Bravura Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Bravura Sverige AB

Fältservicetekniker till ledande industriell aktör

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget: Företaget du kommer att arbeta för är en global ledare inom tillverkningsindustrin, specialiserat på lösningar för sammanfogning och industriell automation. Deras innovativa och hållbara teknologier används inom ett brett spektrum av branscher, inklusive fordonsindustrin, medicinsk forskning och förnybar energi. De är dedikerade till att leverera den bästa kundupplevelsen med de mest engagerade medarbetarna i branschen. Vi kan per idag inte gå ut med företagsnamnet för den här tjänsten. Du kommer självklart få veta vilket företag vi rekryterar till under processens gång, som senast när vi hörs på ett första samtal. Arbetsuppgifter: Som Fältservicetekniker blir du en del av ett engagerat team som arbetar med service, reparationer och installationer av industriell utrustning. Ditt huvudsakliga arbete är att utföra service- och installationer på plats hos kund och säkerställa hög kundnöjdhet. Därtill utför du reparationer, förebyggande underhåll, testning och driftsättning av maskinerna. Vidare arbetar du för att föreslå och driva förbättringar både för kunden och organisationen samt assistera i projekt över hela världen. Första året arbetar du enbart från verkstaden i Göteborg för att lära dig maskinerna. Därefter börjar du arbeta ute på fält i Göteborg med omnejd, med övernattningar emellanåt. Det tredje året förekommer resor i hela Sverige, för att sedan utöka fältarbetet inom Norden. Slutligen kan du få möjlighet att arbeta internationellt under ditt femte år. Eftersom det är en resande tjänst erbjuds du en tjänstebil samt attraktiva förmåner och ersättningar. • Installationer, service och reparationer av industriell utrustning ute hos kund • Resande inom Sverige och internationellt på sikt Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Arbetslivserfarenhet av tekniskt arbete samt god mekanikvana • Meriterande med kompetens inom el, PLC, nätverk, industriell mekanik eller motsvarade • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt • God dator- och systemvana • B-körkort Vi söker dig som trivs i en roll med daglig kundkontakt, där du har en serviceinriktad och kommunikativ förmåga. Du drivs av att hjälpa kunder och arbetar för att hitta den bästa lösningen. Vidare trivs du i en flexibel arbetsmiljö där du ställer upp när det behövs. Därtill är du van vid att arbeta självständigt och driver ditt eget arbete framåt med en god struktur. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Förmåner: Förmånsbil från start, betald restid och traktamente, tjänstepension samt privatförsäkringar efter sex månader. Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
IT-support till Ersta Diakoni

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är ett vikariat på 12 månader. Det är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ersta Diakoni. Om företaget: Ersta diakoni är en ideell förening och Sveriges största aktör inom idéburen vård och omsorg som bedriver sjukvård, socialt arbete, utbildning och forskning professionellt och icke- vinstsyftande. De har bland annat, Ersta sjukhus, Ersta hemtjänst, Ersta äldreboende och Ersta LSS. Sedan 2010 driver även Ersta Sveriges enda barn och ungdomshospice. Hos Ersta Diakoni blir du delaktig i en spännande utvecklingsresa där du arbetar i en koncern som är en av Sveriges största aktörer inom idéburen vård och socialt arbete. Ersta diakoni har en tydlig värdegrund som bygger på att se hela människan och våra värdeord är professionalism, tillit och hopp. I rollen tillhör du IT-avdelningens supportteam på fyra personer. Arbetsuppgifter: I rollen som support på IT-avdelningen är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ge support till sjukhusets användare. Du arbetar on-site, vilket innebär att du är på plats och hjälper användare med tekniskt relaterade frågor. Arbetet innebär dels support i Windowsmiljöer samt i de interna journalsystem som används i organisationen, dels stöttar du med fjärrstyrning och hanterar ärenden som kommer in i ärendehanteringssystemet. I rollen arbetar du även med att eskalera mer komplexa ärenden till 2ndline Du blir en del av ett engagerat team på sammanlagt sju personer, där ni är fyra personer på IT-supporten. Dina primära arbetsuppgifter, • Hantera flera ärenden parallellt • Eskalera vidare mer komplexa ärenden • Support i Windowsmiljö Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Arbetserfarenhet inom IT-support alternativt utbildning inom området • Tidigare erfarenhet av Microsoft AD och Office 365 • Erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift • Meriterande med erfarenhet av Intune För att passa i rollen som IT-support hos Ersta Diakoni ser vi att du är en serviceinriktad person som har förmågan att kommunicera på ett tydligt och professionellt sätt. Du trivs med att stötta och hjälpa kollegor och användare samt känner sig trygg i att be om hjälp när du behöver. Vidare ser vi att du är en strukturerad person som har förmågan att hantera flera ärenden samtidigt och som kan prioritera arbetsuppgifter. Slutligen ser vi att du är en tålmodig person som kan hantera stressiga situationer utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Övrig information: Start: Augusti Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare till Telia start 19 Augusti

