Kundtjänstmedarbetare

Sök bland 1157 lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Är du student och flytande i Polska?

För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i polska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i BookBeats supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består BookBeats supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, spansk- och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till BookBeats användare. BookBeat växer och behöver utöka den polska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. I denna tjänst kommer du arbeta ca 9 timmar per vecka. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. Som kundsupport kommer du främst att svara på polska och engelska kunders frågor i BookBeats webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Dina arbetsuppgifter är således: ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail VI SÖKER DIG SOM - Är studerande på universitet eller högskola och har minst ett år kvar av dina studier - Har tidigare erfarenhet av kundservice eller ett administrativt arbete - Har mycket goda kunskaper i polska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk Det är meriterande om du: - Har kunskaper i danska, norska, tyska, finska, danska och/eller spanska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Finsktalande Customer Advisor till Nordax Bank/NOBA

"Våra kunder är vår viktigaste prioritet, och utan att låta allt för klyschiga märks det. År 2023 vann vi på Nordax Bank Brilliant Awards för "Bästa Kundservice I Branschen". Nu söker vi vår nästa stjärna till ett av våra privatlåneteam som vill vara med och bidra till en kundupplevelse i världsklass." Flytande i finska och på jakt efter ett nytt arbete? Varmt välkommen med din ansökan till rollen som finsktalande customer advisor till Nordax Banks privatlåneavdelning! OM TJÄNSTEN Som Customer Advisor kommer du att ingå i ett sammansvetsat team som jobbar dedikerat mot den finska marknaden. Teamet har ett nära samarbete inom gruppen och hjälper varandra att uppnå de uppsatta målen, som både är individuella och på teamnivå. Privatlåns-enheten är en del av Customer Operations som levererar förstklassig service genom att hjälpa kunder till en bättre privatekonomi. Rollen innebär stundtals högt tempo och Nordax Bank ställer höga krav på god service. Samtidigt är de mycket lyhörda för medarbetares behov och värnar starkt om att ha en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen ska du kunna arbeta självständigt under eget ansvar, men också vara en lagspelare och bidra till resultatet i teamet. Du erbjuds - En varierande roll i ett nytänkande och snabbföränderligt bolag - Att bli en del av ett sammansvetsat team med en bra spridning bland kvinnor och män i olika åldrar - En feedback-kultur med en engagerad och närvarande chef ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Besvara samtal från kunder på ett serviceinriktat och rådgivande sätt * Initiera en dialog för att identifiera behov och ta fram kundanpassade lösningar som ger möjlighet till merförsäljning av lån och försäkringar * Bedöma låneansökningar och utbetala lån * Samarbeta och agera support mot partners i Finland * Administrera och dokumentera dina samtal VI SÖKER DIG SOM * Har erfarenhet av att arbeta med service (och gärna försäljning!) * Har en gymnasieexamen * Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål * Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska Praktisk information: - Start: V.30/31 - Plats: Gävlegatan 22, Stockholm - Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning - Omfattning: Heltid - Arbetstider: 07:30-16:00 - Fast månadslön Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. INFORMATION OM FÖRETAGET With a diversified offering through three brands, Nordax Bank, Bank Norwegian and Svensk Hypotekspension and 2 million consumers, we have the size, skill, and scale to enable healthier finances for more. NOBA collects specialized, customer centric financial offerings that is sustainable for the individual, the bank and the society at large, today and tomorrow. NOBA Bank Group AB (publ) (“NOBA”) is owned by Nordic Capital Fund IX, Nordic Capital Fund VIII and Sampo. Today the NOBA group has approximately 630 employees and is active in 7 markets. As of 30 June 2023, lending to the public amounted to SEK 101.5 billion and deposits to SEK 87.2 billion. Read more about NOBA and our brands at https://www.noba.bank/

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Finsktalande Customer Advisor på deltid till Privatlåneavdelningen

