Lediga jobb i Norrtälje

Sök totalt 372 lediga jobb i Norrtälje

Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Sommarjobb Hallvärd till Kamux - Norrtälje

Är du intresserad av bilar och söker ett sommarjobb? Drömmer du om ett jobb i bilbranschen? Då kan det vara dig vi söker! Arbetsuppgifter Huvuduppgiften som hallvärd är att fota och modellera våra bilar. Du hjälper till att köra bilar till verkstad, rekond osv och stöttar säljarna i deras vardag. Vi söker dig som Är intresserad av bilar och vill få en fot in i bilbranschen. Är serviceinriktad Gillar att vara “spindeln i nätet” Har Manuellt B-körkort Vad innebär det att jobba på Kamux? Kamux är ett stort, börsnoterat företag som expanderat kraftigt i Sverige under de senaste åren och vi kommer fortsätta växa. Personalen är otroligt viktig för oss och vi satsar mycket på att utbilda och coacha våra anställda så de ska ha de största möjligheterna att lyckas. Vi brukar se oss som det lite annorlunda bilföretaget, som drivs av att hjälpa våra kunder hitta bilen för dem och fatta ett beslut de kommer vara nöjda med. Om Kamux Kamux är en snabbväxande affärskedja specialiserad på handel med begagnade bilar och relaterade tjänster. För att kunna erbjuda kunderna förstklassig service när och var som helst kombinerar Kamux online-försäljning med ett utbrett nätverk av butiker. Förutom försäljning via digitala kanaler är företaget verksamt med 78 butiker i Sverige, Finland och Tyskland, varav 22 butiker i Sverige. Sedan företaget grundades har Kamux sålt över 500 000 begagnade bilar, varav 62 922 såldes 2022. Kamux omsättning uppgick 2022 till 968,7 miljoner euro och bolaget hade i genomsnitt 883 anställda omräknat till heltid. Kamux Oy är listat på Nasdaq Helsingfors-börsen. Mer information finns på www.kamux.se. Ansökan Vill du vara en del av vårt team i Norrtälje över sommaren? Skicka in ditt CV och personliga brev via länken så fort som möjligt men senast den 16 juni. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka redan idag! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt eget rekryteringssystem. För mer information kontakta butikschef Deniz Gencer, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Bilförsäljare till Kamux – Norrtälje

Vi brinner för bilar och är stolta över vår resa som har gjort oss till Europas tredje största bilhandlare. Med hela 22 butiker i Sverige och en fortsatt expansiv vision, söker vi nu passionerade och målinriktade individer som vill vara en del av vår framgångssaga! Att jobba som säljare Som säljare hos Kamux har du en central roll i hela bilprocessen, från värdering och inköp till försäljning och leverans. Du är den som guidar våra kunder genom den viktiga beslutsprocessen när de investerar i sin drömbil. Din passion och ärlighet är nyckeln till att skapa långvariga kundrelationer och säkerställa nöjda kunder. Att jobba på Kamux Vi är inte bara ett stort, börsnoterat företag – vi är en familj som värderar våra medarbetare högt. Hos Kamux investerar vi i dig genom omfattande utbildning och coaching, vilket ger dig de bästa förutsättningarna att nå dina mål. Vi brinner för att hjälpa våra kunder att hitta den perfekta bilen för deras behov och skapa en trygg och nöjd kundupplevelse. Därför är din passion för kundnöjdhet avgörande. Är du den vi söker? Vi ser gärna att du har en gymnasial utbildning och erfarenhet inom försäljning, inklusive förhandling och kundservice. Om du tidigare har arbetat inom bilbranschen är det ett stort plus. Vi värdesätter noggrannhet och kundfokus samt förmågan att samarbeta i ett team som strävar mot gemensamma mål. Att ha ett Manuellt B-körkort är ett krav. Vi erbjuder dig En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du blir en del av vårt framgångsrika team. Gedigen introduktionsutbildning och kontinuerlig coachning från din butikschef. Obegränsade möjligheter att växa och utvecklas inom försäljning och bilbranschen. Ett brett utbud av bilmodeller som ger dig fördelar gentemot dina kunder Om Kamux Kamux är en snabbväxande affärskedja specialiserad på handel med begagnade bilar och relaterade tjänster. För att kunna erbjuda kunderna förstklassig service när och var som helst kombinerar Kamux online-försäljning med ett utbrett nätverk av butiker. Förutom försäljning via digitala kanaler är företaget verksamt med 78 butiker i Sverige, Finland och Tyskland, varav 23 butiker i Sverige. Sedan företaget grundades har Kamux sålt över 500 000 begagnade bilar, varav 62 922 såldes 2022. Kamux omsättning uppgick 2022 till 968,7 miljoner euro och bolaget hade i genomsnitt 883 anställda omräknat till heltid. Kamux Oy är listat på Nasdaq Helsingfors-börsen. Mer information finns på www.kamux.se. Bli en del av Kamux i Norrtälje - Ansök redan idag! Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt, senast den 26 juni. Vi genomför urval och intervjuer löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Vänligen notera att vi enbart tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta butikschef Deniz Gencer, [email protected]. Kamux är platsen där din passion för försäljning och kärlek till bilar möter framgång. Ta chansen och bli en del av vår resa mot nya höjder. Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Ungdomsambassadör hos Sparks Generation!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och inspirera unga till en rolig och meningsfull fritid? Trivs du på en aktiv arbetsplats med ett gott syfte i fokus? Då passar du bra in som ambassadör hos oss på Sparks Generation! Vi söker dig mellan 17 - 22 år som vill vara en bra förebild för och är bra med barn och unga, gillar att möta och prata med människor och är aktiv och initiativtagande. Du är utåtriktad och trygg i dig själv. Du har ett eget intresse som du aktivt ägnar dig åt. Det kan vara inom konst, musik, sport, friluftsliv, scouter, schackklubben och så mycket mer...! Om det här är du - ansök nu och joina vårt team!

