Växeltelefonist

Sök bland 24 lediga jobb som Växeltelefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!

Växeltelefonist på deltid till kund i Stockholm

Om tjänsten Vi på KFX HR-partner söker en positiv och serviceinriktad person till vår kund i Stockholm. Som växeltelefonist blir du företagets första kontaktpunkt och spelar en avgörande roll i att ge våra kunder och besökare ett professionellt och varmt bemötande. Tjänsten är deltidsarbete (62,5%) på ett stort och välkänt företag på Norra Djurgården i Stockholm. Är du flexibel, har en vilja för att ge god service och tidigare erfarenhet av att arbeta som växeltelefonist? Skicka i så fall in din ansökan redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Hos vår kund arbetar du i växeln och ansvarar för att ge kunden ett förstklassigt bemötande och hänvisa dem rätt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: • Svara på inkommande samtal och koppla vidare till rätt avdelning/person. • Hantera och vidarebefordra meddelanden. • Gå igenom ärenden via mailen • Ge grundläggande information om företaget och våra tjänster I rollen som växeltelefonist arbetar du måndag till fredag varierade arbetstider, ca 23h per vecka. Kvalifikationer För att du ska passa som växeltelefonist ser vi att du gillar att ge service på en hög nivå, stresstålig och har en god simultanförmåga då du ofta kommer försättas i situationer där flera saker behöver göras samtidigt. Vidare är du flexibel med arbetstider och kan hoppa in på kort varsel. Utöver detta ser vi att du: • Har erfarenhet av rollen som växeltelefonist • Har god kommunikationsförmåga och är serviceinriktad • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift • Är strukturerad och kan hantera flera uppgifter samtidigt Övrigt Start: Omgående Plats: Norra Djurgården (nära tekniska högskolan) Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag! Vi ser fram emot att välkomna en flexibel och ansvarstagande växeltelefonist, låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team!

15 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka.Start: 20 maj.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 18:00. Endast vardagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

14 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 18:00. Endast vardagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Kundservicemedarbetare till Selecta

Har du Stockholms vänligaste telefonröst, älskar kaffe, gillar att lösa problem och ge fantastisk service, då är du den vi söker! Har du dessutom snabba fingrarna på tangentbordet? Vi besvarar mängder skriftliga frågor så det är även viktigt att du kan formulera dig tydligt och trevligt i text. Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 16 länder. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och mat och dryck. Vi finns där du är när du inte är hemma. Vår målsättning är att skapa Joy To Go! För mer information läs gärna mer på www.selecta.se Om tjänsten Selectas kundservice ansvarar för att ge förstklassig service till alla som kontaktar oss. Vi vill erbjuda våra kunder världens bästa service och få dem att känna att vi finns här för dem. Vi har just nu ett behov av en självgående och driven medarbetare till vår kundservicegrupp. Tjänsten är ett vikariat fram till sista september med goda möjligheter till förlängning, och arbetstiden är vardagar 7:30-16:30 För oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria och helst överträffa kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det, därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra värderingar, Vinnande attityd, integritet, samarbete, kundfokus och att arbetet utförs professionellt. Avdelningen kundservice ingår i Selectas Client Experience Center. Vi hjälper med alla frågor under hela kundresan. Allt för att våra kunder ska få en kundupplevelse i världsklass. Du arbetar på Selectas kontor i Solna Strand. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av service och support. Kanske har du tidigare jobbat med service i någon form och hanterat ärenden eller kanske support via telefon, chatt eller forum? För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann. Du vill arbeta i en grupp med en hög teamkänsla. Du älskar att ge förstklassig service och att hjälpa människor! Du har lätt att ta till dig nya kunskaper, är en god lyssnare är duktig på att förklara och vägleda. Du är trygg och lugn. På kundservice skapar vi en bro mellan olika avdelningar, bland annat lägger du felanmälningar vidare till våra tekniker. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du tidigare kaffekunskaper är det ett plus. Selecta erbjuder: En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig. Vi sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi, ett gott kaffe. Intresserad? Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta chefen för kundservice, Annmarie Åberg, tfn 0709-85 88 09. Vi gör urval och intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast sista maj Välkommen med din ansökan!

10 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
växelmedarbetare

Arbetsbeskrivning Nu söker vi en växeltelefonist/receptionist till Avesta. Tjänsten är heltid under juni och juli och efter behov vid ledighet från ordinarie personal. Vi söker dig som är student, pensionär eller har annan sysselsättning till 50 %.  Ansvarsområden I jobbet kommer du i huvudsak att ta emot besökande, koppla telefoner, göra administrativa sysslor och hantera post. Vi söker dig som är serviceinriktad, strukturerad och önskar vara en del av ett fantastik team. Du är en viktig länk mellan kund och allmänheten.  Kvalifikationer Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift. Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet i att arbeta i olika databaserade system, telefonväxel och hänvisningssystem. Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Arbetstempot är stundtals högt, därför är det viktigt att du har förmåga att prioritera och fokusera på rätt saker. Meriterande om du har erfarenhet av arbete som växeltelefonist eller receptionist. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

