Mediasäljare

Sök bland 23 lediga jobb som Mediasäljare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Annonssäljare B2B centralt Lund

Vi söker nu annonssäljare till vårt nya kontor i Lund, centralt på Lilla Fiskaregatan. Du kommer att starta med annonsering och sedan arbeta med mer komplexa produkter för event, print och digitala lösningar, där du även skapar individuella paketlösningar och anpassar med ditt handelsmannaskap. Om rollen Som annonssäljare är det viktigt att du är kundorienterad och brinner för att interagera med kunder och göra affärer. Du både skapar nya kundkontakter, underhåller och vidareutvecklar befintliga affärsrelationer. Du har eget budgetansvar och kombinerar både långsiktiga och kortsiktiga försäljningscykler. Du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: – Viss prospektering och omvärldsbevakning där du identifiera nya affärsmöjligheter – Bygga relationer genom fysiska och digitala kundmöten – Driva och äga hela försäljningsprocessen – Sälja annonser i olika format Om dig För att ha bästa möjliga förutsättningar att lyckas behöver du vara en positiv, strukturerad, ambitiös och driven person med stort intresse av att skapa och utveckla långsiktiga affärer. Vi söker dig som har ekonomisk förståelse, erfarenhet av försäljning och kundrelationer, du är van att jobba självständigt, har hög aktivitet och är målfokuserad. Vi söker dig som har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Har du arbetat med mediaförsäljning är det ett plus men inget krav, vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi vill erbjuda dig En riktigt bra möjlighet att självständigt driva hela försäljningsprocessen med chansen att sätta ribban för vad du själv vill tjäna. Vi har en ekonomisk modell som består både av en fast + högre rörlig del. Vi stödjer dig i din roll för att du ska uppnå dina mål. – Ett attraktivt jobb i en expansiv och snabbrörlig bransch i framkant – En dynamisk tillväxtorganisation – En familjär företagskultur med härliga drivna engagerade kollegor – En central arbetsplats i ljusa lokaler mitt i centrala Lund på Lilla Fiskaregatan 4A – Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar – Heltidsanställning med fast lön och provision – Spännande kunder – Kollektivavtal, friskvårsbidrag, tjänstepension och andra personalförmåner Låter det intressant? Välkommen att skicka din ansökan med cv och personligt brev till [email protected] Rekryteringen sker löpande, så skicka din ansökan redan idag. Om oss Pauser Media AB är ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret i Lund finns på Lilla Fiskaregatan 4A mitt i centrala Lund . Här kan du läsa mer om våra varumärken: https://www.pausermedia.se/produktergrupper/tidningar/ Här kan du läsa mer om oss: https://www.pausermedia.se/om-oss/ Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Annonssäljare B2B centralt Lund

Vi söker nu annonssäljare till vårt nya kontor i Lund, centralt på Lilla Fiskaregatan. Du kommer att starta med annonsering och sedan arbeta med mer komplexa produkter för event, print och digitala lösningar, där du även skapar individuella paketlösningar och anpassar med ditt handelsmannaskap. Om rollen Som annonssäljare är det viktigt att du är kundorienterad och brinner för att interagera med kunder och göra affärer. Du både skapar nya kundkontakter, underhåller och vidareutvecklar befintliga affärsrelationer. Du har eget budgetansvar och kombinerar både långsiktiga och kortsiktiga försäljningscykler. Du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: – Viss prospektering och omvärldsbevakning där du identifiera nya affärsmöjligheter – Bygga relationer genom fysiska och digitala kundmöten – Driva och äga hela försäljningsprocessen – Sälja annonser i olika format Om dig För att ha bästa möjliga förutsättningar att lyckas behöver du vara en positiv, strukturerad, ambitiös och driven person med stort intresse av att skapa och utveckla långsiktiga affärer. Vi söker dig som har ekonomisk förståelse, erfarenhet av försäljning och kundrelationer, du är van att jobba självständigt, har hög aktivitet och är målfokuserad. Vi söker dig som har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Har du arbetat med mediaförsäljning är det ett plus men inget krav, vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi vill erbjuda dig En riktigt bra möjlighet att självständigt driva hela försäljningsprocessen med chansen att sätta ribban för vad du själv vill tjäna. Vi har en ekonomisk modell som består både av en fast + högre rörlig del. Vi stödjer dig i din roll för att du ska uppnå dina mål. – Ett attraktivt jobb i en expansiv och snabbrörlig bransch i framkant – En dynamisk tillväxtorganisation – En familjär företagskultur med härliga drivna engagerade kollegor – En central arbetsplats i ljusa lokaler mitt i centrala Lund på Lilla Fiskaregatan 4A – Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar – Heltidsanställning med fast lön och provision – Spännande kunder – Kollektivavtal, friskvårsbidrag, tjänstepension och andra personalförmåner Låter det intressant? Välkommen att skicka din ansökan med cv och personligt brev till [email protected] Rekryteringen sker löpande, så skicka din ansökan redan idag. Om oss Pauser Media AB är ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret i Lund finns på Lilla Fiskaregatan 4A mitt i centrala Lund . Här kan du läsa mer om våra varumärken: https://www.pausermedia.se/produktergrupper/tidningar/ Här kan du läsa mer om oss: https://www.pausermedia.se/om-oss/ Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Annonssäljare B2B centralt Lund

