Lediga jobb i Norrtälje

Sök totalt 367 lediga jobb i Norrtälje

Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

20 maj 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Säljare på resande fot - Snittlön 35.000 kr

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

20 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Fysioterapeut /Sjukgymnast till rehab öppenvård | Tiohundra

Nu söker vi en fysioterapeut alternativt en sjukgymnast. Vill du arbeta i en glad och öppen arbetsgrupp med kompetenta kollegor? Vi välkomnar dig som tycker det är roligt att arbeta med patienter med vanligt förekommande sjukdomar inom rörelseapparaten. Läs mer om oss på vårt Instagramkonto tiohundrarehab! Om tjänsten I detta uppdrag arbetar du med bedömning, behandling samt utvärdering av patienter med sjukdomar och problem från rörelseapparaten. Du har ett nära samarbete med flera olika professioner och arbetar teambaserat. Som fysioterapeut/sjukgymnast hos oss innebär ditt arbete poliklinisk verksamhet på mottagning och består av bedömning samt behandling som kan förekomma såväl enskilt som i grupp. Vid behov gör vi också hembesök. I arbetsuppgifterna ingår även handledning av studenter. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Bedömning Behandling Utvärdering Mottagningsarbete Hembesök  Handledning av studenter Om vårt erbjudande: I denna roll kan vi erbjuda dig flexibla arbetstider. Vi erbjuder ett friskvårdsbidrag på 5000 kr för år 2024. Du kan läsa mer om våra förmåner här. Om dig För den här tjänsten behöver du: Vara legitimerad fysioterapeut Körkort och körvana Det är meriterande om du också har: Erfarenhet från primärvårdsrehabilitering För att passa i rollen som fysioterapeut/sjukgymnast hos oss är det viktigt att du är flexibel i ditt arbetssätt och har en god förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp. Du bör också vara intresserad av att utveckla verksamheten tillsammans med oss och är inte rädd för nya utmaningar eller att hugga tag där det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Utifrån att visst arbete sker i team söker vi dig som trivs med det och har en god samarbetsförmåga. Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt. Vi värdesätter den kvalitét som mångfald tillför vår verksamhet. Om oss Vill du arbeta i en glad och öppen arbetsgrupp med kompetenta kollegor? På rehabenheten är vi idag flera sjukgymnaster/fysioterapeuter, arbetsterapeuter, logopeder, dietister samt kuratorer med mångårig erfarenhet av rehabilitering i öppenvård. Vi jobbar i en flexibel digital miljö där kreativiteten flödar. Vår enhet har uppdrag mot sjukhuset. öppenvården samt särskilda boenden så vår kompetens på enheten är bred och stor.  Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

20 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Granparkens äldreboende söker erfarna undersköterskor

Vill du vara med och göra skillnad inom äldreomsorgen? Vi söker nu erfarna undersköterskor till Granparkens äldreboende i Norrtälje.Om tjänsten:Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom bland annat äldreomsorg. Med fokus på kundens förutsättningar, behov och önskemål utvecklar och realiserar vi dagens och framtidens tjänster med ett professionellt ledarskap och ett innovativt arbetssätt. Dina arbetsuppgifter:Vi söker dig med erfarenhet ochett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg samt säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den äldre i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge brukarna en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med brukaren i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Personlig omvårdnad och omsorg. Att tillvarata brukarens egna resurser. Aktivering och social samvaro med brukarna samt utevistelse. Servera måltider. Tvätt av kläder och städ i brukares lägenhet. Dokumentation enligt SoL. Medicindelegering. Samarbeta med sjuksköterska (vid t.ex. såromläggning) Kvalifikationer Vård- och omsorgsprogrammet eller motsvarande samt arbetslivserfarenhet inom äldreomsorg är en merit. Kunskap om den nationella värdegrunden för äldreomsorgen. Goda kunskaper inom dokumentation. God datavana. Du hanterar svenska flytande både i tal och skrift. Personliga egenskaper Humanistisk människosyn. Flexibel och ansvarstagande. Ödmjuk, prestigelös och lyhörd. God samarbetsförmåga. Lätt för att skapa förtroende. Vill göra skillnad för andra människor. Vi erbjuder dig kompetensutveckling, handledning för att styrkas i ansvarsområden och i din egen yrkesroll. Vår ordinarie personal erbjuds bland annat friskvårdsbidrag, rabatter på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norweiganflyg. Vi arbetar systematiskt för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje. Vi har kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F. Övrig information: Omfattning: 75-80% Lön: Individuell lönesättning. Tillträde:Enligt överenskommelse Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan!

