Socialsekreterare till enhet stöd och försörjning

Välkommen till Alingsås! Här hittar du en välbevarad stadskärna och en levande landsbygd med vacker natur. Med goda pendlingsmöjligheter är det också nära till Göteborgs storstadspuls och resten av Västsverige. Över 42 000 invånare och nära 4 000 medarbetare gör Alingsås till kommunen som är tillräckligt stor för att driva utveckling och tillräckligt liten för att du själva ska kunna vara med och påverka. Tillsammans skapar vi Alingsås! Socialförvaltningens arbete omfattar myndighetsutövning och utförande för målgrupperna barn och unga, personer med beroendeproblematik, personer med psykisk ohälsa, personer i behov av försörjningsstöd samt stöd på grund av våld i nära relation. Förvaltningen är indelad i avdelning vuxna, avdelning unga, avdelning stöd och arbete samt avdelning administration. Vi har ett processorienterat arbetssätt där samverkan, utveckling och ständiga förbättringar leder oss framåt. På enhet stöd och försörjning finns sammanlagt elva socialsekreterare som arbetar med att utreda och bedöma rätten till försörjningsstöd och ekonomiskt bistånd. I receptionen som också tillhör enhet stöd och försörjning, finns tre socialadministratörer. Vi har en enhetschef, en 1:e socialsekreterare, en boendesekreterare och en tjänst för vräkningsförebyggande arbete, hyresgarantier samt budget och skuldrådgivning. I vårt " Mottag" arbetar tre av våra elva socialsekreterare med alla nybesök och i vår "Motivationsgrupp" arbetar åtta socialsekreterare med de löpande försörjningsstödsärenden. I motivationsgruppen arbetar man med klienter som är aktuella för ekonomiskt bistånd mer än fyra månader. Nu pågår det ett utvecklingsarbete tillsammans med kommunens arbetsmarknadsenhet där vi tillsammans försöker att hitta effektiva arbetsmetoder för att främst få individer med långvarigt försörjningsstöd ut i egen försörjning. I tjänsten ingår mycket samverkan både internt och externt kring den enskilde klienten för att tillsammans med klienten hitta rätt egen försörjning. Vi har infört e-ansökan för åter-ansökningar och kommer inom kort att göra det möjligt med nyansökningar via e-tjänst och flera digitala möjligheter ses över. Nu blir en tjänst ledig i " Motivationsgruppen", när en av socialsekreterarna byter tjänst och blir 1:e socialsekreterare för arbetsgruppen. ARBETSUPPGIFTER Vi kan erbjuda dig ett självständigt, omväxlande och meningsfullt arbete där du kan göra skillnad för den enskilde. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp med ett riktigt gott arbetsklimat med engagerade, stöttande och initiativtagande arbetskamrater med en stor portion humor. Du arbetar till stor del i tät kontakt med dina klienter och dina medarbetare samtidigt som du har möjlighet att planera ditt arbete självständigt. I tjänsten ingår extern handledning och friskvård, samverkan med andra enheter och verksamheter, både internt och externt. Utreda och handlägga ekonomiskt bistånd. Du och dina kollegor arbetar tillsammans med att utreda och bedöma rätten till försörjningsstöd med klienten i fokus. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen eller likvärdig högskoleutbildning. Erfarenhet av myndighetsutövning och ekonomiskt bistånd är önskvärt. Du är väl förtrogen med juridiken kring myndighetsutövning samt socialtjänstlagen och dess ansvarsområden. Väl insatt i handläggningsprocessen med dokumentationen som krävs. Du har erfarenhet av socialt arbete och gillar att arbeta med klienten i olika former av förändringsprocesser. För att lyckas i rollen har du lätt för att samarbeta både med interna och externa samverkanspartners, du är flexibel, noggrann och ansvarstagande. För att trivas i rollen tror vi att du är van att ingå i en arbetsgrupp med gott arbetsklimat och stöttande kollegor. Du drivs av att se arbetet med klienten drivas framåt samt se den enskilde individen utvecklas och lyckas i sin strävan mot att nå egenförsörjning. ÖVRIGT På https://www.alingsas.se/naringsliv-och-arbete/jobb/vart-erbjudande-2/ kan du läsa mer om vårt erbjudande till dig. För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Visma Recruit. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vill ej ha kontakt med försäljare eller rekryterings- och bemanningsföretag.