Vi söker nu annonssäljare till vårt nya kontor i Lund, centralt på Lilla Fiskaregatan. Du kommer att starta med annonsering och sedan arbeta med mer komplexa produkter för event, print och digitala lösningar, där du även skapar individuella paketlösningar och anpassar med ditt handelsmannaskap. Om rollen Som annonssäljare är det viktigt att du är kundorienterad och brinner för att interagera med kunder och göra affärer. Du både skapar nya kundkontakter, underhåller och vidareutvecklar befintliga affärsrelationer. Du har eget budgetansvar och kombinerar både långsiktiga och kortsiktiga försäljningscykler. Du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: – Viss prospektering och omvärldsbevakning där du identifiera nya affärsmöjligheter – Bygga relationer genom fysiska och digitala kundmöten – Driva och äga hela försäljningsprocessen – Sälja annonser i olika format Om dig För att ha bästa möjliga förutsättningar att lyckas behöver du vara en positiv, strukturerad, ambitiös och driven person med stort intresse av att skapa och utveckla långsiktiga affärer. Vi söker dig som har ekonomisk förståelse, erfarenhet av försäljning och kundrelationer, du är van att jobba självständigt, har hög aktivitet och är målfokuserad. Vi söker dig som har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Har du arbetat med mediaförsäljning är det ett plus men inget krav, vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi vill erbjuda dig En riktigt bra möjlighet att självständigt driva hela försäljningsprocessen med chansen att sätta ribban för vad du själv vill tjäna. Vi har en ekonomisk modell som består både av en fast + högre rörlig del. Vi stödjer dig i din roll för att du ska uppnå dina mål. – Ett attraktivt jobb i en expansiv och snabbrörlig bransch i framkant – En dynamisk tillväxtorganisation – En familjär företagskultur med härliga drivna engagerade kollegor – En central arbetsplats i ljusa lokaler mitt i centrala Lund på Lilla Fiskaregatan 4A – Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar – Heltidsanställning med fast lön och provision – Spännande kunder – Kollektivavtal, friskvårsbidrag, tjänstepension och andra personalförmåner Låter det intressant? Välkommen att skicka din ansökan med cv och personligt brev till [email protected] Rekryteringen sker löpande, så skicka din ansökan redan idag. Om oss Pauser Media AB är ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret i Lund finns på Lilla Fiskaregatan 4A mitt i centrala Lund . Här kan du läsa mer om våra varumärken: https://www.pausermedia.se/produktergrupper/tidningar/ Här kan du läsa mer om oss: https://www.pausermedia.se/om-oss/ Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Annonssäljare B2B centralt Lund

