Performiq AB jobb

Lediga jobb hos Performiq AB

Account manager till JOBmeal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Förgyller du dina dagar med en rykande kopp färskt kaffe och skulle vilja arbeta med att dela denna passion med andra? Tycker du, precis som JOBmeal, att kaffe är en mänsklig rättighet? Vi söker efter en passionerad och resultatorienterad Account manager som är redo att erövra marknaden inom kaffebranschen! JOBmeal är på jakt efter en Account Manager som brinner för att krydda upp våra kunders affärer och servera dem de bästa möjligheterna. Om du älskar att bygga starka relationer, är hungrig på framgång och vill vara en del av ett gäng som tar bokstavlig kärlek till kaffe och arbete på allvar, då har du kommit rätt! Som säljare på JOBmeal kommer du att spela en nyckelroll i att hjälpa våra kunder i att skapa en bättre arbetsmiljö där kaffet är en grundförutsättning oavsett om målet är att skapa en samlingsplats, leverera energi eller sätta guldkant på vardagen. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Prospektering av potentiella kunder och affärsmöjligheter. • Boka dina egna möten hos nya och befintliga kunder. • Förhandla, skriva avtal och ansvara för att kunderna får sin kaffeautomat i tid. • Förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. • Bygga starka, långsiktiga relationer med våra kunder. • Uppnå och överträffa säljmål. Därför vill man arbeta för JOBmeal: • Vi värdesätter våra medarbetares utveckling och utbildar kontinuerligt, internt och externt. • Stora möjligheter att utvecklas och växa internt. • Vi är en pionjär inom kaffebranschen, du har en bred marknad med oändliga möjligheter. • En arbetsplats där arbetsglädje, samarbete och passion för kaffe är vår hemlighet till framgång. • Förmånsbil. Personprofil Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp! Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina säljmål. Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla. Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. För att lyckas i rollen som säljare krävs vidare: • Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande. • Entusiasm för kaffe och hög service. • God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. • B körkort. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av B2B försäljning och CRM system men viktigast är att du har intresset, drivet och viljan att lära dig! Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetstid: 8–17 med möjlighet till flex och distansarbete. Plats: Västerås. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du vill vara med och skapa en smakfull framtid för dig och våra kunder är du välkommen med din ansökan redan idag! Företagspresentation JOBmeal är en ledande leverantör av kaffelösningar och närliggande tjänster till arbetsplatser. Vi samarbetar med alla de stora kafferosterierna för att sätta guldkant på våra kunders vardag. Utöver kaffe, erbjuder vi friskt kallt vatten och ett rikt sortiment av kringliggande produkter. Vi hjälper dig att hitta en lösning som passar din arbetsplats oavsett vilka krav ni har. • Vi finns på 28 orter i hela landet, varav 3 via samarbetspartners. • Vi serverar 170 miljoner koppar årligen till kaffenjutare. • Vi har över 40 års erfarenhet. • Baristacertifierad personal. • Internationellt certifierade kaffesensoriker. För att få en bild av JOBmeal får du gärna läsa mer på JOBmeal - https://www.jobmeal.se/om-oss! eller följa oss i sociala medier.

29 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Regionsäljare till Bioteria!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig! Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering. I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i region Göteborg & Halland. I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard. Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer. Personprofil Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare. Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav. Övrigt Ort: Göteborg & Halland. Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag! Företagspresentation Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

29 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Regionsäljare till Bioteria!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig! Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering. I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i region Göteborg & Halland. I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard. Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer. Personprofil Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare. Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav. Övrigt Ort: Göteborg & Halland. Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag! Företagspresentation Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

29 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Regionsäljare till Bioteria!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig! Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering. I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i region Göteborg & Halland. I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard. Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer. Personprofil Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare. Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav. Övrigt Ort: Göteborg & Halland. Start: Omgående, enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag! Företagspresentation Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

29 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Ekonomiansvarig till Talurit

