Driven matchningsspecialist/handledare till Eyes4work - Tierp

Om oss Eyes4work startades med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning, matchning och rekrytering är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Idag finns eyes4work på över 80 orter i Sverige och vårt uppdrag är att ge alla människor oavsett bakgrund och behov en möjlighet som tar individen vidare till sitt nästa mål och sin nya framtid. Om tjänsten Som eyes4works handledare arbetar du tillsammans med dina kollegor i våra olika uppdrag inom matchning/rekrytering. Du skall i din tjänst handleda och matcha arbetssökande mot jobb eller vidare mot studier. Du drivs av att jobba med människor med olika bakgrunder och behov och ser lösningar för individer. Du bör drivas av mål, uppföljning och resultat. Att etablera företagskontakter är för dig givet och något som du upplever både roligt och utmanande. Din profil Vi söker dig som är självgående, driven och engagerad i andra människor, en relationsskapare med erfarenhet av jobbmatchning. Du skall dessutom ha eftergymnasial utbildning och erfarenhet genom något av följande alternativ: • Alternativ 1 Utbildning: Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. • Alternativ 2 Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: - Arbetsledning med personalansvar. - Rekrytering. - Omställningsarbete för arbetssökande. - Studie- och yrkesvägledning. - Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. - Arbete med social- och grupp-psykologi. - Karriärvägledning. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Meriterande • Erfarenhet inom försäljning • Utbildning inom försäljning • Erfarenhet av arbete gent emot myndighet Vi lägger stor vikt vid din personlighet i denna rekrytering. Urval görs löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag.

27 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Produktionsledare till Gästrikland-Norduppland, Stora Enso Skog