Vi söker nu annonssäljare till vårt nya kontor i Lund, centralt på Lilla Fiskaregatan. Du kommer att starta med annonsering och sedan arbeta med mer komplexa produkter för event, print och digitala lösningar, där du även skapar individuella paketlösningar och anpassar med ditt handelsmannaskap. Om rollen Som annonssäljare är det viktigt att du är kundorienterad och brinner för att interagera med kunder och göra affärer. Du både skapar nya kundkontakter, underhåller och vidareutvecklar befintliga affärsrelationer. Du har eget budgetansvar och kombinerar både långsiktiga och kortsiktiga försäljningscykler. Du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: – Viss prospektering och omvärldsbevakning där du identifiera nya affärsmöjligheter – Bygga relationer genom fysiska och digitala kundmöten – Driva och äga hela försäljningsprocessen – Sälja annonser i olika format Om dig För att ha bästa möjliga förutsättningar att lyckas behöver du vara en positiv, strukturerad, ambitiös och driven person med stort intresse av att skapa och utveckla långsiktiga affärer. Vi söker dig som har ekonomisk förståelse, erfarenhet av försäljning och kundrelationer, du är van att jobba självständigt, har hög aktivitet och är målfokuserad. Vi söker dig som har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Har du arbetat med mediaförsäljning är det ett plus men inget krav, vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi vill erbjuda dig En riktigt bra möjlighet att självständigt driva hela försäljningsprocessen med chansen att sätta ribban för vad du själv vill tjäna. Vi har en ekonomisk modell som består både av en fast + högre rörlig del. Vi stödjer dig i din roll för att du ska uppnå dina mål. – Ett attraktivt jobb i en expansiv och snabbrörlig bransch i framkant – En dynamisk tillväxtorganisation – En familjär företagskultur med härliga drivna engagerade kollegor – En central arbetsplats i ljusa lokaler mitt i centrala Lund på Lilla Fiskaregatan 4A – Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar – Heltidsanställning med fast lön och provision – Spännande kunder – Kollektivavtal, friskvårsbidrag, tjänstepension och andra personalförmåner Låter det intressant? Välkommen att skicka din ansökan med cv och personligt brev till [email protected] Rekryteringen sker löpande, så skicka din ansökan redan idag. Om oss Pauser Media AB är ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret i Lund finns på Lilla Fiskaregatan 4A mitt i centrala Lund . Här kan du läsa mer om våra varumärken: https://www.pausermedia.se/produktergrupper/tidningar/ Här kan du läsa mer om oss: https://www.pausermedia.se/om-oss/ Vi ser fram emot din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Säljare

Wecall är ett av Sveriges starkaste och snabbast växande callcenter som utökar sin verksamhet. Wecall Sports söker nu ett par härliga pigga mediasäljare/telefonförsäljare till sitt team i Umeå. Tjänsterna är på 93,75% med arbetstiderna 08:00-16:30. Hos oss arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Vi har trevliga medarbetare och engagerade coacher. Familjär atmosfär, fräsch lokal centralt i stan och inte minst kul på jobbet! Wecall satsar på sina anställda och vi har roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Du får en grundlig utbildning på plats. Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet, men inte ett måste. Din personlighet och ditt driv väger tungt. Det befintliga teamet har alla lång erfarenhet av telekommunikation och försäljning. Du kommer bli väl omhändertagen av teamet. Wecall har så klart kollektivavtal och är medlem i branschföreningen Kontakta. Det är fast lön och provision (kollektivavtalsenliga löner med goda förtjänstmöjligheter)

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Digital Senior Account Manager

Vi söker just nu en Digital Senior Account Manager till Branschaktuellt! Branschaktuellt är ett snabbt växande mediehus med fokus på B2B. Sedan bolaget grundades 2009 har vi etablerats till den största aktören inom branschen. Vår ambition är att fortsätta växa de kommande åren och söker nu en driven Digital Senior Account Manager som vill vara med och utveckla Branschaktuellts digitala plattform. Som Digital Senior Account Manager på Branschaktuellt får du möjligheten att jobba med en omtyckt och väletablerad produkt med enorm utvecklingsmöjlighet. Hos oss har du chansen att utvecklas som säljare. Du kommer att spela en betydande roll i verksamhetens vision. Företagets kontor ligger på Kungsholmen med bra kommunikationsmöjligheter. Tjänstebeskrivning Tjänsten är en heltidstjänst och innefattar ansvar för Branschaktuellt's digitala plattform med försäljning via telefon, teamsmöten samt fysiska kundbesök. Bearbetning sker mot nya samt befintliga kunder, såväl direkt mot kund som mot mediebyråer. Som Digital Senior Account Manager ger vi dig möjligheten att vara med att forma samt utveckla Branschaktuellt's digitala satsning framåt. Du bygger upp en egen kundportfölj, med både nya och befintliga kunder där du utvecklar dina egna kundrelationer.Du arbetar mot en uppsatt budget inom ditt affärsområde och får löpande understöd och coachning. Rapportering sker direkt till Försäljningschef. Du ska brinna för att göra affärer och utveckla produkten. Vi värdesätter engagemang, kreativitet och god social kompetens men det absolut viktigaste är att du har ett driv utöver det vanliga och motiveras av att tjäna pengar. Du har lätt att skapa goda relationer med nya och befintliga kunder. Du behöver ha förmågan att balansera kvalitet med kvantitet i dina kundsamtal och kundbesök. Dessutom tror vi att du: - Har förmågan att administrera och projektleda - Är målinriktad och envis - Tar egna initiativ - Är professionell, lyhörd, nyfiken samt hög social kompetens - Trivs att jobba i ett högt tempo och mot deadlines - Är ödmjuk och prestigelös - Vi söker dig som har några års erfarenhet från försäljning inom digital media. Vi erbjuder - Fast lön, provision och bonus. - Det finns mycket goda förtjänstmöjligheter utan lönetak och för rätt person finns det även goda utvecklingsmöjligheter. - Vi sitter i ljusa och fräscha lokaler vid Lindhagensplan. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
 Skicka din ansökan idag via [email protected]

