Transportsamordnare

Sök bland 9 lediga jobb som Transportsamordnare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Transportadministratör nattskift

Vill du jobba natt i sommar? Vi söker en driven och självgående transportadministratör till nattskift V. 27-32!   Om tjänsten Vi söker en transportadministratör för nattskiftet under veckorna 27-32. Som transportadministratör kommer du att vara ansvarig för att ta emot, administrera och registrera inkommande transporter. Du arbetar självständigt och har kontakt med de chaufförer som anländer under ditt skift för att hantera eventuella frågor, avvikelser samt ankomstregistrering.   Anställningsvillkor Ort: Växjö Arbetstider: Natt. Mån-Fre kl. 00:00-07:35 Period: V. 27-32 Omfattning: Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet   Din profil För att var aktuell för tjänsten krävs att du är en ordningsam, självgående och kommunikativ person med god problemlösningsförmåga. Vidare krävs att du: Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Har ett rent belastningsregister Är tillgänglig hela den angivna perioden, dvs. vecka 27-32 Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba natt. Meriterande är erfarenhet av administrativt arbete, i synnerhet inom transport eller logistik   När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Stina Olsson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Råvaruhanterare

Vi söker nu en ny medarbetare till vår Material Handling avdelning på vår produktionssite i Perstorp. Om tjänsten Material Handling ingår i Supply Chain-avdelningen som även hanterar Transport/Lager, Produktionsplanering, , Operativt inköp/Godsmottagning och Provsändningar. På Site Perstorp producerar vi polyoler, formalin, myrsyra och formiater, som säljs till industri och fodermarknad. Din huvudsakliga uppgift blir att ansvara hanteringen av råvaror till vår produktion. Rollen innebär bl a uppgifter såsom att Planering av ankommande råvaror, kontroll av förbrukningar, dygnsavstämning Utifrån produktionsplaner upprätta och följa upp leveransschema samt eskalering vid avvikelser Lossning av ankommande råvaror från järnvägsvagn och tankbil samt returhantering av tomvagnar Administration av råvaruflöden i SAP, godsmottagning, skapande av inköpsorders, fakturahantering samt månadsinventering Kontakt med kunder på site samt leverantörer, upprättande och kommunikation av forecast Underhåll av anläggning, felanmälning, planering och rengöring inför underhållsarbeten / periodiska besiktningar. Vem är du? Du har gymnasieutbildning och några års erfarenhet av processindustrin. Du är van att hantera klassade kemikalier. Har du erfarenhet av relevanta arbetsuppgifter inom planering eller avrop är det meriterande. B-körkort krävs i denna roll. Du har god datorvana och goda kunskaper i svenska och engelska. Har du arbetet i SAP eller motsvarande ERP-system är det också en merit. Vi söker dig som sätter säkerheten först. Du är självgående och tycker om att ta ansvar. Du arbetar strukturerat och är lösningsfokuserad. På Perstorp leder vi med hjärtat och visar omtanke för varandra och för vår omvärld. Vi vill ta ansvar och hålla vad vi lovar. Vi strävar ständigt mot att jobba smartare och bättre. Delar du dessa värderingar tror vi att du kommer att trivas hos oss! Tjänsten är på dagtid med placering i Perstorp. För mer information kontakta Head of Local Supply Chain Niklas Backman på [email protected] eller 0435-38000 Sista ansökningsdag är 2024-05-22 men vi tillämpar löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag! Övrig information Vill du komma i kontakt med en facklig representant kan du kontakta Per Igglund (Akademikerna) [email protected], Rickard Martinsson (Unionen) [email protected],ellerRebecka Lundell(IF Metall) [email protected] Om Perstorp Perstorp tror på att förbättra vardagen, så att den blir säkrare, bekvämare och mer miljövänlig för miljarder människor över hela världen. Som ett världsledande specialkemikalieföretag bidrar våra innovationer med väsentliga egenskaper till en mängd olika produkter som används varje dag, överallt. Du hittar oss i allt från din bil och mobiltelefon till vindkraftverksparken och den lokala mjölkbonden. Enkelt sagt, vi arbetar för att göra bra produkter ännu bättre, med en tydlig hållbarhetsagenda. Perstorp grundades 1881, våra innovativa produkter och lösningar bygger på mer än 140 års erfarenhet och representerar en komplett kedja av lösningar inom organisk kemi, processteknik och applikationsutveckling. Perstorp har cirka 1 430 anställda och tillverkningsenheter i Asien, Europa och Nordamerika. Försäljningen år 2021 uppgick till 13.5 miljarder kronor. Site Perstorp, belägen i södra Sverige, är en av Perstorpkoncernens största tillverkningsanläggningar som varit i drift sedan 1881. Bas- och specialpolyoler, formiater, organiska syror och formalin är de främsta produkter som tillverkas i Perstorp. Läs mer på www.perstorp.com

