Asta Agency AB jobb

Lediga jobb hos Asta Agency AB

Kundtjänstrepresentant till Klüber

Om företaget Som en global teknikkoncern gör vi inte bara världen renare, hälsosammare och bekvämare, utan erbjuder även våra 51 000 anställda en nätverksbaserad och mångsidig miljö där alla kan blomstra individuellt. Klüber Lubrication är ett välrenommerat premiummärke och ett företag inom Freudenberg Group. Vi är världsledande inom specialsmörjmedel med tillverkningsverksamhet i Nord- och Sydamerika, Europa och Asien. Därtill har vi dotterbolag i fler än 30 olika länder och distributionspartners i alla regioner i världen. Huvudkontoret är i Tyskland. Vi brinner för innovativa tribologiska lösningar som hjälper våra kunder att vara framgångsrika i sina verksamheter. Vi levererar produkter och tjänster, som ofta är kundanpassade, inom industrier från bilindustrin till vindkraftsmarknaden. Hos Klüber Lubrication Nordic A/S tror vi på kraften av kontinuerligt lärande och utveckling. Vårt livliga team deltar i regelbundna utbildningar och workshops tillsammans och främjar en kultur av tillväxt och samarbete. Från tekniska framsteg till bästa praxis inom kundservice är vi dedikerade att ge våra anställda möjlighet att nå sin fulla potential. Läs mer om oss här. Om tjänstenI tjänsten som kundtjänstrepresentant spelar du en avgörande roll vad gäller att ge utomordentlig service och support till våra nordiska kunder. Du är den primära bryggan mellan våra fältrepresentanter, huvudkontoret och våra kunder. De flesta ärendena kommer in via mail och gäller allt ifrån teknisk vägledning och orderhantering till frågor gällande logistik och leveranser. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Ge kundsupport och hjälpa till med orderadministration till våra svenska kunder, även om det förekommer ärenden från kunder i övriga Norden Hjälpa kunder med produktfrågor Stötta fältsäljare administrativt med exempelvis att skapa offerter och hantera leveransspårning Vara behjälplig vid kampanjer och prisavtal Du utgår från företagets kontor på Vasagatan och ingår i ett härligt team om 4 personer. Kvalifikationer och egenskaper Ett par års erfarenhet av en liknande roll Erfarenhet av arbete i affärssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i något annat nordiskt språk och/eller tyska är det mycket meriterande För att trivas och bli framgångsrik i rollen som kundtjänstrepresentant ser vi att du brinner för att ge utomordentligt god service och en fin kundupplevelse. Du är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift och har en förmåga att arbeta självständigt på så vis att du tar egna initiativ och löser de problem som uppstår. Eftersom du kommer ingå i en grupp med andra i liknande position tycker du om att arbeta i team och du bidrar med positiv energi till dina kollegor. I tjänsten som kundtjänstrepresentant har du varierande arbetsuppgifter och vi ser därför att det är viktigt att du kan prioritera och hålla många bollar i luften samtidigt. Ingen dag är den andra lik! Har du ett tekniskt intresse är det en stor fördel då många utav ärendena är av teknisk karaktär. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som en del av processen genomför vi en bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Övrig information Start: Augusti Plats: Stockholm, Vasagatan Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

