Säkerhetschef

Sök bland 7 lediga jobb som Säkerhetschef och börja ditt nya yrkesliv idag!

Sektionschef inom säkerhetsunderrättelser

Är du en ledare som kan se din verksamhet i ett större sammanhang, som lyfter fram dina medarbetares prestationer och får andra att utvecklas och växa? Nu söker vi en sektionschef inom verksamhetsområdet för säkerhetsunderrättelser. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan. Tillsammans skyddar vi Sverige. Så här arbetar vi på Säkerhetspolisen Säkerhetspolisens uppdrag är att skydda Sverige, det demokratiska systemet samt medborgarnas fri- och rättigheter. Det är vårt ansvar att det som inte får hända, inte heller händer. Dina kollegor är specialister, sakkunniga och samhällsintresserade. De vet att saker inte alltid är som de ser ut att vara vid första anblick. Därför söker vi personer som bidrar med kompletterande perspektiv, kunskaper och erfarenheter som sammantaget gör oss bättre. Det finns många olika yrken och kompetenser hos oss, och oavsett roll kommer du att samverka med och lära mycket av andra. Du kommer också att arbeta självständigt och utvecklas i din roll. Oavsett arbetsuppgift är du med och bidrar till Sveriges säkerhet. Det här är ditt uppdrag I rollen som sektionschef har du verksamhets-, personal- och arbetsmiljöansvar för sektionens chefer och medarbetare. Du bedriver direkt ledarskap gentemot gruppchefer och du ingår i enhetsledningsgruppen där du medverkar till en miljö och ett klimat som engagerar och bidrar till arbetsglädje, mod och goda prestationer. Du arbetar kontinuerligt tillsammans med ledningen med att inrikta, formulera, implementera och utveckla sektionens, enhetens och avdelningens uppdrag och verksamhet. Som sektionschef ansvarar du även för kompetensförsörjningsfrågor och rekryteringar till sektionen. Vidare ansvarar du för att leda och skapa de bästa förutsättningarna för det operativa arbetet och för att verksamheten kan leverera resultat enligt uppsatta mål. Du koordinerar och följer upp sektionens och gruppernas arbete och du ansvarar för att rätt arbetsprocesser finns, utvecklas, kvalitetssäkras och följs upp. Du arbetar nära medarbetare och andra chefer i syfte att fånga upp behov och att föra en dialog kring metod- och kompetensutveckling och du verkar för att medarbetarna har den kompetens som behövs för uppdraget samt att den används där den bäst behövs. Utöver din myndighetsinterna chefs- och ledarroll företräder du Säkerhetspolisen i olika internationella samarbeten och i flera nationella forum. Arbetet utförs i nära samverkan med andra brottsbekämpande myndigheter och relevanta partners, både nationella och internationella. Din placering är på huvudkontoret i Solna. Resor inom och utanför Sverige förekommer relativt frekvent. De här kvalifikationerna söker vi hos dig Akademisk examen inom relevant område, alternativt polisexamen Flerårig och aktuell chefserfarenhet med personalansvar Erfarenhet av strategiskt planerings- och uppföljningsarbete Flerårig och aktuell erfarenhet av att leda strategisk och operativ verksamhet Flerårig erfarenhet av att leda underrättelse- och/eller förundersökningsarbete God kunskap om Säkerhetspolisens organisations- och verksamhetsidé God förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift Du som söker kan också ha kompetens som tillför bredd och kompletterande perspektiv. Kan du bidra med något eller flera av följande är det meriterande: Erfarenhet av Säkerhetspolisens olika verksamhetsområden God kunskap om eller erfarenhet av Säkerhetspolisens underrättelsearbete i närtid, framförallt inom verksamhetsområde kontraterror och författningsskydd Förmåga att företräda Säkerhetspolisen i externa sammanhang Erfarenhet av internationell och nationell samverkan Erfarenhet av arbete med brottsutredningar Erfarenhet av arbete med utlänningslagstiftningen Erfarenhet av förändrings- eller utvecklingsarbete Erfarenhet och/eller kunskap inom arbetsrätt och/eller förvaltningsrätt Det här är kollegan vi söker Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Att vara flexibel och växla i tempo faller sig naturligt för dig och du kan skifta mellan planerad och händelsestyrd verksamhet när situationen kräver det. Du är analytisk och har förmågan att prioritera och delegera även under hög arbetsbelastning. Som chef sätter du tydliga mål och har god förmåga att balansera ansvar för den egna verksamheten med hänsyn taget till helheten. Som ledare tar du tillvara på initiativ och drivkrafter och du är öppen för nya idéer och arbetssätt. Du tillser att arbetssätt och metoder ständigt utvecklas och följs upp samt att resurser används på bästa sätt i syfte att uppnå myndighetens operativa mål. Du utövar ett engagerat och prestigelöst ledarskap som skapar förutsättningar för dina medarbetares prestationer och får andra att växa. Vidare är du coachande i ditt förhållningssätt och kan driva frågor självständigt samtidigt som samarbete och relationsskapande är en självklarhet för dig. Som chef förstår du att tilliten till din grupp är viktig för att ni tillsammans ska kunna utveckla och driva arbetet framåt och du har ett reflekterande synsätt och en lyhördhet som ställer relevanta krav på dig själv och dina medarbetare. Säkerhetspolisen ställer höga krav på säkerhet- och sekretess, därför förutsätter vi att du har ett högt säkerhetsmedvetande. Så tar du kontakt med oss Du är välkommen att ringa rekryterande chef, tfn 010-568 78 91. För information om rekryteringsprocessen, kontakta HR-enheten, tfn 010-568 70 06. Fackliga företrädare: Polisförbundet, tfn 010-568 70 03, SACO, tfn 010-568 70 04 och ST, tfn 010-568 70 02. Så ansöker du Ansökan sker via vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se Ansökan ska ha kommit in senast 2024-05-29

