Fastighets AB Balder jobb

Lediga jobb hos Fastighets AB Balder

Förvaltningsassistent

Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vårt bostadsbestånd fortsätter att växa och vi söker därför nu en förvaltningsassistent till vår bostadsförvaltning till Göteborg/Kungälv/Surte. Om rollen. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en kollega som är genuint intresserad av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med förvaltaren inom affärsområdet. Arbetsuppgifter innefattar bland annat uthyrning och deltagande på besiktningar samt hantering av fakturor, reskontra och inkasso samt annan administration. Du kommer att arbeta med ett blandat bestånd i form av äldre fastigheter såväl som nyproducerade hyresrätter. Om dig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service- och/eller fastighetsbranschen. Det viktigaste är dock din vilja att lära dig! Du behöver även ha ett intresse för de människor du möter då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och kollegor. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift och innehar B-körkort. Ansökan. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!

30 maj 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Redovisningsansvarig

Vi är Balder.Vi förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För oss handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort. Affärsmål och ekonomi går hand i hand varav Balders ekonomiavdelning består av kunniga medarbetare som tillsammans skapar ekonomiadministration med hög kvalitet och effektivt resursutnyttjande. Vill du vara en del av vår fortsatta resa? Vi söker nu en redovisningsansvarig! Om rollen.Som redovisningsansvarig på Balder arbetar du i en bred och varierande roll med kvalificerad redovisning där du ansvarar för avstämningar, bokslut, löpande redovisning och årsredovisning för ett stort antal bolag. Det innefattar redovisning på både bolags- och koncernnivå samt hantering och redovisning av fastighetstransaktioner i form av försäljning och förvärv. Du arbetar även med att upprätta inkomst- och fastighetsdeklarationer samt hantering av momsfrågor och momsredovisning. Du rapporterar till redovisningschefen och ingår i en grupp om 12 personer varav sex av dem utgår från huvudkontoret i Göteborg. Om dig.Vi ser att du har relevant utbildning inom ekonomi och redovisning i kombination med flerårig arbetslivserfarenhet av kvalificerad redovisning inom ett större bolag. Det är meriterande med erfarenhet från fastighetsbranschen samt av koncernredovisning. Du har ett genuint intresse för redovisning och trivs i en växande och entreprenörsdriven organisation där du med noggrannhet, ansvarstagande och struktur får möjlighet att växa i din roll tillsammans med bolaget. Du kommer ha många kontaktytor internt och därav är det även av vikt att du är prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Ansökan.Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Felicia Forsberg på [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få att mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1

29 maj 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Brandtekniker

Vill du vara med och arbeta med brandfrågor på börsens största fastighetsbolag? Har du dessutom erfarenhet av brand sedan tidigare och är både teknikintresserad och driven? Balder är ett spännande företag som fortsätter att växa och utvecklas i snabb takt. Nu söker vi en erfaren brandtekniker till vårt kontor i Malmö! Om Balder. Vi har en stark projektportfölj med både bostäder, kommersiella lokaler och hotell. Om du gillar vår bredd och vår fart så kommer du säkert att trivas hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder och idag är det få som hinner hålla koll på exakt vad beståndet är värt. För oss är det nämligen resan om är målet. Hänger du med? Du kommer bland annat att arbeta med: Säkerställande brandskyddet inom våra fastigheter. Utförande av kontroller enligt regelverk för brandlarm och sprinkler. Medverkande på revisionsbesiktningar. Rådgivning mot förvaltning och fastighetsskötare Om dig. För att trivas i din roll som brandtekniker tror vi att du har ett stort driv och förstår vikten av ett komplett brandskydd. Hos oss får du mycket frihet och möjlighet att arbeta självständigt vilket också sätter krav på att du har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har lätt att anpassa dig efter tekniska problem och försöker hitta den bästa lösningen i varje situation som uppstår. Vi ser gärna att du några års erfarenhet inom branschen. Du behöver uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift samt inneha B-körkort. Låter detta som en tjänst för dig?Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Placeringsort är Malmö och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen kan du kontakta rekryterare Matina Khosravian via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, men däremot vill vi att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen att bli en del av oss!