Vill du växa med oss? Vi befinner oss i ett skede där vi rustar för framtiden, där vi hoppas att du vill vara med på denna resa i rollen som produktionsledare hos oss – en tjänst med flera möjligheter och utmaningar! Som produktionsledare spelar du en viktig roll för råvaruförsörjningen från skog till kund. Du styr flödet, leder människor och utvecklar våra processer. Vi erbjuder ett spännande jobb med stor variation där du får vara med att arbeta för en hållbar framtid. Med oss växer skogen, människorna och affärerna. Vi söker nu en produktionsledare som kommer att ansvara för planering och styrning av virkesflödet inom det geografiska området i ett nära samarbete med det drivningsteam som du tillhör. Tillsammans med teamet och områdeschefen har ni även ansvar för företagets totala virkesflöde. Målet är att planera en produktion som säkerställer en leverans av rätt volymer med rätt produktsortiment i rätt tid till våra kunder. För att möta kundernas beställningar gällande produktionstakt och sortiment på bästa sätt genomför du virkesprognoser och operativ flödesplanering. I rollen har du ett stort kontaktnät i hela försörjningskedjan, från det att skogen avverkas till dess att virket levereras. Det innebär kontakter och löpande dialoger både internt och externt. I det dagliga arbetet har du ett nära samarbete med avverkningsresurserna. Du jobbar även med prissättning, avräkning av avverkningsobjekt och uppföljningar ute i fält. Du kommer tillhöra divisionen Stora Enso Skog och ha din kontorsplacering i Gävle, Tierp alternativt Åmotsbruk och du rapporterar till områdeschefen. Vem söker vi Vi söker dig som trivs med att jobba operativt både på kontor och i fält som en del av ett team. Din kunskap inom området bygger på en skoglig högskoleutbildning eller annan relevant utbildning. För att trivas och lyckas i rollen känner du dig bekväm i att driva förändring och att fatta beslut som är värdeskapande för verksamheten. Färdigheter och kvalifikationer som vi tror att du har: Du har yrkeserfarenhet inom arbetsledning Du har god datorvana Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift Du har B- körkort Ytterligare färdigheter och kvalifikationer som är fördelaktiga i denna roll: Du tycker om att arbeta tillsammans i lag, kan ta ansvar för att sätta mål och uppnå resultat Du är analytisk med god förståelse för helheten Du är ansvarsfull och tar egna initiativ för att utveckla verksamheten bland annat genom optimering av produktionsplaner och lagernivåer med kunden i fokus Du drivs av en nyfikenhet och en vilja av att utvecklas Du tycker att ett hållbart skogsbruk är framtiden och vill arbeta för ett företag som sätter värderingar högt på agendan, oavsett om det gäller hälsa och säkerhet, eller hållbarhet och affärsnytta Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del i vår mångfaldsfrämjande arbetskultur som hjälper dig att utforska nya perspektiv och att utvecklas professionellt. Du kommer att tillsammans med dina kollegor bidra till en mer hållbar värld, eftersom vi tror att allt som görs av fossilbaserade material idag kan göras av ett träd imorgon. För att hålla dig säker på arbetet stöttar vi ditt fysiska och psykiska välbefinnande. Hur kan du ansöka till denna tjänst? Du kan endast skicka in din ansökan till oss via vårt rekryteringssystem. Då vi går igenom ansökningar löpande hoppas vi höra ifrån dig så snart som möjligt, men senast 9 juni. Beroende av tjänst kan det hända att vi bjuder in dig till vårt videointervjuverktyg och/eller ber dig göra tester. Vår rekryteringsprocess kan också innefatta andra aktiviteter inför anställning, såsom bakgrundkontroll, referenstagning och hälsotest såväl som drogtest. Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen, tveka inte att höra av dig till vår Talent Acquisition Partner Linda Andersson på tel. 073 – 845 41 49 eller mejl: [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Johan Nordlund på tel. 076 – 104 72 22 eller mejl: [email protected] Kom och jobba i The renewable materials company! Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, biomaterial och träprodukter och med detta en del av bioekonomin. Stora Enso är även en av världens största privata skogsägare. Vi skapar värde genom våra koldioxidsnåla och återvinningsbara fiberbaserade produkter, som hjälper våra kunder att tillgodose behovet av förnybara och hållbara produkter. Stora Enso har cirka 20 000 medarbetare, och 2023 uppgick omsättningen till 9,4 miljarder euro. Vi tror att mångfald stärker vår konkurrenskraft och bidrar till bättre beslutsfattande. Olika arbetsgrupper med olika bakgrund hjälper oss att utforska olika perspektiv och utmanar vårt sätt att tänka. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika bakgrund. Stora Enso är en arbetsgivare för lika möjligheter som följer icke-diskriminerande metoder. Se gärna vår film och ta även del av information på vår hemsida för att få veta lite mer om hur det är att jobba hos oss: https://www.youtube.com/watch?v=iuY1fVww06k https://forest.storaenso.com/sv-se/stora-enso-skog/jobba-med-oss/jobba-i-skogen

27 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Särskild kvalificerad kontaktperson

