Lediga jobb i Falun

Sök totalt 335 lediga jobb i Falun

Kickstarta din karriär som nyexad ingenjör

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en nyexaminerad (upp till 2 år) material- eller maskiningenjör med ett öga för precision och skärpa? Vill du utveckla mät- och testmetoder för metaller och delar Moraknivs intresse att skapa världens skarpaste knivar. Då är det här KTP-projektledaruppdraget* helt rätt för dig! Morakniv är ett starkt varumärke som förknippats med förstklassiga knivar över hundra år. Idag är det ett modernt hållbart företag, och är en symbol för svenskt hantverk och tradition. All produktion sker i Mora där man tillverkar högkvalitativa och funktionella knivar för olika ändamål. Morakniv, tillsammans med Högskolan Dalarna, startar ett utvecklingsprojekt med målet att producera knivar för ett hållbart livslångt användande och ägande. Ny toppmodern labbutrustning finns och det är dags för labbet att bli en integrerad del av produktion. I labbet ska tester och utvärderingar ske gällande egenskaper som tex eggens skärpa, stålets kvalitet och övergripande prestanda. Ditt uppdrag som KTP-projektledare* Uppdraget går ut på att bygga upp metoder och processer för Moraknivs materiallabb. Ditt uppdrag som projektledare kommer vara att integrera labbet i produktionsprocessen med effektiv användning av maskiner och utrustning.  Det innebär tex utveckling av mät- och testmetoder, materialprestanda och kunskapsöverföring till övrig personal. Labbet ska bli en naturlig del av företagets hållbarhets- och utvecklingsarbete i fråga om materialval, konkurrenttester och nya innovativa produkter och tjänster. Dessutom blir du delaktig i ett pågående forskningsprojekt. Då projekt är ett samarbete med Högskolan Dalarna, som har mycket god expertis inom materialteknik och materiallära, får projektledaren och företaget tillgång till coaching, resurser och forskningsnära kompetens genom hela projekttiden. Tillsammans löser ni uppdraget - att förbättra knivarnas prestanda och skapa mer hållbara produkter.   Är du personen vi söker? Vi söker en nyligen examinerad, ingenjör inom materialteknik eller annan inriktning som företaget bedömer likvärdigt. Minimikrav är att du har genomgått kurser inom metalliska material. Du är lyhörd för andras input och har förmåga att se samband som kan leda till förbättringar. Du blir en del i ett team som arbetar mot gemensamma mål, så både samarbetsförmåga och att vara självgående är viktigt i den här rollen. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom industrin och producerande företag samt projektledarskap. Meriterande är även om du kan kommunicera på engelska. Vad är KTP (Knowledge Transfer Partnerships*)? KTP är en samverkansmodell mellan näringsliv och högskola som skapar utbyte av ny kunskap åt båda hållen. Vi erbjuder ett utmanade projekt till en nyexaminerad akademiker (max 2 år), hos ett företag där man får använda sina kunskaper i praktiskt. Du är projektledaren men får stöd av coacher, både från akademin och näringslivet. Det är inte ett vanligt jobb, det är en resa av personlig och professionell tillväxt. Du får möjligheten att ta första klivet i din karriär, personlig utveckling, arbetslivserfarenhet och ett nytt nätverk. Detta projekt ingår i Kompetenskraft Dalarna som medfinansieras av ERUF och Region Dalarna. Läs mer om KTP på Högskolan Dalarnas webbbsida Om anställningen Anställningen är en visstidsanställning, 100%, planerad att pågå till 13 dec 2024, med önskan om snarast möjligt tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är på Högskolan Dalarna med placering hos företaget Morakniv i Mora. För rätt person finns möjlighet att göra en egen personlig resa på företag. I Mora erbjuds en harmonisk balans mellan arbetslivet och fritid, då det finns ett rikt kulturliv och unika naturmöjligheter inpå knuten. Om rekryteringen Vi kommer i denna rekrytering att beakta den som efter en kvalitativ helhetsbedömning bedöms ha de bästa förutsättningarna för att fullgöra uppgifterna i anställningen. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och vi använder oss av kompetensbaserad metodik genom hela rekryteringsprocessen. Intervjuer kan komma ske både digitalt och fysiskt. Ansök! Du ansöker via vår webbplats senast 2024-05-29. Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev samt examensbevis. English - Our can find the jobad in english on our webbsite, Career Opportunities Vill du veta mer: Högskolan Dalarna: Ulrika Ebenhard, 0730-564 028 Morakniv. Mats Östling, 070-314 69 10

16 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Driver du eget men längtar efter att bli anställd som massör?