16 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Anläggare markarbeten

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken. Vi söker en duktig anläggare för markarbeten för uthyrning till kundföretag i Norrtäljetrakten. Tjänsten är på heltid och börjar enligt överenskommelse. För att komma ifråga behöver du ha erfarenhet av anläggningsarbeten och markentreprenader. Har du även erfarenhet av att köra grävmaskin är det ett stort plus. Det är en fördel om du kan börja med kort varsel. Eftersom vår kund finns i Roslagen bör du vara bosatt i Roslagen, eller beredd att flytta hit. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör ansöka så snart som möjligt.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Personlig assistent och arbetsledare sökes till man i Norrtälje

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jag är en man på dryga 60 år som bor i en lägenhet i Norrtälje och behöver assistans för att klara mitt dagliga liv. Jag söker dig som har humor, är inkännande, tar egna initiativ, och vill jobba för att jag skall få ett aktivt och innehållsrikt liv samt klara av vardagen med allt vad det innebär. Det är en fördel att kunna vara flexibel med sina arbetstider och hoppa in extra vid behov. Det är även bra om du är intresserad av att laga mat och baka. Jag älskar att gå på långa promenader i alla väder. Jag tycker om att vara med där det händer saker, men behöver även ibland få vara hemma i lugn och ro. Jag tycker mycket om musik, lyssnar mycket hemma och tittar gärna live. Jag söker en personlig assistent och om vi hittar rätt person har den även möjlighet att bli arbetsledare. I arbetsledaruppdraget ingår ansvar för kvalitet och kontinuitet i min assistans, bemanningsansvar, schemaläggning och tidrapportering, arbetsmiljöansvar samt att leda och fördela arbete. Som min personliga arbetsledare har du ett tätt samarbete med mig som uppdragsgivare. Du som söker kan inte vara allergisk mot pälsdjur. Erfarenhet av att vara personlig assistent är meriterande men inte ett krav. Personlig lämplighet är avgörande. Arbetstid: Arbetstiden är förlagd till eftermiddag/kväll, natt med jour samt helg. Exakt arbetstid samt förläggning av schemat diskuteras vid eventuell intervju. Anställningen är en schemalagd tillsvidareanställning Annonsen ID-nummer: 237084 Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Undersköterska till Ortopedmottagningen Norrtälje sjukhus | Tiohundra