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Security Manager till Kongsberg Maritime

SECURITY MANAGER TILL KONGSBERG MARITIME ARBETSUPPGIFTER Kongsberg Maritime söker nu en Security Manager som ska implementera och följa upp säkerhetsramverk, policys och strategier, samtidigt som du också upprätthåller, informerar och ger stöd kring dessa områden. Du kommer ansvara för informationssäkerhet och områden som har en betydande inverkan över Kongsberg såväl nationellt som globalt. En ytterligare viktig del är att kontinuerligt utveckla säkerhetsledningsprocesser samt att utveckla nya funktioner för att möta både nya och föränderliga hot mot företaget. Vidare kommer du ha ansvaret för säkerhet och IT-system, inklusive riktlinjer och säkerhetsklassificering, samt se till att företaget följer svenska och internationella lagar och regler gällande säkerhetsfrågor, inklusive hantering av klassificerad information. Som Security Manager kommer du att vara den första kontaktpunkten för företaget mot en rad myndigheter i Sverige, däribland FMV, Transportstyrelsen, Tullverket, Sjöfartsverket, Polisen och Säkerhetspolisen. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi tror att du har stor erfarenhet av säkerhetsarbete och informationssäkerhet och att du har en bakgrund av liknande tjänst inom Försvarsmakten, Polisen alternativt relevant myndighet eller företag inom försvarsindustrin. Tidigare erfarenhet av att arbeta med cybersäkerhet i kritiska miljöer (IT-säkerhet och informationssäkerhet), utveckla och förbereda styrande dokument och utbildning inom område säkerhet och informationssäkerhet förväntas. Kunskap om ISO / IEC 27001 är meriterande. Regelbunden kommunikation med både internationella kunder och kollegor är en avgörande del av denna roll, därför är en utmärkt nivå av både muntlig och skriftlig engelska nödvändig. Kontakt med myndigheter och tolkning av regeringsinformation är något du är van vid, liksom säkerhetsdokumentation. Vi tror också att du har en för tjänsten relevant universitets- eller högskoleutbildning alternativt annan utbildning och arbetslivserfarenhet som vi anser vara likvärdig. Som person är du noggrann, strukturerad och har stor integritet. Du är en lagspelare med god förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra, och det faller sig naturligt för dig att dela med dig av din kunskap och expertis oavsett vilken målgrupp det gäller. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Security Manager är en direktrekrytering där du blir anställd av Kongsberg Maritime Sweden AB. Även om Kongsberg erbjuder flexibla arbetstider, kräver denna positions arbetsuppgifter att majoriteten av arbetstimmarna utförs på plats. Denna roll kräver en säkerhetsklassificering som tillsammans med registerkontroll kommer att utföras enligt bestämmelserna i säkerhetsskyddslagen innan anställning. Dessutom måste du vara svensk medborgare. Vi ställer höga krav på våra anställdas säkerhets- och integritetsmedvetenhet och stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sweden och alla eventuella frågor kring tjänsten hänvisar vi till Eterni Sweden. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