Är du utbildad massör och vill arbeta i ett härligt team? Vår kund HeLi Sporthälsa AB expanderar och det kan vara just dig de söker! HeLi Sporthälsa AB startade för 20 år sedan och har för närvarande fem anställda och söker nu ytterligare en tillgång till deras team, en självgående medarbetare på heltid, deltid eller på timmar som gärna har erfarenhet av att driva eget! Företagets säte finns i Säter med filial i Falun, Dalarna. På praktiken arbetar de med olika manuella terapier och tekniker, bland annat LPG Endermologie och laserbehandlingar. Att ha kunskap kring dessa är ett stort plus. Arbetet är förlagt på dagtid kl. 8–17 samt en kväll i veckan som du schemalägger själv, företaget använder Bokadirekt till sina bokningar. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav för att vara aktuell för tjänsten då du kan komma att ha massageuppdrag både på företag och på praktikerna i Säter och Falun. Tillträde sker efter överenskommelse så snart vi har hittat rätt person för tjänsten och sträcker sig tills vidare. Fast månadslön, försäkring, milersättning och semesterlön erbjuds. Din profil Vi söker dig som är en självgående och flexibel lagspelare och en härlig tillgång till teamet. Krav för att vara aktuell för tjänsten är en godkänd yrkesutbildning från en skola som är godkänd hos Kroppsterapeuternas yrkesförbund samt körkort och tillgång till egen bil. Att ha erfarenhet av att driva eget är starkt meriterande men inte ett krav. Tjänsten inleds med en 6 månaders provanställning där du är anställd av oss på StudentConsulting för att efter provanställningen ha chans till en tillsvidaretjänst direkt hos HeLi Sporthälsa AB. Känner du att detta är någonting för dig och att du kan vara den vi söker? Varmt välkommen in med din ansökan, vi rekryterar löpande och tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt person! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Teamledare/Säljledare

Om företaget Dalarnas Takmontage, baserade i Falun, har sedan 2017 utfört takrenoveringar och solcellsinstallationer runt om i Dalarna. Som ett lokalt företaget inom tak och solceller levererar vi alltid kvalité enligt kundernas förväntningar. Detta kan vi garantera p.g.a vår långa erfarenhet och noggrannhet. Omrollen Vi har en spännande möjlighet att erbjuda dig att vara Teamleader/Säljledare för våra säljare. Din roll kommer att innebära att du aktivt deltar i försäljningen samt hanterar hela kundprocessen. En stor del av ditt arbete innebär att coacha och utveckla ditt team dagligen samt följa upp ditt säljteam. För att lyckas i rollen tror vi att du är resultatorienterad, engagerad och van vid att arbeta med olika kunder. Fantastiska möjligheter finns då erbjuder marknadens bästa lösning inom både tak och sol för kund. Har du bakgrund och erfarenhet inom solcells eller takbranschen sedan tidigare så är det meriterande. Lönen utgörs utav en grundlön och en lukrativ provisionsbaserad lön. För dig som gillar att ta sig an en spännande utmaning så kan du räkna med att bli rikligt belönad! Tjänsten tillsätts löpande, dröj inte med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Arbetskonsulent

