Lediga deltidsjobb i Luleå

Det finns totalt 133 lediga deltidsjobb att söka i Luleå

Te Crea Care söker sjuksköterskor

Information om uppdraget Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Arbetsuppgifter Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter för sjuksköterskor- inom vård och omsorg. Kvalifikationer - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi erbjuder dig -Bra lön -En dedikerad konsultchef -Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor -Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. -Arbetsskadeförsäkring. -Löneväxling -Redovisningshjälp för dig med eget bolag -Friskvårdsbidrag, rekryteringsbonus -HLR-utbildning -Mingelträffar Ansökan I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina Firouzi på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Personlig assistent till äldre man i centrala Luleå sökes

Assistent sökes till en 79-årig man boendes i centrala Luleå, du har möjlighet att arbeta allt mellan 30-94,38 % beroende på vad du önskar. Kunden behöver hjälp med det mesta i sin dagliga livsföring såsom matlagning, dusch, tvätt, hygien etc. Han sitter i rullstol och kan i viss mån kommunicera sina behov med omgivningen. En del behov som kunden har får man som assistent lära sig att läsa av med tiden. Arbetet är inte särskilt fysiskt krävande och utmanande. Hjälpmedel finns. Det är ett förhållandevis lugnt uppdrag då vår kund är lite till åren och därför inte aktiverar sig allt för mycket. Någon promenad och utflykt förekommer då och då. Övrigt arbete sker i hemmet. Det är önskvärt att assistenten känner till och är duktig på ett lågaffektivt bemötande. Kunden mår bäst av lugn och ro omkring sig. Kunden ser helst kvinnliga sökanden med empati och livserfarenhet, gärna pensionärer med sinne för hem- och hushållsarbete. Tjänsten är delvis ett vikariat på 31,25% under ordinarie befattningshavares föräldraledighet planerad till 240730-250301 men även en fast rad på 63,13% från och med 240730. Total tjänstgöringsgrad 94,38%. Det finns även möjlighet att arbeta 30 % alt 50 % om man önskar. Introduktion och vikariepass påbörjas gärna omgående. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du är tjej/kvinna Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Timvikarier till man i centrala Luleå

OM TJÄNSTENVi på Kura Omsorg söker nu personliga assistenter till vår kund i centrala Luleå. Vi söker dig som vill jobbasom timvikarie vid behov. Tillträde sker enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan börja inskolas omgående. Arbetstiderna är förlagda enligt följande:- Kl. 07:00-16:00- Kl. 16:00-07:00 OM KUNDENKunden är en glad man i som har en utvecklingsstörning och epilepsi. Arbetsuppgifterna är varierande men innebär i korthet att vara ett pedagogiskt stöd, hjälpa kunden med vardagliga moment samt följa med på aktiviteter utanför hemmet. Kunden tycker om att spela tv-spel, gå promenader och cykla. Vidare har han ett stort intresse för sport och kollar gärna på olika matcher. Det är ett stort plus om du delar något av kundens intressen.VEM SÖKER VI?Vi söker efter dig som är flexibel, lyhörd och arbetsvillig. Vi uppmuntrar alla kvalificerade sökanden oavsett kön och bakgrund, det viktigaste för oss är att du och vår kund trivs i varandras sällskapdå personkemin mellan dig och kunden är avgörande för en god assistans.Meriterande för tjänsten:- Erfarenhet inom vård och omsorg- Erfarenhet av tecken som kommunikationsstöd- Erfarenhet av epilepsi och/eller lågaffektivt bemötande ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Vidare anordnar vi dessutom aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

16 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Sommarjobba på 50-100% hos kvinna i centrala Luleå

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTENVi på Kura Omsorg söker dig som vill jobba som personlig assistent hos vår kund i centrala Luleå. Vi erbjuder dig att jobba under sommaren på 50-100%, med goda chanser till förlängning till hösten. Start sker enligt överenskommelse, men vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 08:00-15:30 Kl. 15:30-23:00 OM KUNDENKunden är en kvinna i 50-årsåldern som är bosatt i centrala Luleå. Hon sitter i rullstol och behöverhjälp med de dagliga rutinerna, såsom förekommande hushållssysslor, assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. ÄR DU DEN VI SÖKER?Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör duvara lugn, social, lyhörd, pedagogisk och ha ett bra tålamod. Har du erfarenhet av arbete som personlig assistent är det meriterande men inget krav för att söka tjänsten.Kunden önskar kvinnliga assistenter och du behöver kunna arbeta i ett hem med pälsdjur. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
B-chaufför för hemleverans av paket hos Postnord

