Härliga Härjedalens kommun söker ny Kommunchef

Härjedalens kommun söker nu en ny Avdelningschef för Fastighetsavdelningen. I uppdraget ingår även att vara VD för det helägda kommunala bolaget Härjegårdar Fastighets AB. Vi söker en erfaren ledare som motiveras av att utveckla medarbetare i sina yrkesroller, samt leda och förbättra verksamhet på lång sikt! Brinner du för systematiskt kvalitetsarbete och letar efter ett mångsidigt ledaruppdrag inom fastighet och lokalvård kanske det är något för dig? Arbetsuppgifter I rollen som chef för Fastighet är du direkt underställd kommunchefen och ingår i kommuns ledningsgrupp. Du har det övergripande ansvaret för fastighetsavdelningens budget-, verksamhet-, personal- och arbetsmiljöfrågor. Samt innehar rollen som VD för det helägda kommunala bolaget Härjegårdar Fastighets AB. Här ingår fastighetsägaransvar för beståndet inom Härjedalens kommun och Härjegårdar Fastighets AB. Detta innebär huvudansvar för drift, underhåll och utveckling av våra fastigheter. Ansvaret inkluderar också hela organisationens lokalvårdsverksamhet. I uppdraget ingår att säkerställa planering, utförande och uppföljning för samtliga verksamheter inom avdelningen. Du initierar, genomdriver och utvärderar kontinuerligt åtgärder som bidrar med tydlig förbättring och vidareutveckling av avdelningens organisering och kvalitet. En annan viktig del är att främja dina medarbetares engagemang, motivation och förtroende. Genom ett nära ledarskap förebygger du aktivt ohälsa och säkerställer en god arbetsmiljö för alla på avdelningen. Som avdelningschef i Härjedalens kommun är du en god kommunikatör, inspiratör och förebild, för såväl egen verksamhet som kommunen i stort. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Akademisk utbildning, vi tror att det är inom fastighet, bygg eller motsvarande område som arbetsgivaren bedömer vara likvärdigt. • Erfarenhet som chef och ledare. • Tidigare erfarenhet från arbete inom fastighetsbranschen. • Mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift. • B-körkort. • Vi ser det som meriterande om din erfarenhet kommer från offentlig sektor. • Samt om du har mycket god administrativ förmåga. Personliga egenskaper För att passa i rollen som avdelningschef för Fastighetsavdelningen behöver du vara lösningsfokuserad, ha lätt för att fatta beslut samt förmåga att upprätthålla goda relationer. Du är även kvalitetsmedveten, strukturerad samt har god förmåga att organisera arbete. Vi ser också att du har mycket god kommunikativ förmåga, samt kan leda, motivera och utveckla medarbetare utifrån tydliga målsättningar. Utifrån dessa egenskaper lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Vi erbjuder Som avdelningschef hos oss får du ett ömsesidigt utvecklande arbete, med stor möjlighet att påverka hur Härjedalens lokalvård och fastighetsbestånd ska vidareutvecklas. Vi tillämpar flexibel arbetstid, vilket innebär att du, utifrån verksamhetens behov, självständigt planerar dina arbetstider. Möjlighet till friskvård, semesterväxling, pensionsväxling och vidareutbildning i tjänsten finns, såväl som visst distansarbete. Vi har även en förmånsportal med en rad olika erbjudanden, samt ett årligt friskvårdsbidrag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast möjligt (enligt överenskommelse). Urval och kallelse till intervju kommer att ske löpande under annonseringstiden. Intervjuer på plats i Sveg är planerade att genomföras under v. 25 och v. 26. Sista ansökningsdag 16/6. Varmt välkommen med din ansökan till oss i Härjedalens kommun! Ansökan och kontakt I denna rekryteringsprocess har Härjedalens kommun valt att samarbeta med Adecco. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du hjärtligt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Stefan Wangdell på [email protected] eller 076-138 48 17. Om du har frågor angående din ansökan, vänligen kontakta Adeccos kandidatsupport via [email protected]   Kontaktinformation: Louice Larsson HR-Strateg 0680-162 57 Gunnel Gyllander Kommunchef 0680-177 22 Fackliga representanter Vxl 0680-16100 Välkommen till Härjedalens kommun! Vad roligt att du vill arbeta hos oss. Tycker du att det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt så kommer du passa in fint. Kommunen är ett förvaltningsområde för det samiska språket och kommunkontoren finns i Sveg, Hede och Funäsdalen. Funderar du på att bosätta dig i Härjedalen är du hjärtligt välkommen att kontakta inflyttarservice via e-post: [email protected] eller via vår växel, telefon: 0680-161 00.

