Account manager

Sök bland 796 lediga jobb som Account manager och börja ditt nya yrkesliv idag!

Hardware Sales Specialist

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: One of the world's leading tech companies is looking for a Hardware Sales Specialist that will join their team in a consultant role. In this role you will be hired by Market Partner and work as a consultant for our client. Start date: July 1st 2024 About the role We are looking for an experienced hardware sales person who wants to work with a leading client in the tech industry. This is a great opportunity to work in a complex environment as a consultant, where you can grow your experience by working with different systems, tools, and processes. You are given a great opportunity to step up and develop motions that can ease the way of working and understanding existing data, while providing useful insights and enlarging your understanding over the business. The ideal candidate will be the interface to the customer and orchestrate a team of resources to solve customer problems. You will help customers make decisions to build their business and IT solutions based on the client's technology. Further, you will stay sharp, share your knowledge with peers and learn best practices from others. What you'll do Drive new revenue growth across entire hardware device and accessories portfolio. Demonstrate excellence in pipeline management to achieve monthly forecasts. Compete aggressively to win new business and drive hardware market penetration while growing customer mind share, sharing best practices and use bases with the extended community throughout. Deliver product briefings to customers to drive success of new and updated hardware device portfolio. Extend relationships beyond IT to business decision makers, helping customers envision & achieve digital transformation. Solve customer business challenges by presenting the value of hardware devices, including use cases, financial analysis, ROI, etc. Own opportunities from start to close; orchestrate internal and external resources; leverage partners to scale sales on hardware refresh, up-sell and expand sales motions. Leverage and drive awareness of all available market promotions, offers, sales initiatives and programs. Helping to identify and diagnose technical and competitive blockers and respective solutions for sales opportunities and usage decision blockers and engaging the right resources to overcome these blockers. Shaping current and future products, marketing strategies, and customer centricity ideas through your feedback to sales, marketing, and engineering. Lead technical presentations, demonstrations, workshops, proof of concepts, and pilots to explain, demonstrate, and prove to customers the capabilities of the client's products and services, and how they can make their businesses more successful. Who you are - Fluent in English and Swedish, written and spoken. - Previous experience with selling hardware is a must, preferably 1-3 years. - We see it as a plus if you have experience of a similar role in a large tech company We are Market Partner Market Partner is proud to be an equal opportunity employer. You are welcome to our community regardless of who you are, no matter where you come from, or what you look like.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Account Manager till Visma Finance

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Arbetsbeskrivning Visma Finance, ett snabbväxande fintech-bolag som erbjuder finansiering till små och medelstora företag, är i en tillväxtfas och söker dig som vill axla en nyckelroll inom organisationen som Account Manager. Genom att använda dagsaktuell bokföringsdata kan Visma Finance skapa unika erbjudanden anpassade efter kundens behov, helt integrerat i kundens bokföringsprogram. Visma Finance har uppgraderat sin factoringtjänst och söker dig som vill vara med och möjliggöra att de når ut till ännu fler kunder. Lösningen bygger på den senaste tekniken, vilket skapar konkurrenskraft med den bästa tänkbara kundupplevelsen. Du kommer att tillhöra ett team på fem personer och i rollen kommer du att fokusera på att öka försäljningen och vårda befintliga kundrelationer inom Visma-sfären, vilket innebär att du inte ringer några kalla samtal. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: Proaktivt bearbeta och vårda befintliga kundrelationer för att öka försäljningen och maximera kundnöjdheten. Identifiera och utveckla affärsmöjligheter hos befintliga kunder genom att förstå deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Bygga och upprätthålla långsiktiga och lönsamma kundrelationer genom regelbunden kommunikation och uppföljning. Visma Finance har en automatiserad kreditgivning, vilket frigör dig från administrativa uppgifter till förmån för att kunna fokusera på kundvård och merförsäljning. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är engagerad och resultatorienterad och med följande kvalifikationer: Erfarenhet av arbete inom Account Management, Customer Service eller Customer Success inom finans- eller försäkringsbranschen, gärna inom factoring eller inkassoverksamhet. Stark förmåga att kommunicera och bygga förtroendefulla relationer med kunder på alla nivåer. Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt samt att hantera flera projekt samtidigt. Starkt affärsdriv och en vilja att överträffa dina egna mål. Om Visma Finance Visma är en av norra Europas största och mest expansiva koncerner med fokus på molntjänster. Visma Finance är koncernens finansbolag som erbjuder tjänster för att förbättra företags likviditet, möjliggöra tillväxt och skapa trygghet. Bolaget består av 12 personer och sitter tillsammans med cirka 200 kollegor från andra Visma-bolag i nya, trevliga och ljusa lokaler mitt i centrala Stockholm. Läs mer om Visma Finance här. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt I denna rekrytering samarbetar Visma Finance med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Helena Persson på [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-HP1 #kundservice

