Oddwork Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Oddwork Sweden AB

Key Account Manager till Samsung // Stockholm

Samsung Nordics erbjuder en spännande arbetsmiljö där innovation och teknologi möts. Här får du möjligheten att arbeta med banbrytande produkter och lösningar som formar framtiden. Vi värdesätter mångfald, kreativitet och professionell utveckling. Sök denna tjänst och låt ditt driv skapa förändring i en av världens ledande teknikföretag! Om uppdraget: Som Key Account Manager hos Samsung ansvarar du för att maximera försäljning och vinst både på kort och lång sikt. Du representerar Samsung genom hela säljprocessen, från initialt kontrakt till slutlig service, och bygger långsiktiga relationer med våra nyckelkunder. Vi söker dig som är strukturerad, kreativ och har hög energinivå. Du har stark social kompetens och är en flexibel initiativtagare med förmåga att kommunicera och förklara komplexa samband. Förhandlingsfärdigheter och analytisk förmåga är också viktiga egenskaper. Huvudsakliga ansvarsområden: Representera Samsung mot kunden genom hela säljprocessen. Uppdatera och etablera 3-månaders försäljningsprognoser veckovis. Uppnå och överträffa försäljningsbudget både vad gäller in- och utgående försäljning samt optimera kanalens lager. Utveckla kundrelationer på alla nivåer inom organisationen och stärka synergier mellan alla produkter. Övervaka och upprätthålla hälsosamma nivåer av handelsutgifter och prissättning för att förbättra kundens totala lönsamhet. Kvalifikationer och erfarenhet: Gymnasieutbildning som minimum. Akademisk bakgrund eller annan högre utbildning är meriterande. Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning i liknande roll inom elektronikindustrin (leverantör och/eller återförsäljare). Dokumenterad förmåga att generera affärer. Bra nätverk inom kanaler samt nyckelkunder på marknaden är meriterande. START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-06-10 - 2029-06-09 med mycket god chans till förlängning eller direktanställning.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
Junior Growth Lead e-Commerce till Samsung Nordics // Stockholm

Samsung Nordics erbjuder en spännande arbetsmiljö där innovation och teknologi möts. Här får du möjligheten att arbeta med banbrytande produkter och lösningar som formar framtiden. Vi värdesätter mångfald, kreativitet och professionell utveckling. Sök denna tjänst och låt ditt driv skapa förändring i en av världens ledande teknikföretag! Om uppdraget: Har du en passion för digital försäljning? Strävar du efter att hitta lösningar på aldrig tidigare skådade problem? Vill du arbeta i en dynamisk, ung och multikulturell miljö? Då är vårt team rätt plats för dig. Gå med i vårt snabbfotade team och gör det omöjliga möjligt! Nyckelleveranser och arbetsuppgifterSamsung Nordics e-handelsverksamhet söker en EPP Growth Lead för att stärka teamet. Rollen innebär ansvar för försäljning och intäktstillväxt i stängda kanaler för anställda, medlemskap och andra B2B2C-kluster. Du kommer att leda utvecklingsprojekt och daglig drift. Arbetsuppgifter: Stödja senior EPP Growth Lead med prospektering och onboarding av nya partners. Driva samarbete och kommunikation samt säkerställa konsensus bland intressenter. Generera leads och prospektera nya partners. Optimera kundresan för våra EPP-kunder med fokus på skalbarhet. Utvärdera resultat av kampanjer och uppdatera framtida planer utifrån resultaten. Kvalifikationer Ett parårs erfarenhet av e-handelsmarknadsföring och försäljning. Starka projektledningsfärdigheter och erfarenhet av att arbeta med både lokala och globala intressenter. Goda förhandlingsegenskaper med externa partners och tredje part. Stark kommersiell förståelse och noggrannhet. Flytande i engelska och gärna ett nordiskt språk. START: Enligt överenskommelsePLATS: Kista, SverigeOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-06-10 - 2029-06-09 med mycket god chans till förlängning eller övertag av anställning.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos Samsung. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
HR-partner till Västtrafik // Göteborg

