Receptionist, telefonist

Sök bland 128 lediga jobb som Receptionist, telefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!

Extra vid behov

Master Training är en privat hälsoklubb i Stockholm, där du blir medlem via rekommendation. Som medlem tränar du med en personlig tränare regelbundet. I medlemskapet ingår fri tillgång till gym, lån av träningskläder och handduk, personligt skåp, hygienartiklar och frukost. Master Trainings vision är att öka livskvalitén och förlänga livet för våra medlemmar. Det gör vi genom att erbjuda personlig träning, grupp-PT, livsstils- och fystester, kostrådgivning, massage, fysioterapi, ansiktsbehandlingar och kiropraktik. Förutom en komplett träningsanläggning och välutbildad och kompetent personal bryr vi oss lite extra om varje kund och får alla att känna glädje och inspiration inför sitt besök på Master Training. Vi söker nu efter flera receptionister. Vi söker dig som kan jobba som extra vid behov. Du behöver vara villig att arbeta dagar, kvällar samt helger beroende på schemaläggning. Välkommen med din ansökan till: [email protected] Märk ansökan med Receptionist.

16 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Receptionist till Nordic Wellness Helsingborg

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Helsingborg Berga. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 15/6. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Säljande Receptionist till Nordic Wellness Enköping Deltid

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Enköping. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-06-09. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Solatum Söker Gravvik till Receptionen

Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Solatum Hus&Hem AB. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot Bolagets övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro, välkommen till oss! Solatum Hus&Hem AB ägs av Sollefteå kommun och är ett allmännyttigt kommunalt bostadsföretag. Företagets affärsidé är att tillhandahålla ett tryggt boende samt ändamålsenliga lokaler, allt i trivsam miljö. Företaget har drygt 1100 lägenheter och förvaltar enligt avtal kommunens fastigheter såsom skolor, förskolor, brandstationer m.m. Företaget har 75-talet anställda. Vår dörr står öppen för alla! Solatum ser mångfald som en styrka och en källa till berikande erfarenheter, välkommen att söka! Just nu söker vi ett grav.vik till vår kundgrupp och dina arbetsuppgifter kommer att handla om att ta emot våra hyresgästers felanmälan. Telefonen och datorn är dina viktigaste arbetsverktyg. Felanmälan kommer från Solatums hyresgäster men även från kommunens verksamheter som skolor äldreboenden mm. Även om arbete mestadels är inkommande samtal så förekommer det även att man får hanterar utgående samtal tex återkoppling till kunden eller kollega. Att ge bra service till kunderna är en av de viktigaste delarna i kundtjänstmedarbetarens roll, du är ständigt i kontakt med olika kunder som behöver hjälp med olika ärenden. Det hjälper därför att kunna anpassa kommunikationen och göra sig förstådd på bästa sätt. ARBETSUPPGIFTER Ta emot felanmälan via telefon eller mail som du registrerar i våra system. Det kan även bli en del varierande administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som har en naturlig känsla för service och känner dig bekväm i att kommunicera via telefon och mejl. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom kundservice. Har Du erfarenhet av administrativa uppgifter och hantering av telefonsystemet Artvise samt fastighetssystemet Vitec så är det en fördel. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Vi söker en person som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska, andra språk är meriterade. Du ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat. Som person brinner du för att hjälpa andra, du ser värdet av att ha nöjda kunder och har fokus på att skapa en bra kundupplevelse. Du är lösningsfokuserad och ansvarstagande.

15 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Receptionist sökes för heltidsjobb i Jönköping!

Har du hög service känsla och trivs i det personliga mötet med människor? Söker du ett omväxlande och spännande heltidsjiobb? Då kan vi ha tjänsten för dig! Nu söker vi dig som vill arbeta som kontorsreceptionist/kontorsvärd hos vår kund i Jönköping. Rollen som kontorsreceptionist är varierande men du kommer arbeta på ett kontor i cetrala Jönköping. Du ska uppskatta att arbeta självständigt och kunna arbeta efter eget beslutsfattande och ägarskap. Exempel på arbetsuppgifter: • Välkomna besökare och kollegor i receptionen med en service på hög nivå. • Ta emot beställningar av kontorsmaterial, frukost och catering samt duka upp frukost/fika. • Svara i telefon, hantera mejl, boka mötesrum och skriva in besökare. • Säkerställa att lokalerna är i toppskick och städa iordning vid behov. Tjänsten är på heltid och är förlagd måndag-fredag 07:30-16:30 och planeras att starta omgående och förväntas pågå fram till sista september, finns goda möjligheter till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men uthyrd till vår kund. Din profil Vi söker dig som har minst en gymnasieutbildning, gärna med arbetslivserfarenhet inom servicebranschen. Du behärskar både det svenska och engelska språket obehindrat i såväl tal som skrift. Vidare behöver du ha god datorvana med kunskaper i Officepaketet. Som person ser vi att du är lyhörd, trygg i dig själv och har en positiv inställning. Du är i grunden en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga såväl relationer som att skapa en trivsam och välkomnande atmosfär. Du strävar efter att hålla ordning och struktur i ditt arbete, har ett prestigelöst förhållningssätt och ser utmaningar som möjligheter. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten beräknas att tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat, så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Receptionist 50%

