Lediga jobb i Finspång

Sök totalt 164 lediga jobb i Finspång

Finsktalande Teknisk support

Företagspresentation Vill du spela en central roll i elektrifieringen av samhället och bidra till att forma framtidens energimarknad? Om du är i början av din karriär eller har några års erfarenhet inom området har vi den perfekta möjligheten för dig hos KL Industri. Vi söker en hungrig person med intresse för teknik och kundservice som är redo att utvecklas tillsammans med oss! Hae roolia KL Industrin suomenkielisenä teknisenä tukena! KL Industri står i spetsen på den nordiska marknaden med innovativa lösningar för kraftdistribution. Vi är den självklara partnern för att bygga framtidens hållbara energiförsörjning. Med säljorganisation i Sverige och Finland och ett nära samarbete med vårt norska systerbolag Møre Trafo AS, är vi ständigt i utvecklingens framkant genom ny teknik och kompetensutveckling. Vårt huvudkontor är beläget i Finspång, Östergötland. Här blir du en viktig del av vårt team och får chansen att direkt påverka och bidra till samhällets omställning i stort. Hos oss har du möjlighet att forma din roll och din framtida karriärväg samtidigt som du bidrar med dina idéer och kunskap till både företaget och våra kunder. Dina framtida arbetsuppgifter Som teknisk support kommer du att ha en bred roll där du stöttar både externa och interna kunder med teknisk och kommersiell rådgivning. Dina främsta arbetsuppgifter består av att själv och tillsammans med teamet ta fram anbud, upprätta ramavtal, säkerställa orderregistrering och hantera kundförfrågningar. Detta innebär att du aktivt kommer att föreslå tekniska lösningar och hitta de bästa alternativen för våra kunders behov. Du kommer till ett engagerat team och har i rollen ett nära samarbete med utesäljare med ansvar för Finland. Tillsammans kommer ni skapa rätt förutsättningar för att fortsätta utveckla den finska marknaden. Vem är du? Du är en social person som har lätt för att prata med andra och har en egen vilja att utvecklas och nå nya mål. Du har förmågan att se både kundens och företagets behov och agerar utifrån ett större perspektiv. Vi söker dig som tar dig an nya utmaningar med en positiv inställning. Som person är du noggrann och vill lämna ifrån dig ditt arbete med god kvalitet. Krav för rollen: · Gymnasieexamen med inriktning el eller annan utbildning med inriktning el, alternativt arbetslivserfarenhet inom el · God allmän datavana och kunskap i Officepaketet · Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift · Mycket goda kunskaper i finska i tal och skrift · Goda kunskaper i engelska i tal och skrift · Grundläggande kunskap om el. Ansök redan idag! AnsökanSök tjänsten genom att klicka på ”ansök” och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam som du ser nedan. Vi kommer i urvalet att nyttja personlighetstester. Du kommer också att tidigt i urvalet få del av och svara på hur du anser dig möta de skallkrav och meriterande aspekter som finns för tjänsten avseende utbildning, erfarenhet och kunskap. Vårt fokus kommer i ett första läge vara skallkraven och din personliga potential. Senare kommer naturligtvis personliga intervjuer med både oss och kund samt referenstagning ske. Vi jobbar löpande med urvalsprocessen i denna rekrytering varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Hoppas att vi möts i processen! Karolin Loström, 0721-479236, [email protected] Daniel Edqvist, 0721–426923, [email protected] Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs! Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag. Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil. Lycka till! Relaterade taggar: #LI-Onsite