8 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Projektledare till Avarn Security

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Avarn Security. Om företaget: Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören för privat och offentlig verksamhet. Enheterna arbetar tätt tillsammans för att kunna erbjuda kunderna skräddarsydda lösningar från alla verksamhetsområden. Idag har Avarn Security ca 16 000 medarbetare i Sverige, Norge och Finland som bidrar till att skapa ett tryggt och säkert samhälle. Avarn Security Systems är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till sina kunder. Dem erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser dem det kompletta behovet av säkerhet. Idag är Avarn Security Systems rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i ständig utveckling. Arbetsuppgifter: I rollen som projektledare arbetar du mot Avarns största kunder i olika typer av installationsprojekt med inriktning på säkerhetssystem, inbrottsystem och passersystem. Du har ett helhetsansvar för dina projekt med avseende på planering, bemanning, uppföljning, dokumentation och ekonomi. Du är även ansvarig för ÄTA-hantering, prognoser samt att vara behjälplig vid anbudsarbete. Du står också i nära kontakt med beställare och slutkund, samt ansvarar för professionell handläggning och ledning av uppdragen. Du har stor vana av att driva kundmöten och att dokumentera korrekt projektdokument. Vidare är det naturligt för dig att leda projektgruppen mot uppsatt projektmål och KPI: er. Kontinuerlig dialog med kund, underentreprenörer, leverantörer samt internt inom Avarn är en del av din vardag. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Minst tre års erfarenhet som projektör eller projektledare, föredragsvis inom säkerhetsbranschen • B-Körkort • Obehindrade kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift • Goda kunskaper i affärssystem och Office-paketet För denna tjänst är de personliga egenskaperna av största vikt. Vi ser att du är en person som har en förmåga att skapa struktur för dig själv och dina projekt. Därtill är du i din roll som projektledare skicklig på att ta dialoger med kunder och medarbetare. Du är dessutom en person som har en naturlig pondus och kan driva projekt framåt på ett naturligt och professionellt sätt. Slutligen är du en person som trivs i en fartfylld tjänst och kan hantera krav från kunder. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Västberga, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
OSH Manager Sweden & Nordics to TK Elevator