20 maj 2024
Sista ansökan:
6 november 2024
Controller till Polisens kontaktcenter, Norrtälje

Är du redo för en större uppgift? Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 38 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag – att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Polisregion Stockholm består av Stockholms län och Gotland. Verksamheten i regionen är organiserad i fyra polisområden: Nord, City, Syd och Gotland som tillsammans är indelade i 19 lokalpolisområden. Vidare finns det fyra regionala enheter: gränspolisen, operativa enheten, underrättelseenheten och utredningsenheten, ett regionkansli samt nationella avdelningar som finns representerade i regionen för att ge stöd till polisverksamheten. Polisens kontaktcenter är en del av den operativa enheten. Operativa enhetens uppdrag är att aktivt stödja lokalpolisområden, polisområden och enheter i sitt grunduppdrag. Polisens kontaktcenter (PKC) har som uppdrag att vara det första steget i en effektiv och kvalitetssäkrad brottsutredningsprocess med fokus på brottsuppklarning och brottsofferbemötande. Polisens kontaktcenter har i dag som uppgift att ta emot anmälningar, tips och lämna upplysningar till allmänheten. Dessutom är polisens kontaktcenter en viktig del i den initiala utredningsprocessen och i polisens arbete med att lösa brott. ARBETSUPPGIFTER Som Controller på PKC ansvarar du för planering och uppföljning inom verksamheten. Arbetsplatsen är i Norrtälje, men du kommer vara stöd till hela PKC i Stockholmregionen. En del av arbetet kommer även involvera intern styrning och uppföljning av UL-uppdraget. Under årets gång kommer rollen som Controller innebära att inta en aktiv roll i avdelningens planeringsprocess. Arbetet kommer även innebära att utveckla den årliga rapporteringsprocessen, där det kommer ingå månadsuppföljningar och personalprognoser. Ett av de ansvarsområdena är uppföljning och utveckling av svarstider och kö/ingångar till PKC. KVALIFIKATIONER Detta är en möjlighet för dig som har: • Arbetat minst 5 år inom arbetsområde som är av betydelse för tjänsten som arbetsgivaren anser är relevant • Erfarenhet av arbete inom statlig verksamhet • Goda kunskaper i hela Officepaketet • Mycket goda kunskaper i svenska • B-körkort Det är meriterande om du även har: • Tidigare arbetslivserfarenhet av polismyndigheten • Erfarenhet av polisiära datasystem som arbetsgivaren anser är relevant • Gedigen arbetslivserfarenhet av personalplanering som arbetsgivaren anser är relevant • Erfarenhet av att föredra beslut och presentera förbättringsåtgärder för ledningsgrupper. Personliga egenskaper Som person är du trygg och stabil i dig själv. Du tar ansvar över din uppgift och strukturerar och driver dina processer vidare. Arbetar bra med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten och små och stora grupper. Du lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar situationen efter behov. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. ÖVRIGT Arbetsort: Norrtälje Arbetstid: Veckoplanering 5:2 Tillträde: Enligt överenskommelse Funktion: Controller Från och med maj 2024 använder vi inte personligt brev i våra rekryterings-processer. Vi ber dig istället att bifoga ditt CV där du tydligt beskriver på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Du kan se den kompletta kravprofilen i jobbannonsen. Utöver CV behöver du även besvara ett antal urvalsfrågor som en del av din ansökan. Dessa frågor utgår från aktuell kravprofil och att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Vänligen notera att eventuella krav ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit. Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult. En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader. Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling. Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen. Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

20 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Butiksmedarbetare till vår bemanningspool i Norrtälje

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från livsmedelsbranschen, eller dig som är orädd för att prova något nytt. Du ska brinna för serviceyrket och kunna arbeta både självgående och i ett team som håller ett högt tempo. Tjänsten kräver en viss flexibilitet där du bör kunna hoppa in med kort varsel och där du med fördel är bosatt i Norrtälje och har tillgång till egen bil. Ditt arbetsområde kommer att vara Norrtälje och Norra Stockholm där de vanligaste arbetsuppgifterna kommer att bestå av främst varuplock och ambulerande kassatjänst där även delikatessutbildning finns att tillgå vid intresse. Anställningsform Tjänsten är en behovsanställning som kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst50% eller att du är student. Som behovsanställd hos MRC Bemanning lägger du själv in tidernaveckovisdu kan och vill jobba.Arbetstiderna är varierande butikstider där du bör kunna jobba både morgon och kväll minst 2-3 dagar i veckan. Ditt schema kommer innehålla såväl förbokade pass som akuta pass som kommer in samma dag. Lön enligt handels kollektivavtal. Erfarenhet inom liknande områden är direkt meriterande. Personliga egenskaper och kvalifikationer Flexibel Morgonpigg Lagspelare MRC är ett bemanningsföretag inom livsmedelsbranschen som startade i Stockholm januari 2000. Vi arbetar inom samtliga områden i dagligvaruhandeln. Vi är kända för att arbeta snabbt och noggrant, vi anpassar oss efter kundens behov och är flexibla. Vår ambition är att bli de mest attraktiva bemanningsföretag på marknaden och vi är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega samt verksamma under Handels kollektivavtal.