Tierp är en kommun med en organisation i rätt storlek för dig som vill ha nära till chef, kollegor, politik och kunder. Här finns utrymme för både personlig utveckling och samverkan i organisationen. Vår kommun erbjuder varierande boendemiljöer, havsnära natur, historia, kultur och god service. Tierp har Stockholm, Uppsala och Gävle inom pendlingsavstånd och erbjuder också möjlighet att arbeta delvis på distans. Våra värderingar är viktiga och tillsammans arbetar vi för att förverkliga våra värdeord: respekt, ansvar, kundfokus, mod och framtidstro. Vi tillämpar tillitsbaserad ledning och styrning för starka relationer, förtroende mellan chefer och medarbetare. Tierps kommun IFO har valt att satsa på hemmaplanslösningar som på ett flexibelt optimalt sätt ska möta behoven hos kommunens medborgare. Boendestödet i Tierps kommun är indelad i åtta olika team med olika inriktningar. Det finns tre socialpsykiatriteam, ett LSS-team, ett beroendeteam, ett integrationsteam ett familjeteam samt ett ungdomsteam. Vi söker nu förstärkning i Ungdomsteamet i form av Särskild kvalificerad kontaktpersoner. Målgruppen är ungdomar 13-21 år som behöver stöd, psykosocial problematik, problematisk skolfrånvaro, självskadebeteende, psykisk ohälsa, riskbruk & missbruk. - Stöd till skola - Stöd till behandling/missbruk - Motivationssamtal - Stöd fritidsaktivitet - Stöd- Känslohantering m.m. Uppdraget utformas tillsammans med den unge, utifrån varje individs behov. Våra metoder vi arbetar utifrån är Lågaffektivt bemötande, MI & lösningsfokuserat förhållningssätt. ARBETSUPPGIFTER Målgruppen är ungdomar 13-21 år som behöver stöd, psykosocial problematik, problematisk skolfrånvaro, självskadebeteende, psykisk ohälsa, riskbruk & missbruk. - Stöd till skola - Stöd till behandling/missbruk - Motivationssamtal - Stöd fritidsaktivitet - Stöd- Känslohantering m.m. Uppdraget utformas tillsammans med den unge, utifrån varje individs behov. Vi söker dig som drivs av ett starkt engagemang för ungdomar och som person är du strukturerad, lösningsfokuserad, och flexibel. Du arbetar nära tillsammans med ungdom i vardagen, stödja till ett välfungerande liv och hälsa. Arbetet ställer höga krav på bemötande, förmåga att skapa trygga professionella relationer. Samt förmåga att motivera, stå kvar och hantera konflikter på ett lågaffektivt &, lösningsfokuserat sätt, härbärgera ungdomarnas olika känslolägen. Förmåga att skapa hopp om ett välfungerande & hälsosamt liv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har Behandlingsassistent eller likvärdig utbildning. Arbete på HVB-Hem för missbrukande ungdomar meriteras . Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B-körkort erfordras. Utdrag ut belastningsregister krävs. Anställning sker löpnade. ÖVRIGT Vi eftersträvar mångfald där våra medarbetares bakgrund, erfarenheter, kunskaper och personlighet berikar kommunen. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

26 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Säljare med utvecklingsmöjligheter

Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt! Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång. Expo Avenue erbjuder: - En attraktiv lönemodell - Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling - Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi Expo Avenue söker dig som: - Är tävlings- och resultatinriktad - Har goda kommunikativa egenskaper - Trivs med att arbeta med ett högt tempo - Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav! Om Expo Avenue: Expo Avenue är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 70 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss. Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång. Expo Avenue är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Mer om oss hittar du här: www.expoavenue.se Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Gävle med omnejd. Du utgår från vårt kontor i Gävle. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected]

26 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Anläggare/Rörläggare Sökes i Tierp!

Arbetsuppgifter: -Anläggningsarbete. Finplanering, rörläggning, stensättning. -Reparationer och förbättringar av befintliga anläggningar. -Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. -Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: -Minst 5 års erfarenhet som anläggningsarbetare. -Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. -Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: -Noggrannhet och engagemang i arbetet. -Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: -Spännande och varierande projekt. -Möjlighet att utveckla dina färdigheter. -Boende  Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter.