17 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Commercial Sales Manager

Commercial Sales Manager A Snapshot of Your Day For our Medium Gas Turbines Service Business in Finspång, a part of Siemens Energy Gas Services Distributed Gas Service Operations, we are looking for a person with responsibility for the commercial aspects of project acquisition, bid preparation and contract negotiation phase for our service products worldwide. Working within the Bid Management Team, the overall objective is optimizing the financial outcome of projects and assuring the maximum standards of the offers dealing with all partners involved. In this role you will work closely together with your technical sales manager as well as the team in Finspång and the regional entities. The way forward will be to continue our exiting growth story and contribute to our profitable growth. You will report to Head of Bid Management and be part of a team with a broad area of experience and responsibility. How You’ll Make an Impact * Actively co-create in the sales project together with the Technical Sales Manager. * Be responsible for all financial and commercial activities in budgetary and firm offers * Defining the appropriate business model considering internal and external regulations and bid strategy. * Liaison with regional entities and other internal functions, including Legal, Financial Services, Insurance, Taxes, * Identify, manage, and mitigate commercial areas of a contract including currency / hedging risks, financial security instruments, terms of payment, tax, insurances etc. * Complete and timely elaboration of all necessary financial/commercial documents for the sale and bidding process * Complete clarification and negotiation of commercial with customers in coordination with the relevant departments * Provide finance guidance to the development and strategies of our products. * Actively participate in the pricing process by collaborating with Technical Sales What You Bring * University degree in business administration, finance, law or other comparable field. * Knowledge in contract law and experience in contractual negotiation. * Experience from sales, project management, finance, supply chain or a central function is a plus. * Know-how of the applications, law of contracts, foreign trade and customs regulations, general logistics etc. * As a person you are structured, analytical, driving teammate with the ability to in parallel handle multiple and complex tasks. * Knowledge in calculation methods and finance models. * Strong communication and interpersonal skills * You are fluent in English, orally and in writing. * Flexibility and willingness for international travel. * Growth mindset, focus on solutions and willingness to work in a very dynamic international environment. * Experience in MS Excel. Our Gas Services division offers Low-emission power generation through service and decarbonization. Zero or low emission power generation and all gas turbines under one roof, steam turbines and generators. Decarbonization opportunities through service offerings, modernization, and digitalization of the fleet. We can offer you employment benefits such as: reduction of working hours, advance vacation, health care allowance and an eventual possibility to a flexible working place. Who is Siemens Energy? At Siemens Energy, we are more than just an energy technology company. We meet the growing energy demand across 90+ countries while ensuring our climate is protected. With more than 94,000 dedicated employees, we not only generate electricity for over 16% of the global community, but we’re also using our technology to help protect people and the environment. Our global team is committed to making sustainable, reliable, and affordable energy a reality by pushing the boundaries of what is possible. We uphold a 150-year legacy of innovation that encourages our search for people who will support our focus on decarbonization, new technologies, and energy transformation. Find out how you can make a difference at Siemens Energy: https://www.siemens-energy.com/employeevideo Our Commitment to Diversity Lucky for us, we are not all the same. Through diversity, we generate power. We run on inclusion and our combined creative energy is fueled by over 130 nationalities. Siemens Energy celebrates ...

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Personliga assistenter sökes till man i Finspång (sommar 2024)

INFORMATION OM UPPDRAGETVi på Kura Omsorg söker nutvå assistenter som under sommarenvill ha ett meningsfullt arbete tillsammans med vår fina kund i Finspång. Vår kund har MS och du kommer vara en viktig del av hans vardag. Arbetstiden kommer vara förlagdkl.08.00-16.00 samt några flexibla arbetspass i överenskommelse med kund under sommarveckorna ATT ARBETA SOM PERSONLIG ASSISTENTVår kundsöker dig somär självsäker, trygg och glad. Viktigt att du är lyhörd och sätter kunden i första rummet, du ska ha ett intresse för kunden och det han önskar attgöra.Vi söker efter dig som är en omhändertagande människa som klarar av att ta ett stort ansvar. Dina arbetsuppgifter är varierande men består av att vara vara ett stöd i vår kunds vardag, där ingår bland annat hygienmoment och hushållssysslor. Lyft kan förekomma i arbetet.Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av yrket men det är inget krav för att ansöka till tjänsten. Det viktigaste för oss är att du och vår kund trivs i varandras sällskap. KVALIFIKATIONER- Flytande kunskaper i det svenska språket, både i tal och i skrift-Ickerökare-Kunna arbeta i ett hem där hundfinnsMERITERANDE- B-körkort och gärna tillgång till egen bil ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Commodity Manager