I Falu kommun finns en mängd intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter och över 200 yrken. Hos oss jobbar ingenjörer, lärare, socionomer, undersköterskor, projektledare, HR-specialister och många fler. Vi har jobb som märks, vi gör skillnad och tillsammans skapar vi en organisation som är unik vad gäller bredd på kompetens och kunskap. Vår vision är Ett större Falun. Vi ska vara enkla att samarbeta med och till nytta för faluborna. Vi är dessutom en arbetsgivare som vill ta tillvara våra medarbetares fulla kompetens - det vet vi leder till utveckling både för individen och för organisationen. För oss är det viktigt att ge våra medarbetare ett hållbart arbetsliv, vilket vi kallar ”Balans i livet”. Vi satsar alltså mycket på de mjuka värdena – hur människor mår, blir bemötta och kan växa – eftersom det är vår definition av att vara en riktigt bra arbetsgivare. I Falu kommun eftersträvar vi jämställdhet och vi ser gärna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar därför sökande som bidrar till detta Vi söker en hängiven arbetskonsulent med inriktning SoL daglig sysselsättning!  Vill du ha ett meningsfullt och intressant arbete där du bidrar till andra människors möjlighet till utveckling? Då kan du vara arbetskonsulenten vi söker! Vår trygga och engagerade arbetsgrupp söker nu en tredje kollega som ska arbeta inom SoL daglig sysselsättning.   Du kommer att arbeta tätt med dina arbetskonsulentkollegor som arbetar inom LSS daglig verksamhet. Ditt arbete med inriktning SoL syftar till att personer som har psykisk funktionsnedsättning ska ta steget ut på arbetsmarknaden. Denna målsättning innebär ofta långvarigt stöd och därför har vi på enheten stort engagemang för målgruppen då vi tillsammans vill skapa bästa möjliga förutsättningar för att deltagarna ska inkluderas i samhället.  Arbetsuppgifter Rollen som arbetskonsulent inom SoL och LSS innebär självständigt och utåtriktat arbete. En stor del handlar om att kartlägga deltagarens intresse, önskemål, förmågor och behov av stöd för att kunna erbjuda passande sysselsättning. Arbetet innebär också att samverka med företag, föreningar, förvaltningar och med olika myndigheter. En viktig del är att skapa kontakter på arbetsmarknaden för framtida praktikplatser och anställningar. Du och dina kollegor arbetar i nära samarbete med enhetschefer inom daglig sysselsättning SoL och daglig verksamhet LSS. I arbetet ingår även dokumentation och vissa administrativa arbetsuppgifter.   Kvalifikationer För rollen krävs:  - Vi söker dig som är beteendevetare, socionom, arbetsterapeut eller har annan utbildning som kan bedömas som likvärdig - Kunskap och erfarenhet inom socialpsykiatri  - Digital kompetens och dokumentationsvana  - B-körkort   Personliga egenskaper För att vara framgångsrik som arbetskonsulent i inom SoL och LSS i Falun behövs förmåga att kunna motivera andra och ha lätt för att kommunicera. Vi ser att du är lyhörd och har god förståelse för hur människor tar till sig kunskap och kan anpassa ditt sätt att förmedla budskap till mottagaren. Då vi arbetar i team är god samarbetsförmåga en förutsättning men det är lika viktigt att du trivs med att arbeta självständigt och engagerat i dina egna uppdrag. Vidare är du professionell i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter där du planerar, strukturerar och prioriterar ditt arbete för att uppnå goda resultat. Att du värdesätter olikheter och förstår vikten av att skapa goda relationer ser vi som självklart. Meriterande kvalifikationer  - Utbildning och/eller erfarenhet av arbete med personer med missbruksproblematik  - Utbildning inom området socialpsykiatri  - Utbildning inom IPS och/eller Supported Employment  - Utbildning inom lågaffektivt bemötande  - Utbildning inom MI  - Tidigare arbete som arbetskonsulent eller erfarenhet av praktikanskaffning Anställningsvillkor Tillsvidareanställning på heltid med tillträde den 2 september eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar årsarbetstid. Bifoga gärna betyg och intyg i din ansökan då detta kommer efterfrågas om du blir aktuell för tjänsten.  För den som erbjuds tjänsten krävs enligt Lagen om registerkontroll utdrag från Polismyndighetens belastningsregister. Beställ detta i samband med ansökan, så att det finns tillgängligt ifall du blir aktuell för tjänsten. Du beställer utdraget via polisens hemsida.  Kontaktuppgifter Emma Lissola, enhetschef Daglig verksamhet och Daglig sysselsättning, tel. 023-827 97, mail: [email protected]  Fackliga företrädare  Kommunal Bergslagen, sektion Falun: 010-442 81 69 Övrigt  Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.  Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Vid problem med att genomföra din ansökan är du välkommen att kontakta [email protected] Kontaktinformation Emma Lissola, Enhetschef Arbetsplats  Falun

