💸Jobba som Teamleader inom Telemarketing 💸

Lingon är ett utav Sveriges största företag inom telemarketing. Vi driver flertalet callcenter runtom i landet och söker nu dig som har erfarenhet av telefonförsäljning sen tidigare som vill vara med och starta upp ett nytt callcenter i din stad där du axlar ansvaret för ledarrollen. Vi söker dig som har jobbat med telefonförsäljning mot konsumenter eller företag med ett bra track record. Erfarenhet av att sälja abonnemang är extra meriterande. Vad vi erbjuder: Hög Grundlön + Provision på teamets och egen försäljnings Arbetstider 09.45 - 19.00 Måndag - Fredag Eget kontor i din stad där du styr och är chef Frihet under ansvar Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Är ansvarstagande och ordningsam Klarar av att visa vägen genom att sälja själv Du har pondus och klarar av att prata framför folk Du är respektingivande Har du jobbat med telefonförsäljning och känner att du är redo att ta nästa steg i karriären? Vi har endast 1 ledig chefs tjänst i din stad så passa på att sök du med! Ansökningar hänvisas via mail till: [email protected]

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Sjuksköterska natt

Vill du ha ett arbete där du får möjligheten att göra skillnad för våra invånare, då är du varmt välkommen att söka jobb hos oss! Gnosjö kommun är en liten kommun i västra Småland med cirka 9 600 invånare och ungefär 900 kommunanställda. På vår arbetsplats är kontaktvägarna korta och det finns en närhet till de olika förvaltningarna, som bara den lilla kommunen kan erbjuda. Kommunen har ett starkt näringsliv som präglas av den välkända Gnosjöandan där samarbete, klurighet och ett lösningsorienterat förhållningssätt visar på att allt är möjligt. Denna anda präglar även invånarna och hela kommunen. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete på en spännande arbetsplats, där det finns stora utvecklingsmöjligheter, då vi välkomnar engagemang och nya idéer. I hälso- och sjukvårdsenheten arbetar sjuksköterskor, undersköterskor, fysioterapeuter och arbetsterapeuter. Enheten är indelad i två enheter, en sjuksköterskeenhet och en rehabenhet. All personal inom hälso- och sjukvårdsenheten utgår ifrån Rosendal i Gnosjö där de flesta kontoren finns. Övriga kontor finns på Hamngården i Hillerstorp och Bäckgården i Gnosjö. ARBETSUPPGIFTER Som nattsjuksköterska i den kommunala hälso- och sjukvården, möter du patienter i alla åldrar, med många olika sjukdomstillstånd och behov. Patienterna finns både i ordinära boenden och särskilda boenden, och du har hela kommunen som din arbetsplats. Du arbetar ensam, som sjuksköterska på natten, men har ett nära samarbete med kommunens nattpatrull och omvårdnadspersonal. I arbetsuppgifterna ingår att arbeta utifrån planerade och oplanerade insatser. Insatsformerna är varierande, men består av all form av hälso- och sjukvårdsinsatser, som kan hanteras i hemmen och på särskilda boenden. Dina bedömningar av olika hälso- och sjukdomstillstånd är en stor del av arbetet. Tillgång till läkarkontakt finns under natten. Enklare städuppgifter och uppgifter som underlättar för dagpersonalen ingår i arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. B-körkort är krav. För att trivas i din roll är du trygg och stabil som person. Du är ansvarstagande och har en god förmåga att anpassa dig till olika situationer och bemöter personer på ett empatiskt sätt. Du är strukturerad, kan planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du ska tycka om att arbeta ensam, men också värdesätta gott samarbete med andra och se fördelarna med teamarbete. Du ska ha goda datorkunskaper och god svenska i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har några år i yrket som sjuksköterska, men det är inget krav. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gnosjö kommun, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökanden, ber vi dig skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga jobb". Ansök direkt via länken i annonsen. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gnosjö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

28 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Lagermedarbetare (i Gnosjö)