Flytande i finska och på jakt efter ett deltidsarbete vid sidan av studier eller annan sysselsättning? Varmt välkommen med din ansökan till rollen som finsktalande customer advisor till Nordax Banks privatlåneavdelning! OM TJÄNSTEN Som Customer Advisor kommer du att ingå i ett sammansvetsat team som jobbar dedikerat mot den finska marknaden. Teamet har ett nära samarbete inom gruppen och hjälper varandra att uppnå de uppsatta målen, som både är individuella och på teamnivå. Privatlåns-enheten är en del av Customer Operations som levererar förstklassig service genom att hjälpa kunder till en bättre privatekonomi. Rollen innebär stundtals högt tempo och Nordax Bank ställer höga krav på god service. Samtidigt är de mycket lyhörda för medarbetares behov och värnar starkt om att ha en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen ska du kunna arbeta självständigt under eget ansvar, men också vara en lagspelare och bidra till resultatet i teamet. Du erbjuds - En varierande roll i ett nytänkande och snabbföränderligt bolag - Att bli en del av ett sammansvetsat team med en bra spridning bland kvinnor och män i olika åldrar - En feedback-kultur med en engagerad och närvarande chef ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Besvara samtal från kunder på ett serviceinriktat och rådgivande sätt * Initiera en dialog för att identifiera behov och ta fram kundanpassade lösningar som ger möjlighet till merförsäljning av lån och försäkringar * Bedöma låneansökningar och utbetala lån * Samarbeta och agera support mot partners i Finland * Administrera och dokumentera dina samtal VI SÖKER DIG SOM * Har en gymnasieexamen * Har tidigare erfarenhet inom service med fördel från roller inom butik, restaurang, telefon, försäljning eller liknande * Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål * Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska * Har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst 1,5 år till * Har möjlighet att arbeta mer vid ledigheter - exempelvis under jul och sommar De personliga kompetenserna som vi ser som särskilt viktiga i denna rekryteringsprocess är: - Kommunikativ och serviceinriktad - Flexibel - Affärsmässig - Resultatinriktad Praktisk information: - Start: Så snart som möjligt - Plats: Kontoret är placerat i fina lokaler på Torsplan, möjlighet till distansarbete ges på sikt - Anställningsform: Särskild visstidsanställning - Omfattning: Deltid, cirka 2 dagar/vecka - Arbetstider: 7:30-16:00 - Timlön VIKTIG INFORMATION: När du påbörjar denna tjänst kommer du att gå en utbildning på 3-4 veckor som är förlagd på heltid på kontoret. Under dessa veckor ser vi gärna att du deltar på utbildningen i så hög utsträckning som möjligt, för att du ska få så bra förutsättningar och en så bra upplärning som möjligt. Under denna period ser vi därför gärna att du förlägger studier till kvällar och helger, men självklart går det bra att du deltar på obligatoriska moment i skolan. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. INFORMATION OM FÖRETAGET With a diversified offering through three brands, Nordax Bank, Bank Norwegian and Svensk Hypotekspension and 2 million consumers, we have the size, skill, and scale to enable healthier finances for more. NOBA collects specialized, customer centric financial offerings that is sustainable for the individual, the bank and the society at large, today and tomorrow. NOBA Bank Group AB (publ) (“NOBA”) is owned by Nordic Capital Fund IX, Nordic Capital Fund VIII and Sampo. Today the NOBA group has approximately 650 employees and is active in 7 markets. As of 30 June 2023, lending to the public amounted to SEK 101.5 billion and deposits to SEK 87.2 billion. Read more about NOBA and our brands at https://www.noba.bank/

16 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Kundservicemedarbetare till Lyreco

