Sommarjobb som personlig assistent i Nacka

Söker du ett kul sommarjobb och kanske även extra innan och efter? Vi på Vår Omtanke söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en kvinna i Nacka. I rollen kommer du göra skillnad i en människas liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Kunden är en härligt glad och aktiv kvinna med en cp-skada boende i Nacka, 15-20 minuter med buss från Slussen. Hon älskar att leva ett aktivt liv med allt ifrån konserter, träning, konst och kultur. Hon har två chinchillor som man som assistent hjälper till att sköta. Det är därför viktigt att du tycker om djur och inte är allergisk mot päls, damm och hö. Hon går gärna och ofta på konserter på Gröna Lund med främst rock och punkmusik som du som assistent följer med på och assisterar, men det kan lika gärna bli en utflykt till några av hennes vänner på en ö, gå på museum eller något annat roligt. Med vardagen följer saker som måste göras, alltifrån dusch, personlig hygien och hushållssysslor till att utföra viktiga ärenden – det är därför också viktigt att du har ett visst mått av ansvarstagande och eget driv. Kunden styr sin vardag själv och det är inga tunga förflyttningar. Hon är enkel att umgås med och man har ofta kul på ett arbetspass hos henne. Vem är du? Vi söker dig - som är kvinna, minst 25 år, social och har lätt för att knyta band till dina medmänniskor. Du är lyhörd och lugn men samtidigt kreativ och gillar att vara i farten; gå på rock/punk-konserter, konstutställningar eller andra kulturevenemang. Det här är inget jobb där du tar order och utför dessa, snarare handlar det om att göra saker tillsammans med vår kund – därför är personkemin viktig. Kundens tal är påverkat så du behöver prata helt flytande svenska för att kunna förstå kunden. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Vi har kollektivavtal. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstider är vardagar och helger från kl. 11-23, ca 1-2 pass per vecka under sommaren. Under resten av året söker vi både personer som kan arbeta extra både vardagar och/eller helger, hela och halva pass. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: senast v. 24 Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna &Trygga.Nu letar vi efter enBackofficeAdministratörsom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang.Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: Serviceminded och lösningsorienterad Analytisk och har ett affärsmässigt tänk Flexibel och prestigelös Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system Erfarenhet från telekombranschen är meriterande Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: Fast lön Friskvårdsbidrag Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Sommarvikarie till Nackas bästa hemtjänst

Vi söker dig som vill jobba hos oss under sommaren 2024 och som vill ha ett givande och meningsfullt sommarjobb i Nacka. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver omsorg och stöd i sin vardag. Det är meriterande att du exempelvis är högskole-/universitetsstuderande med behov av sommarjobb och nya erfarenheter som har med din utbildning att göra. Du kanske studerar till undersköterska, sjuksköterska, arbetsterapeut, socionom eller läkare eller med någon annan inriktning mot just vård- och omsorg och vill skaffa dig praktisk erfarenhet av att arbeta med äldre? Vi är ett härligt team som alltid fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Du kommer att vikariera när ordinarie medarbetare har semester. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna kan handla om hjälp med: - Omsorg och personlig hygien - Stöd med på- och avklädning - Socialt stöd - Måltider - Städning och tvätt - Inköp - Tillsyn - Följeslagning till läkare - Ledsagning till aktiviteter utanför hemmet - Avlösning anhörigstöd där vi tillfälligt avlastar anhörig - Och mycket annat Om dig: Du har ett positivt bemötande och ett genuint intresse att hjälpa äldre personer. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte ska vara belastande. Minimiålder är 18 år och du behärskar svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har B-körkort men vi har även scheman där man man kan cykla och köra elmoped mellan kunderna i vissa områden. Arbetsperiod och tider: Du vill jobba under perioden juni, juli och/eller augusti. Minimum är en arbetsperiod på 4 veckor, gärna längre. Det finns möjlighet att jobba extra på behov före och efter sommarperioden. Arbetstider dagtid 07:15-16:15 alternativt kvällar 15:45- ca 22:45 med tjänstgöring varannan helg i ett rullande tvåveckors schema. Flera olika varianter på fasta scheman finns. Vi har två kontor som du kan utgå från, Ektorp centrum i Nacka eller Igelbodaplatån i Saltsjöbaden. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilka veckor du är intresserad av att jobba under sommaren. Vill du arbeta som timvikarie före och efter sommaren vill vi att du också skriver det i ansökan. Urvalsprocessen påbörjas i februari och sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Om oss: Annelies Hemtjänstteam är ett privat företag grundat 2003 och som bedriver hemtjänst i Nacka på uppdrag av Nacka Kommun. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoren har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i olika geografiska områden i Nacka. Våra omsorgsmedarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, el-cyklar och elmopeder och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser.

