Frontofficepersonal

Sök bland 27 lediga jobb som Frontofficepersonal och börja ditt nya yrkesliv idag!

Receptionist till Aqua Dental Örebro

Hej blivande receptionist-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi ca 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett huvudkontor. Aqua Dental befinner sig i en tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Hör Dajana, COO, berätta mer om hur det är att jobba på Aqua Dental: Som receptionist på Aqua Dental Örebrokommer du jobba på en modern klinik och bli en del av ett duktigt team på kollegor. I rollen kommer du jobba och ha det övergripande ansvaret för receptionen där du bl.a. kommer checka in patienter, ta betalt eller hantera administrativa arbetsuppgifter.På kliniken kommer du att jobba nära dina kollegor där du kommer få stöttning i det dagliga arbetet samt i din professionella utveckling. Du har i denna roll möjlighet att vara med och påverka din arbetsdag samtidigt som du levererar service av hög kvalitet till våra patienter och är med och bidrar till att utveckla svensk tandvård tillsammans med dina kollegor på Aqua Dental. För att trivas i rollen tror vi att du har effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet gentemot patienter och dina kollegor. Denna tjänst är på timanställning med start enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Har mycket god social kompetens och en positiv inställning Är lugn och stresstålig Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och datorvana Har lätt för att kommunicera på både svenska och engelska, samt är tydlig och professionell. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!Sista ansökningsdagen är den 31 maj 2024. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta klinikchef Admir Avdic,[email protected] Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Vill du se mer av vad Aqua Dental gör och lära känna oss bättre? Besök vår hemsida, www.aquadental.se eller följ oss på Instagram @aquadental.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servicerådgivare Sollefteå

Är du vår nya stjärna? Just nu söker vi en servicerådgivare till Berners i Sollefteå.Här får du chansen att jobba med världsledande varumärken tillsammans med ett litet men härligt gäng! Om jobbet Rollen som servicerådgivare innebär ett självständigt arbete där du leder och planerar det dagliga arbetet på verkstaden tillsammans med din kollega och teknikerna. Hos oss blir du en viktig kugge i vårt verkstadsteam. Tillsammans arbetar ni för att överträffa våra kunders förväntningar och ge dem den bästa möjliga servicen från första kontakten ända fram tills bilen är klar för utlämning. Dina arbetsuppgifter: kundkontakt boka/planera arbete i verkstaden upprätta kostnadskalkyler fakturering hantera reservdelsflödet i allt från beställning till uppackning och förplanering Om dig Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från serviceyrken med personliga kundkontakter och dessutom har bil- ellerteknikintresse. B-körkort, goda datorkunskaper och förmåga att lära dig nya IT-system är en förutsättning för jobbet. För att lyckas i jobbet behöver du ha en utpräglad känsla för service och trivas med att möta nya människor varje dag. Du är öppen och omtänksam i ditt bemötande och har lätt för att skapa och bibehålla goda kontakter, både med kunder och med medarbetare. För att kunna leverera med hög kvalitet krävs det att du är noggrann och gillar ordning reda. Du är effektiv i ditt arbete, tar egna initiativ och du har ett flexibelt arbetssätt där du kan arbeta mot flera mål samtidigt, även under tidspress. Det är viktigt att du är en problemlösare, då du kommer att möta många olika typer av människor och situationer. Vi på Berners erbjuder Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners och vi vill att du ska växa med oss! Förutom kontinuerliga utbildningar genom Volkswagen group så får du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med erfarna kollegor. Vi erbjuder en arbetsplats som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang. Förmåner Månadslön och kollektivavtal Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar Friskvårdsbidrag och tillgång tillFeelgood plus Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE Ansökan:Ansökan är öppen till 24 maj.Vi jobbar löpande med urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Vi genomför bakgrundskontroll på slutkandidaterna. Vi ser fram emot din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Skaderådgivare

