Lediga sommarjobb i Örebro

Här kan du söka totalt 59 lediga sommarjobb i Örebro hitta ditt nästa feriejobb här

Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

16 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Butiksmedarbetare (sommarjobb), Willys Örebro Västhaga

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Tjänsten avser: Visstidsanställning på mellan 22 timmar och heltid under sommaren Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Du kanske tror att det är tråkigt och enformigt att jobba i en matbutik? Då är det dags att tänka om! När du jobbar på Willys får du en fartfylld vardag. Du gör allt ifrån att packa upp varor, jobba i kassan, hjälpa våra kunder till rätta och hålla rent och fräscht i butiken. Som sommarjobbare på Willys får du snabbt ta eget ansvar och du blir en viktig del av butiksteamet som ska se till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen, varje dag. I utbyte kan vi lova att du får erfarenheter – om till exempel försäljning och service – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Kanske jobbar du kvar hos oss även efter sommaren? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Örebro Västhaga! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi ser till att du får en bra introduktion när din anställning börjar. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Jonas Fager, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-05-30. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Personlig Assistent sökes till en kvinna boende i Åsbro

Är DU min nya motor? Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Då kanske detta är tjänsten för dig! I rollen kommer du göra skillnad i en annan människas liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Kundpresentation Jag är en trevlig och social kvinna på 34 år, bosatt i Åsbro som ligger mellan Hallsberg och Askersund. Här bor jag tillsammans med mina två hundar i ett radhus. Du får gärna motivera mig till olika aktiviteter och utflykter. På grund av en medfödd ryggmärgsskada sitter jag i rullstol och behöver hjälp och stöttning av mina assistenter för att klara min vardag. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat att hjälpa till och stötta vid moment som att laga mat, följa med på ärenden, aktiviteter samt hemmets skötsel. Avgörande för att just du skall passa hos mig är att du är en driven och engagerad person som kan fungera som min motor. Du hjälper mig att planera och strukturera min vardag, och driver den framåt. För att jobba som personlig assistent hos mig önskar jag att du: Är en kvinna i ålder 25+ Är flexibel, lyhörd/inkännande, ordningsam och initiativrik Har B-körkort för manuell växellåda och tillgång till bil  Ej är hundrädd eller pälsdjursallergiker Som person är det jätteviktigt att du är ansvarstagande, strukturerad, driven och att du kan ta egna initiativ när du ser att något behöver göras. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Mer information ges vid en eventuell intervju. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten avser en sommarvikarietjänst under veckorna 28-35 + 39-41. Det är ett rullande scehma på två veckor och man arbetar 08:00-17:00 vardagar och 10:00-18:00 helger. Schemat ser ut enligt nedan; V.1 mån,tis, lör, sön  v.2 ons,tors, fre Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Start enligt överenskommelse Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Förrådsarbetare på Tekniska Förvaltningen Fordon Förråd

Vi söker en sommarvikarie som Förrådsarbetare. Om tjänsten Kommunens Förråd ansvarar för inköp och lagerhållning av bla arbetskläder, reservdelar för vattenläckor, redskap och förbrukningsartiklar. Förrådet ansvarar även för uthyrning av arbetsmaskiner m.m. Vi utför även vissa transporter till Kommunens verksamheter. Exempel på arbetsuppgifter: • lagerhållning och försäljning av material och varor • ansvara över daglig inventering för att upprätthålla en hög service mot våra kunder • avropa varor utifrån ramavtal och registrerar i lagerbokföringen • ta emot, lasta och lossa gods med hjälp av truck • ansvara för lagerhållningen av godkända kemikaliska produkter • utföra visst ekonomiadministrativt arbete • använda och dokumenterar i de verksamhetssystem som finns • levererar ordrar för utkörning till Kommunala verksamheter  Om arbetsplatsen Som medarbetare inom Fordon på Tekniska förvaltningen bidrar du till att göra vardagen enklare för örebroarna. Vårt uppdrag är att tillhandahålla en hållbar och säker fordonsflotta som bidrar till minskad klimatpåverkan samt verka för en hög trafik­säkerhet. Vi gör det i nära dialog och samspel med kollegor, politik, medborgare och näringsliv.  Inom enheten Fordon arbetar cirka 35 medarbetare på tre olika avdelningar med fokus på den interna servicen rörande Kommunens fordon, posthantering samt tillhandahållande av arbetskläder och förbrukningsartiklar. Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb. Kvalifikationer Eftersom detta uppdrag innebär att bemöta kunder och leverantörer ska din servicekänsla vara hög. Som person ska du vara strukturerad med ett gott ordningssinne och värdesätta ordning och reda. Då tjänsten innebär många olika arbetsuppgifter är även flexibilitet och effektivitet viktiga egenskaper.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Krav: • mycket god datorvana • erfarenhet av lagerarbete eller orderplock • körkort B • truckkort Meriterande: • erfarenhet från kundhantering • erfarenhet av att arbeta i ett lageradministrativt system, t.ex. pyramid eller motsvarande Omfattning och tillträde Anställningsform: vikariat Sysselsättningsgrad: 100% Tillträde: 17 juni - tom 9 augusti Antal tjänster: 1 Övrig information Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig. Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb Ansökan Sista ansökningsdag är 29 maj. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Sommarvikariat, Nattreceptionist, Scandic Grand Hotel.