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Undersköterska hemtjänst

Är du undersköterska och har längre erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar och vill jobba i ett av Nackas mest engagerade och professionella hemtjänstteam? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från antingen vårt kontor i Ektorp Centrum i Nacka eller vårt kontor i Saltsjöbaden. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande grundkrav: - Du är utbildad undersköterska helst med inriktning äldreomsorg. - Du har en giltig legitimation undersköterska från Socialstyrelsen - Du har B-körkort alternativt kan du cykla/köra el-moped (klass 2 om du inte har körkort). - Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Andra viktiga egenskaper: - Du bor i Nacka kommun eller i en grannkommun. - Du är van att arbeta självständigt. - Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. - Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. - Du är stresstålig och van att ta ansvar. - Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. - Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. - Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna kan handla om hjälp med: - Omsorg och personlig hygien - Stöd med på- och avklädning - Socialt stöd - Måltider - Städning och tvätt - Inköp - Tillsyn - Följeslagning till läkare - Ledsagning till aktiviteter utanför hemmet - Avlösning anhörigstöd där vi tillfälligt avlastar anhörig - Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder antingen dag- eller kvällsschema med tjänstgöring varannan helg i ett rullande tvåveckors schema. Det finns även möjlighet att arbeta på behov. Arbetstider dagschema: 07:15-ca 16:15 eller kvällsschema: kl 15:45- ca 22:45. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Vi har två kontor i Nacka Kommun för att vara nära våra kunder. Ett kontor i Ektorp centrum i Nacka och ett kontor i Saltsjöbaden. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Ange om du föredrar att arbeta utifrån kontoret Nacka eller Saltsjöbaden eller om det inte spelar någon roll. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger om du är intresserad av att arbeta dag eller kväll. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Annelies Hemtjänstteam är ett privat företag grundat 2003 och som bedriver hemtjänst i Nacka på uppdrag av Nacka Kommun. Idag är vi ca 100 medarbetare. Vi har två kontor som vi utgår ifrån, ett i Ektorp Centrum i Nacka och ett på Igelbodaplatån i Saltsjöbaden. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i tre olika geografiska områden i Nacka. Vi är på gång att nå en Stjärnmärkning inom demenssjukdomar där våra medarbetare just nu utbildas via Svenskt Demenscentrums utbildningsprogram. Vår målsättningen är att ha en spetskompetens inom området. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar och el-cyklar, arbetskläder, friskvårdsbidrag, moderna massagestolar på kontoren där du kan få individuellt anpassad massage före eller efter ditt arbetspass. Vi arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Tjänstepension erbjuds till alla tillsvidareanställda utbildade undersköterskor.

26 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Kreativ handledare inom IT/data/ gaming daglig verksamhet LSS Nacka

