Fastighetsassistent

Sök bland 7 lediga jobb som Fastighetsassistent och börja ditt nya yrkesliv idag!

Förvaltningsassistent

Vi är Balder. Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Kanske har du varit och spelat padel i Balderhallen? Kanske har du också sett den mytomspunna Skvadern på ett av våra hus? Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram. Just nu söker vi en förvaltningsassistent till vårt kontor i Sundsvall för ett vikariat. Vad handlar fastighetsförvaltning om egentligen? Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Vår ambition är att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer kan utvecklas. Det är ett stort ansvar men det är även betydelsefullt och väldigt roligt. Vad erbjuder vi? Hos oss blir du en del av ett härligt gäng kompetenta kollegor som gillar att skapa möjligheter. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice samt hyra ut våra bostäder. Du kommer att få vara med och äga hela processen – från ledig lägenhet till signerat avtal med hyresgäst. I detta ingår bland annat mottagande av intresseanmälan, nyckeladministration, kontakta kund, ev. visningar, besiktningar samt kontraktsskrivning. Du jobbar aktivt med marknadsföring kring våra bostadslägenheter och vi ser det som en självklarhet att du får vara med och påverka vår affär framåt. Vad erbjuder du oss? För att bemästra detta uppdrag behöver du därför ha ett genuint intresse för människor och relationsbyggande. Du behöver också ha en känsla för det administrativa, uppskatta ordning och reda samt vara nyfiken på vad som väntar runt hörnet. Detta så vi kan erbjuda våra hyresgäster ett attraktivt hem! Vi tror även att du är en driven och ansvarstagande person med ett stort intresse av försäljning. Det är inte alltid en spikrak väg fram i våra uthyrningsprocesser och därav är det viktigt att du kan se utmaningar som något positivt. Tjänsten kräver att du behärskar svenska i både tal och skrift samt innehar manuellt B-körkort. Det är meriterande att du har arbetat med försäljning och service tidigare och har du dessutom kännedom om hur ett hyresavtal fungerar är det ett plus i kanten! Låter detta som en tjänst för dig? Tjänsten är ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning eller eventuell övergång till en fast anställning. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så tveka inte att kontakta rekryterare Matina Khosravian via [email protected] När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen att bli en del av oss! #LI-MK1

8 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Förvaltningsassistent

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? Serviceförvaltningen är en intäktsfinansierad verksamhet som ansvarar för kommunens interna stödprocesser. Vi är ca 500 anställda och omsätter drygt 700 mkr per år. Serviceförvaltningen satsar framåt och utvecklar hela tiden sin verksamhet för att på bästa sätt tillgodose våra kunders behov. Förvaltningen består av följande verksamheter: • Fastighet • Kost och städ • IT-avdelning • Bemanningsavdelningen • Varberg Direkt Fastighetsavdelningens uppdrag är att ansvara för drift och förvaltning av Varberg kommuns fastigheter så att kommunens förvaltningar kan bedriva sina verksamheter i ändamålsenliga lokaler. Fastighetsavdelningen strävar efter att vara en professionell och stabil samarbetspartner med rätt prioriteringar. Fastighetsavdelningen söker nu en förvaltningsassistent som vill vara med och bidra till ett bättre Varberg. Du arbetar nära förvaltaren och övriga kollegor. Vi erbjuder en omväxlande vardag och möjlighet att bygga bra erfarenhet av olika typer av fastigheter. ARBETSUPPGIFTER Rollen som förvaltningsassistent hos oss är en aktiv roll, där man ena dagen bistår förvaltaren och verksamheten med utredningar så som fukt- och skadeutredning, ljudmiljö eller anpassning för verksamheten och andra dagen hjälper tekniker att komma vidare och hitta lösningar på problem i fastigheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden är att bistå förvaltaren i det dagliga arbetet. Du har ett nära stöd av förvaltare och enhetschef och arbetar med allt från att kartlägga fastighetens underhållsbehov till att leda skadeutredningar, driva och följa upp mindre projekt. Vi arbetar verksamhetsindelat med fokus på specifik förvaltning. Detta gör att du snabbt blir kunnig på verksamhetensbehov och bygger ett bra kontaktnät. KVALIFIKATIONER Rollen som förvaltningsassistent är en aktiv roll där du är förvaltarens högra hand och du bör därför uppskatta många kontaktvägar och du tycker om att samordna. Du trivs med att både vara ute på plats på fastigheterna och att arbeta administrativt. Vi tror att du har någon form av utbildning inom fastighetsförvaltning eller tidigare erfarenheter av att sköta och förvalta fastigheter. Men kanske har du inte fått chansen att visa vad du går för? Vi tror också att du är en person som är strukturerad och noggrann. Du har lätt att se vilka uppgifter som behöver göras och du är den som vill ta tag i uppgifterna. Vi behöver ha följande kvalifikationer utöver ovan: - Kunskap och erfarenhet av service till kund - Mycket god datorvana - Körkort B Vi behöver dig som är självgående, driven och engagerad. Du har ett genuint fastighetsintresse och en hög servicenivå mot våra kunder. Du förstår vikten av utveckling och förändring av processer och rutiner för att förbättra och effektivisera vårt arbete med fastigheterna och mot kunderna. Du har en god samarbetsförmåga både mot kunder och kollegor och är en problemlösare med fokus på tydlighet, goda relationer och bra samarbeten. ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politisk beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att medarbetare har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid. Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!