Västtrafik är en arbetsgivare som erbjuder en dynamisk och meningsfull arbetsmiljö där du är med och formar framtidens hållbara kollektivtrafik. Här får du möjligheten att utvecklas professionellt samtidigt som du bidrar till samhällsnyttan.Västtrafikvärdesätter mångfald, innovation och har ett starkt engagemang för miljön. Sök denna tjänstoch gör skillnad varje dag! Om uppdraget: Som HR-partner hos Västtrafik kommer du att vara ett nära stöd till chefer och verksamheten i både operativa och strategiska HR-frågor. Du blir en del av ett engagerat HR-team på 10 personer och kommer att arbeta självständigt med HR-frågor, både som generalist och eventuell specialist inom ett område. Dina arbetsuppgifter: Stödja chefer i frågor som rekrytering, lönesättning, arbetsrätt, arbetsmiljö och chefscoachning. Bidra strategiskt vid verksamhetsutveckling, omorganisationer och ledarutveckling. Ansvara för arbetsrättslig rådgivning och hantera arbetsanpassning och omplaceringar. Delta i facklig samverkan och representera HR i affärsområdenas chefsgrupper. Arbeta med utveckling och förbättring av löpande HR-processer. Bidra till de strategiska utvecklingsområdena inom HR. Vi söker dig som: Har en relevant högskoleutbildning inom personalvetenskap, beteendevetenskap eller likvärdigt. Har minst 3-5 års erfarenhet av likvärdigt HR-arbete. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ansökan ska innehålla: CV, utbildningsbevis och certifikat. Kontaktuppgifter och referenser från två tidigare arbetsgivare måste kunna lämnas på begäran. START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER:Heltidsuppdrag fram till maj 2025,med god chans till förlängning. Önskad start12 augusti 2024.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos Västtrafik. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
Operativ IT-Supporttekniker till ASSA ABLOY // Stockholm

ASSA ABLOY är en global ledare inom intelligenta accesslösningaroch erbjuder en innovativ och dynamisk arbetsmiljö. Här får du chansen att arbeta med banbrytande teknik och bidra till säkerhetslösningar som påverkar miljontals människor världen över. ASSA ABLOY värdesätter mångfald, utveckling och ett starkt engagemang för hållbarhet. Sök denna tjänst och forma framtidens säkerhet tillsammans med oss! Om uppdraget: ASSA ABLOY Group Center söker en operativ IT-Supporttekniker till huvudkontoret i Stockholm. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret och interagerar med allt från chefer till receptionister. Vi söker en serviceinriktad och kommunikativ person som kan prioritera användarnas behov. Ansvarsområden: Konfiguration av datorer och mobiltelefoner, beställning av utrustning, hantering av mötesrum, skrivare och nätverk. Utveckla IT-support och kontors-IT-funktioner för att möta slutanvändarnas behov. Kontinuerlig patchning av operativsystem och stöd för standardapplikationer. Säkerställa att konferensrummen är välutrustade IT-mässigt. Stödja viktiga möten live för smidig drift. Underhålla lagring och inventering för kontors-IT. Stödja onboarding/offboarding-processer. Krav: Erfarenhet av Microsoft 365 och AD-hantering. Operativ IT-support med direkt användarkontakt, gärna personligen. Förmåga att snabbt och effektivt lösa IT-relaterade problem. Personliga egenskaper: Flytande i svenska och engelska. Serviceinriktad med passion för leverans. Självgående och ansvarstagande. God förmåga att bygga och upprätthålla professionella relationer. Gott omdöme och etik. START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-08-01 - 2024-11-30 med mycket god chans till förlängningANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

28 maj 2024
Sista ansökan:
14 november 2024
Avdelningschef IT-ServiceDesk till Västtrafik // Göteborg