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Hardware Sales Specialist

One of the world's leading tech companies is looking for a Hardware Sales Specialistthat will join their team in a consultant role. In this role you will be hired by Market Partner and work as a consultant for our client. Start date: July 1st 2024 About the roleWe are looking for an experienced hardware sales person who wants to work with a leading client in the tech industry. This is a great opportunity to work in a complex environment as a consultant, where you can grow your experience by working with different systems, tools, and processes. You are given a great opportunity to step up and develop motions that can ease the way of working and understanding existing data, while providing useful insights and enlarging your understanding over the business. The ideal candidate will be the interface to the customer and orchestrate a team of resources to solve customer problems. You will help customers make decisions to build their business and IT solutions based on the client's technology. Further, you will stay sharp, share your knowledge with peers and learn best practices from others. What you'll do Drive new revenue growth across entire hardware device and accessories portfolio. Demonstrate excellence in pipeline management to achieve monthly forecasts. Compete aggressively to win new business and drive hardware market penetration while growing customer mind share, sharing best practices and use bases with the extended community throughout. Deliver product briefings to customers to drive success of new and updated hardware device portfolio. Extend relationships beyond IT to business decision makers, helping customers envision & achieve digital transformation. Solve customer business challenges by presenting the value of hardware devices, including use cases, financial analysis, ROI, etc. Own opportunities from start to close; orchestrate internal and external resources; leverage partners to scale sales on hardware refresh, up-sell and expand sales motions. Leverage and drive awareness of all available market promotions, offers, sales initiatives and programs. Helping to identify and diagnose technical and competitive blockers and respective solutions for sales opportunities and usage decision blockers and engaging the right resources to overcome these blockers. Shaping current and future products, marketing strategies, and customer centricity ideas through your feedback to sales, marketing, and engineering. Lead technical presentations, demonstrations, workshops, proof of concepts, and pilots to explain, demonstrate, and prove to customers the capabilities of the client's products and services, and how they can make their businesses more successful. Who you are - Fluent in English and Swedish, written and spoken. - Previous experience with selling hardware is a must, preferably 1-3 years. - We see it as a plus if you have experience of a similar role in a large tech company We are Market PartnerMarket Partner is proud to be an equal opportunity employer. You are welcome to our community regardless of who you are, no matter where you come from, or what you look like.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Account Manager B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning:Heltid Varaktighet:Tillsvidare Anställningsform:Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning. Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten. I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Innesäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta.Vi söker dig som vill:- Arbeta med kunder över hela Sverige- Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet- Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap- Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige- Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring.Att jobba med Hitta.seHos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor- Daglig coachning och regelbunden säljträning- Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling- Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision- Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra- Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt!Lär känna Marina, en av våra säljareVad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se?"Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut?"Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänstenTjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Customer Success Manager