Är du på jakt efter nya utmaningar? Vi söker nu en skaderådgivare till Bilia Toyota i Kungens Kurva. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Om tjänsten Du kommer att arbeta efter skadeprocessen som innebär mottagning av kund, tidsbokning, boka hyrbil till kund, fakturering, skadebesiktning, räkna på kalkyler till försäkringsbolag och utlämning av bil. Du ansvarar även för att arbete planeras ut i Cabplan på respektive Skadetekniker. Vad vi önskar av dig Vi tror att du har kunskaper inom fordonsteknik samt bra på att hantera kunder. Vi ser att du har erfarenhet av arbete med skadeberäkning och har du dessutom kunskap i Cabas är det meriterande. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift samt grundläggande engelska kunskaper. Du har en god datavana och digital förståelse. B-körkort är ett krav. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placering är på Bilia Toyotas anläggning i Kungens Kurva. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

10 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Servicerådgivare Sollefteå

Är du vår nya stjärna? Just nu söker vi en servicerådgivare till Berners i Sollefteå.Här får du chansen att jobba med världsledande varumärken tillsammans med ett litet men härligt gäng! Om jobbet Rollen som servicerådgivare innebär ett självständigt arbete där du leder och planerar det dagliga arbetet på verkstaden tillsammans med din kollega och teknikerna. Hos oss blir du en viktig kugge i vårt verkstadsteam. Tillsammans arbetar ni för att överträffa våra kunders förväntningar och ge dem den bästa möjliga servicen från första kontakten ända fram tills bilen är klar för utlämning. Dina arbetsuppgifter: vägleda kunden i tekniska frågor boka/planera arbete i verkstaden upprätta kostnadskalkyler hantera garantifrågor fakturering hantera reservdelsflödet i allt från beställning till uppackning och förplanering Om dig Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från serviceyrken med personliga kundkontakter och dessutom har bil- ellerteknikintresse. B-körkort, goda datorkunskaper och förmåga att lära dig nya IT-system är en förutsättning för jobbet. För att lyckas i jobbet behöver du ha en utpräglad känsla för service och trivas med att möta nya människor varje dag. Du är öppen och omtänksam i ditt bemötande och har lätt för att skapa och bibehålla goda kontakter, både med kunder och med medarbetare. För att kunna leverera med hög kvalitet krävs det att du är noggrann och gillar ordning reda. Du är effektiv i ditt arbete, tar egna initiativ och du har ett flexibelt arbetssätt där du kan arbeta mot flera mål samtidigt, även under tidspress. Det är viktigt att du är en problemlösare, då du kommer att möta många olika typer av människor och situationer. Vi på Berners erbjuder Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners och vi vill att du ska växa med oss! Förutom kontinuerliga utbildningar genom Volkswagen group så får du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med erfarna kollegor. Vi erbjuder en arbetsplats som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang. Förmåner Månadslön och kollektivavtal Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar Friskvårdsbidrag och tillgång tillFeelgood plus Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp Möjlighet att leasa förmånscykel via Epassi BIKE Ansökan:Ansökan är öppen till 24 maj.Vi jobbar löpande med urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Vi genomför bakgrundskontroll på slutkandidaterna. Vi ser fram emot din ansökan!

10 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Avgift och hyresförvaltare

