Biträdande butikschef/Säljande butikschef

Sök bland 20 lediga jobb som Biträdande butikschef/Säljande butikschef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Assisterande Restaurangchef - ChopChop Nyköping

Är du redo att ta din karriär inom restaurangbranschen till nästa nivå? Vi söker en entusiastisk och ambitiös assisterande restaurangchef för vår framgångsrika snabbmatskedja. Som assisterande restaurangchef kommer du att vara en viktig del av vårt ledningsteam och vara med och driva våra restauranger till nya höjder. Vi är ett växande Restaurangkedja som startades 2011 och har idag 41 restauranger. Vi tror på att erbjuda våra gäster inte bara god mat, utan även en minnesvärd upplevelse. Som assisterande restaurangchef kommer du att arbeta nära vår restaurangchef för att säkerställa att våra höga standarder upprätthålls och överträffas varje dag. Du kommer att vara involverad i allt från personalledning och schemaläggning till kvalitetskontroll och kundnöjdhet. Vi söker någon med starkt ledarskap och en passion för att ge service i världsklass. Du är en lagspelare som kan inspirera och motivera ditt team för att nå gemensamma mål. Du är även en problemlösare som kan hantera utmaningar och fatta snabba beslut i en dynamisk arbetsmiljö. Vem söker vi? För att lyckas i rollen som assisterande restaurangchef bör du ha tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen och vara bekant med de höga krav som ställs på kvalitet, snabbhet och effektivitet. Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att utvecklas inom ett väletablerat och växande företag med utmärkta karriärmöjligheter. Om du har vad som krävs för att bli en del av vårt team och vara med och forma framtidens snabbmatsupplevelse, väntar vi på din ansökan. Låt oss tillsammans skapa enastående mat och glada gäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Att säkerställa så att restaurangen uppfyller de mål som sätts internt. Omvandla det övergripande målen till handlingsplaner som är anpassade för just din enhet. Att jobba aktivt för att uppnå men även förmedla ChopChops ledord: Gott, snabbt och enkelt! Att säkerställa samt jobba på: planering av personal och schema, service och bemötande, försäljning och den lokala marknadsföringen samt service/reparation och underhåll. Att aktivt jobba med uppföljning av restaurangens rutiner, utföra kontroller för att bibehålla god och korrekt standard. Att leda samt jobba med ditt team i driften. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på ChopChop kan erbjuda dig en ny plattform som värnar om din kompetens och passion för att jobba med service och personal. Vi kan erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter då vi är ett företag med höga ambitioner och har mycket kvar att utveckla tillsammans med vår personal. ChopChop Asian Express är Europas första asiatiska Drive-Thru restaurang. Vårt mål är att skapa trivsamma och bra arbetsmiljöer för vår medarbetare och ha nöjda gäster där vi serverar god asiatisk mat med högkvalitativa råvaror. Vi skall vara ett alternativ till de traditionella snabbmatsrestaurangerna. Besök vår hemsida för att ta steget till att lära känna oss! Vi söker dig: Du är resultatdriven och kan snabbt samt enkelt leverera mätbara och synliga resultat Du har minst 1-2 års erfarenheter av personalhantering, gärna men inte nödvändigtvis inom restaurang. Du är positiv Du har en förmåga att inspirera och stödja dina medarbetare och kan motivera dem att sälja och ge bra kundbemötanden. Du är och arbetar systematiskt, strukturerad med en klar överblick. Tidigare erfarenheter inom restaurang eller servicebranschen är ett krav! http://www.chopchop.se Tjänsten är en heltidstjänst om 100%, det startas med utbildning enligt överenskommelse. Det är viktigt att du märker ansökan med " Nyköping - Assisterande "

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Ställförträdande Butikschef Centralkök