Vi söker nu en undersköterska till oss på ortopedmottagningen på Norrtälje sjukhus. Är du undersköterska med ett par års erfarenhet, och kanske även erfarenhet av arbete på ortopedmottagning och av gipsningar? Då tycker vi du ska söka till oss! Vi erbjuder dig ett omväxlande och givande arbete som undersköterska hos oss! Om tjänsten: Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bl.a att assistera vid läkarmottagningar, såromläggningar och gipsningar. Du arbetar även administrativt med att boka och kalla patienter. Vi arbetar dagtid måndag till fredag. Vi tillämpar flexibel arbetstid. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Sedvanliga uppgifter för undersköterska Assistera vid mottagningar Såromläggning Gipsning Om vårt erbjudande: Individanpassad introduktion så att du känner dig trygg i ditt arbete. . Vi erbjuder friskvårdsbidrag på 5000 kr för år 2024. Du kan läsa mer om våra förmåner som anställd på Tiohundra om du klickar här. Om dig: För denna tjänsten behöver du : Vara utbildad undersköterska med intyg om skyddad yrkestitel Ett par års erfarenhet av professionen Tala och skriva svenska på en god nivå Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av arbete inom ortopedi Kunskap och erfarenhet av gipsningar Vi söker dig som är trygg i dig själv, har god samarbetsförmåga och ansvarskänsla. Du arbetar lika gärna självständigt som i team. Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om oss På ortopedmottagningen utreder och behandlar vi ortopediska sjukdomar. Vi hanterar remisser från primärvården och återbesök från akutmottagningen och avdelningarna på sjukhuset. Vi är en välkomnade arbetsplats som visar omtanke och respekt och vi har ett gott samarbete mellan professionerna. Läs mer om oss om du klickar här. Vi är en del av Tiohundra – det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Familjehemssekreterare till familjehemsgruppen sökes!

På Norrtälje kommun är vi stolta över att vara en del av samhällets demokratiska grund och att vara en del av våra invånares så viktiga vardag. I vår breda verksamhet med våra kunskaper och erfarenheter, har vi en gemensam drivkraft – vi vill få människor och möjligheter att växa. Vi är stolta över varandra och hur vi tillsammans berikar livet för våra invånare.  Om tjänsten Kunnig och noggrann familjehemssekreterare sökes till Familjehems- och insatsenheten! Den här tjänsten vänder sig till dig som vill arbeta med socialt arbete. På riktigt. I Norrtälje kommun vill vi att du som arbetar inom socialtjänsten ska kunna fokusera till fullo på de familjehem och föräldrar som är i behov av vårt stöd. Här ska vår värdegrund, - Invånaren först, Allas lika värde, Höga förväntningar - vara grunden vi står på för att tillsammans göra skillnad för våra familjer, barn och ungdomar. Målen formulerar vi tillsammans, för det är så vi vill bedriva socialt arbete! Idag erbjuder vi för våra anställda:  - möjlighet till distansarbete - närhet till gruppledare och metodhandledning - systematiskt kvalitetsarbete som du och dina kollegor deltar i  - helt digitaliserat kvalitetsledningssystem - administrativt stöd - utbildning i BBIC samt Signs of Safety Arbetsbeskrivning Familjehemsgruppen arbetar med att rekrytera, utreda och metodhandleda våra familjehem, kontaktfamiljer och kontaktpersoner. I arbetet ingår att förhandla ersättning och skriva avtal med våra uppdragstagare. Vi rekryterar även familjehem från konsulentstödda företag när barnets behov så kräver. Vi arbetar på uppdrag av barnets handläggare och stor vikt läggs på samarbetsförmåga med andra enheter på socialkontoret samt med familjehem och barn/ungas vårdnadshavare. Vi har gått utbildning i "en varaktig relation" och vill utreda våra familjehem på detta sätt. Vi använder verksamhetssystemet Lifecare och strävar efter att arbeta digitalt. Vi arbetar i team med barnets handläggare och reser därför med på uppföljningsmöten över hela Sverige, vilket är en relativt stor del av tjänsten.      Kvalifikationer Socionomexamen är ett krav och det är meriterande om du har erfarenhet av familjehemsarbete sedan tidigare. Du har god självkännedom, kan balansera uppdraget i att vägleda familjehem utifrån det uppdrag som de har tagit emot och kan arbeta för att vårdnadshavare och familjehem kan samverka runt det placerade barnet. Det är även meriterande om du har arbetat med handläggning enligt SoL och LVU av barn och ungdomsärenden inom socialtjänsten samt har utbildning i BBIC, Signs of Safety, MI. För att du ska kunna arbeta med världens roligaste, men ibland även väldigt svåra arbete, krävs att du har en personlig mognad samt en positiv grundsyn. Du kan kombinera kompetens och förståelse för andra människor med glimten i ögat och kunna se ljuset i tunneln. Vi uppskattar om du som person har följande förmågor: - Du tar initiativ och ser möjligheter även när det är svårt - Du uttrycker dig väl i tal och skrift - Du tycker, precis som vi, att detta arbete är värt att ta sig till en kall vintermorgon trots att snöflingorna yr omkring dig och sommarljuset verkar långt borta.  Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Körkort är ett krav.  Tillsvidareanställning 100%    Vi  söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. Anställningsform Heltid tillsvidareanställning Vid tillsvidareanställning kan provanställning komma att tillämpas Tillträde datum 240930 eller efter överenskommelse Urvalsarbete och intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Om oss Vi är Norrtälje – en kommun där gamla traditioner möter nya idéer. Där närheten till storslagen natur och storstadspuls finns inom räckhåll. Här är vi drygt 3 400 medarbetare som varje dag arbetar för att våra drygt 66 000 invånare ska få leva i ett tryggt och välmående samhälle. Här vill vi göra plats för olika perspektiv, tankar och behov. Vi vill hjälpas åt och dela lärdomar, framgångar och glädje medan vi tillsammans utvecklar Norrtälje kommun. Läs gärna mer om vår värdegrund Invånaren först - Allas lika värde - Höga förväntningar och Vår vision Global livsstil – lokalt liv Vi erbjuder mindre hyreslägenheter under det första året på din nya anställning – så att du i lugn och ro får tid att hitta din drömbostad. Närheten till Stockholm, Uppsala, Arlanda och Kapellskär gör att resten av världen alltid finns inom räckhåll. Norrtälje kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser positivt på om du är finsktalande eller om du kan något av minoritetsspråken alternativt annat språk. Ansökningshandlingar till denna tjänst är att betrakta som offentliga handlingar som vi kan komma att lämna ut på begäran. Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med försäljare av rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Förvaltningsdirektör till Socialkontoret i Norrtälje kommun