Studerar du och är i behov av ett extrajobb? Eller har du ett annat jobb på minst 50% och vill utöka din arbetstid? Trivs du att arbeta kvällar? Då kan det vara just dig vi söker! Nu har du chansen att hitta det perfekta extrajobbet vid sidan av studier eller annan huvudsaklig sysselsättning. Vi söker dig som vill jobba med hemleverans av paket inom Luleå. Arbetet sker på kvällstid och är förlagt till vardagar. För arbetet krävs att du har B-körkort och god körvana. Vi har just nu ett behov av extrapersonal du har möjlighet att arbeta utifrån dina behov. Vi erbjuder en härlig arbetsplats med trevliga kollegor och goda arbetsvillkor. Du kommer vara anställd via StudentConsulting och uthyrd till vår kund. Din profil Vi söker dig med fullständig gymnasiekompetens. För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du studerar 50% alternativt har ett annat jobb på minst 50% som kan styrkas med intyg. Tidigare erfarenhet av budbil är ett krav för tjänsten. Som person är du ansvarstagande och självgående. Du kommer vara ansiktet utåt för PostNord vilket kräver att du som person har ett serviceinriktat arbetssätt. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Robin Bozan, [email protected].. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer, sök därför redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Personlig assistent till äldre man i centrala Luleå sökes

Assistent sökes till en 79-årig man boendes i centrala Luleå, du har möjlighet att arbeta allt mellan 30-94,38 % beroende på vad du önskar. Kunden behöver hjälp med det mesta i sin dagliga livsföring såsom matlagning, dusch, tvätt, hygien etc. Han sitter i rullstol och kan i viss mån kommunicera sina behov med omgivningen. En del behov som kunden har får man som assistent lära sig att läsa av med tiden. Arbetet är inte särskilt fysiskt krävande och utmanande. Hjälpmedel finns. Det är ett förhållandevis lugnt uppdrag då vår kund är lite till åren och därför inte aktiverar sig allt för mycket. Någon promenad och utflykt förekommer då och då. Övrigt arbete sker i hemmet. Det är önskvärt att assistenten känner till och är duktig på ett lågaffektivt bemötande. Kunden mår bäst av lugn och ro omkring sig. Kunden ser helst kvinnliga sökanden med empati och livserfarenhet, gärna pensionärer med sinne för hem- och hushållsarbete. Tjänsten är delvis ett vikariat på 31,25% under ordinarie befattningshavares föräldraledighet planerad till 240730-250301 men även en fast rad på 63,13% från och med 240730. Total tjänstgöringsgrad 94,38%. Det finns även möjlighet att arbeta 30 % alt 50 % om man önskar. Introduktion och vikariepass påbörjas gärna omgående. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du är tjej/kvinna Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

15 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Korvgubben söker grillbiträden

Vi erbjuder god och prisvärd mat på ett snabbt och trevligt sätt. Vår huvudsakliga inriktning är försäljning av snabbmat; hamburgare, korv och kebab. Vi är kända för våra stora portioner. Vi på Korvgubben i Luleå söker dig som brinner för att ge kunden en bra matupplevelse med trevlig personal och bra service! Arbetsuppgifterna består av att grilla, förbereda med kött, bröd o såser, kassahantering, öppna och stänga, samt att hålla rent och fint i restauranger. Tjänsten vi söker just nu är deltid ungefär 50-90%. Tjänsten innebär jobb dagtid/kvällstid/varannan helg. Hos oss krävs det att du är stresstålig, serviceminded och kan arbeta i högt tempo. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba i kök/restaurang sedan tidigare. Men inget krav. Maila gärna in din ansökan till oss på [email protected] #jobbjustnu Vi på Korvgubben i Luleå söker dig som brinner för att ge kunden en bra matupplevelse med trevlig personal och bra service!