Gnosjö Personaluthyrning AB är ett familjeföretag med 25 års erfarenhet av bemanningsbranschen. Vi hyr ut och rekryterar personal till företag vid behov, med rätt personal tillgodoser vi företag med lösningar för korta och långsiktiga behov. Vi strävar efter långvariga relationer med nöjda kunder. Vi är flexibla och arbetar med kundens bästa i fokus. För anställning hos kund i Gnosjö söker vi en duktig lagermedarbetare. Vi söker dig som har truckkort och lagervana. Du har en god förmåga att hålla flera bollar i luften i högt tempo och är allmänt en flexibel person. Tunga lyft förekommer så god fysik är en förutsättning. Arbetet är relativt självständigt även fast du kommer att arbeta i ett team på flera personer. Rekryteringsprocessen sker löpande och anställningen påbörjas snarast #jobbjustnu Vi förutsätter att du som söker ska ha ett realistiskt pendlingsavstånd till arbetet, då det vid rekrytering hos kund ska fungera även i det långa loppet. Kollektivavtal och Fora försäkringar finns.

28 maj 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Ekonom med HR-funktion till Ågårds Bygg

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en erfaren Ekonom med ett intresse för HR och en önskan att vara en del av en framgångsrik aktör inom byggsektorn? Då har du kommit till rätt plats. På Ågårds Bygg kombinerar vi vår passion för hög kvalitet och service med vårt engagemang för våra medarbetare och kunder. Just nu letar vi efter en driven och strukturerad individ som kan axla rollen som Ekonom med HR-funktion och bli en viktig del av vårt team. Om oss Sedan vi grundandes år 2007 har Ågårds Bygg AB vuxit till att bli en välkänd aktör inom byggsektorn, med särskild expertis inom industri-, logistik- och lagerbyggnationer. Med huvudkontoret i Hillerstorp sträcker sig vår verksamhet över hela GGVV regionen och Jönköpings län. Vi är kända för vårt stora engagemang, höga kvalitet och utmärkt service. Från mindre serviceuppdrag till storskaliga entreprenader och projekteringstjänster inom nybyggnation, till- och ombyggnation, är vi dedikerade till vårt uppdrag. Med ett team bestående av 15 engagerade medarbetare sätter vi stor vikt vid nära samarbete med kunder, hög servicenivå och en stabil grund för vår verksamhet. Dessa principer är kärnan i vår framgång och har inte bara präglat vårt arbete utan också hjälpt oss att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Ansvarsområden Som Ekonom med HR-funktion hos Ågårds Bygg kommer du att inneha en central roll i företagets utveckling och förvaltning av ledningssystemet, säkerställande att det följer gällande lagar och branschstandard. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Ledningssystemutveckling: Du arbetar nära VD för att utveckla och förvalta Ågårds Byggs ledningssystem, säkerställande att det överensstämmer med lagkrav och branschstandard. Detta inkluderar att hålla dig uppdaterad om aktuella lagar, krav och anvisningar samt att föreslå förändringar och utbildningar som gynnar kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Dokumenthantering: Du ansvarar för att hålla dokumentationen levande och säkerställer att endast godkända dokument tillämpas. Det ingår också att kontinuerligt skapa och revidera dokument för verksamheten i samråd med kvalitets-, miljö- och arbetsmiljökonsult vid behov. Ekonomi: Din roll innebär att ansvara för företagets löpande bokföring och momsredovisning samt att genomföra redovisning av anställdas löner, skatter och arbetsgivaravgifter. Du hanterar även fakturering av inkomna faktureringsunderlag och rapporterar regelbundet ekonomisk analys och information till företagets ledning för uppföljning och beslutstagande. HR-funktion: Du deltar aktivt i företagets personalfrågor och är en integrerad del av ledningsgruppen. Det ingår också att samarbeta med ledningen för att förbereda och delta i bokslutsarbetet samt att ta fram resultatanalys för period- och helårsbokslut. Du sköter kontakter med bank och myndigheter samt hanterar kundkontakter gällande ekonomifrågor och ansvarar för hantering av hyreskontrakt och hyresfakturor. Din profil och bakgrund Vi letar efter någon som brinner för att göra skillnad. En engagerad individ med gedigen erfarenhet inom ekonomi och HR är vad vi söker. Men det är inte bara kunskap som är viktigt för oss. Vi värdesätter även egenskaper som ödmjukhet och prestigelöshet, någon som kan navigera både självständigt och i team. Om du har tidigare erfarenhet från byggbranschen är det definitivt ett plus, men det är inte avgörande. Vi är öppna för att välkomna en mångsidig och passionerad individ till vårt team – kanske är det just dig vi letar efter? Vi erbjuder Som en del av Ågårds Bygg AB erbjuder vi en stimulerande och givande arbetsmiljö där din kompetens och passion för ekonomi och HR kommer att uppskattas och utvecklas. Vi förstår vikten av att hitta rätt balans mellan arbete och liv och därför erbjuder vi en flexibel tjänstomfattning på 80-100 %, så att du kan anpassa din arbetstid efter dina individuella behov och önskemål. Vi erbjuder möjligheten att påverka och bidra till företagets strategier och beslut. Vi tror på kontinuerlig utveckling och erbjuder möjligheter till fortbildning och vidareutbildning för att hjälpa dig att nå din fulla potential. Hos oss kommer du att arbeta i en dynamisk och inkluderande miljö där samarbete och teamwork uppmuntras och värdesätts. Utöver en konkurrenskraftig lön erbjuder vi även förmåner som friskvårdsbidrag, flexibla arbetstider och möjlighet till delaktighet i företagets framgång. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim, och vår rekryteringskonsult, Anela Drndo, står till ditt förfogande. För mer information eller för att diskutera rollen och vårt företag personligen, är du varmt välkommen att kontakta henne via telefon på 0737–019453 eller via e-post på [email protected]. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår gemenskap och tillsammans skapa en spännande och givande arbetsplats där vi gemensamt kan nå nya höjder.