Västtrafik är en arbetsgivare som erbjuder en dynamisk och meningsfull arbetsmiljö där du är med och formar framtidens hållbara kollektivtrafik. Här får du möjligheten att utvecklas professionellt samtidigt som du bidrar till samhällsnyttan.Västtrafikvärdesätter mångfald, innovation och har ett starkt engagemang för miljön. Sök denna tjänstoch gör skillnad varje dag! Om uppdraget: Västtrafik söker en engagerad och erfaren Avdelningschef för vår IT-ServiceDesk. Du kommer att leda en avdelning med 14 medarbetare och en outsourcad första linjens support. Rollen innebär fullt personal-, budget- och verksamhetsansvar och du kommer att spela en nyckelroll i att driva och utveckla avdelningen framåt. Ansvarsområden: Daglig operativ ledning av IT-ServiceDesk Driva förändringsarbete och förbättra avdelningens arbetssätt Utveckla avdelningens verksamhet i samarbete med andra delar av bolaget Representera avdelningen i IT:s ledningsgrupp och i ledningsgruppen för Digital Infrastruktur under interimsperioden Kvalifikationer: Utbildning inom ekonomi, teknik, informatik eller motsvarande Minst 3 års erfarenhet som ledare/chef inom relevant verksamhet Erfarenhet av att leda genom större förändringsarbeten Erfarenhet av ServiceNow och implementering av standardprocesser för IT Servicedesk Erfarenhet av rekrytering och chefserfarenhet på minst 5 år Erfarenhet av offentlig verksamhet och kollektivtrafik är meriterande Personliga egenskaper: Vi söker en trygg och kommunikativ ledare som kan motivera och skapa förutsättningar för sina medarbetare. Du är van vid förändringsarbete och kan leda i förändring. Vi värdesätter öppenhet och respekt för olikheter, och tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-06-01 - 2026-06-04 med mycket god chans till förlängningANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

24 maj 2024
Sista ansökan:
10 november 2024
Ingenjör – Produktsupport till GKN Aerospace // Trollhättan

GKN Aerospace är en global ledare inom flyg- och rymdindustrin, med banbrytande teknologi och innovativa lösningar har de en stark närvaro i Sverige. Vi är stolta över vår tekniska kompetens och strävar ständigt efter att ligga i framkant av utvecklingen. Som anställd på GKN kommer du att vara en del av ett dynamiskt team av experter som delar din passion för teknik och innovation. Med tillgång till avancerade verktyg och resurser kommer du att kunna ta dina tekniska färdigheter till nästa nivå. Vill du med? Om rollen:Avdelningen för Tekniska utredningar ansvarar för teknisk produktsupport för modulerna Fläkt, Kompressor, Brännkammare, Låg- och högtrycksmodul, samt Efterbrännkammare. Vi utför analyser och utredningar på både hårdvara och funktion för modulernas komponenter. Avdelningen spelar en ledande roll i utvecklingen och förbättringen av modulerna med fokus på livslängd, kostnad och funktion. För närvarande består teamet av 21 medarbetare, men på grund av ökade satsningar på RM12 och framtida utmaningar behöver vi växa. Avdelningen besitter djup kunskap och erfarenhet inom motorkunskap. Hos oss får du möjlighet att lära dig allt om flygmotorer! Som en del av vårt team kommer du att arbeta med både certifierade motorer och nästa generations flygmotorer. Typiska arbetsuppgifter: Delta och driva tekniska utredningar på modulnivå från start till slut. Utföra grundorsaksutredningar på skador och dess påverkan på motorsystemet. Identifiera och uppdatera designdata såsom ritningar och manualer. Definiera verifikationskrav på komponenter för produktions- och reparationsuppstarter. För att bli framgångsrik i denna roll förväntas: Djup teknisk förståelse och erfarenhet av flygmotorer. Förmåga att arbeta självständigt och driva projekt från start till mål. God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta i team. Erfarenhet av arbete med försvarssekretess och kunskap om legala krav samt speciella kundkrav är meriterande. START: Snarast möjligt.PLATS: TrollhättanOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Daniella Ravan, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 12 månader från startdatum med ambition om att rollen går över i en direktanställning hos GKN.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos GKN. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

24 maj 2024
Sista ansökan:
10 november 2024
Infrastrukturtekniker med IT-säkerhetserfarenhet till GKN Aerospace// Tr...