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Hos Nabo vill vi vara modiga och engagerade. Vi jobbar mot tydliga mål och driver vår egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara våra medarbetares höjdpunkt i karriären. Om tjänsten Vi befinner oss mitt i en spännande tillväxtresa och rekryterar därför nya kollegor till vårt team med Avgift och hyresförvaltare med placeringsorti Malmö eller Stockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration. Det är en bred roll och dina arbetsuppgifterkommer exempelvis vara att: Hantera kundärenden gällande lägenhetsregister, köhantering och avtal gällandeparkering och lokalhyresgäster. Supportera kunder i Nabos portal och digitala arbetssätt. Supportera kunder över telefon och mail. Ansvara för avisering och fakturering. Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för Nabos tjänster. Administrativa uppgifter kopplat till dina ansvarsområden. Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete. Dina tidigare erfarenheter I den här rekryteringen lägger vi störst vikt vid i dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas. På Nabo är vi många experter inom bostadsrättsförvaltning och därför förväntar vi oss inte att du har tidigare erfarenhet från branschen. Det kommer vi kunna lära dig på plats. Vi ser att du som söker har erfarenhet service och administration där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Meriterande erfarenheter Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering Personliga egenskaper Noggrann Serviceinriktad Kommunikativ Nyfiken Ansvarstagande Lösningsorienterad Relationsskapande Så ansöker du Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Nabo. Placeringsort Malmö eller Stockholm

8 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Servicerådgivare

Vårt anställningserbjudande Din Bil är en del av Porsche Holding Salzburg GmbH och ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG. Vi erbjuder ett brett utbud av bilar från Volkswagen-koncernens olika varumärken och modeller, som Volkswagen personbilar, Volkswagen Transportbilar, ŠKODA, Seat, Cupra, Audi, Porsche samt biluthyrning via Europcar. Vi har verksamhet i fyra regioner i Sverige: Stockholm, Göteborg, västra Skåne och Gävleborg-Dalarna. På Din Bil värdesätter vi samarbete, respekt och förståelse mellan våra medarbetare. Du får chansen att arbeta i ett modernt och framgångsrikt företag som sätter kunden i fokus och levererar högsta kvalitet och service. Som anställd hos oss får du vara en del av ett engagerat team. Vi bryr oss om din trivsel och utveckling hos oss. Därför erbjuder vi bra anställningsvillkor som omfattar bland annat kollektivavtal via IF Metall, Ledarna och Unionen, attraktiv lön, försäkringar, tjänstepension. Du får också friskvårdsbidrag och företagshälsovård som främjar din hälsa och välbefinnande. DIN BIL, Volkswagen Malmö, söker en ny medarbetare till vårt kundmottagningsteam. I rollen som servicerådgivare kommer du att njuta av att välkomna kunder och leverera förstklassig service, samtidigt som du hanterar nya utmaningar och administrativa uppgifter. Vi erbjuder dig en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att företräda ett av de ledande varumärkena inom bilindustrin. Arbetsbeskrivning Som servicerådgivare ansvarar du för att schemalägga kundbesök för service och reparationer, hantera överlämning och återlämning av fordon, utfärda fakturor och kontakta kunder med offertförslag. Du blir kundens huvudkontakt genom hela verkstadsbesöket, vilket kräver en passion för att leverera utmärkt service och att alltid utföra arbete av högsta kvalitet. Ytterligare ansvarsområden inkluderar prissättning av verkstadstjänster, hantering av garantianspråk, försäkringsärenden och kundklagomål. Varje dag erbjuder unika situationer, och det är avgörande att du kan upprätthålla arbetskvaliteten och ett professionellt bemötande mot både kunder och kollegor, även när oväntade händelser inträffar. Vi värdesätter teamarbete och stöttar varandra i våra dagliga uppgifter. Vem är du? För att vara kvalificerad för denna position bör du ha minst två års erfarenhet av serviceorienterat arbete. Erfarenhet som servicerådgivare, prissättare eller mekaniker är meriterande. Du bör ha starka administrativa kunskaper, vara bekväm med kundkontakt både via telefon och personligen, samt ha god datorvana. Kunskap i system som Automaster, Saga, Elsa, Etka och Cabas är fördelaktigt, men inte ett krav. Det viktigaste är att du snabbt kan anpassa dig till nya system. Du måste kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Ett B-körkort är obligatoriskt. Profil Du delar vår övertygelse på Din Bil att ett vänligt bemötande och hög arbetskvalitet är essentiellt för kundnöjdhet. Du uppskattar att bygga starka relationer med kunder och kollegor och trivs i en teamorienterad miljö.   Ansökan Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning. Skicka din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag,  7 juni 2024 VI SER FRAMEMOT ATT VÄLKOMNA DIG TILL VÅRT TEAM!