6 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundkommunikatör till Coor i Borlänge

Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?   Då är kundkommunikatör hos Coor ett spännande arbete för dig!   Om rollen Som kundkommunikatör kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma.  Exempel på arbetsuppgifter:  • Svara på inkommande samtal  • Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt  • Hjälpa inringande med deras frågor  • Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande • Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet. Vårt uppdrag bemannas dygnet runt årets alla dagar enligt schema och det är möjligt att komma in med schemaönskemål. Vi erbjuder flera olika tjänstealternativ såsom timanställning eller tillsvidareanställning på del eller heltid. Det som passar dig bäst passar också oss bäst. Våra tillsvidaretjänster inleds med sex månaders provanställning. Vi har startdatum 20 maj och du behöver kunna närvara vid introduktionen som genomförs dagtid mån-fre minst 7 arbetsdagar. Vår kandidat Du har tidigare erfarenhet från en telefoniroll eller en serviceinriktad roll som till exempel handel, kundsupport eller restaurang. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datavana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande. Stämmer detta in på dig? Personliga egenskaper Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass Vi erbjuder Som telefonist på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.  På Coor i Borlänge arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen utvecklas varje medarbetare vidare inom olika telefoniuppdrag.  Kontaktuppgifter och övrig information  För mer information vänligen kontakta gruppchef Cecilia Sörqvist, [email protected]. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.   Vi ser fram emot att höra från dig!   Om Coor Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

3 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Telefonist/Administratör på Hedda Gynekologmottagning

Vi söker nu en glad och stresstålig telefonist/administratör till vår Gynekologmottagning på Riddargatan 1. Om tjänsten: Vi är en kvinnomottagning med flera specialiteter, Gynekologi, BMM, BVC och obstetriska Ultraljud. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm. Vi är ett glatt och positivt gäng som gärna hjälps åt och har högt i tak. Vi sitter centralt nära Stureplan i nya, stora fräscha lokaler. Erfarenhet inom gynekologi är meriterande. I tjänsten ingår framförallt: telefonrådgivning och bokning till våra gynekologer. Våra mottagningar är öppna vardagar kl:08-17, ibland även kvällsmottagning. Take Care-vana erfordras, meriterande att kunna arbeta i Webdoc.

2 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Växeladministratör Gnosjö kommun

Vill du ha ett arbete där du får möjligheten att göra skillnad för våra invånare, då är du varmt välkommen att söka jobb hos oss! Gnosjö kommun är en liten kommun i västra Småland med cirka 9 600 invånare och ungefär 900 kommunanställda. På vår arbetsplats är kontaktvägarna korta och det finns en närhet till de olika förvaltningarna, som bara den lilla kommunen kan erbjuda. Kommunen har ett starkt näringsliv som präglas av den välkända Gnosjöandan där samarbete, klurighet och ett lösningsorienterat förhållningssätt visar på att allt är möjligt. Denna anda präglar även invånarna och hela kommunen. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete på en spännande arbetsplats, där det finns stora utvecklingsmöjligheter, då vi välkomnar engagemang och nya idéer. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad och självgående administratör för vår IT- och Växel-enhet. Du är en nyckelperson som kommer att ha huvudansvaret för administration av telefonin under de tider då växeln är öppen. Du kommer att hantera inkommande samtal på ett professionellt sätt och säkerställa att rätt person nås. Vi ser gärna att du är en social person med ett genuint intresse för IT och, som inte drar dig för utmaningar. KVALIFIKATIONER Erfarenhet av eller god kunskap om följande system är meriterande: • Unit4-fakturasystem för kontering av fakturor. • NSP för 1st line-ärenden, ärendehanteringssystem. • Tele2 för beställning och hantering av abonnemang. • Trio Admin, Trio User, Trio Enterprise för växelsystem. • Erfarenhet av beställningar av mobiltelefoner med tillbehör. • Erfarenhet av Siths-fotografering för hantering av kort för inloggning i kommunens system. • Ansvar för hantering av fordon som lämnas ut från växeln, såsom vid däckbyte. • Du behöver ha gymnasial utbildning och gärna utbildning relevant för arbetet. • Du behöver ha körkort. • Erfarenhet av IT eller liknande utbildning är önskvärt. • Flytande i svenska i både tal och skrift, samt tillräcklig förståelse av engelska i tal. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gnosjö kommun, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökanden, ber vi dig skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga jobb". Ansök direkt via länken i annonsen. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gnosjö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

25 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Receptionist- Facilities Services