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Subway® Storheden söker Sandwich Artists

Vi söker flexibla, motiverade, glada och ansvarstagande medarbetare till Subway® Storheden! Brinner du för kundservice? Vill du jobba inom en ledande global franchisekedja? Du är anledningen till att kunderna återkommer gång på gång. Tidigare erfarenhet av tillredning av mat, catering, detaljhandel och/eller kundtjänst är önskvärt, men inte nödvändigt – du får fullständig utbildning och kommer att gå olika kurser på University of Subway®. Det är viktigare att du är en lagspelare med vinnarattityd. Om du för närvarande jobbar i kundtjänst, i detaljhandeln som försäljningsassistent, på en restaurang, om du studerar eller är nyutexaminerad och vill inleda en karriär i livsmedelsbranschen – då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Huvudsakliga ansvarsområden: Tillreda mat, inklusive att baka bröd och kakor Säkerställa att områden för livsmedelsförvaring och tillredning uppfyller standarder gällande hälsa och säkerhet samt interngranskning Följa uppförandekoden gällande livsmedel Kassabiträde Hålla koll på lagernivåer Registrera leveranser Genomföra rengöring enligt dags- och veckoscheman Följa säkerhetsrutiner Upprätthålla en säker arbetsmiljö för anställda och kunder Gör ett propert intryck i Subways® uniform för att uppfylla varumärkets och kundernas förväntningar Arbeta som en del av ett team Leverera service av hög standard vid hantering av produkter, vid försäljning och i mötet med kunderna. Som Sandwich Artist™ serverar du och skapar mervärde för kunderna på ett effektivt och trevligt sätt. I den här rollen främjar du medvetenhet om Subway® som varumärke och säkerställer att hygienstandarderna uppfylls. Att arbeta som Sandwich Artist™ på en Subway®-restaurang är utmanande, men också väldigt givande. Subway®-franchisetagare är stolta över sin hårt arbetande personal och kan erbjuda fantastiska karriärmöjligheter där du kan avancera till arbetsledare eller chef. Vi kommer tillsätta tjänsterna så snart som möjligt och kommer löpande hålla intervjuer, så vänta inte med din ansökan! Med fler än 41 000 restauranger är Subway® världens största sandwichkedja. På grund av den fortsatta tillväxten i Sverige letar våra franchisetagare efter motiverade personer som vill bli en del av Subway®-teamet. Som Subway® Sandwich Artist™ är du ansiktet utåt på våra franchisetagares restauranger.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Butikssäljare Luleå

Vi söker en butikssäljare till vår butik i Luleå Vem är det vi söker? Vi söker en butikssäljare som brinner för service och älskar att göra affärer B2B. Vår rikstäckande butikskedja gör att kunden alltid har nära till oss. Vi bidrar med hög kunskap, god kvalitet och leveranser i världsklass, allt med kunden i fokus. Välkommen med din ansökan!   Vad innebär det att jobba som Butikssäljare på Würth? Som Butikssäljare ansvarar du för att driva och utveckla butiken. I butiken är ni två anställda som driver butiken och allt som hör till det dagliga butiksarbetet. Våra öppettider är vardagar 06:30-17:00, där du alternerar med din kollega mellan öppningar och stängningar. Arbetet kräver hög grad av initiativförmåga, där du som butikssäljare erbjuder en otroligt god service och kunskap för att se och möta kundernas behov.   • Försäljning i butik och per telefon • Agera support till kunder och våra säljare • Genomföra säljbesök hos företag i närområdet • Exponering, arbeta med butikslayouten och säkerställa att butiken varje dag upplevs som ny • Varuadministration; inventering, beställningar, godsmottagning och varuuppackning • Aktivt arbeta tillsammans med fältorganisationen för att utveckla och stärka samarbetet mellan säljkanalerna i regionen • Aktivt delta i förberedelser och genomförande av butiksevent och kampanjer i butiken   Vi önskar att du Har erfarenhet av att arbeta i butik och relevant bransch- och produktkunskap. • Älskar att bearbeta och serva kunder samt bygga långsiktiga relationer • Har en god systemvana och kan navigera i olika system • Är initiativtagande och strukturerad • Är målinriktad, resultatorienterad och har ett bra affärsmässigt sinne   Vi erbjuder Vi är ett av världens största familjeägda företag där vår familjära atmosfär, möjlighet till utveckling och framåtanda är tydlig. Vi investerar i våra medarbetare och är övertygade om att medarbetarna är skillnaden som gör skillnad där vi tar vara på goda idéer och vi värdesätter dig och ditt unika perspektiv. Vi erbjuder dig möjlighet till utveckling och som medarbetare hos oss vill vi att du ska lyckas. Du erbjuds ett jobb med stort eget ansvar i ett företag med starkt varumärke och en organisation med mycket energi och glädje. När du växer, växer Würth och för att lyckas med det erbjuder vi våra medarbetare en god arbetsmiljö, attraktiva förmåner, utbildningar och de verktyg som du behöver. Vi tar vara på goda idéer och vi värdesätter dig och ditt unika perspektiv. Tjänstgöringsgrad:                     Deltid, 75% Tillträde:                                         Augusti Placeringsort:                               Luleå   Om ansökan Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Din ansökan bör bestå av bifogat CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och vad du kan bidra med. Sista ansökningsdag är 2024-05-27. Kontaktperson för tjänsten är rekryterande chef Peter Andersson, 0703-74 10 94.    • Första steget i rekryteringsprocessen är kontinuerlig granskning av ansökningar av rekryterande chef och HR partner, som resulterar i ett första urval av kandidater.   • De kandidater som går vidare i första urvalet kommer att bli inbjudna till att genomföra tester.   • Om du därefter går vidare i processen kontaktar vi dig via telefon eller email för en första intervju som kan ske digitalt eller fysiskt. Håll därför koll på din mailbox, både inkorg och skräppost vid inskickad ansökan.   • Vi tar även referenser från tidigare arbetsgivare.   • Rekryteringsprocessen i sin helhet tar ca 5 veckor På Würth strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar varmt sökande med olika bakgrund. Vi kan komma att tillämpa provanställning.   Om Würth Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som skapar ordning och reda.  Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kompetent kundsupport. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har nära 100 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.