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
MinDoktor söker vaccinationssköterska till Apotek Hjärtat i Falun

Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos ossDu är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se vår film om hur det är att arbeta hos oss Det här söker vi hos digVi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Falun. Tjänsten omfattar 1-3 veckodagar i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Falun Omfattning:Avtalad visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1-3 dagar i veckan Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sjuksköterska, Kirurgslussen Falun

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Kirurgslussen är den enhet som tar hand om Kirurgklinikens patienter som planeras in för operativa ingrepp, genomföra utredande röntgenundersökningar och interventionsåtgärder. Kirurgkliniken har sex opererande specialiteter flertalet patienter som opereras via kirurgkliniken kommer in via kirurgslussen för preoperativa förberedelser och vidare transport till Centraloperation. Teamspecialiteterna på Kirurgkliniken är Endokrin, Plastik, Urologi, Nedre- och Övre gastro. Verksamheten ligger på plan 1 i Dahlska huset och är samlokaliserad med kirurgavdelning 15. Sjuksköterska, Kirurgslussen Falun Arbetsuppgifter Kirurgslussen är enheten där patienterna förbereds inför operation och röntgenundersökningar. I de preoperativa förberedelserna ingår olika typer av provtagningar, att ge infusioner, sätta urinkateter med mera. Personalen transporterar patienterna i säng till central operation. De patienterna som planeras att gå hem samma dag hämtas åter från postoperativa avdelningen tillbaka till kirurgslussen. Om patienterna ska läggas in förbereds de endast postoperativt. Arbetet är varierande och arbetsbelastningen skiljer sig utifrån antal patienter som ska opereras. Du kommer ha ett nära samarbete med kirurgklinikens olika enheter och funktioner så som vårdavdelningar, mottagningar, operationskoordinatorer, kontaktsjuksköterskor, kirurger samt röntgenavdelningen. Förutom patientnära vård sker viss bokning och kallelsehantering inför bland annat röntgenundersökningar. Arbetet är dagtid måndag till fredag, 40 timmar/vecka. Övrig information Kvalifikationer Krav: legitimerad sjuksköterska Meriterande: Några års erfarenhet som sjuksköterska. Vi ser gärna att du är flexibel, gillar variation av patienter och har lätt för att samarbeta. God fysik är en fördel då en hel del patienttransporter sker dagligen. Ansökan Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sorteringspersonal

Vi söker dig som vill sortera reklam på vårt lager på Ingarvet i Falun. Arbetstider är normalt tisdag till torsdag, ibland fredagar vid extra stora volymer. Det finns möjlighet till flexibla arbetstider under dessa dagar, så du kan lägga upp ditt jobb som det passar dig. Funkar bra att kombinera med studier. Du behöver vara självgående, strukturerad och effektiv. Hör av dig till oss om du är intresserad! We are looking for someone who wants to sort advertising and papers at our warehouse at Ingarvet in Falun. Working hours are normally Tuesday to Thursday, sometimes Fridays when extra large volumes. There is the possibility of flexible working hours during these days, so you can plan your job as it suits you. Works well to combine with studies. You need to be self-motivated, structured and efficient. Contact us if you are interested!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Samordnare för räddningstjänst under höjd beredskap

