Lediga jobb i Gävleborgs län

Sök totalt 1545 lediga jobb i Gävleborgs län

Administratör Jobbcentrum

Vi söker nu en medarbetare till verksamhetsområdet Arbetsliv och försörjning; en administratör till enheten Jobbcentrum. Enheten ansvarar för arbetsmarknadsinsatser, myndighetsutövning försörjningsstöd, övergripande flyktingmottagande, kommunala aktivitetsansvaret (KAA) och feriearbete. Arbetsgruppen är en kompetent och trevlig grupp som gillar att arbeta tillsammans och i team hjälpa varandra. Inom enheten arbetar ca 45 kollegor såsom administratörer, socialsekreterare, coacher, feriesamordnare, projektsamordnare samt arbetsledning. På arbetsplatsen arbetar ytterligare 4 kollegor som tillhör enheten VIA som även är en del av verksamhetsområdet Arbetsliv och försörjning. Verksamhetens uppdrag är att motverka bidragsberoende och verka för invånares inkludering/integrering i samhället. Att vara flexibel, ha ett gott bemötande, tro på personers förmåga, engagemang och arbetsglädje är viktigt på vår arbetsplats. Arbetsuppgifter Som administratör inom Jobbcentrum kommer du närmast att tillhöra ett administratörsteam om 4 personer som arbetar tillsammans i ett team. Att vara en del av administratörsteamet innebär ett omväxlande arbete med sedvanliga administrativa arbetsuppgifter samt ingår även bemanning av arbetsplatsens reception. Att arbeta i receptionen handlar om att vara enhetens ansikte utåt och möta människor som är i behov av insatser från Jobbcentrum - människor i olika utsatta situationer.  Administratörsteamet arbetar även med att serva och stötta Jobbcentrums medarbetare i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna kan komma att variera över tid och utifrån behov då tjänsten är under utveckling. Din profil Vi vill att du ska ha minst gymnasieutbildning och erfarenhet av att arbeta med människor i olika utsatta situationer då det i tjänsten till viss del ingår bemanning av arbetsplatsens reception. Önskvärt är att du har kännedom om kommunens organisation. Som person är du lugn, trygg, stabil och har självinsikt samt flexibel och prestigelös. Du kan jobba både självständigt men även i team. Vi ser gärna att du är driven, ambitiös och gillar att bidra till verksamhetsutveckling.  Erfarenhet av verksamhetssystemet Treserva är meriterande likaså om du är flerspråkig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och B- körkort är ett krav.   Om förvaltningen Vi finns här för människor. Vi ger personer det stöd som behövs för att sedan av egen kraft komma vidare till arbete, studier eller på annat sätt få hjälp för att utvecklas. Vi är en av få kommuner i Sverige som har en samlad socialtjänst. Det innebär att myndighetsutövning samt behandlande och stödjande insatser finns i en och samma förvaltning. Det ser vi som en enorm styrka. Vi skapar värde för våra kommuninvånare och bidrar till ett gott och värdigt liv – för alla, oavsett förutsättningar. Vi lägger stor vikt vid tidiga insatser och förebyggande arbete, professionellt och individuellt anpassat stöd. Vi är en lärande arbetsplats - Vi gör varandra bättre genom vårt kvalitetsarbete med fokus på dem vi är till för. Vi är social- och omsorgsförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Simlärare till Parkbadet