Är du en serviceinriktad person som trivs med att samarbeta och lösa problem? Söker du en utmaning där du får möjligheten att vara en viktig del av ett team? Då kan detta vara rätt jobb för dig! Din framtida arbetsgivare Lyreco är ledande i Europa och världens tredje största leverantör av produkter och tjänster till dagens och morgondagens arbetsplatser. Som specialister utökar vi ständigt vår expertis och vårt erbjudande för att kunna bidra till att våra kunder får ”a great working day”, varje dag. Vi täcker arbetsplatsers produktbehov genom ett brett sortiment inom kontorsmaterial, städ & hygien, kök & servering, skola och förskola, förpackningsmaterial, möbler, sjukvård och omsorg, IT-tillbehör, profilprodukter, arbetskläder och personligt skydd. Våra kunder finns i alla storlekar, från offentliga verksamheter, stora privata företag och organisationer till småföretag och privatpersoner. Vårt svenska huvudkontor hittar du i Borås, vi har säljkontor i Göteborg och Stockholm samt ett av Europas modernaste lager i Växjö. I Sverige är vi faktiskt näst störst inom e-handel. Idag är vi omkring 600 medarbetare i Sverige. Vi tror att våra anställdas engagemang och mångfald är det som skapar den bästa kundupplevelsen och den högsta servicenivån. Därför strävar vi som ansvarsfullt företag och arbetsgivare efter att säkerställa bästa möjliga välbefinnande för våra anställda, oavsett var de arbetar och vad deras uppdrag är. Välkommen till oss på Lyreco! Vad erbjuder rollen? Som kundservicemedarbetare hos Lyreco kommer du att ha varierande arbetsuppgifter såsom: • Mottagande av inkommande samtal, e-mail och chatt • Administrering och hantering av kundärenden • Besvara frågor om artiklar och lagerstatus • Hantering av fakturor och betalningsfrågor • Ge information om produkter och avtal via chatt Dessa är några exempel på de arbetsuppgifter som kan ingå i rollen som kundservicemedarbetare. Vi söker efter engagerade personer som trivs med att hjälpa och assistera våra kunder på bästa möjliga sätt. Som en del av vårt team kommer du vara en viktig länk mellan företaget och våra kunder, och bidra till att skapa en positiv kundupplevelse. Om du är serviceinriktad och har en förmåga att lösa problem samt trivs med att kommunicera med människor, kan detta vara den rätta utmaningen för dig. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och tillsammans erbjuda en enastående kundservice. Villkor: Start i början av juni. Arbetstider: Måndag - fredag, kontorstider. Du kommer att arbeta på Lyrecos huvudkontor, som finns på Bergsäter i Borås. Vem är du? Vi letar efter medarbetare som brinner för att utvecklas inom kundservice. Oavsett om du är ny inom området och önskar utforska dessa spännande arbetsuppgifter eller om du redan har en gedigen erfarenhet och är redo att ta nästa steg i din karriär, så har vi plats för dig i vårt team. Oavsett din erfarenhetsnivå uppmuntrar vi dig att utforska de möjligheter som kundservicen har att erbjuda. Vi tror att en mångfald av erfarenheter och perspektiv berikar vårt team och gör oss ännu bättre på att leverera enastående service till våra kunder. Som person är du social och trivs i att interagera med människor och får energi av att kommunicera med dem. Du behärskar svenska i tal och skrift. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett starkt driv och att du är inriktad på att hitta lösningar. Att prioritera kundens behov och trivas med att etablera kontakt med nya personer är också viktiga egenskaper. Noggrannhet är viktigt i ditt arbete, men du gillar även att arbeta i ett högt tempo. Så om du har en passion för att hjälpa människor, ett starkt driv att lösa problem och en vilja att lära dig och växa, då är du den typ av medarbetare vi letar efter. Tillsammans kan vi bygga en givande karriär inom kundservice och arbeta tillsammans för att skapa en positiv kundupplevelse varje dag. Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är den 26 maj. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Richard Erlandsson på [email protected] eller Viktoria Stomberg på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Finsktalande Customer Advisor till Privatlån