Tjänstebeskrivning & erbjudande Talurit letar efter nästa drivna nyckelperson! Har du arbetat som ekonomiansvarig och vill komma till ett företag där du får vara med och ta ansvar och påverka på riktigt? Vill du ta chansen att leda ekonomiarbetet och se till att den ekonomiska styrningen är på topp för den fortsätta utvecklingen? Sök då tjänsten som Ekonomiansvarig redan idag! TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE Talurit är verksamma inom industrin och nu får du möjlighet att komma till en ansvarsfylld roll. Målet är att fortsätta expandera och därmed vara en pålitlig leverantör med snabba leveranser och hög servicenivå. Vi söker en driven Ekonomiansvarig till teamet i Göteborg. I rollen som Ekonomiansvarig hos Talurit kommer du ha ett brett ansvar som innefattar både ekonomi och HR. Du kommer att sätta din prägel på den framtida utvecklingen genom din centrala funktion. I denna tjänst kommer du att ansvara för HR- och ekonomifunktionen på Talurit AB samt sammanställning av koncernen. Du kommer att genomföra och utveckla finansiella analyser samt hantera finansiella kontroller och redovisningsförfaranden. Ditt ansvar inkluderar hantering av leverantörsreskontra, faktureringen mot kund samt den löpande redovisningen, månadsbokslut, rapporter och årsbokslut. Du kommer också att ansvara för lönehanteringen för ungefär 40–45 medarbetare, både tjänstemän och kollektivanställda. Vidare kommer du att utveckla och leda ekonomifunktionen, ansvara för ekonomisystem och processer, samt stötta den operativa verksamheten med lagerjournaler, analyser och rapporter. Du kommer att förbereda lednings- och styrelserapporter, ingå i ledningsgruppen/styrgruppen. Dessutom kommer du att driva och utveckla HR inom koncernen samt digitaliseringsprocesser inom ekonomi för koncernen. PERSONPROFIL Du som söker tjänsten som Ekonomiansvarig hos Talurit har arbetat några år inom ekonomi tidigare och har gedigen erfarenhet inom ekonomiområdet. Du har relevant och uppdaterad utbildning och erfarenhet av koncernredovisning. Vi tror att du som söker denna tjänst är handlingskraftig och trivs med frihet under ansvar. För att passa i rollen är du nyfiken med egen initiativförmåga och trivs med att ligga nära affären. Vidare drivs du av att vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Som person är du analytiskt lagd samt prestigelös med en stor portion inre driv. Tidigare erfarenhet av tillverkande bolag, produktkalkylering, lagervärdering, nyckeltalsanalys samt erfarenhet av internationella koncerner är önskvärt. Det som kommer att vara avgörande om du är rätt person är din vilja, inställning och ditt engagemang. Vi söker dig som trivs med att ta eget ansvar i ditt arbete och som vill komma till ett företag där ditt driv är avgörande för hur du kommer att trivas och lyckas. ÖVRIGT Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Göteborg. Kontoret ligger i Högsbo. OM TALURIT Talurit är privatägt och grundades 1948. Talurit är en internationell marknadsledare inom mekanisk splitsning av stållina. Utöver dotterbolag i Tyskland, Storbritannien, Kina, USA och Singapore har de ett nätverk med distributörer runt om i världen. Produktutbudet har breddats från kärnprodukterna presslås, pressverktyg och pressmaskiner till att nu även erbjuda kundspecifika helhetslösningar. Produkterna säljs över hela världen och har representation i de flesta industriländer. Talurit utvecklar, tillverkar, marknadsför och underhåller utrustning och system med högsta kvalitet för mekanisk skarvning av vajer och vajertillverkare till ståltrådstillverkare över hela världen. Med en unik position på marknaden med egen design och produktutveckling, egen tillverkning, ett brett och komplett produktsortiment och hög kompetens inom området. Läs mer på: www.talurit.com OM PERFORMIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