Ledig Position: Ställföreträdande Butikschef centralkök hos Panini Internazionale Om oss: Panini Internazionale är en etablerad restaurangkedja med fokus på att erbjuda autentiska smaker och en välkomnande atmosfär till våra kunder. Vi är kända för våra utsökta kaffedrycker, smörgåsar och sallader av högsta kvalitet. För att fortsätta leverera enastående kundupplevelser, letar vi nu efter en passionerad och skicklig ställföreträdande butikschef för att bli en del av vårt team. Plats: [Stockholm] Anställningsgrad: 70% Arbetstider: Arbetstiderna kommer att vara varierande med skift som sträcker sig från 12:00 till 24:00. Helgarbete kan förekomma. Ansvarsområden: Stödja Butikschef i att organisera och övervaka verksamheten inom produktionsköket. Säkerställa en effektiv och smidig produktionsprocess. Övervaka personalen för att upprätthålla höga standarder av matkvalitet och hygien. Säkerställa efterlevnad av gällande lagar och bestämmelser. Bidrar aktivt till produktionen Kvalifikationer: Gedigen erfarenhet inom restaurangproduktion. Starka ledaregenskaper och förmåga att arbeta under tryck. Förmåga att fatta snabba beslut och lösa problem effektivt. Passion för matlagning och förmåga att inspirera och motivera teamet. Förmåner: Lön enligt kollektivavtal. Möjlighet till utveckling och avancemang inom företaget. Trivsam arbetsmiljö och en möjlighet att vara en del av ett dedikerat och passionerat team. Om du är en pålitlig och hårt arbetande individ som delar vår passion för mat och kvalitet, så är detta en utmärkt möjlighet för dig att växa och utvecklas hos Panini Internazionale. Hur du ansöker: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du är lämplig för rollen som ställföreträdande butikschef hos Panini Internazionale till [email protected]. Panini Internazionale välkomnar sökande från alla bakgrunder och värdesätter mångfald i arbetskraften.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vice butikschef till Gottebiten Charlottenberg Shoppingcenter

Är du en person med stort engagemang för försäljning och att alltid leverera den bästa kundupplevelsen? Är du ansvarstagande och drivs av att nå uppsatta mål och se resultat? Vill du också vara en del av gränshandelns största aktör inom konfektyr, dryck och tobak? Då har vi en tjänst för dig! Nu söker vi en erfaren Vice Butikschef till en av våra butiker i Charlottenberg - Gottebiten på Charlottenberg Shoppingcenter! Om dig Som Vice Butikschef har du en viktig nyckelroll i verksamheten där du tillsammans med butikschefen kommer att leda en personalgrupp på ca 10 medarbetare. Därför söker vi en ansvarstagande person med stort engagemang för butiksdrift.  Du är närvarande ute på golvet och deltar aktivt i alla arbetsuppgifter. För att lyckas i arbetet krävs flexibilitet, problemlösning och en god förmåga att kommunicera och skapa teamkänsla. Som person är du pålitlig och tillsammans med dina kollegor skapar du en god arbetsmiljö, där ni delar kunskap och information för att nå gemensamma mål. Vi söker dig som vill växa inom Gottebiten och butiken, har några års erfarenhet av butiksdrift och meriterande är om du har tidigare erfarenheter av att vara i en ansvarsroll. Arbetsuppgifter Din roll innebär att tillsammans med Butikschef driva och ansvara för butikens uppsatta mål, resultat och dess verksamhet. I dina arbetsuppgifter ingår: - Att leda och fördela arbetet i den dagliga driften - Följa upp att arbetssätt, lagar och regler efterlevs. - Introduktion av nya medarbetare. - Beställning, upplockning och påfyllning av varor. - Tillsammans med butikschefen aktivt arbeta med feedback och utveckling i personalgruppen. Du får Ett varierat och fritt arbete med spännande möjligheter att utvecklas i en av Europas största butiker inom konfektyr, dryck och tobak. Du får möjlighet att arbeta i ett härligt och framgångsrikt företag med viljan att alltid utvecklas och att alltid leverera den bästa kundupplevelsen i branschen.  Tjänsten är en heltid tillsvidare med lön enligt överenskommelse. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna varierar, dag, kväll och helg. Vi tillämpar provanställning samt alkohol- och drogtest vid nyanställningar.   Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Pierre Regel, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Gottebiten en Gros AB är idag den största gränshandelsaktören inom konfektyr, drycker och tobak med ett 30-tal butiker i bland annat Strömstad, Charlottenberg, Töcksfors, Haparanda och Uddevalla. Gottebiten ingår i koncernen Orvelin Group Holding AB som är verksam inom tre huvudsakliga områden: handel, fastigheter och investeringar. Med huvudkontor i Strömstad har gränshandel naturligt kommit att bli en stor del, liksom ambitionen att utveckla och förädla näringsliv och fastighetsmarknad. Vi är omkring 450 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Orvelin Group Holding AB är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter.