Kreativ handledare inom IT/data och gaming, till daglig verksamhet, LSS Nacka  Vill du stötta människor till ett meningsfullt liv i rollen som arbetshandledare?  Är du en empatisk, flexibel och engagerande person? Då kan det här vara uppdraget för dig!     Individkraft Henriksborg, erbjuder en meningsfull sysselsättning för personer som omfattas av personkrets 1 enligt LSS. Vi arbetar i huvudsak med kreativa uppgifter såsom Hantverk, Gaming, IT/Data, Musik, samt enklare Friskvård.    Vi söker nu en vikarie med tillsättning inom kort för vår handledare inom IT/data och gaming som ska vara föräldaledig från 3 juni 2024 till 31 mars 2025.   Om dig Vi söker dig som är trygg med att arbeta självständigt och kan vara flexibel utifrån våra deltagares önskemål och behov. Du behöver ha förmåga att lyssna och sätta dig in i andra människors situation.    Du behöver ha en god empatisk förmåga och kan arbeta strukturerat, kvalitetsmedvetet och lösningsfokuserat utifrån varje deltagares individuella behov. Du tycker om när det händer mycket och har lätt för att prioritera.    För att trivas hos oss behöver du vara prestigelös, nyfiken, ha ett positivt förhållningssätt och tycka om att samarbeta. På Individkraft möts vi som människor – med alla våra likheter och olikheter.    För att arbeta hos oss behöver du kunna möta varje individ på ett konstruktivt sätt utifrån dennes förutsättningar. Du behöver ha ett stort intresse av att arbeta med - och för andra människor. Du ser värdet i att se andra växa och du har genuina empatiska och sympatiska förmågor och använder ett lågaffektivt bemötande.  Du kan hantera problemskapande beteende och känner dig trygg i ditt arbete med målgruppen.    Om arbetet  Som vikarie i vår dagliga verksamhet kommer du utgöra en viktig del i arbetet med våra deltagare där vi tillsammans skapar en miljö för en meningsfull och utvecklande sysselsättning och ett lustfyllt socialt sammanhang.    Du arbetar stödjande, tränande och motiverande för att vägleda och hjälpa deltagarna att arbeta mot sina individuella mål. Arbetet förutsätter att du är bra på att motivera och entusiasmera och hitta kreativa lösningar.    Du ger också praktiskt stöd vid olika situationer som t.ex. personlig hygien, klädsel, måltider mm.    Kvalifikationer Du som söker har en gymnasial utbildning inom omvårdnad eller liknande, alternativt en eftergymnasial utbildning inom något av våra verksamhetsområden.    Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat som handledare inom data/IT eller gaming eller har kunskap inom området.    Vi ser gärna att du arbetat inom daglig verksamhet och att du har arbetat med människor med funktionsvariationer inom personkrets 1 enligt LSS under minst två år.   Stort fokus ligger på personlig lämplighet.     Om Individkraft Individkraft är ett företag som bedriver daglig verksamhet i Stockholm, Örebro och Göteborg och vi brinner för våra uppdrag inom LSS och SoL. Vi prioriterar hög kvalitet och och goda relationer till alla våra deltagare, som alltid kommer först. Vi värnar om en verksamhet som känns meningsfull och utvecklande, både för deltagare och personal.   Individkraft arbetar aktivt med deltagarinflytande och att ta vara på och respektera deltagares rätt till självbestämmande. Vårt fokus är att ge våra deltagare redskap att stärkas som individer.  Vi ger även stöd till ett ökat samhällsdeltagande för de som önskar, där delaktighet i arbetsliv och föreningsliv ingår. På Individkraft ska man känna sig trygg och välkommen precis som man är.     Det här får du av oss! Hos oss får du arbeta i stora och fräscha lokaler, precis på gränsen till Stockholm. Du erbjuds ett omväxlande och stimulerande arbete i en organisation i utveckling. Här kan dina goda idéer snabbt få genomslag.   Upplysningar Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret. Urval och intervjuer sker löpande, så vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt.  Tjänsten är ett vikariat på heltid 2024-06-03 - 2025-03-31. Individkraft har kollektivavtal (Vårdföretagarna – Kommunal; Vård, behandling och omsorg).