27 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Farmaceut till Kronans Apotek i Gnosjö

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Gnosjö Vi söker en driven och engagerad farmaceut till Kronans Apotek Gnosjö. Apoteket är beläget i samma byggnad som vårdcentralen. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 9-17:30 på vardagar och på lördagar 9-13 Vi erbjuder en heltid/deltid och du välkomnas till apotekschef Matildas team. Önskad start omgående/enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Matilda Mårtensson på tel. 072-0502507 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!

27 maj 2024
Sista ansökan:
22 november 2024
Kock till Kulltorpsskolan

Välkommen att söka jobb i Gnosjö kommun, en spännande arbetsplats där det finns stora möjligheter för dig att utvecklas i din karriär. Gnosjö kommun är den största arbetsgivaren i kommunen med cirka 900 anställda. Våra värdeord är mångfald, närhet, samhörighet, delaktighet och samverkan - livskvalitet för alla. Som personalförmåner erbjuder vi friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Vi arbetar aktivt med vårt mål att ha en god arbetsmiljö, där medarbetarnas kompetens och initiativ tas tillvara. Gnosjö kommun ligger i Jönköpings län, där Gislaved, Värnamo och Vaggeryd är närmaste kommungrannar. Vi bildar tillsammans det, så kallade GGVV-området, och här finns en expansiv småföretagaranda som är unik i Sverige, och där vi som kommuner samverkar inom flera olika verksamhetsområden. Den speciella Gnosjöandan lever i allra högsta grad genom människors företagsamhet, finurlighet, samarbetsvilja och lösningsorienterade förhållningssätt. Kostenheten i Gnosjö har drygt 30 medarbetare, som arbetar i våra åtta tillagningskök och sju mottagningskök. Personalen och de olika köken är indelade i fyra olika team med teamledare, som närmaste arbetsledare. Teamledarna bildar tillsammans med kostchef kostenhetens ledningsgrupp. Vi söker dig, som är drivande, ser möjligheter, istället för hinder och är flexibel. Hos oss har du möjlighet att utvecklas och påverka. Delaktighet för alla medarbetare är vår styrka i förändrings- och utvecklingsarbete. Ett led i vårt förändringsarbete, som påverkar dina möjligheter, är att vi ständigt rör oss mot en förbättrad kvalitet genom att höja ribban och nivån på medarbetarna. Förutom att arbeta med kvaliteten på maten, strävar vi efter att i samarbete med skol- och omvårdnadspersonalen förbättra helhetsupplevelsen för våra gäster. Restaurangen på Kulltorpsskolan är ett tillagningskök och serverar mat under vardagar till barn och elever från förskoleklass till årskurs 6 och lagar lunch till den närliggande Bokskogens förskola. Kostenheten i Gnosjö kommun har utsetts till Årets Hållbara Skolmatskommun två år i rad av White Guide Junior, vilket vi ser som ett erkännande för det arbete vi lägger ner och de värden som genereras för våra gäster och för kommunen. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som kock i storkök och vara en del av ett välfungerande team. Ditt arbete omfattar bland annat: • Planering och tillagning av måltider • Förberedelse och tillagning av salladsbuffén • Tillagning av specialkost • Beställning av varor • Utförande av egenkontroll • Säkerställande av att lagar och föreskrifter följs • Service och bemötande Som kock kommer du ha goda möjligheter att utvecklas inom kostenheten i Gnosjö kommun. Vi har ett aktivt utvecklings- och kvalitetsarbete med stort fokus på hållbarhet. Vi arbetar nära våra gäster i kostråd och utvecklar vårt yrkeskunnande gemensamt. KVALIFIKATIONER Vi ser att du har examen från gymnasieskolans hotell- och restaurangprogram, motsvarande formell utbildning och/eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har ett brinnande intresse för matlagning, är kreativ och vill utveckla måltiderna och måltidsmiljön för våra gäster. Du är flexibel och ser möjligheter istället för hinder. Du är driftig, tar eget initiativ och är en bra lagspelare. Du sätter gästen i centrum och har en förmåga att organisera det dagliga arbetet. Du har B-körkort samt goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Som person är du lugn, flexibel, självständig, kan fatta snabba beslut och driva arbetet framåt. I ditt arbete är du beredd att ta ansvar och leverera bra kvalitet i ett högt tempo. Mat och matlagning ligger dig varmt om hjärtat och du delar uppfattningen att måltiden är en viktig del av vardagen. Vi ser gärna att du har god och dokumenterad erfarenhet av arbete i storkök. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gnosjö kommun, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökanden, ber vi dig skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga jobb". Ansök direkt via länken i annonsen. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gnosjö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