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här Om företaget: Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du blir en del av ett team med god gemenskap. Arbetsuppgifter: I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande samtal och frågor från Telias privatkunder via telefon. Vanliga ärenden som kunder ringer in om kan vara att de vill byta leverantör eller vill avsluta sin tjänst eller sitt abonnemang. Din huvudsakliga uppgift är att lyssna in till kundens behov och att ta reda på vad den faktiska anledningen är till att kunden vill säga upp avtalet. Utifrån behovet informerar du om Telias tjänsteutbud som kan ge dem en bättre lösning för att kunna behålla dem som nöjda kunder. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet och den service som du förväntas ge. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem där snittet i teamet under senaste halvåret har varit 8000 kr i provision per månad. Provisionen är något vi ser växer månad för månad och du har mycket goda möjligheter att kunna nå 16.000kr i månaden efter 6 arbetade månader. Vid start erbjuds du en teoretisk samt praktisk utbildning där du kommer få alla verktyg för att bli trygg i din roll som säljande kundtjänstmedarbetare. Du har löpande dialog med din närmsta chef för att få stöttning samt utvecklas inom service och försäljning. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad gymnasieutbildning • Flytande i svenska och engelska, muntligt som skriftligt • Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots utmaningar och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information: Start: 19 Augusti Plats: Göteborg Lön: Fast lön + provision Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Junior mekanikkonstruktör till automationsgruppen 3Button Group

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos IML Technologies. Om företaget: Front Automation, Fröjd Automation, IML Technologies och Front AGV ingår i den entreprenörsdrivna automationsgruppen 3Button Group. Bolagen drivs i nära samarbete med varandra med gemensam ledning. Tillsammans är de cirka 50 medarbetare. De fyra bolagen har olika fokusområden där Front Automation fokuserar på robotautomation inom plock, pack och palletering. IML Technologies har sina kunder inom plastindustri och tillverkning av förpackningar och Fröjd Automation levererar kompletta automationslinjer till tillverkningsindustrin. Front AGV arbetar med och utvecklar automatiska truckar (AGV:er). Gemensam nämnare är användarvänlig automation med fokus på intelligent styrning. Denna tjänst är till IML Technologies i Jönköping. Här blir du en del av ett engagerat team där ni tillsammans driver företagets fortsatta tillväxt. Arbetsuppgifter: I rollen som mekanikkonstruktör arbetar du i projektform och ansvarar för att rita och konstruera maskiner och robotsystem. Du arbetar med att kombinera och anpassa befintliga moduler och byggblock för att möta kundernas önskemål samtidigt som en ständig utveckling av nya moduler och koncept pågår. Arbetet sker i ett nära samarbete med övriga funktioner på företaget där ni tillsammans driver frågor kring metodik, standardisering och vidareutveckling. Vidare blir du en del av konstruktionsteamet som består utav sex personer och du får även möjligheten att se och arbeta nära din konstruktion. Konstruktionen sker i CAD-verktyget Inventor. Eftersom du blir en del av automationsgruppen 3BUTTON GROUP, finns möjligheten att ibland konstruera annan automationsutrustning kopplat till projekt i övriga bolag. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Avslutad eftergymnasial utbildning som ingenjör / mekanikingenjör eller erfarenhet av maskinbyggnation • Intresse för mekanik/teknik • Erfarenhet av CAD-verktyg • Meriterande om du har kunskaper i Inventor För att lyckas i rollen som mekanikkonstruktör har du ett tekniskt intresse och sinne. Du drivs av att samarbeta med andra människor i ditt arbete samt har du förmågan för att vara mycket noggrann med detaljer i det dagliga arbetet. Du motiveras av att sätta igång projekt och driva dessa framåt. Som person är du nyfiken och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt i arbetet. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Mekanikkonstruktör till automationsgruppen 3Button Group