31 maj 2024
Sista ansökan:
17 november 2024
Sales Specialist Machine Vision

Älskar du kombinationen av teknik och försäljning och får som mest energi när du får vara i kontakt med nya människor? Har du dessutom erfarenhet av Machine Visionoch är på jakt efter en roll och en arbetsplats där du ständigt kommer få utvecklas? Då är detta ett jobb för dig! Om företaget SICK AB och SICK AS ingår i koncernen SICK som grundades 1946. Med ca 12 000 anställda och en global verksamhet i över 50 länder är vi idag en världsledande tillverkare av sensorer, säkerhetssystem och produkter för automatisk identifiering. Vårt primära marknadsfokus ligger i Europa. Vi är idag 85 anställda med en omsättning på ca 500 miljoner SEK. Vår verksamhet är idag indelad i affärsområdena Factory Automation, Logistics Automation och Process Automation. SICK har ett stort produktutbud med egen utveckling och klassas som marknadsledande på sensorer. Om tjänsten Irollen driver du försäljningen av Machine Vision hos oss påSICK.Du utvecklar din egen kundportfölj och sluter nya affärer med strategiskt utvalda konton och således ökar våra marknadsandelar inom Machine Vision på sikt.Vidare stödjer duövriga säljare med de möjligheter de upptäcker och hjälper till att styra deras försäljningsaktiviteter inom vision. Du ären strategisk tänkare, fullt bekant med vision- och digitaliseringsteknologi och deras tillämpning i industriella miljöer. Att översätta kundbehov till värdeförslag bör vara din dagliga verksamhet. Genom att arbeta med vårt supportteam för vision och kunden definierar dukravspecifikationer, proof of concecpt och slutligen levererar funktionella lösningar. Här erbjuds du kontinuerlig kompetensutveckling och det finns gott om utvecklingsmöjligheter för rätt person! Kvalifikationer och egenskaper Vi ser att du; har erfarenhet av försäljning inom Machine Vision vana att jobba med längre säljcykler och mer komplex försäljning har god teknisk förståelse gärna har arbetat med internationella samarbeten då vi är en global organisation är självgående, flexibel och trivs med att skapa nya relationer gärna har arbetat medSAP samt CRM-systemet Microsoft 365 då vi använder de systemen B-körkort samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska är krav Urval sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

31 maj 2024
Sista ansökan:
17 november 2024
Innesäljare till Bausch & Lomb

Om företaget Bausch+Lomb Nordic AB är en del av det globala världsledande företaget Bausch+Lomb som verkar inom läkemedel- och medicinteknik. Med sin solida 170-årig historik och Bausch+Lombs vision, ”see better to live better”, arbetar organisationen dedikerat för att förbättra människors liv med hjälp av sina ögonhälsoprodukter och är en pålitlig partner till sina kunder. Bausch+Lomb Nordic har under åren vuxit och utvecklats. De har öppnat upp för spännande nya affärsområden i Norden och fortsätter att driva innovation och excellens inom ögonhälsa. Förtroende, ömsesidig respekt, teamkänsla, driv, eget ansvar och ett etiskt agerande ligger i hjärtat av Bausch+ Lombs relationer och grundläggande värderingar. Långsiktighet och sunt affärsförnuft genomsyrar verksamheten. Om tjänstenI rollen som innesäljare/sales representative på Bausch & Lomb kommer du att tillhöra Vision Care säljteam, med drivna medarbetare som har en gedigen kompetens inom branschen. Teamet samarbetar för att utveckla och optimera försäljningen för optikkunder. Du når högt uppsatta mål genom effektivt, strukturerat och behovsanpassat säljarbete och säkerställer att slutkonsumenter får tillgång till högkvalitativa kontaktlinser och linsvätskor. Du trivs med mycket kundkontakt via frekventa samtal och teams-möten med nuvarande och potentiella kunder. Din primära uppgift är att se till att nå försäljningsmålet för ditt ansvarsområde/distrikt. I ditt ansvar ingår att: Ta fram planen för ditt distrikt Söka nya affärsmöjligheter Planera och genomföra taktik och aktiviteter Vidareutveckla och skapa nya kundrelationer Sälja in kampanjer Säkerställa distribution av produkter Delta i inköpsmässor, kongresser och utbildningsevent I denna roll ansvarar du för att via telefon, digitala kanaler och genom fysiska möten i Norge säkerställa att detta sker på bästa sätt. Rollen kräver mycket god kommunikationsförmåga och ett starkt engagemang för att bygga långsiktiga kundrelationer. Vem är du?Vi söker dig som har ett utpräglat sinne för affärer och en passion för försäljning. Du är engagerad, proaktiv och tar ägarskap samt ansvar i dina säljprocesser.Du har framgångsrik erfarenhet av innesälj och är van vid att arbeta med kunder på distans. Du har stark kommunikationsförmåga och är van vid att hålla ett högt tempo vid kundbearbetning. Du förstår och kan kommunicera med norska kunder samt är flytande i engelska. Vidare ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet av framgångsrik försäljning, gärna inom optikbranschen eller närliggande områden, med dokumenterat bra resultat. En stark förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer och utföra behovsanalyser. En noggrannhet och ett strukturerat arbetssätt. Erfarenhet av CRM-system (vi använder Salesforce). B-körkort Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