23 maj 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024
Controller

Nu söker vi en engagerad controller till teamet i Söderfors! Har du några års erfarenhet av redovisning och är intresserad av att utvecklas inom controlling? Då kan detta vara rätt nästa steg för dig! Arbetsbeskrivning Som controller hos oss får du en central roll i vår verksamhet där du ingår i såväl vårt svenska som vårt globala ekonomiteam. Teamen arbetar med ekonomistyrning och tillsammans är ni ett viktigt stöd för ledningsgruppen i ekonomiska strategier och beslutsfattande. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att: Koordinera, utarbeta samt följa upp budgetar och prognoser Sammanställa finansiella rapporter och analysera omsättning, kostnadsavvikelser och KPI:er Uppdatera och underhålla affärssystemet (SAP) och säkerställa att interna och externa regler efterlevs Aktivt bidra till att utveckla och förbättra rutiner inom ekonomisk rapportering och uppföljning Delta i externa och interna finansiella revisioner Hos oss får du arbeta i en spännande bransch där du får lära dig om produktion och kopplingen till controlling. Självklart får du en bra introduktion när du börjar hos oss. Du rapporterar till ekonomichef. Din profil Vi ser att du har en högskoleutbildning med inriktning ekonomi eller motsvarande. Du har några års arbetslivserfarenhet av redovisning och det är meriterande om du har erfarenhet av controlling. Vidare är du systemvan och har kunskaper i Excel, Power BI och SAP. Som person är du driven, analytisk och noggrann. Du är ansvarstagande, nyfiken och trivs med att samarbeta med andra. Självklart är du intresserad av att lära dig mer om produktion och controlling. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig ett stimulerande och utvecklande arbete i ett internationellt företag. Med utgångspunkt från våra grundläggande värderingar premierar vi teamwork. Vi uppmärksammar varje medarbetare och är en organisation där vi uppmuntrar att medarbetare delar med sig av sin kunskap till varandra. Övrigt Tjänsten är på heltid med placering i Söderfors. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-chef Tobias Collin på 0293-54390. Facklig kontaktperson Unionen: Tommy Gustafsson, [email protected], 0293 – 546 37 Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Krav Högskoleutbildning med inriktning ekonomi eller motsvarande. Några års arbetslivserfarenhet av redovisning God systemvana med kunskaper i Excel, Power BI och SAP Meriterande Erfarenhet av controlling Om arbetsgivaren - Erasteel Erasteel är en global koncern som bedriver forskning & utveckling samt produktion och försäljning av gasatomiserade pulvermetallurgiska produkter och snabbstål med världen som marknad. Erasteel har mer än 900 anställda och 6 industrianläggningar, varav 3 i Sverige, 2 i Frankrike och 1 i Kina. Bolaget är kvalitets- och miljöcertifierat. För mer information om bolaget, besök www.erasteel.com

23 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Personlig assistent till kvinna utanför Tierp

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu  en personlig assistent till en kvinna utanför Tierp.   I arbetsuppgifterna ingår allt från att hjälpa till med förflyttningar och personlig omvårdnad till att assistera vid fritidsaktiviteter och träning. I arbetet ingår även vanliga hushållssysslor som matlagning, bakning, tvätt och städning. Du som söker ska vara kvinna, gärna med erfarenhet av liknande arbete.  Hund finns i hemmet. Tiderna avser mån-sön 08:00-16:00  Kvällsarbete kan förekomma. Krav körkort + bil, för att kunna ta dig till och från arbetet.  Anställningen är förlagd på timmar med timlön enligt kollektivavtal. Tillträde omgående Anställningsformen är för viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: dag och kväll, vardag som helg.  Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

23 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Fysioterapeut

Tierps vårdcentral Våra 1800 medarbetare arbetar med nära vård och hälsa i Uppsala län. Vi har ett brett utbud av tjänster inom första linjens vård. Våra patienter möter oss på Region Uppsalas egna vårdcentraler eller inom habilitering och vi ger råd på telefon via 1177. Utbildning, forskning och utveckling är viktigt för oss, eftersom vi anpassar vårt utbud utifrån invånarnas behov. Redan nu erbjuder vi mobila team, videobesök och smarta e-tjänster. Är du vår nya kollega? Tierps vårdcentral är en av landets största vårdcentraler med stor och bred verksamhet. Vi söker nu dig som är intresserad av en tillsvidaretjänst på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Du kommer att få ett arbete som är varierat, stimulerande och utvecklande. Region Uppsala och Nära vård och hälsa satsar på trygga anställningar och bra förmåner som gör skillnad, läs om dem här (https://www.regionuppsala.se/Global/Jobba%20hos%20oss/karri%E4rwebben/F%F6rm%E5nsbroschyr%20Region%20Uppsala_2019.pdf). Ditt uppdrag Dina arbetsuppgifterna kommer att bestå av bedömning, behandling, uppföljning och träning av både ungdomar och vuxna med symtom, sjukdomar och skador i rörelse- och stödjeorgan, centrala och perifera nervsystem samt psykosomatik. Som fysioterapeut/sjukgymnast har du ett självständigt ansvar för bedömning och behandling på individ- respektive gruppnivå, där val av åtgärder ska baseras på tillgänglig evidens och befintliga riktlinjer. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård. Du måste ha förståelse för vikten av bra patientflöden på vårdcentralen och arbetet förutsätter att du har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i team med andra yrkesprofessioner men även att du har förmåga till självständigt arbete. Som person är du tydlig i din kommunikation och strukturerad i ditt arbetssätt. Du tycker om att tänka nytt som också kan omsättas i praktiken. Du har en god pedagogisk förmåga och kan lätt skapa kontakt med både patienter och kollegor. Personlig lämplighet har stor betydelse. Vår verksamhet Tierps vårdcentral ligger mellan Uppsala och Gävle med goda pendlingsmöjligheter. Från Uppsala går både upptåget och bussar en gång i halvtimmen under rusningstid och vårdcentralen ligger på gångavstånd från stationen. Vi har ca 19 500 listade patienter, vilket gör oss till en av landets största vårdcentraler. Vi är ca 130 medarbetare som arbetar i team med alla tjänster inom vårdcentralens uppdrag. Vi har även en jourmottagning. Våra patienter är både unga och äldre och bor i Tierp och omkringliggande glesbygd. Vill du veta mer? Välkommen att kontakta gruppchef Linda Lärkestål Nilsson på tel. 0293-20337 alt. [email protected] om du vill veta mer om verksamheten eller arbetet. Du kan även kontakta representanter från de fackliga organisationerna som nås via växeln för Region Uppsala, 018-611 00 00. Ansökan Välkommen med din ansökan via länken nedan. Vi vill ha din ansökan senast 4 juni. Glöm inte att bifoga CV samt intyg som styrker din åberopade kompetens. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska ringa växeln 018-611 00 00 och be om att få komma i kontakt med HR-specialist säkerhet så kommer du bli guidad vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka genom att fylla i ansökningsformuläret. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