We are looking for an OSH Manager Sweden & Nordics to play an important role in developing OSH within Sweden and the Nordics aligned with TK Elevator globally. Technology that propels the world forward! TK Elevator, with 50 000+ employees worldwide, has its origins as part of thyssenkrupp but is since a couple of years an independent company owned by investors. TK Elevator Sweden is part of TKE Nordics (Sweden, Norway, Denmark) which in turn is part of Market Cluster Greater Europe, which belongs to Europe-Africa region. TK Elevator is your comprehensive supplier when it comes to everything related to elevators and escalators. It designs and manufactures innovative products for new buildings, also modernizes and replaces existing equipment. TK Elevator digital solutions enhance accessibility and experience for you as a passenger, TKE European factories are powered by 100% green electricity, and its products contribute to reducing the carbon footprint of both buildings and cities. You can read more at: Ledande varumärke för hissar och rulltrappor | TK Elevator Are you an experienced OSH professional ready for your next step? Are you a self-motivated person with a desire to continue the development of OSH processes and structures? Then this is an exciting opportunity for you! Duties and Job responsibilities Taking on the position of OSH Manager Sweden & Nordics your main responsibilities are to develop, plan and execute occupational safety and health strategies, processes and governance across the Nordic region. The role includes developing, maintaining and applying standards locally and across the region.  Your main responsibilities include: Lead and develop the OSH function within Sweden and the Nordics.  Ensure compliance with local regulations and TKE OSH in general. Be a visible leader visiting work sites. TKE is a KPI driven organization and as OSH Manager Sweden & Nordics you are expected to continuously measure relevant KPIs and follow up on the outcome of your initiatives.  As the OSH Manager Sweden & Nordics you are a member of the Swedish management team and report directly to the CEO and functionally to Head of OSH Market Cluster Greater Europe. You will collaborate with in the Nordics, market cluster Greater Europe and internationally within the entire TKE organization.  The OSH Manager Denmark and OSH Manager Norway report in a dotted line to the position of OSH Manager Sweden & Nordics. The TKE Nordics organization consists of several of legal entities in Sweden, a couple of legal entities in Norway and one legal entity in Denmark. About you You have the necessary certificates/licenses/diplomas and 10+ years of relevant experience as well as experience from a similar role with full OSH scope responsibility. You have experience from large international organizations and good written and spoken knowledge of Swedish and English. It is beneficial if you also have: An academic degree within environment/health/safety Experience from the elevator market or similar markets. Change management experience. Experience from leading a team.  As a person, your core competences are: Interpersonal skills – Listens, communicates and resolves conflicts in a constructive way. Structured - Organizes and prioritizes activities in an effective way. Takes initiative – Initiates activities and achieves results. Leadership - Leads, motivates and provide others with the power required to achieve common goals.  Specialist knowledge – Continuously keeps their specialist knowledge up to date and is a knowledge resource for others. Our offer At TKE you will join a team with a friendly and professional atmosphere with a common goal to deliver top quality services.  Work place: office in Stockholm with expected business trips across the country, the Nordics and internationally. The company offers an attractive compensation and benefits package, including a company car, medical insurance, pension plan, fitness fund. Contact and application In this process the search is conducted in collaboration with HRM. If you have any questions about the position or the recruitment process, please contact Lars Anderberg at [email protected] or + 46 70 579 57 60, alternatively Albert L. Barnéus at [email protected] or +46 70 236 36 99. Apply by submitting your resume and cover letter via HRMs website. Interviews will be held continuously and we recommend you submit your application as soon as possible.

3 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Säkerhet- & Utredningschef