28 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
NearYou söker en affärsdriven konsultchef till Vårgårda/Herrljunga

Tjänstebeskrivning Vi växer och behöver förstärkning! Den platsen vill vi fylla med en driven, affärsinriktad och engagerad kollega som kan vara med och bidra till bolagets fortsatta framgång. I rollen som konsultchef på NearYou kommer du ha ett varierande och utvecklande arbete där kund, konsult och kandidat står i fokus. Det är en bred och spännande roll där du som person skall drivas av mötet med nya människor. Du har ett helhetsansvar när det kommer till personaluthyrning och då kunden står i fokus är det viktigt att se till helheten, bygga starka relationer och förstå kundens behov och därmed skräddarsy vårt erbjudande. Nästa steg är att matcha rätt person till rätt tjänst. Det gör du genom annonsering, personliga intervjuer, referenstagning och aktiv uppbyggnad av kandidatnätverk. I tjänsten ingår även avtalsskrivning, introduktion och uppföljning där din uppgift är att coacha och utveckla våra medarbetare. Kvalifikationer För att du skall trivas i din roll hos oss är det viktigt att du är en lagspelare. Vi ställer upp för varandra och ser samarbete som en självklar del av vår vardag. Samtidigt skall du vara van att arbeta självständigt och känna dig trygg med att fatta egna beslut. Då vi arbetar med människor är det viktigt att du är flexibel och kan agera utefter varje enskild situation. Det är viktigt att du är systematisk och strukturerad i ditt arbetssätt. Som person tror vi att du har en naturlig förmåga att skapa relationer med nya människor och det personliga mötet är det som driver dig framåt. Du trivs i ett högt tempo där service och kvalité är viktigt för dig. Vidare bör du inte se några hinder när det kommer till administration då detta blir en del av processen. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från liknande arbeten samt högskoleutbildning men inget som vi ställer som ett krav. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du som söker skall ha körkort och tillgång till bil. Är det du som är vår nya kollega? Då vill vi att du tar chansen att söka redan idag. Urval och intervjuer görs löpande och tillsättningen kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. För frågor om tjänsten kontakta gärna Sofie Åkerberg på tel. 0735-35 35 80 Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en föränderlig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Platschef

Brixly är på en tillväxtresa och för att lyckas med vårt uppdrag söker vi nu fler Brixare. Vi har en stark intern kultur där vår samlade kunskap och yrkesskicklighet garanterar högsta möjliga kvalitet på det jobb vi utför och de lösningar vi tar fram. Tillsammans är vi branschens starkaste lag – det är vi som gör jobbet, varje dag, för våra kunder. Vi är alla Brixare. Just nu söker vi en platschef till vår entreprenadserviceverksamhet i Alingsås. Som platschef på entreprenadservice i Alingsås har du ansvar för projekt upp till 50 miljoner årligen. Du har det övergripande ansvaret för projekten och ansvarar för genomförandet, personal, arbetsmiljö, administration och ekonomi. Brixly arbetar mot såväl privata som kommunala beställare, hos oss kommer du ansvara för ett större projekt eller flera mindre parallella projekt samtidigt. DIN PROFIL För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll, men viktigast av allt är din inställning och din personlighet. Du har en bred byggkunskap i ryggen och erfarenhet av att ha personal- samt ekonomiansvar. Som person är du lösningsorienterad och drivs av att leda och entusiasmera dina medarbetare. De administrativa delarna av rollen ser du som en självklarhet precis som säkerhet på arbetsplatsen vilket du prioriterar och sätter främst i dina projekt. Som den vana relationsbyggare du är har du självklart alltid ett personligt bemötande och affärsmässigt tänk när du träffar kunder och samarbetspartners till Brixly. God datavana och erfarenhet från branschens olika system, körkort samt goda kunskaper i svenska är ett krav. Ett starkt lokalt kontaktnätverk är meriterande då rollen kommer med ett visst säljansvar. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placerad på Brixlys lokalkontor i Alingsås. Din arbetsplats växlar mellan vårt kontor och aktuella projekt. Tillträde enligt överenskommelse. KORT OM BRIXLY Brixly är ett värderingsdrivet byggföretag. Vi utgår från tre ord: laganda, ansvar och personlighet. De ger oss riktning och mening på vår resa framåt. Vi är branschens starkaste lag, vi tar ansvar för varandra och andra och vi är enkla och tydliga oavsett roll; som partner, kollega och arbetsgivare. Vi är ett byggföretag med strax under 500 anställda. Koncernens omsättning uppgick 2023 till 2,9 miljarder. Säte är i Mölndal. ANSÖKAN Vi ser fram emot din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Senast den 28 juni 2024 vill vi få din ansökan. Sök via Jobba med oss på brixly.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Kenneth Ploghed, Affärsområdeschef Entreprenadservice, [email protected] alt. 0701-89 01 50 Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med rekryterare samt säljare av annons- eller bemanningslösningar.

