Lediga jobb i Gnosjö

Sök totalt 83 lediga jobb i Gnosjö

Lagertjänst till ett trevligt bolag i Gnosjö

Vill du arbeta i ett team där lagkänslan värderas högt ? Arbetsuppgifter: Vanligt förekommande lagerarbete så som inventering, in och utlastning, orderplock, om-märkning, packning med mera. Affärssystemet som används är Pyramid och man "skjuter artiklar in ut" digitalt med scanner i lagersaldot. Du kommer också att få vara med och starta upp en packline. Innebär att du kommer få vara med och utforma packningsprocessen till den bästa versionen. Du kommer också att packa i packlinen men inte hela dagar utan jobbet kommer kompletteras med andra sysslor så det blir en bra variation. Personen som idag är lageransvarig är väldigt driven och jobbar med ständiga förbättringar. Det genomsyrar hela bolaget. Därför är det superviktigt med flexibilitet. Du ska gilla att det händer saker till det bättre och alltid vara nyfiken. Vem är du ? Vi tror att du är en person som är lojal och som ställer upp för din arbetsgivare så som arbetsgivaren ställer upp för dig. Teamet på företaget är ungefär 10 personer och personkemin är minst lika viktig som arbetsuppgifterna. Man ger och tar tillsammans. Går det bra - firar man, går det dåligt - gör man bättre nästa gång. Frukost äts tillsammans varje dag och man är väldigt transparant mellan olika avdelningar om vad som ska göras eller behöver göras. Stämmer detta in på dig, tveka då inte att söka detta jobb. Vi tror att du har något eller några års erfarenhet av lager men det är inte det viktigaste. Det är ditt engagemang och lagkänsla. Truckkort samt svenska i tal skrift är ett krav. Har du frågor angående tjänsten går det bra att kontakta mig Pär Cedefors, 076-4920490. Vi intervjuar löpande och tjänsten kommer att tillsättas när vi hittar rätt kandidat. Tjänsten börjar med en uthyrning men kan övergå till en rekrytering för rätt person. Välkommen med din ansökan !

16 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
myNanny barnvakt Gnosjö nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 2 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Butiksmedarbetare, Willys Hemma Gnosjö Järnvägsgatan

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidare på 26 timmar i veckan, provanställning tillämpas Tillträde: 2024-06-10 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Hemma Gnosjö Järnvägsgatan! Tjänsten innebär kort och gott att du, tillsammans med dina kollegor, bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda, ser fina ut och att det är rent och snyggt i butiken. Du ser till att våra kunder kan avsluta sina köp på ett bra och smidigt sätt i kassalinjen med hjälp av våra utcheckningsalternativ. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Du tar aktivt del i beställningar och säljplanering och bidrar till att butiken når sina försäljnings- och lönsamhetsmål. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys Hemma är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Andreas Johansen, Andreas Johansen [email protected] 037098098. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-05-30. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Talent Scout Nordics

Do you share our passion for smart solutions for an active lifestyle? Great! Here is an amazing opportunity to make the Thule world grow. We believe in strong team work both within your own team but also across teams. We strive to be an open and curious organization, sharing our knowledge and inspiring one another. Within Thule Group you will find people who have a passion for the products we make and the outdoor company we are. We share the same values and we like to have fun. All of our employees have a joint responsibility to maintain that spirit and contribute to it. We are now looking for a Talent scout who will apply their expert knowledge in sourcing and recruiting, apply local talent market knowledge and strategic trends and has a continuously expanding network in the industry. It’s an exciting role with the perfect blend of local, operational tasks and a global responsibility for Thule Group’s talent acquisition process.    You will work closely with the HR team and act as a trusted Talent Acquisition partner for the Nordic region. Your mission is to guide the hiring managers and candidates through our recruitment process and always ensure a pleasant candidate experience. The role is located at the Hillerstorp site with frequent travels to HQ in Malmö and reports to the HR Director. Responsibilities you will thrive with: - Own the end-to-end recruitment life cycle globally, ensuring effective talent acquisition. - Further develop the recruitment strategy for our mission - Secure a great candidate experience and continuously improve, challenge and develop the recruitment process in order to deliver optimal, efficient and innovative solutions. - Use a proactive approach and various methods and tools to find and attract the best talents. - Use social media tools in your day to day working life. - Be the go-to contact and a reliable partner to all stakeholders and external partners. - Lead and support the development and execution of talent acquisition initiatives, such as EB, university partnerships, and recruitment events. Being the Thule ambassador using different professional platforms and channels - Analyzing own productivity using recruiting metrics and OKRs - Train hiring managers on best interview practices and approaches. - Work effectively with talent pool and snoozed candidates What do you bring in your back pack: - 3-5 years of experience in recruiting and headhunting - Knowledge in full lifecycle recruiting - from briefing meetings to contract signing - A can-do and positive attitude towards your work, challenges and colleagues. - Genuine interest and ability to take initiative and produce results - Confidence in communicating in English and Swedish, as you will have international colleagues - Flawless communication and collaboration skills and experience in working with multi-cultural teams. - Super-user skills on LinkedIn and other social media. About Thule Group Thule Group is a global sports and outdoor company. We offer high-quality products with smart features and a sustainable design that make it easy for people across the globe to live an active life. Under the motto Active Life, Simplified — and with a focus on consumer-driven innovation and long-term sustainability — we develop, manufacture and market products within the product categories Sport&Cargo Carriers (roof racks, roof boxes and carriers for transporting cycling, water and winter sports equipment, and rooftop tents mounted on a car), Juvenile & Pet Products (car seats, strollers, bike trailers,child bike seats and dog transport), RV Products (awnings, bike carriers and tents for RVs and caravans) and Packs, Bags & Luggage (hiking backpacks, luggage, laptop- and camera bags). Thule Group has about 2,600 employees at nine production facilities and 35 sales offices worldwide. The Group’s products are sold in 138 markets and in 2023, sales amounted to SEK 9.1 billion. www.thulegroup.com.