7 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Driftkoordinator Stockholm

Brinner du för administration, har eget driv och är intresserad av att jobba inom fastighet? Då kan du vara den vi söker! Ta chansen att jobba som driftkoordinator i ett internationellt företag med lokal förankring och familjär känsla! Här får du möjlighet att jobba i ett team och med omväxlande administrativa arbetsuppgifter. CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Inom Business Unit Tech arbetar ca 200 medarbetare med teknisk fastighetsdrift och förvaltning. Genom kunskap, kreativitet och samarbete skapar vi bättre förutsättningar för klokare fastighetsdrift, där helheten står i fokus. Vem är du? Du har: Du är en utbildad fastighetsingenjör, fastighetsförvaltare eller har likvärdig erfarenhet av en administrativtjänst i fastighetsbranschen Fördjupad kunskap i fastighetstekniska system Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete Det är meriterande om du tidigare har arbetat med ABFF Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering. Personliga egenskaper: God kommunikativ förmåga både internt och externt Självgående och driven Kan ta egna initiativ och lösa problem självständigt Är noggrann och systematisk i ditt arbete Strukturerad, duktig på att prioritera och ser helheten i arbeten som utförs God administrativ förmåga Är lyhörd och prestigelös Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: Tillsammans med driftledare och operativ chef ska du verka för att säkerställa att vi levererar det som står i avtalen mellan H2M och kunden Delta i avtalsuppföljning och förbättringsarbete av leverans till kund Vara KMA-Ansvarigs stöd i det systematiska KMA-arbetet och vid interna revisioner Kontrollera och följa upp så att vi följer interna rutiner och processer Administrativt stöd med att bevaka prioriterade ordrar i vårt arbetsordersystem, m.m Skapa och analysera rapporter till kund, tex driftrapporter och entreprenadrapporter  Ansvara för fakturering i aktuellt uppdrag Vi söker som brinner för administration och självständigt kan driva administrativa ärenden i uppdraget och på så vis kan avlasta operativ chef och driftledare i dessa uppgifter. Det är viktigt att du är systemvan och snabbt kan sätta dig in i administrativa system som t.ex. arbetsorder- och ekonomisystem. Placering kommer att vara till stor del ute hos kund varför samarbete med både kollegor inom företaget och kundens företrädare och anställda är en del av vardagen. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare med provanställning Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Nina Rolfsdotter på tel: 08- 408 895 55

30 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driftkoordinator Stockholm

Brinner du för administration, har eget driv och är intresserad av att jobba inom fastighet? Då kan du vara den vi söker! Ta chansen att jobba som driftkoordinator i ett internationellt företag med lokal förankring och familjär känsla! Här får du möjlighet att jobba i ett team och med omväxlande administrativa arbetsuppgifter. CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Inom Business Unit Tech arbetar ca 200 medarbetare med teknisk fastighetsdrift och förvaltning. Genom kunskap, kreativitet och samarbete skapar vi bättre förutsättningar för klokare fastighetsdrift, där helheten står i fokus. Vem är du? Du har: Du är en utbildad fastighetsingenjör, fastighetsförvaltare eller har likvärdig erfarenhet av en administrativtjänst i fastighetsbranschen Fördjupad kunskap i fastighetstekniska system Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete Det är meriterande om du tidigare har arbetat med ABFF Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering. Personliga egenskaper: God kommunikativ förmåga både internt och externt Självgående och driven Kan ta egna initiativ och lösa problem självständigt Är noggrann och systematisk i ditt arbete Strukturerad, duktig på att prioritera och ser helheten i arbeten som utförs God administrativ förmåga Är lyhörd och prestigelös Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: Tillsammans med driftledare och operativ chef ska du verka för att säkerställa att vi levererar det som står i avtalen mellan H2M och kunden Delta i avtalsuppföljning och förbättringsarbete av leverans till kund Vara KMA-Ansvarigs stöd i det systematiska KMA-arbetet och vid interna revisioner Kontrollera och följa upp så att vi följer interna rutiner och processer Administrativt stöd med att bevaka prioriterade ordrar i vårt arbetsordersystem, m.m Skapa och analysera rapporter till kund, tex driftrapporter och entreprenadrapporter  Ansvara för fakturering i aktuellt uppdrag Vi söker som brinner för administration och självständigt kan driva administrativa ärenden i uppdraget och på så vis kan avlasta operativ chef och driftledare i dessa uppgifter. Det är viktigt att du är systemvan och snabbt kan sätta dig in i administrativa system som t.ex. arbetsorder- och ekonomisystem. Placering kommer att vara till stor del ute hos kund varför samarbete med både kollegor inom företaget och kundens företrädare och anställda är en del av vardagen. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare med provanställning Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Nina Rolfsdotter på tel: 08- 408 895 55