10 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK SÄFFLE

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Tjänsten är på 80%. Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butikschef till Gottebiten Strömstad Köpcenter

Är du en person med stort engagemang för försäljning och att alltid leverera den bästa kundupplevelsen? Är du ansvarstagande och drivs av att nå uppsatta mål och se resultat?  I samband med att nuvarande butikschef har valt att gå vidare söker vi nu en ny butikschef till Gottebiten i Strömstad Shoppingcenter. Om dig Som Butikschef har du en viktig nyckelroll i verksamheten, tillsammans med en personalgrupp på ca 10-15 medarbetare som arbetar för att ge våra kunder den bästa upplevelsen genom god kunskap om vårt sortiment. Därför söker vi en ansvarstagande person med stort engagemang för butiksdrift, sälj och en känsla för att bygga relationer.  Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som chef eller likvärdig roll. För att lyckas i arbetet krävs flexibilitet, problemlösning och en god förmåga att kommunicera och delegera. Som person är du pålitlig och tillsammans med dina kollegor skapar du en god arbetsmiljö, där ni delar kunskap och information för att nå gemensamma mål.   Arbetsuppgifter Din roll innebär att driva och ansvara för butikens uppsatta mål, resultat och dess verksamhet. Största delen av arbetet sker ute på golvet i butiken med vanligt förekommande arbetsuppgifter som uppackning och påfyllning av varor, kassaarbete och att ge våra kunder den bästa upplevelsen. Övriga arbetsuppgifter som ingår i rollen:  - Att leda och fördela arbetet i butiken. - Följa upp att rutiner, lagar, myndighetsbeslut och kollektivavtal efterlevs. - Bemanningsplanering. - Introduktion av nya medarbetare. - Aktivt arbeta med feedback och utveckling i personalgruppen.   Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta regionchef Jimmy Erlandsson, [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan! Gottebiten en Gros AB är idag den största gränshandelsaktören inom konfektyr, drycker och tobak med ett 30-tal butiker i bland annat Strömstad, Charlottenberg, Töcksfors, Haparanda och Uddevalla. Gottebiten ingår i koncernen Orvelin Group Holding AB som är verksam inom tre huvudsakliga områden: handel, fastigheter och investeringar. Med huvudkontor i Strömstad har gränshandel naturligt kommit att bli en stor del, liksom ambitionen att utveckla och förädla näringsliv och fastighetsmarknad. Vi är omkring 450 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Orvelin Group Holding AB är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter.

8 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Coop Bureå - vice butikschef

Vi söker dig som brinner för service och handel! Du har erfarenhet av ledarskap och vill utvecklas vidare tillsammans med oss. Befattningen är på heltid . Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan nu! Som vice butikschef har du i samråd med butikschef ansvar för att den dagliga driften fungerar optimalt. Du bidrar till att vi säljer med lönsamhet och har ett positivt arbetsklimat. Vid butikschefens frånvaro är du ansvarig på plats! Som vice butikschef krävs att du trivs med ett tempofyllt arbete. Du ser mycket arbete på begränsad tid som en utmaning. Du har förmåga att med egna iniativ utveckla och förbättra butiken. Vi tror att du som passar för tjänsten har vana och gärna utbildning inom branschen. Visste du att vi har 84 butiker? Lyckas du väl med ditt uppdrag finns alltså mycket stora utvecklingsmöjligheter inom företaget. Verklig framgång bygger på att vi älskar vårt jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder. Vi är en stor organisation med många butiker. Det innebär att det också finns många möjligheter att vidareutvecklas. Om du vill och har potential kan du växa med oss Coop Nord strävar efter att få allsidigt sammansatta personalgrupper med avseende på kön, kulturellt ursprung och ålder. Frågor och facklig kontakt Butikschef Tobias Salomonsson 0910-71 15 31 Handel Mattias Rustan 076-724 7665 Besök vår hemsida www.coopnord.se för mer information om Coop Nord vår organisation och vårt hållbarhetsarbete. Coop Nord är en av Sveriges största konsumentföreningar. Vi ägs av över 300 000 medlemmar och driver fler än 80 Coop-butiker i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Några av våra butiker drivs i franchiseform, som Coopföretag. Varje dag hittar våra medlemmar och kunder prisvärd, hållbar matglädje till fest och vardag i våra butiker. Vi arbetar med något livsviktigt – mat. Vill du vara en del i vårt lag?

