Vi Söker Bartenders!

Vi Söker Bartenders till Sommaren! Är du en erfaren bartender som älskar att skapa fantastiska drinkar och ge gästerna en oförglömlig upplevelse? Vi på Alpa Bemanning söker nu duktiga bartenders för extratjänster under sommaren. Om du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel, vill vi gärna höra från dig! Om Tjänsten: Arbetstid: Extra, främst kvällar och helger. Även dagtid. Plats: Olika hotell och restauranger i Stockholm. Startdatum: Omgående till och med slutet av sommaren Önskade kvalifikationer: Minst 2 års erfarenhet som bartender. Är snabb, noggrann och har en passion för service Är flexibel och kan arbeta med kort varsel Har goda kunskaper i att blanda drinkar och hantera barutrustning Är social, positiv och trivs i en dynamisk miljö Genuin känsla för service och förstår vikten av att alltid prestera på topp! Noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service. Talar flytande på såväl svenska som engelska. Ser service och kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete. Vi Erbjuder: Ett spännande och omväxlande arbete i sommarens hetta Möjlighet att arbeta på olika prestigefyllda hotell och restauranger En härlig arbetsmiljö med engagerade kollegor Flexibla arbetstider som passar dina behov. Möjlighet till extra arbete vid behov. Bra lön utlovas för rätt kandidat. Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat och dryck, som vill ha roligt på jobbet och som drivs av viljan att ge bästa möjliga service till alla gäster. Tempot kan många gånger vara högt och arbetet kräver att du som person är både effektiv och stresstålig. Du gillar att arbeta i team som kännetecknas av ett professionellt och glatt samarbete där du själv tar ett eget ansvar för att bidra till det. Tjänsten är en timanställning med tillträde omgående. Arbetstiden är varierande inklusive kvällar och helger. Lön enligt överenskommelse. Om du är redo att vara en del av vårt team och bidra till en minnesvärd sommarsäsong, skicka din ansökan med CV, Personligt brev och en kort beskrivning av dig själv. Med vänlig hälsning, Cara & Alex

29 maj 2024
Sista ansökan:
15 november 2024
Serverings- personal med erfarenhet av a la carte sökes!

Behöver du en extra inkomst under sommaren? Vi på Alpa Bemanning & Rekrytering söker nu serveringspersonal med tidigare erfarenheter för att förstärka vårt team under den hektiska sommarsäsongen. Alpa Bemanning söker dig med känsla för värdskap och hög arbetsmoral och professionalism. Som anställd är du inte bara anställd, du är en av oss! Önskade kvalifikationer: Minst 4 års erfarenhet inom restaurangbranschen. Minst 2 års erfarenhet inom a la carte. Genuin känsla för service och förstår vikten av att alltid prestera på topp! Noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service. Talar flytande på såväl svenska som engelska. Ser service och kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete. Har erfarenhet inom restaurangsystem, specifikt Micros. Har erfarenhet inom bankett över 400 personer. Vinkunskap är meriterande. Erbjudande: Flexibla arbetstider som passar dina behov. Möjlighet till extra arbete vid behov. Bra lön utlovas för rätt kandidat. Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat och dryck, som vill ha roligt på jobbet och som drivs av viljan att ge bästa möjliga service till alla gäster. Tempot kan många gånger vara högt och arbetet kräver att du som person är både effektiv och stresstålig. Du gillar att arbeta i team som kännetecknas av ett professionellt och glatt samarbete där du själv tar ett eget ansvar för att bidra till det. Tjänsten är en timanställning med tillträde omgående. Arbetstiden är varierande inklusive kvällar och helger. Lön enligt överenskommelse. Om du är redo att vara en del av vårt team och bidra till en minnesvärd sommarsäsong, skicka din ansökan med CV, Personligt brev och en kort beskrivning av dig själv. Mvh Cara & Alex

29 maj 2024
Sista ansökan:
7 november 2024
Studenter se hit! Vi söker teknisk support till Jordbro