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos IML Technologies. Om företaget: Front Automation, Fröjd Automation, IML Technologies och Front AGV ingår i den entreprenörsdrivna automationsgruppen 3Button Group. Bolagen drivs i nära samarbete med varandra med gemensam ledning. Tillsammans är de cirka 50 medarbetare. De fyra bolagen har olika fokusområden där Front Automation fokuserar på robotautomation inom plock, pack och palletering. IML Technologies har sina kunder inom plastindustri och tillverkning av förpackningar och Fröjd Automation levererar kompletta automationslinjer till tillverkningsindustrin. Front AGV arbetar med och utvecklar automatiska truckar (AGV:er). Gemensam nämnare är användarvänlig automation med fokus på intelligent styrning. Denna tjänst är till IML Technologies i Jönköping. Här blir du en del av ett engagerat team där ni tillsammans driver företagets fortsatta tillväxt. Arbetsuppgifter: Som mekanikkonstruktör ansvarar du för att rita och konstruera maskiner och robotsystem. Du arbetar med att kombinera och anpassa befintliga moduler och byggblock för att möta kundernas önskemål samtidigt som en ständig utveckling av nya moduler och koncept pågår. Arbetet sker i projektform där du får möjligheten att arbeta brett inom området konstruktion. Du har även ett nära samarbete med övriga funktioner på företaget där ni tillsammans driver frågor kring metodik, standardisering och vidareutveckling. Vidare deltar du i möten och du får även möjligheten att se och arbeta nära din konstruktion. Konstruktionen sker i CAD-verktyget Inventor. Eftersom du blir en del av automationsgruppen 3BUTTON GROUP, finns möjligheten att ibland konstruera annan automationsutrustning kopplat till projekt i övriga bolag. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Du har några års arbetslivserfarenhet av maskinkonstruktion • Erfarenhet av CAD-verktyg • Meriterande om du har kunskaper i Inventor • Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Vi söker dig som har ett brett tekniskt intresse och sinne som vill arbeta kreativt inom området. Du drivs av att samarbeta med andra människor i ditt arbete samt har du förmågan för att vara mycket noggrann med detaljer i det dagliga arbetet. Du motiveras av att sätta igång projekt och driva dessa framåt. Som person är du nyfiken och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt i arbetet. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Erfaren nätverkskonsult

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Comdate. Om företaget: Comdate är regionens ledande aktör inom IT-kommunikation, larm och övervakning. De levererar expertkompetens och personlig service. Comdate startade i Piteå 1991 och är experter på trådlös och trådbunden kommunikation samt IT-säkerhet. De levererar den senaste larm- och övervakningstekniken och hjälper till med allt från installation till drift, service och support. Företagets drygt 45 medarbetare servar och hjälper kunder i hela Sverige från kontor i Stockholm, Luleå och Piteå. Comdate är en del av Nelabkoncernens fyra helägda bolag (Nelab, Nelab Hiss, Elon och Comdate) som tillsammans har ett komplett erbjudande inom el, hiss, vitvaror, IT-kommunikation, larm och övervakning. Koncernen har cirka 110 medarbetare, omsätter 200 Mkr och innehar högsta (AAA) kreditvärdighet. Arbetsuppgifter: I rollen som nätverkskonsult består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av installation och implementering av nätverksinfrastruktur, säkerhetslösningar och kommunikationsprodukter ute hos kund. Du arbetar därtill nära kunder där du supporterar genom felsökning och problemlösning. Vidare arbetar du med konfigurering av nätverk, brandväggar, switchar och WiFi. Det kan även förekomma uppdrag gällande installation, felsökning, drift och underhåll av virtuella miljöer och molntjänster i kunds miljö. Vi lägger en stor vikt vid att du är tillgänglig och lösningsorienterad gentemot kund. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Arbetslivserfarenhet inom nätverk och kommunikationstjänster • B-körkort • God kunskap i svenska och engelska, tal och skrift • Meriterande med Fortinet certifikat alt. Huawei certifikat • Meriterande med kunskap inom Software defined networks (SDN, VMware (NSX), och Microsoft 365 I rollen som nätverkskonsult ser vi att du är en person med ett stort tekniskt intresse. Du är uppdaterad inom området, är nyfiken och vill gärna utvecklas i takt med branschen. Vidare driver du dina arbetsuppgifter framåt på ett självgående sätt, du strävar efter att ge god service och har en förmåga att förstå lösa kunders behov och arbeta lösningsorienterad. Du är serviceinriktad mot kunder men även gentemot kollegor där ni vid behov stöttar varandra över arbetsområdena. Vidare är du strukturerad och trivs med frihet under ansvar. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Piteå Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Tekniskt supportansvarig till Nrlyze