31 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Plåtslagare - Stockholm - Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta som Plåtslagare i Stockholm? Är du en noggrann och händig person som gillar att arbeta med plåt? Då kan du vara den vi söker för en heltidstjänst som Plåtslagare i Stockholm! Arbetsuppgifter för Plåtslagare: Arbeta med olika typer av plåt, inklusive montering och reparation av ventilationsplåt, takplåt, fasadplåt och övriga plåtdetaljer Utföra måttagning och kapning av plåtmaterial Samordna och planera arbetsmoment för att säkerställa effektivt arbete Kvalitetssäkra utförda arbeten och åtgärda eventuella brister Samarbeta med andra yrkesgrupper och kunder för att säkerställa bästa möjliga resultat Kvalifikationer: Erfarenhet av arbete som plåtslagare eller liknande yrke Förmåga att läsa och förstå bygg- och monteringsritningar Noggrannhet och hög arbetsmoral Körkort (B) och egen bil är en fördel God fysisk kondition och förmåga att arbeta i olika väderförhållanden Vi erbjuder: Heltidstjänst med tillsvidareanställning Konkurrenskraftig lön och arbetsvillkor Utbildnings- och utvecklingsmöjligheter inom företaget En stöttande och inkluderande arbetsmiljö Möjlighet att arbeta med varierande och intressanta projekt Information om ansökan: Skicka ditt CV och personliga brev till oss så snart som möjligt. Vi hanterar ansökningarna löpande och ser fram emot att träffa dig för en personlig intervju där du får berätta mer om varför just du är rätt person för jobbet. Övrig info: Omfattning: Heltid Arbetstid: Mån-fre 07.00-16.00 Plats: Älvsjö, Stockholm Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Arbetsledare till Bäckström Anläggning!

Vi söker arbetsledare med erfarenhet av anläggning! Är det du? :) Skicka in ditt CV idag till [email protected] Arbetsuppgifter: Du skall kunna leda och ansvara för projektet/uppdraget, från ”erhållet projekt” till överlämnande, under angiven chef för enheten. Detta innebär ansvar mot kund, svara för ändrings- och tilläggsarbeten samt tillse att produktionen styrs enligt företagets verksamhetssystem, riktlinjer, regler och policy. Tillsammans med arbets- eller platschef medverka till att kalkyler och lämnade anbud överensstämmer med gällande beslutsordning och mot uppställda lönsamhetsmål samt delta vid affärsavslut. Personalansvar för egen personalstyrka. Arbetsmiljöansvar för egen enhet eller projekt efter delegering. Kunna upprätta produktionsbudget för projektet, granska fakturor och ekonomilistor samt ansvarar för ekonomisk avstämning tillsammans med Platschef. Ansvar för att, i förekommande fall, följa riktlinjerna i Beslutsordningen inklusive attesträtten. Ansvar för att våra projekt och uppdrag genomförs enligt kundens förväntningar – tekniskt utförande, föreskriven kvalitet / miljö / arbetsmiljö, lagar, avtal och personliga uppträdande. Vid behov vara delaktig för att inköp genomförs till lägsta totalkostnad och rätt kvalitet. Medverka vid upprättande av tidplaner och avstämning av dessa. Genomföra arbetsberedningar tillsammans med personal. Medverka vid projektgenomgångar, byggmöten, besiktningar samt vid slutmöten med kund. Delta i verksamhetens planeringsmöten Bakgrund: Goda kunskaper inom teknik och produktion. Kunskaper i produktionsekonomi - kalkyl och uppföljning. Någon erfarenhet av att leda entreprenadverksamhet. Kunskap i hela entreprenadprocessen inom mark- och anläggningsprojekt. Erfarenhet av personalansvar. Kunskap inom ”IT-verktyg” Välkommen till ett företag med laganda, passion och goda utvecklingsmöjligheter! Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut då vi rekryterar löpande.