28 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Socialsekreterare till Enhet barn och unga

Välkommen till Alingsås! Här hittar du en välbevarad stadskärna och en levande landsbygd med vacker natur. Med goda pendlingsmöjligheter är det också nära till Göteborgs storstadspuls och resten av Västsverige. Över 42 000 invånare och nära 4 000 medarbetare gör Alingsås till kommunen som är tillräckligt stor för att driva utveckling och tillräckligt liten för att du själva ska kunna vara med och påverka. Tillsammans skapar vi Alingsås! Socialförvaltningens arbete omfattar myndighetsutövning och utförande för målgrupperna barn och unga, personer med beroendeproblematik, personer med psykisk ohälsa, personer i behov av försörjningsstöd samt stöd på grund av våld i nära relation. Förvaltningen är indelad i avdelning vuxna, avdelning unga, avdelning administration och avdelning stöd och arbete. Vi har ett processorienterat arbetssätt där samverkan, utveckling och ständiga förbättringar leder oss framåt. Socialförvaltningen är inrymd i en gammal karamellfabrik, en luftig tegelbyggnad från 1888. De olika enheterna inom socialförvaltningens avdelningar sitter samlade i dessa trevliga lokaler, vilket gör att vi lätt kan ha ett berikande samarbete. Hos oss har vi fasta arbetsplatser, där majoriteten också har ett eget kontorsrum. Vi har nära till Nolhaga slott med omgivande park samt Mjörns strand. Alingsås är en cykelvänlig stad där du enkelt tar dig runt på våra tjänstecyklar. Vi har också en väl underhållen bilpark för längre resor. Kommer du med egen bil till oss har du gratis parkering utanför kontoret och det finns goda pendelförbindelser till Alingsås. Vi har reflektionstid inlagd varje vecka. I vår lunchmatsal har vi en cafévärd som bidrar med det där lilla extra. När du börjar hos oss så erbjuder vi dig : · Gedigen introduktion efter vårt introduktionsprogram anpassat efter dina behov · God arbetsgemenskap · Flexibel arbetstid · Kompetensutveckling · Möjlighet att delvis kunna arbeta på distans · Friskvårdsbidrag, vilket du t.ex. kan nyttja på motionscentret i vår byggnad. · Möjlighet att växla in din semesterersättning till extra lediga dagar Avdelning Unga innefattar fem enheter som består av två utredningsenheter, familjestöd, familjerätt och familjehem. Enheterna Barn & Unga består av två utredningsgrupper samt ett gemensamt mottag och metodstöd. Vår målgrupp omfattar barn och ungdomar i åldrarna 0-18 år och deras föräldrar. På enheterna arbetar vi aktivt med arbetsmiljö, trivsel, allas delaktighet och kompetensutveckling. Som en del i detta utökar vi kraftigt antalet utredande socialsekreterare och därmed har du nu chansen till att ingå i en arbetsgrupp som verkligen är något utöver det vanliga när det gäller genuin trivsel, omtanke, prestigelöshet och kompetens! Sedan 2020 genomsyrar Signs of Safetys förhållningsätt och metoder allt vårt arbete. Läs gärna mer på www.signsofsafety.net Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Inom enheten Barn & Unga arbetar vi i kvalificerat mottags-, utrednings- och uppföljningsarbete enligt gällande lagstiftning. Vi har ett genomgripande lösningsfokuserat förhållningssätt där vi använder Signs of Safety som metod och som självklar grund i arbetet. Dokumentation sker enligt BBiC. I din roll möter du barn, unga och familjer på socialkontoret och i olika miljöer där barnen har sin vardag. I nätverksmöten ses vi tillsammans med de viktiga personer som finns kring familjen privat och professionellt. Vi har en nära samverkan både med kollegor inom kommunen och med samverkanspartners inom olika verksamhetsområden ute i samhället. Inom enheten har vi nära, tillgängliga och stödjande chefer och arbetsledning. Vi har metodhandledning enskilt och i grupp samt medhandläggarskap vid behov. Vi har även regelbunden extern processhandledning. Vi arbetar aktivt med kompetensutveckling genom fortbildningsprogrammet Yrkesresan via GR. Vår metodstödjare och våra tre 1:e socialsekreterare säkerställer vår metodutveckling samt omvärldsbevakning. Hos oss tror vi på en gedigen och bra introduktion. Som nyanställd får du ett tryggt omhändertagande genom vår metodstödjare enligt ett väl utarbetat introduktionsprogram, anpassat efter dina behov och som pågår över tid. Din 1:e socialsekreterare är ett viktigt stöd och ni har kontinuerlig handledning, både som nyanställd och fortsatt. Som nyanställd inom avdelning unga erbjuds du en tredagars internutbildning i Signs of Safety. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen och erfarenhet av arbete med barn och unga. Arbetsuppgifterna innebär dokumentation inom myndighetsutövning och du behöver därför tycka om att skriva och behärska det svenska språket väl i tal och skrift. Vi förutsätter att du vill ingå i en dynamisk gruppgemenskap där vi arbetar kreativt tillsammans. B-körkort är ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT På https://www.alingsas.se/naringsliv-och-arbete/jobb/vart-erbjudande-2/ kan du läsa mer om vårt erbjudande till dig. För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker. Vi har endast möjlighet att ta emot ansökningar via Visma Recruit. Vi har gjort våra val av annonskanaler och vill ej ha kontakt med försäljare eller rekryterings- och bemanningsföretag.