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Biluthyrare till Hertz Arlanda

Att det är människorna som skapar Hertz framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det marknadsledande hyrbilsföretaget vi är. Om du vill vara en del av ett familjärt bolag där mobilitetslösningar, socialt ansvarstagande, engagemang för människor och omvärld ligger högt på agendan – så kanske detta är nästa steg för dig! Vår uthyrningsstation på Arlanda söker nu förstärkning i form av flera serviceinriktade Biluthyrare/CSR (Customer Sales Representative) som vill vara med på en spännande utvecklingsresa. Rollen som Biluthyrare/CSR är varierande där ditt huvuduppdrag är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra, från det att kunden kommer och hämtar sin bil tills returneringen, där ditt kundbemötande är avgörande. Du kommer att hjälpa kunden genom sin bilhyra, såsom att: • Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk • Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal • Ta emot bilar vid vår returstation • Administration & Daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark Är du vår nästa Biluthyrare? För att trivas i denna roll tror vi att du älskar kundinteraktion och i alla lägen ger den bästa möjliga servicen. Utöver service kännetecknas vår värdegrund av trygghet, glädje och respekt där vi gärna ser att du delar detta synsätt med oss. Vi ser gärna att du är initiativtagande, modig och gillar ett högt tempo då ingen dag är den andra sig lik på våra uthyrningsstationer. På Hertz värderar och tror vi på gemenskapen till att uppnå ett mål tillsammans, varav din laganda är viktig för oss.   Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Vidare tror vi att du är en administrativ stjärna som har en fallenhet för att lära dig nya system. Det här är Hertz 💛 Hertz är ett familjärt företag med det gula hjärtat i allt vi gör. Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Stockholm Pride, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några). För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens. Hos oss kallas och är alla våra anställda Medansvariga med möjlighet att ta ansvar och påverka både sin utveckling och i viss mån arbetssituation. Förutom en spännande roll att utvecklas i samt härliga kollegor att arbeta tillsammans med erbjuder vi: - En arbetsplats präglad av servicekultur - Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt - Stora möjligheter att påverka och utveckla vår kundupplevelse - Snabbrörlig organisation med stora utvecklingsmöjligheter Vi arbetar aktivt med att internt utbilda dig som ny men lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Pension, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benefits (Söderberg & Partners) för att nämna några delar. Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktig, varav arbetstiderna kommer att varierar veckans alla dagar. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! Observera att bakgrundskontroller kan komma att göras på slutkandidater. Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.

3 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Receptionist timanställning till Aqua Dental Express