26 mars 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Familjeläkarna i Saltsjöbaden söker specialist i allmänmedicin

Nu finns chansen för dig som är specialist i allmänmedicin att komma till vårt team i Saltsjöbaden! Familjeläkarna är en vårdgivare som drivs av människor som själva arbetar inom vården. Det tror vi gör skillnad. Vi har ett brett vårdutbud inom Primärvård, Äldrevård, Geriatrik och Palliativ vård. Vi vill ge den vård som vi vill ge vår egen familj. Familjeläkarna är en lärande och nyfiken organisation som hela tiden arbetar för att utveckla vården. Vi är en platt organisation med korta beslutsvägar, med god samverkan och gemenskap mellan våra verksamheter. Hos oss finns arbetsglädje och energi. Vi arbetar i team och du får möjlighet att använda din medicinska kompetens för att organisera och planera vården. Vi har väl fungerande arbetssätt som ger dig stöd i att koncentrera dig på patienten. Hos oss kan du fortsätta utveckla din yrkesskicklighet. Beskrivning av tjänst: Nu söker vi dig som är specialist i allmänmedicin. Du blir del av vårt sammansvetsade team beståendes av läkare, sjuksköterskor och psykologer. Vi har även egen rehab med fysioterapeut, arbetsterapeut och dietist som vi samarbetar nära med. Våra barnfamiljer tar vi hand om på BVC och för våra äldre och sköra patienter finns hemsjukvård. Hos oss är valmöjligheterna många. Din dag på mottagningen är varierad med planerade besök, subakuta- och akutbesök. Vårt arbete präglas av evidensbaserade behandlingsmetoder, konstant utveckling och ständiga förbättringar. Vi har en fin arbetsmiljö i moderna och ljusa lokaler. Vårdcentralen är belägen i idyllisk miljö nära hav och natur. Vi ligger några minuters gångavstånd till Saltsjöbanan och har gratis parkering nära vårdcentralen. Läs mer om oss på vår hemsida: famlak.se/arbeta-med-oss/ Känns det här intressant för dig och du vill veta mer, kontakta Camilla Martin på tel: 0709638350 Varmt välkommen att höra av dig till oss! Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

25 mars 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna & Trygga. Nu letar vi efter en Backoffice Administratör som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang. Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: - Serviceminded och lösningsorienterad - Analytisk och har ett affärsmässigt tänk - Flexibel och prestigelös - Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: - Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande - God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system - Erfarenhet från telekombranschen är meriterande - Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: - Fast lön - Friskvårdsbidrag - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Sommarvikarier till Olivia Hemomsorg i Nacka!

Välkommen till Olivia Hemomsorg, vi kännetecknas av nytänkande och stor innovationskraft. Vi arbetar med förändring som arbetssätt och vill gärna prova nya vägar. För oss är det viktigt att varje individ ges möjligheter att leva så självständigt som möjligt, utifrån sina egna förutsättningar. Snart är sommaren här, därför behöver vi fylla på vårt team med sommarvikarier 2024 till hemtjänsten i Nacka! Kan du börja redan nu så är det ett plus. Har du erfarenhet av äldreomsorg samt är utbildad undersköterska eller på väg dit? Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitet, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad, hygien, hjälp med måltider, förflyttningar. Skriva dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser. Städ, tvätt, inköp, avlösning och ledsagning. Dina kvalifikationer Du behöver behärska svenska språket i tal och skrift. B-Körkort är ett krav Tidigare erfarenhet från vård- och omsorg, särskilt äldreomsorg är ett meriterande. Om du är utbildad undersköterska (1500 poäng) ser vi det som meriterande. Om dig Du är glad, lösningsfokuserad och gillar att arbeta med människor i behov av stöd. Du har ett varmt hjärta och ett stort engagemang, som tycker om utmaningar. Med din erfarenhet av vård och omsorgsarbete har du förståelse för att arbetet är föränderligt och flexibelt. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann och ansvarsfull. Om rollen Det huvudsakliga uppdraget som undersköterska/vårdbiträde inom Olivia Hemomsorg innebär att ge god kvalitet i vård och omsorg, att ta ansvar och ha förmåga att samarbeta. Att ha ett professionellt förhållningssätt samt vara flexibel och utvecklingsinriktad. Du ska ha fokus på individen och vilja arbeta utifrån den äldres behov och önskemål. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann, självständig och ansvarsfull. Anställningsform: Timanställning (Dag, kväll och helg) Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Olivia Hemomsorg samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsformuläret på vår hemsida och inte via e-post eller pappersformat. Tjänsten omfattas av bakgrundskontroll och registerkontroll. Du som sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker samt att vi begär en gedigen bakgrundskontroll. Vi kommer ta en första kontakt via mejl om din ansökan låter intressant! Löpande rekrytering kommer att tillämpas under denna rekrytering, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Varmt välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Olivia Hemomsorg i Björknäs (Nacka) söker sommarvikarier!