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Entreprenadingenjör Ombyggnation till TL Bygg

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Vill du arbeta med oss på TL Bygg där vi med passion och stolthet arbetar med ombyggnation och samtidigt verkar i en arbetsmiljö utöver det vanliga, då har du chansen nu! Inledningsvis kommer du att arbeta i Hagastaden där vi just nu arbetar med kontorsanpassningar. Vi söker en självgående och engagerad entreprenadingenjör som hos oss kommer att få arbeta i spännande och varierande projekt. Dessutom kommer du att arbeta i ett företag med en inkluderande företagskultur där medarbetarna har kul tillsammans och har ett stort engagemang. Om företaget: TL Bygg är ett helägt dotterbolag till fastighetsbolaget Atrium Ljungberg som är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag. TL Bygg bygger kontor, bostäder och samhällsfastigheter - med fokus på större entreprenader i Stockholm och Uppsala med omnejd. TL Bygg har bred kompetens och lång erfarenhet inom alla områden och har resurser på plats för att sköta alla delar av byggprocessen, från idé till nyckeln i låset. TL Bygg har dessutom under våren startat upp ett spännande projektet, Stockholm Wood City, där Atrium Ljungbergs vision att bygga en hel stadsdel i trä sätts i verket. Projektet har fått stor uppmärksamhet internationellt. Du erbjuds: • En arbetsplats där det är högt i tak och teamkänslan är stark • Friskvårdsförmåner såsom; friskvårdsbidrag, rabatterad träning, tillgång till kostnadsfri e-vårdtjänst och möjlighet till sjukvårdsförsäkring. • Goda utvecklingsmöjligheter • Vara en del av företaget som tog initiativet att grunda SILA SNACKET som varje dag arbetar för en schysstare och mer inkluderande arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter: Som entreprenadingenjör för ombyggnation är du en nyckelperson genom att agera som ett stöd för platschefen och arbetsledarna där ditt ansvar inkluderar planering, inköp, ekonomi och KMA arbete. I rollen kommer du att få möjligheten att skapa betydelsefulla kontakter både internt och externt. Som entreprenadingenjör kommer du att vara delaktig i ekonomiuppföljningen av projekt, inklusive; budget, prognoser, slutavstämning och kostnadsuppföljningar. Du är också en självklar deltagare i bygg- och ekonomimöten med beställare och underentreprenörer. Din förmåga att bidra till en positiv teamkänsla och att leva TL Byggs värderingar – långsiktighet, pålitlighet, hjärta och framåt tillsammans – kommer att vara avgörande för din framgång i rollen. Om du söker en möjlighet att vara en aktiv del av produktionen, där ditt engagemang och bidrag uppskattas och där du kan forma och stärka TL Byggs framtid, då är det här rätt plats för dig. Vi söker dig som har: • Eftergymnasial utbildning inom bygg eller ekonomi. • Minst fyra års erfarenhet av entreprenadingenjörsrollen • Kunskaper i entreprenadjuridik och arbetsmiljö • Grundläggande förståelse för kalkylarbete. • Kunskap kring byggbranschens standardavtal • Svenskförståelse i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av klimatberäkningar och återbruk. Vem är du? Vi ser att du besitter goda administrativa färdigheter och har ett strukturerat arbetssätt med en god planeringsförmåga. Din förkärlek till sociala möten, där du inte bara involverar utan även motiverar och skapar förtroende, kommer att vara en viktig tillgång i rollen. Du tycker om att arbeta proaktivt, är stresstålig och har en analytisk förmåga. Låter det intressant? I den här rekryteringen samarbetar TL-Bygg med Reperio Search. Tveka inte att skicka in din ansökan nedan eller har du några frågor om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Hellström på telefon 073 – 540 03 31 eller rekryteringskonsult Malin Nordh på telefon, 072 – 325 66 96.

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Anläggningsarbetare till Bäckström Anläggning

Har du erfarenhet som anläggningsarbetare? Yrkesbevis och B-körkort? Om ja - Sök till oss! Skicka ditt CV till: [email protected] Vi ser gärna sökanden med erfarenhet av kabelförläggning! I rollen som Väg & anläggningsarbetare arbetar du med olika typer av mark och anläggningsarbeten som grundläggning, rörläggning, schaktarbete och stensättning. Du har ett omväxlande jobb och bör kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt samt prestera bra även under tidspress. Du ingår i ett team med Platschef, Arbetsledare och Projektingenjör och har till din hjälp en maskinförare samt olika typer av specialutrustningar. På Bäckström Anläggning AB värdesätter vi våra medarbetare och vi prioriterar personalens välbefinnande högt. Vi strävar efter en öppen stämning där alla känner alla i organisationen, där taket är högt och beslutsvägarna korta. Välkommen med din ansökan till ett familjärt företag som präglas av laganda, omtanke, passion och goda utvecklingsmöjligheter! Vi ser fram emot din ansökan via e-post: [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut då vi rekryterar löpande.