Beskrivning Vill du arbeta med en samhällsviktig roll där du är med och utvecklar förmågan inom räddningstjänsten under höjd beredskap? Samordnare för räddningstjänst under höjd beredskap är en ny tjänst på Räddningstjänsten Dala Mitt och du kommer därför själv ha stora möjligheter att bidra till utformningen av den. Tjänsten är placerad hos Dala Mitt men du kommer verka i hela Dalarnas län och för alla länets räddningstjänster. Arbetsuppgifter Räddningstjänsten Dala Mitt:s uppdrag är förenklat att skydda och rädda människor, egendom och miljö inom våra medlemskommuner. Vi ska även minska sannolikheten för att bränder inträffar samt minska konsekvenserna av de bränder som inträffar. Som samordnare för räddningstjänst under höjd beredskap kommer du vara med och driva utvecklingen och återuppbyggnaden av det civila försvaret och förmågan till räddningsinsats under höjd beredskap. Du kommer att vara ansvarig för frågor som bland annat rör förberedande planering med syfte att säkerställa att länets räddningstjänster har en grundläggande förmåga till räddningstjänst under höjd beredskap. Du kommer att arbeta med utveckling och övergripande planering med fokus på sådana frågor som berör samverkan kring totalförsvaret samt förmågor och projekt kopplat till räddningstjänst under höjd beredskap. Du är en representant i det nationella arbetet med att utveckla förmågan och samverkar tillsammans med andra räddningstjänster, länsstyrelsen, MSB samt vid behov även andra offentliga organisationer, frivilliga och privata aktörer. I tjänsten ingår att medverka vid de utbildningar som MSB tillhandahåller för uppdraget. Kvalifikationer Vi söker dig som har relevant universitets- eller högskoleutbildning eller annan utbildning (SMO eller motsvarande), alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av den kommunala räddningstjänsten. Om du har tidigare erfarenhet från Försvarsmakten eller annan myndighet inom beredskapssektorn med arbetsuppgifter inom säkerhet, beredskapsplanering, krisberedskap eller totalförsvar ser vi som meriterande. Vi söker dig som är van att leda och ta initiativ och har en väl utvecklad förmåga att kunna samordna olika intressenter mot ett gemensamt mål. Rollen kräver att du kan planera och strukturera ditt arbete på egen hand och att du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du trivs att nätverka med andra, du tar initiativ till samarbete då arbetet sker i nära samspel med andra räddningstjänster, kollegor och myndigheter. B-körkort är ett krav. Tjänsten är inplacerad i säkerhetsklass och kräver godkänd säkerhetsprövning. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt  Rekryteringsprocessen sker i samarbete med Brandkåren Norra Dalarna. Placeringsort efter överenskommelse. Räddningstjänsten Dala Mitt eftersträvar mångfald och värdesätter de kvalitéer som det tillför verksamheten.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Reklamutdelare och sorteringspersonal

Vi söker dig som vill arbeta med att dela ut reklam och tidningar på helgen och sortera reklam på vårt lager i Falun tisdag till torsdag. Är du endast intresserad av att dela ut reklam, eller endast intresserad av att sortera reklam, går det också bra. Du behöver vara plikttrogen, självgående och strukturerad. Ingen utbildning krävs, utan vi utbildar dig på plats! Du behöver kunna förstå svenska eller engelska. Vill du bara jobba några timmar i veckan går det utmärkt att kombinera med studier. Vill du jobba mer än så, finns det möjlighet till det. Kontakta oss så berättar vi mer!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Tidningsdistributör Falun, Sommarvikariat

Vi distribuerar mer än bara tidningar, vi distribuerar en bra start på dagen. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta tidningen eller paketet ända fram. Vi är länken mellan journalist och människa, och har en ambition att genom vårt arbete ge läsaren den bästa stunden på dagen.  Som tidningsdistributör är du hjärtat i vår verksamhet. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje, stolthet och kvalité är vår kultur.  Den här tjänsten är ett sommarvikariat med sysselsättningsgrad från 40% upp till 100% beroende på vilket område du kör. Vi behöver personal från Juni - Augusti. Du kommer arbeta måndag-lördag mellan 01.00 - 07.00. Antalet timmar varierar något varje arbetspass. Det är viktigt att du är morgonpigg och noggrann. Vad du kommer att göra Dela ut morgontidningar, veckotidningar och paket med högerstyrd bil. Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån fastställd rutt. Vem du är Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för at säkerställa en god leverans i rätt tid. God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av arbetspasset.  Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig Vana att arbeta självständigt och i team En god servicekänsla och högt kvalitétstänk Förstå svenska i tal och skrift Varför vi finns Tidningstjänst AB är det äldsta aktiebolaget inom PostNord och bildades 1969 för att organisera gemensam utdelning av dagstidningar. Våra viktigaste kunder är morgontidningsföretagen och deras prenumeranter. TAB har en stark regional förankring med huvudkontor i Stockholm. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenhet och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald.  Anställning sker enligt kollektivavtal.  https://www.transport.se/  Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på "Ansök" här i annonsen och bifoga ditt CV. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på: [email protected]   Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.  Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024