27 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Driftledare VA-drift

Vill du ha ett arbete där du får möjligheten att göra skillnad för våra invånare, då är du varmt välkommen att söka jobb hos oss! Gnosjö kommun är en liten kommun i västra Småland med cirka 9 300 invånare och ungefär 900 kommunanställda. På vår arbetsplats är kontaktvägarna korta och det finns en närhet till de olika förvaltningarna, som bara den lilla kommunen kan erbjuda. Kommunen har ett starkt näringsliv som präglas av den välkända Gnosjöandan där samarbete, klurighet och ett lösningsorienterat förhållningssätt visar på att allt är möjligt. Denna anda präglar även invånarna och hela kommunen. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete på en spännande arbetsplats där det finns stora utvecklingsmöjligheter då vi välkomnar engagemang och nya idéer. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att leda en grupp drifttekniker, som i sitt arbete gör det möjligt för våra kunder att få rent vatten och att vi också tar hand om avloppsvattnet i något av våra avloppsreningsverk via den befintliga nätinfrastruktur av ledningar, som finns i gata eller i terräng . Du ska i ditt ledarskap naturligt kunna vara stödjande för personal inom VA-driften och kunna täcka upp i enheten vid ledighet och eventuellt vid sjukdom för ordinarie personal .Du kommer tidvis att utföra vissa administrativa uppgifter, som ekonomi, schemaläggning ,planering av underhåll , upphandlingar, samt dokumentation av nya och gamla installationer. Din yrkesroll innebär ansvar för arbetsmiljön där du medverkar i skyddsronder och frågor som berör arbetsmiljön. Vid tillfällen kommer du att behöva medverka i olika projekt som berör verksamheten. Rapporteringar av olika slag kommer också att ingå naturligt i arbetsuppgifterna. Utöver personalgruppen samverkar du med VA-chef i ditt dagliga arbete. I tjänsten kommer du att ha många kontaktytor, såväl inom, som utanför förvaltningen, där du möter eller kommunicerar med kommuninvånaren, entreprenörer eller leverantörer. Du kommer att behöva anpassa ditt ledarskap efter situationen. Avgörande för tjänsten kommer att vara ditt engagemang och att du följer arbetsgivarens värdegrundsfrågor. KVALIFIKATIONER Du har utbildning inom VA-området inom drift, anläggning eller motsvarande teknisk utbildning. Vi ser att du har arbetslivserfarenhet där du också har haft en roll i arbetsledning. Du har ett tekniskt intresse och är van att lösa problem. Du är tydlig, drivande, målinriktad och vågar ta beslut. Du, som person, präglas av ordning och reda, med en nyfikenhet och ett engagemang för arbetsuppgifterna. Du ska vid behov kunna förmedla nödvändig information till din arbetsgrupp. Viktigt är att du har ett öppet sinne för utveckling, då kommunen har stora utmaningar och projekt flera år framåt i tiden, som du tidvis kommer vara delaktig i. Du ska ha en mycket god datorvana och kunna utrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift, inneha B-körkort. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Tjänsten omfattar säkerhetsprövning, avseende registerkontroll, före anställning . Beredskapstjänstgöring kommer att ingå i tjänsten, så vi förutsätter att du bor inom 30 minuters avstånd till Gnosjö tätort. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gnosjö kommun, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökanden, ber vi dig skicka din ansökan via vårt rekryteringsverktyg "Offentliga jobb". Ansök direkt via länken i annonsen. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Gnosjö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