Parkbadet är Sandvikens omtyckta och välbesökta bad- och friskvårdsanläggning med ett brett utbud av upplevelser, friskvård och träning. Anläggningen har många tillresande gäster och ligger intill stadsparken i centrala Sandviken. Parkbadet har äventyrsbad med rutschkanor, åtta simbanor, övningsbassäng och hoppbassäng, relaxavdelning, gym och ett café samt stora ytor för gruppträning. Vårt främsta uppdrag är att erbjuda olika former av träning i vatten, simskola och samtidigt vara ett attraktivt äventyrsbad och en komplett friskvårdsanläggning: Vi ska bidra till välmående både för kropp och själ. Kultur- och fritidsförvaltningen har en bred fritidsverksamhet som omfattar Parkbadet, idrott och idrottsanläggningar, friluftsliv, fritidsbank, utomhusbad och mötesplatser för ungdomar. Kulturverksamheten rymmer bland annat Kulturcentrum med bibliotek, konsthall och kulturskola samt flera scener. Till Parkbadet söker vi nu en medarbetare i rollen som Simlärare. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner: - semesterväxling - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Du kommer vara en viktig del av Parkbadets helhet. Vi vill erbjuda ett brett utbud av upplevelser, allt från simskolan, äventyrsbad till gruppträning, och det blir ditt uppdrag att se till att gästerna trivs, känner sig trygga och att det är rent och snyggt överallt. Ditt huvuduppdrag är att vara ansvarig för simskoleverksamheten. Simskolan innefattar planering och undervisning för kommunens barn från förskoleklass till årskurs 4. Undervisningen sker främst i vattnet och förutom målen på simkunnighet jobbar vi även med vattenvana och att det ska vara en rolig och trygg upplevelse för barnen med simskola på Parkbadet. Vi har i samverkan med Kunskapsförvaltningen tagit fram en simkunnighetsplan som är det du kommer att arbeta utifrån. I simskolan har du alltid en kollega som du samarbetar med. Under perioder då ingen simskola förekommer ingår du i badgruppen och arbetar med badbevakning och städning. Som medarbetare på Parkbadet skapar du tillsammans med dina kollegor en välkomnande miljö för badupplevelser, friskvård och träning. En miljö där våra kunder och besökare trivs att vara och gärna kommer tillbaka till. Arbetstiden är främst dagtid och ett visst antal kvälls- och helgskift ingår i tjänsten. KVALIFIKATIONER Du har simlärarutbildning eller annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Det är meriterande om du har en poollivräddarutbildning, pedagogisk utbildning och/eller erfarenhet av att arbeta med att utbilda barn. Som person är du engagerad, serviceinriktad och har lätt för att hantera alla olika sociala situationer. Du har lätt för att samarbeta med andra, är ansvarsfull, kan ta egna initiativ och kan inspirera andra. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT I den här rekryteringen kommer vi att tillämpa fortlöpande urval. Det innebär att du kan bli kontaktad innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan! I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om du har skyddad identitet ber vid dig att inte skicka in din ansökan digitalt via vårt rekryteringssystem. Mer information om hur du istället går tillväga finns på www.sandviken.se/ledigajobb

16 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Data Center CET (drifttekniker) - Electrical

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: One of the world's leading technology company is looking for a Data Center CET (drifttekniker) - Electrical that will join their team who's mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Period: ASAP to 30-06-2024 (full-time), with a possibility of extension. Location: Gävle-area What you'll do Provides escort support for third-party contractors, sub-contractors, vendors, and service providers on site. • Works on tasks (e.g., making rounds, initial assessments on equipment performance) as assigned with supervision. • Perform basic monitoring of the performance of maintenance and operations of equipment (e.g., electrical, mechanical, fire/life safety) within the data center with supervision • Safely assists in providing emergency monitoring and response to various abnormal conditions with supervision, utilizing emergency operating procedures (EOPs). • Take daily operational readings of all electrical equipment through routine rounds/log taking (temperatures, voltages, currents, etc.) • Ability to follow operating procedures (SOPs) for critical environment planned work activities • Energize a cabinet in a Colo • Uninterruptible Power Supply (UPS) preventative maintenance quarterly and annually • System control panel preventative maintenance • Battery preventative maintenance • Fundamental understanding of the National Electrical Code • Previous datacenter experience a plus • Ensure all safety procedures are adhered to while performing work and comply with all physical security procedures and policies • Assist in the troubleshooting, repair and replacement of instrument sensors and calibration. Who you are Experience with electrical systems in a high availability assembly / manufacturing / critical infrastructure environment such as data centers, oil and gas refineries, hospitals, pharmaceutical, manufacturing, or related fields. High school diploma, GED, or equivalent 2+ year(s) work/applied learning experience in technical fields (e.g. automotive, electrical, controls, data center) Able to work a flexible work schedule which could include 12-hour shifts, rotating shifts, 3-, 4-, or 5-day work weeks (most likely working only Mon-Fri) Basic understanding of how to use Microsoft Office applications (Outlook, Excel, Word)   We are Market Partner Market Partner is proud to be an equal opportunity employer. You are welcome to our community regardless of who you are, no matter where you come from, or what you look like.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Montör till utvecklingsenhet