Extraarbete som receptionist på Aqua Dentals största klinik. Aqua Dental Express är Aqua Dentals största klinik med 19 behandlingsrum och både allmäntandläkare, specialister och tandreglering under samma tak. Här möts patienterna av en modern och fräsch klinik som präglas av ett öppet, tillgängligt och professionellt klimat. Med en så stor och tillgänglig klinik blir receptionen till hjärtat i verksamheten, och en förutsättning för att det dagliga arbetet ska fungera. Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra hos oss för att stärka upp vårt ordinarie receptions- och administrationsteam! Om tjänsten I rollen som receptionist kommer du såklart att ha direktkontakt med behandlare och patienter både på plats och över telefon och mail, men du har även en betydande roll i klinikens administration och drift och blir en viktig länk mellan företaget, behandlare och patienter. I rollen som timanställd kompletterar du vår ordinarie personal bestående av sex heltidsanställda receptionister. Det finns möjlighet till både fasta arbetspass på rullande schema samt löpande vid behov, förlagda både dagtid, kvällar och helger. Runtom i Stockholm har vi dessutom ytterligare 14 kliniker samt vårt Service Center där vi hjälper patienter från hela landet över telefon, mail och chatt – så det finns goda möjligheter att ta extra pass om så önskas. Tandvård är en mycket bred och kunskapstung bransch, så det är viktigt med en stark vilja att snabbt sätta sig in i verksamheten och tandvårdsbranschen i helhet. I din roll som receptionist så arbetar du nära våra behandlare och för dig som uppskattar att lära och utvecklas finns det stor potential och alltid mer kunskap att inhämta. Tidigare erfarenhet av tandvård är förstås meriterande, men det viktiga för oss är din drivkraft och vilja att lära. Tjänsten utgår från kliniken på Vasagatan 12 som ligger lättillgänglig mitt i centrala Stockholm. Till denna klinik söker sig patienter från hela Stockholms län, men även från övriga Sverige och världen, för allt från akutvård till mer omfattande behandlingar. Hos oss står patientbemötande och tillgänglighet i fokus och kliniken har öppet 365 dagar om året med generösa öppettider för våra patienter. En förutsättning för att tjänsten ska passa dig är att du - precis som vi på Aqua Dental - älskar att arbeta med människor och ge bästa möjliga service, och att du har en mycket god kommunikativ förmåga och lyhördhet. Vidare tror vi att du är van att både samarbeta och att ta eget ansvar, samt att du är kunskapstörstande och strävar efter att fortsätta utvecklas tillsammans med oss. Vår målsättning är att du ska trivas hos oss för ett långvarigt samarbete! Aqua Dental söker dig som · Har mycket god socialkompetens och erfarenhet av kundbemötande. · Är ansvarstagande och har en stark initiativförmåga. · Har god datorvana (grundläggande förståelse för Officepaketet och erfarenhet av att arbeta i branschspecifik mjukvara är meriterande). · Har lätt för att kommunicera på både svenska och engelska, samt är tydlig och professionell i skrift både internt och externt. · Är strukturerad och har lätt för att prioritera. · Är problemlösande och kreativt lagd. · Har en stark egen drivkraft att utvecklas och lära inom en kunskapsintensiv bransch · Har minst ett års erfarenhet inom kundbemötande med administrativa inslag eller likvärdigt. Det är även meriterande om du har · En eftergymnasial utbildning med inriktning mot administration eller kundrelationer · Grundläggande kompetens inom tandvård eller tidigare erfarenhet av journalsystem och patienthantering. Om kliniken Aqua Dental Express är Aqua Dentals största klinik med hela 19 behandlingsrum. Tack vare vår storlek och våra generösa öppettider så kan vi erbjuda alla slags behandlingar med korta väntetider till nya som gamla patienter. Personalen som arbetar här är drivna, sympatiska och engagerade och arbetar ständigt för att patienterna ska känna sig trygga och sedda från början till slutet av sin behandling. Det bästa med kliniken är den snabba, proffsiga servicen och den omhändertagande personalen. Aqua Dental I dag arbetar över 900 personer hos oss fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett huvudkontor. Vi är i en tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. På Aqua Dental är våra medarbetare det viktigaste vi har och vi vill även vara den bästa möjliga arbetsgivaren. Därför erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig utveckling och utbildningar, och vi har även vår egen utbildningsplattform The Art där interna och externa föreläsare delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Hos oss är det högt i tak och allas åsikter är välkomna. Framtiden på Aqua Dental Under de kommande åren står fortsatt branschledande tillväxt i fokus för oss. I samma takt adderas även fokus på att utöka och professionalisera de funktionella områdena inom Aqua Dental. För oss är det viktigt att säkerställa att vi varje dag kan säga att vi lever upp till våra värderingar: Med stor passion tillhandahålla ledande kvalitet i allt vi gör åt våra patienter. Erbjuda ledande servicenivå, bemötande och tillgänglighet. Skapar en attraktiv arbetsmiljö för våra medarbetare. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen 26 maj. Vi ser fram emot att höra från dig med din ansökan! Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till rekryteringsansvarig för tjänsten, Administrativ chef, Robin Wiksander, [email protected]. Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Inga ansökningar tas emot via mail