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Nu har du chansen att bli en del av ett marknadsledande företag inom dryckesindustrin med ett framstående varumärke som ständigt utvecklas. Du kommer att inneha en spännande roll och vara en viktig del av ett härligt team på huvudkontoret i södra Stockholm. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta i trevliga lokaler, där du kommer att utföra ditt arbete självständigt samtidigt som du har kollegialt stöd nära till hands för att diskutera och lösa eventuella utmaningar tillsammans. Supportavdelningen präglas av en stark känsla av samhörighet och gruppsammanhållning! Dina arbetsuppgifter I rollen som teknisk support kommer du att besvara frågor ifrån kunder genom att hantera inkommande ärenden via telefon och mail, som bland annat kan gälla frågor om kundregistrering, felanmälningar och fakturafrågor. Utöver att du kommer ge teknisk support via telefon kommer du även att registrera uppdrag till serviceteknikerna samt uppdatera information till kunder, därmed kräver arbetet hög servicekänsla. I rollen ingår även arbete i att administrera och dokumentera samtal och kundfrågor. Din profil Vi letar efter dig som brinner för att skapa fantastiska kundupplevelser. Som en individ som trivs i service- och kundsupportroller strävar du alltid efter att överträffa förväntningarna. Din noggrannhet och professionalism präglar ditt arbete och erfarenhet från liknande roller är definitivt ett plus. För att ta dig an rollen krävs flytande svenska, både i tal och skrift samt grundkunskaper i engelska. Din naturliga nyfikenhet och förmåga att sprida positiv energi gör dig till en uppskattad kollega. Du trivs i dynamiska och föränderliga miljöer där ingen dag är den andra lik. Uppdraget är med start omgående till och med augusti. Ta chansen att bli en del av vårt team och skapa minnesvärda upplevelser tillsammans! Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Cornelia Gästgivar via mejl: [email protected]. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Billackerare till Carla - Kungsängen

Nu söker vi en Billackeraretill vår kund Carla i Kungsängen. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Carla Om tjänstenSom Billackerare hos Carla kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att jobba med lackering av bilar. Du kommer att lacka, slipa, spackla, grunda samt eventuellt utföra plastreparationer. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som Billackerare Din profilVi söker dig som gillar högt tempo och teamwork. Du har ett sinne för detaljer och gillar att slå rekord. Vi gillar förändringar så om du är nyfiken och triggas av utmaningar kommer du att trivas hos oss. Din inställning och vilja att utvecklas värderas högt. AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Sebastian på 0702764869 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om CarlaMed ett team på över 100 personer utspridda över Sverige och Europa jobbar vi varje dag för att göra det enklare och tryggare för dig att köpa prisvärda elbilar online.Carla är dagens och framtidens sätt att köpa och sälja elbil ochladdhybrid på.Hos Carla får dumöjligheten att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, men med möjligheten att växa och lära från duktiga, och trevliga medarbetare.Carla ärarbetsplatsen som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt, och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning, och allt annat som borde vara självklart 2024.

29 maj 2024
Sista ansökan:
15 november 2024
Sommarjobb - Truckförare - Tullinge, Riksten

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Tullinge, Riksten. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: Körkort B Arbetstider: 07-16 mån-fre Arbetsplats: Tullinge, Riksten Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid   Om oss:  Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

29 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Varuhusmedarbetare - sommarvikariat

Jula Sverige har idag 68 varuhus. Vi fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Vill du arbeta i detaljhandeln och trivs i en miljö där förändring och utveckling är det enda som är konstant? Då har vi jobbet för dig! Till Julas varuhus i Stockholm - Barkarby söker vi nu varuhusmedarbetare till semestervikariat.  Det här gör man som Varuhusmedarbetare Som Varuhusmedarbetare är din huvuduppgift att finnas till för kunden genom att hjälpa dem med råd och lösningar inom vårt produktsortiment. I ditt arbete ingår även kassaarbete, att hantera reklamationer, ombyggnation av varuhuset inför kampanjer och nya säsonger samt att se till att varuhuset är väl påfylld med varor och att varorna exponeras tydligt för kunden. Det här är du som person, din bakgrund och dina erfarenheter - Är nyfiken, utåtriktad och tycker om försäljning - Är serviceinriktad och har en hjälpsam attityd mot kunder och kollegor - Trivs med högt tempo och kan hantera en fysiskt intensiv arbetsdag - Gillar utmaningar och har en vilja att lära dig nya saker - Har drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt och strukturerat sätt - Har erfarenhet från detalj- och/eller dagligvaruhandeln - Har kunskap och/ eller intresse inom vårt produktsortiment Det här är dina möjligheter Med snabb expansion följer goda utvecklingsmöjligheter. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss? Vi erbjuder dig kul och spännande arbetsdagar i ett företag som värnar om sina medarbetare och kunder! Bra att veta Placering Barkarby. Tjänsten är ett sommarvikariat på 25-50% med start omgående. Som varuhusmedarbetare arbetar du varierande arbetstider på både dagtid, kvällar och helger. Jula strävar efter att vara en jämställd arbetsplats med dynamiska grupper. Så här söker du Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag för tjänsten är 16 juni. Frågor om tjänsten besvaras av Varuhuschef William Törner via [email protected]  Skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "skicka in ansökan"

29 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Verkstadsadministratör till Din Bil utrustningsverkstad - Södertälje