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bli en del av ett spännande bolag som verkar på global nivå och levererar vass teknik till några av Hälsinglands starkaste varumärken?   Om företaget I Söderhamn ligger Rimasters utvecklingsenhet med både produktion och utveckling innanför samma väggar med ca 75 medarbetare. Utöver Söderhamn finns Rimaster på 3 orter i Sverige samt i ytterligare 6 länder i Asien och Europa. Rimaster omsätter över 1 miljard kronor årligen i koncernen. Rimaster är en samarbetspartner och ledande leverantör kring utveckling och tillverkning av kablage, kompletta elsystem, elskåp, elektronik, hytter och mekanik för specialfordon och industriella system. Kunderna är ofta världsledande produktägare inom sin bransch – exempelvis specialfordon för materialhantering, gruvbrytning, skogsbruk och jordbruk samt applikationer inom industriautomation.   Montör Som montör hos Rimaster kommer du vara en del av produktionen och din främsta uppgift blir att tillverka elsystem, kablage och elektronik för några av världens mest omtyckta och avancerade specialfordon och maskiner. Produktionen består idag av olika avdelningar från inleverans, kabeltillverkning, kretskortslödning, reparation kretskort & elektronik, intern plock/order hantering, montage elsystem, testning, packning och utleverans. Arbetsuppgifter Montering av elsystem & elektronik Test av elektronik Lödning Reparation av elektronik Tillverkning av kablage Lager (in- & ut-leverans) För att lyckas i rollen ser vi att du bör Ha god kunskap i svenska och engelska, tal och skrift Meriterande är det om du har erfarenhet av Ritningsläsning Lödning Montage Elektronik, El, Kablage Är du en ansvarstagande person som värderar noggrannhet högt och är ödmjuk inför nya utmaningar? Då kan det här vara rätt jobb för dig. Vi ser fram emot din ansökan. Placeringsort: Söderhamn Tillträde: Efter överenskommelse I den här rekryteringen tar vi hjälp av Hälsinglands Rekrytering, frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Simon Lindqvist, 076-800 11 09 eller [email protected] Har du inget CV men vill söka tjänsten? Ring Simon – 076 800 11 09

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Kundservice inom Telekombranschen, start 4 juni

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa med oss på Xzakt på uppdrag av ett av landets mest ledande telekomföretag! 🚀 Det innebär att du arbetar med att ta emot inkommande samtal för att hjälpa våra privatkunder över telefonen. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i världsklass. 🌈 Ärenden kan vara kopplat till telefoni, abonnemang, fakturafrågor, teknisk support, nummerflytt med mera. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: 🏆 Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. 📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. 👥 En stark gemenskap. 🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som julbord, företagsfester och mer. 💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: 🎓 Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad). 💬 Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor. ✍️ Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. 💻 God datorvana. 🛑 Ha ett rent brottsregister. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstat: 4 juni Arbetstider: Varierande och schemalagda mån-fre kl. 8.30-18.15 Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning. Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Sjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iMellansverige I din roll som sjuksköterska inomneurologi omfattar ditt arbetedeltagande i såväl behandling, diagnostik, prevention som rehabilitering. Du vårdar patienter med större övervakningsbehov där det görs tätare kontroller samt patienter med andra symptom som behöver utredas, bedömas och behandlas. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från neurologi eller medicin. Meriterande är erfarenhet från MAVA eller AVA. Var:Mellansverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-06-17 - 2024-07-21 Arbetstider:Treskift, efter verksamhetens behov.A-tur: 06:45-15:00 (rast 45 min)C-tur: 13:30-21:30 (rast 30 min)Natt: 21:00-07:00 Journalsystem:MeliorSista ansökningsdag:Löpande Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Sjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iMellansverige I din roll som sjuksköterska på ortopediskavdelning kommer duvårda patienter med akuta skador eller besvär i rörelseapparaten. Det kan handla om ryggsmärtor, traumatiska frakturer eller multitrauman med flera olika frakturer och skador. Patienter vårdas inför planerade eller akuta operationer. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver detKrav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från ortopedivård. Var:Mellansverige Omfattning: 50% Tidsperiod:2024-06-17 - 2024-07-07 Arbetstider:dagar, kvällar och nätter. Journalsystem:MeliorSista ansökningsdag:2024-05-22 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Sjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iMellansverige Som sjuksköterska på hjärtintensiven vårdar du patienter med instabila kardiologiska sjukdomar så som STEMI, arytimer och hjärtsvikt och du tolkar också ambulans-EKG.Du leder omvårdnadsarbetet i team tillsammans med undersköterkan och arbetar tätt tillsamman med specialist läkare och där är viktigt att du person tar stort ansvar och har en god samarbetsförmåga. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det. Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från HIA eller kardiologi. Goda kunskaper inomEKG-tolkning så som STEMI och arytmier. Var:Mellansverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-07-29 - 2024-09-01 Arbetstider:Schema efter verksamhetens behov.A-tur 0645-1530C-tur 1400-2200H-tur 1000-1800Natt 2130-0700 Journalsystem:Melior, Elvis, Lifecare och Swedeheart.Sista ansökningsdag:Löpande Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Är du vår nästa glasshjälte? Vi söker en direktsäljare med B-körkort

