Produktionsplanerare

Om jobbet Northcon söker en produktionsplanerare för uppdrag hos globalt företag i Västerås. Vanliga arbetsuppgifter Skapa detaljerade produktionsplaner för att optimera användningen av resurser Fastställ sekvens och ledtid för produktion och säkerställ att det möter deadlines för leveranser samt i linje med översiktsplanen för verksamheten Följ upp prestanda, identifiera orsaker och vidta åtgärder vid avvikelse Jobba med process förbättringar inom produktionsplanering Delta i dagliga möten Kvalifikationer Du har en eftergymnasial utbildning, högskoleingenjör eller civilingenjör Har minst fem års erfarenhet av produktionsplanering Bra på att identifiera och lösa problem på ett strukturerat sätt Förmåga att hantera flera aktiviteter samtidigt och kunna prioritera Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Goda kunskaper i Excel och SAP Varför ska du välja Northcon På Northcon tillvaratar vi och värdesätter kompetens, erfarenheter och olikheter. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och din förmåga att se saker ur ett nytt perspektiv.AnsökanUrval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Har du några frågor är du välkommen att mejla oss eller använda vår chatt så svarar inom kort. Välkommen med din ansökan!Vi väljer att inte ta emot några samtal från säljare och rekryterare i denna process.

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
PRODUKTIONSPLANERARE

ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Produktionsplanerare! I rollen kommer du ansvarar för att ta framväl analyserade produktionsplaner för en produktionslinje som ingår i den totala produktionen av stora motorer och generatorer. Planeringen utförs i nära samarbete med relevanta funktioner såsom inköp, projektledning, produktionsledning etc. En väsentlig del av jobbet är samordningen med avdelningens övriga planerare och att se till att dina planer stämmer överens med den övergripande planen för fabrik. Som produktionsplanerare ansvarar du för uppföljning av genomförandet av dina uppsatta planer och leverans i tid. Ditt ansvar kommer exempelvis vara: Generera detaljerade produktionsscheman för att maximera användningen av resurser och uppfylla produktionsspecifikationer och scheman. Fastställa sekvensen och ledtiden för varje produktion för att möta behovet och deadlines för leveranser genom produktion och i linje med översiktsplanen. Övervaka prestanda, identifiera grundorsaker av eventuella avvikelser och implementera relevanta förbättringar. Samarbete med produktionsledare med tydlig kommunikation om eventuella produktionskapacitetsproblem och detaljer om materialtillgänglighet. Kvalifikationer Du har en eftergymnasial utbildning inom teknik eller liknande. Du har tidigare erfarenhet av produktionsplanering. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du har god kunskap i Excel.God kunskapi SAP är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Produktionsplanerare har du en god kommunikativ förmåga och är en fena på att lösa problem. Du har lätt för att anpassa dig i en föränderlig miljö och har förmågan att prioritera bland arbetsuppgifter. Företagspresentation Vår kund är ett ledande globalt teknikbolag som skapar produkter, bland annat robotar, och lösningar inom bland annat automation och digitalisering. Koncernens bolag finns i cirka 100 länder och huvudkontoret i Sverige finns strax utanför Stockholm. Om ossJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb! När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligtoch uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-03-02 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Säljkoordinator

Liebherr grundades 1949 av Hans Liebherr och är idag en koncern med fler än 53 600 anställda i över 150 företag världen över. Koncernen Liebherr, som fortfarande är ett familjeföretag, omsätter 14,0 miljarder Euro (2023). Liebherr-Sverige AB är ett sälj- och servicebolag inom divisionen Earthmoving och Mining. Vi förser den svenska marknaden med produktområdena; Hjul- och bandgrävmaskiner, hjullastare, bandtraktorer för planering och lastning, bandkranar, pålmaskiner samt industri- och materialhanteringsmaskiner. Vi söker nu en säljkoordinator till säljavdelningen på vårt huvudkontor i Västerås. För att trivas i rollen behöver du ha ett positivt och serviceinriktat arbetssätt som inger förtroende hos kunder och medarbetare. Du behöver ha vana vid att arbeta i ett CRM-system och något affärssystem. Bra kunskaper i Office är ett krav. Du behöver vara noggrann och strukturerad. Det underlättar att ha teknisk erfarenhet men är inget krav. Har du vana vid att arbeta med offentliga upphandlingar är det meriterande. Som säljkoordinator hos oss kan du räkna med ett roligt och omväxlande arbete inom ett växande företag. Du kommer vara spindeln i nätet på säljavdelningen och arbeta med alla delar av säljsupport, som beställning av maskiner och utrustning, granskning av kalkyler, fakturering, transportbokningar och säljstatistik. Den andra delen av tjänsten är marknadsföring med bland annat korrekturläsning av marknadsmaterial, översättning från engelska, skapa annonser och organisera marknadsföringsaktiviteter. Ansvar för uppdatering av hemsida och Sharepoint ingår också. Tjänsten är tidvis hårt belastad och det krävs att man kan ha många bollar i luften samtidigt som man är noggrann. Affärsspråk är engelska och används vid alla kontakter med våra fabriker utomlands. Du kommer arbeta i ett team med ytterligare tre säljkoordinatorer med delvis olika ansvarsområden och det är viktigt att vara öppen för att lära sig andra delar för att kunna täcka upp vid semester och sjukdom. Varmt välkommen att ansök med CV och personligt brev. Vi undanber oss kontakt från annonsförsäljare och rekryteringsbolag.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Produktionsplanerare