Nu söker vi en verkstadsadministratör med gott självledarskap till vår kund Din Bil utrustningsverkstad i Södertälje. Ta chansen och sök idag! Om tjänsten I din roll som verkstadsadministratör kommer du vara spindeln i nätet där du bl.a. kommer att ta emot bokningar till verkstaden: svara på mail och chatt, hantera avvikelser, datera åtgärd, slutredigera samt fakturera arbetsorderna. Du kommer att agera som ett stöd för arbetsledarna i det administrativa och kommer att befinna dig i ett fantastiskt team med stark gemenskap. Denna tjänst är en konsulttjänst via Fordonsakademin. Tjänsten syftar till att pågå under sommarmånaderna juni-juli-augusti, därför är det viktigt att du kan befinna dig på plats under hela den perioden.Visar det sig att du är rätt person för tjänsten så kan du komma att erbjudas förlängning och eventuell utveckling in i en högre tjänst hos vår kund. Kvalifikationer För att ha rätt förutsättningar inom denna roll krävs det att du:- Har god datavana och lätt kommerin i nya system- Du har erfarenhet avadministrativt arbete- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska- Meriterande är ifall du har arbetat i bilbranschen tidigare och har kunskaper inom våra system Automaster & Elsa. Din profil - Du har en förmåga att hålla många bollar i luften- Du har ett starkt självledarskap och testar gärna själv först för att lära dig- Du är trevlig och serviceminded AnsökanVid frågor om tjänsten kontakta Johanna på 0738558647 eller via mail: [email protected] behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Din Bil Din Bil är Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Škoda, SEAT, CUPRA, Audi och Porsche. Med totalt 68 anläggningar i regionerna Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna är vi en av de största aktörerna i branschen. På våra fullserviceanläggningar hjälper vi dig med köp och leasing av bil, finansiering, service, reparationer, lagning av vindrutor, däckhotell, hjulskiften, plåt- och lackskador samt tillbehör och reservdelar.

29 maj 2024
Sista ansökan:
15 november 2024
Sommarjobba som kundservicemedarbetare

Om tjänsten Är du student som söker ett roligt och socialt sommarjobb? Vill du dessutom ha extra arbete under dina studier i höst? Då är detta rollen för dig! Vi söker nu en kundservicemedarbetare till Qleano som brinner för att ge service i toppklass till alla kunder. Vi söker dig som är duktig på kundsupport och kundhantering att stärka upp teamet med. Kundteamet hanterar bolagets löpande externa kontakter med såväl slutkunder som anslutna operatörer. Utöver supportarbete innebär rollen också en del sälj och bearbetning av inkommande förfrågningar. I kontakterna med våra kunder och anslutna företag gör vi allt som en kundsupport brukar göra, supportar. Dina arbetsuppgifter Vad du kommer att göra: - Svara på inkommande mail och sms från kunder och samarbetspartners - Hantera bokningar - Kontakta samarbeten för att få bekräftelse för utförande av uppdrag - Administrera förfrågningar från olika samarbeten - Ärendehantering - Leverera en hejdundrande grym kundupplevelse - Supporta interna funktioner genom att hantera den externa kunddialogen - Ha löpande kontakt med våra operatörer och hjälpa dem att utveckla sin kundupplevelse Din profil Vem är du och vilka erfarenheter tar du med dig till oss? - Du brinner för att leverera grym service och att prata med människor - Du har erfarenhet av kundservice i någon form, bäst vore det om du har direkt erfarenhet av att jobba i en kundtjänst av något slag - God datorvana och erfarenhet av att jobba med datorn som främsta verktyg - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska - Du har ett systematiskt arbetsätt för du vet att det behövs när det är mycket att göra - Det är meriterande om du har erfarenhet från städ-, flytt- eller andra hantverksbranscher. Om företaget Qleano är ett onlinebaserat varumärke som via vår plattform förmedlar flyttrelaterade tjänster för privatpersoner och företag till våra anslutna operatörer. Vi har som mål att göra Qleano till det givna alternativet att vända sig till när du ska flytta. Qleano har sin bas i Eskilstuna och omsatte under 2022 över 65 mkr. Verksamheten bedrivs över hela landet genom vårt nätverk av operatörer inom flytt och städning. Bolaget har cirka 20 anställda som bland annat jobbar med affärsutveckling, försäljning, marknadsföring, kundsupport och ekonomi. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

28 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Sommarjobb som arbetshandledare på EMMA Träfflokal