Large company with great ambitions and close relations efficy is a leading European Customer Relationship Management (CRM) solution that provides businesses of all sizes with complete, flexible, customizable, and scalable software to enable their growth. efficy’s platform includes products for marketing automation, sales, project management, customer service, and customer nurturing. Currently, more than 300,000 users from 63 countries use efficy’s tool. Founded in 2005 and headquartered in Brussels, efficy’s around 500 employees work in local offices in Belgium, France, Spain, the Netherlands, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Spain,Hong Kong, or remotely. Our mission is to contribute to the success of every company by helping them transform customer data into customer insight while simplifying the work of their employees. In efficy, two days are rarely the same, and things are changing rapidly. So, fasten your seat belt, and join us on the journey. A unique work experience & company culture We want our employees to thrive in their daily lives, and therefore you can expect challenges, online music quizzes, onsite ping-pong tournaments, and lots more. Communication is informal, and your colleagues are only a short call away. Context Efficy Nordics is now looking for a Customer Success Manager to serve and develop our customers working with webCRM. You will be a part of the Professional Services department to leverage the in-depth team knowledge. Your Impact As a customer success manager, your most important mission is to fulfill the customer's goal and secure their success using our platform. By doing so you strive to maintain customer loyalty, develop their usage of old and new features, and foster a long-term relationship with them. You will facilitate the overall customer service and when the opportunity arises, upsell new features and renew their contract. Key Responsibilities With your in-depth platform knowledge and curious mindset to understand the customers’ needs and business goals you will proactively orchestrate the customer journey while undertaking the following responsibilities: Customer onboarding, training, and consultancy support Follow up on customer experience once they use the solution Proactively communicate product vision & roadmap, new features and platform capabilities Identify potential upsell and cross-sell opportunities Assist customers with support issues and collaborate closely with our Customer Service team, Professional Services, and Sales executives Making customers aware of resources such as knowledgebase articles, tutorials, how-to videos, and webinars. Gathering customer feedback and sharing it internally to improve the product and/or establish better Customer Support practices Analysing customer data and helping them discover aspects of the product that are most beneficial to them Your performance will be measured based on the NPS, CSAT, customer retention rate, and churn rate. About YOU We hope that you are our successful candidate and fulfill the following requirements: Customer-centric mindset with a high interest in software/CRM/Martech technologies Experience in customer-facing interactions on an operational level Strong communication and presentation skills Highly organized and able to multi-task Possess an aptitude for learning and using new software Experience working in CRM software platforms is an advantage. Experience in similar roles such as technical consultant, software trainer, and onboarding consultant is a plus. Social, analytical, and a "hands-on" mentality Independent, accurate, stress-resistant, team player Fluent in Swedish and English, other Nordic languages are beneficial We offer YOU A competitive salary package with a bonus system and a referral program A stable and growing company with an entrepreneurial mindset where we will listen to your ideas and support you to make it happen High flexibility and hybrid work is part of our DNA State-of-the-art offices with our unique co-living-co-working concept where teamwork is the norm International growing opportunities and internal mobility Events: team lunches, after work, sports, trips Learning opportunities: languages, tech, product, sales techniques, leadership Do you have questions about this position? Please contact [email protected] Find more jobs at https://jobs.efficy.com. efficy is a people-first employer. We offer equal opportunities to all our candidates. We pride ourselves on the diversity of our people. We welcome you, and everything that makes you—well, you. That includes your gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, age, or disability status. So, if you’re interested in joining us, please feel free to apply. We can’t wait to meet you! Disclaimer efficy is not accepting unsolicited assistance from search firms for this employment opportunity. Please, no phone calls or emails. All resumes submitted by search firms to any employee at efficy via email, the Internet, or in any form and/or method without a valid written search agreement in place for this position will be deemed the sole property of efficy. No fee will be paid in the event the candidate is hired by efficy as a result of an unsolicited referral or through other means.

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 juli 2024
ITAB Sweden söker driven Account Manager Lighting