Nu söker vi en nattreceptionist för sommaren, till Scandic Grand Hotel. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar inom ansvarsområdet receptionist är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna, checka in och ut hotellets gäster. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta både nätter och helger. Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är ett sommarvikatiat, nattarbete på deltid som innebär att man jobbar natt sju dagar i veckan varannan vecka. Arbetstiden är förlagd kl. 22.30-07.15 Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarvikarie (Housekeeping/Städ), Scandic Grand Hotel, deltid

Nu söker vi sommarvikarier till Scandic Grand Hotel. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar som värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. I rollen arbetar du inom ett eller flera ansvarsområden som alla bidrar till gästens helhetsupplevelse. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen ? Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är städning av hotellrum, korridor samt allmänna utrymmen på hotellet. Du hanterar tvätt och fyller på förråd. Självklart stöttar du upp teamet på hotellet med andra arbetsuppgifter vid behov. Vem är du? För att trivas i rollen behöver du också vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga och då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en visstidsanställning på deltid. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps, på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarjobb som Transportledare till Dagab

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under sommarmånaderna juni-augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Om företaget: Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Deras verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur de agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos Dagab är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga deras medarbetare är för Dagab. Välkommen du med! Arbetsuppgifter: I rollen som transportledare på Dagab är du en central del i den operativa verksamheten och säkerställer trygga och effektiva transporter. Ditt huvudfokus är planering av utgående gods. I rollen ingår löpande arbete med flödesplanering, transport- och systemoptimering. Vidare arbetar du med undersökningsarbete och problemlösning av administrativa och operativa transportfrågor. Du sammanställer prognoser, ansvarar för transportrelaterat förbättringsarbete och är övergripande ansvarig för dagliga och komplexa problem i flöden och system. Ett urval av arbetsuppgifter: • Kontinuerligt arbeta med transport- och systemoptimering samt planering av flöden • Undersökningsarbete inom både administrativa och operativa transportfrågor • Att sammanställa prognoser och säkerställa kvaliteten på transportflödet • Daglig dialog med våra interna och externa samarbetspartners Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom logistik/transport/spedition, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet • Goda systemkunskaper i MS Office i synnerhet i Excel, meriterande med kunskaper i SAP • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift   Du har en positiv inställning och är lösningsfokuserad i situationer där du stöter på utmaningar eller problem. Du är resultatinriktad, ser konsekvenserna av din arbetsinsats och anstränger dig för att leverera hög kvalitet. Din förmåga att arbeta strukturerat och noggrant är avgörande, särskilt när det gäller att hantera komplexa och snabbt föränderliga flöden. Du trivs i ett högt arbetstempo med varierande arbetsuppgifter och har en förmåga att kunna driva dig själv och de i din omgivning framåt mot utsatta mål. Att du tar initiativ till att lära dig mer och har en vilja att utveckla din egen förståelse för flöden, system och verksamheten i sin helhet. Övrig information: Start: Omgående Plats: Handelsgatan 5, 702 27 Örebro Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Sommarjobb som Transportplanerare till Dagab