Commodity Manager A Snapshot of Your Day Now you have the possibility to join us as a Commodity Manager for machining of Blades&Vanes used in our medium sized gas turbine portfolio. An exciting and developing role with the opportunity to grow within procurement and the global team! As a Commodity Manager your day will contain a variation of topics. For example, you will manage strategy development and implementation in the supplier base as well as within Siemens Energy. A part of your role is to negotiate contracts and price lists, but also resolving different various issues with a maintained good business relationship. Here you will be working in an international environment with daily contacts with both international suppliers and colleagues from several functions and other locations within Siemens Energy. How You’ll Make an Impact * Develop a comprehensive commodity strategy in close collaboration with the global commodity team. You will actively contribute to global and local targets and collaborate with the Siemens Energy worldwide procurement network. * Continuously develop and lead/drive the supplier base to set targets and strategies. This also includes being responsible for sourcing of new components. * Analyze and understand the supplier base risk and develop risk mitigation strategies for your commodity. * Be an active part of our product development programs in collaboration with e.g. engineering and supplier quality management, where the Commodity Manager implements the commodity strategy. * With your updated knowledge of global market conditions, you negotiate and complete contracts with suppliers. * Build and maintain good working relationships with suppliers and your key business stakeholders. What You Bring * Significant experience within procurement or other relevant functions within an international business environment. * A master’s degree in Engineering or in Business Administration. * Excellent communication skills in English. * With a collaborative approach and with an ambition to deliver result you drive your commodity to result. * Ability to think strategically and to build trust with internal and external partners, within an intercultural environment. * You are creative in problem solving and are business-results oriented. About the Team We are a team of 15 persons located in Finspång covering all aspects of blades&vanes. Together we have a lot of experiences and with various backgrounds making us a strong team. We work locally and globally with a collaborative mind. What’s it like to work at Siemens Energy? Take a look: https://www.siemens-energy.com/employeevideo Who is Siemens Energy? At Siemens Energy, we are more than just an energy technology company. We meet the growing energy demand across 90+ countries while ensuring our climate is protected. With more than 92,000 dedicated employees, we not only generate electricity for over 16% of the global community, but we’re also using our technology to help protect people and the environment. Our global team is committed to making sustainable, reliable, and affordable energy a reality by pushing the boundaries of what is possible. We uphold a 150-year legacy of innovation that encourages our search for people who will support our focus on decarbonization, new technologies, and energy transformation. Our Commitment to Diversity Lucky for us, we are not all the same. Through diversity, we generate power. We run on inclusion and our combined creative energy is fueled by over 130 nationalities. Siemens Energy celebrates character – no matter what ethnic background, gender, age, religion, identity, or disability. We energize society, all of society, and we do not discriminate based on our differences. Application Don’t hesitate – apply via https://jobs.siemens-energy.com/en_US/jobs or

17 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Quality Engineer

Om Gränges Gränges är en ledande global leverantör av valsade aluminiumprodukter för värmeväxlarapplikationer och andra nischmarknader. Vår framgång bygger på en stor industriell skicklighet och en hög motivation hos våra medarbetare. Det är bland annat det som är vår styrka; olika perspektiv och kunskapsområden under ett tak med ett gemensamt mål – ett framgångsrikt Gränges. Om Rollen Quality Engineer – Battery Segment Vill du vara med och driva kvalitetsarbetet för det viktiga strategiska område batterifolieproduktion hos Gränges Finspång? Då erbjuder rollen som Quality Engineer ett unikt tillfälle att vara med och forma framtidens energilösningar. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att driva och styra kvalitetsarbetet för batterikatodfolie i nära samarbete med produktion och R&I (research & innovation). Tillsammans med teamet ansvarar du för att driva batterifoliesatsningen vidare genom att översätta kundernas krav och förväntningar till den egna organisationen i syfte att kvalitetssäkra produktframtagning och producerat material. Strategiskt fyller rollen en viktig funktion i att bidra till att föra batterisegmentet framåt. Rollen rapporterar till Kvalitetschef och är placerad på Gränges i Finspång. Erfarenhet och kompetens Lämplig utbildning är civilingenjörsexamen eller motsvarande akademisk examen. Du har goda tekniska kvalitetskunskaper och erfarenhet av kvalitetsarbete från den tillverkande industrin/processindustrin. Önskvärda kunskaper: Goda tekniska kunskaper och erfarenhet av kvalitetsarbete och standardiserade arbetssätt Erfarenhet från löpande revisionsarbete Erfarenhet av Six Sigma Black Belt eller motsvarande certifiering/arbetserfarenhet Erfarenhet från avancerad kvalitetsplanering (APQP) Meriterande med erfarenhet från kvalitetsarbete inom Automotive För att lyckas i rollen har du god samarbetsförmåga och är kommunikativ då tjänsten ställer höga krav på samordning mellan så väl interna som externa kontakter. Du tycker om att arbeta med varierande arbetsuppgifter, både praktiskt och strategiskt. Du har stort problemlösningsfokus och deltar aktivt med att bidra till kvalitetsteamets fortsatta utveckling. Dina kunskapar i det svenska och engelska språket är goda såväl i tal som i skrift. Vad kan vi erbjuda dig? Hos oss för du möjligheten att jobba med morgondagens produkter i en börsnoterad internationell koncern. Batteriaffären har en mycket intressant tillväxtpotential och batterifoliemarknaden ger Gränges Finspång unika möjligheter som norra Europas enda leverantör. Med en ömsesidig respekt för varandras kunnande och ett starkt fokus på att hela tiden göra saker smartare och bättre, utvecklar vi vårt bolag tillsammans. Vi arbetar som ett team och hjälper varandra att lyckas med våra uppgifter. Målbilden är att komma ännu närmare kunden och bli en ännu mer naturlig del i framtida utvecklingsprogram hos våra kunder. Genom att förstå kundens behov optimerar vi vårt erbjudande på befintliga produkter och skräddarsyr våra nya innovationer i gemensamma projekt med kunden. Att arbeta på Gränges innebär att omge sig med stolta, kompetenta och motiverade kollegor. Vi ser fram emot din ansökan! Vi vill få din ansökan så snart som möjligt eftersom urval sker löpande. Denna rekrytering hanteras av vår rekryteringspartner Based On People och har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jon Spjuth. [email protected]