Vill du jobba i ett företag som sätter både kunden och medarbetaren i centrum? Som Säkerhet- & Utredningschef hos Länsförsäkring Kronoberg arbetar du med bolagets säkerhetsarbete, och även utredningsverksamheten. Men framför allt arbetar du med människor. Engagemanget, nyfikenheten och intresset för att bygga relationer är det som förenar alla som jobbar här, och är det som gör Länsförsäkring Kronoberg till en arbetsplats präglad av gemenskap, glädje och laganda. Där målet om nöjda och lojala kunder är det som styr vårt arbetssätt. Affärsområde Skadeservice inom Länsförsäkring Kronoberg utvecklas kontinuerligt och nu rekryterar vi för att ta sikte på framtiden. Som Säkerhet- & Utredningschef får du ett övergripande ansvar för bolagets säkerhetsarbete, samt även den utredningsverksamhet som bedrivs. Tillsammans med din grupp ansvarar du för process och handläggning avseende oklara försäkringsfall och bedrägerier. Rollen är både operativ och strategisk. Du verkar för hela bolaget, och rapporterar delar av uppdraget till vd. Du har ett direkt ledarskap för i dagsläget fyra medarbetare med hög kompetens inom utredning med ansvar för bolagets utredningsverksamhet. Du är själv delaktig i att kvalitetssäkra handläggning och bistår i hantering och utredning av mer komplexa juridiska ärenden. Utöver detta ser du till att din grupp når uppsatta mål i linje med bolagets vision och affärsidé. I rollen som Säkerhetschef ansvarar du för att följa upp, kontrollera och rapportera hur bolagets säkerhetsarbete bedrivs utifrån legala krav, styrande dokument och processer. Länsförsäkring Kronoberg genomgår en förändringsresa mot en ökad digitalisering. I rollen ingår även att säkerställa och utveckla effektiva digitala processer. Du sitter i ledningsgruppen för affärsområde Skadeservice där du förväntas vara delaktig i att ta ett helhetsansvar för affärsområdet samt i alla sammanhang i övrigt vara en god förebild för Länsförsäkring Kronoberg. Du är även adjungerad till företagsledningen i de delar som ligger inom säkerhetsuppdraget. Potentialen att påverka och skapa synligt resultat i hela bolaget är därför stort Som person drivs du av att utveckla och tänka nytt. Du har god förmåga att leda projekt och genom agilt arbetssätt skapa kontinuerliga förbättringar. Du är ansvarstagande, handlingskraftig, prestigelös, resultatinriktad och samarbetsinriktad. Som ledare vill du se din grupp utvecklas och du når resultat genom att vara en coachande och strukturerad ledare som har kunskap, intresse och förståelse för medarbetarnas arbetsuppgifter. Att lösa problem, bygga relationer samt samverka, såväl inom som utanför affärsområde Skadeservice, är naturliga egenskaper hos dig. För att lyckas i din roll har du erfarenhet av ledarskap samt relevant sakkunskap inom juridik. Erfarenhet av säkerhetsarbete är meriterande. För att trivas hos oss och nå framgång i ditt uppdrag är det även viktigt att du delar vår värdegrund. Vår vision är att tillsammans skapa trygghet och möjligheter. Vi är ett kundägt lokalt bolag och vår verksamhet präglas av att vi är kundnära, engagerade och handlingskraftiga.