Vi letar efter en Produktionsplanerare till vår kund i Västerås! Som produktionsplanerare är du ansvarig för att generera väl analyserade tillverkningsplaner för komponenter och produktionslinjer. Planeringen utförs i nära samarbete med relevanta funktioner såsom inköp och det tvärfunktionella IPU-teamet, osv. Som produktionsplanerare är du ansvarig för att fastställa en optimerad produktionsplan genom att optimera ROTD och DIH. Förutom att fastställa planen förväntas du också att följa upp och analysera avvikelser från ROTD för att kontinuerligt förbättra processerna. Som produktionsplanerare är du även ansvarig för påfyllning av vissa råvaror och/eller material. Ställ in lagerparametrar, lagermål och se till att lagret fylls på tillräckligt genom inköpsorder. Erfarenhetskrav: Företrädesvis en kandidat- eller masterexamen inom teknik Erfarenhet av produktionsplanering Stor förmåga att identifiera och lösa problem på ett lämpligt och professionellt sätt Starka kommunikationsfärdigheter är en del av dina styrkor Lätt att anpassa sig till en snabbt föränderlig miljö Förmåga att hantera flera prioriteringar Flytande svenska och engelska, både skriftligt och muntligt God kunskap i SAP och Excel Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

17 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Egenvårdsrådgivare

Vi är din perfekta match! Har du intresse förområdet egenvård i kombination medrådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighetför dig som engagerad egenvårdsrådgivare att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig somhar förmågan att se till varje individs behov och som, med service och omtanke, har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom egenvårdsrådgivare på Apoteket Önsta-Grytakommer du arbeta tätt tillsammans med dinakollegor och se till att våra kunder får just den hjälp de behöver.Detta är en nyetablering, vilket innebär att du kommer att vara med och bygga upp apoteket från grunden och vara en del av något helt nytt och spännande! Att vara egenvårdsrådgivare innebär att du arbetar med rådgivande försäljning av våra receptfria produkter. Du utgår från varje individs unika behov för att med din expertis erbjudalämplig produkt. Du agerar med omtanke och engagemang och där du på riktigtsätter kunden i centrum. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därföräven bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som egenvårdsrådgivare på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig.Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex varuansvarig, säljledare eller varför inte som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Ta emot betalande kunder över disk, plocka upp och hantera nya varor som kommer in Arbeta med exponering för att apoteket ska vara välfyllt och välkomnande Arbeta aktivt med kampanjer och nyheter inom egenvården Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som ärutbildad apotekstekniker/egenvårdsrådgivare. Du är serviceinriktad medett genuint intresse för kundmöten och förmåga att arbeta med rådgivande försäljning Du ärlösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerarpå utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du är strukturerad och tar hänsyn till att inga viktiga och avgörande detaljer missas och medförmåga att se helheten i olika sammanhang Det är ett stortplus, men inget krav,om duhar erfarenhet av att arbeta inom retail samt medkundmöten och lagervård. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 8.30-17.30. Välkommen till Apoteket!