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nrlyze. Om företaget: Nrlyze är en startup med en stark mission: att göra automatiserade metoder, kunskap och optimering av energisystem tillgängliga för fastighetsbranschen. Deras målgrupp sträcker sig från fastighetsägare till BRF:er och tekniska installatörer i Norden och deras vision sträcker sig globalt Genom sina system och AI-baserade algoritmer analyserar, identifierar och korrigerar Nrlyze felaktiga inställningar och obalanser i fastighetens värmesystem. Deras lösningar kan minska uppvärmningskostnader och CO2-avtryck med upp till 20%, och de erbjuder både insikter och åtgärder för att hjälpa sina kunder att nå sina mål. Som en del av Nrlyze får du vara med på en spännande resa med stora möjligheter att bidra både till Nrlyze tillväxt och utvecklas personligen. Tillsammans med dina kollegor på kontoret i Stockholm arbetar ni för att minska energislöseri i fastighetssektorn och bidra till att lösa klimatutmaningar. Arbetsuppgifter: I rollen som teknisk supportansvarig hos Nrlyze har du en avgörande roll i att tillhandahålla tekniskt stöd på ett proaktivt och professionellt sätt. Du är den primära kontaktpunkten för kunder som behöver hjälp med allt från enkla tekniska frågor till mer komplexa ärenden. Genom att erbjuda snabb och effektiv support strävar du efter att identifiera och lösa kundens problem. Ditt arbete innebär att delta i säljmöten där du, tillsammans med Nrlyzes säljteam, presenterar produkten och tillhandahåller teknisk expertis för att stödja försäljningsprocessen. Genom att tydligt kommunicera produktens fördelar och användningsmöjligheter spelar du en central roll i att övertyga potentiella kunder och säkra affärer. När det gäller nya kunder spelar du en viktig roll i implementeringsprocessen. Från installation av produkten till att erbjuda användarutbildning och stöd under övergången till full användning, är du med och säkerställer att kunderna får en smidig och positiv upplevelse från första kontakt till full driftsättning. Sammanfattningsvis är din roll som teknisk supportansvarig hos Nrlyze en dynamisk och ansvarsfull position som kräver en kombination av teknisk expertis, kommunikationsfärdigheter och en stark vilja att leverera exceptionell service. Genom ditt arbete bidrar du inte bara till att säkerställa kundnöjdhet utan också till Nrlyzes fortsatta framgång och tillväxt på marknaden. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: •Eftergymnasial utbildning inom fastighetsteknik eller energisystem alternativt likvärdig arbetaerfarenhet med förståelse för fastighetstekniska system värme och ventilation. • Arbetserfarenhet av kundrelationer, gärna inom fastighetsbranschen alternativt inom tekniskt säljande • Arbetserfarenhet och intresse för teknik, gärna inom fastighetstekniska system • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift För att passa i rollen som tekniks supportansvarig hos Nrlyze ser vi att du har förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar. Övrig information: Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Extrajobb som butiksmedarbetare i Göteborg

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader som start. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund i Göteborg. Om företaget: I dagsläget kan vi inte gå ut med vilket företag det gäller, mer information kring detta kommer senast vid ett intervjutillfälle. Arbetsuppgifter: I rollen som butiksmedarbetare arbetar du med varierande arbetsuppgifter i butiken. Dessa består bland annat av att du tar emot gods, packar upp varor, exponerar i butiken, arbetar med försäljning och besvarar frågor om sortimentet. I rollen ingår även kassaarbete samt inventering. • Ta emot gods och packa upp varor • Service och försäljning Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet av service/kundkontakt • Det är meriterande med eltekniskt intresse/erfarenhet • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och är en person som trivs med daglig kundkontakt och värdesätter kundens upplevelse och mottagande i butiken. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och det är viktigt för dig att avsluta det du påbörjat. Du har ett strukturerat arbetssätt och du är bra på att följa upp det du och dina kollegor kommit överens om. Övrig information: Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Product Owner at Axel Johnson International

About Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. About the job: This is a direct recruitment, which means that the recruitment process takes place through Brillante and you are employed directly by Axel Johnson International. About the company: Axel Johnson International is a privately-owned industrial group that acquires and develops companies in strategically selected niche markets, primarily technical components, and industrial process solutions. At Axel Johnson International, we have an entrepreneurial culture where decentralized and committed leadership enables quick decisions. The group has four focus areas: digitalization, service, sustainability, and people development. Axel Johnson International is headquartered in Stockholm, Sweden. The group comprises more than 200 companies that together employ 5,500 people in more than 34 countries. Annual sales are EUR 1,5 billion. Read more on https://www.axinter.com/ Tasks and responsibilities: Axel Johnson International – group IT – has developed a centralized integration platform in MS Azure using Azure Integration Services, which integrates enterprise applications for our local companies and business groups. Currently the platform has 300+ integrations and is utilized by 70+ companies and 5 business groups. In this rapidly evolving platform, we’re seeking an experienced product owner to take responsibility for successful delivery of integration projects with an agile mindset. The position will involve close collaboration with people across the Axel Johnson International organization. As a Product Owner, you will lead scrum team to define the product vision, establish a roadmap, and identify growth opportunities, ensuring consistent communication with stakeholders throughout the project. You will collaborate with both internal and external contacts to analyze needs and align the product roadmap with strategic goals. Working closely with product managers and business teams, you will create and maintain a product backlog prioritized according to business value and remain up-to-date on trends and best practices for agile project management.   Education, Experience and Personal characteristics: • Five or more years of experience in product development or software development • In-depth knowledge of agile methodology for product management • Experience working with Azure DevOps • Experience and understanding of EAI concepts, such as ESB, SOA, Microservices, etc • Prior Experience of working with Integration products such as Azure Integration Services, BizTalk, MuleSoft, etc. is a big plus • Documentation experience • Good level of English, both written and spoken In addition to the required technical skills, the ideal candidate will possess outstanding communication skills and a humble, team-oriented attitude with a keen sense for details. You should have a solid understanding of business logic and requirements, coupled with an intuitive approach to presenting information and educating others. Other information: Start: Upon agreement Location: Stockholm Salary: Upon agreement We offer • Axel Johnson International is a financially strong and growing company with decentralized leadership and opportunities for individual development, high variety of tasks and a steep learning curve • An international work environment with a multitude of exciting career options • High degree of responsibility and possibility to shape your work Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Junior maskinkonstruktör / Mechanical Design Engineer

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ELE Engineering. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget: ELE Engineering är ett nytänkande ingenjörsföretag som levererar tekniska konsulttjänster och heltäckande lösningar till företag och offentliga aktörer. De tar ansvar och hjälper till med allt från idé till komplett leverans, installation och igångkörning. De har kompetens inom mekanik, hydraulik, beräkning, maskinsäkerhet, el och automation, de hjälper även till med utveckling av produkter, utrustning och anläggningar. Tillsammans med sitt systerbolag ELE Manufacturing producerar och tillverkar de efter kundens önskemål, både utifrån egna och kunds ritningar. De producerar allt ifrån robotceller och kompletta maskin- och monteringslinjer till fixturer och verktyg. ELE arbetar i en dynamisk arbetsmiljö med högt i tak och snabba beslutsvägar där varje medarbetare får möjlighet att vara med och utforma företaget, produkter och tjänster. Arbetsuppgifter: I rollen som maskinkonstruktör arbetar du med att leverera specialanpassade lösningar till kunder inom industrin. Du arbetar både i enskilda konsultuppdrag och i kompletta leveransprojekt, genom hela kedjan från förfrågningsunderlag till idrifttagning. I dina arbetsuppgifter ingår förutom konstruktionsarbete även konceptutveckling, genomförandet tekniska förstudier, kalkylarbete, riskbedömningar och beräkningsarbete. Hos ELE Enginnering arbetar du i en varierande vardag, där du ena dagen designar en komplett maskinlinje och andra dagen utvecklar ett handhållet specialverktyg. I dina huvudsakliga uppgifter ingår bland annat: • Arbete i både individuella konsultuppdrag och fullskaliga leveransprojekt • Delaktig i hela processen från förfrågningsunderlag till idrifttagning • Ansvarar för konstruktion, konceptutveckling, tekniska förstudier och riskbedömningar Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Tekniskutbildning från högskola eller yrkeshögskola • 1-2 års arbetslivserfarenhet inom konstruktion • Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet inom SolidWorks och Inventor är meriterande I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med dina tankar och idéer och har mandat att utveckla befintliga rutiner. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning. När du pratar med kunder har du alltid en lösningsorienterad inställning till deras problem. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024