ledningssystem. Du kommer också arbeta med kompetensförsörjning och introduktionsplanering av nya medarbetare. Du kommer ingå i den lokala ledningsgruppen och kan vid behov komma att täcka upp för kollegors arbetsuppgifter i ledningsgruppen. Din kompetens Vi söker dig med socionomexamen eller likvärdig, enligt föreskrift för arbete inom socialtjänstens barnavård. Du har flera års arbetslivserfarenhet inom socialtjänsten med fördjupad kunskap inom myndighetsutövning. Du har erfarenhet av arbetsledning och förstår verksamhetens ramar och förutsättningar. Tjänsten kräver också att du har B-körkort för manuell växellåda Tidigare erfarenhet av arbete med organisations- och kvalitetsutveckling är meriterande. Som person har du har du en hög grad av personlig mognad och integritet. Du är analytisk och initiativrik med ett strukturerat arbetssätt. Du är en person som är målinriktad och driven med god förmåga att arbeta självständigt. En förutsättning för framgångsrikt utvecklingsarbete är att du har lätt för att samarbeta, är tydlig i din kommunikation i kombination med en god pedagogisk förmåga. Tjänsten kräver också att du har god digital kompetens för att kunna hantera våra digitala system och arbetsredskap. Övrigt Provanställning kan komma att bli aktuellt för denna tjänst. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (https://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
LOKALVÅRDARE LOFTAHAMMAR

Exiso AB startade 1990 och har växt organiskt sedan dess och omsätter idag över 110 mkr. Under de senaste tre åren har Exiso expanderat kraftigt i många olika städer. Vi har delat in Sverige i fyra olika distrikt och söker nu lokalvårdare/städare med inriktning förskolan och skolstäd, hygien, golvvård, storstäd, mm. till LOFTAHAMMAR. Vi söker dig som har utbildning eller erfarenhet inom städ. Viktigt för jobbet är att du noggrann, punktlig. Det är viktigt att du behärskar svenska språket i tal. Kommunikation är viktigt för att du skall kunna möta kunder, förstå och läsa instruktioner och säkerhetsföreskrifter. I jobbet använder du dig av åkbara/gå bakom kombimaskiner och övrigt städutrustning. Arbetstiden är förlagd från 06.00 på morgonen. Anställningens omfattning är 7 timmar per dag (87,5 %). Utdrag ur belastningsregistret krävs från tjänsten. Ansökan per e-post. Start omgående. Observera att det kan va svårt att ta sig till arbetsplatsen och därför kan va fördel med körkort och bil. LOFTAHAMMAR #jobbjustnu Kollektivavtal finns KOMMUNAL

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Kallskänka i vår Lobbybar

Är du den vi söker till Gränsös lobby och spabar? I vår populära lobbybar i direkt anslutning till vårt spa, serveras sallader, ost & chark, goda drycker och annat gott till våra spagäster. Vi söker dig som älskar mötet med gästen, att ge service i toppklass och alltid vill leverera det lilla extra. I lobbybaren säljer du goda kalla och varma drycker men tillreder också mycket mat så du bör ha en känsla för detaljer, gillar att vara kreativ och älskar sälj och högt tempo. Du håller ordning och reda och är en ansvarsfull person. Du behöver ha någon form av erfarenhet inom kök och livsmedelshantering, en fördel är om du även har erfarenhet inom barservering, men inget måste- är du rätt person så står vi för utbildningen! I köket kommer du ansvara för att alla råvaror håller rätt temperatur och gör egenkontroller. Du är väl insatt i vikten av god hygien och sköter ordningen i köket och baren mkt noggrant. Du ser också till att det är ordning i spa & matsal. Du kan planera ditt arbete väl och förstår vikten av att alltid ligga steget före. Du är stresstålig och kan behålla lugnet under ruscher. Dina närmsta kollegor är vår lobbyansvarig och receptionisterna på hotellet och städpersonalen. Du kommer behöva kunna arbete självständigt såväl som i ett team. Arbetstiden varierar mellan dagtid och kväll, vardag som helg. Vi har alltid öppet! Vi är en familjeägd anläggning där vi välkomnar dig med din unika personlighet för att skapa trivsel såväl hos personal som hos gäster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Säkerhet- och beredsskapsamordnare