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Byggnadsförvaltare inom jordbruk

Har du erfarenhet av projektledning och stort intresse för jordbruk? Hos den största enskilda jordbruksförvaltningen i landet finns nu en unik möjlighet för dig som vill arbeta på en långsiktig arbetsplats med en 400-årig historia! Om tjänsten Som byggnadsförvaltare inom vårt jordbruksområde har du ansvar för kontakter med arrendatorer, hyresgäster, entreprenörer och myndigheter i samband med underhåll av, och investeringar i byggnader och anläggningar. Du är du en viktig del i att skapa goda förutsättningar för vår långsiktiga förvaltning, på Uppsala Akademiförvaltning vill vi utvecklas och skapa goda och hållbara resultat för att optimera stiftelsernas avkastning och värde. Tjänsten är en heltidstjänst och placeringsort är Uppsala, På kontoret finns flera engagerade och rutinerade medarbetare som stöttar med erfarenheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Budgetering och ekonomisk uppföljning avseende underhåll och investeringar • Ta fram beslutsunderlag för underhållsåtgärder och investeringar • Träffa uppgörelser med arrendatorer om de ekonomiska villkoren för underhåll och investeringar • Ansvara för löpande underhåll och upphandlingar på byggnader och anläggningar • Fungera som projektledare i samband med investeringar på arrendeställena • Upprätta byggnadsbeskrivningar och situationsplaner på arrendegårdarna • Rekryterar hyresgäster, upprättar hyresavtal och hanterar tillhörande administration • Ansvara för byggnads- och ritningsarkiv Lämplig bakgrund Du har en bygg/tekniskutbildning, byggnadsingenjör eller annan likvärdig utbildning. För att klara av den här tjänsten krävs att du har erfarenhet av projektledning inom området. Troligen har du erfarenhet av jordbruk och stort intresse för byggnader på jordbruksfastigheter. Arbetet kräver att du har mycket goda kunskaper i Svenska, B-körkort och tillgång till bil. Personliga egenskaper Arbetet ställer krav på din initiativförmåga och att du är resultatorienterad med stor ansvarskänsla. Du har förmåga att arbeta självständigt, noggrant, strukturerat och med hög kvalitet. Du kan etablera goda relationer och samarbeten såväl internt bland kollegor som externt med våra olika intressenter. Om företaget Uppsala Akademiförvaltning förvaltar stiftelser anknutna till Uppsala universitet. Verksamheten är indelad i fyra verksamhetsgrenar; Fastigheter, Finans, Jord och Skog. Vi är drygt 25 anställda med kontor i moderna lokaler i centrala Uppsala. Jordbruksförvaltningen omfattar cirka 15 000 hektar mark, varav cirka 13 300 hektar åkermark och cirka 1 000 hektar betesmark. Det gör oss till den största enskilda jordbruksförvaltningen i landet. Tyngdpunkten i vårt innehav finns i mellersta Uppland och södra delarna av Västmanland. Ytterligare innehav finns i Västergötland och Sörmland. Läs mer på www.uaf.uu.se Ansökan I den här rekryteringen har Uppsala Akademiförvaltning valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotta Ezitis Holmström, 076 647 16 57 alternativt jordbrukschef Christoffer Nessvi, 076 - 812 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-06-14. Varmt välkommen med din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Arbetsledare för Intransporter - Karlskrona

Som Arbetsledare för intransporter har du en central roll i att säkerställa att materialleveranser sker smidigt och säkert på vår arbetsplats. Du kommer att leda och koordinera arbetet med intransporter, säkerställa att rätt material levereras till rätt plats och vid rätt tidpunkt, samt se till att säkerhetsrutiner följs strikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Vara på plats innan övrig personal och material ankommer för att säkerställa framkomlighet och säkerhet på lossningsplatserna. - Säkerställa att rätt information om lossningsrutiner finns tillgänglig och att vägleda chaufförer så att material lossas korrekt och kontrolleras för skador samt korrekt märkning. - Transportera in material och kontrollera att märkning och storlek stämmer med den avsatta ytan samt att materialet kan hanteras säkert. - Hantera avfallskärl och säkerställa korrekt sortering samt transportera dessa till avsedda tömnings- eller hämtplatser. - Dokumentera eventuella avvikelser i leveransplaneringssystemet. - Efter avslutat arbete kontrollera att materialet är korrekt placerat och att området är säkert och framkomligt. - Återställa skyddsanordningar och säkerställa att obehöriga inte kan nyttja arbetsredskap som hissar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av arbetsledning, gärna inom logistik eller byggindustri. - God organisatorisk förmåga och vana att arbeta strukturerat. - Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. - Hög säkerhetsmedvetenhet och noggrannhet. - God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja. - Körkort och möjlighet att arbeta varierande arbetstider (dag, kväll, natt). Vi erbjuder: - En dynamisk och varierande arbetsmiljö. - Möjlighet att vara en del av ett engagerat team och arbeta i ett framstående företag. - Utmanande arbetsuppgifter med stort eget ansvar. - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor. Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00 Plats: Karlskrona Tjänsten tillsätts löpande, välkommen med din ansökan snarast. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Arbetsledare för Intransporter - Karlskrona

