Skill Rekrytering & Bemanning AB jobb

Lediga jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB

Kempartner AB söker Operatörer

Vill du vara en nyckelspelare i driften av vår fabrik? Som operatör på vår produktionslinje för kem-tekniska produkter kommer du att ha en central roll i att säkerställa smidig produktionsprocess. Om företaget Kempartner AB utvecklar och producerar kem-tekniska produkter inom städ, tvätt, disk, hygien, rengöring samt bilvård. Vi har funnits sedan 1977 och vårt hjärta klappar för en hållbar framtid, vår ambition sedan start har därför varit att ta fram lokalt tillverkade samt miljöriktiga produkter som uppfyller kraven för en hållbar utveckling. Bland våra kunder finns både stora varumärken samt mindre aktörer inom såväl konsument som industri. Vi har egen produktion i Vadstena och kontor i Stockholm. Företaget ingår i LifeClean International (publ) koncernen med säte i Uddevalla. Dina arbetsuppgifter Ditt huvudansvar är att säkerställa att produktionsprocessen flyter smidigt genom att övervaka produktionslinjen, rapportera problem och avvikelser till seniora operatörer eller produktionsledaren, samt säkerställa att linjen är försedd med nödvändiga råmaterial. Du kommer också att utföra grundläggande justeringar på maskiner och hantera mindre tekniska problem, genomföra rutinmässiga inspektioner och kvalitetskontroller för att säkerställa att produkterna uppfyller kvalitetsstandarderna, och dokumentera resultaten noggrant. Vidare ingår daglig rengöring av produktionsområdet och utrustningen, samt att assistera vid förebyggande underhåll. Det är viktigt att du följer alla säkerhetsföreskrifter, använder personlig skyddsutrustning korrekt och deltar i säkerhetsutbildningar. Din roll inkluderar även att fylla i produktions- och kvalitetsrapporter samt att hålla noggranna register över arbetsuppgifter och observationer. Din profil Vi söker dig som har en grundläggande teknisk förståelse och kan följa instruktioner noggrant. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Som person är du ansvarstagande, noggrann, säkerhetsmedveten och teamorienterad. Du har god kommunikationsförmåga och kan arbeta självständigt när det behövs. Krav: - Grundskoleutbildning, gymnasieutbildning med inriktning mot teknik, kemi, tillverkning eller industri är fördelaktigt. - Erfarenhet av arbete inom produktion, fabriksmiljö eller lager. Vi söker två operatörer, en för dagskift där arbetstiderna är måndag-fredag 06:00-14:50 inkl. raster, och en dagtid där arbetstiderna är måndag-torsdag 07.30-16.00 och fredagar 07.30-13.00. Båda tjänsterna är heltid. Ansökningsförfarande Detta är initialt ett konsultuppdrag via Skill, med chans till förlängning. Urval sker löpande. Rekryteringsprocessen omfattar två tester tidigt i processen: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvariga rekryterare Filip Andersson på [email protected] alt.0705-56 43. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, HR-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

31 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Nu söker vi processoperatörer som vill utvecklas tillsammans med Hardford!