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Lager och Logistikkoordinator till Försvarssektorn

MilDef är en ledande aktör inom utvecklingen av avancerade och robusta IT-system för den globala försvarssektorn. Med vårt huvudkontor i Helsingborg är vi stolta över vår förmåga att leverera högteknologiska produkter som uppfyller de strängaste kraven i de mest utmanande miljöerna. Nu söker vi enLager- och Logistikkoordinator som kan hjälpa oss att fortsätta vår tillväxt. I rollen som Lager- och Logistikkoordinator är du ansvarig för en effektiv hantering av alla processer från inkommande till utgående leveranser. Dusäkerställer att våra produkter når våra kunder, säkert, och i tid. Du bidrar till administrationen av vårt ERP-system, Business Central, och hanterar våra automatiserade lagerhissar, Compact Store, för att säkerställa en optimal lagerhållning och smidiga utleveranser. Vad ska du göra? Genomföra visuella inspektioner för att säkerställa att inkommande varor är korrekta enligt artikelnummer, kvalitet och kvantitet. Registrera artiklar i vårt ERP-system, Business Central, och hantera dem i Welands vertikala lagerliftsystem, Compact Store. Plocka och förbereda artiklar för produktion och leverans, samtidigt som du ser till att lagret är välorganiserat och uppdaterat. Packa och boka frakt för utgående varor enligt kundinstruktioner. Arbeta proaktivt och strukturerat för att ständigt förbättra lagerprocesserna. Delta vidlagerinventering. Vem är du? Du har minst 3 års erfarenhet av liknande positioner och är en van användare i att använda ERP-system och vertikala lyftsystem. Du är strukturerad och noggrann. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Du är en lagspelare med en braproblemlösningsförmåga. Du har en positiv inställning och trivs i en dynamisk och snabbrörlig arbetsmiljö. Du har truckkort B2. Varför MilDef? Hos MilDef erbjuder vi möjligheter för personlig och professionell utveckling inom ett globalt företag. Vår arbetsmiljö präglas av en vänlig företagskultur och en stark gemenskap där alla bidrar och alla är viktiga. Är du redo att ta nästa steg i din karriär hos ett ledande företag inom teknisk innovation? Skicka in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du skulle passa hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Vill du veta mer? MilDef.com För ytterligare information om rollen, var vänlig och kontakta Stefan Krogell på: [email protected] MilDef - WE ARMOR IT. MilDef is a global systems integrator and full-spectrum provider specializing in rugged IT for military, government, and critical infrastructure sectors. MilDef provides hardware, software, and services that shield and protect critical information streams and systems, when and where the stakes are the highest. MilDef was founded in 1997 in Helsingborg, Sweden. MilDef’s products are sold to more than 160 customers through MilDef’s subsidiaries in Sweden, Norway, Finland, United Kingdom, Germany, Switzerland, Italy, the United States and Australia, and through partner networks in more than 30 countries. MilDef Group is listed on Nasdaq Stockholm. We kindly decline contact from advertising and recruitment sales.

7 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Business Development Manager, Digital Supply Chain Solutions