17 maj 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Läkemedelsansvarig

Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som läkemedelsansvarig farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som värderar kvalitet, patientsäkerhet och omtankes-försäljning. Till vårt teamsöker vi dig som vill ta ansvar för att vi på bästa sätt möter varje individs egen upplevelse av hälsa och välbefinnande - vår dörr är öppen! Om rollenSom läkemedelsansvarig på vårt apotek Apoteket Önsta-Grytakommer du arbeta tillsammans med dina kollegor för att nå våra mål inom kvalitet, patientsäkerhet och försäljning.Detta är en nyetablering, vilket innebär att du kommer att vara med och bygga upp apoteket från grunden och vara en del av något helt nytt och spännande!Som LMA förväntas du agera med engagemang och trovärdighetoch hjälpa våra kunder utifrån din farmaceutiska kompetens och expertis. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som LMA på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra detsamma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex regional läkemedelsansvarig, farmaciledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef?För denna roll är vi öppna för både heltids- och deltidsanställningar. Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Genomföra egeninspektion och ge stöd vid genomförande av riskanalys och händelseanalys Vägleda dina kollegor genom att ge stöd vid frågor samt göra säkra farmaceutiska bedömningar Arbeta aktivt med kundmöten och skapa mervärde för våra kunder Hålla dig uppdaterad och påläst om våra kampanjer och nytt sortiment och ge våra kunder professionell service Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie ellerapotekare och har arbetat i minst två år på ett öppenvårdsapotek. Du förstår vikten av det goda kundmötet och har erfarenhet av rådgivande försäljning. För att vara framgångsrik irollen somLMA ser vi att du är lösningsorienteradvilket innebär att du agerar på utmaningar som uppstår i din roll men också i verksamheten.Du är noggrann vilket innebär att inga vikta och avgörande detaljer missas. Som LMA har dugodsamarbetsförmåga där du aktivt bidrar till att skapa ett välfungerande team och hjälper dina kollegor i gemensamma arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har förmåganatt hålla dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor och kan förmedla din kunskap vidare till dina kollegor. Utöver det har du arbetat minst ettår med: Avvikelsehantering med orsaksutredning samt planering och uppföljning av åtgärder Upprättande och revidering av instruktioner i egenkontrollsprogrammet Genomförande av egeninspektion samt planering och uppföljning av åtgärder När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 8.30-17.30. Välkommen till Apoteket!

17 maj 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Farmaceut

När det är rätt! Vårt mål är att genom professionell rådgivning, service och omtanke bidra till ett liv i hälsa - för varje individ. Känns det rätt? Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att vara med och göra skillnad för våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Önsta-Grytakommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa.Detta är en nyetablering, vilket innebär att du kommer att vara med och bygga upp apoteket från grunden och vara en del av något helt nytt och spännande!Som farmaceut förväntas duagera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. I denna roll har du en unik möjlighet att inte bara hjälpa människor till en bättre hälsa utan också aktivt bidra till apotekets utveckling och framgång.Du förväntas därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som farmaceut på Apoteket Önsta-Grytavill vi erbjuda en plattform där du kan utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef?Vårt engagerade team ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår engagemang för kundservice och farmaci.För denna thänst är vi öppna för både heltids- och deltidsanställningar. Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 8.30-17.30. Välkommen till Apoteket!

17 maj 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Ledig tjänst: Injektionssjuksköterska för Skönhetsbehandlingar

Vi expanderar vårt team och söker passionerade och erfarna sjuksköterskor, läkare eller tandläkare med specialisering inom skönhetsbehandlingar såsom botox, fillers och andra estetiska ingrepp. Om du är en engagerad och kunnig professionell inom skönhetsbranschen, vill vi gärna höra från dig! Krav och Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska, läkare eller tandläkare med relevant utbildning och erfarenhet. Specialistkompetens inom skönhetsbehandlingar, inklusive men inte begränsat till botox och fillers. Goda kunskaper om de senaste trenderna och teknikerna inom estetiska ingrepp. Utvecklade kommunikationsfärdigheter och förmågan att skapa positiva kundrelationer. Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team. Fullständig förståelse för säkerhetsprotokoll och etiska riktlinjer inom skönhetsbranschen. Ansökan: Skicka din CV och ett personligt brev där du beskriver din erfarenhet inom skönhetsbehandlingar och varför du är entusiastisk över att bli en del av vårt team. Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera möjligheter till en framgångsrik framtid tillsammans! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Leklandsvärd Västerås