8 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK ARVIKA

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Assisterande Butikschef Individ Prestige Nordby

Individ Prestige och Individ är högprofilerande klädesaffärer belägna på Nordby Shoppingcenter utanför Strömstad. Individ etablerades år 2004, Individ Prestige 2009, med starka varumärken som Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Jacob Cohen, Ganni & Jeanerica.. Vi söker nu en assisterande butikschef till Individ Prestige. I tjänsten ingår personalansvar, inköpsplanering och optimering av varulager. Du skall ha ett brinnande intresse för försäljning och service, då våra kunder förtjänar en hög servicegrad. Vi söker dig som är drivande och ambitiös, med stor vilja och stort engagemang. Vidare måste du vara positiv, stresstålig, ärlig, och ordningsam. Du brinner för att utveckla och effektivisera verksamheten och är duktig på att se möjligheter, motivera och skapa ett bra samarbetsklimat i gruppen. Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom klädhandel. Tjänsten är tillgänglig för tillträde omgående. Vill du bli en del av vårt team? Vänta inte med att skicka din ansökan.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Team leader Örebro Boglundsängen

Clas Ohlson har hjälpt människor att fixa sina hem i över 100 år, tillsammans med dig kommer vi att fortsätta göra hemmafixet tillgängligt, hållbart och roligt för alla. Vi erbjuder en framåtlutad, kundcentrerad och inkluderande företagskultur. Nu när vi växer letar vi efter dig som delar vår passion för att göra kundernas hemmafix enklare, varje dag. Kom och väx med oss! En Team leader på Clas Ohlson har som främsta uppgift att leda, coacha och utveckla sina kollegor för att skapa en positiv kundupplevelse. Som en god förebild deltar du och butikens resterande ledningsgrupp i arbetet på butiksgolvet med att leverera kundservice i världsklass till våra kunder. Ditt dagliga arbete omfattar också uppgifter som säljare där du aktivt hjälper och möter våra kunder, står i kassan och fyller på varor. Som Team leader hos oss tillämpar du ett coachande ledarskap där du inspirerar medarbetarna till att skapa positiva kundupplevelser och att våga utmana sig själva. Du värnar och uppmuntrar till ett öppet arbetsklimat där dina kollegor delar kunskap, nytänkande och möjligheter till förbättring. Att jobba som Team leader innebär att du genom ditt ledarskap har fokus på att skapa resultat och ett engagerat team som bidrar till de gemensamma målen. För att lyckas arbetar du bland annat med att: Utveckla medarbetarna genom uppföljning, coachning och utbildning Samarbeta tätt med avdelningsansvariga för att skapa en bra struktur i den dagliga driften Säkerställa medarbetarnas introduktion, utbildning samt löpande kompetensutveckling tillsammans med butikschef Vid behov säkerställa att rutiner för öppning/stängning av butiken efterföljs Följa upp och analysera definierade nyckeltal samt beslutar åtgärder för dessa Vem söker vi? Avklarad gymnasieutbildning, meriterande med utbildning inom Försäljnings- och serviceprogrammet (tidigare Handel- och administration) och/eller butiksledning Minst ett års arbetslivserfarenhet inom handel eller serviceyrken, meriterande med arbetslivserfarenhet från ledande positioner inom detaljhandeln Grundläggande färdigheter inom MS Office Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Du måste vara 18 år för att arbeta hos oss För att trivas i rollen som Team leader är du en trygg ledare som drivs och inspireras av att få både verksamheten och medarbetare att utvecklas. Du har förmågan att vara lyhörd och lösningsorienterad samt har en mycket god kommunikationsförmåga, både internt med kollegor och externt med samarbetspartners och kunder. I vår kommande butik i Örebro vill vi att du som Team leader drivs extra mycket av kommersiell butik och har ett intresse för detaljer för hur vi på bästa sätt presenterar våra produkter genom att arbeta med och utveckla vårt butikskoncept, allt för att skapa bästa köpupplevelsen för våra kunder. Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid med startdatum i augusti. Clas Ohlson tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid tillsvidareanställning. Välkommen hem Vår arbetsplats erbjuder en tillåtande och uppmuntrande miljö där vi förväntas ta initiativ och ha mod att prova nya saker. Ditt driv och din lust att utveckla Clas Ohlson tillsammans med oss är det som får oss att ligga steget före. Vi tror på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder! Förutom möjligheten att växa med oss så erbjuder vi också marknadsmässig lön, personalrabatt, rörlig ersättning, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Vill du veta mer om oss? Klicka på följande länk och ta del av våra medarbetares berättelser. Bli en del av oss! Ansök redan idag - dock inte senare än 2024-05-20! Rekryteringsprocessen är igång och vi genomför intervjuer och urval löpande. Om du har ytterligare frågor kopplat till tjänsten ber vi dig kontakta rekryteringsansvarig [email protected] & [email protected] Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Butikschef till Gottebiten Strömstad Shoppingcenter