Välkommen till Olivia Hemomsorg, vi kännetecknas av nytänkande och stor innovationskraft. Vi arbetar med förändring som arbetssätt och vill gärna prova nya vägar. För oss är det viktigt att varje individ ges möjligheter att leva så självständigt som möjligt, utifrån sina egna förutsättningar. Snart är sommaren här, därför behöver vi fylla på vårt team med sommarvikarier 2024 till hemtjänsten i Björknäs (Nacka)! Kan du börja redan nu så är det ett plus. Har du erfarenhet av äldreomsorg samt är utbildad undersköterska eller på väg dit? Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitet, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad, hygien, hjälp med måltider, förflyttningar. Skriva dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser. Städ, tvätt, inköp, avlösning och ledsagning. Dina kvalifikationer Du behöver behärska svenska språket i tal och skrift. B-Körkort är ett krav Tidigare erfarenhet från vård- och omsorg, särskilt äldreomsorg är meriterande. Om dig Du är glad, lösningsfokuserad och gillar att arbeta med människor i behov av stöd. Du har ett varmt hjärta och ett stort engagemang, som tycker om utmaningar. Med din erfarenhet av vård och omsorgsarbete har du förståelse för att arbetet är föränderligt och flexibelt. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann och ansvarsfull. Om rollen Det huvudsakliga uppdraget som undersköterska/vårdbiträde inom Olivia Hemomsorg innebär att ge god kvalitet i vård och omsorg, att ta ansvar och ha förmåga att samarbeta. Att ha ett professionellt förhållningssätt samt vara flexibel och utvecklingsinriktad. Du ska ha fokus på individen och vilja arbeta utifrån den äldres behov och önskemål. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann, självständig och ansvarsfull. Anställningsform: Timanställning (Dag, kväll och helg) Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Olivia Hemomsorg samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsformuläret på vår hemsida och inte via e-post eller pappersformat. Tjänsten omfattas av bakgrundskontroll och registerkontroll. Du som sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker samt att vi begär en gedigen bakgrundskontroll. Vi kommer ta en första kontakt via mejl om din ansökan låter intressant! Löpande rekrytering kommer att tillämpas under denna rekrytering, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Varmt välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Backoffice Administratör

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett växande och personligt bolag vars vision är att bli den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vårt arbetssätt präglas starkt av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna & Trygga. Nu letar vi efter en Backoffice Administratör som vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen: Som Backoffice Administratör kommer du bli en del av ett team som jobbar självständigt men samtidigt med en stark teamkänsla. Under en vanlig dag hanterar du kundärenden, produktinköp, mobilväxelkonfiguration, registrera abonnemang. Du agerar även stöd till våra säljare genom att kvalitetssäkra inkommande ordrar samt tillhandahålla viktig dokumentation som exempelvis prislistor. Du kommer även att aktivt stötta våra återförsäljare i deras dagliga arbete genom att tillhandahålla nödvändig support och expertis. Vi söker dig som är: - Serviceminded och lösningsorienterad - Analytisk och har ett affärsmässigt tänk - Flexibel och prestigelös - Stresstålig Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll: - Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete är meriterande - God datorvana och gärna erfarenhet av arbete i CRM-system - Erfarenhet från telekombranschen är meriterande - Grundläggande kunskaper i Microsoft Excel Vårt erbjudande: - Fast lön - Friskvårdsbidrag - Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna - Möjlighet att snabbt klättra på karriärstegen - Vi är ett certifierat Great Place To Work Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du är varmt välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024