30 maj 2024
Sista ansökan:
16 november 2024
Servicetekniker till Mitutoyo

Om företaget Mitutoyo grundades 1934 med en stark vision om att erbjuda bästa möjliga kvalitet och mervärde inom precisionsmätutrustning. Företaget hra vuxit från sin blygsamma början till att bli en världsledande tillverkare med ett omfattande sortiment av produkter, inklusive mikrometrar, skjutmått, mätur, hårdhetsprovare, visionmätsystem och 3D koordinatmätmaskiner. Med verksamhet i över 100 länder och en imponerande infrastruktur i Japan, bestående av utvecklingscenter, produktionsanläggningar, metrologiinstitut, kalibreringslaboratorier och servicecenter, garanterar Mitutoyo lokal support och global teknisk rådgivning till sina kunder världen över. Deras närvaro i flera länder möjliggör effektiv och lönsam drift av mätutrustning med minimala driftstopp. Detta är särskilt viktigt för multinationella kunder som behöver samma stöd för sina partners och leverantörer utomlands som de får från Mitutoyo. Mitutoyo Scandinavia AB har sedan 1981 etablerat sitt goda rykte genom att erbjuda marknaden och sina kunder högkvalitativa produkter, överlägsen service och ett omfattande utbud av mätlösningar. Om tjänstenEfterfrågan på våra produkter/tjänster ökar och därför söker vi en passionerad servicetekniker för att stärka vårt team. Som resande servicetekniker kommer du att erbjuda teknisk service av högsta kvalitet till våra kunder i Sverige, Norge och Estland. I rollen som servicetekniker erbjuder vi omfattande produktutbildning vid anställning för att säkerställa din kompetens och trygghet inför alla uppdrag. Eftersom att du kommer vara ute på plats hos våra kunder, ingår resor med övernattningar som en naturlig del av tjänsten, både nationellt och internationellt. Placeringsorten är knuten till vårt kontor i Alingsås, men boende i Göteborgsområdeti omnejd är aktuellt. Kvalifikationer och egenskaperVi tror att du är tekniskt intresserad med relevant teknisk utbildning på minst gymnasienivå och även har erfarenhet från en liknande tjänst i minst några år. Vi ser även att du är trygg i att arbeta självständigt och med att ta egna beslut samt att du har ett professionellt förhållningssätt i din dialog gentemot våra kunder. Vidare ser vi gärna att du: Har en hög känsla för service. Kan uttrycka dig väl i både svenska och engelska. Innehar B-körkort. Har du även erfarenhet inom följande områden är det extra meriterande: Service av teknisk utrustning inom tillverkningsindustrin. Mättekniska kunskaper inom ritningslära och ISO:s Form och Läge-standarder. Vana av att arbeta med CRM-system, vi använder Salesforce. Känner du igen dig i rollbeskrivningen? Tveka då inte att skicka iväg din ansökan eller höra av dig till oss vid eventuella frågor. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

