Uthyrare

Sök bland 23 lediga jobb som Uthyrare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Bostadsuthyrare till Heimstaden i Jönköping

Låter det spännande att få hjälpa andra människor att hitta sitt nya boende, att få visa olika typer av bostäder för att matcha kundens behov och se till att kundens nya hem blir precis som de drömmer om? Då är rollen som Bostadsuthyrare hos oss på Heimstaden, något för dig! Till vårt gäng i Jönköping söker vi nu en Bostadsuthyrare för att fortsätta skapa en trivsam och trygg boendemiljö för våra hyresgäster. Heimstaden i Jönköping förvaltar cirka 860 lägenheter och tillhandahåller 100 parkeringsplatser. Tjänsten är placerad i Jönköping och i regionen finns ytterligare sex kollegor med samma roll som dig. Du kommer ha tät dialog med närmaste chef som är placerad i Växjö och övriga kollegor i regionen i form av veckomöten och samverkan, men även samarbeta nära Fastighetsskötarna lokalt. Arbetsuppgifter I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster och du blir den som ska sälja in våra bostäder till potentiella blivande hyresgäster. Du kommer bland annat arbetar med köhantering, upprättande av hyresavtal, publicera lediga lägenheter och parkeringsplatser på vår hemsida, boka och genomföra visningar, nyckelhantering, dokumentation samt övrig förekommande administration. För att trivas hos oss gillar du att arbeta självständigt och jobba mot de mål som finns uppsatta. För dig är kollegorna viktiga och du trivs med att vara en del i ett team där vi skapar en levande verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du skapar förtroende och förmedlar trygghet i dina kundmöten då du i många fall är den första personliga kontakten med Heimstaden. Utifrån verksamhetens behov kan resor förekomma då du periodvis kan behöva stötta kollegor på andra orter inom regionen. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av service och kundkontakter. Har du studerat något inom fastighetsbranschen eller har erfarenhet av att arbeta med bostadsuthyrning eller liknande inom branschen blir vi extra glada! Du är van vid att arbeta i MS Office och tar enkelt till dig nya system. Rollen kräver att du är strukturerad, van att planera och prioritera och är drivande som person. Du har förmågan att ha många bollar i luften samtidigt. Det är viktigt att du har bra social kompetens och är lyhörd för att kunna bemöta hyresgästerna på ett professionellt sätt. Du är tydlig i din kommunikation och håller vad du lovar. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, men då många av våra hyresgäster kommer från världens alla hörn, är det klart meriterande om du även behärskar andra språk som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Körkort med B-behörighet är ett krav. Heimstaden Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: https://heimstaden.com/jobba-har/ Ansökan Vi jobbar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vänta därför inte med din ansökan. Vi önskar din ansökan allra senast 2024-06-02. För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt har vi på Heimstaden valt att jobba med tester i vår rekryteringsprocess. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställningen kan bli aktuell. Vi ber dig därför att se över ditt CV innan du skickar din ansökan till oss. Vår samarbetspartner 2Secure utför bakgrundskontrollen. Läs mer på www.2secure.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sommarvikarierande uthyrare till Linköping

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Linköping omfattas idag av 1600 lägenheter belägna i Ryd och Nygård. Teamet består av 19 personer som utgår från vårt områdeskontor på Rydsvägen. Nu söker vi en driven och engagerad person som vill ha ett merierande extrajobb som uthyrareunder sommarmånaderna. Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande! Om tjänsten Det här är sommarjobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och åstadkomma resultat. Du kommer exempelvis ansvara för uthyrningen, stötta förvaltarna, ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Arbeta med annonsering av lediga lägenheter Boka in och genomföra visningar Boka in tider för besiktningar Nyckelhantering vid in och utflyttning Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider Bistå teamet med lättare administrativa uppgifter Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Vidare söker vi dig som har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet. B-körkort och tillgång till egen bilär ett krav för denna tjänst. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Omfattning: Heltid, juni t.om. aug Placering: Linköping Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Emelie Olsson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Hyresadministratör/Uthyrare