GB-Grossisten i Ljusdal är ett företag som funnits i Hälsingland i flera decennier. Vi har under alla dessa år försett hälsingar med smaskiga glassnyheter. För några år sedan då Varsego anslutit sig till oss, utökades vårt sortiment till så mycket mer än bara glass där vi nu säljer produkter från flera stora och marknadsledande varumärken som t ex Coca-Cola, Red Bull, Carlsberg, Mondelez, Fazer, Bonjour och många fler. Som direktsäljare hos oss utgår du från vårt kontor och lager i Ljusdal. Du blir tilldelad en körtur efter ett geografiskt område i Hälsingland där du tillsammans med utesäljare ansvarar för dina kunder. Om dig Vi lägger störst vikt vid personliga egenskaper, men söker dig som alltid har en positiv attityd mot såväl kunder som kollegor. Stresstålighet och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper du bör besitta, då det kan bli hektiska dagar med mycket att göra. Du samverkar dagligen med direktsäljare, innesäljare, lagerpersonal och chefer. Din förmåga att sätta kundens upplevelse i främsta rummet blir väldigt viktig hos oss. I ett gott samspel med dina kollegor ger du svårslaget kundbemötande och yttersta service till Varsego och GB Glace:s kunder. Om oss Vi är en ganska liten arbetsplats med ett fåtal tillsvidareanställda i Ljusdal, därför är det viktigt för oss att ha ett öppet och roligt arbetsklimat där alla trivs på jobbet, är ansvarstagande och bidrar tillsammans. Sommaren är vår absoluta högsäsong och då ansluter fler säsongsanställda till oss. Då kan det ofta bli hektiska dagar med många kunder att tillgodose med glass, dryck och annat gott. Vår personalgrupp är väldigt varierad med personer i olika åldrar, kön och bakgrunder. Vi har därmed högt i tak, främjar mångfald och lägger stor vikt vid att dels ha kul på jobbet, men också känna en yrkesstolthet med det vi levererar till kund. Vi är samägda med GB-grossisten i Norrbotten och samverkar därför även med dem i olika former. Arbetsuppgifter: Ansvar för din egen bil samt last Leveranser till kunder på din körtur Merförsäljning på plats hos kund (s.k. direktförsäljning) Krav B-körkort eller C-körkort Stresstålighet och en positiv inställning Ett brinnande intresse för service och/eller försäljning Ansökan Maila CV och personligt brev till Malin senast den 31 maj. Anställning gäller med start omgående, t. o. m. 31 augusti. Intervjuer sker löpande. Det finns även goda förutsättningar till att få tillsvidareanställning efter sommaren.

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024