15 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Karriärmatchare (Deltid)

Letar du efter en spännande roll att kombinera med annan sysselsättning? Kanske är du egenföretagare, student eller pensionär och söker en spännande utmaning på deltid? Då kan rollen som Karriärmatchare på Curonova i Luleå vara din nya utmaning! Vi söker en Karriärmatchare för en anställning på deltid, ca 1-2 dagar/v under en tidsbegränsad period. Om rollen Din roll som Karriärmatchare hos oss är att matcha företag med individer. I rollen är du med och bidrar till individens utveckling och bidrar med stöd och kreativa lösningar för att nå det gemensamma målet – att våra deltagare hittar sitt nästa jobb eller landar i studier. En stor del av arbetet innebär därför att ta kontakt med lokala företag och arbetsgivare och bygga ett nätverk. Detta är en tidsbegränsad anställning på deltid (1-2 dagar/v) med start omgående som kommer pågå i till 4 juni, med chans till förlängning. Du som söker Vi söker dig som har: Minst 180 HP från universitet/högskola eller motsvarande från yrkeshögskola inom exempelvis personalvetenskap, sociologi, företagsekonomi eller pedagogik samt minst 2 års arbetslivserfarenhet. eller Minst 1 års eftergymnasial utbildning samt minst 3 års arbetslivserfarenhet inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning eller rekrytering. Vi ser gärna att du har ett brett företagsnätverk i närområdet. Du är orädd, prestigelös och ser möjligheter där andra ser begränsningar. Du tar stort eget ansvar samt är envis och tålmodig, och strävar alltid efter att nå uppsatta mål. Du har också en god kommunikationsförmåga och är serviceinriktad samt finner glädje och motivation i att hjälpa andra. Utöver detta är du strukturerad och besitter god administrativ förmåga. Har du god systemvana och digital kunskap är detta en stor fördel. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en stimulerande och meningsfull arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka människors liv och välbefinnande. Hos oss får du: • Möjlighet att utveckla och implementera innovativa lösningar för arbetsrehabilitering. • Ett dedikerat och stöttande team av yrkesverksamma. • Fortbildningsmöjligheter och utrymme för professionell utveckling. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. Detta är en visstidsanställning på heltid där du blir anställd av Curonova. Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att välkomna en ny medlem till vårt team som delar vår passion för att hjälpa människor att nå sin fulla potential på arbetsmarknaden. Du skickar in din ansökan via annonsen. Då intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. Om du går vidare i processen kommer vi begära in arbetsgivarintyg och examensbevis som intygar din kompetens. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Anna Sjölund ([email protected]), och har du frågor om processen är du välkommen att kontakta HR Chef Paulina Stjernström ([email protected]). Om Curonova Consulting AB Curonova är ett bolag inom omställningsbranschen som varje dag gör skillnad för flera tusen arbetssökande. Våra matchare stöttar och hjälper arbetssökande att hitta arbete eller studier och vi har kontor runt om i hela Sverige, från Gällivare i norr till Trelleborg i söder. Läs gärna mer om oss på vår hemsida och om den senaste tjänsten Rusta och Matcha.

14 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024