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Vår del av staden ligger mellan sjöarna Drevviken och Magelungen. Här arbetar Farsta stadsdelsförvaltning, 1400 engagerade medarbetare som nu behöver en ny kollega. Hos oss får du nära till både tunnelbana och pendeltåg, butiker och restauranger. Och nära till ett bad på sommaren och långfärdskridskor på vintern. Arbetsplatsbeskrivning EMMA Träfflokal är en dropp-in-verksamhet för Farstabor som lider av psykiskt ohälsa. Här finns möjlighet till social samvaro, ett omväxlande utbud av aktiviteter och ett meningsfullt sammanhang att vistas i. Till Träfflokalen kan man komma för att bara vara och för att möta en medmänniska. Man kan också delta i utflykter, fester och olika kulturella aktiviteter. I Träfflokalens restaurang kan man äta hemlagad mat varje dag eller ta en fika. På EMMA Träfflokal finns också brukare med biståndsbeviljad schemalagd sysselsättning. Med stöd av personalen kan brukare sysselsätta sig med bland annat matlagning, bakning, hantverk, måleri, textil och smycketillverkning.  Arbetsbeskrivning Som arbetshandledare på EMMA Träfflokal arbetar du med vuxna människor (från 18 år) som har psykisk ohälsa och olika typer av funktionsnedsättningar, t.ex. neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Ditt fokus är att bidra till en trivsam och meningsfull tillvaro för både tillfälliga besökare och för dem som har sin dagliga sysselsättning i träfflokalen. Det gör du genom att socialisera med dem och delta i aktiviteter som de vill göra. Du hjälper också till att hålla rent och snyggt i lokalerna. I sysselsättningen arbetar du till exempel med att ge tydliga och inspirerande instruktioner när du lagar en måltid tillsammans med brukarna. Du finns hela tiden med och stöttar brukarna när maten tillagas och du fördelar olika uppgifter.  Som arbetshandledare arbetar du med att möjliggöra brukarinflytande. Du förväntas bidra till att öka brukares självständighet och delaktighet i samhället. Det gör du både via våra olika aktiviteter för brukarna, men också genom ditt ändamålsenliga förhållningssätt. Du ingår i ett litet team med arbetshandledare på träfflokalen. Du ingår också i en stor enhet som inkluderar andra sysselsättningar samt boendestöd och ett stödboende. Enhetens medarbetare har olika kompetenser och stöttar varandra vid behov. Enhetschefen är din närmsta chef.  Kvalifikationer För rollen som arbetshandledare är det ett krav att du ordentligt behärskar svenska i tal och skrift. Du behöver kunna kommunicera på ett tydligt sätt med målgruppen, eftersom flera av dem har extra stort behov av tydlighet. Det är ett krav att du har en slutförd gymnasieutbildning när du väl påbörjar arbetet hos oss.  Det är ett krav att du tidigare har arbetat i ett yrke med fokus på vård, stöd och/eller god service till andra människor.  Du ska kunna bygga goda relationer och goda samarbeten med andra människor. Flera besökare behöver ditt stöd för att utvecklas mot självständighet. Du behöver kunna vara den stabila, strukturerade och uthålliga personen i relationen till dem. Personerna du stöttar ska vara delaktiga i utförandet av sysselsättningen/aktiviteterna. Det är därför viktigt att du är lyhörd, empatisk och pedagogisk. Du har en positiv inställning, ett gott omdöme och ett genuint engagemang för dem du stödjer och för uppdraget. Du tar egna initiativ och söker efter lösningar när det behövs.  I rollen som arbetshandledare ingår att laga mat tillsammans med brukare i träfflokalens storkök. Du behöver inte vara matlagningsexpert, men du måste kunna laga vanlig mat utifrån ett givet recept.  Då arbetet utförs i verksamhet med olika typer av mat och dofter kan kraftiga allergier (t.ex. mot spår av nötter) utgöra ett hinder för tjänsten. Det är meriterande (men inget krav) att ha erfarenhet från arbete med vår målgrupp, det vill säga människor med funktionsnedsättningar från Socialpsykiatrin och från LSS. Det är meriterande (men inget krav) att ha en färdig utbildning som mentalskötare, stödassistent eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Övrigt Arbetet är ett sommarjobb (perioden juni-augusti 2024). Du måste ha möjlighet att påbörja arbetet/introduktionen redan någon gång i juni för att få tjänsten. För att få tjänsten behöver du också kunna arbeta i stort sett hela sommaren från och med någon gång i juni (men inte nödvändigtvis i slutet av augusti).  Om det är någon specifik vecka som du inte kan arbeta under sommaren, så ber vid dig skriva vilken/vilka veckor det gäller i din jobbansökan.   Arbetstiden är måndag-fredag kl. 8.00-16.30. Intervjuer kommer att påbörjas under tjänstens ansökningstid.  När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och motivation. Vi i eftersträvar en jämn fördelning gällande kön och ålder i arbetsgruppen. Vi eftersträvar också de kvaliteter som kulturell och etnisk mångfald tillför verksamheten.  Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

28 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Vi söker C-Chaufförer inom distribution till sommarjobb i Årsta

Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Årsta. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan V.25-V.32 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med arbete dagtid. Du kommer att arbeta med distribution och leverera gods till butiker och återförsäljare. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som C-Chaufför åt ett transportföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du ska leverera med ett leende på läpparna och hålla ditt tidschema. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom distribution och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024