23 maj 2024
Sista ansökan:
9 november 2024
Förvaltningsassistent

Vi är Balder. Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Kanske har du varit och spelat padel i Balderhallen? Kanske har du också sett den mytomspunna Skvadern på ett av våra hus? Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram. Just nu söker vi en förvaltningsassistent till vårt kontor i Sundsvall för ett vikariat. Vad handlar fastighetsförvaltning om egentligen? Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Vår ambition är att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer kan utvecklas. Det är ett stort ansvar men det är även betydelsefullt och väldigt roligt. Vad erbjuder vi? Hos oss blir du en del av ett härligt gäng kompetenta kollegor som gillar att skapa möjligheter. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice samt hyra ut våra bostäder. Du kommer att få vara med och äga hela processen – från ledig lägenhet till signerat avtal med hyresgäst. I detta ingår bland annat mottagande av intresseanmälan, nyckeladministration, kontakta kund, ev. visningar, besiktningar samt kontraktsskrivning. Du jobbar aktivt med marknadsföring kring våra bostadslägenheter och vi ser det som en självklarhet att du får vara med och påverka vår affär framåt. Vad erbjuder du oss? För att bemästra detta uppdrag behöver du därför ha ett genuint intresse för människor och relationsbyggande. Du behöver också ha en känsla för det administrativa, uppskatta ordning och reda samt vara nyfiken på vad som väntar runt hörnet. Detta så vi kan erbjuda våra hyresgäster ett attraktivt hem! Vi tror även att du är en driven och ansvarstagande person med ett stort intresse av försäljning. Det är inte alltid en spikrak väg fram i våra uthyrningsprocesser och därav är det viktigt att du kan se utmaningar som något positivt. Tjänsten kräver att du behärskar svenska i både tal och skrift samt innehar manuellt B-körkort. Det är meriterande att du har arbetat med försäljning och service tidigare och har du dessutom kännedom om hur ett hyresavtal fungerar är det ett plus i kanten! Låter detta som en tjänst för dig? Tjänsten är ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning eller eventuell övergång till en fast anställning. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så tveka inte att kontakta rekryterare Matina Khosravian via [email protected] När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen att bli en del av oss! #LI-MK1

8 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Redovisningsansvarig

Vi är Balder.Vi förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För oss handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort. Affärsmål och ekonomi går hand i hand varav Balders ekonomiavdelning består av kunniga medarbetare som tillsammans skapar ekonomiadministration med hög kvalitet och effektivt resursutnyttjande. Vill du vara en del av vår fortsatta resa? Vi söker nu en redovisningsansvarig! Om rollen.Som redovisningsansvarig på Balder arbetar du i en bred och varierande roll med kvalificerad redovisning där du ansvarar för avstämningar, bokslut, löpande redovisning och årsredovisning för ett stort antal bolag. Det innefattar redovisning på både bolags- och koncernnivå samt hantering och redovisning av fastighetstransaktioner i form av försäljning och förvärv. Du arbetar även med att upprätta inkomst- och fastighetsdeklarationer samt hantering av momsfrågor och momsredovisning. Du rapporterar till redovisningschefen och ingår i en grupp om 12 personer varav sex av dem utgår från huvudkontoret i Göteborg. Om dig.Vi ser att du har relevant utbildning inom ekonomi och redovisning i kombination med flerårig arbetslivserfarenhet av kvalificerad redovisning inom ett större bolag. Det är meriterande med erfarenhet från fastighetsbranschen samt av koncernredovisning. Du har ett genuint intresse för redovisning och trivs i en växande och entreprenörsdriven organisation där du med noggrannhet, ansvarstagande och struktur får möjlighet att växa i din roll tillsammans med bolaget. Du kommer ha många kontaktytor internt och därav är det även av vikt att du är prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Ansökan.Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Felicia Forsberg på [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få att mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Kommersiell förvaltare

Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Vi är duktiga idag men vi vill bli ännu bättre. För att hitta kunderna behöver man våga tänka nytt och prova sig fram. Gillar du drivet, bredden och tempot? Då trivs du hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 i Göteborg och i dagsläget har vi bara i Stockholmsområdet ca. 120 kommersiella fastigheter. I den här rollen ingår du i teamet som förvaltar kommersiella fastigheter i centrala Stockholm. Vi har hyresgäster som exempelvis skolor, hotell, kontor och butiker av varierande storlek. För att trivas i den här rollen ser vi att du har bra kunskaper inom kommersiell förvaltning, sannolikt har du erfarenheter som du förvärvat under åtminstone ett par år i liknande roll. Varje affär räknas.Som kollega hos oss förväntas du vara affärsmässig. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären, vara kreativ och se möjligheter och att samtidigt ha ett professionellt bemötande. För att bli bäst behöver vi också tänka nytt. Därför söker vi efter dig som inte tappat nyfikenheten trots att du hunnit skaffa viss rutin och som fortfarande har en vilja att kontinuerligt lära dig nya saker. För på Balder bygger vi inte bara fastigheter, vi bygger också team, kunskapsbanker och relationer. Vad får du?Hos Balder får du vara med att utforma och utveckla Stockholm. Du får fortsätta utvecklas inom kommersiell förvaltning tillsammans med en handfull engagerade förvaltarkollegor, lika många duktiga fastighetsskötare och drifttekniker. För er är NKI den viktigaste siffran med kronor och ören på en tät andraplats. För er är det vardag att känna att en del av Stockholm är ert ansvar. Ansökan.Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Felicia Forsberg på [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få att mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen till ett företag fullt av möjligheter och som bara vill framåt med hjälp av vår viktigaste tillgång - kollegorna! #LI-MK1

26 april 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Drifttekniker

Balder söker en drifttekniker till vår driftavdelning med placering i Göteborg. Eftersom vi äger fastigheterna slipper du jaga timmar och tänka på fakturering, i stället kan du fokusera på driften och att fastigheterna är i toppskick.Du kommer utföra förebyggande och felavhjälpande underhåll på de tekniska installationerna och optimera driften av värme, kyla, ventilation etc. Det innebär bl a åtgärder efter OVK, felsökning, byte av ställdon, styrventiler, hjullager och mycket annat. Vi har en stabil grund i vår driftorganisation men är i ständig utveckling, detta tycker vi gör tjänsten kul och varierande.Ett par av fastigheterna har några år på nacken men vi har samtidigt en god kontroll över dessa genom att merparten har uppkopplade styrsystem. Andra fastigheter är nya, moderna och kräver inte så mycket i form av felavhjälpande underhåll.I rollen som drifttekniker får du arbeta med olika sorters anläggningar där det i grunden finns en strategi för att underlätta drift och skötsel.Vi tror att du har god förståelse och kunskap inom teknisk fastighetsdrift och eftersom vi i innerstan främst har kommersiella lokaler men även lite bostäder är det en fördel om du har kunskap om båda. Du behöver också ha förmåga att prioritera ärenden och kommunicera på ett bra sätt med både hyresgäster, entreprenörer och kollegor.Att du kan styr- och reglerteknik är starkt meriterande men även andra specialistkunskaper inom VVS, el och kyla är positivt. B-körkort är ett krav och språkkunskaper utöver svenska är också meriterande. Vi erbjuder ett flexibelt arbete där du kan styra över din egen arbetsdag och har varierande arbetsuppgifter. Du kommer få möjlighet att utvecklas inom yrkesrollen och ta stort ansvar för dina fastigheter. Vi är ett bra team idag och ser fram emot att välkomna ytterligare en uppskattad medarbetare. Intresserad? Vad roligt! Skicka gärna en ansökan redan nu. Vi vill inte ha ett personligt brev, i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna. För att hjälpa oss göra ett objektivt urval använder vi oss också av rekryteringstester som skickas automatiskt när du skickar in din ansökan. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Om du har frågor som inte besvaras av annonsen eller vår hemsida är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Förvaltningsassistent

Vi är Balder.Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Har du kanske hört talas om Bergsjö Höjd? Eller GoCo Living, en helt ny stadsdel som väcks till liv? Vårt bostadsbestånd fortsätter att växa och vi söker därför nu en förvaltningsassistent till vår bostadsförvaltning i Göteborg! Om rollen.Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en kollega som är genuint intresserad av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med förvaltaren inom affärsområdet. Arbetsuppgifter innefattar bland annat uthyrning och deltagande på besiktningar samt hantering av fakturor, reskontra och inkasso samt annan administration. Du kommer att arbeta med ett blandat bestånd i form av nyproducerade lägenheter såväl som äldre fastigheter. Om dig.Vi ser gärna att du har erfarenhet av service- och/eller fastighetsbranschen. Det viktigaste är dock din vilja att lära dig! Du behöver även ha ett intresse för de människor du möter då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och kollegor. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift och innehar B-körkort. Ansökan.Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss! #LI-MK1