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om rollen Personal Loans, en viktig del av Customer Operations på Nordax, arbetar dedikerat för att förbättra kundernas privatekonomi och skapa positiva upplevelser. Det finska teamet på Personal Loans är nära sammanlänkat och strävar gemensamma mål, både som team och individuellt. Vi söker nu en Customer Advisor på heltid till Personal Loans. Som Customer Advisor är telefonen din viktigaste arbetsredskap. Ditt huvudsakliga ansvar är att ringa deras nykunder när de är nära att få sitt privatlån godkänt. Under dessa samtal erbjuder du din hjälp med att fixa eventuella saknade dokument, få dem att signera nödvändiga avtal eller välja lämpliga försäkringar för lånet. Målet är att inte bara säkra affären utan också att se till att kunden är nöjd med erbjudandet och att det passar deras behov. När du inte ringer ut till kunderna finns du till hands för att ta emot deras samtal och svara på eventuella frågor de har om sina låneansökningar. Förutom att prata i telefon hanterar du även vissa administrativa uppgifter, såsom att hantera mail och chattar samt att kontrollera dokument. Din främsta uppgift är dock att vara tillgängliga för våra kunder och därför söker vi dig som trivs med att använda telefonen och som är bra på att kommunicera! Om dig För att passa in i rollen ser vi att du är kommunikativ och kundfokuserad, flexibel och anpassningsbar samt resultat-och lösningsorienterad. Utöver dina personliga egenskaper söker vi dig som: Har erfarenhet av att arbeta med service (och gärna försäljning!) Har en gymnasieexamen Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål Talar och skriver obehindrat på finska, svenska och engelska Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Kundservice inom Telekombranschen, start 4 juni

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa med oss på Xzakt på uppdrag av ett av landets mest ledande telekomföretag! 🚀 Det innebär att du arbetar med att ta emot inkommande samtal för att hjälpa våra privatkunder över telefonen. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i världsklass. 🌈 Ärenden kan vara kopplat till telefoni, abonnemang, fakturafrågor, teknisk support, nummerflytt med mera. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: 🏆 Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. 📚 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. 👥 En stark gemenskap. 🎉 Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som julbord, företagsfester och mer. 💰 Bonussystem för att rekrytera nya talanger. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: 🎓 Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad). 💬 Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor. ✍️ Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. 💻 God datorvana. 🛑 Ha ett rent brottsregister. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstat: 4 juni Arbetstider: Varierande och schemalagda mån-fre kl. 8.30-18.15 Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning. Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Kundtjänstmedarbetare till storbank i Borås

Adecco söker just nu en kundrådgivare för sommarjobb samt deltid resten av året till Storbank i Borås! Är du en ekonomistudent som brinner för att ge god service? Söker du ett jobb på heltid under sommaren samt deltid under studierna? Vill du jobba i en dynamisk och spännande bransch, där innovativa idéer uppmuntras och där nya digitala lösningar hela tiden jobbas fram? - Då har vi jobbet för dig! Om tjänsten Du kommer att tillhöra en bemanningspool och jobba på ett bankkontor i Borås. Här är du bankkontorets ansikte utåt och den som först möter kunden. Organisationen strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service. Du jobbar främst med de kunder som väljer att besöka bankkontoret där du kommer hjälpa kunder att lösa olika bankärenden, guida och utbilda i olika digitala tjänster samt vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom organisationen eller boka rådgivningsmöten. I bemanningspoolen är du anställd som konsult hos Adecco och arbetar på plats på ett bankkontor i Borås. Detta är en behovsanställning på timmar, men du bör finnas tillgänglig för heltidsarbete nu under sommaren samt arbete 1-2 vardagar i veckan under studierna.  Om dig Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen. Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete och studerar på minst 50%, gärna med inriktning på ekonomi. Har du dessutom tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är det starkt meriterande. Viktigt för tjänsten är: • Du studerar 50% eller mer, med minst tre terminer kvar av studierna • Du kan jobba heltid under sommaren samt minst 1-2 vardagar i veckan under studierna • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Kontaktuppgifter Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varm välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected]  Har du frågor gällande registrering eller liknande kontakta gärna vår Adecco support: [email protected] alt via tel: 010-173 73 00.