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under sommarmånaderna juni-augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Om företaget: Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Deras verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur de agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos Dagab är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga deras medarbetare är för Dagab. Välkommen du med! Arbetsuppgifter: I rollen som transportledare på Dagab är du en central del i den operativa verksamheten och säkerställer trygga och effektiva transporter. Ditt huvudfokus är planering av utgående gods. I rollen ingår löpande arbete med flödesplanering, transport- och systemoptimering. Vidare arbetar du med undersökningsarbete och problemlösning av administrativa och operativa transportfrågor. Du sammanställer prognoser, ansvarar för transportrelaterat förbättringsarbete och är övergripande ansvarig för dagliga och komplexa problem i flöden och system. Ett urval av arbetsuppgifter: • Kontinuerligt arbeta med transport- och systemoptimering samt planering av flöden • Undersökningsarbete inom både administrativa och operativa transportfrågor • Att sammanställa prognoser och säkerställa kvaliteten på transportflödet • Daglig dialog med våra interna och externa samarbetspartners Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom logistik/transport/spedition, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet • Goda systemkunskaper i MS Office i synnerhet i Excel, meriterande med kunskaper i SAP • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift   Du har en positiv inställning och är lösningsfokuserad i situationer där du stöter på utmaningar eller problem. Du är resultatinriktad, ser konsekvenserna av din arbetsinsats och anstränger dig för att leverera hög kvalitet. Din förmåga att arbeta strukturerat och noggrant är avgörande, särskilt när det gäller att hantera komplexa och snabbt föränderliga flöden. Du trivs i ett högt arbetstempo med varierande arbetsuppgifter och har en förmåga att kunna driva dig själv och de i din omgivning framåt mot utsatta mål. Att du tar initiativ till att lära dig mer och har en vilja att utveckla din egen förståelse för flöden, system och verksamheten i sin helhet. Övrig information: Start: Omgående Plats: Handelsgatan 5, 702 27 Örebro Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

14 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
CE-chaufförer till Dagab över sommaren!

Har du CE-körkort och är på jakt efter jobb till sommaren? Då har vi sommarjobbet för dig! Vi söker nu CE-chaufförer till Dagab för att stärka upp deras team under sommaren. Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Information om tjänsten Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bland annat Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. De utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Dagab behöver stärka upp sitt team över sommaren, därför söker Professionals Nord för deras räkning ett antal CE-chaufförer. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta hos Dagab mellan v.22 och v.33, med god chans till förlängning. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Som CE-chaufför hos Dagab kommer du att utgå från deras terminal i Örebro. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att se till att butikerna får rätt varor, på rätt sätt och i rätt tid. Tjänsten är på heltid över sommaren med god chans till förlängning. Vi söker dig som: • Har ett stort intresse och motivation att arbeta i rollen som yrkeschaufför • Har CE-körkort och giltig YKB. • Trivs med att arbetet emellertid kan vara fysiskt krävande och innebära en del lyft vid lastning och lossning • Har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift • Har truckkort Det är meriterande för tjänsten om du har: • Erfarenhet av kylaggregat och dubbelplansvagnar START: juni v.22. Innan tjänsten tillträds krävs uppvisande av godkänt belastningsutdrag OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro URVAL: Sker löpande KONTAKT: Emma Hörnsten Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #Dagab #sommarjobb #CE-chaufför #transport

14 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Sommarchaufförer till Bengts Åkeri!

Har du CE-körkort och är på jakt efter jobb till sommaren? Då har vi sommarjobbet för dig! Vi söker nu CE-chaufförer till Bengts Åkeri för att stärka upp deras team under sommaren. Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Information om tjänsten Bengts Åkeri startade år 1975 av Bengt Johansson som startade med en lastbil och körde ut tvättmedel till kunder i Örebro län. Företaget har sedan dess expanderat och deras vision är att vara det ledande transportföretaget avseende Just-In-Time-leveranser, med hög servicegrad, engagemang och ett stort fokus på miljöanpassade transporter. Idag är Bengts Åkeri ett av Sveriges största privatägda åkerier. Åkeriet transporterar gods för bland annat PostNord och DSV och har en väl anpassad fordonspark för att klara dessa uppdrag. De är idag 270 anställda med huvudkontor i Örebro. Professionals Nord söker för Bengts Åkeri räkning ett antal chaufförer. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta hos Bengts Åkeri mellan v.27 och v.34,  med god chans till förlängning. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Som chaufför på Bengts Åkeri kommer du att utgå från Örebro. Tjänsten är på heltid och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är lastning, lossning och transport av gods. Vi söker dig som: har CE-behörighet, giltig YKB samt är flytande i svenska eller engelska i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav för tjänsten. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Bengts Åkeri.  Du har lätt för att kommunicera med olika människor och är serviceinriktad. Om du har rätt inställning och driv, är du mest troligt den vi söker! START: juli v.27 OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro URVAL: Sker löpande KONTAKT: Emma Hörnsten Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #Bengts-Åkeri, #Sommarchafför, #Chaufför, #Transport, #Sommarjobb

14 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024