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Mediesäljare till GymDisplay med goda karriärmöjligheter!

GymDisplays vision är att vara den självklara samarbetspartnern när det gäller digitala skärmnätverk inne på gym, padelhallar och golfbanor runt om i Sverige. Som mediesäljare kommer du jobba med att sälja annonsplatser på våra digitala skärmar och skapa långsiktiga relationer med dina kunder. Dina arbetsuppgifter: Prospektera fram relevanta lokala företag som du sedan kontaktar i syfte att ge dem möjligheten att marknadsföra sig antingen på gym- och andra träningsanläggningar eller på några av Sveriges främsta golfklubbar. Detta sker genom att du kontaktar nya kunder via telefon, mail och teams för att sälja in målgruppen (personer som går på gym, golfare) och möjligheterna med att annonserna mot dessa. Hålla löpande kontakt med dina befintliga kunder och förlänga samarbetet med dem. Hos oss bygger du din egen kundstock som du sedan förvaltar över där en bra relation med dina kunder är a och o. Hjälpa till att sprida härlig stämning i teamet och dela med dig av framgångstips till dina kollegor. Har du tidigare erfarenhet av B2B / B2C försäljning och/eller kundkommunikation på distans är det meriterande, men inte ett krav. Vi erbjuder dig som nyanställd en gedigen säljintroduktion och kontinuerlig coachning för att du ska kunna bli en så vass säljare som möjligt. Vi kommer vara måna om att ge dig de bästa förutsättningarna för att du ska utvecklas inom säljyrket och ser gärna att du är fast besluten om att lyckas inom branschen. För att trivas hos oss behöver du vara en målinriktad person som sporras av utmaningar och alltid vill göra ditt yttersta. På sikt finns det goda karriärmöjligheter för rätt person, där nya uppgifter och fler ansvarsområden kan komma att tilläggas i rollen. Om oss GymDisplay ingår i Lifestyle Mediapartner, som är ett 15-årigt nordiskt mediehus inom nischad annonsförsäljning via digitala skärmnätverk. Vi hjälper företag att stärka sitt varumärke via digitala skärmar inne på lokalt välkända gym- och träningsanläggningar samt Sveriges främsta golfanläggningar. Vi finns i centrala Eskilstuna (HK), Norrköping, Västerås och Helsingfors. Övrig information Arbetstider: Måndag-torsdag 8.00-17.00, fredagar 7.30-16.30 (heltid) Anställningsform: 6 månaders provanställning, med möjlighet till tillsvidareanställning För oss är det minst lika viktigt att vi är rätt arbetsplats för dig, som att du är den medarbetare vi söker. Av den anledningen använder vi oss av ett test inriktat på just service och försäljning i syfte att se hur väl arbetsuppgifterna kommer matcha dig som kandidat. Med det syftet sparar vi dina personuppgifter och ditt resultat i 1 år. Du får ett mejl med länk till testet när du ansökt.

8 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Mediesäljare till GymDisplay med goda karriärmöjligheter!