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sales Coordinator

Sales coordinator Som Sales Coordinator hos oss på Sherwin tillhör du det svenska säljteamet och din uppgift är att stötta säljarna i deras dagliga arbete med exempelvis prissättningsunderlag och jämföra prisbilder. Du är även en viktig länk till våra kollegor i Europa, gällande intercompany prissättning. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt, utgår vi från att du är duktig på att skapa och upprätthålla relationer. Tjänsten kan tillsättas i antingen Bellö, Nässjö eller Vaggeryd. Du som söker jobbet För att trivas i rollen som Sales Coordinator bör du vara självgående, ha lätt för att kommunicera och vara strukturerad. Dessutom bör du ha vana av att: • Kommunicera med kunder och interna intressenter • Tillämpa omfattande försäljningsprinciper och praxis • Använda Microsoft Office-applikationer (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) och andra applikationer efter behov • Kommunicera med kollegor för att ge och ta emot vägledning Som person har du • Ett starkt kundfokus, både för interna och externa kunder • Positiv och professionell attityd med hög standard för arbetsetik • En förespråkare för teamarbete och tycka om att bygga och hantera relationer Erfarenhet: 3-5 års erfarenhet av liknande tjänster, gärna inom färgindustrin. Språk: Du behöver behärska svenska och engelska bra i tal och skrift Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om oss Sherwin-Williams grundades i USA år 1866. Idag är vi ett ledande globalt företag inom tillverkning, utveckling och försäljning av färg, lack och bets. Vi är fler än 61 000 medarbetare över hela världen. I Sverige är vi ca 330 medarbetare på fyra platser: Märsta, Bellö, Nässjö och Vaggeryd. Vi producerar och utvecklar våra produkter i Märsta och Bellö medan vi har vårt centrallager i Nässjö som dagligen skeppar ut varor till ett fyrtiotal länder.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sales Coordinator

Som Sales Coordinator hos oss på Sherwin tillhör du det svenska säljteamet och din uppgift är att stötta säljarna i deras dagliga arbete med exempelvis prissättningsunderlag och jämföra prisbilder. Du är även en viktig länk till våra kollegor i Europa, gällande intercompany prissättning. Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt, utgår vi från att du är duktig på att skapa och upprätthålla relationer. Tjänsten kan tillsättas i antingen Bellö, Vaggeryd eller Nässjö. Du som söker jobbet För att trivas i rollen som Sales Coordinator bör du vara självgående, ha lätt för att kommunicera och vara strukturerad. Dessutom bör du ha vana av att: • Kommunicera med kunder och interna intressenter • Tillämpa omfattande försäljningsprinciper och praxis • Använda Microsoft Office-applikationer (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) och andra applikationer efter behov • Kommunicera med kollegor för att ge och ta emot vägledning Som person har du • Ett starkt kundfokus, både för interna och externa kunder • Positiv och professionell attityd med hög standard för arbetsetik • En förespråkare för teamarbete och tycka om att bygga och hantera relationer Erfarenhet: 3-5 års erfarenhet av liknande tjänster, gärna inom färgindustrin. Språk: Du behöver behärska svenska och engelska bra i tal och skrift Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om oss Sherwin-Williams grundades i USA år 1866. Idag är vi ett ledande globalt företag inom tillverkning, utveckling och försäljning av färg, lack och bets. Vi är fler än 61 000 medarbetare över hela världen. I Sverige är vi ca 330 medarbetare på fyra platser: Märsta, Bellö, Nässjö och Vaggeryd. Vi producerar och utvecklar våra produkter i Märsta och Bellö medan vi har vårt centrallager i Nässjö som dagligen skeppar ut varor till ett fyrtiotal länder.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024