27 maj 2024
Sista ansökan:
7 juli 2024
Platschef till CrossFit Medis

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du en passion för CrossFit och en stark ledarskapsförmåga? Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett dynamiskt och växande team? CrossFit Medis söker nu en engagerad och driven Platschef! På CrossFit Medis och Sickla går vi utöver gränserna och strävar efter att hjälpa våra medlemmar att nå sin fulla potential! Tjänstebeskrivning och erbjudande CrossFit Medis är en av Stockholms mest välrenommerade CrossFit-anläggningar, känd för sin starka gemenskap och professionella träningsmiljö. Vi erbjuder högkvalitativa träningsprogram och personlig coachning som hjälper våra medlemmar att nå sina fitnessmål. Hos oss är träningsglädje och gemenskap i fokus! Vår vision har varit kristallklar från början, “Att fundamentalt förbättra hälsa och livskvalitet för våra medlemmar och deras familjer” Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvara för den dagliga driften av anläggningen • Leda, utveckla och coacha vårt team av tränare • Utveckla och implementera strategier för att öka medlemsantalet och förbättra medlemsupplevelsen • Planera och genomföra marknadsföringsaktiviteter och event • Sälja och leverera resultat efter uppsatta mål • Hantera administrativa uppgifter såsom schemaläggning och medlemsadministration • Säkerställa att våra lokaler och utrustning alltid håller högsta standard Vi värdesätter vår personal och utbildar kontinuerligt våra tränare för att alltid vara ”top of mind”. Personprofil Ditt ledarskap kännetecknas av att du inte lämnar något åt slumpen. Du ser helheten och har fokus på att vi levererar en högkvalitativ och genomtänkt medlemsupplevelse. Du är även snabb på att finna lösningar på de oförutsedda situationer som är vår vardag. Du tar varje chans att förbättra och effektivisera processer och rutiner. Vi har en platt organisation vilket kräver att du är trygg i din roll, en lagspelare med en outtröttlig förmåga att varje dag entusiasmera och säkerställa att ditt team levererar träningsupplevelser av högsta klass, i stort som smått. Din anpassningsförmåga i ledarskapet är A och O och du kommer att arbeta med medarbetare med gedigen erfarenhet såväl som de som är i början av sin karriär. Vi ser att du har en naturlig social förmåga och hämtar energi av att vara närvarande bland medlemmar och medarbetare. Du är ambitiös och vill vinna varje dag. Du vill utföra jobbet med bravur och teamets framgång är din drivkraft. För att lyckas i rollen som Platschef krävs vidare: • Framgångsrik erfarenhet av att utveckla och motivera ditt team • Erfarenhet av ekonomistyrning och att skapa lönsamma processer genom arbete med nyckeltal, kostnadskontroll och bemanningsoptimering • Certifierad CrossFit-tränare (level 1 eller högre) eller annan relevant certifiering • En passion för att hjälpa andra att nå sina träningsmål • Du talar flytande svenska och engelska Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: Dag, kväll och helg förekommer Plats: Medborgarplatsen PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Företagspresentation CrossFit Medis och Sickla är en träningsanläggning som är inriktad på CrossFit-träning. Vårt företag grundades med en passion för att främja hälsa, styrka och gemenskap genom en unik och effektiv träningsmetod. Vårt företag har uppnått betydande erkännande och äran att bli tilldelade "Gasellpriset 2022", vilket bekräftar vår tillväxt och framgång i branschen. För att få en bild av Crossfit Medis & Sickla får du gärna läsa mer på, Hem - CrossFit Medis eller följa oss i sociala medier