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Produktionsledare Lager

Axelent AB är en komplett leverantör av säkerhet till produktion, lager och fastigheter. Vår mission är att alla arbetstagare ska ha en säker arbetsmiljö. Idag är vi en av de ledande aktörerna i världen av säkerhetslösningar till industrin och majoriteten av våra anställda finns på huvudkontoret i Hillerstorp, där alla våra produkter även utvecklas och tillverkas. Läs mer om oss på www.axelent.se Produktionsledare Lager Vi söker en engagerad och erfaren ledare till vårt kvällsskift. Som produktionsledare kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa effektivitet, kvalitet och säkerhet på Axelents lager. Din arbetstid är förlagd till kvällstid men du ansvarar även för personalen som arbetar nattskift. Rollen är en utökning och rapportering sker till Supply Chain Manager. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och samordna arbetet med personalen för att säkerställa ett effektivt logistikflöde och leveranssäkerhet Övervakning av lagerverksamheten för att säkerställa efterlevnad av företagets riktlinjer och arbetsmetoder inom lagret Driva och hålla i dagligstyrningsmöte Hantering av eventuella problem eller avvikelser i leveransflödet och vidta förbättringsåtgärder. Personalplanering (Bemanning, kompetensutveckling, medarbetarsamtal och lönesamtal etc) Utbildning och utveckling av personal för att säkerställa kompetens och kontinuerlig förbättring. Vem är du? Vi tror att du har en bakgrund från tillverkningsindustrin och med god kunskap inom logistik och produktionsflöden. Som ledare besitter du förmågan att motivera och engagera personalen. Du arbetar effektivt och trivs med att självständigt planera och prioritera ditt arbete. Du har en god kommunikationsförmåga och tycker om att samarbeta med olika team och avdelningar. Vi söker dig som har • Högskoleutbildning inom relevant område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet • God förståelse för logistik och produktionsflöden • Kunskaper inom lean • Svenska och engelska i tal och skrift • Kunskap i Officepaketet • Kunskap i affärssystemet Pyramid är meriterande Vi erbjuder dig: En utmanande och stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling. Du blir en del av ett dynamiskt och växande företag som värdesätter sina anställda. Om du är en driven och ansvarstagande individ som har en förmåga att inspirera och leda andra människor och är redo att ta nästa steg i din karriär, skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team! För att gå vidare i processen vill vi att du tillsammans med cv bifogar en kort motivering varför just du är intresserad av denna tjänst. Har du frågor om tjänsten kontakta Supply Chain Manager Amanda Johansson [email protected] eller HR Business Partner [email protected] Axelent Group består av de fyra företagen Axelent AB, Axelent Engineering, Axelent Solutions och Axelent Wire Tray AB. Gemensamt för de fyra bolagen är visionen om att göra industrin konkurrenskraftig, säker och lönsam genom automatisering, säkra lösningar, effektiva rutiner, funktion och kompetens. Axelent AB är det största bolaget inom gruppen och har i sin tur ett 10-tal helägda dotterbolag och ytterligare ett 50-tal agenter runt om i världen. Axelent Group har cirka 350 anställda och majoriteten av de anställda finns på huvudkontoret i Hillerstorp, men organisationen finns även i Europa, USA, Japan och Australien. Läs mer om oss på www.axelent.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Coachande ledare till vårt lager