Vi erbjuder dig en spännande tjänst som Säkerhets – och beredskapssamordnare (SÄBE-samordnare) för Västerviks och Oskarshamns sjukhus. I rollen arbetar du såväl operativt som strategiskt inom Regionens Säkerhets – och Beredskapsorganisation.  Du är lokal kontaktperson och handlägger frågorna på uppdrag av sjukhuscheferna. Utifrån lagar och riktlinjer tar du fram lokala instruktioner och leder implementeringen genom SÄBE-ombud på arbetsplatserna. Övergripande ansvar för lokal samordning av systematiskt brandskydd, krisberedskap och brottsförebyggande åtgärdar ingår i rollen. God samverkan med andra förvaltningar krävs. Du är en viktig kontakt för andra aktörer inom säkerhet och beredskap i närområden och samverkar. Kontinuitetshantering och sjukhusens roll i det civila försvaret är områden som kan komma att påverka framtida utformning av tjänsten. Om dig Du är en initiativtagande person som ser sjukhusens roll i helheten och du trivs med att samverka. Du har lätt att motivera andra att utvecklas i säkerhets- och beredskapsfrågor. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och är van att presentera information strukturerat och tydligt. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med säkerhets- och beredskapsfrågor inom offentlig förvaltning. Erfarenhet av att leda projekt är en fördel. Du har en akademisk utbildning motsvarande kandidatexamen eller annan likvärdig utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Innehav av B-körkort är ett krav. Din framtida arbetsplats Vi är en del av Västerviks sjukhus, som är ett akutsjukhus med förlossningsvård och BB. På sjukhuset jobbar 1 500 medarbetare, vars ständiga utvecklingsarbete gör att vi når goda resultat i flera olika nationella mätningar. De senaste åren har vi varit mellan etta och trea i listan över ”Sveriges bästa mellanstora sjukhus” och vi kommer alltid högt i AT-läkarnas ranking. Sjukhuset ligger nära Västerviks centrum och skärgård. Sjukhuset är en del av Region Kalmar län. Tillsammans jobbar vi och våra 7 000 kollegor för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete - varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Innesäljare i Västervik