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Marknadsundersökare på deltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en idrottare som vill jobba extra eller en student och letar efter ett meriterande extrajobb bredvid studierna? Är du ansvarsfull, serviceinriktad och vill jobba 2-3 dagar i veckan 3 timmar per pass? Då är detta tjänsten för dig! PerformIQ söker just nu kundundersökare till vår kund som finns på flera orter i Sverige och även är ett internationellt företag. I tjänsten kommer du att kontakta företagets nuvarande kunder och vårda relationerna med dessa och stämma av hur de har upplevt servicenivån och kvaliteten på kundens tjänster. Därav kommer du som marknadsundersökare vara en nyckelspelare i steget att utveckla och vårda vår kunds befintliga tjänster. Du kommer att arbeta från kontoret som finns i Malmö och rapporterar undersökningens svar via dator i ett framtaget system. Du kommer att få en gedigen introduktion till arbetet så att du själv känner dig trygg innan du själv ringer din första kund. Personprofil För att söka tjänsten har du annan sysselsättning såsom kontrakt med en idrottsförening eller är studerande och du är flexibel med dina tider. Vi ser gärna att du är tillgänglig under en längre period. Arbetet kommer till viss del bokas in enligt schema men du kan också ringas in med kort varsel. Därmed behöver du vara flexibel och tillgänglig för deltidsarbete med 3-timmar/ dag. Som person är du social, tar stort ansvar för ditt arbete och du har en god kommunikativ förmåga via telefon, gärna erfarenhet av telefonförsäljning. Du är lugn och trygg som person med god serviceförmåga. Vidare är du driven, positiv och noggrann, då tjänsten består av både gedigen kundkontakt och administrativt arbete. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat. Övrigt Start: Mitten på Augusti Omfattning: 3-timmar/dag, 2-3 dagar/vecka, Arbetstid: Kontorstider Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Eventuella frågor besvaras kontorstid av konsultchef Jesper Wahlgren, [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

27 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Bovärd till K2A!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en driven bovärd som tycker om att arbeta varierat med mycket eget ansvar? Ser du det som en självklarhet att alltid arbeta serviceinriktat, göra det lilla extra och sätta kunderna i fokus? Då kan denna tjänst som bovärd hos K2A vara något för dig! I rollen ingår drift, skötsel och underhåll av fastigheternas tekniska system samt andra service- och driftrelaterade ärenden gentemot fastigheterna och hyresgäster. Som bovärd på K2A är du ansiktet utåt gentemot hyresgästerna och därför är det av stor vikt att du hela tiden arbetar kundorienterat och strävar efter att fastigheterna upprätthåller så hög standard som möjligt. På K2A är hyresgästerna och fastigheterna alltid i fokus och arbetsuppgifterna kommer innefatta bland annat: - Rondering av fastigheter, teknikutrymmen och miljörum. - Ta emot felanmälningar och utföra eventuella åtgärder. - Energieffektivisering och driftoptimera befintliga system inom ex. värme och ventilation. - Kontakt med hyresgäster gällande hantering av felanmälan, planering av åtgärder samt återkoppling. - Planera och genomföra lägenhetsbesiktningar. - Nyckelhantering. Tjänsten passar dig som har en teknisk bakgrund, vill ge förstklassig service och som trivs med att ha många kontaktytor då du kommer ha ett stort ansvar både gentemot hyresgäster samt fastigheterna i stort. Du som ansöker bör vara prestigelös, driven och handlingskraftig. Personprofil Vi söker dig som är en händig och kommunikativ problemlösare. Vi tror att du kommer från en bransch där du fått arbeta händigt och med kroppen, kanske inom snickeri, el, eller bygg. Vid frågor eller problem så kommer du vara den primära kontakten som hyresgästerna vänder sig till, vilket ställer krav på dig som söker att du är kommunikativ och tycker om att lösa problem samt bemöter personerna på ett professionellt och trevligt sätt. Har du tidigare arbetat som servicetekniker, fastighetstekniker, drifttekniker eller fastighetsskötare är det meriterande. För att lyckas i rollen som fastighetstekniker krävs vidare: - Svenska och engelska flytande i tal och skrift - B-körkort Som person tror vi att du är en utåtriktad och driven lagspelare. Du är prestigelös i ditt arbetssätt och trivs med en variation av arbetsuppgifter, från stort till litet och enkelt till komplext. Vidare är du van vid att arbeta självständigt. Som bovärd på K2A är det väldigt viktigt att du brinner för kundnöjdhet och gärna gör det lilla extra för att få personerna i fastigheterna att trivas så bra som möjligt. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: 07-16 Plats: Västerås/Enköping PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag!