GKN Aerospace är en global ledare inom flyg- och rymdindustrin, medbanbrytande teknologi och innovativa lösningar har de en stark närvaro i Sverige. Vi är stolta över vår tekniska kompetens och strävar ständigt efter att ligga i framkant av utvecklingen. Som anställd på GKN kommer du att vara en del av ett dynamiskt team av experter som delar din passion för teknik och innovation. Med tillgång till avancerade verktyg och resurser kommer du att kunna ta dina tekniska färdigheter till nästa nivå. Vill du med? Om rollen: IT-avdelningen på GKN Aerospace Sweden i Trollhättan, med 70 anställda, ansvarar för utveckling och support av infrastruktur- och applikationstjänster för den svenska enheten och globalt. Plattformen är baserad på Windows och Linux används för teknikområdet. Tjänsten är inom infrastrukturavdelningen som består av 12 anställda som betjänar Norden och globalt. Som infrastrukturtekniker utvecklar, underhåller och administrerar du infrastrukturtjänster, system, applikationer och hårdvara enligt GKN:s standarder. Du felsöker och löser system-, mjukvaru- och hårdvaruproblem, stöder IT-personal i komplicerade frågor och kommunicerar problem och affärsrisker. Arbetsuppgifter: Leverera infrastrukturtjänster enligt SLA Felsöka och lösa infrastrukturproblem Samarbeta med hårdvaru-/mjukvaruleverantörer för att lösa supportproblem Samordna med globala arkitekter och regionala datacenterteam för att säkerställa funktionalitet, säkerhet och underhåll Övervaka systeminfrastruktur för att hantera affärssystem och säkerhetsrisker Arbeta med automatisering av IT-infrastruktureleverans Hantera nyckelprocesser: Event, Incident, Change samt Asset & Configuration Management Kvalifikationer: Relevant IT-examen eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet av IT-infrastruktur och IT-säkerhet Självdriven med motivation att leverera förstklassiga tjänster Erfarenhet av patch, prestanda, tillgänglighet och DR-hantering Serverhantering och/eller Microsoft Azure-erfarenhet Powershell-kunskaper Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Meriterande: Erfarenhet av säkerhetsverktyg som Qualys och Linux START: Snarast möjligt.PLATS: TrollhättanOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Ditt namn, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 12 månader från startdatum med ambition om att rollen går över i en direktanställning hos GKN.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos GKN. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

24 maj 2024
Sista ansökan:
9 november 2024
Infrastrukturtekniker med IT-säkerhetserfarenhet // Trollhättan

GKN Aerospace är en global ledare inom flyg- och rymdindustrin, medbanbrytande teknologi och innovativa lösningar har de en stark närvaro i Sverige. Vi är stolta över vår tekniska kompetens och strävar ständigt efter att ligga i framkant av utvecklingen. Som anställd på GKN kommer du att vara en del av ett dynamiskt team av experter som delar din passion för teknik och innovation. Med tillgång till avancerade verktyg och resurser kommer du att kunna ta dina tekniska färdigheter till nästa nivå. Vill du med? Om rollen: IT-avdelningen på GKN Aerospace Sweden i Trollhättan, med 70 anställda, ansvarar för utveckling och support av infrastruktur- och applikationstjänster för den svenska enheten och globalt. Plattformen är baserad på Windows och Linux används för teknikområdet. Tjänsten är inom infrastrukturavdelningen som består av 12 anställda som betjänar Norden och globalt. Som infrastrukturtekniker utvecklar, underhåller och administrerar du infrastrukturtjänster, system, applikationer och hårdvara enligt GKN:s standarder. Du felsöker och löser system-, mjukvaru- och hårdvaruproblem, stöder IT-personal i komplicerade frågor och kommunicerar problem och affärsrisker. Arbetsuppgifter: Leverera infrastrukturtjänster enligt SLA Felsöka och lösa infrastrukturproblem Samarbeta med hårdvaru-/mjukvaruleverantörer för att lösa supportproblem Samordna med globala arkitekter och regionala datacenterteam för att säkerställa funktionalitet, säkerhet och underhåll Övervaka systeminfrastruktur för att hantera affärssystem och säkerhetsrisker Arbeta med automatisering av IT-infrastruktureleverans Hantera nyckelprocesser: Event, Incident, Change samt Asset & Configuration Management Kvalifikationer: Relevant IT-examen eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet av IT-infrastruktur och IT-säkerhet Självdriven med motivation att leverera förstklassiga tjänster Erfarenhet av patch, prestanda, tillgänglighet och DR-hantering Serverhantering och/eller Microsoft Azure-erfarenhet Powershell-kunskaper Goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Meriterande: Erfarenhet av säkerhetsverktyg som Qualys och Linux START: Snarast möjligt.PLATS: TrollhättanOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Ditt namn, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 12 månader från startdatum med ambition om att rollen går över i en direktanställning hos GKN.ANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos GKN. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