Är du vår nya superhjälte som ser till att både små och stora får en oförglömlig upplevelse? Precis som namnet antyder tar du hand om våra gäster genom snabb och bra service med ett leende på läpparna. Som kalasvärd ser du till att våra kalas håller världsklass. Det här är med andra ord det perfekta extrajobbet - som så småningom kan leda till avancemang mot tjänster med utökat ansvar. Du arbetar som extraanställd, oftast helger och lovdagar. Kvalifikationer Arbetserfarenheter är inte ett krav utan vi söker dig med rätt attityd och som är en positiv person som tycker om att jobba i högt tempo. Du ska vara flexibel, stresstålig, strukturerad och självgående i ditt arbete. Eftersom jobbet tidvis är fysiskt krävande ser vi gärna att du delar vår syn på en sund livsstil och håller dig i form och tar ansvar för din hälsa. Tillsammans med dina kollegor ska du arbeta för att erbjuda den bästa servicen. Sist men inte minst älskar du kontakten med gäster och strävar alltid efter att överträffa gästens förväntningar! Utöver ovan sätter vi alltid Leo's värdeord i fokus när vi söker nya medarbetare: Lojalitet: Vi visar lojalitet mot företaget och kollegor genom att agera enligt våra budord. Engagemang: Vi bryr oss om hur det går för företaget och vill själva bidra till Leo's framgång. Omtanke: Vi bryr oss om och finns alltid tillhands för våra gäster och varandra. Samarbete: Vi arbetar tillsammans mot företagets mål. Leo's framgång är resultatet av allas insatser. Övrigt Du arbetar som extraanställd, oftast helger och lovdagar. Tjänsten tillsätts efter överenskommelse. Vi är anslutna till kollektivavtal. Intervjuer sker löpande - så sök tjänsten redan idag!

17 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Yrkeslärare till fordon och transportprogrammet på Edströmska gymnasiet

Vill du arbeta på ett yrkesgymnasium i absolut framkant? Vi är certifierade av BYN och är ett Motorbransch- och transportcollege. Edströmska är en skola som har cirka 400 ungdomsstuderande och 100 vuxenstuderande. Vi erbjuder gymnasie- och vuxenutbildningar samt YH-utbildning inom flyg. Inom vår gymnasieverksamhet erbjuder vi utbildning som förbereder för arbete inom fordons-, transport-, flygmekaniker och bygg- och anläggningsbranschen. För oss är det centralt att ha nära kontakt och samarbete med branschen och näringslivet i synnerhet i Västmanlands län. Detta innebär att vi kan erbjuda intressanta och framtidsinriktade utbildningar och kurser till våra elever och samtidigt vara en viktig aktör som tillgodoser branschens behov av arbetskraft. Läs gärna mer om oss och vår verksamhet på https://skola.vasteras.se/gymnasieskolor/edstromska ARBETSUPPGIFTER Som yrkeslärare hos oss kommer du i huvudsak att hålla i undervisning på gymnasiet med inriktning transport. Vi ser att samverkan mellan gymnasiet behövs för att stärka utbildningskvalitén och bibehålla den på en hög utbildningsnivå. Som medarbetare hos oss får du möjlighet till personlig utvecklig och att arbeta i en varierad verksamhet med en härlig stämning tillsammans med engagerade kollegor. KVALIFIKATIONER Vi vill att du som söker har en yrkeslärarexamen med relevant branschkunskap inom fordon och transportbranschen Du har goda kunskaper i datasystem inom fordosbranchen och erfarenhet arbete med olika transporter, som distribution, fjärgods och eller specialtransporter. För tjänsten krävs körkort med behörighet för C, CE, och YKB. Det är meriterande om du även har behörighet för D, kran och truckinstruktör och trafiklärare. Som person är du trygg, stabil och trivs att samarbeta med dina kollegor. Du är drivande och är beredd att arbeta systematisk med våra processer genom att följa upp resultat och komma med utvecklingsidéer som bidrar till ett gott resultat för våra elever och då även vår verksamhet. I din lärarroll leder, driver och motiverar du dina elever så att ett lärande och innovativt klimat skapas, ser varje individ för den den är och skapar goda förutsättningar för lärande. Du lägger stor vikt vid att hålla en hög kvalité med ett långsiktigt perspektiv. Du kommunicerar på ett inlyssnande sätt och värdesätter goda relationer i arbetslaget. Innan du kan anställas behöver du visa upp ett godkänt utdrag från polisens belastningsregister. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Välkommen till Västerås stad - Västmanlands största arbetsgivare. Vi är 11 000 kollegor som tillsammans får en hel stad att fungera. Vi vet att det är i våra möten vi kan göra skillnad, oavsett om det är i våra verksamheter eller digitalt. Därför är vår värdegrund Alltid bästa möjliga möte en viktig del i vårt uppdrag. För att få en stolt och välfungerande stad och nå vår vision om staden utan gränser vill vi också att våra medarbetare ska spegla mångfalden i samhället. Läs mer om möjligheter, karriärvägar och om vårt erbjudande här: https://www.vasteras.se/jobbochkarriär I samband med intervju behöver du styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med ID-handling. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024