Insamlingsansvarig till Stockholms Stadsmissions second hand verksamhet

Brinner du för återbruk och vill vara en del av vårt viktiga arbete för människa och miljö? Då ska du söka rollen som insamlingsansvarig för Stockholms Stadsmissions second hand! I alla Stockholms Stadsmissions verksamheter arbetar vi för att minska vår påverkan på miljön. Genom våra second hand-butiker och märket Remake Sthlm, som gör hållbart mode, återanvänder vi cirka 42 ton textilier i veckan. Som insamlingsansvarig till vår second hand tar du ett helhetsgrepp med att driva och utveckla insamlingen för att säkerställa varuförsörjningen till våra 24 butiker samt webbshop. Vi samlar in gåvor till vår second hand från privatpersoner via våra butiker, via samarbeten med företag och från återvinningscentraler runt om i Stockholms län. Gåvoinsamling från privatpersoner sker till största del via insamlingsstationer i våra egna secondhandbutiker. Vår bransch befinner sig i ett spännande förändringsskede där vi behöver utvecklas i takt med nya lagstiftningar och ett ökat intresse för återbruk. Din uppgift är att strategiskt och operativt leda arbetet med att bedriva en effektiv och målstyrd insamling med återbruk och ett cirkulärt samhälle som ledord. Ditt uppdrag är också att driva arbetet för att öka vår insamling av kläder, prylar och möbler. Huvudsakliga arbetsuppgifter/ansvarsområden: - Övergripande ansvar för insamling till vår second hand via alla insamlingskanaler (resultatansvar) - Bygga och underhålla långsiktiga relationer med nuvarande samarbetspartners såsom företag och kommuner. - Samverkan med våra interna enheter inom området second hand och återbruk Vem söker vi? Du har/är: - Erfarenhet från branscher som försäljning/insamling/marknadsföring/ kommunikation/retail/inköp - Erfarenhet av avtalsförhandling och/eller upphandlingar - Relevant eftergymnasial utbildning för rollen - Engagerad i hållbarhets- och utvecklingsfrågor - Flytande i svenska, tal och skrift - Du identifierar dig med Stockholms Stadsmissions värdegrund Som person är du resultatinriktad, strategisk och initiativrik. Vidare är du självgående och bra på att driva processer framåt. Du har god samarbetsförmåga och är en god relationsbyggare där du trivs i en utåtriktad roll. Övrigt Tjänsten tillhör vår marknadsavdelning men i denna roll delar man sin tid mellan Stockholms Stadsmissions huvudkontor i Sickla och vår produktionsanläggning i Västerhaninge. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Stockholms Stadsmission tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder en öppen och välkomnande arbetsplats med engagerade och prestigelösa kollegor. Tillsammans arbetar vi för att göra skillnad för de människor Stockholms Stadsmission möter och vi vågar lova att du kommer se att dina insatser ger stor utväxling för de verksamheter du arbetar med. Vi ser fram emot din ansökan! Stockholms Stadsmission är en idéburen organisation som arbetar för att skapa ett mänskligare samhälle för alla. Detta gör vi genom att arbeta med social omsorg, utbildning och arbetsintegration. Något som vi gjort ända sedan 1853 då vi bildades för att hjälpa dem som hade det sämst i samhället. Vårt mål är att alla ska få nya livschanser, stärka sin egenmakt och vara delaktiga i samhället. Stockholms Stadsmission erbjuder människor akut hjälp, råd och stöd till sociala rättigheter, boende, arbetsträning samt utbildning för att förebygga och bryta utanförskap. Vårt främsta verktyg är att människor stärker sin tro på sig själva och sin egen förmåga. På så sätt skapar vi tillsammans ett hållbart och mänskligare samhälle för alla.

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare 15% (helger), Nacka

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en säljare till vår butik i Sickla Köpkvarter i Nacka! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är en deltidstjänst på 15% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning så snart som möjligt. Arbetstiden är förlagd under varanann helg och vissa vardagar vid behov. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Maria Petterssonpå 08-53188555. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

17 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Barnvakt/Nanny Nacka Älta 60 timmar per månad - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Älta med två barn (2,5 och 10 år) önskar en back-up barnvakt, dem är beviljde barnomsorg på 60 timmar/månad, passen kommer vara på kvällar mellan kl. 17:45-22:00. På helger kommer det vara mellan ca kl. 07:00-22:00. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Eventsäljare | Sthlm