På Norrtälje kommun är vi stolta över att vara en del av samhällets demokratiska grund och att vara en del av våra invånares så viktiga vardag. I vår breda verksamhet med våra kunskaper och erfarenheter, har vi en gemensam drivkraft – vi vill få människor och möjligheter att växa. Vi är stolta över varandra och hur vi tillsammans berikar livet för våra invånare.  Om tjänsten Nu söker vi en inspirerande förvaltningsdirektör som förstår hur viktigt det är att alltid sätta invånaren i första rummet och är lyhörd för sina medarbetares behov.   Arbetsbeskrivning Som förvaltningschef på Socialkontoret kan du göra skillnad på riktigt. Tillsammans med övriga förvaltningar arbetar du strategiskt och målinriktat för att stärka och utveckla hela kommunen. Du arbetar på uppdrag av socialnämnden. I rollen som förvaltningschef har du personal och budgetansvar och leder och fördelar arbetet inom socialförvaltningen utifrån det politiska uppdraget. Du ingår i kommunens ledningsgrupp. I rollen ingår även många spännande externa samarbeten, nätverksarbete och omvärldsspaning.  Vi söker en erfaren ledare som aktivt och med engagemang vill fullfölja vårt påbörjade utvecklingsarbete för att förenkla och effektivisera servicen till våra invånare.   Utmaningarna I rollen som förvaltningschef behöver du ha förmågan att engagera, skapa arbetsglädje och förtroende även de dagar då det kommer utmanande arbetsuppgifter eller förändringar med kort framförhållning. Som direktör inom socialnämnden i Norrtälje kommun ansvarar du framför allt för socialtjänstens myndighetsutövning inom området individ och familjeomsorgen (IFO), arbetsmarknad, försörjning, bostad och integrationsfrågor. I Norrtälje kommun är socialtjänsten område uppdelad på flera aktörer vilket är en styrka men också en utmaning.  Här är samverkan, nyckeln för att lyckas i ditt uppdrag. Du kommer att vara en viktig aktör i att bibehålla eller skapa nya samverkansstrukturer.    Kvalifikationer • Relevant akademisk examen • Mycket god kännedom om socialtjänstens uppdrag samt minst fem års dokumenterad erfarenhet av att leda andra chefer inom offentlig förvaltning, • Goda kunskaper i arbetsrätt och arbetsmiljö • Erfarenhet av att verka i en politiskt styrd organisation • Gedigen erfarenhet av budgetarbete med resultatstyrning inom offentlig förvaltning • Van att leda i förändring och få medarbetare/chefer med sig • Förmåga att skapa och upprätthålla tydliga strukturer samt kvalitetssäkra genom utvärdering och uppföljning Erfarenhet av digitalisering och ledningsgruppsutveckling är meriterande. Ditt ledarskap kännetecknas av integritet, struktur, tydlighet, uthållighet och tydliga värderingar som överensstämmer med Norrtälje kommuns värdegrund. Du är resultatfokuserad och motiveras av att leda i förändring. Du är trygg i ditt ledarskap och ser andras idéer som en förutsättning för att nå förvaltningen och kommunen gemensamma mål. Med ett helhetstänk och en långsiktig plan leder du genom andra ledare och entusiasmerar till ett gemensamt arbete mot de övergripande målen. För tjänsten krävs en mycket god kommunikativ förmåga för att skapa motivation, engagemang och delaktighet i värderingar och mål för förvaltningens medarbetare.  Vi  söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.   Om arbetsplatsen Socialkontoret i Norrtälje leds i dag av socialdirektören som leder sin verksamhet genom tre avdelningschefer. Totalt arbetar omkring 150 medarbetare på kontoret. Vi fokuserar till fullo på de människor som är i behov av vårt stöd. Vi skapar en socialtjänst byggd på evidens, flöden, metod och kommunicerar på ett sätt som gör våra klienter delaktiga. Vi vill vara en socialtjänst i framkant präglad av transparens och delaktighet med digitalisering som självklar del. Ansvarig för rekryteringen är Kommundirektör Anette Madsen. Eventuella frågor besvaras av HR-direktör Robert Wikgren, telefon 073-962 34 56   Anställningsform Heltid, tillsvidare Vid tillsvidareanställning kan provanställning komma att tillämpas Tillträde datum enligt överenskommelse Urvalsarbete och intervjuer sker löpande under annonseringstiden.   Om oss Vi är Norrtälje – en kommun där gamla traditioner möter nya idéer. Där närheten till storslagen natur och storstadspuls finns inom räckhåll. Här är vi drygt 3 400 medarbetare som varje dag arbetar för att våra drygt 66 000 invånare ska få leva i ett tryggt och välmående samhälle. Här vill vi göra plats för olika perspektiv, tankar och behov. Vi vill hjälpas åt och dela lärdomar, framgångar och glädje medan vi tillsammans utvecklar Norrtälje kommun. Läs gärna mer om vår värdegrund Invånaren först - Allas lika värde - Höga förväntningar och Vår vision Global livsstil – lokalt liv Vi erbjuder mindre hyreslägenheter under det första året på din nya anställning – så att du i lugn och ro får tid att hitta din drömbostad. Närheten till Stockholm, Uppsala, Arlanda och Kapellskär gör att resten av världen alltid finns inom räckhåll. Norrtälje kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser positivt på om du är finsktalande eller om du kan något av minoritetsspråken alternativt annat språk. Ansökningshandlingar till denna tjänst är att betrakta som offentliga handlingar som vi kan komma att lämna ut på begäran. Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med försäljare av rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Personlig assistent och arbetsledare sökes till man i Norrtälje