22 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

22 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Personlig assistent, 50% vikariat

Ta-Verens Assistans & Ekonomi AB är ett ekonomi- och assistansföretag. Vi jobbar främst med att hjälpa funktionshindrade människor med assistans men utför även tjänster åt andra företag inom ekonomi. Våra värdegrunder är livskvalitet, respekt och värdighet. Vår målsättning är att kunden ska få den hjälp han/hon behöver för att leva ett så värdefullt liv som möjligt. Vi söker nu dig som vill jobba som personlig assistent till en av våra kunder som är boende i centrala Tierp. Kunden är en jättetrevlig och social kvinna i 60-års åldern som har personlig assistans pga. fysiskt funktionsnedsättning. Som personlig assistent hos henne kommer du att vara till hjälp med det hon inte klarar av själv i vardagen vilket omfattar till exempel, hushållssysslor, förflyttningar, personlig hygien, deltagande i aktiviteter m.m. Vi söker dig som är en kvinna på 25+ som vill arbeta på ett vikariat på 50% (ca 5 dygn per månad). Vikariatet stäcker sig under juli & augusti med chans till förlängning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba som personlig assistent. Utbildad undersköterska är meriterande men inte ett krav. Du som söker ska vara nikotinfri! Hund & katt finns i hemmet. Lyft förekommer dagligen. Egen text från den assistansberättigade: Jag, som söker Dig är en kvinna med ett gott humör och mycket livsglädje samt älskar ”galghumor”. I hemmet finns det hund, katt och 2 undulater så det är bra om du är djurvän. Mina dagar är ganska inrutade men inget är skrivet i sten. Personkemi är också viktigt men det kan också växa fram. Ser fram emot att få en ansökan som gör mig glad. Hoppas att vi ses snart! Allmänt om anställningen: Anställning: 50% vikariat hos brukaren 20240701-20240831, med chans till förlängning. Arbetstider: Dygn 09.00-09.00 (6 timmar sovande jour, kl. 00-06). Schema: 5 dygn på 4 veckor. Arbetspassen är förlagda på vardagar och helger. Arbetsuppgifter: Matlagning, hygien, förflyttningar, hushållssysslor samt deltagande i aktiviteter m.m. Som person ska du vara självgående, lyhörd, flexibel och ansvarsfull. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet och urvalsprocessen sker löpande och mer information fås vid en eventuell intervju. Sök omgående då rekrytering sker löpande!

22 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024