RETHINK RETAIL.TOGETHER På ITAB hjälper vi våra kunder att förvandla konsumenternas varumärkesupplevelse till fysisk verklighet med hjälp av kompetens, lösningar och ett ekosystem av partners. Tillsammans med konsumenter och retailers levererar vi förverkligandet av fysiska, engagerade och sömlösa butiksmiljöer. Vi levererar mätbara resultat till våra kunder i form av butiksupplevelser, försäljning, effektivitet, service och driftkostnader. Om din roll Som Account Manager Lighting på ITAB Sweden kommer du arbeta inom vårt belysningssegment. Du ingår i ett härligt team av belysningspecialister där vi tillsammans utgör en viktig pusselbit för att leverera en helhetslösning till kunden. Dina befintliga och nya kunder finns inom Retail, både inom detaljhandeln och dagligvaruhandel runtom i Sverige. Ditt främsta fokus är att ansvara för relationen och utvecklingen av samarbetet med kund. Du drivs av relationsbyggande aktiviteter, i kombination med kreativiteten att skapa konceptuella lösningar, där kundens butik står i fokus. Det kan exempelvis innebära att: Implementera försäljningsstrategier som leder till hög kundnöjdhet och ökad försäljning. Hög aktivitet och fysisk närvaro ute hos kund. Följa branschens utveckling och trender inom retail, för både kund och konsument. Dela ljuserfarenheter och idéer med ditt team och verksamheten för att hitta bästa möjliga lösning utifrån behov. Tjänsten är en heltidstjänst och ITAB erbjuder en tillsvidareanställning med placering utifrån din geografiska hemort, med fördel kring Mälardalen. I tjänsten ingår mycket resande, vilket också innebär en del övernattningar. I rollen ingår givetvis tjänstebil och övriga förmåner. Du rapporterar till vår Sales Manager Lighting Sweden. Vem är vår nästa Account Manager Lighting hos ITAB? Vi söker dig som har en bakgrund inom belysningsbranschen. Du har en dokumenterad erfarenhet av försäljning, där du aktivt har utvecklat kundrelationer, tagit dig an nya kunder och nya produkter på marknaden. Det är med erfarenhet av belysning inom retail-segmentet. Som Account Manager Lighting kommer fokus i rollen vara inom ITAB:s belysningserbjudande, men det är viktigt att samarbeta nära våra övriga säljare för att även ta vara på möjligheter inom segmenten interior och retail tech, för att skapa bästa möjliga synergieffekt. För att trivas i rollen på ITAB söker vi dig som drivs av nyfikenhet och en vilja att lära dig nya belysningsprodukter. Du vill vara med och bygga koncept tillsammans med kund och delar med dig av kunskapen konsultativt både internt och externt. Du är social, engagerad och prestigelös som person. För att lyckas med framgångsrika samarbeten krävs lagarbete – vi söker en lagspelare! Viktiga nyckelkompetenser: Erfarenhet inom belysningsbranschen Minst 2 års säljerfarenhet inom B2B Passion för ljus Det är även viktigt att du har: God kommunikationsförmåga i tal och skrift på både svenska och engelska Förmågan att omvandla kundens behov till en ljuskonceptuell helhet Ett driv för att skapa affärsmässiga relationer Körkort B Ansökan och kontaktTycker du att det låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan med ditt CV redan idag, men senast den 2 juni 2024. Urval och intervjuer sker löpande. Önskat startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Sales Manager Lighting Sweden Andreas Timén, telefon 0766471374 eller via mail: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! ITAB Sweden AB ingår i koncernen ITAB Group. ITAB säljer, designar, utvecklar och installerar kompletta butikskoncept till butikskedjor inom detaljhandeln. Med vår expertis, långsiktiga relationer och innovativa lösningar är ITAB i framkant som partner inom retail. ITAB erbjuder karriärmöjligheter i en internationell miljö och strävar efter mångfald samt goda arbetsvillkor. Vi tar avstamp i våra ledord som sammanfattas "ACT" och strävar tillsammans för en hållbar framtid - för affären, människorna och miljön. Vi verkar för en vänlig, attraktiv och hälsosam arbetsplats med lika möjligheter och goda arbetsvillkor. Läs gärna mer på vår hemsida itab.com

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Säljare inom B2B till Brandsäkra