28 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Semestervikarie Personlig Assistent, Alingsås

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jag är en kvinna på 41 år som behöver hjälp med det mesta i mitt hem eller där jag befinner mig. Arbetstiden är dygn med sovande jour och ibland jobbar du dubbelt med en kollega. Jag är för det mesta bara nöjd med att ta det lugnt och vara ute i solen när det är varmt nu på sommaren. Söker en kvinnlig assistent i liknande ålder som mig, ansvarsfull och social. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. AnnonsID: 238085

28 maj 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024
Vice President of Engineering

VP- Engineering/ Teknisk Chef och Förändringsledare   Steeltech – en spännande dynamisk arbetsplats där samarbete, hantverk och innovation är kärnan i allt vi gör. Hos oss blir du en del av ett engagerat team som strävar mot samma mål: Att vara kundens första val. Just nu upplever vi en tillväxt och känner att mycket av produktionen kommer tillbaka till Sverige i största allmänhet.   Din roll Som Teknisk Chef hos oss kommer du att ha en central roll ioch ingår i ledningsgruppen, du kommer att säkerställa att vår tekniska avdelning uppfyller alla krav på produktsäkerhet, prestanda, kvalitet och lagefterlevnad.   Du ansvarar för att driva projekt från start till mål och säkerställa att våra produkter utvecklas och levereras med högsta standard. Du kommer även att ansvara för våra processer och bistå affären med projektkalkyler och offertunderlag, kund och leverantörsmöten mm   Huvuduppgifter: Säkerställer teknisk kravuppfyllnad avseende lagar, produktsäkerhet och kvalitet. Tar fram processer för produktkalkyler, offertunderlag och efterkalkyl Genomför och leder kundprojekt från kontraktsgenomgång till leverans. Upprättar smarta porcesser och följer upp projektbudgetar och tidsplaner. Driver produktutveckling av både befintliga och nya produkter, -hårdvara och mjukvara Följer gällande standarder, lagar och direktiv. Personalansvar Ingår i bolagets ledningsgrupp, beredd att hoppa in som vVD när VD är på tjänsteresor.  Upprättar och fastställer utvecklingsplaner, investeringsbehov  Genomför utveckling av teknikfunktionen - teknikavdelningen    Din profil: Ingenjör Förändringsledare, viktig att du har lett förändringar och får med dig personalen Produktionsteknisk kunskap och erfarenhet. Mycket god samarbetsförmåga. Erfarenhet från ledande befattning, budget, personaluppföljning, utveckling, rekrytering Industriell erfarenhet, van att arbeta med inköp, konstruktörer, produktionschef, logistik Du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift och behärskar engelskan på affärsnivå. Vi söker dig som är energisk, driven och vill vara med och utveckla SteelTech till nästa nivå och växa med oss. Vi tror att du har en stark analytisk förmåga samt är kommunikativ, pedagogisk och ansvarstagande. Du gillar att ha många kontaktytor, vara synlig i organisationen och tycker om att saker blir rätt från början, så noggrannhet och hjälpsamhet är något som ligger dig varmt om hjärtat. Som person tror vi att du är prestigelös, engagerad, noggrann, hjälpsam och affärsorienterad.   Varför Steeltech? På Steeltech blir du en del av en framtidsinriktad och innovativ arbetsplats där din expertis värderas högt. Här får du möjlighet att leda och forma den tekniska utvecklingen samtidigt som du arbetar i en miljö som främjar samarbete, hållbarhet och personlig utveckling. Vi har en riktigt fin företagskultur där vi hjälps åt, är professionella och har kul på jobbet.   Är du redo för en spännande utmaning, tillväxt och vill vara med och forma framtiden med oss? Ansök idag och bli en del av Steeltech-teamet!   