Lediga deltidsjobb i Trollhättan

Det finns totalt 72 lediga deltidsjobb att söka i Trollhättan

Sommarplock - Trollhättan/Udddevalla

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu Extrapersonal/sommarvikarie personal för butiksplock inom dagligvaruhandeln. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att arbeta som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp våra kunders exponeringar och gavlar i butikerna. Vi söker dig som har hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. Du kommer i denna roll få arbeta under eget ansvar och få jobba med uppdrag för flertal av våra marknadsledande kunder. Retail24 erbjuder dig: Lön enligt handels kollektivavtal. Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. Arbeta med stora kända varumärken. Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: Svenska, flytande. Körkort. Tillgång till bil. Du behöver i denna tjänst körkort samt ha bil detta då du kan komma att besöka flera olika butiker per dag. Du behöver också ha tillgång till en smartphone med en bra kamera då vi tar bilder på alla uppdrag vi gör i butik. Vi ser fram emot din ansökan, rekrytering sker löpande!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Personlig assistent 80% till kvinna i Trollhättan

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent på 80% hos vår kund i Trollhättan. Arbetstiderna är dygnspass kl. 08:00-08:00 med 7 h 25 min väntetid på natten. Du kommer att arbeta två dygnspass i veckan under både vardagar och helger. Tillträde sker omgående enligt överenskommelse. OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 60-års åldern som sitter i rullstol och är bosatt i Trollhättan. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa kunden med de vardagliga momenten såsom personlig hygien, matlagning, hushållsarbete samt förflyttningar till och från rullstol. I arbetet ingår också att följa med kunden på olika aktiviteter samt hjälpa kunden med trädgårdsskötsel. Hon badar en gång i veckan, därav behöver du som assistent vara simkunnig och ej vara allergisk mot klor. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som är ansvarsfull och pålitlig då kunden är beroende av din hjälp. Vi ser också att du är lugn, trygg och lyhörd för kundens behov. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. KRAV - Körkort är ett krav då kunden har en egen bil som assistenten kör. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss. DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

16 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Säsong PSC/Varuutlämning Vikariat (777)

HORNBACH Byggmarknad AB Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och samarbete. Som medarbetare på PSC och varuutlämning sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa våra kunder att hämta ut sina förbeställda varor. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Med hjälp av truck leverera och gods till kunder * Sköta den interna varuförsörjningen och logistiken * Returhantering och återtransport till leverantörer * Inmatning och hantering av följesedlar * Dokumenthantering Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av logistikarbete * Organiserad och strukturerad samt förmåga att kunna prioritera dina arbetsuppgifter * Noggrann och lösningsorienterad. * Goda administrativa kunskaper * Truckkort (A1-A4 & B1-B4) samt vana av att köra truck är ett krav.  * Även B-körkort är meriterande För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter Arbetstid/Varaktighet: Vikariat 12 månader. Deltid 30 tim/veckan. Arbetstiderna är morgon, kväll samt varannan helg. Lön: Lön enligt kollektivavtal. Tillträde: 1/7 - 2024 (vikariat 12 månader)

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Vårdplatskoordinator MAVA-timanställning

NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö.   Sjukhusgemensam vårdplatskoordinering Den 15 april blev vårdplatskoordineringen sjukhusövergripande. I samband med detta flyttade enheten från MAVA till paramedicin som verksamhetsområde. Som vårdplatskoordinator har man en viktig funktion för hela sjukhuset och den huvudsakliga uppgiften är att koordinera patientflödet på sjukhuset. Uppdraget består av administrativa arbetsuppgifter. Detta innebär att du bland annat skall fördela lämplig plats till patienterna som skall läggas in från Akutmottagningen. Du skall hålla i vårdplatsmöten, koordinera icke hemmavarande patienter till sina hemsjukhus, koordinera patienter som legat på IMA/IVA till lämplig vårdavdelning och ha koll på det aktuella vårdplatsläget. Just nu är vårdplatskoordineringen i en spännande fas med nytt arbetssätt och under mycket utveckling. Som vårdplatskoordinator sitter du lokaliserad på akutmottagningen, detta för att kunna ha ett nära och bra samarbete med alla yrkeskategorier. Om tjänsten Just nu söker vi en eller flera timanställda. Vårdplatskoordineringen är ett uppdrag som pågår dygnet runt. Så vi söker dig som vill jobba dag och kväll, natt eller dag, kväll och natt. Det kan vara planerade pass eller pass med kort varsel. Kvalifikationer Legitimerad undersköterska.  Vi söker dig som gillar att arbeta i centrum av händelser, har tålamod och självklart har du lätt för att kommunicera med andra människor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från akutsjukvård samt kunskap inom systemen Melior och Elvis. Som vårdplatskoordinator arbetar du ensam bortsett från överlappningstiden mellan passen, därav söker vi dig som kan arbeta självständigt, men som även trivs som en del i ett större Team. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper, god samarbetsförmåga och positiv anda. Du har ett driv att utveckla vården och din egen kompetens. Övrigt Vi intervjuar löpande under ansökningstiden. Anställningen avser en timanställning då vi är behov av personal inför sommar och andra delar av året för dag/kväll/nattarbete.  Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