Hyresadministratör/Uthyrare Är du nyfiken, strukturerad och gillar högt tempo samt har erfarenhet av uthyrning av bostäder? Då kan du vara rätt person för rollen som hyresadministratör/uthyrare till Primula Byggnads AB i Stockholm. Om rollen I rollen som hyresadministratör/uthyrare kommer du främst arbeta med uthyrning av Primulas bostäder, lokaler och p-platser. Du ansvarar för ett bestånd av fastigheter, där du hanterar samtliga frågor som kan uppstå i hyresförhållandet. Du handlägger lägenhetsbyten och driver självständigt utredningar kring otillåtet boende, störningar och obetalda hyror. Tjänsten innebär mycket kontakt med hyresgäster. Du kommer att ha en varierande arbetsdag med många olika kontaktytor och parallella arbetsuppgifter. Du rapporterar till förvaltningschefen och arbetar i nära samarbete med Primulas tekniska förvaltare, fastighetsskötare, samt dina övriga kollegor inom fastighetsförvaltningen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Administrera hyresavtal avseende bostäder, p-platser och lokaler, ansökningar om uthyrning i andrahand samt övrigt förekommande arbetsuppgifter inom hyresadministration. Handlägga lägenhetsbyten i digitalt verktyg. Kvalitetssäkra och upprätta aviseringsunderlag. Hantera sena inbetalningar, påminnelser och krav- och inkassoärenden. Hantera och följa upp olovliga andrahandsuthyrningar samt övriga utredningsärenden. Hantera hyresjusteringar efter årliga hyresförhandlingar. Upprätthålla en god kontakt med hyresgäster både via telefon och mejl. Telefontid förmiddag. Teckna hyresavtal, ta hand om vakanser samt viss nyckelhantering. Effektivisera rutiner. Vem du är Som person visar du engagemang, är duktig på att prioritera och har god initiativförmåga. Du är lojal och lösningsorienterad, alltid med bästa service i fokus. Du är noggrann och lägger stor vikt vid uppsatta rutiner och registervård. Självklart har du en social kompetens och är van att hantera alla slags individer, du är också rättfram och tydlig – även när det handlar om att leverera negativa besked. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet i denna rekrytering. Kvalifikationer Minst 3-5 års arbetslivserfarenhet av hyresadministration, gärna från mindre eller medelstort fastighetsförvaltningsbolag. Goda kunskaper i Word och Excel. Erfarenhet av att arbeta i fastighetsrelaterade systemstöd. Meriterande om du arbetat i Vitec då Primula använder Vitec Hyra. Förmåga att kommunicera självständigt i tal och skrift med god språkbehandling. Goda kunskaper i svenska och engelska. Kunskap och intresse för hyresjuridik är meriterande.   Vad Primula har att erbjuda Hos Primula Byggnads AB får en nyckelroll i ett litet team som hyresadministratör/uthyrare. Du kommer till en prestigelös arbetsplats i fastighetsbranschen, en arbetsplats där det är högt i tak och stark lagkänsla. Arbetet utför du tillsammans med dina kollegor på det moderna och ljusa kontoret med utsikt över takåsarna mitt i Stockholms innerstad.Välkommen med din ansökan!   I denna rekrytering samarbetar Primula med Fasticon. Du söker tjänsten via annonsen. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post.  Vi arbetar utifrån en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Det innebär att vi arbetar med fokus på att rekrytera rätt kompetens i förhållande till verksamhetens behov.    Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult [email protected]. Som en del av vår rekryteringsprocess använder vi oss av arbetspsylogiska tester samt att en anställning hos Primula Byggnads AB föregås alltid av en bakgrundskontroll. Om Fasticon   Fasticon är marknadsledande specialister på kompetensförsörjning inom fastighetsrelaterade kompetenser. Vi kombinerar skarp expertis med en djup förståelse för ledarskapsutmaningar, engagerade i att rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till din organisations långsiktiga framgång. Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticon.se/lediga-jobb.

15 maj 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Sommarvikarie Bostadsuthyrare till Linköping

Nu söker vi årets sommarvikarie för uthyrning till Heimstaden i Linköping. Är du intresserad av kundkontakt och hjälpa andra att hitta sitt nya boende? Vi har bredden och en mängd arbetsuppgifter där du kan göra nytta under sommaren. Vi söker dig som är positiv och självgående och som gillar när det är full fart. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, visningar, nyckelhantering, dokumentation samt övrig förekommande administration. Det kan även bli aktuellt att upprätta hyresavtal.   För dig är arbetskamraterna viktiga och du trivs med att vara en del i ett team där vi skapar en levande kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du skapar förtroende och förmedlar trygghet i dina kundmöten då du i många fall är den första personliga kontakten med Heimstaden. Du ingår i ett team som arbetar med uthyrning av bostäder, men du kommer också arbeta nära och tillsammans med Fastighetsskötarna i Linköping. Vikariatet sträcker sig under perioden 26 juni - 2 augusti och är på heltid.  Din profil Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med bostadsuthyrning inom fastighetsförvaltning och/eller har relevant arbetslivserfarenhet inom service eller försäljning. Du är van vid att arbeta i MS Office och tar enkelt till dig nya system. Som person brinner du för service, sälj och kundkontakter, samtidigt som du är en skicklig administratör. Du har förmågan att arbeta strukturerat, är van att samarbeta med andra och kan prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är viktigt att du har bra social kompetens och är lyhörd för att kunna bemöta hyresgästerna på ett professionellt sätt. Du är tydlig i din kommunikation och håller vad du lovar. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, men då många av våra hyresgäster kommer från världens alla hörn, är det klart meriterande om du även behärskar andra språk som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Heimstaden Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Vi prioriterar såväl hållbarhet som likabehandling och strävar efter att erbjuda våra anställda en inkluderande och utvecklande arbetsmiljö. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: https://heimstaden.com/jobba-har Ansökan Vi jobbar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vänta därför inte med din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställningen kan bli aktuell. Vi ber dig därför att se över ditt CV innan du skickar din ansökan till oss. Vår samarbetspartner 2Secure utför bakgrundskontrollen. Läs mer på www.2secure.se