21 maj 2024
Sista ansökan:
7 november 2024
Controller till Debe Flow Group

Om företaget Debe Flow Group verkar för en renare värld. Därför är de en helhetsleverantör av svensktillverkad utrustning för vattenförsörjning, geoenergi, vattenrening, cirkulation, avlopp samt styr- och reglerteknik för vattenburna värmesystem. Sedan år 1956 har de etablerat sig som ett marknadsledande bolag på den svenska marknaden och är även verksamma på flera orter i Europa. Trots att de har vuxit under de senaste åren finns kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten kvar som kärnvärden i verksamheten. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och har verksamhet i Växjö, Jönköping, Borås och Marbäck. Totalt är de cirka 200 anställda i koncernen. Läs mer om Debe Flow Group här: https://debeflowgroup.com Om tjänsten I tjänsten som controller är det din uppgift att se över verksamheten ur ett helikopterperspektiv. Det är en ny funktion för företaget och du behöver därför bygga upp en struktur för hur analyser, uppföljningar och lönsamhetsbevakning ska ske. Du kommer, förutom finansiella data, även att se över nyckeltal för andra delar av organisationen, exempelvis för inköp, försäljning och produktion. Dina analyser rapporteras till ledningsgrupp och styrelse till vilka du även agerar bollplank. Din placering är på företagets huvudkontor i Hägersten men då de har verksamhet på flera orter i Sverige förekommer resor i tjänsten. Din profil Avslutad ekonomisk universitetsutbildning Minst 3 års erfarenhet av en roll som controller Erfarenhet av redovisningsarbete B-körkort Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att trivas och bli framgångsrik i rollen som controller ser vi att du är analytisk, strukturerad samt har en god prioriteringsförmåga. Därtill är du social, pedagogisk och får energi av att ha kontakt med kollegor i olika funktioner. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Tekniker med Linux-inriktning

SWG har ordetSWG är en marknadsledande leverantör i Sverige av fastighetssystem. Vi brinner för våra lösningar och för att ge fastighetsbolag och bostadsbolag långsiktigt hållbara system och kundnära tjänster. Vi finns idag representerade på sex orter i Sverige och har kontor i Stockholm, Eskilstuna, Karlstad, Borlänge och Göteborg.Om rollenI denna rolllägger du främst fokus på installation, releasehantering, integration, konfiguration och testning. Det ingår en del felsökning med utmanande problem att lösa för våra kunder. Systemen är egenutvecklade och skräddarsydda för varje kund. Som tekniker finns du till hands för kunden när problem dyker upp och du hjälper dem remote via fjärrstyrning. Du stöttar pågående nyutvecklingsprojekt, gör uppgraderingar och förändringar i kundernas system – allt för att deras upplevelse ska bli så bra som möjligt. I denna tjänst kommer du primärt arbeta mot Fast2-systemet. Förutom stöttning av externa kunder så hanterar du även en del interna ärenden. Dina ansvarsområden innefattar bland annat: Design och implementering av högtillgängliga, skalbara och säkra system och applikationer Skapa och underhålla skript och automatiseringsverktyg med hjälp av PowerShell, Bash och liknande skriptspråk Implementera och optimera konfigurationshanteringsverktyg som Puppet Övervaka och felsök produktionssystem, applikationer och infrastruktur med expertis Samarbeta tätt med utvecklare och intressenter för att säkerställa enkel implementering och smidiga utrullningar Övervaknings- och loggningsverktyg för monitorering av systemhälsa Om digVi ser att du som söker har god erfarenhet och kunskap av Linuxarbete med fokus på applikationsinstallationer och konfigurationer. Du har tidigare jobbat med felsökning och har en stark problemlösningsförmåga och förmåga att utföra felsökningar med precision. Du bör ha djup förståelse för Docker och containeriseringsteknologier som Kubernetes. Har du DevOps-erfarenhet är det ett stort plus. I rollen krävs det goda kunskaper i svenskai både tal och skriftoch hardu engelska-kunskaperär det meriterande. Utöver ovanstående tror vi att: Du är bekväm med Ubuntu och RHEL Linux Du behärskar skalskriptspråk som PowerShell och bash Du har färdighet i konfigurationshanteringsverktyg så som Puppet Du har god kunskap i databashantering i MS SQL och MySQL SWG erbjuderDu kommer bli del av ett team som idag består av två personer som du jobbar tätt med samt en teamledare. Som medarbetare hos SWG så erbjuds du flexibilitet för att få livet att gå ihop, men vi ser gärna att du är på plats någon dag i veckan då vissa interna ärende förmedlas på plats. Hos SWG erbjuds du en arbetsplats med högt i tak och ett stort utrymme att tycka till och påverka. Stockholmskontoret är beläget i ljusa, fräscha, moderna lokaler i Värtahamnen och där arbetar cirka 55 personer. Läs mer om företaget här: https://www.swg.com/se/ Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Service Team Lead to Temperature Sensitive Solutions