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Ekonom

Vi är Balder. Vi förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För oss handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort. Affärsmål och ekonomi går hand i hand varav Balders ekonomiavdelning består av kunniga och engagerade medarbetare där varje krona räknas. Är du i början av din karriär inom ekonomi och vill arbeta i en spännande bransch på ett bolag fullt av möjligheter? Vi söker nu en ekonom till vårt huvudkontor i Göteborg! Om rollen. Som ekonom på hos oss ansvarar du för att sköta vår ekonomiadministration med hög kvalitet och effektivt resursutnyttjande. I tjänsten ansvarar du för ett stort antal bolags avstämningar och transaktioner samt att bistå intern personal med diverse löpande och förekommande uppgifter inför bokslut. Arbetsuppgifter innefattar till stor del kontroll och kontering av bolagets flöden av leverantörsfakturor samt avstämning av fakturorna mot huvudbok, men även med löpande redovisning och att i övrigt stödja andra funktioner inom ekonomiavdelningen. Vill du läsa mer om vår ekonomiavdelning? Tryck här. Vidare ansvarar du för att bidra med förbättringsförslag i syfte att utveckla verksamheten vilket bland annat innefattar digitalisering och effektivisering av ekonomiprocesser. Om dig. Vi ser att du har en utbildning inom ekonomi från högskola eller annan motsvarande eftergymnasial utbildning. Som person kräver arbetet att du är noggrann och strukturerad med ett sinne för siffror, men på samma gång att du är flexibel. Hos oss vågar vi utmana gamla sanningar varav vår strävan efter nytänkande i kombination med korta beslutsvägar innebär att få verka i en snabbfotad och föränderlig miljö! Din ansökan. Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är ett vikariat på ett år med goda chanser till förlängning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du att få mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen till oss! LI-MK1

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Drifttekniker

Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. I Helsingborg finner vi fem nyförvärvade kommersiella fastigheter. Vi fortsätter att bygga och förvärva och söker nu en drifttekniker till Helsingborg/Åstorp! Vad erbjuder vi dig? Eftersom vi äger fastigheterna slipper du jaga timmar och tänka på fakturering, i stället kan du fokusera på driften och att fastigheterna är i toppskick. Vi har högt satta mål om energibesparing och kommer fokusera mycket på det framöver, så du kommer tillsammans med dina kollegor ta fram och räkna på åtgärder som hjälper oss att nå vår målbild. Du kommer också utföra förebyggande och felavhjälpande underhåll på de tekniska installationerna och optimera driften av värme, kyla, ventilation etc. Vi har en stabil grund i vår driftorganisation men är i ständig utveckling, detta tycker vi gör tjänsten kul och varierande. En del av våra fastigheter har några år på nacken men vi har samtidigt en god kontroll över dessa genom att merparten har uppkopplade styrsystem och att det inom Balder finns en stor vilja i att utveckla fastigheterna. I rollen som drifttekniker får du arbeta med olika sorters anläggningar där det i grunden finns en strategi för att underlätta drift och skötsel. Vi erbjuder ett flexibelt arbete där du kan styra över din egen arbetsdag, har flextid och varierande arbetsuppgifter. Du kommer få möjlighet att utvecklas inom yrkesrollen och ta stort ansvar för dina fastigheter. Vi är ett bra team idag och ser fram emot att välkomna ytterligare fler uppskattade medarbetare. Vad erbjuder du oss? Vi ser att du har god förståelse och kunskap inom teknisk fastighetsdrift och eftersom vi både har kommersiella lokaler och bostäder i området är det av fördel med kännedom av både och. Det är meriterande med specialistkunskaper inom VVS, el och kyla samt styr- och reglerteknik. Viktigast är dock ditt intresse och vilja att lära dig! Vidare behärskar det svenska språket väl samt innehar B-körkort. Du behöver också ha förmåga att prioritera ärenden och kommunicera på ett bra sätt med både hyresgäster, entreprenörer och kollegor. Låter detta som nästa steg i din karriär? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning, placeringsort antingen Helsingborg eller Åstorp. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen som inte besvaras av annonsen får du gärna höra av dig till rekryterande chef Darek Danielsson på 040-6009673 eller [email protected] alternativt rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! LI-MK1

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024