Är du en person med stort engagemang för försäljning och att alltid leverera den bästa kundupplevelsen? Är du ansvarstagande och drivs av att nå uppsatta mål och se resultat?  I samband med att nuvarande butikschef har valt att gå vidare söker vi nu en ny butikschef till Gottebiten i Strömstad Shoppingcenter. Om dig Som Butikschef har du en viktig nyckelroll i verksamheten, tillsammans med en personalgrupp på ca fyra personer som arbetar för att ge våra kunder den bästa upplevelsen genom god kunskap om vårt sortiment. Därför söker vi en ansvarstagande person med stort engagemang för butiksdrift, sälj och en känsla för att bygga relationer.  Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som chef eller likvärdig roll. För att lyckas i arbetet krävs flexibilitet, problemlösning och en god förmåga att kommunicera och delegera. Som person är du pålitlig och tillsammans med dina kollegor skapar du en god arbetsmiljö, där ni delar kunskap och information för att nå gemensamma mål.   Arbetsuppgifter Din roll innebär att driva och ansvara för butikens uppsatta mål, resultat och dess verksamhet. Största delen av arbetet sker ute på golvet i butiken med vanligt förekommande arbetsuppgifter som uppackning och påfyllning av varor, kassaarbete och att ge våra kunder den bästa upplevelsen. Övriga arbetsuppgifter som ingår i rollen:  - Att leda och fördela arbetet i butiken. - Följa upp att rutiner, lagar, myndighetsbeslut och kollektivavtal efterlevs. - Bemanningsplanering. - Introduktion av nya medarbetare. - Aktivt arbeta med feedback och utveckling i personalgruppen.   Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta regionchef Jimmy Erlandsson, [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan! Gottebiten en Gros AB är idag den största gränshandelsaktören inom konfektyr, drycker och tobak med ett 30-tal butiker i bland annat Strömstad, Charlottenberg, Töcksfors, Haparanda och Uddevalla. Gottebiten ingår i koncernen Orvelin Group Holding AB som är verksam inom tre huvudsakliga områden: handel, fastigheter och investeringar. Med huvudkontor i Strömstad har gränshandel naturligt kommit att bli en stor del, liksom ambitionen att utveckla och förädla näringsliv och fastighetsmarknad. Vi är omkring 450 anställda och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Orvelin Group Holding AB är bland annat delägare och grundare av Nordby Shoppingcenter samt ägare till cirka 50 fastigheter.

6 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024