About the company Over the past 30 years, TSS has worked together with some of pharma’s most respected companies to ensure patient safety at every stage of the journey allowing the drug delivery process to be streamlined – saving cost and boosting sustainability. TSS’s SaaS, data loggers, and services are used by leading pharma companies within the primary and secondary distribution of commercial products, end-2-end in clinical trials in +100 countries. Click here to read more about what we do at TSS! About the positionAs Service Team Lead, you’ll be responsible for delivering our growing service offeringsrelated to our operations. This new position within TSS includes securing system performance, managing deployment of system upgrades, monitoring and follow-up on KPI and customer expectations by; Develop and implement efficient processes to streamline operations and reduce customer dependency Manage workload distribution and resource allocation to ensure optimal efficiency and scalability Collaborate with team members to identify areas for improvement and drive positive changes You will report to TSS Chief Operations Officer as member of the Operations team. Qualifications: This position calls for a professional with a background in operations management, coupled with strategic thinking and leadership capabilities. We also believe you: thrive where you can make a difference in finding new solutions are experienced in running a service- and customer oriented team have excellent and effectivecommunication skills in English and Swedish are solution oriented with an attention to details are well organized and structured with the ability to plan, prioritize and manage tasks and assignments independently are used to work in a quality driven environment technical knowledge and experience of managing external IT-solution Learn more about working at TSS We offer an inspirational and well-being working environment, an innovation-driven and fast-growing global company. We believe in offering flexibility through a hybrid workplace, keeping in mind that time together is essential for our company DNA. TSS head office is in Stockholm, Hagastaden, with local representation in North America, the UK, and UAE. If you have any questions about Asta Agency's recruitment process, feel free to contact us at [email protected]. About Asta Agency Asta Agency is a staffing and recruitment company where you, as a job seeker, are the focus. We collaborate with attractive employers across the service sector in major cities. AtAsta Agency you have the opportunity to work as a consultant or be recruited directly to our clients. We are your partner on the path to a successful career. If this isn't the right role for you right now, we encourage you to connect with us or explore more job opportunities on our website.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Embedded Software Developer

Join Sigma Connectivity WSI: Pioneering Connectivity Solutions At Sigma Connectivity WSI, we're dedicated to crafting innovative solutions that drive value in a connected world. From conceptualization to execution, we're committed to helping clients thrive in the digital landscape. Position - Embedded Software Developer We're thrilled to announce an expansion within our Engineering team in Stockholm and are actively seeking talented Embedded Software Developers to join us. In this pivotal role, you'll have the opportunity to collaborate directly with our esteemed clients, leveraging your expertise to devise innovative solutions and provide valuable consultative insights aimed at enhancing their products. Requirements Extensive experience in embedded systems and proficiency in languages/frameworks/tools such as Embedded C, highly proficient inC++, Python, Embedded Linux, etc. Strong understanding of HW bring-ups and familiarity with connectivity standards and debuggers. Fluent in English, with Swedish proficiency considered a plus. Why Join Us At WSI, we value diversity and foster an environment where individual talents flourish. We embrace an open mindset and thrive on teamwork in a fast-paced environment. With us, you'll never work alone—collaboration is at the heart of everything we do. Join Sigma Connectivity WSI and be part of a team shaping the future of connectivity solutions.If you have any questions or concerns about Asta Agency's recruitment process, please do not hesitate to contact [email protected]. About Asta Agency Asta Agency is a staffing and recruitment company where you, as a job seeker, are in focus. We work with attractive employers in the entire service sector in major cities. At Asta Agency, you have the opportunity to work as a consultant or be recruited directly to our clients. We are your partner on the road to a successful career. If this is not the right role for you at the moment, we encourage you to connect with us or search for more job opportunities on our website