15 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Driftsledare

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Är du med? Om tjänsten Vi söker dig, en driftsledare, som är bekväm i ditt ledarskap ochsom ärär en viktig förebild för teamet i kundbemötande och försäljning. Genom ditt sätt att stötta och motivera dina medarbetare är du med och aktivt påverkar Lagershopen och dess resultat.Vårt teambestår av ett härligt gäng positiva och engagerade medarbetare som är duktiga på varuhusdrift. Som en av teamets ledare deltar du aktivt i den dagliga driften och ansvarar för att alla NetOnNets besökare möts av kunniga, välmotiverade och tillgängliga Lagershopsmedarbetare. Vårt Lagershopskoncept bygger på att vi snabbt, enkelt och till lagerpris tillhandahåller kunderna hemelektronik.Du kommer att arbeta tätt tillsammans med Lagershopschefen och vara aktiv i arbetet tillsammans med teamet, både på golvet och med mera administrativa uppgifter.Det innebärdaglig planering av bemanning/schemaläggning, ansvar för inventering och andra uppgifter som delegeras från Lagershopschef, samt, du ingår i Lagershopens ledningsgrupp. Du behöver ha ett stort intresse för ledarskap, kunder och försäljning överlag. På NetOnNet strävar vi ständigt efter utveckling, förbättring och resultat, där kommer ditt ledarskap ha en viktig betydelse för hela teamets utveckling. Vem söker vi? Du är en person som drivs av att leda människor, du är resultatinriktad och tycker om att vara en förebild. Att sprida entusiasm och skapa engagemang hos dina medarbetare ser du som en självklarhet. Du gillar att ta ansvar, älskar att vinna och tycker om att arbeta i ett stundtals högt arbetstempo!Vi ser att du tidigare hararbetat som ledare med dokumenterad framgång. Vi tror dessutom att du idag arbetar som ledare i någon position och är redo att ta nästa steg i din karriär. Om du har erfarenhet från branschen är det en fördel, men absolut inte nödvändigt. Det är mycket viktigare att du har rätt inställning och förmåga att leda och coacha andra. Det här är vi! NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen.För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Bli en del av vårt team!Tycker du som oss att jobbet låter spännande,vänta inte med att skicka in din ansökan utan gör det redan idag!Vi läser ansökningarna och görurval löpande.

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Idrottslärare till Realgymnasiet i Trollhättan

Vi vet att det personliga intresset är den allra starkaste drivkraften för ett roligt, utvecklande och meningsfullt lärande. Därför har vi skapat en skola där intresse och kunskap går hand i hand. Genom aktivt lärande för våra elever och en pedagogisk grund som genomsyrar vårt arbete skapar vi likvärdighet i alla våra verksamheter. Vi samarbetar tätt med bransch och engagerar oss i elevernas personliga och kunskapsmässiga utveckling. Vi vill vi ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas – under skoltiden och i framtiden. Arbetsbeskrivning - Uppdraget som Lärare Som lärare på Realgymnasiet skapar du förutsättningar för lärande och handleder eleverna med utgångspunkt från ett givet utbildningskoncept och programmets utbildningsmål. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen. Vidare arbetar du kontinuerligt med att bedöma måluppfyllelsen samt kommunicera denna till eleven. I nära samarbete för din undervisning finns mentor på skolan. Du kommer att undervisa i Idrott och Hälsa 1 i årskurs 1. Undervisningen är uppdelad på ett teoretiskt pass per vecka samt ett praktiskt pass. Vi bedriver undervisningen utomhus i närområdet när vädret tillåter, annars bokar vi Friskies och Svettis lokal på Innovatumområdet. det finns även möjlighet att boka andra arenor så som bad eller ishall. Tjänsten är ett vikariat för läsår 24/25 och undervisningen är förlagd till fredagar då både teori och praktiska moment genomförs. Tjänstgöringsgrad är 20%. Det kommer eventuellt finnas möjlighet att utöka vikariatet med mer tid under vårterminen då en av våra lärare är föräldraledig. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare inom idrott med behörighet att undervisa i Idrott och Hälsa 1. Du har även tidigare erfarenhet av det pedagogiska arbetet i uppdraget som idrottslärare. Vi söker dig som känner sig trygg i rollen som lärare och vi ser att du har goda kunskaper om skolans uppdrag och är väl bekant med aktuell läroplan och övriga styrdokument. Utifrån det ska du ha förmågan att planera din undervisning och låta eleverna vara delaktiga i utformningen. Du har en tro på elevernas vilja och förmåga att lyckas och du försöker hela tiden hitta vägar att utveckla din undervisning så att du ger dina elever de bästa förutsättningarna. Du har en god relationell kompetens, är självgående och tydlig. Du har en god samarbetsförmåga och tar initiativ, allt för att ge dina elever de bästa förutsättningarna att lyckas. Du brinner för ditt ämne och använder gärna digitala resurser som bidrar till att ge en ökad förståelse för utvecklingen inom de branscher våra elever har sina intressen. Du är flexibel och tar dig gärna an nya utmaningar. Om du blir anställd erbjuder vi introduktion och kompetensutveckling för att du ska känna dig trygg i vårt koncept för skola. Vi tillämpar semestertjänst på våra pedagogiska tjänster.   Varmt välkommen med din ansökan! https://www.larande.se/ Läs mer om våra gymnasier och yrkeshögskola på: https://www.realgymnasiet.se/ https://consensum.se/ Inom Lärande är vi certifierade enligt Great Place to Work® internationella standard. Läs mer https://www.greatplacetowork.se/.  Om Lärande i Sverige AB Vi leder gymnasieskolor och yrkeshögskola inom Lärandegruppen i Sverige AB som är en av Sveriges största friskolekoncerner. Inom Lärandegruppen finns även förskolor, grundskolor och en resursskola. Våra gymnasieutbildningar bygger på idén om att det personliga intresset är den bästa drivkraften för ett utvecklande och meningsfullt lärande för livet. På Lärandes hemsida kan du läsa mer om våra verksamheter, om hur vi tänker och jobbar mot vår gemensamma mission att ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas – under skoltiden och i framtiden. Våra fyra kärnvärden är centrala i våra verksamheter. Trygghet är basen där all utveckling tar sin början med strävan om att uppleva mer. Vi arbetar i team där vi delar kunskap och erfarenheter som leder till framgång.