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare till storbank i Borås

Adecco söker just nu en kundrådgivare för sommarjobb samt deltid resten av året till Storbank i Borås! Är du en ekonomistudent som brinner för att ge god service? Söker du ett jobb på heltid under sommaren samt deltid under studierna? Vill du jobba i en dynamisk och spännande bransch, där innovativa idéer uppmuntras och där nya digitala lösningar hela tiden jobbas fram? - Då har vi jobbet för dig! Om tjänsten Du kommer att tillhöra en bemanningspool och jobba på ett bankkontor i Borås. Här är du bankkontorets ansikte utåt och den som först möter kunden. Organisationen strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service. Du jobbar främst med de kunder som väljer att besöka bankkontoret där du kommer hjälpa kunder att lösa olika bankärenden, guida och utbilda i olika digitala tjänster samt vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom organisationen eller boka rådgivningsmöten. I bemanningspoolen är du anställd som konsult hos Adecco och arbetar på plats på ett bankkontor i Borås. Detta är en behovsanställning på timmar, men du bör finnas tillgänglig för heltidsarbete nu under sommaren samt arbete 1-2 vardagar i veckan under studierna.  Om dig Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen. Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete och studerar på minst 50%, gärna med inriktning på ekonomi. Har du dessutom tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är det starkt meriterande. Viktigt för tjänsten är: • Du studerar 50% eller mer, med minst tre terminer kvar av studierna • Du kan jobba heltid under sommaren samt minst 1-2 vardagar i veckan under studierna • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Kontaktuppgifter Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varm välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected]  Har du frågor gällande registrering eller liknande kontakta gärna vår Adecco support: [email protected] alt via tel: 010-173 73 00.

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Kundservice inom Telekombranschen, start 4 juni

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa med oss på Xzakt på uppdrag av ett av landets mest ledande telekomföretag! Det innebär att du arbetar med att ta emot inkommande samtal för att hjälpa våra privatkunder över telefonen. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i världsklass. Ärenden kan vara kopplat till telefoni, abonnemang, fakturafrågor, teknisk support, nummerflytt med mera.Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Utöver service kommer du också att arbeta med merförsäljning. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad). Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor. Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Ha ett rent brottsregister. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstat: 4 juni Arbetstider: Varierande och schemalagda mån-fre kl. 8.30-18.15 Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning. Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor. Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Sommarjobb kundtjänst/bokningsteam

Om jobbet Qleano söker sommarförstärkning till supportteamet! Vi erbjuder en kundtjänstroll där under sommarmånaderna med målet att stärka upp vårt team under semestertider. Arbetet utförs från vårt kontor i centrala Eskilstuna med möjlighet till delvis distansarbete. Qleano är ett onlinebaserat varumärke som via vår plattform förmedlar flyttrelaterade tjänster för privatpersoner och företag till våra anslutna operatörer. Vi har som mål att göra Qleano till det givna alternativet att vända sig till när du ska flytta. För att lyckas med detta söker vi dig som är duktig på kundsupport och kundhantering att stärka upp teamet med. Kundteamet hanterar bolagets löpande externa kontakter med såväl slutkunder som anslutna operatörer. Utöver supportarbete innebär rollen också en del sälj och bearbetning av inkommande förfrågningar. I kontakterna med våra kunder och anslutna företag gör vi allt som en kundsupport brukar göra, supportar. Qleano har sin bas i Eskilstuna och omsatte under 2021 över 60 mkr. Verksamheten bedrivs över hela landet genom vårt nätverk av operatörer inom flytt och städning. Bolaget har cirka 20 anställda som bland annat jobbar med affärsutveckling, försäljning, marknadsföring, kundsupport och ekonomi. Vad du kommer att göra Svara på inkommande mail och sms från kunder och samarbetspartners Hantera bokningar Kontakta samarbeten för att få bekräftelse för utförande av uppdrag Administrera förfrågningar från olika samarbeten Ärendehantering Leverera en hejdundrande grym kundupplevelse Supporta interna funktioner genom att hantera den externa kunddialogen Ha löpande kontakt med våra operatörer och hjälpa dem att utveckla sin kundupplevelse Vem är du och vilka erfarenheter tar du med dig till oss? Du brinner för att leverera grym service och att prata med människor Du har erfarenhet av kundservice i någon form, bäst vore det om du har direkt erfarenhet av att jobba i en kundtjänst av något slag God datorvana och erfarenhet av att jobba med datorn som främsta verktyg Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska Du har ett systematiskt arbetsätt för du vet att det behövs när det är mycket att göra Det är meriterande om du har erfarenhet från städ-, flytt- eller andra hantverksbranscher. Fysiska krav Du behöver kunna sitta still i längre perioder Du behöver kunna stirra in i en datorskärm under längre perioder Övrigt Fast lön Arbetstiden schemaläggs för hela sommaren. Sommarvikariat / Allmän visstid Tjänsten tillsätts löpande

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024