29 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driftkoordinator till H2M

Brinner du för administration, har eget driv och är intresserad av att jobba inom fastighet? Då kan du vara den vi söker! Vi växer och behöver fler engagerade medarbetare. Vi befinner oss i en spännande tillväxtfas och vi behöver förstärka vår verksamhet med mer kompetens. H2M är ett företag inom teknisk fastighetsdrift och förvaltning som har som målsättning att leverera fastighetstjänster i världsklass, varje dag året runt. Vi erbjuder allt från rådgivning och planering till operativt arbete, med kunskap och omtanke i fokus. Sedan februari 2023 är H2M en del av CBRE GWS. CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag som erbjuder utvecklingsmöjligheter och en värderingsstyrd arbetsmiljö.  Vi söker nu en driftkoordinator till uppdrag i södra Stockholm. Vem är du? Du har: Du är en utbildad fastighetsingenjör, fastighetsförvaltare eller har likvärdig erfarenhet av en administrativtjänst i fastighetsbranschen Fördjupad kunskap i fastighetstekniska system Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete Det är meriterande om du tidigare har arbetat med ABFF Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering. Personliga egenskaper: God kommunikativ förmåga både internt och externt Självgående och driven Kan ta egna initiativ och lösa problem självständigt Är noggrann och systematisk i ditt arbete Strukturerad, duktig på att prioritera och ser helheten i arbeten som utförs God administrativ förmåga Är lyhörd och prestigelös Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: Tillsammans med driftledare och operativ chef ska du verka för att säkerställa att vi levererar det som står i avtalen mellan H2M och kunden Delta i avtalsuppföljning och förbättringsarbete av leverans till kund Vara KMA-Ansvarigs stöd i det systematiska KMA-arbetet och vid interna revisioner Kontrollera och följa upp så att vi följer interna rutiner och processer Administrativt stöd med att bevaka prioriterade ordrar i vårt arbetsordersystem, m.m Skapa och analysera rapporter till kund, tex driftrapporter och entreprenadrapporter  Ansvara för fakturering i aktuellt uppdrag Vi söker som brinner för administration och självständigt kan driva administrativa ärenden i uppdraget och på så vis kan avlasta operativ chef och driftledare i dessa uppgifter. Det är viktigt att du är systemvan och snabbt kan sätta dig in i administrativa system som t.ex. arbetsorder- och ekonomisystem. Placering kommer att vara till stor del ute hos kund varför samarbete med både kollegor inom företaget och kundens företrädare och anställda är en del av vardagen.   Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan så fort som möjligt eftersom vi arbetar med löpande urval av kandidater. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan!   H2M och CBRE som arbetsgivare Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. Bra förutsättningar och arbetsförhållanden ger engagerade medarbetare som ger nöjda kunder, det är så vi ser det. Vi är sedan 2018 certifierade som ett Great Place to Work och arbetar kontinuerligt med att bli ännu bättre. När det går bra för H2M får alla vara med och ta del av det. Vi återinvesterar mycket i våra medarbetare i form av utbildningar, bra verktyg och utrustning, anställningsförmåner samt gemensamma aktiviteter. Vi är ett glatt prestigelöst gäng där vi alla hjälps åt! Här kan du läsa om hur våra medarbetare tycker att det är att jobba på H2M: https://www.h2m.se/jobbahososs/vad-tycker-vi-som-jobbar-har/ CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2021 27,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning. Commercial Real Estate Services | CBRE Sweden   Eftersom vi redan valt rekryteringskanaler för denna och övriga rekryteringar undanbeder vi kontakt med rekryterings- och bemanningsföretag.