15 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Fix My Phone Trollhättan Etage

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Torp och Etage i Trollhättan. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning kommer du att tillsammans med kunden identifiera vad som behöver åtgärdas på deras mobiltelefoner eller surfplattor. Du kommer sedan att åtgärda enheten och följa upp resultatet med kunden vid avslutat ärende samtidigt som du jobbar med merförsäljning till kunden av tillbehör och annat. Här ligger också stor vikt i att tillgodose alla kundens behov, både dolda och uttalade. Vi arbetar för en hållbarare framtid för både kunden och världen i sin helhet, därav är det viktigt för oss att se till så att kunden har rätt accessoarer och skydd till sin telefon efter slutförd reparation för att förhindra framtida olyckor. Det är din uppgift att sälja dessa till kund! Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

13 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Kvinna i Trollhättan söker personlig assistent med intresse för träning

Vi söker en personlig assistent till en aktiv kvinna i Trollhättan. Arbetet innebär att hjälpa vår kund i det dagliga livet; i hemmet, på hennes arbete och i träningssituationer. Det finns vissa manuella förflyttningar (lyft) samt hjälp med stretching i det dagliga arbetet.Kunden berättar själv hur och när hon behöver din hjälp, därför är det viktigt att du pratarbra svenska. Som personlig assistent följer du med i livets alla delaroch det är roligt, varierande arbete där du kommer nära kunden. Vår kund ser gärna kvinnliga sökande och du får gärna dela hennes intressen som ärträning och resa. Det är bra om du är glad ochhar humor. Kunden söker dig som är: • Intresserad av träning och resor • Lugn och lyhörd • Har glimten i ögat • Ansvarstagande • Engagerad • Social Övrigt Anställningsform: timanställning Övrigt: Skriv gärnai ansökan i vilken utsträckning/vilka dagar i veckan du har möjlighet att jobba. Sista ansökningsdag 2024-05-25 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Dardan Bllacak, Verksamhetschef, 010-130 39 73 Varmt välkommen med din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Arbeta som butiksmedarbetare i Uddevalla/Trollhättan

Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker? Om tjänsten Din roll kommer vara ambulerande butikskonsult runt om Uddevalla/Trollhättan. Du kommer att utgå ifrån din bostadsadress, men jobba med omnejd. Du kommer vara på plats i våra kunders butiker där vi behövs som mest och det är meriterande om du bor runt Uddevalla/Trollhättan. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Arbetet innebär vid start främst kassaarbete och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med alla dess arbetsuppgifter. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Du kommer att ingå i vår pool och vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma. Krav: - Bil & Körkort Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!

13 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Demopersonal Retail24 - Trollhättan/Uddevalla

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning! Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling. Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24. Vi söker dig som: Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt. Söker ett jobb med flexibelt schema. Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig. Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem. Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår! Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

12 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024