8 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sommarvikarierande uthyrare till Landskrona

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Landskrona består av 842 centralt belägna lägenheter. Vi är ett drivet och engagerat team om 9 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, förvaltningskoordinator, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi en sommarvikarierande uthyrare till vårt team. Har du erfarenhet av försäljning och siktet inställt på en karriär inom fastighetsförvaltning? Då vill vi höra från dig! Om tjänsten Det här är sommarjobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och åstadkomma resultat. Du kommer exempelvis ansvara för uthyrningen, stötta förvaltarna, ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret. Arbetsuppgifternainnefattar bland annat: Arbeta med annonsering av lediga lägenheter Boka in och genomföra visningar Boka in tider förbesiktningar Nyckelhantering vid in och utflyttning Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider Bistå teamet med lättare administrativa uppgifter Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativtminst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster.Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Vidare söker vi dig som harlätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat. Irollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera.Vi ser att dukommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.Du behöver ha goda kunskaperi Officepaketet. B-körkort är ett krav för denna tjänst. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt ök Omfattning: Heltid, juni - september Placering: Landskrona Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Natali Stankovicpå [email protected] Varmt välkommen meddin ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Uthyrare till Landskrona

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Landskrona består av 842 centralt belägna lägenheter. Vi är ett drivet och engagerat team om 9 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, förvaltningskoordinator, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi en driven och engagerad uthyrare till vårt team. Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på försäljning, visningar, event och marknadsföring. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål Boka in och genomföra visningar Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: Landskrona Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Natali Stankovic på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Vi utökar teamet i Borås med ytterligare en Uthyrare

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Borås består av 950 lägenheter i Sjöbo och Hässleholmen. Vi är ett drivet och engagerat team om 10 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu utökar vi teamet med ytterligare en engagerad uthyrare!Är du en driven, serviceminded ochutåtriktad person som ser ordning och reda och struktur som en självklar del i arbetet? Då kan du vara den vi söker. Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig! Om tjänstenVi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. Du kommer planera, genomföra och följa upp på visningar, events, områdesdagar,och andra marknadsföringsaktiviteter. I rollen som uthyrare blir du en central och avgörandedel i vårförvaltning där du även bemannar receptionen, lämnar ut nycklar, genomför förbesiktningar och har löpande dialog med våra hyresgäster i olika ärenden och frågor.Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål Planera, organisera och leda områdesdagar, events och andra marknadsföringsaktiviteter Bemanna receptionen och hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad relevant erfarenhet.Gärnafrån sälj - och servicebranschen där relationsskapande sälj och kundbemötande har varit fokus. Erfarenhet av attplanera, organisera och leda events Goda kunskaper i Officepaketet samt generellt god dator - och systemvana Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, service eller likvärdigt Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll inom marknadsföring sedan tidigare. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du kommer ha daglig kontakt med våra hyresgäster, bostadssökande och övriga intressenter. Vi ser det därför som avgörande att du som person är serviceminded och anpassar din kommunikation till den du har framför dig, för att komma vidare i er dialog. Du kommer hantera många arbetsuppgifter parallellt och ordning och reda är en självklar och viktig del av din arbetsdag. Därför ser vi att du som person är noggrann och har ett utpräglat ordningssinne med ett öga för detaljer. Oavsett vilken roll man har hos oss på Victoriahem, eller vilken avdelning man jobbar på,så ser är det viktigt att vi är affärsdrivna och alltid ser till det gemensamma målet. Vi jobbar tillsammans och stöttar varandra i vår utveckling för att komma framåt och utvecklas, både som team, individer och bolag. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Borås Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Therese Riise på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Uthyrningsassistent