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Säljkoordinator till Lifts All

Om företaget Lifts All AB är en svensk leverantör och tillverkare av komplett lyftutrustning för produkt- och materialhantering till industri, lager och pharma. Vi har tillverkat över 4500 olika lyftslösningar till våra kunder och återförsäljare världen runt. Med våra lyftsystem kan företag skapa en bättre arbetsmiljö genom att ersätta manuella lyft och reducera förslitnings- och arbetsrelaterade skador.Vi har en gedigen erfarenhet av skräddarsydda lyfthjälpmedel med försäljning, utveckling och produktion under samma tak i Stockholm. Vi erbjuder ett komplett och ergonomiskt lyftsystem som är snabbt, säkert och enkelt att använda. Om tjänstenI rollen som Säljkoordinator blir du en viktig del av organisationens försäljningsavdelning. Din vardag kommer präglas av ett projektbaserat arbetssätt, vilket innebär att du kontinuerligt kommer vara involverad i olika projekt och samordna resurser för att uppnå framgångsrika resultat. Du kommer bland annat att arbeta med offertgenerering, orderläggning, administration och uppföljning av offertrar/ordrar. Därtill arbetar du med att bygga en nära relation med våra kunder samtidigt som du säkerställer att de får sina leveranser i tid. Du jobbar i nära samarbete med andra avdelningar inom organisationen och kommunicerar med kollegor inom inköp, planering, produktion och sälj. Som Säljkoordinator kommer du att uppleva en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter att variera dina arbetsuppgifter. Här värdesätter vi rätt inställning, där en avslappnad och bekväm atmosfär präglar vår fantastiska företagskultur. Vi tror på att ha kul och skapa en arbetsplats där skratt och roliga skämt är en naturlig del av vardagen. Kvalifikationer och egenskaperVi söker en person som trivs med att jonglera med olika uppgifter och har goda datakunskaper framförallt i Officepaketet. Har du även erfarenhet av projektbaserat arbete är det meriterande. På Lifts All arbetar vi tätt med varandra vilket också möjliggör utrymme för personlig och professionell utveckling. Om du söker en engagerande och varierande roll så kan detta vara din drömarbetsplats! För att sammanfatta så söker vi någon som har: Erfarenhet från en liknande administrativ tjänst Goda kunskaper i Officepaketet Goda datakunskaper På Lifts All är de personliga egenskaperna något vi värdesätter högt. Anpassningsförmåga och flexibilitet är nyckelkomponenter hos våra framgångsrika medarbetare, och vi värdesätter personer som kan hantera flera bollar i luften samtidigt. Vi tror på individer med driv, som inte bara ser arbete som en plikt utan som en möjlighet att växa och utvecklas. Att vara en del av vårt team innebär att vara redo för förändringar och att omfamna det oväntade med öppna armar. Om du är en anpassningsbar och driven person som kan jonglera med olika ansvarsområden samtidigt, då är du precis den vi söker! Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

6 maj 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Senior Account Manager till MedHelp

Om företaget MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats. Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk. Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil. Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål. Vi ser också att du har/är: Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. B-Körkort Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande. Övrig information Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta Agency Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna. Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär. Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 september 2024