23 maj 2024
Sista ansökan:
9 november 2024
Fullstack developer (Node.js/React/GraphQL) to Life Inside // Stockholm

So, here's the deal: our SaaS video platform, Life Inside, is scaling up fast, and we're looking for a Fullstack Developer to join our mission! Life Inside is a platform for user-generated videos, allowing our customers to effortlessly create, share and publish videos to share their brand's story with the world. Have we caught your interest? Scroll down to read more. What you'll get A great team of driven, passionate, and open-minded people on a very clear mission. Say hi to Poyan, Emil, Niklas x 2, Charles and Julia A fast-paced environment where you will be challenged and explore your potential within both technical skills and your creative business mind set. An owner-run company with high financial stability. Freedom to tell us what to do and how to develop our product in ways we have not yet even considered Your role Play a key role in our journey – we are small team working with world class clients and you're work will be very important to us and to them Translate ideas into product development and functional components Work closely with our tech lead and solve various problems in an agile work environment Drive our development into AI and streaming avatars! Who you areStrong problem-solving skills. If we give you a problem, you'll provide us with the solution – and three other improvement ideas that make our jaws dropDriven and entrepreneurial. You have a business-oriented mindset and understand our customers’ needs.Communication skills. You believe that the best ideas are made together, with transparent collaboration and picking each other’s brains. Our wishes to you Relevant higher education within software engineering 2-4 years within Fullstack development, preferably Node.JS, React, Javascript and GraphQL START: According to agreementLOCATION: Remote and Gothenburg office once in a whileJOB HOURS: Full-timeCONTACT: Poyan Karimi Managing Director, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications)LAST APPLICATION DATE: 2024-05-30 As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world ofOddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!

22 maj 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Operativ IT-Supporttekniker till ASSA ABLOY // Stockholm

ASSA ABLOY är en global ledare inom intelligenta accesslösningaroch erbjuder en innovativ och dynamisk arbetsmiljö. Här får du chansen att arbeta med banbrytande teknik och bidra till säkerhetslösningar som påverkar miljontals människor världen över. ASSA ABLOY värdesätter mångfald, utveckling och ett starkt engagemang för hållbarhet. Sök denna tjänst och forma framtidens säkerhet tillsammans med oss! Om uppdraget: ASSA ABLOY Group Center söker en operativ IT-Supporttekniker till huvudkontoret i Stockholm. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret och interagerar med allt från chefer till receptionister. Vi söker en serviceinriktad och kommunikativ person som kan prioritera användarnas behov. Ansvarsområden: Konfiguration av datorer och mobiltelefoner, beställning av utrustning, hantering av mötesrum, skrivare och nätverk. Utveckla IT-support och kontors-IT-funktioner för att möta slutanvändarnas behov. Kontinuerlig patchning av operativsystem och stöd för standardapplikationer. Säkerställa att konferensrummen är välutrustade IT-mässigt. Stödja viktiga möten live för smidig drift. Underhålla lagring och inventering för kontors-IT. Stödja onboarding/offboarding-processer. Krav: Erfarenhet av Microsoft 365 och AD-hantering. Operativ IT-support med direkt användarkontakt, gärna personligen. Förmåga att snabbt och effektivt lösa IT-relaterade problem. Personliga egenskaper: Flytande i svenska och engelska. Serviceinriktad med passion för leverans. Självgående och ansvarstagande. God förmåga att bygga och upprätthålla professionella relationer. Gott omdöme och etik. START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Ditt namn, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-08-01 - 2024-11-30 med mycket god chans till förlängningANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget. Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

22 maj 2024
Sista ansökan:
8 november 2024