Hardford, en ledande aktör inom utveckling och tillverkning av hud- och hårvård, går nu igenom en spännande resa. Vi söker passionerade individer som trivs med och tar ansvar, har en "det fixar vi"-attityd och vill vara en del av en spännande tillväxtresa. Ta steget och väx med oss på Hardford! Om företaget Hardford Linköping är en ledande tillverkare/producent inom hudvård, hårvård och kemiska produkter. Med över 30 års erfarenhet har vi utvecklat och producerat högkvalitativa varumärken för både nationella och internationella kunder. Vi är dedikerade till att investera i såväl verksamhet som organisation. Med fokus på flexibilitet och en positiv arbetsmiljö strävar vi efter att skapa långsiktiga och lönsamma samarbeten. Välkommen till Hardford Linköping! Dina arbetsuppgifter Vi ser att du kliver in med rätt attityd, och det är just den attityden som kommer få oss och dig att växa. Arbetet som operatör hos oss innefattar bland annat maskinhantering, hantering av material, avsyning samt kontroll av de artiklar som hanteras. Du utför kvalitetskontroller, drift och skötsel av maskiner och övrig utrustning samt städning enligt uppgjorda rutiner. Allteftersom du får grepp om processerna/arbetet finns goda möjligheter till ett utökat ansvar som linjeansvarig. Det innebär bland annat att leda och fördela arbetet för upp till fem personer, kvalitetssäkra produkter och utbilda nya operatörer. Förutsatt att du har viljan och utvecklas enligt förväntningarna som ställs på rollen. Arbetet är nu förlagt i två-skift: Dagtid: måndag till fredag, 07:00 – 16:00 Kväll: måndag till torsdag, 15:45 – 01:00 Din profil För oss är din attityd till arbete det viktigaste, att du känner en stolthet, tar ansvar, hugger i där det behövs och stöttar dina kollegor. Vår verksamhet bygger på ett starkt samarbete mellan kollegor och avdelningar, vi hyllar i medvind och stöttar i motvind. Det innebär att din bakgrund inte är det viktiga, självklart är det fördelaktigt om du kommer från processindustrin sedan tidigare. Då har du högst trolig förståelse för processerna från ingredienser/kemikalier till färdig produkt och vad det innebär att jobba i den typen av flöde. Men egenskaperna väger tyngst. Känner du dig redo för något nytt och vill växa tillsammans med oss? Ta då chansen och sök tjänsten! Ansökningsförfarande Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rasmus Rosander, Rasmus [email protected]. Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan om du tycker tjänsten låter intressant. Vi ser fram emot din ansökan!

31 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Kantpressare sökes till kund i Habo

Är du noggrann och tekniskt skicklig med erfarenhet av kantpressning? Vi söker nu en engagerad kantpressare till vårt team. Ansök idag och utveckla dina färdigheter hos oss! Dina arbetsuppgifter Till vår kund i Habo söker vi nu en erfaren kantpressare som är driven och trivs inom tillverkningsindustrin. Arbetet innehåller planering, viss programmering och produktion på kantpressavdelningen i både tunn och tjock plåt. Andra diverse arbetsuppgifter kan även förekomma. För att lyckas i denna roll krävs det att du är noggrann och tekniskt kunnig, är duktig på att förstå och läsa ritningar samt har en förståelse för slutprodukten Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat som kantpressare. Du ska ha goda kunskaper i ritningsläsning. Det är meriterande om du har truckkort samt B-körkort. Förutom ovan kompetenser och erfarenheter söker vi dig som är en positiv kollega som uppskattar att vara en del av ett härligt team. Samarbete värderas högt men du behöver också kunna vara självgående i ditt arbete. Du är noggrann och vill alltid leverera hög kvalité. Vi ser gärna att du har en vilja att utvecklas och lära dig mer tillsammans med företaget och dina kollegor. Du behöver ha goda kunskaper i svenska - tal och skrift. Ansökningsförfarande Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.skill.se redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader via Skill, med chans till förlängning alternativt övertag av kund. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Gentonis Gjikokaj, 036-18 84 03 alt. [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

31 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Power Electronics Design Engineer till Saab

Vill du arbeta på en kreativ arbetsplats och bidra till säkrare samhällen? Vi söker en kollega till vårt team som utvecklar kraftsystem/elektronik för radarprodukter i Göteborg. Om företaget Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Affärsområde Surveillance erbjuder världsledande teknologi som ger lägesbilder och beslutsunderlag för försvar mot olika hot. Portföljen omfattar radar-, telekrig- och ledningssystem samt trygghets- och säkerhetslösningar. Vår grupp ansvarar för utveckling av kraftelektronik och kraftsystem till Saab Surveillance samtliga radarsystem. Vi är nu i den lyckosamma situationen att ha många kunder som efterfrågar våra lösningar, och vi behöver därför utöka vårt team. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett team där samarbete är avgörande för att lyckas med våra uppgifter. Detta innebär mycket samarbete inom gruppen samt interaktion med våra digital- och RF-konstruktörer, komponentingenjörer, produktionspersonal, projektledare, produktledare, inköpare och andra utvecklingsteam. Du kommer att arbeta med allt från studier och framtagning av koncept till deltagande i installation av färdiga produkter. Dina uppgifter kommer att inkludera: • Hantering av krav och analys av olika designlösningar • Konstruktion av kraftlösningar (AC/DC, DC/DC) • Skrivning av specifikationer • Integration, verifiering och felsökning • Stöd i produktionen Våra produkter har höga krav på tillförlitlighet och måste fungera i alla typer av miljöer. Därför behöver du också beakta stora mekaniska påfrestningar och varierande temperaturer. Din profil För att lyckas tror vi att du har någon form av ingenjörsexamen inom elektroteknik och att du är duktig på att kommunicera. Du har så klart ett brinnande intresse för att utvecklas inom området kraftelektronik. Vi kommer att prioritera personer med erfarenhet inom området. Du har erfarenhet inom följande områden: • Elkraftteknik • Kretsteori/design, omvandlare, filter och realisering av elektriska lösningar till schema • Designval av säkringar, reläer, kontakter, plintar, etc. • Undersökning och sammanställning/skrivning av krav- och design-specifikationer • CAD-kompetens, gärna med verktyg som Cadence eller Mentor Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande Saab samarbetar med Skill i denna rekryteringsprocess. Om du känner att detta är en roll för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Ben Saeang på [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Cybersäkerhetsingenjör inom styrsystem