Om du trivs i att leverera service i världsklass, tillsammans med ett team som har ett stort hjärta, då är detta någonting för dig! Vi söker just nu en receptionist till vårt team inom Facilities Services på vårt huvudkontor i Lund. Ditt framtida team Som receptionist kommer du att tillhöra avdelningen Facilities Services, som inkluderar bland annat; servicedesk, reception, event, konferensservice och matsalsfunktioner. Funktioner som post och gods, vaktmästeri, flyttar, säkerhet m.m. ingår även i Facilities Premises och Security. Avdelningarna ansvarar för att ge och bibehålla en hög servicenivå samt en bra och stimulerande arbetsmiljö för alla Axis anställda i Lund. Facilities-teamet jobbar för varandra och med varandra och det är viktig för oss att få en kollega som ställer upp och är delaktig. Som medlem i teamet ingår det att vara en resurs för sina kollegor när situationer så kräver. Tjänsten är en visstidsanställning på initialt 50 % och ska tillsättas omgående. Arbetstiden är schemalagd 4 timmar mellan kl. 07.30 och kl. 17.30 och det finns gods möjligheter till att gå upp till 100 % efter sommaren. Rollen som receptionist på Axis Som global marknadsledare på nätverksvideolösningar har vi verksamheter runt hela världen. Som receptionist på Axis i Lund kommer du därför att verka i en internationell miljö och stöta på människor från jordens alla hörn. I många fall kommer du att vara det första intrycket som våra kunder och medarbetare får av oss i Lund och vi lägger därför stort värde i din förmåga att bemöta människor från olika nationaliteter på ett serviceinriktat sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: * Att representera Axis genom att ta emot och hantera besök * Besvara interna ärenden och förfrågningar * Växelsamtal och email * Administration och backoffice-uppgifter Arbetet kommer också att innebära siffergranskning och kontering av fakturor och diverse andra kontorsgöromål inklusive egna ansvarsområden. Vem är du? Vi söker en utåtriktad och service-minded person som kan vara vårt ansikte utåt och förmedla en positiv bild av Axis. Att kunna sprida glädje till både besökare och anställda. För att klara av arbetet tror vi att du har erfarenhet av internationella miljöer och möten, samt att du tidigare arbetat tillsammans med andra med liknande arbetsuppgifter. Rollen handlar mycket om att kommunicera med människor och det är därför viktigt att du har goda skriftliga och verbala kunskaper i både svenska och engelska. Vi ser även att du har: * Goda allmänna datorkunskaper och behärskar Officepaketet * Tidigare erfarenhet som receptionist, servicesupport eller kundservice är ett krav * Arbetet kan ibland innebära stressiga situationer, det är då viktigt att du kan hantera dessa på ett effektivt sätt utan att förlora ditt lugn, speciellt i interaktionen med andra människor Det kommer att läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper och det är viktigt för oss att hitta en person som kommer att trivas med ovan beskrivna arbetsuppgifter. Vad kan Axis erbjuda dig? Öppenhet pratas det om i många företag men på Axis är det en del av våra kärnvärden. Vår största tillgång är förmågan att samarbeta. Vi vet att bra idéer kan komma när som helst och var som helst och därför uppmuntrar vi alla att bidra och vara innovativa. Är du en person som gillar att vara med där det händer, göra skillnad och bidra till att föra vår värld en bit i en positiv riktning så kommer du att känna dig hemma hos oss. Vi vill att du ska trivas med att jobba hos oss och därför erbjuder vi förmåner såsom flexibel arbetstid, morgonfika varje dag, fredagskaka, bonusprogram, friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring och din alldeles egna Axis-cykel, för att nämna några. Redo att agera? Axis inser vikten av en blandad personalstyrka. Vi vet att olikheter i våra grupper och i vår organisation skapar en bättre arbetsmiljö och lägger grunden för den kreativitet som är en förutsättning för vår framgång. Vill du växa med oss? Tveka då inte att söka, vi går igenom ansökningar kontinuerligt. Har du fler frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef Linda Wahlgren- Service Manager,

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Växeltelefonist med omgående start till ICA!

Om tjänsten Vi söker nu en växeltelefonist som vill arbeta i ett sammansvetsat team hos ICA koncernen i Västerås. Tjänsten är på heltid med omgående start. Arbetstider: Förlagda kontorstider, måndag-fredag klockan 07:30-17:00. Kompetenskrav: - Har fullständiga gymnasiebetyg - Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande: - Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare (exempelvis kundtjänstmedarbetare/receptionist/telefonist). - Är van vid att arbeta i Office365-paketet - Tidigare erfarenhet av Tele2-växelapplikationen eller liknande Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att hantera interna och externa samtal där du ska stötta upp kollegor och kunder. Även administrativa arbetsuppgifter som dokumentuppdateringar, registervård samt utbildningar kan förekomma. Vem är du? Vi söker nu en stresstålig och positiv person som gillar teamwork. Du ska ha en god kommunikativ förmåga och kunna bemöta alla kollegor och kunder på ett professionellt sätt. Då det förekommer kundkontakt är det viktigt att du är social och bekväm med att skapa och bibehålla goda relationer. Passar denna beskrivning in på dig? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag, då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person! Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Om verksamheten Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

19 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024