TEAMLEDARE LAGER Det händer mycket spännande saker hos oss. I takt med att vi växer och vidareutvecklas söker vi dig som vill vara med i vårt team och på vår resa. Med glädje och engagemang driver vi våra ambitioner framåt med målsättningen att "vi jobbar för att våra kunder ska jobba smartare". En framtida resa där du kan vara med och bidra på flera sätt! Som TEAMLEDARE hos oss har du det övergripande ansvaret för vårt lager där du leder ett engagerat team på 5 personer, samt själv är en del av det dagliga arbetet. Du ansvarar för att arbetet planeras, prioriteras och fördelar ut de dagliga arbetsuppgifterna i respektive ansvarsområden samt ser till att teamet tillsammans når uppsatta mål. I rollen så arbetar du kontinuerligt för att förbättra våra rutiner, flöden och processer av bla. inkommande och utgående gods, returförsändelser och packning för att kunna bibehålla vår service, effektivitet samt kvalitét. Du medverkar i olika mötes forum och rapporterar direkt till VD. DIN PROFIL Till denna tjänst värdesätter vi din tidigare erfarenhet inom lager och logistik, gärna i en ledande befattning. Du trivs att vara runt människor och vill gärna naturligt ta en ledande roll. Detta är en viktig egenskap då du i rollen som teamledare bland annat kommer att coacha och utveckla personalen på plats. Du är en strukturerad förebild som engagerar, tar beslut, är lyhörd och förmedlar tydliga mål. Andra egenskaper för att lyckas med detta är att du är driven, samarbetsvillig och ansvarstagande. Du är inte rädd för att hjälpa till där det behövs och leda dina medarbetare med god kommunikationsförmåga. Vi erbjuder dig ett inspirerande uppdrag i ett marknadsledande företag med en stark framtidstro som har en stabil ägarstruktur med ett attraktivt affärserbjudande. Kontaktuppgifter och ansökan För ytterligare information är du välkommen att kontakta +46702682711. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast. Ansökan sker genom att mail till [email protected].

15 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Smartrail rekryterar tekniker

Smartrail rekryterar tekniker till produktionen i Kulltorp Har du sedan tidigare erfarenhet av arbete som verktygsmakare eller teknisk utbildning och kunskap inom CAM-beredning , ritningskunskaper i Solid Works är önskvärt , då har du en god bas för utmaningar hos oss . ARBETSUPPGIFTER Vi söker en tekniker som siktar uppåt. Har du en stabil grund vid maskinarbete och har en önskan om att utvecklas i konstruktionsarbete så är detta ett jobb för dej. Ett spännande jobb med goda möjligheter till personlig utveckling. Arbetstiden är förlagd på dagtid med start omgående. PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER Du har sedan tidigare erfarenhet av arbete som verktygsmakare eller gått teknisk utbildning där du utbildat dig inom CAM-beredning. Som person är du kommunikativ, samarbetsvillig och social. För att lyckas i denna tjänst behöver du vara flexibel och vara öppen för förändring. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sänd till: [email protected] VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Maskinoperatör till Gnosjö

Är du maskinoperatör som är på jakt efter nytt jobb? Nu söker vi duktiga maskinoperatör till kund,  ARBETSUPPGIFTER I din roll som maskinoperatör kommer du att ha ansvaret för drift av maskin. Du kommer att ansvara för driften av en modern maskin vilket kräver erfarenhet sedan tidigare. I arbetet ingår även mätning av detaljer med skjutmått.  Drift av maskiner Övervakning Mätning Arbetstiden är förlagd på dagtid. PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du sedan tidigare har erfarenhet av arbete som maskinoperatör. Som person är du flexibel, driven och engagerad. Då du kommer jobba ihop med andra kollegor ser du dig själv som en lagspelare och vill vara med och utvecklas tillsammans med resten av gruppen. Du ska inte vara rädd för att ta egna initiativ när det behövs. Du ska ha erfarenhet av ritningsläsning och mätning.  OM TJÄNSTEN Tjänsten som maskinoperatör är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till anställning direkt hos vår kund. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

15 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Sjuksköterska/distriktssköterska