Do you want to be part of building a new logistics and supply chain solutions business inside a global industry leader? This role is part of a new business unit in the Wallenius Wilhelmsen Group called Digital Supply Chain Solutions. The vision of the Digital Supply Chain Solutions business unit is to become the leading neutral supply chain and mobility orchestrator for the global outbound finished rolling goods industry. The Business Development Manager role belongs to the Business Development and Supply Chain Advisory function that offers Supply Chain solutions, optimization and expert advice to customers. The role reports to the Vice President of Business Development and Advisory Join a small but growing team of supply chain experts As a Business Development Manager, you will be responsible for driving the growth of our solutions in targeted industries. Solutions will include digital products tailored for the outbound supply chain, supply chain management solutions as well as more traditional logistics and freight forwarding services. The role will collaborate closely with supply chain project managers and analysts and the rest of the organization to develop concepts and solutions to achieve growth, while also being the advocate of the customer needs inside the business unit. By joining us in the early phase of our journey, you will be expected to contribute to the development of our product offering and the way we deliver value to our customers. Specific responsibilities include: Drive growth of the company's revenue across products and targeted industries Develop new business opportunities for existing and new customers Build deep relationships and trust with customers, and manage accounts through the lifecycle Associated tasks include: Develop an individual sales strategy that is anchored in the overall ambition of the business unit. Conduct market research and analysis to stay informed about trends and developments in global and local markets. Identify and develop new business opportunities with the objective of continuously having a strong opportunity pipeline (using the CRM system in structured and disciplined manner). Develop value propositions and solutions that address the identified gaps and needs of potential customers. Develop commercial proposals and secure necessary approvals in line with Group Delegation of Authority. Negotiate and close business deal. Account management, with responsibility for profitability and growth. We are looking for experienced and passionate supply chain experts to help our customers' Supply Chains perform better The successful candidate is expected to be able to develop new business growth based both on existing relationships and well-known customer needs, as well as from scratch to new customer segments. This requires you to be a natural self-starter who is able to see opportunities and take the initiative to develop solutions. Being able to collaborate successfully with supply chain project managers and analysts, as well as the rest of the business unit, is a necessity. Ultimately, business development is a team sport. The ability to build deep relationships, also at more senior levels, and trust with customers is key. You are also expected to be able to combine the new business generation role with account management. Therefore, a track record of achieving customer satisfaction and growth with existing customers will be seen as a merit. We are looking for talent with a strategic mindset combined with the capability and willingness to go into details of the supply chain process. We believe that successful candidates have sales experience in the logistics industry. This, in combination with a strong drive and motivation to meet targets, is considered an attractive profile. An established network in the outbound vehicle/equipment logistics industry is a merit, but not a requirement. Being curious and passionate about logistics and supply chains and being a continuous learner in these domains is a prerequisite to succeeding in the role. We believe this can compensate for a certain lack of experience. We believe a mix of more experienced and younger talent is good for business. We do, however, believe that a minimum of 3-5 years of relevant work experience is required to succeed in the role. The workplace As a small but growing business unit, it is important for us to purposefully think about building and scaling local teams in the same locations to support our team members with leadership, culture, and belonging. Potential locations for this role, at this stage of our development, include Belgium (Antwerp), Germany (Bremen/Bremerhaven), Sweden (Gothenburg), and the US (New Jersey). If you are not in any of these areas today but are willing to relocate, we would gladly support you with the move (reasonable relocation package, employment on local terms). However, we are open to discussing alternative locations with the right talents. We believe in a hybrid and flexible workplace where team spirit and collaboration are key ingredients. To support this, our aim is to have the office as our common base for three days a week. However, as a business development manager, you can also expect regular travel to form part of your overall hybrid workplace. We are an equal-opportunity employer strongly believing in diversity and a values-driven culture. The successful candidate will enjoy working in a global environment with colleagues and stakeholders from different cultures and countries where English is the working language. We offer you the chance to be part of building a new business with the backing and stability of a global industry leader. As part of your application, please include your CV and a cover letter explaining your motivation for wanting to join us and why you are a good fit for the role. Interested? We will be pleased to answer any questions you may have regarding the position. In this recruitment Wallenius Wilhelmsen works exclusively with Embedded Skills. For any questions, please contact Iréne Nilsson, Recruitment Director SCM & Logistics at Embedded Skills, [email protected] or +46 73 - 7140860. We are looking forward to your application! Please apply as soon as possible, but at the latest on March 12th.

6 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Förman Schenker Åkeri Visby - Hämtning/Distribution