EVENTSÄLJARE Som Eventsäljare för det internationella bolaget Fortum, blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på marknaden. Du blir en viktig del av det positiva säljteamet och arbetar tillsammans med kollegor för att hjälpa kunder att spara pengar genom att erbjuda en optimal lösning för deras elavtal. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning av Fortums tjänster. Driva din egna försäljning mot budget. Samarbeta med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Är utåtriktad, driven och nyfiken. Självgående & ansvarsfull. Är flytande i Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning, meriterande men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Garantilön + Provision. Heltidstjänst: Mån-Fre kl. 10 - 19. Personlig & professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Felicia Rullander 076 425 35 70| [email protected]

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teametsbudget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Insamlingsansvarig till Stockholms Stadsmissions second hand verksamhet

Brinner du för återbruk och vill vara en del av vårt viktiga arbete för människa och miljö? Då ska du söka rollen som insamlingsansvarig för Stockholms Stadsmissions second hand! I alla Stockholms Stadsmissions verksamheter arbetar vi för att minska vår påverkan på miljön. Genom våra second hand-butiker och märket Remake Sthlm, som gör hållbart mode, återanvänder vi cirka 42 ton textilier i veckan. Som insamlingsansvarig till vår second hand tar du ett helhetsgrepp med att driva och utveckla insamlingen för att säkerställa varuförsörjningen till våra 24 butiker samt webbshop. Vi samlar in gåvor till vår second hand från privatpersoner via våra butiker, via samarbeten med företag och från återvinningscentraler runt om i Stockholms län. Gåvoinsamling från privatpersoner sker till största del via insamlingsstationer i våra egna secondhandbutiker. Vår bransch befinner sig i ett spännande förändringsskede där vi behöver utvecklas i takt med nya lagstiftningar och ett ökat intresse för återbruk. Din uppgift är att strategiskt och operativt leda arbetet med att bedriva en effektiv och målstyrd insamling med återbruk och ett cirkulärt samhälle som ledord. Ditt uppdrag är också att driva arbetet för att öka vår insamling av kläder, prylar och möbler. Huvudsakliga arbetsuppgifter/ansvarsområden: - Övergripande ansvar för insamling till vår second hand via alla insamlingskanaler (resultatansvar) - Bygga och underhålla långsiktiga relationer med nuvarande samarbetspartners såsom företag och kommuner. - Samverkan med våra interna enheter inom området second hand och återbruk Vem söker vi? Du har/är: - Erfarenhet från branscher som försäljning/insamling/marknadsföring/ kommunikation/retail/inköp - Erfarenhet av avtalsförhandling och/eller upphandlingar - Engagerad i hållbarhets- och utvecklingsfrågor - Flytande i svenska, tal och skrift - Du identifierar dig med Stockholms Stadsmissions värdegrund Som person är du resultatinriktad, strategisk och initiativrik. Vidare är du självgående och bra på att driva processer framåt. Du har god samarbetsförmåga och är en god relationsbyggare där du trivs i en utåtriktad roll. Övrigt Tjänsten tillhör vår marknadsavdelning men i denna roll delar man sin tid mellan Stockholms Stadsmissions huvudkontor i Sickla och vår produktionsanläggning i Västerhaninge. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Stockholms Stadsmission tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder en öppen och välkomnande arbetsplats med engagerade och prestigelösa kollegor. Tillsammans arbetar vi för att göra skillnad för de människor Stockholms Stadsmission möter och vi vågar lova att du kommer se att dina insatser ger stor utväxling för de verksamheter du arbetar med. Vi ser fram emot din ansökan! Stockholms Stadsmission är en idéburen organisation som arbetar för att skapa ett mänskligare samhälle för alla. Detta gör vi genom att arbeta med social omsorg, utbildning och arbetsintegration. Något som vi gjort ända sedan 1853 då vi bildades för att hjälpa dem som hade det sämst i samhället. Vårt mål är att alla ska få nya livschanser, stärka sin egenmakt och vara delaktiga i samhället. Stockholms Stadsmission erbjuder människor akut hjälp, råd och stöd till sociala rättigheter, boende, arbetsträning samt utbildning för att förebygga och bryta utanförskap. Vårt främsta verktyg är att människor stärker sin tro på sig själva och sin egen förmåga. På så sätt skapar vi tillsammans ett hållbart och mänskligare samhälle för alla.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Lärare i matematik och NO åk 4-6 till Älta skola, Nacka kommun