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Vi söker dig som är sjuksköterska och vill arbeta under sommaren!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vill du planera din sommar i god tid? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård & primärvård som kan arbeta under sommaren. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 juni - 31 augusti Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

16 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Manager Supplier Quality MGT Blades & Vanes

A Snapshot of Your Day Are you interested to work both strategically and operationally with purchasing quality issues? We are looking for you who are passionate about making the whole supply chain deliver good quality, have an outstanding customer focus with a comprehensive perspective from demand to delivery, where you and your team acts as quality and technical experts with external and internal contacts, locally as well as globally. We are a team of 15 persons located in Finspång covering all aspects of blades&vanes. Together we have a lot of experiences and with various backgrounds making us a strong team. We work locally and globally with a collaborative mind. How You’ll Make an Impact * Have a bachelor or master’s degree or equivalent experience in engineering, with professional experience within leadership or project management * Have technical profile and previous work experience in R&D or Production Technology is highly merited. * Have the ability to see the whole and feel responsible for making the entire supply chain work, see the context and prioritize the right topics * Are driven, structured and have an understanding of commercial business relationships. * Are interested in developing people. * Have excellent interpersonal skills and master the Swedish and English language in speech and writing. What You Bring * Drive and implement supplier and product qualification process * Partner to commodity management being the driving technical and quality expert with active role in Sourcing Board on technical risk and cost of non-quality * Early involvement with R&D in Product Development Process and support with technical expertise to early supplier involvement projects. * Manage suppliers to ensure supplier delivered quality for entire product life cycle * Set supplier quality performance targets, Supplier Monitoring programs and drive improvement of supplier delivered quality. * Together with the global supplier quality organization plan, coordinate and complete supplier audits * Implement corporate/division supplier quality topics, guidelines and strategic programs * Mentor and develop your employees towards agreed targets * Ensure that your team is working together with the global Siemens Energy supplier quality network as one team to support local, regional and global needs by openly sharing knowledge, expertise and resources. The role comes with operational and strategic responsibility for the quality of purchased materials, components and outsourced operations for our Blades & Vanes, with placement in Finspång. You will be a member of the Blades & Vanes leadership team in Finspång and the work will include travel to a certain extent. Our Gas Services division offers Low-emission power generation through service and decarbonization. Zero or low emission power generation and all gas turbines under one roof, steam turbines and generators. Decarbonization opportunities through service offerings, modernization, and digitalization of the fleet. We can offer you employment benefits such as: reduction of working hours, advance vacation, health care allowance and an eventual possibility to a flexible working place. Who is Siemens Energy? At Siemens Energy, we are more than just an energy technology company. We meet the growing energy demand across 90+ countries while ensuring our climate is protected. With more than 94,000 dedicated employees, we not only generate electricity for over 16% of the global community, but we’re also using our technology to help protect people and the environment. Our team is committed to making sustainable, reliable, and affordable energy a reality by pushing the boundaries of what is possible. We uphold a 150-year legacy of innovation that encourages our search for people who will support our focus on decarbonization, new technologies, and energy transformation. Find out how you can make a difference at Siemens Energy: https://www.siemens-energy.com/employeevideo Our Commitment to Diversity Lucky for us, we are not all the same. Through diversity, we generate power. We run on inclusion and our combined creative energy is fueled by over 13...