Utvecklingen av framtidens energisystem går fort framåt. I denna tjänst är du med i framtagningen av nya lösningar som behövs för att kunna uppfylla de krav som ställs på våra kunders anläggningar. Detta innefattar bland annat hårdare krav på nätreglering, cybersäkerhet, styrsystemsstandarder, drift på förnyelsebara bränslen och flertalet innovativa lösningar för att kunna använda de befintliga anläggningarna på ett mer effektivt sätt. Låter det spännande? Lämna in din ansökan redan idag Om företaget Företaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 3000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik Dina arbetsuppgifter Du kommer vara del av ett team med mycket bred kunskap inom gas- och ångturbinreglering samt turbinens kringsystem. I teamet har vi en öppen atmosfär där vi stöttar och hjälper varandra. I rollen inom Cybersäkerhet och nätverk arbetar du med att driva utveckling och standardisering inom teknikområdet. Uppdragen är varierande. Den stora gemensamma utmaningen i uppdragen är att få nya konstruktioner/lösningar att passa ihop med det gamla/befintliga. Vi arbetar till stor del med utveckling och framtagning av standardlösningar anpassade till så många generationer av flottan som möjligt. Standardlösningarna paketeras till produkter. För de färdiga produkterna består arbetet till stor del av support till leveransorganisationen vid offering, leverans samt underhåll av produkterna. Vi arbetar 3 dagar från kontor och 2 dagar från hemmakontor. • Ditt uppdrag är att ansvara för strategin för utveckling och underhåll inom teknikområdet. • Utveckla standardiserade cybersäkerhetskoncept och dokumentation till våra kontrollsystem. • Säkerställa att våra lösningar följer internationella standarder och de krav som ställs på våra gasturbiner, med hänsyn till både kommersiella, marknadsmässiga och tekniska aspekter. • Fokusera på både befintliga krav och vara delaktig i den långsiktiga strategin genom aktiviteter som uppsökande verksamhet, business intelligence och att genomföra förstudier inför framtida utvecklingsprojekt. • Arbeta kontinuerligt med policyer och rutiner relaterade till industriell cybersäkerhet, såsom hot- och riskbedömning, patchhantering, incidenthantering och åtkomstkontroll. Din profil • Kandidat- eller magisterexamen i datavetenskap eller liknande. • Bred och mångårig erfarenhet av cybersäkerhet. • Omfattande kunskap om cybersäkerhetsstandarder och ramverk. • Du är strukturerad, har god samarbetsförmåga och är öppen att hjälpa övriga funktioner inom organisationen samt erfarenhet av att arbeta med kollegor och kunder i internationella sammanhang • Djup förståelse för säkerhetsteknik med och intresse för ny teknik och användning av befintlig teknik i nya sammanhang. • Erfarenhet av att arbeta med Simatic PCS7, T3000 eller annat industriellt styrsystem. • Kunskaper i engelska som gör att du kan uttrycka dig och kommunicera effektivt på en professionell nivå. Ansökningsförfarande Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag , vilket innebär att du får din anställning hos Skill och blir uthyrd till kund. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Agnes Lagerqvist, 011-199465, [email protected] Välkommen med din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Kontrollant sökes till Siemens Energy