GymDisplays vision är att vara den självklara samarbetspartnern när det gäller digitala skärmnätverk inne på gym, padelhallar och golfbanor runt om i Sverige. Som mediesäljare kommer du jobba med att sälja annonsplatser på våra digitala skärmar och skapa långsiktiga relationer med dina kunder. Dina arbetsuppgifter: Prospektera fram relevanta lokala företag som du sedan kontaktar i syfte att ge dem möjligheten att marknadsföra sig antingen på gym- och andra träningsanläggningar eller på några av Sveriges främsta golfklubbar. Detta sker genom att du kontaktar nya kunder via telefon, mail och teams för att sälja in målgruppen (personer som går på gym, golfare) och möjligheterna med att annonserna mot dessa. Hålla löpande kontakt med dina befintliga kunder och förlänga samarbetet med dem. Hos oss bygger du din egen kundstock som du sedan förvaltar över där en bra relation med dina kunder är a och o. Hjälpa till att sprida härlig stämning i teamet och dela med dig av framgångstips till dina kollegor. Har du tidigare erfarenhet av B2B / B2C försäljning och/eller kundkommunikation på distans är det meriterande, men inte ett krav. Vi erbjuder dig som nyanställd en gedigen säljintroduktion och kontinuerlig coachning för att du ska kunna bli en så vass säljare som möjligt. Vi kommer vara måna om att ge dig de bästa förutsättningarna för att du ska utvecklas inom säljyrket och ser gärna att du är fast besluten om att lyckas inom branschen. För att trivas hos oss behöver du vara en målinriktad person som sporras av utmaningar och alltid vill göra ditt yttersta. På sikt finns det goda karriärmöjligheter för rätt person, där nya uppgifter och fler ansvarsområden kan komma att tilläggas i rollen. Om oss GymDisplay ingår i Lifestyle Mediapartner, som är ett 15-årigt nordiskt mediehus inom nischad annonsförsäljning via digitala skärmnätverk. Vi hjälper företag att stärka sitt varumärke via digitala skärmar inne på lokalt välkända gym- och träningsanläggningar samt Sveriges främsta golfanläggningar. Vi finns i centrala Eskilstuna (HK), Norrköping, Västerås och Helsingfors. Övrig information Arbetstider: Måndag-torsdag 8.00-17.00, fredagar 7.30-16.30 (heltid) Anställningsform: 6 månaders provanställning, med möjlighet till tillsvidareanställning För oss är det minst lika viktigt att vi är rätt arbetsplats för dig, som att du är den medarbetare vi söker. Av den anledningen använder vi oss av ett test inriktat på just service och försäljning i syfte att se hur väl arbetsuppgifterna kommer matcha dig som kandidat. Med det syftet sparar vi dina personuppgifter och ditt resultat i 1 år. Du får ett mejl med länk till testet när du ansökt.

8 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Mediasäljare till Gamla Stan

Vi söker dig som vill göra karriär i mediebranschen och tycker uppsökande försäljning mot företag är intressant. Vi tror att du motiveras av personlig utveckling och möjligheten till hög lön. Om jobbet Mediakraft är ledande inom professionell försäljning av annonser i redaktionella, digitala och tryckta medier samt event. Våra uppdrag är alla starka varumärken och dominerande inom sina områden. Som mediasäljare kommer du att arbeta med försäljning av digitala och tryckta annonser samt natives och event. Jobbet går ut på att skapa långsiktigt lönsamma affärsrelationer med både befintliga och nya kunder. Affärerna görs främst på telefon men en del kundbesök förekommer. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet till eget projektansvar. Mediakraft erbjuder dig: spännande och utmanande arbete med bra utvecklingsmöjligheter fast lön och provision utan övre gräns. Garanterad provision under de första månaderna centralt kontor i Gamla Stan 37 timmars arbetsvecka introduktion i dina arbetsuppgifter och arbtesverktyg möjlighet till kurser och utbildningar som utvecklar din kompetens friskvårdsbidrag för tex gymkort och möjlighet till träning på arbetstid Som mediasäljare på Mediakraft är det viktigt att du: är en tävlingsmänniska som motiveras av att göra affärer är social, lyhörd och ansvarsfull är kreativ och lösningsorienterad behärskar svenska och engelska i både tal och skrift har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande Erfarenhet från försäljning mot företag och arbete med digitala medier är meriterande men inte ett krav. Vi på Mediakraft tycker att det är viktigt att ha trevligt på jobbet. Därför börjar vi veckan med gemensam frukost och avslutar ofta med AW för dom som vill. Vi har flera roliga och inspirerande aktiviteter under året då vi förenar nytta med nöje. Vi firar alltid våra framgångar. Vi anser att glädje och hälsa är faktorer som ökar prestation, lönsamhet och välbefinnande för alla. Därför uppmuntrar vi till motion och träning med friskvårdsersättning och möjlighet att träna på arbetstid. Om att söka jobbet Om detta är ett jobb du tror passar dig så ring oss eller mejla ditt CV och några rader om vem du är. Berätta varför du tycker du skulle passa för jobbet. Mejla till [email protected] Ring eller mejla gärna Sousie eller Pierre om du har frågor om jobbet så berättar vi mer! Våra kontaktuppgifter hittar du längst ned på sidan! Vi granskar ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Det kan därför löna sig att inte vänta med att söka. Välkommen med ansökan redan idag! Sökord: mediesäljare, annonssäljare, kam, account manager, reklam, marknadsföring, sales, företagssäljare,