Är du i början av karriären och vill utvecklas inom uthyrning? Då söker vi på A.R.C dig! A.R.C Fastighetspartner startades sommaren 2020 och har sedan dess etablerat kontor på 11 platser runt om i Sverige. Tjänsten finns i Växjö men du kommer åka en hel del till Älmhult så Körkort är ett krav. A.R.C är kollektivavtalsbundna, vi tror starkt på medbestämmande och vårt motto är att ha kul på jobbet! Din titel blir Uthyrningsassistent till en början men med stor möjlighet att växa. Som assistent står du aldrig ensam i ditt arbete men förväntas kunna läsa uppgifter inom utsatta ramar. Du förväntas vara prestigelös, tjänsten är till för att träna dig till framtida roll som uthyrare och att avlasta uthyraren du jobbar med. Därför söker vi dig som älskar att lära dig nya saker. Arbetet är heltid. Svenska på god nivå är ett krav då du kommer ha mycket kontakt med hyresgäster. Det viktigaste för oss är din personlighet och personkemin till dina kollegor så tveka inte även om du inte har så mycket på CV:et. Ansök genom att skicka in personligt brev/CV till [email protected] märk mailet med "Uthyrningsassistent."

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Uthyrare till Växjö

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Victoriahems fastighetsbestånd i Växjö omfattas idag av cirka 978 lägenheter i Dalbo och i området Norr. Vårt områdeskontor, som också är vår gemensamma arbetsplats, ligger på Sommarvägen där vi idag är ett team bestående av områdeschef, uthyrare, fastighetstekniker, förvaltningskoordinator och miljövärdar. Nu söker vi en driven och engagerad uthyrare till vårt team! Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på försäljning, visningar, event och marknadsföring. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål Boka in och genomföra visningar Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: Växjö Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Carl Leandersson på[email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Uthyrare

Vår målsättning är tydlig oavsett var i livet du befinner dig ska du kunna bo tryggt och trivsamt hos Vidingehem! Vi är Växjö kommuns allmännyttiga bostadsbolag med totalt 11 300 lägenheter fördelade på 12 stadsdelar och 18 orter. Vi har 73 000 kvadratmeter kommersiella lokaler och på Campus vid Linneuniversitetet har vi 2 100 studentlägenheter. Vi är drygt 130 medarbetare som kontinuerligt arbetar med att finnas till hands i vardagen och med pålitlighet, lyhördhet och engagemang som främsta verktyg göra boendet enkelt och bekvämt för våra hyresgäster. Vi tar ett omfattande samhällsansvar och genom vår storlek och erfarenhet har vi möjlighet att positivt påverka utvecklingen i såväl staden som på de mindre orterna och den omgivande landsbygden. Vårt innovativa klimatarbete gör skillnad och vårt breda och varierade utbud av bostäder bidrar till att uppfylla Växjö kommuns vision om att vara en fantastisk plats att bo, leva och verka på för invånare, företag och besökare idag och i framtiden! Eller som vi säger på Vidingehem: för hela livet! ARBETSUPPGIFTER I rollen som Uthyrare arbetar du tillsammans med härliga kollegor för att göra Vidingehem till det självklara valet av hyresvärd i Växjö kommun. Genom ett affärsmässigt och kundorienterat tillvägagångssätt arbetar du med att hyra ut och marknadsföra Vidingehems lägenheter. Du är ansiktet utåt och spelar en avgörande roll i att matcha hyresgästernas behov med våra tillgängliga lägenheter. Som Uthyrare kommer du att genomföra visningar, boka kundmöten och följa upp för att säkerställa en smidig och effektiv uthyrningsprocess. Genom proaktivt och långsiktigt arbete hyr du ut våra lägenheter, samtidigt som du tar fram statistik, analyserar resultat och genomför åtgärder. Du kommer också att delta vid mässor, öppna visningar och events för att berätta om vårt boendeerbjudande. Vidare kommer du att omvärldsbevaka och analysera utvecklingen utifrån verksamhetens behov samt leda och delta i olika projekt. I din roll ingår även vissa administrativa uppgifter, såsom till exempel publicera och uppdatera bostadsannonser och upprätta hyresavtal. Arbete under kvällar och helger förekommer. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har en relevant gymnasieutbildning och minst 3 års erfarenhet av kundrelaterat arbete. Det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, ekonomi eller försäljning samt arbetslivserfarenhet av försäljning eller uthyrning av bostäder. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav, liksom B-körkort och goda kunskaper i Officepaketet. Vi letar efter en serviceinriktad person som brinner för att utveckla och leverera resultat. Du är självgående och strukturerad i ditt arbete, samtidigt som du är flexibel och kan anpassa dig till förändrade omständigheter. Din affärsmässighet och kundorienterade förhållningssätt är avgörande för att lyckas i rollen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team där vi tillsammans skapar och erbjuder trygga och hållbara bostäder för livets alla faser. ÖVRIGT Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation.

30 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024