Ansökan Ansök gärna så snart du kan då vi har ett löpande urval. I denna rekrytering samarbetar vi med Greensearch & Selection AB. Vid eventuella frågor, kontakta gärna Carl-Rafael Fredson på Green Search via mail: [email protected] eller telefon: 0703-817080   På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar eller CV via mail, använd gärna länken.    Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Steeltech Steeltech har en imponerande verksamhet inom produktutveckling, hållbarhet och tillverkning av högkvalitativa produkter i rostfritt stål för restaurang, livsmedelsindustrin och legotillverkning. Omsätter ca 100 milj, +50 anställda och växer. Vår unika erfarenhet har lett till produkter som inte bara är användarvänliga utan även bidrar till en minskad förbrukning av el, ånga, vatten och diskmedel. Hos oss är hållbarhet en livsstil, och våra produkter är skapade med detta i åtanke. Våra produkter tillverkas lokalt i vår fina fabrik i Alingsås, där vi är specialister på bearbetning av rostfritt stål. Vårt designteam skapar produkter som uppfyller våra kunders högsta krav på funktionalitet, kvalitet och prestanda. Steeltech står för "Made in Sweden" med en tydlig inriktning på hållbarhet. Företaget grundades 1998 som en spinn-off från Electrolux i Alingsås. 2021 gick Lindeblad Technology in som en delägare i bolaget, och Steeltech är nu starkare än någonsin. Vår gamla hantverkstradition från 1940-talet lever vidare i allt vi gör. Idag som en Excellence Partner till Electrolux Professional är vi också stolta över att erbjuda våra kunder en ännu bredare och bättre service. Varmt välkommen !

28 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Fotvårdsterapeut/undersköterska till Vårdcentralen Centrum Alingsås

Vi är Bräcke diakoni, en av Sveriges största idéburna aktörer inom vård och omsorg. Vi har över 50 verksamheter inom hälso- och sjukvård, funktionshinder och äldreomsorg. Som idéburen stiftelse har vi inga ägare och drivs först och främst av viljan om att göra skillnad, snarare än ekonomisk vinst. Vi vill göra hela samhället lite medmänskligare. På det viset är vi lite speciella. Idag är vi ca 1200 medarbetare och fortsätter växa och utvecklas. Vårdcentralen Centrum i Alingsås erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning samt olika typer av specialistmottagningar som astma/KOL-, diabetes- och hypertoni. Inom verksamheten finns även BVC. Vi arbetar också nära Bräcke Rehabmottagning Alingsås och kan där erbjuda fysioterapeut och arbetsterapeut.  Vi söker nu en fotvårdsterapeut/undersköterska för en delad tjänst. En tillsvidareanställning för dig som vill arbeta i en kreativ miljö där du kan inspirera – och inspireras!   Arbetsuppgifter Som fotvårdsterapeut hos oss tar du emot patienter/kunder på Vårdcentralen samt gör hembesök. Vi har ett nära samarbete med HSV och flera boenden dit vi gör besök. Dina arbetsuppgifter som undersköterska kommer främst att vara provtagning, mottagningsarbete och assistans vid läkarbesök och operationer. Du kommer att arbeta såväl självständigt som i team med övriga personalkategorier på vårdcentralen. Tjänsten kommer at vara delad mellan båda dessa uppdrag. Kvalifikationer Du som söker är utbildad medicinsk fotteapeut samt undersköterska med bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Erfarenhet av laboratoriearbete och mottagningsarbete på vårdcentralen är meriterande. Du har god samarbetsförmåga och kan lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att trivas i tjänsten ser vi att du är engagerad, flexibel, har initiativförmåga och ett gott bemötande mot såväl patienter som kollegor. Med en god samarbetsförmåga bidrar du till ett gott arbetsklimat och du trivs med att arbeta både självständigt såväl som i team Villkor Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad 80% men omfattningen kan diskuteras. Tillträdesdatum kommer vi överens om tillsammans. Ansökningar behandlas löpande så tveka inte att skicka in din ansökan snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.