Jag är en man på dryga 60 år som bor i en lägenhet i Norrtälje och behöver assistans för att klara mitt dagliga liv. Jag söker dig som har humor, är inkännande, tar egna initiativ, och vill jobba för att jag skall få ett aktivt och innehållsrikt liv samt klara av vardagen med allt vad det innebär. Det är en fördel att kunna vara flexibel med sina arbetstider och hoppa in extra vid behov. Det är även bra om du är intresserad av att laga mat och baka. Jag älskar att gå på långa promenader i alla väder. Jag tycker om att vara med där det händer saker, men behöver även ibland få vara hemma i lugn och ro. Jag tycker mycket om musik, lyssnar mycket hemma och tittar gärna live. Jag söker en personlig assistent och om vi hittar rätt person har den även möjlighet att bli arbetsledare. I arbetsledaruppdraget ingår ansvar för kvalitet och kontinuitet i min assistans, bemanningsansvar, schemaläggning och tidrapportering, arbetsmiljöansvar samt att leda och fördela arbete. Som min personliga arbetsledare har du ett tätt samarbete med mig som uppdragsgivare. Du som söker kan inte vara allergisk mot pälsdjur. Erfarenhet av att vara personlig assistent är meriterande men inte ett krav. Personlig lämplighet är avgörande. Arbetstid: Arbetstiden är förlagd till eftermiddag/kväll, natt med jour samt helg. Exakt arbetstid samt förläggning av schemat diskuteras vid eventuell intervju. Anställningen är en schemalagd tillsvidareanställning Annonsen ID-nummer: 237084 Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024