Som Arbetsledare för intransporter har du en central roll i att säkerställa att materialleveranser sker smidigt och säkert på vår arbetsplats. Du kommer att leda och koordinera arbetet med intransporter, säkerställa att rätt material levereras till rätt plats och vid rätt tidpunkt, samt se till att säkerhetsrutiner följs strikt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Vara på plats innan övrig personal och material ankommer för att säkerställa framkomlighet och säkerhet på lossningsplatserna. - Säkerställa att rätt information om lossningsrutiner finns tillgänglig och att vägleda chaufförer så att material lossas korrekt och kontrolleras för skador samt korrekt märkning. - Transportera in material och kontrollera att märkning och storlek stämmer med den avsatta ytan samt att materialet kan hanteras säkert. - Hantera avfallskärl och säkerställa korrekt sortering samt transportera dessa till avsedda tömnings- eller hämtplatser. - Dokumentera eventuella avvikelser i leveransplaneringssystemet. - Efter avslutat arbete kontrollera att materialet är korrekt placerat och att området är säkert och framkomligt. - Återställa skyddsanordningar och säkerställa att obehöriga inte kan nyttja arbetsredskap som hissar. Kvalifikationer: - Erfarenhet av arbetsledning, gärna inom logistik eller byggindustri. - God organisatorisk förmåga och vana att arbeta strukturerat. - Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. - Hög säkerhetsmedvetenhet och noggrannhet. - God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja. - Körkort och möjlighet att arbeta varierande arbetstider (dag, kväll, natt). Vi erbjuder: - En dynamisk och varierande arbetsmiljö. - Möjlighet att vara en del av ett engagerat team och arbeta i ett framstående företag. - Utmanande arbetsuppgifter med stort eget ansvar. - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor. Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00 Plats: Karlskrona Tjänsten tillsätts löpande, välkommen med din ansökan snarast. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Anläggningsarbetare med C-körkort sökes!

Vi söker en duktig anläggare med erfarenhet av rörläggning, jordschakt och andra relevanta arbetsuppgifter inom anläggaryrket. Som person är du flexibel, lugn och har förmågan att hantera olika arbetsrelaterade situationer på ett professionellt sätt. Uppdraget är långvarigt och det finns stora möjligheter att bli anställd hos kunden efter uppdragets slut. Det ingår en del resor i tjänsten, så du behöver vara flexibel och kunna vara borta stora delar av arbetstiden. Krav: C-körkort. Självgående och ansvarsfull i ditt arbete. God kommunikationsförmåga på svenska eller engelska. Erfarenhet av anläggningsarbete. Vi erbjuder: Kollektivavtal med förmåner som försäkring, betald semester, reseersättning/milersättning. Timlön med en 40-timmars arbetsvecka. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt, Om du uppfyller ovanstående kriterier, så uppmuntrar vi dig att inte vänta med att skicka in din ansökan.

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Anläggningsarbetare med C-körkort sökes!

Vi söker en duktig anläggare med erfarenhet av rörläggning, jordschakt och andra relevanta arbetsuppgifter inom anläggaryrket. Som person är du flexibel, lugn och har förmågan att hantera olika arbetsrelaterade situationer på ett professionellt sätt. Uppdraget är långvarigt och det finns stora möjligheter att bli anställd hos kunden efter uppdragets slut. Det ingår en del resor i tjänsten, så du behöver vara flexibel och kunna vara borta stora delar av arbetstiden. Krav: C-körkort. Självgående och ansvarsfull i ditt arbete. God kommunikationsförmåga på svenska eller engelska. Erfarenhet av anläggningsarbete. Vi erbjuder: Kollektivavtal med förmåner som försäkring, betald semester, reseersättning/milersättning. Timlön med en 40-timmars arbetsvecka. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt, Om du uppfyller ovanstående kriterier, så uppmuntrar vi dig att inte vänta med att skicka in din ansökan.

31 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024