8 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
B2B mediesäljare för ICA:s kassalinjeskärmar!

Föreställ dig: Du går in på ICA för att småhandla. Du hittar det du behöver och går bort mot kassan för att betala. Kön är lång. Du kikar omkring dig och svävar iväg i tankarna. Du får syn på TV-skärmarna ovanför kassan. Du ser den lokala veterinären göra reklam för fästingmedel för djur. Nästa företag är det lokala bageriet som gör reklam för sina sommar-erbjudanden. Du kanske tänker: vem är det som bestämmer vilka som får synas här? Jo, DU kan bli en av dem som hjälper lokala företag att synas inne på ICA-butikerna runt om i Sverige. Oavsett om du har erfarenhet av försäljning eller inte, B2B eller B2C , så kommer vi se till du får rätt verktyg för att lyckas som mediesäljare hos oss! Dina arbetsuppgifter kommer vara att kontakta lokala företagare över hela Sverige och presentera möjligheten att få synas på ICA:s kassalinjeskärmar! Du kommer få support från både din närmsta chef och kollegorna när du behöver det och självklart en gedigen introduktion. Vi söker dig som: Är en tävlingsmänniska som är van med att jobba mot mål. Är stark kommunikativt på svenska, både i tal och skrift. Tar laget före jaget, men drar ditt strå till stacken. Ser sälj som en långsiktig investering, inte något du blir bäst på över en natt. Vårt erbjudande Som nyanställd får du en gedigen säljintroduktion och kontinuerlig coachning, oavsett om du har erfarenheter inom försäljning eller ej. Vi erbjuder dig en generös lönemodell utan tak, ett fantastiskt stöttande team, gruppträning veckovis på arbetstid och en stimulerande arbetsmiljö. Vi är måna om att ge dig de bästa förutsättningarna för att du ska utvecklas och lyckas inom säljyrket vilket förutsätter att du ger ditt yttersta för att lära dig och tar vara på det. Om oss Butiksdisplay Sverige AB ingår i Lifestyle Mediapartner, som är ett 15-årigt nordiskt mediehus inom nischad annonsförsäljning via digitala skärmnätverk. Som medarbetare hos oss är du en del av ett erfaret och framåtlutat team som arbetar från koncernens nyrenoverade huvudkontor mitt på Fristadstorget. Du har gångavstånd till lunchrestauranger och centralstationen och en fantastisk utsikt från din kontorsplats. Vi är också trefaldigt certifierade av Great Place To Work, som årligen utser Sveriges bästa arbetsplatser, med en kultur av höga mål, personlig utveckling och många skratt. Butiksdisplay är en del av Lifestyle Mediapartner. Hos oss blir du en del av något större. Övrig information Titel: Mediesäljare. Lön: Provisionsbaserad lön, men med garantimånadslön som trygghet. Arbetstider: mån–tors 8:00–17:00, fredag 07:30–16:30. För oss är det minst lika viktigt att vi är rätt arbetsplats för dig, som att du är den medarbetare vi söker. Av den anledningen använder vi oss av ett test inriktat på just service och försäljning i syfte att se hur väl arbetsuppgifterna kommer matcha dig som kandidat. Med det syftet sparar vi dina personuppgifter och ditt resultat i 1 år. Du får ett mejl med länk till testet när du ansökt.

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024