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Bovärd till K2A!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en driven bovärd som tycker om att arbeta varierat med mycket eget ansvar? Ser du det som en självklarhet att alltid arbeta serviceinriktat, göra det lilla extra och sätta kunderna i fokus? Då kan denna tjänst som bovärd hos K2A vara något för dig! I rollen ingår drift, skötsel och underhåll av fastigheternas tekniska system samt andra service- och driftrelaterade ärenden gentemot fastigheterna och hyresgäster. Som bovärd på K2A är du ansiktet utåt gentemot hyresgästerna och därför är det av stor vikt att du hela tiden arbetar kundorienterat och strävar efter att fastigheterna upprätthåller så hög standard som möjligt. På K2A är hyresgästerna och fastigheterna alltid i fokus och arbetsuppgifterna kommer innefatta bland annat: - Rondering av fastigheter, teknikutrymmen och miljörum. - Ta emot felanmälningar och utföra eventuella åtgärder. - Energieffektivisering och driftoptimera befintliga system inom ex. värme och ventilation. - Kontakt med hyresgäster gällande hantering av felanmälan, planering av åtgärder samt återkoppling. - Planera och genomföra lägenhetsbesiktningar. - Nyckelhantering. Tjänsten passar dig som har en teknisk bakgrund, vill ge förstklassig service och som trivs med att ha många kontaktytor då du kommer ha ett stort ansvar både gentemot hyresgäster samt fastigheterna i stort. Du som ansöker bör vara prestigelös, driven och handlingskraftig. Personprofil Vi söker dig som är en händig och kommunikativ problemlösare. Vi tror att du kommer från en bransch där du fått arbeta händigt och med kroppen, kanske inom snickeri, el, eller bygg. Vid frågor eller problem så kommer du vara den primära kontakten som hyresgästerna vänder sig till, vilket ställer krav på dig som söker att du är kommunikativ och tycker om att lösa problem samt bemöter personerna på ett professionellt och trevligt sätt. Har du tidigare arbetat som servicetekniker, fastighetstekniker, drifttekniker eller fastighetsskötare är det meriterande. För att lyckas i rollen som fastighetstekniker krävs vidare: - Svenska och engelska flytande i tal och skrift - B-körkort Som person tror vi att du är en utåtriktad och driven lagspelare. Du är prestigelös i ditt arbetssätt och trivs med en variation av arbetsuppgifter, från stort till litet och enkelt till komplext. Vidare är du van vid att arbeta självständigt. Som bovärd på K2A är det väldigt viktigt att du brinner för kundnöjdhet och gärna gör det lilla extra för att få personerna i fastigheterna att trivas så bra som möjligt. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: 07-16 Plats: Västerås/Enköping PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag!

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Driven Maskinmäklare till Maskinera.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i Norrbottens län. I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på. Vi erbjuder dig: • Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa. • En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision. • Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag. • Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor. • Arbeta i en organisation där du har nära till beslut. • En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential. Arbetsuppgifter: • Prospektera och initiera kontakt med nya kunder. • Driva försäljningsprocessen framåt. • Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet. • Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna. • Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning. • Dokumentera och Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen. Personprofil: Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”. Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du: • Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning. • Är social, utåtriktad och har hög energi. • Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget. • Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsplats: Hemifrån. Arbetstider: Kontorstider, flextider. Plats: Norrbottens län. Företagspresentation Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

27 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024