Härmed utlyses en halvtidstjänst som receptionist vid Intendenturen Lagerträdet. Intendenturområdet Lagerträdet omfattar verksamheterna vid Evolutionsbiologiskt Centrum (EBC) och Geocentrum med ca 700 anställda och 2.000 studenter. Inom området finns Evolutionsmuséet och Paleontologiska muséet. Du kommer vara en del av intendenturens arbetsstyrka, som idag består av 10 personer. Arbetsuppgifter Medverka i receptionsverksamheten vid Lagerträdet. Bemanna receptionen och svara på frågor från studenter, besökare och personal. Ta emot och hantera felanmälningar. Fungera som support i föreläsningssalar. Ta emot och hantera upphittade föremål. Löpande arbete med att förbättra rutiner som underlättar arbetet i receptionen och att säkerställa att gällande regelverk följs. I arbetet ingår bland annat att ta emot nyanställda/gäster/studenter för att på svenska/engelska informera om gällande rutiner och riktlinjer inom Lagerträdets verksamhetsområde. Hantera passerkort och nycklar. Legitimationskontroller vid tillverkning/utdelning av passerkort. Arbete i behörighetssystem gällande lokaler/ dörrar. I mindre omfattning ingår, vid behov, att vara behjälplig med intendenturens övriga arbetsuppgifter. Kvalifikationskrav För arbetsuppgifterna krävs utbildning på lägst gymnasienivå samt goda datorkunskaper, som av arbetsgivaren bedöms relevanta. Du behöver ha god förmåga att uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Vi vill att du har viss erfarenhet av att ha arbetat i reception. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och kompetenser i denna rekrytering. Vi söker dig som är en serviceinriktad, initiativtagande och självgående person med ett stort mått av personlig mognad. Du är tydlig och har en väl utvecklad förmåga att samarbeta och att kommunicera. Vidare är du kvalitetsmedveten, strukturerad och har lätt att skapa och bibehålla goda relationer. Då tempot periodvis kan vara högt är det också viktigt att du har en god förmåga att hantera stress. Om anställningen  Anställningen är tillsvidare, provanställning kan komma att tillämpas. Omfattningen är 50%. Tillträde 2024-08-12 eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala.                        Upplysningar om anställningen lämnas av: Intendent Anders Jansson, [email protected], 018-471 2599 Instruktioner för ansökan: Ansökan ska innehålla 1) ett brev som beskriver dig själv, din bakgrund/ dina erfarenheter samt varför du vill ha tjänsten, 2) en kort beskrivning av din utbildning, 3) ditt CV, 4) och om du vill, löneanspråk. Välkommen med din ansökan senast den 11 juni 2024, UFV-PA 2024/1780. Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

15 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Sommarvikarie Receptionist till Läkemedelsföretag i Stockholm

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Sommarvikarie som Facility coordinator/receptionist till läkmedelsföretag I City. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Din bakgrund bör vara inom reception och det är en fördel om du tidigare har arbetat i telefonväxel eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.  Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: • • Hantera växel och telefoni • Bistå i det löpande arbetet med miljö och säkerhet • Ta emot och registrera besökare och kunder • Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail • Sköta om konferenslokaler och bokningar • Ta hand om kontoret Kvalifikationer/Krav: • Uttrycka dig väl i svenska och engelska i ta och skrift. Engelska är företagets primära kommunikationsspråk. • Goda kunskaper i växeltelefoni är meriterande • Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word • Har arbetat med service i kontorsmiljö. Personliga egenskaper: • Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda • Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten • Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster • Du ska vara strukturerad och planerande • Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov • Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål • Du delar våra värderingar Anställningsform och arbetstider: Tillsvidare 100% mån - fre 08:00 -17:00 Har du frågor kontakta Charlotte Jugård, [email protected] Din ansökan vill vi ha senast den 2024-06-01. Ansökan kan endast göras via vår hemsida! Välkommen med din ansökan!  Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Office Coordinator till Fuchs!

Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där möjligheterna till variation är många? Är du kommunikativ och gillar att tillhandahålla service och administrativ support såväl internt som externt? Då skulle du passa i rollen som Office Coordinator hos Fuchs. Ansök redan idag - urval sker löpande! Information om tjänsten Professionals Nord söker en kontorsassistent för Fuchs räkning. Uppdraget som Office Coordinator är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Fuchs under 6 månader med goda chanser till överrekrytering förutsatt att samarbetet fungerar för alla parter. I rollen som Office Coordinator kommer du ha en avgörande roll i verksamhetens samordning. Du kommer bland annat att ansvara för att Fuchs besökare välkomnas och mottages på bästa vis, agera administrativ support till övriga funktioner på plats och arrangera transporter till och från anläggningen. Du erbjuds: • en varm och familjär arbetskultur där nya idéer uppmuntras • en långsiktig tjänst där du får möjlighet att påverka mycket av dina egna arbetsrutiner • en flexibel roll där du får möjlighet att arbeta både högt och lågt med varierade arbetsuppgifter Arbetsuppgifter Som Office Coordinator är ingen dag den andra lik, och vi tror därför att du trivs med varierande arbetsuppgifter. Några av uppgifterna kommer bland annat innefatta: • Första kontakt för kunder och besökare vid anläggningen, säkerställa att de känner sig välkomnade och professionellt bemötta • Ta emot och guida lastbilar och bilar som anländer till anläggningen • Koordinera hotellbokningar och resor för externa besökare • Hantera beställningar av återkommande aktiviteter som frukostar och fruktkorgar • Fakturahantering och posthantering Vi söker dig som: Vi söker en strukturerad och serviceorienterad person som drivs av att arbeta i sociala sammanhang. För att trivas i rollen ser vi också att du är en problemlösare och trivs med att driva ditt eget arbete framåt, en do:er helt enkelt! Vi tror även att du har ett sinne för struktur och detaljer som du gärna applicerar i ditt dagliga arbete. Du har också: • Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet av administration/reception eller liknande • Körkort och tillgång till egen bil • Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift • God förståelse för MS Office Denna rekryteringsprocess hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor om tjänsten skickas till [email protected] START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Västerhaninge URVAL: Löpande KONTAKT: [email protected] Ansök genom att klicka på "sök jobbet/sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet just nu och annonsen kan läggas ner innan tjänsten tillsätts om vi har gått över till urvals- och intervjufasen. Om du vill kan du också skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar per post, men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected].

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Sportrehab söker receptionist/telefonist

Vi söker nu en extra medarbetare till vår reception under minst 2 månader med start snarast. Om tjänsten Som receptionist, telefonist och administratör på Sportrehab jobbar du serviceinriktat mot fysioterapeuterna, arbetsterapeuterna, deras patienter och vår ledning. Du är en spindel i nätet och ansiktet utåt för vårt sammansvetsade team. Receptionsarbetet innefattar bland annat tidsbokning via telefon och mail, försäljning samt enklare administration, med möjlighet till mer ansvar framöver. Tjänsten är på kvällar och lördagar 15 timmar per vecka med stor möjlighet till fler timmar på framförallt kvällstid. Om dig Vi söker en driven och positiv person som tycker om att jobba med människor och att vara del av ett team. Du önskas vara ”service-minded” och trivas med receptions- och telefoniarbete. Det är ett krav att kunna tala och skriva flytande svenska och ha god engelska. Du kommer få möjligheten att arbeta med ett proffsigt och världsledande rehab-team. Meriterande är: Erfarenhet av receptionsarbete Erfarenhet av administrativt arbete Om Sportrehab Sportrehab driver rehabilitering i primärvård med tydlig idrottsmedicinsk inriktning. Vi har tre rehabverksamheter i Göteborg och ett stort team med fysioterapeuter och arbetsterapeuter/handterapeuter som framförallt är inriktade mot rehabilitering av aktiva individer, huvudsakligen idrottare och motionärer. Sportrehab har över 30 års erfarenhet av rehabilitering i primärvård, forskning, utveckling och kursverksamhet. Sportrehab har som ambition att vara frontlinjen av idrottsmedicinsk rehabilitering i Sverige. Vi har starka samarbeten med läkare och andra fysioterapeuter runtom Göteborg. Våra lokaler ligger centralt i Göteborg och i Frölunda. Alla kliniker har ett fullt utrustat gym anpassat för idrottsmedicinsk rehabilitering och träning. Vi har en bemannad reception och öppen telefonlinje. Vi har moderna webbokningssystem, system för obemannad ankomstregistrering samt kassasystem. Vi satsar på våra medarbetare och tror starkt på att må bra och trivas på arbetsplatsen ger bäst möjligheter för prestation och utveckling. Vi har kollektivavtal.

15 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kundmottagare på lager i Jordbro

Är du en positiv och serviceinriktad person som gillar att vara ansiktet utåt? Har du grundläggande datorvana och kan kommunicera på både svenska och engelska? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi söker nu en kundmottagare till vårt lager i Jordbro. Som kundmottagare kommer du att spela en nyckelroll i vår dagliga verksamhet genom att välkomna och assistera besökare, lastbilschaufförer samt utföra olika administrativa uppgifter. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: Ta emot besökare och chaufförer med ett leende. Hantera och registrera inkommande och utgående ärenden i våra system. Assistera med administrativa uppgifter såsom att lägga in artiklar i systemet. Hålla kontakt med internationella chaufförer, vilket innebär att språkkunskaper är en stor fördel. Kvalifikationer Positiv attityd och god förmåga att ge service. Flexibilitet och vilja att lära sig nya saker. Grundläggande datorvana. Goda kunskaper i engelska (fler språk är meriterande). Förmåga att arbeta både självständigt och i team. Skicka in en ordentlig ansökan där du beskriver varför just du är rätt kandidat för jobbet. CV, personligt brev och allt annat som vi kan tycka är relevant för jobbet. Vi ser fram emot att höra mer från dig.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024