Schenker Åkeri AB är ett helägt dotterbolag till DB Schenker. Vi finns på 21 orter i landet och transporterar årligen 8 miljoner paket och godssändningar . Vår verksamhet består av hämtnings-, distributions- och fjärrtrafik inom DB Schenkers inrikes nätverk för gods och paket samt temperaturkontrollerade varor. Schenker Åkeri AB har ca 1100 fordonsenheter och 1100 anställda över hela landet. Be one team with one goal är en av våra grundläggande värderingar. Vi presterar som bäst när vi jobbar som ett lag. Vi utmanar oss själva och varandra till att varje dag söka ständiga förbättringar och högre målsättningar. Oavsett om det handlar om våra kundrelationer eller våra medarbetare så är det grundläggande att vi alltid står upp för schysst spel. Just nu är vi också mitt uppe i ett spännande omställningsarbete till fossilfria transporter. Vill du spela i det vinnande laget och vara med oss i vår utveckling av framtidens transporter? Tveka inte att skicka in din ansökan! Dessutom erbjuder vi: * Lunchsubventionering, Friskvårdsbidrag och Personalförmåner via Benify * Kollektivavtal och försäkringar enligt avtal * Möjlighet till att hyra semesterboenden på flera orter till ett förmånligt pris * Personlig utveckling * Trevliga kollegor och ett gott arbetsklimat Vi söker just nu en Förman till vår Hämtning/Distributionsverksamhet i Visby. Din primära uppgift är att samordna, planera och optimera det dagliga operativa arbetet i tätt samarbete med transportledaren. Arbetsuppgifter: * Administrativa arbetsuppgifter i affärssystem * Lastning, lossning & truckkörning * Paketbilskörning/Lastbilskörning * Hantering av handdator Din profil: I din roll kommer du att hantera Åkeriets fordon och gods vilket kräver respekt, noggrannhet och stort ansvarstagande. Vi har stor tillit till våra medarbetare. Har du vad som krävs? * B-behörighet * Truckkort * Behärskar det svenska språket obehindrat Vi ser det som meriterande med: * ADR-intyg * Digitalt förarkort * Yrkeskompetensbevis (YKB) * C/CE-behörighet För att lyckas i rollen som Förman ser vi gärna att du har ledaregenskaper, antingen med erfarenhet av ledande roll i arbetslivet eller privat. Du har ett positivt förhållningssätt, är målinriktad och har lätt för att motivera och engagera både dig själv och andra i din omgivning. Information och ansökan: Rollen är en tillsvidareanställning med inledande provanställning med placeringsort Visby. Omfattningen är heltid. Ersättning enligt kollektivavtal. Vid frågor är du välkommen att kontakta Malin Östergren, Transportchef, via Skicka gärna din ansökan senast 2024-05-21. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. DB Schenker främjar mångfald och välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Rekryteringsprocessen består bland annat av urval, intervju och referenstagning. Som ett steg i rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroll på aktuella slutkandidater. Välkommen med din ansökan! Information och ansökan: Rollen är en tillsvidareanställning med inledande provanställning med placeringsort Visby. Omfattningen är heltid. Ersättning enligt kollektivavtal. Vid frågor är du välkommen att kontakta Malin Östergren, Transportchef, via [email protected] Skicka gärna din ansökan senast 2024-05-21. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. DB Schenker främjar mångfald och välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Rekryteringsprocessen består bland annat av urval, intervju och referenstagning. Som ett steg i rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroll på aktuella slutkandidater. Välkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Logistikplanerare till Lantmännen Biorefineries i Lidköping

Söker du ett kvalificerat sommarjobb vid sidan av dina studier? Har du dessutom ett stort intresse för logistik? Då har vi rätt tjänst för dig! Lantmännen Biorefineries AB ingår i koncernen Lantmännen som är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Lantmännen ägs av 18 000 svenska lantbrukare och har verksamheter i hela värdekedjan, från jord till bord. Lantmännen Biorefineries arbetar med att förädla huvudprodukter såsom vitalt vetegluten, vodka och etanol för human konsumtion, torkad och modifierad stärkelse samt foderråvara. Bolaget levererar sina produkter i huvudsak till livsmedelsindustrin och pappersindustrin. Som Logistikplanerare kommer du att ingå i ett team tillsammans med tre andra Logistikplanerare. Du kommer bland annat att ansvara för orderhantering, återapportering av ordrar via affärssystemet M3, leveransplanering och fakturahantering. Stort internt kontaktnät med produktion, sälj, lager, vidare kommer du att arbeta mycket med både mail- och telefonkontakt vid transsportbokning med åkerier. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och jobbar som konsult hos Lantmännen Biorefineries. Tjänsten är ett sommarvikariat som förväntas pågå från vecka 22 till 33. Det finns även möjlighet att arbeta extra vid behov efter sommarvikariatet samt nästkommande somrar. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förelagda mellan 7–16. Du förväntas arbeta på plats på kontoret i Lidköping. Din profil Detta söker vi: Vi söker dig som: • Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, logistik eller motsvarande och är gärna i början av dina studier • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande är om du: • Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Vi ser att du som söker har ett stort driv och en vilja att utvecklas i tjänsten och på företaget. Du är en nyfiken, ser lösningar i stället för problem och är mån att göra det lilla extra. Vidare är du analytisk, noggrann och besitter en mycket god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Passar ovan på dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Fordonskoordinator