Har du erfarenhet av verkstadsarbete, inspektion eller liknande arbete? Har du även jobbat med dokumentation och rapportskrivning så kan tjänsten vara något för dig! Om företaget Siemens Energy AB utvecklar och tillverkar världsledande gasturbiner för en global marknad. Företaget levererar även kompletta turbinbaserade kraftanläggningar för långsiktigt hållbar och kostnadseffektiv produktion av elektricitet, ånga och värme. Turbinerna säljs även som drivkällor för kompressorer och pumpar, främst inom olje- och gasindustrin. På Siemens Energy arbetar 2600 personer, merparten i Finspång och ca 120 i Trollhättan. Företaget omsätter ca 10 miljarder kronor om året. Dina arbetsuppgifter Det mesta av din tid kommer gå till att inspektera färdig brännkammare som producerats i verkstaden. Du kommer att dokumentera och utifrån bedömning enligt riktlinjer ge rekommendation på lämpliga åtgärder. Du dokumenterar ditt arbete och skriver felrapporter i affärssystemet SAP. Som Kontrollant arbetar du i slutkontroll men är en del av en hel kedja och samarbetar tätt med dina kollegor. Du kommer även vara en del av att medverka i avdelningens förbättringsarbete och utveckla såväl rollen som arbetssätt och processer. Dessutom bidrar du med förbättringar av arbetsmetoder och processer för det som ska rekonditioneras. Din profil Vi söker dig med tidigare erfarenhet av verkstadstekniskt arbete, inspektion, reparationsarbete eller liknande. Du har kunskaper i ritningsläsning och erfarenhet av dokumentation och/eller skriva rapporter. För att trivas i rollen är du noggrann, arbetar metodiskt samt tycker om ordning och reda. Det är en fördel om du har erfarenhet inom följande områden: • Ritningsläsning • Svets • SAP, PLM Engelska är Siemens koncernspråk och därför är det viktigt att du känner dig bekväm med att prata och skriva på engelska. Ansökningsförfarande Anställningen inleds som ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Skill och jobbar som konsult hos kunden. För rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos kund efter konsultperioden. Om du känner att tjänsten är rätt för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Urvalet kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan. Vid eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Ben Saeang, på [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

29 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Planerare till gasturbinstillverkare

Är du en mästare på att planera och organisera? Har du en bakgrund inom logistik eller liknande och trivs i en dynamisk miljö där flera projekt pågår samtidigt? Om du är en utmärkt kommunikatör som kan hantera utmanande uppgifter och lösa problem med lätthet, då är du kanske precis den vi söker! Om företaget Företaget möter den ökade efterfrågan på energi i över 90 länder och bidrar till att skydda vårt klimat. Med över 94 000 anställda genererar de elektricitet för 16% av världens befolkning och strävar efter hållbar, pålitlig och ekonomiskt överkomlig energi genom innovativa teknologier. Företaget utvecklar gasturbiner och kraftanläggningar för global användning och har en omfattande serviceorganisation. Med 3000 medarbetare i Finspång och en årlig omsättning på cirka 10 miljarder kronor är företaget en betydande aktör inom energiteknik. Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att ha helhetsansvar för resursplanering i gasturbinprojekt världen över. Du kommer att vara spindeln i nätet, samarbeta med kollegor både i Finspång och internationellt, hantera komplexa planeringssituationer och arbeta både självständigt och i team för att uppnå resultat. En typisk dag som Planerare kan innebära att du sköter all kommunikation mellan olika avdelningar, från säljare till fältserviceresurser. Du kommer att hantera flera projekt samtidigt, hålla koll på varje detalj och se till att allt löper smidigt. Din profil För att trivas och lyckas i denna roll bör du: -Ha goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift -Ha några års arbetslivserfarenhet av liknande uppdrag eller relevant utbildning inom logistik Personliga egenskaper vi ser att du har: -Vara välorganiserad och strukturerad i ditt arbetssätt -Kunna hantera flera olika, komplexa uppgifter samtidigt -Vara kommunikativ och bra på att hantera människor -Vara nyfiken, driven och öppen för att lära dig nya system och arbetssätt Ansökningsförfarande Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss idag. Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lindquist, [email protected] eller ring Tel: 011- 19 94 69. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

29 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Junior projektledare/projektassistent