28 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
💸Jobba som Teamleader inom Telemarketing 💸

Lingon är ett utav Sveriges största företag inom telemarketing. Vi driver flertalet callcenter runtom i landet och söker nu dig som har erfarenhet av telefonförsäljning sen tidigare som vill vara med och starta upp ett nytt callcenter i din stad där du axlar ansvaret för ledarrollen. Vi söker dig som har jobbat med telefonförsäljning mot konsumenter eller företag med ett bra track record. Erfarenhet av att sälja abonnemang är extra meriterande. Vad vi erbjuder: Hög Grundlön + Provision på teamets och egen försäljnings Arbetstider 09.45 - 19.00 Måndag - Fredag Eget kontor i din stad där du styr och är chef Frihet under ansvar Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Är ansvarstagande och ordningsam Klarar av att visa vägen genom att sälja själv Du har pondus och klarar av att prata framför folk Du är respektingivande Har du jobbat med telefonförsäljning och känner att du är redo att ta nästa steg i karriären? Vi har endast 1 ledig chefs tjänst i din stad så passa på att sök du med! Ansökningar hänvisas via mail till: [email protected]

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Undersköterska till Vårdcentralen Centrum Alingsås

Vi är Bräcke diakoni, en av Sveriges största idéburna aktörer inom vård och omsorg. Vi har över 50 verksamheter inom hälso- och sjukvård, funktionshinder och äldreomsorg. Som idéburen stiftelse har vi inga ägare och drivs först och främst av viljan om att göra skillnad, snarare än ekonomisk vinst. Vi vill göra hela samhället lite medmänskligare. På det viset är vi lite speciella. Idag är vi ca 1200 medarbetare och fortsätter växa och utvecklas. Vårdcentralen Centrum i Alingsås erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning samt olika typer av specialistmottagningar som astma/KOL-, diabetes- och hypertoni. Inom verksamheten finns även BVC. Vi arbetar också nära Bräcke Rehabmottagning Alingsås och kan där erbjuda fysioterapeut och arbetsterapeut.  Vi söker nu en ny undersköterska för tillsvidareanställning som vill arbeta i en kreativ miljö där du kan inspirera – och inspireras! Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter som undersköterska kommer främst att vara provtagning, mottagningsarbete och assistans vid läkarbesök och operationer. Du kommer att arbeta såväl självständigt som i team med övriga personalkategorier på vårdcentralen. Kvalifikationer Du som söker är utbildad undersköterska med bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Erfarenhet av laboratoriearbete och mottagningsarbete på vårdcentralen är meriterande. Du har god samarbetsförmåga och kan lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att trivas i tjänsten ser vi att du är engagerad, flexibel, har initiativförmåga och ett gott bemötande mot såväl patienter som kollegor. Med en god samarbetsförmåga bidrar du till ett gott arbetsklimat och du trivs med att arbeta både självständigt såväl som i team Villkor Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad 100% men omfattningen kan diskuteras. Tillträdesdatum kommer vi överens om tillsammans. Ansökningar behandlas löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag

28 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Vi behöver bli fler i vårt fantastiska team!(Erfarenhet är ett krav)

Erfarenhet är ett krav!!!! Vi söker dig som vill arbeta med service och som har lätta för att samarbeta med människor. Som restaurangbiträde arbetar du mestadels inom servering, men kan även ha arbetsuppgifter som innefattar disk, städning och enklare portionering. - Vill arbeta med service och har en god känsla för kundrelationer - Är noggrann och ordningsam - Engagerad i ditt arbete och har bra stresstålighet - Ge alla gäster en unik upplevelse och god service - Kommunicera och samarbeta med köket - Delta i planering , arrangemang av kampanjer - Viss städ och disk Välkommen med din ansökan!

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024