Fordonskoordinator Vi söker nu en fordonskoordinator till vår depå i Jönköping. Som fordonskoordinator har du ett lokalt huvudansvar för fordon, där du säkerställer att fordonen uppfyller avtalskrav samt interna och externa trafiksäkerhetskrav. Du kommer även ansvara för att säkerställa att kontroller, underhåll och reparationer utförs. Då vi arbetar med service är även kundupplevelsen viktig, där bemötande och varumärke är två viktiga faktorer. Som Fordonskoordinator kommer du även som en del av din tjänst att stötta befintlig organisation som samordnare, vilket inkluderar att vara behjälplig i den dagliga driften gällande trafik och avtalsefterlevnad. Rollen inkluderar även administration i form av allmän uppdatering av interna och kundspecifika systemstöd med fokus på fordon. Vi söker dig som har relevant erfarenhet och ett brinnande intresse för fordon. Du ska som person även vara drivande, ansvarstagande och med en vilja att skapa struktur och ordning. Du kan även komma att vara en del av företagets beredskap. Om Flexbuss Flexbuss Sverige AB är ett företag med över 380 fordon och 600 anställda i södra Sverige. Vi är numera en del av Go-Ahead Group, en brittisk koncern med över 35.000 anställda. Vi bedriver de flesta typer av persontransporter och är nu i behov av ytterligare personal.

21 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Speditörer för framtida uppdrag!

Om oss: DFDS Professionals specialiserar sig på rekrytering och bemanning, både inom DFDS bolagen och hos externa kunder inom logistikbranschen. Vi förser flertalet bolag med talanger inom logistik. Med hjälp av vårt starka varumärke och stora kontaktnät vill vi hjälpa dig att hitta ditt drömjobb, den här chansen vill du inte missa! Just nu söker DFDS Professionals speditörer till framtida uppdrag hos våra kunder inom och runt omkring Borås. Annonsen gäller för framtida uppdrag hos DFDS Professionals kunder i Göteborg. Vi kommer att ge återkoppling endast när vi hittar en matchande tjänst för dig. Om tjänsten Som speditör kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att planera och styra flöden som våra kunder tillhandahåller. Du ansvarar för att avtalade tjänster sköts på ett tillfredsställande vis gällande kvalité och kostnadseffektivitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att löpande planera och administrera logistiska flöden. Du har mycket god kommunikationsförmåga i din regelbundna kontakt med kollegorna samt med kund. Du behåller din positiva inställning och har förmågan att prioritera när mycket händer samtidigt. Din förmåga att se helheten gör att du löser problem som uppstår på ett genomtänkt sätt. Om dig Vi ser din ordningsamma sida och problemlösningsförmåga som de främsta egenskaperna som speditör. Som person är du noggrann och strukturerad, har social kompetens, är analytisk och initiativtagande. Vi ser gärna dig ha god datavana för att kunna navigera smidigt och lätt i olika logistikprogram. Excel är meriterande om du känner dig bekväm i programmet. Du har erfarenhet av arbete som speditör, transportledare eller motsvarande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och förutsätter att du som söker rollen är mån om att bidra till ett gott arbetsklimat. Krav för tjänsten - Erfarenhet inom spedition. Sjö, väg, flyg eller tåg. - Noggrann och strukturerad - Flytande i både tal och skrift samt har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Direktrekrytering: Under vissa rekryteringsprocesser samarbetar ”kunden” med DFDS Professionals. Tjänsten kan vara en direktrekrytering till ”kunden”. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. Sökord DFDS | Borås | Transport | Logistik | Forwarder |

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Flyttkille. Flyttkarl.

Sökes medarbetare! Flyttfirma LÄTT FLYTT OF SWEDEN söker en ny medarbetare för olika uppdrag inom Sverige. Hej! Vi söker en ansvarsfulla och starka personal till flyttfirma . Du ska ha grundläggande kunskaper i svenska språket. Erfarenhet att arbetat med flytt, packning samt körkort är ett plus. Du ska tycka om att jobba och ge våra kunder absolut bästa service. Du ska inte vara djurrädd. Anställningen med nystartsjobb prioriteras. Vi utgår från Ängelholm, men jobbar inom Sverige och ibland EU-länder. Du kommer att jobba med flyttuppdrag hos privata kunder samt hos företag. Vi erbjuder fast/visstidsanställning eller timanställning. Skicka CV och personligt brev till : [email protected]

22 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024