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Mechanical engineer

A snapshot of your day We are looking for engineers to our installation department at order engineering. In your daily work as mechanical engineer you are working in project teams with finding solutions on technical challenges to meet our customers’ expectations. The customers are located all over the world. You will work in the CAD-tool NX with installation of steel structures. You will also be responsible for some of the steel structure parts in the order projects. You will also be working with creating technical documents and project specific documentations using the Teamcenter – PLM software. How You’ll Make an Impact * You are responsible engineer within your technical area in assigned order projects. * You are responsible for ensuring that the design meets customer specifications and requirements within the projects. * You find solutions and take ownership of your tasks * You support home assembly, site and our subcontractors on design and installation issues. * You are a committed team player who enjoys working across our interfaces. * You are driven and have the ability to organize and prioritize your work effectively. What you bring We believe that you are characterized by being thorough, structured and enjoy working in a team. You are quality conscious when performing your work and can prioritize based on the project schedule. You have good communication and collaboration skills and can build relationships both internally and externally. Being open and adaptable to different cultures and people are a matter of course for you. English is our corporate language, so you can handle it well in both speech and writing. * You are MSc or BSc within Engineering or equivalent work experience. * It is meritable if you have experience of working with steel structures. * Knowledge of our gas turbines and their peripheral equipment is a merit. * You have experience with CAD, preferably NX. About the Team The team currently consist of 8 engineers from different parts of the world and with different backgrounds. We help each other to build a strong technical knowledge within the team and take joint responsibility to reach our goals. Our Gas Services division offers Low-emission power generation through service and decarbonization. Zero or low emission power generation and all gas turbines under one roof, steam turbines and generators. Decarbonization opportunities through service offerings, modernization, and digitalization of the fleet. We can offer you employment benefits such as: reduction of working hours, advance vacation, health care allowance and an eventual possibility to a flexible working place. Who is Siemens Energy? At Siemens Energy, we are more than just an energy technology company. We meet the growing energy demand across 90+ countries while ensuring our climate is protected. With more than 94,000 dedicated employees, we not only generate electricity for over 16% of the global community, but we’re also using our technology to help protect people and the environment. Our global team is committed to making sustainable, reliable, and affordable energy a reality by pushing the boundaries of what is possible. We uphold a 150-year legacy of innovation that encourages our search for people who will support our focus on decarbonization, new technologies, and energy transformation. Find out how you can make a difference at Siemens Energy: https://www.siemens-energy.com/employeevideo Our Commitment to Diversity Lucky for us, we are not all the same. Through diversity, we generate power. We run on inclusion and our combined creative energy is fueled by over 130 nationalities. Siemens Energy celebrates character – no matter what ethnic background, gender, age, religion, identity, or disability. We energize society, all of society, and we do not discriminate based on our differences. Application ...

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Projektledare inom logistik till kund i Finspång!

Arbetsbeskrivning Vi söker nu efter en Logistik Projektledare för arbete hos en av våra stora kunder i Finspång! Du kommer att hos kunden arbeta i deras Service-projektorganisation där du kommer att ansvara för att säkerställa att rätt delar finns på rätt plats i rätt tid. Avdelningen fokuserar på att samordna och leverera alla materialleveranser, inklusive verktyg, instrument och reservdelar, till gasturbininspektioner, modifieringar och stora reparationer över hela världen. Rollen som Logistik Projektledare innebär varierande arbetsuppgifter, inklusive både långsiktigt och kortsiktigt planerade leveranser. Du kommer att samarbeta med många olika parter, både internt, externt och globalt. Som Logistik Projektledare är du en viktig del av projektteamet och har en central roll i att rapportera, planera och samordna leveranser av delar och reparationer. Viktiga egenskaper som är utmärkande för det team du kommer att tillhöra är affärsmässighet, flexibilitet, öppenhet och förmåga att agera i förväg. Som person ser vi att du besitter en god planeringsförmåga och är mycket strukturerad. Låter detta som nästa steg i din karriär? Skicka in ditt CV direkt! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Randstad, Ansvarsområden I denna roll innefattas följande huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar:  Logistisk delprojektledare med ansvar för all materialförsörjning avseende material leveranser, leverans av verktyg och instrument för standardinspektioner alternativt modifieringar och stora reparationer. samt leveransbevakning. Agera delprojektledare mot serviceverkstaden vid verkstadsarbeten. Ansvar för leveranser och ekonomisk uppföljning och rapportering till projektledare. Ansvarar för löpande dialog med lokalbolag och kund för att säkerställa hög leveranssäkerhet, inom givet ansvarsområde. Ansvar för leveranskickoff och koordinering med inköp, verkstad, förråd, packning och spedition. Jobba med ständiga förbättringar och representera leveranskoordinering i ett eller flera gränssnittsforum. Kvalifikationer Som sökande för rollen ser vi att du: Eftergymnasial utbildning inom logistik alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Har goda kunskaper i svenska och engelska. Har ett intresse för att förbättra kundrelationer och trivs med att ha en koordinerande roll mot många gränssnitt. Är en lagspelare och har lätt för att jobba inom samt över avdelningsgränser, tillsammans med olika professioner. Gärna besitter kunskaper i SAP. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

16 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024