3 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
HSE Manager

Surahammars Bruk är en ledande aktör inom sitt segment, elektroplåt och strävar ständigt efter att upprätthålla högsta standard när det kommer till hälsa, säkerhet och miljö. Med en tydlig målmedvetenhet till kvalitet och hållbarhet är vi övertygade om att vi kan göra skillnad både för våra anställda och för samhället som helhet. HSE Manager Vi söker nu en engagerad och erfaren Health, Safety and Environment Manager (HSE) som kommer att ansvara för att leda och utveckla företagets HSE-arbete i en komplex produktionsmiljö. I denna nyckelroll kommer du att ha möjlighet att påverka och forma Surahammars Bruks framtid genom att säkerställa att anläggningen och processer uppfyller alla relevanta lagar och föreskrifter samtidigt som du arbetar för att främja en kultur av säkerhet och hållbarhet där säkerhet är prioriterat. Som HSE Manager så ingår du i ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD på plats. Tjänsten är placerad i Surahammar och kommer ersätta nuvarande HSE Manager som nu går i pension.  Vad du förväntas göra Som HSE Manager kommer du att vara ansvarig för att utveckla och implementera HSE-policys och riktlinjer för att säkerställa överensstämmelse med lagar och föreskrifter. Tjänsten innehåller en hel del externa rapporteringskrav samt uppdateringar av ledningssystemen enligt ISO 14001. Du kommer också att leda och genomföra riskbedömningar och utbilda personalen i säkerhetsförfaranden för att säkerställa en trygg arbetsmiljö. Vidare kommer du att planera och genomföra utbildningar och workshops för att öka medvetenheten om övriga HSE-frågor och driva kontinuerlig förbättring av HSE-prestanda genom att utvärdera och implementera bästa praxis och innovativa lösningar. Viktiga egenskaper och kompetenser för att lyckas För att lyckas i denna roll bör du ha flera års erfarenhet av att arbeta och leda HSE-frågor inom en tillverknings- eller produktionsmiljö. Du bör ha en djup förståelse för lagstiftning och regleringar inom HSE-området samt erfarenhet av att leda HSE-initiativ och förändringsprocesser. Erfarenhet och kunskap av revisioner samt en stark kommunikations- och ledarskapsförmåga med förmåga att påverka och engagera olika intressenter, är viktigt. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.  Om Surahammars Bruk Elektrifieringen i samhället går framåt med rekordfart. Surahammars Bruk befinner sig därför mitt i händelsernas centrum då deras produkter är centrala för moderna elmotorer. Surahammars Bruks AB är Skandinaviens enda tillverkare av elektroplåt och en av få som kan tillverka elektroplåt ända ner till 0,10 mm tjocklek som krävs för de mest avancerade slutprodukterna. Ett material som är en förutsättning för effektiv och miljövänlig generering, överföring och användning av elkraft. Ca 95 % exporteras och antalet anställda är idag ca 120 personer. Den största kundgruppen har varit tillverkare av motorer och generatorer men nu kommer en ny starkt växande kundgrupp inom Automotive och hushållsnära produkter. Läs vidare på www.hi-lite.se  Låter det här som något för dig? Välkommen med din ansökan! I detta uppdrag samarbetar vi med rekryteringsföretaget Skills Rekrytering. Registrera din ansökan senast den 27 maj via www.skillsrekrytering.se. Urval kommer att ske löpande under ansökningsperioden så vänta inte för länge om du är intresserad. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Rekryteringskonsult Joon Fröberg på 070-616 00 79.

2 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Environment, Health and Safety Manager

BenBau is an international construction company with Irish roots that specializes in concrete works and data centre construction works in Germany, Denmark, and Sweden. We are currently searching for an experienced Health and Safety Manager with relevant experience in in implementing and managing ISO 45001 and ISO 9000 standards and who can contribute to brand management by maintaining and promoting BenBau's reputation as a safety-first company. Our team is diverse and multinational, with workers from Romania, Germany, Poland, Sweden, and many other countries. Location: Gavle, Sweden Position: Health and Safety Manager Responsibilities: As a Health and Safety Manager with BenBau , you will play a pivotal role in ensuring the safety and well-being of our teams across multiple construction sites. Your responsibilities will include: Lead the implementation of ISO 45001 and ISO 9000 standards to ensure the highest health and safety and quality standards are met. Oversee and conduct audits at all the construction sites to ensure compliance with safety protocols. Work collaboratively with site teams and HSE Officers to uphold our commitment to safety and deliver construction services on time, every time. Work closely with the team to deliver on our vision of prioritizing safety in all aspects of construction services. Contribute to brand management by maintaining and promoting BenBau's reputation as a safety-first company. Qualifications: Proven experience in implementing and managing ISO 45001 and ISO 9000 standards. Extensive experience in overseeing and auditing construction sites. Bachelor's degree in Occupational Health and Safety, Environmental Science, or a related field is a plus. Strong leadership skills with the ability to work collaboratively to achieve safety goals. Excellent communication and interpersonal skills. Additional Skills: Commitment to maintaining and promoting a safety-first culture. Ability to adapt to changing priorities and manage multiple tasks simultaneously. Benefits: A permanent position with a competitive fixed monthly salary Full-time employment with 25 days holiday/year Transport Accommodation Health insurance, pension insurance based on the Swedish System The chance to be part of a dynamic, international team that values you Many opportunities for further development We would love to hear from you. Apply today at [email protected] to join our team at BenBau.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024