Nackas kommunala skolor når goda resultat och genom beprövad samt ny pedagogik bejakar vi kreativitet för att stimulera barns och ungdomars lärande. Vi har ett aktivt utbyte mellan våra 2 600 medarbetare som arbetar inom förskola, grundskola och gymnasium. Söker du ett arbete fullt av utvecklingsmöjligheter på en mycket trivsam och stabil skola med välarbetade strukturer och strategier? Sök då rollen som lärare i matematik och NO i årskurs 4-6 på Älta skola redan idag! Ditt uppdrag I rollen som lärare undervisar du elever i matematik och NO. Du är ansvarig för planering, genomförande och utvärdering av undervisning i dina ämnen utifrån läroplanen. Du anpassar undervisningen utifrån elevernas behov, intressen och förutsättningar. Du följer upp, bedömer, betygsätter och dokumenterar elevers kunskapsutveckling. I uppdraget ingår mentorskap för en klass. Du ansvarar för att skapa förtroendefulla relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du tillhör ett lärarteam bestående av en blandning av ämneslärare. På skolan arbetar flera ämneskollegor. Ni stöttar, hjälper och coachar varandra. Teamet har avsatt planeringstid en gång i veckan samt samarbetar gällande elever, planering, bedömning, betygsättning, pedagogiskt utvecklingsarbete och systematiska kvalitetsarbete. Din erfarenhet För denna tjänst krävs att du har: - lärarlegitimation med ämnesbehörighet för årkurs 4-6 i matematik och NO - god förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du även har: - erfarenhet av att arbeta som lärare - erfarenhet av att arbeta som lärare i matematisk och NO - erfarenhet av att undervisa elever i årskurs 4-6 - erfarenhet av betygsättning - erfarenhet av mentorskap - ämnesbehörighet för årkurs 4-6 i andra ämne än matematik och NO - kunskap i och erfarenhet av att arbeta med elever som är i behov av extra anpassningar och särskilt stöd - god digital kompetens med god vana av att arbeta med IT som pedagogiskt verktyg. Är det här du? För att lyckas i rollen som lärare hos oss är det viktigt att du är en trygg, stabil och professionell person som har lätt för att samarbeta, kommunicera och skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du har både intresse och förmåga att arbeta i team, där det är en självklarhet att lyssna in, kompromissa och lösa problem tillsammans. På ett självgående sätt har du förmåga att styra, strukturera och ansvara för din tid och dina arbetsuppgifter. Du både påbörjar och slutför ditt arbete. Då vi arbetar mot och följer upp mål samt fokuserar på resultat, är det viktigt att du både är intresserad och styrs av mål- och resultattänkande i prioriteringar, planering och agerande. Du sätter dig in i styrdokument samt utvärderar, följer upp och förbättrar utifrån dessa. För att skapa bästa förutsättningar för lärande i klassrummet är det viktigt att du är en tydlig och inlyssnande ledare som har förmåga att leda, motivera och engagera elever. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig Älta skola är en gammal och fin F-6 skola med cirka 530 elever som ligger i hjärtat av Älta. Våra medarbetare, elever och vårdnadshavare är nöjda. Vi har en stabil personalgrupp där många väljer att stanna kvar länge. Skolan har många traditioner och temaarbeten som vi arbetar gemensamt med i hela skolan. Det binder oss samman och bidrar till trygghet och trivsel. Som lärare hos oss erbjuder vi dig ett arbete fullt av utvecklingsmöjligheter på en mycket trivsam skola med välarbetade strukturer och strategier. Du samarbetar nära och får stöttning av kompetenta och drivna kollegor som har höga ambitioner. Vi arbetar målmedvetet med skolans pedagogiska utveckling och det kollegiala lärandet. Som nyanställd hos oss erbjuder vi dig även mentorskap, ett varmt välkommande och en tydlig struktur som underlättar din start. Läs mer om oss https://www.nacka.se/valfard-skola/alta-skola/ Som anställd i Nacka kommun har du bland annat tillgång till förmåner som friskvårdsbidrag på 3 000 kr per år, köp av SL-kort via nettolöneavdrag och en mångsidig intern stödfunktion. I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga. Intresserad? Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta biträdande rektor Ann Åsberg på 08-718 86 78 och [email protected] Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Sista ansökningsdag 2024-05-30. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Vi ser fram emot att få din ansökan! Utdrag ur Polisens belastningsregister för skola och förskola krävs i samband med anställning. Vi ber dig att välja "digitalt registerutdrag" för snabbare hantering. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering. Besök gärna Nackas kommunala skolor och förskolors karriärsida https://www.nacka.se/valfard-skola/nackas-kommunala-skolor/arbetahososs/jobba-hos-oss/ Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024