Bra Liv Gnosjö vårdcentral Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och bidra till bästa möjliga hälsa för invånarna? Då är det dig vi söker till tjänsten som sjuksköterska/distriktssköterska på Bra Liv Gnosjö vårdcentral! Rollen som sjuksköterska/distriktssköterska Du får ett omväxlande, stimulerande och varierade arbete med sedvanliga arbetsuppgifter på en vårdcentral. Du arbetar måndag – fredag med viss jourtjänstgöring på kvällar och helger. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse och sysselsättningsgrad kan diskuteras. Din blivande arbetsplats Bra Liv Gnosjö vårdcentral är en medelstor vårdcentral, har ca 10 000 listade patienter och är den enda vårdcentralen i Gnosjö kommun. Vi är en del av Vårdcentralerna Bra Liv, den landstingsdrivna primärvården i Jönköpings län som består av 31 vårdcentraler, nära våra patienter över hela länet. Gnosjö vårdcentral har cirka 40 personer anställda inom olika professioner. Vi arbetar ständigt för att få nöjda patienter och vi är alla delaktiga i förbättringsarbeten. Tillsammans bedriver vi vård med omtanke, helhet och kvalitet i fokus. Din profil Du är legitimerad sjuksköterska/distriktssköterska Vi ser gärna att du har erfarenhet av telefonrådgivning i Tele Q, mottagningsarbete och att du har primärvårdserfarenhet. Digital vårderfarenhet är meriterande. Du kan arbeta självständigt men också tillsammans med olika yrkesprofessioner, är engagerad och ansvarsfull och förstår vikten av ett gott bemötande. Du är flexibel och vill utveckla och förbättra verksamheten tillsammans med oss. Du tar till dig ny kunskap och kan fungera som en kunskapsresurs för dina kollegor. Du anpassar ditt arbete, bemötande och förhållningssätt utifrån patient och situation. Vårt erbjudande till dig • En individuell introduktion utifrån din kompetens och erfarenhet för att känna trygghet • Individuell kompetensutveckling • En bra, härlig och kompetent personalgrupp där du får god handledning • Ett omväxlande och stimulerande arbete där ingen dag är den andra lik • Ett arbete som är både självständigt och tvärprofessionellt • En god och fin arbetsmiljö På Bra Liv Gnosjö vårdcentral hjälps vi åt och har roligt tillsammans! Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Detta värderar vi högt Vår verksamhet bygger på personliga möten där du genom ditt engagemang och professionella förhållningssätt är med och bidrar till utveckling och ständiga förbättringar. Vi sätter tydliga mål och vill ständigt utvecklas och bli bättre, därför vill vi ge alla våra medarbetare förutsättningar till samverkan och erfarenhetsutbyte och vi uppmuntrar kreativa lösningar. Vår arbetsmiljö är viktig och den ska präglas av dialog och trivsel! Läs gärna mer om hur det är att arbeta på vårdcentralerna Bra Liv https://www.rjl.se/vardcentralernabraliv/jobba-hos-oss/ Har du frågor om tjänsten Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Leif Holm, telefon 072-209 72 06, e-post: [email protected] eller enhetschef Evelina Ekros, telefon 072-202 42 49, e-post [email protected] Sista ansökningsdag är 2024-06-05 och vi gör urval löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.

15 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
CNC-operatör och ställare till Gnosjö

Om tjänsten Till vår kund i Gnosjö söker vi efter CNC-operatörer och ställare. Vi vill att du bor i närregionen då tanken med inhyrningen ska leda till anställning hos kund. Till tjänsten erbjudes du arbete i moderna maskiner med stora möjligheter för utveckling tillsammans med ett trevligt team i fräscha lokaler. Maskinparken består bl.a. av Mazak, Citizen, Nakamura, Miyano och Brother. All erfarenhet av dessa märken är extra meriterande. Vi söker dig som är tekniskt intresserad och har en teknisk utbildning i grunden samt gärna en grundutbildning inom CNC fräs eller svarv. Du ska trivas med att ta ansvar, vara kvalitetsmedveten, arbeta självständigt samt gilla tekniska utmaningar. Du hanterar att jobba under tidspress och har en vilja att utvecklas och bli bra på det du gör. Det är viktigt att du trivs med att jobba i grupp och vara en lagspelare. Till dina arbetsuppgifter kommer du arbeta i längdsvarar. Du kommer justera, rigga upp, byta verktyg och mäta detaljer. För att klara av arbetet bör du ha kunskaper i ritningsläsning. Söker du utveckling i din roll som operatör ska du inte vara rädd för att söka denna tjänst då företaget erbjuder utbildning på plats för rätt person. Din profil Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Utbildning inom CNC Ritningsläsning Truckkort Körkort Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

15 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024