Redo för ditt nästa steg i karriären? Om du drivs av att arbeta relationsbyggande och vill jobba på ett företag som verkar för något meningsfullt, kan vi ha tjänsten för dig. Brandsäkra är i en expansiv fas och du kommer in i ett spännande skede med goda utvecklingsmöjligheter för dig och bolaget. Välkommen in med din ansökan! Om företaget Brandsäkras huvudkontor är beläget i Danderyd, Stockholm, och dit söker vi nu en säljare inom B2B. Brandsäkra arbetar med att förebygga brand och deras vision är att ingen ska omkomma i bostadsbrand. På Brandsäkra utbildar de inom brandskydd, utför besiktningar samt installerar och underhåller brandskydd. Företaget består av ca 25 personer och i säljteamet är ni fem personer och en försäljningschef. Detta är en direktrekrytering där du kommer bli anställd direkt av Brandsäkra. Om tjänsten I rollen som säljare kommer du att arbeta med försäljning inom brandskydd till bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. Här är kvalitet viktigare än kvantitet för att vägleda kunden till den bästa lösningen. Du kommer att arbeta via telefon samt digitala möten i nära samarbete med konsulter inom brandskydd. Din anställning inleds med en introduktion i brandskydd och sedan kommer du löpande vidareutbildas inom området. Organisationen beskrivs av medarbetarna som platt där det är enkelt att få sin röst hörd och där de har en god sammanhållning. I rollen kommer du att ges mycket frihet under ansvar där du själv planerar ditt arbete. Du kommer att arbeta kontorstider med flexibilitet. Lönen kommer att bestå av en grundlön + provision. Du kommer även ta del av tjänstepension, friskvård och företagsaktiviteter. Vi söker dig som • Är över 18 år • Innehar en gymnasieexamen • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen kan ske på båda språken • Har tidigare erfarenhet av exempelvis service, administration eller försäljning sedan tidigare Det är meriterande om du har en idrottsbakgrund. Vi värderar högt dina personliga egenskaper och vi tror att du är: • Affärsorienterad • Resultatinriktad • Relationsskapande • Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Som en del av denna process kommer vi att genomföra en kreditkontroll om du kommer till ett slutskede. Start: Augusti Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning Ort: Stockholm, Danderyd Urval: Löpande Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Account Managers till Projektagenten

Söker du en nyckelroll inom det moderna mediehuset? Nordiske Medier letar efter passionerade Account Managers för att ta Projektagenten i Sverige och Norge till nästa nivå. Om Projektagenten Projektagenten är en del av Nordens ledande B2B mediahus, Nordiske Medier. Projektagenten har sitt ursprung i den danska 100-åriga publikationen Licitationen för övervakning och information om planerade och pågående byggprojekt. Projektagenten är en toppmodern tjänst som övervakar den nordiska byggmarknaden och publicerar realtidsinformation om planerade och pågående byggprojekt. Vårt reserachteam genomför dagligen intervjuer med beslutsfattare för att projektinformationen alltid ska vara aktuell och värdefull för våra kunder. Kvalificerad research kombineras med modern teknologi för att möta dagens krav och förväntan på realtidsinformation. Om rollen: Vi söker nu Account Managers med ansvar för nyförsäljning inom affärsområdet Projektagenten. Placeringsort för tjänsterna är Hudiksvall. Ansvarsområden: Account Management: försäljning av Projektagentens tjänster till nya kunder inom utvalda segment Prospektering: I samarbete med Marketing- och CRM managers värdera marknadspotential och genomföra prospektering CRM management: Dokumentera och uppdatera genomförda prospekt och kundaktiviteter Kundrelationer: Genom professionellt account management etablera och upprätthålla långsiktiga kundrelationer Erfarenhet och egenskaper Drivkraft och motivation att dagligen genomföra stort antal samtal med prospekts och kunder. En ”stark motor” är en förutsättning för att lyckas. CRM management: Förmåga att förstå och använda kund- och marknadsdata för att planera och genomföra account management Vana att kommunicera i tal och skrift är en förutsättning för att lyckas Försäljning är ett teamwork där starka individer tillsammans skapar en helhet. Att stimuleras och motiveras som del av ett team är en förutsättning för att lyckas Minst 3 års erfarenhet av försäljning Intresse och förståelse för bygg- och anläggningssektorn är meriterande Vi erbjuder: En miljö som stimulerar personlig utveckling och ger förutsättningar att växa med ansvar och arbetsuppgifter En arbetsgivare som tror på individens potential och kapacitet. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget, vilket skapar en god plattform för din karriär Möjligheten att vara del av en mångårig framgångs- och tillväxtresa Konkurrenskraftig lön med provisionsavtal Ansökan: Skicka din ansökan till [email protected]. Ansökningar hanteras löpande. För frågor om tjänsten eller Nordiske Medier, kontakta HR Business Partner Adam Andersson på [email protected]. Om företaget: Nordiske Medier Stockholm AB är en av branschens främsta mediehus, känt för att leverera högkvalitativ branschinformation genom flera ledande varumärken till över en halv miljon beslutsfattare varje månad. Besök vår hemsida för mer information om oss. Nordiske Medier är en del av Det Nordjyske Mediehus-Koncernen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024