Vi söker en person som skall jobba som administrativt stöd till teknikprojektledaren i en av våra kunder i Karlskrona! Om företaget Du kommer att tillhöra vår kunds teknikavdelning som idag består av ca 150 medarbetare, fördelat på fyra områden med varierande storlek. Avdelningen kommer under hösten att växa ytterligare för att möta det ökade behovet av vår kunskap och kompetens. Du kommer vara en viktig spelare inom området planering, där de jobbar tillsammans för att ständigt förbättra och säkra projektleveranser till deras nationella och internationella program. Dina arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter i tjänsten är: -Följa upp och sammanställa progress i planer och teknikarbete inom Kockums hos de olika partners. -Administrera/ta ansvar för olika delar inom delprojektet, som exempel; riskarbetet inom teknik. -Administrera inkommande frågor från samarbetspartners, dvs lotta till rätt handläggare, följa upp så att svar kommer fram. -Utveckla och förbättra administrativa projektrutiner. -Ta fram presentationer, rapporter mm. -Förbereda och delta interna och externa möten. -Mötesadministration (bokning av lokaler, besöksanmälan, biljetter, mm) -Förbereda material till möte -Bistå med protokoll etc. -Föredra ärenden -Bistå projektplanerare med uppföljning och planering inom teknik. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Karlskrona. Projektet genomförs på flera platser vilket innebär ett antal resdagar per år, mestadels inom Sverige. Din profil Vi söker dig som har ett genuint intresse för både människor och teknik, samtidigt som du är lösningsorienterad. Nödvändiga färdigheter: -5-10 års erfarenhet från ovan nämnda arbetsuppgifter -Teknikintresse -Kandidatexamen eller motsvarande kompetens erhållen på annat sätt. -Kunskap och erfarenhet av MS Office -Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska, i tal och skrift Ansökningsförfarande Uppdraget startar i augusti och sträcker sig till augusti 2025, med goda chanser till förlängning efter det. Arbetet omfattar heltid och sker på dagtid. Tjänsten innebär anställning som konsult hos oss på Skill, men med uppdrag hos vår kund i Karlskrona. Sök tjänsten via länken nedan. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerats. Vid frågor gällande tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Emy Ekdahl på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och Tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything

29 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Skill söker kundansvarig säljare

Trivs du som allra bäst i en roll där du får vässa dina säljmuskler och får ta stort eget ansvar? Har du vad som krävs för att ta vår affär till nya höjder? Om företaget På Skill kommer du in i ett växande, framåtlutat företag med en kultur och stämning som det lilla bolaget. Verksamheten genomsyras av positiv energi, stort engagemang och en vilja att driva arbetet framåt tillsammans. Skill är ett rekryterings- och bemanningsföretag som också erbjuder skräddarsydda utbildningar för löpande kompetensutveckling. Vi är ett företag som är måna om våra medarbetare och att arbete och fritid ska gå ihop. Vi erbjuder därför flexibel arbetstid och möjlighet att arbeta delar av veckan hemifrån. För oss är det viktigt att vara en ansvarsfull arbetsgivare och att våra medarbetare ska känna att de gör skillnad, därför har vi möjlighet att på arbetstid lägga en dag per halvår på valfri ideell verksamhet. Vi erbjuder också våra medarbetare löpande utvecklingstid för att arbeta med strategiska frågor eller förkovra sig inom ett område som bidrar till den personliga utvecklingen. Självklart har vi också friskvårdsbidrag för våra medarbetare och genomför gemensamma aktiviteter för att främja teamandan. Behovet av våra tjänster ökar kraftigt. Vi behöver därför stärka upp vår organisation med ytterligare en kundansvarig säljare. Placeringsort är Norrköping. Dina arbetsuppgifter Skill har nöjda kunder, ambitiösa medarbetare och ett starkt affärsfokus. För att möta förväntningarna krävs ett genuint intresse för att göra affärer, skapa nya förtroenden och värna om befintliga kunder. Vi erbjuder dig en roll i ett framgångsrikt team som präglas av engagemang, driv och resultatfokus. Du arbetar med ett brett kundsegment där den gemensamma nämnaren är kompetensförsörjning inom framför allt industri och IT. Det finns en tydlig förväntan på att du bidrar till att utöka vår kundstock och skapa långsiktiga affärsrelationer. Ett axplock av dina ansvarsområden: - Nykundsbearbetning - Identifiera behov hos befintliga och nya kunder - Offerter - Avtal och uppföljning Du omsätter möjligheter till konkreta uppdrag i form av rekrytering och bemanning och representerar vårt varumärke på marknaden. Du antar utmaningar och möjligheter som bidrar till att vi når våra försäljningsmål, möter säljbudget samt kontinuerligt utvecklar vår verksamhet. Din profil Vi söker dig som har framgångsrik erfarenhet av tjänsteförsäljning. Du har en utbildningsbakgrund inom försäljning alternativt yrkeslivserfarenhet som går att likställas. Du har ett starkt inre driv, en hög motivation att nå mål och att göra affärer. Du trivs i en roll som kräver förmågan att arbeta självständigt, ta initiativ och använda ett strukturerat arbetssätt som medför, med det förtroende som ges, frihet under ansvar. Din förmåga att skapa och bibehålla goda relationer med människor i olika forum är en framgångsfaktor och visar sig i dina resultat. Du har lätt för att sätta dig in i olika typer av verksamheter och är trygg i din förmåga att kunna anpassa din strategi utifrån kundens behov. Som person är du orädd och nyfiken och drivs av kontakten med människor. Ett möte ute i verkstaden intresserar dig likaväl som ett möte på huvudkontoret. Det är meriterande med erfarenhet från bemanning- och/eller rekryteringsbranschen alternativt industri eller IT. Det är en fördel om du har ett relevant nätverk i regionen. Tjänsten kräver körkort. Ansökningsförfarande Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Martina Arrelid, 011-199472 alt [email protected] Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan om du tycker tjänsten låter intressant. Välkommen med din ansökan! Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