Dags att testa en ny karriär? Eller dags att starta din första? Vill du utvecklas och ha en trygghet på din arbetsplats? -BRA! Då ska du fortsätta läsa här! Hos oss på PEC har du ett mån-fre jobb , mellan 8:30-16:30.En trygg arbetsplats som funnits sedan 2003 med kollektivavtal via unionen.På PEC säljer vi tjänster och produkter till både nya kunder, passiva kunder och befintliga kunder.PEC har alltid har arbetat åt de största företagen i sina respektive branscher, så du kommer att känna till flera av varumärkena du kommer att sälja.Några av de varumärkena är tex;Fortum, Bonnier, Egmont, Allente, operatören 3 och Miljonlotteriet.Vi har även en avdelning med inkommande administrativa samtal då för 1177 Vårdguiden. Utöver arbetet i sig, så får man med sig otroligt många nyttiga färdigheter att ha med sig livet ut!Oavsett om det är i det sociala livet, att förhandla om ett lån på banken eller söka sig vidare till nya äventyr så som att tex plugga till mäklare eller annat typ av arbete inom försäljning. Detta då vi kontinuerligt ger feedback, utbildningar inom säljteknik, retorik, och strukturuppbyggnad!På varje kontor finns det platschef och säljledare med många år inom försäljning, som stöttar, utbildar och ser till att du ska nå dina och företagets mål!Dessutom kommer du under din tid hos oss få uppleva tävlingar om allt från en lunch, middag på stan med kollegor, superpresentkort, en resa till varmare breddgrader, eller varför inte en ny TV ? Det du kan förvänta dig hos oss på PEC är; Fast månadslön;120,24 kr/h om du är under 24 år, vilket motsvarar en månadslön på 20,081 krvid ett arbetstidsmått om 100%138,05kr/h om du är över 24 år, vilket motsvarar en månadslön på 23,054kr vid ett arbetstidsmått om 100% Utöver grundlönen har du generös provision Möjligheten att testa vingarna på varmare breddgrader på tex Cypern eller i Dubai Feedback och daglig coachning Ett härligt gruppklimat där vi som kollegor äter gemensam lunch, spelar pingis, biljard eller playstation tillsammans på rasterna Planerade tävlingar om allt från ära och superpresentkort, till en utomlandsresa till en ny TV, äventyr i Sälen eller bowling och middag tillsammans med kollegor! Sammanhållning och högt till tak, med en öppen och ärlig dialog så löser vi det mesta! Försäljning är otroligt givande och väldigt roligt.Vårt mål är att alla som jobbar hos oss ska känna sig som en del av vårt företag, en del av ett team. Att man ska sträva högt! Vi sätter upp dagliga mål på individnivå, kontor och som team. Erfarenheten man får hos oss på PEC har visat sig göra stor nytta hos många av våra anställda även i det sociala livet, eller om man vill plugga vidare till tex mäklare, eller om man ska förhandla om ett lån på banken! Vi söker dig som : Vill lära dig mer om försäljning Kan arbeta självständigt och i team Som ser lösningar och kan ta emot feedback Har ett engagemang för jobbet du utför Har mycket goda språkkunskaper i svenska - tal och skrift, detta då vi ställer höga krav på tydlighet och förmågan att förklara produkten. Känner du dig redo för en trivsam arbetsplats och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet inom försäljning, marknadsföring, ledarskap och kommunikation?- Då är det här rätt arbete för dig! Du kommer vid anställning att genomgå säljutbildning och få full upplärning.Vi jobbar sedan aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning genom våra duktiga ledare och säljare. Som säljare hos oss på PEC blir du en del av ett engagerat team med stort driv.Här erbjuds du en speciell arbetsmöjlighet på en spännande arbetsplats där stor vikt läggs på dina personliga egenskaper och styrkor.Vi anser att med rätt driv och inställning kan man gå hur långt som helst. Sök jobbet som säljare hos oss på PEC! Vi lovar en givande, rolig och utvecklande arbetsplats! *Omfattning: 35h/Vecka (08:30-16:30)*Placering: Västervik*Lön: Fast grundlön och generös provision *Rekryteringsprocess:När vi fått in din ansökan tar rekryteringsansvarig kontakt med dig inom ett par dagar för en telefonintervju.Tar du dig vidare i rekryteringprocessen från telefonintervjun blir du inbokad på en 2dagars information och rekryteringsträff plats på kontoret, där får du en närmare presentation av företaget och möjlighet att kunna testa jobbet.Känns allt bra från båda parter erbjuds du en anställning.Våra nästa träffar innan semestertider sker;30-31 Maj11-12 Juni Om oss PEC är Sveriges största care- & contactcenter med gott rykte i branschen. Vi jobbar med både inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Företaget har idag cirka 250-300 anställda och vi finns i Malmö, Kristinehamn, Karlstad och Västervik.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Lobbyservis/kallskänk

Är du den vi söker till Gränsös lobby och spabar? I vår populära lobbybar i direkt anslutning till vårt spa,serveras sallader, ost & chark, goda drycker och annat gott till våra spagäster. Vi söker dig som älskar mötet med gästen, att geservice i toppklassoch alltid vill leverera det lilla extra. I lobbybaren säljer du goda kalla och varmadrycker men tillreder också mycket mat så du bör ha en känsla för detaljer, gillar att vara kreativ och älskar sälj och högt tempo. Du håller ordning och reda och är en ansvarsfull person. Du behöver hanågon form av erfarenhet inom kök och livsmedelshantering, en fördel är om du även har erfarenhet inombarservering,men inget måste- är du rätt person så står vi för utbildningen! I köketkommer du ansvara för att alla råvaror håller rätt temperatur och gör egenkontroller. Du är väl insatt i vikten av god hygien och sköter ordningen i köket och baren mkt noggrant. Du ser också till att det är ordning i spa & matsal. Du kan planera ditt arbete väl och förstår vikten av att alltid ligga steget före. Du är stresstålig och kan behålla lugnet under ruscher.Dina närmsta kollegor är vår lobbyansvarig ochreceptionisterna på hotellet och städpersonalen. Du kommer behöva kunna arbete självständigt såväl som i ett team. Arbetstiden varierar mellan dagtid och kväll, vardag som helg. Vi har alltid öppet! Vi är en familjeägd anläggning där vi välkomnar dig med din unika personlighet för att skapa trivsel såväl hos personal som hos gäster.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Säljare Elgiganten Västervik, extra, vid behov.

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.  Vilka är vi? På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Deltid, arbetstiderna innefattar helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-05-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

15 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024