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driftkoordinator till H2M

Brinner du för administration, har eget driv och är intresserad av att jobba inom fastighet? Då kan du vara den vi söker! Vi växer och behöver fler engagerade medarbetare. Vi befinner oss i en spännande tillväxtfas och vi behöver förstärka vår verksamhet med mer kompetens. H2M är ett företag inom teknisk fastighetsdrift och förvaltning som har som målsättning att leverera fastighetstjänster i världsklass, varje dag året runt. Vi erbjuder allt från rådgivning och planering till operativt arbete, med kunskap och omtanke i fokus. Sedan februari 2023 är H2M en del av CBRE GWS. CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag som erbjuder utvecklingsmöjligheter och en värderingsstyrd arbetsmiljö.  Vi söker nu en driftkoordinator till uppdrag i södra Stockholm. Vem är du? Du har: Du är en utbildad fastighetsingenjör, fastighetsförvaltare eller har likvärdig erfarenhet av en administrativtjänst i fastighetsbranschen Fördjupad kunskap i fastighetstekniska system Du har minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete Det är meriterande om du tidigare har arbetat med ABFF Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering. Personliga egenskaper: God kommunikativ förmåga både internt och externt Självgående och driven Kan ta egna initiativ och lösa problem självständigt Är noggrann och systematisk i ditt arbete Strukturerad, duktig på att prioritera och ser helheten i arbeten som utförs God administrativ förmåga Är lyhörd och prestigelös Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: Tillsammans med driftledare och operativ chef ska du verka för att säkerställa att vi levererar det som står i avtalen mellan H2M och kunden Delta i avtalsuppföljning och förbättringsarbete av leverans till kund Vara KMA-Ansvarigs stöd i det systematiska KMA-arbetet och vid interna revisioner Kontrollera och följa upp så att vi följer interna rutiner och processer Administrativt stöd med att bevaka prioriterade ordrar i vårt arbetsordersystem, m.m Skapa och analysera rapporter till kund, tex driftrapporter och entreprenadrapporter  Ansvara för fakturering i aktuellt uppdrag Vi söker som brinner för administration och självständigt kan driva administrativa ärenden i uppdraget och på så vis kan avlasta operativ chef och driftledare i dessa uppgifter. Det är viktigt att du är systemvan och snabbt kan sätta dig in i administrativa system som t.ex. arbetsorder- och ekonomisystem. Placering kommer att vara till stor del ute hos kund varför samarbete med både kollegor inom företaget och kundens företrädare och anställda är en del av vardagen.   Vill du bli en av oss? Skicka in din ansökan så fort som möjligt eftersom vi arbetar med löpande urval av kandidater. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Välkommen med din ansökan!   H2M och CBRE som arbetsgivare Vi vill vara den bästa arbetsplatsen för våra medarbetare. Bra förutsättningar och arbetsförhållanden ger engagerade medarbetare som ger nöjda kunder, det är så vi ser det. Vi är sedan 2018 certifierade som ett Great Place to Work och arbetar kontinuerligt med att bli ännu bättre. När det går bra för H2M får alla vara med och ta del av det. Vi återinvesterar mycket i våra medarbetare i form av utbildningar, bra verktyg och utrustning, anställningsförmåner samt gemensamma aktiviteter. Vi är ett glatt prestigelöst gäng där vi alla hjälps åt! Här kan du läsa om hur våra medarbetare tycker att det är att jobba på H2M: https://www.h2m.se/jobbahososs/vad-tycker-vi-som-jobbar-har/ CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2021 27,0 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning. Commercial Real Estate Services | CBRE Sweden   Eftersom vi redan valt rekryteringskanaler för denna och övriga rekryteringar undanbeder vi kontakt med rekryterings- och bemanningsföretag.

24 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Förvaltningsassistent

Vi är Balder.Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Har du kanske hört talas om Bergsjö Höjd? Eller GoCo Living, en helt ny stadsdel som väcks till liv? Vårt bostadsbestånd fortsätter att växa och vi söker därför nu en förvaltningsassistent till vår bostadsförvaltning i Göteborg! Om rollen.Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en kollega som är genuint intresserad av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med förvaltaren inom affärsområdet. Arbetsuppgifter innefattar bland annat uthyrning och deltagande på besiktningar samt hantering av fakturor, reskontra och inkasso samt annan administration. Du kommer att arbeta med ett blandat bestånd i form av nyproducerade lägenheter såväl som äldre fastigheter. Om dig.Vi ser gärna att du har erfarenhet av service- och/eller fastighetsbranschen. Det viktigaste är dock din vilja att lära dig! Du behöver även ha ett intresse för de människor du möter då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och kollegor. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift och innehar B-körkort. Ansökan.Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss! #LI-MK1

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024