27 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Account Manager

Om Swede-Wheel Swede-Wheel AB är Skandinaviens ledande tillverkare av hjul och länkhjul. Vi jobbar med kunder på en internationell marknad inom alla branscher men med främsta fokus på kunder inom materialhantering och butiksinredning. Utöver direktkundsförsäljning jobbar vi även med ett brett återförsäljarnät i Europa. Huvudkontor ligger ihop med vår tillverkande enhet i Hillerstorp. Vi har även ett systerbolag i Swede-Wheel QLC Ltd. i Ningbo Kina som både fungerar som en leverantör till Swede-Wheel AB och en egen producerande enhet som bearbetar/servar kunder i Asien och Oceanien. Swede-Wheel har tydliga tillväxtmål och högt satta ambitioner. Vår mission är – Makes it easier – vilket har både ett tydligt kundfokus där vi ska erbjuda en tjänst som göra vardagen enklare för våra kunder och sätter tonen för hur vi ska utveckla vårt arbetssätt och våra processer internt. Swede-Wheel Gruppen omsätter ca 240 Mkr och är ca 100 anställda. Om rollen och vem vi tror du är Utforska nya möjligheter med oss på Swede-Wheel och bli en del av ett dynamiskt team där ditt engagemang och din förmåga att samarbeta är nyckeln till framgång. Vi värdesätter din unika personlighet och ser fram emot att välkomna en teammedlem som trivs i en roll fylld med utmaningar och kontinuerlig utveckling. Som en del av vår exportavdelning får du möjlighet att arbeta i en internationell miljö, där du kommer att besöka både befintliga och potentiella nya kunder över hela Europa. Detta innebär att du kommer att utöka ditt professionella nätverk och bidra till att stärka våra affärsrelationer på flera marknader. I denna roll kommer du att hantera flera projekt samtidigt, vilket kräver att du med fördel är välorganiserad och effektiv. Vi söker dig som är förtroendeingivande och handlingskraftig, med en exceptionell drivkraft att leverera resultat och överträffa förväntningar. Hos Swede-Wheel kommer du att ha möjligheten att verkligen göra skillnad och se effekten av ditt arbete i våra kunders framgång. Vårt mål på Swede-Wheel är att inte bara att vi erbjuder en jobbposition utan en plattform för personlig och professionell utveckling i en stimulerande och stödjande miljö. Här är vad vi erbjuder för att du ska lyckas i rollen: Möjlighet att använda din unika personlighet för att bygga och underhålla starka relationer En miljö som uppmuntrar innovativa och ambitiösa tankesätt, där att se nya möjligheter och sträva efter att nå uppsatta mål är en del av vardagen En chans att förverkliga din passion för att driva nya affärer och utveckla starka kundrelationer Ett dynamiskt teamarbete som stärker din känsla av samhörighet och gemensamma framgångar Möjlighet att utveckla och tillämpa avancerade sälj- och förhandlingstekniker Erfarenhet av att arbeta med projekt, vilket ger dig möjlighet att hantera komplexa och varierande arbetsuppgifter Tillfälle att arbeta med OEM-kunder och fördjupa dina branschkunskaper Ett arbetsklimat som främjar självledarskap och lyfter betydelsen av din personliga insats Vi tror också att du är fenomenal på uppföljning, vilket säkerställer att inga detaljer missas. Då tjänsten innebär mycket resande ser vi att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkfärdigheter är meriterande. Vi erbjuder en plattform där du kan blomstra professionellt och personligen, med stöd och resurser som hjälper dig att nå dina mål. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Välkommen med din ansökan genom att skicka relevanta uppgifter till [email protected]. Vid frågor eller funderingar kontakta Andreas Stillman. Välkommen med din ansökan. Team Swede-Wheel

24 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
TopWork söker CNC-operatör

Vi på Topwork söker nu CNC-operatörer till kunder i GGVV-området! Du kommer arbeta med svarvning och fräsning med CNC-maskiner, och hantera material och verktyg. Du kommer också arbeta med produktion av komponenter, uppmätningar av komponenter, programmering av maskinerna, samt att kontrollera och dokumentera resultatet. Arbetsuppgifterna kan variera något utefter kunds behov. Vi söker dig som har en teknisk utbildning, eller motsvarande erfarenhet, samt några års erfarenhet av CNC-maskiner. Du har ett tekniskt intresse och har lätt för att förstå tekniska dokument. Du är en ansvarstagande person som kan arbeta självständigt, men du trivs även med att arbeta i team. Viktigast av allt är att du har ett stort intresse för att lära dig ytterligare, för att kunna ta nästa steg i din karriär. Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift, är ett krav. Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

24 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
TopWork söker svetsare i GGVV

TopWork söker svetsare till våra kunder i GGVV regionen!   I rollen som svetsare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara svetsning av olika metaller. För att trivas i rollen krävs att du är strukturerad, noggrann och ansvarstagande. Du har tidigare erfarenhet av arbete som svetsare samt är en lagspelare med ett professionellt förhållningssätt. Vidare är du  resultatinriktad och har en god samarbetsförmåga. I arbetet ingår även att kontrollera och underhålla svetsutrustningar, samt att felsöka och förbättra maskiner och produktionsprocesser. I den här rollen är det viktigt att du är trygg och säker i dina arbetsuppgifter och kan ta eget ansvar för arbetet som utförs. Goda kunskaper i svenska, tal och skrift, är ett krav.  Arbetstiderna kan variera och vara förlagda dag, natt eller skift.  Låter tjänsten intressant? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan i dag! Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

24 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024