20 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Receptionist sökes

Johannesbergs Slott växer som aldrig förr! Våra ambitioner är höga och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa där gästernas bästa är alltid är i fokus. Vi söker Hotellreceptionist Johannesbergs Slott har nya ägare sedan juli 2020. Med nya ägare kommer nya tag och en långsiktig satsning sker på hela anläggningen. Vi fortsätter utvecklas och nu söker vi en talangfull och serviceinriktad hotellreceptionist på heltid som älskar att arbete med människor och service. Vill du arbeta med ett glatt gäng i en magisk miljö på möjligheternas slott? Då har vi ett fantastiskt arbete till dig. Vi söker dig som vill vara med och vara en del av slottets härliga team och leverera värdskap och service i världsklass till våra gäster! Vi vill att du är: Strukturerad, service minded, säljande och flexibel Det som vi håller oss närmast är ett positiv bemötande med glädje i blicken. Vi ser gärna att: Du brinner för ditt yrke och sätter alltid gästen i fokus Du gillar att vara en del i en större helhet Du trivs med strukturerade arbetsrutiner Du trivs med ansvar och är lösningsorienterad Du älskar att vara en del av slottets kärna Du har erfarenhet av Hotellbokningssystem Som person är du ansvarstagande, engagerad och positiv. Du har en god förmåga att kunna prioritera även under stressiga arbetsförhållanden. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är en förutsättning, ytterligare språk är meriterade. Hos oss råder ett gott arbetsklimat där alla ställer upp för varandra. Öppettider: Reception Mån - Lör 7:00 till 21:00. Söndagar 7:00 till 15:00

20 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Hemstädare

Vi växer och söker fler städare till hemstädsavdelningen. Vi söker dig som har KÖRKORT, är noggrann, effektiv, gillar ordning, är trevlig, kan svenska eller engelska. Vi erbjuder jobb inom hemstädning. Timanställning som kan övergå i fast anställning måndag till fredag, dagtid. Om jobbet Du kommer ingå i ett ungt glatt team.Vi är lika många kvinnor som män. Vi är jämlika, vi trivs, är stolta & har roligt på jobbet. Kunderna finns i norra delarna i Stockholms län så du kommer färdas med bil. Därför måste duha ett körkort som är giltigt i Sverige. Arbetsdagarna börjar och slutar på kontoret i Norrtälje, och på fredagar samlas alla team här efter avslutade uppdrag och fikar tillsammans. Förutom den goda viandan erbjuds du bra personalvård, exempelvis subvention till naprapat & gym. Om oss... Vi är ett premiumserviceföretag till tjänst i norra delarna av Sthlms län. Scandinavia Contractor AB marknadsför sig under sitt varumärke som är Rutstäd. Vi expanderar kontrollerat med ca 15%/år. Vi är nu ca 30 anställda. Vi jobbar inom 3 områden - Lokalvård, Trädgård & Flytt. Vi är kända för vår premium kvalitet och vår hänsyn för våra kunder. Vi är kollektivavtalsanslutna, till Almega – Hemserviceföretagen och erbjuder därför avtalsenliga villkor. Oss kan man lita på Vi har förtroendet som gör att vi får komma hem till våra kunder, eftersom vi levererar premiumkvalité, skapar goda relationer och att vi använder tiden de betalar för effektivt. Vi uppfattas som flexibla, genom att vi ställer upp - inte minst i akuta situationer. Med vår andan, vågar vi lova att allt kommer att ordna sig. Vill du bli en av oss? Har du körkort? Är du bra på att städa? Är du noggrann? Gillar du ordning & reda? Talar du svenska eller engelska? - Svarar du JA på dessa 5 punkter? Då är du nog rätt person för oss. Ansökan Har vi fångat ditt intresse? Skicka då in ditt CV till oss, så hör till dig sen om intervju och provjobb.

19 maj 2024
Sista ansökan:
5 november 2024
Sjuksköterska till Medicin, Kirurgi sökes!

UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta, förmånliga villkor! Vi söker just nu Sjuksköterska för uppdrag på medicin och kirurgi vårdavdelning. Tidsperiod: Omgående - 240831 med möjlighet till förlängning. Omfattning: Heltid Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på medicin och kirurgi. KVALIFIKATIONER Sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet Vi erbjuder Lön (60 000+ SEK) beroende på din kompetens. Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

19 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Specialistsjuksköterska sökes till Barnklinik/Barnonkologin

UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta, förmånliga villkor! Vi söker just nu Specialistsjuksköterska för uppdrag inom slutenvård. Tidsperiod: Omgående - 2024-08-31 Omfattning: Heltid Sedvanliga arbetsuppgifter för specialistsjuksköterska på barnklinik och barnonkologin. KVALIFIKATIONER Specialistsjuksköterska Barn, IVA, DSK med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Vi erbjuder Lön (70 000+ SEK/mån) beroende på din kompetens Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

19 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024