29 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Processingenjör till Hydro i Finspång

I rollen som processingenjör på Hydro Extrusion i Finspång möter du dagligen utmaningar som kräver kreativt tänkande och flexibilitet för att lösa komplexa problem. Här kommer du säkerställa strukturerad processuppföljning och driva utvecklingen av effektiva processer, samtidigt som du bidrar till en stark samarbetskultur och kontinuerlig förbättring. Om företaget Hydro är ett fullt integrerat aluminiumföretag med 35 000 anställda i 40 länder på alla kontinenter med huvudkontor i Oslo, Norge. Hydro har aktiviteter inom alla marknadssegment för aluminium med försäljning och handelsaktiviteter i hela värdekedjan och med mer än 30.000 kunder. Med över 100 års erfarenhet och produktion av förnybar energi, teknologi och innovation stärker Hydro kundernas och samhällets livskraft genom att utforma en hållbar framtid genom innovativa aluminiumlösningar. Dina arbetsuppgifter Här erbjuds du en vardag som är både dynamisk och utvecklande, där du blir en viktig del av ett team med 11 personer som arbetar inom tekniskt stöd. Varje medlem i teamet har en unik roll och kompetens. Ni står inför dagliga utmaningar som kräver kreativt tänkande och anpassningsförmåga för att hitta de bästa lösningarna på komplexa problem. Som processingenjör kommer du att spela en nyckelroll i ett tidigt skede kopplat till projekt både gentemot kund och internt. Din roll kommer att fokusera på att säkerställa en strukturerad processuppföljning, vilket innebär att du kontinuerligt övervakar och optimerar arbetsflöden för att uppnå bästa möjliga resultat. Utöver detta kommer du att ansvara för dokumentation, vilket är avgörande för att säkerställa kvalitet och stabilitet i Hydros processer. Du kommer också att arbeta med att sammanställa och analysera data i syfte att förbättra Hydros processer och effektivitet. Din profil I rollen ser vi dig med en teknisk utbildning, troligtvis som civilingenjör eller högskoleingenjör inom maskinteknik, och ett genuint intresse för IT. För att framgångsrikt ta dig an rollen har du med fördel erfarenhet av arbete i CAD. Erfarenhet från processinriktade organisationer är gynnsamt, men det vi värdesätter mest är din passion för strukturerat arbete och din vilja att ständigt utvecklas och lära dig nytt. Du trivs i en dynamisk miljö där flera projekt kan hanteras samtidigt och uppskattar den variation och förändring som det medför. Du är självgående och proaktiv, med en naturlig förmåga att knyta kontakter. Ditt kreativa tänkande och din förmåga att hitta lösningar gör dig till en värdefull del av teamet. Du kommer att arbeta med stora kontaktytor både internt och externt och har därmed lätt att kommunicera både på svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Hydro Extrusion Sweden AB med Skill. Vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Vid frågor kontakta gärna ansvariga rekryterare: Emma Kilian, [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och Tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything

29 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024