Kund och Driftansvarig/Arbetsledare

Vill du bli en ledare i Sveriges viktigaste företag? Distrikt Sydväst söker nu en Arbetsledare tillika Kund- och driftsansvarig med inriktning mot lokalvård som drivs av att arbeta i ett kund- och medarbetarfokuserat företag. Tjänsten är med placering i Helsingborg och är direkt underställd affärschef.   Arbetsbeskrivning    Som kund- och driftsansvarig planerar och styr du den dagliga, men även den långsiktiga leveransen till kund enligt avtal. Du ansvarar för operativ personalledning på uppdrag inom lokalvård och specialstäd. I ditt dagliga arbete ingår att starta upp nya städobjekt, utföra interna kontroller, utveckla och underhålla goda kundrelationer, arbeta med olika förbättringsprojekt och ständigt driva förbättringsarbete och en kvalitativ leverans. Du kommer att arbeta i nära samarbete med våra områdeschefer, driftledare och teamledare och fungera som en städspecialist som bistår med stöd och tips inom området.    Önskvärda kvalifikationer    • Ledarerfarenhet av operativ personalledning inom lokalvård • Erfarenhet av sälj- och operativa kundrelationer med goda resultat • Branscherfarenhet inom lokalvård är en förutsättning för tjänsten.    • God förmåga att planera och skapa struktur • Yrkesbevis inom SRY och certifikat i INSTA 800. • God samarbetsförmåga • Lägst gymnasial utbildning eller motsvarande kunskaper    • B-körkort      Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du brinner för ledarskap och tron på människors förmåga till utveckling. Du har ett affärsmässigt tänk och vet att nöjda kunder skapas genom bra leveranser och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag. Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt samtidigt som du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt och din sociala förmåga att kunna hantera många olika kontakter är avhängigt för att lyckas i din roll som Kund- och Driftansvarig.     Ansökan och övrig information    Vill du bli en av oss? Ansök redan idag då ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Samhall arbetar aktivt med mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund.    Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning Anställningsdatum: enligt överenskommelse    Tjänstgöringsgrad: 100%    Befattningens placering: Helsingborg Sista ansökningsdag: 2024-06-14 Kontaktpersoner: Jimmy Johansson, Verksamhetschef 0722-013508   Fackliga kontakter:  Inga Löfgren, Ledarna 0705-554430​​   Hampus Åström, Unionen 0721-596922 Helene Ekdahl, Saco 0722-056676 Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

24 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Teamledare

Vi har en bred och varierad kundbas som sträcker sig från små företag till stora organisationer. Oavsett storlek eller bransch strävar vi efter att erbjuda skräddarsydda lösningar som passar våra kunders behov. Varför arbeta med oss: Söder OM Söderär en arbetsplats som värdesätter professionalism, samarbete och kundservice. Vi tror på att erbjuda våra anställda möjligheten att växa och utvecklas inom sina roller. Gillar du att vara spindeln i nätet? Klarar du av att snabbt lösa utmaningar? Gillar du att ge det lilla extra till kunden? Då är detta jobbet för dig! Teamledarollen innebär Personalhantering och optimering Säkerställa materialhantering och arbetsplatser Kvalitetsuppföljning av utförda tjänster Aktivt arbeta med kundfrågor Daglig dialog med medarbetare och kunder Du coachar och ger personlig support till dina kollegor ute på uppdrag. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med stort ansvar där våra medarbetare och kunden står i centrum. Tjänsten som teamledare hos oss är en fantastisk möjlighet att få erfarenhet att jobba med personal och kunder vilket ger dig en möjlighet att växa i vårt företag. God kommunikatör är en förutsättning då du kommer att kommunicera med kund via email och telefon. Tack för att ni tog er tid att lära känna Söder Om Söder. Vi ser fram emot att möta dig och diskutera hur du kan bidra till vårt team om du väljer att ansöka om en position hos oss. Om du delar vår passion för att underlätta företagslivet genom administrativa tjänster, är du på rätt ställe. Kontakt: Om du är intresserad av att arbeta med oss, tveka inte att kontakta oss via vår webbplats eller på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera framtida möjligheter tillsammans.

24 maj 2024
Sista ansökan:
22 juni 2024
Rooms division manager/Arbetsledare till Sodexo i Skellefteå

Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt. Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom servicebranschen? Vi söker nu en engagerad och erfaren Rumsavdelningschef/arbetsledare för att leda och utveckla Camp Ursviken by Sodexo i Skellefteå och dess medarbetare till nya höjder av gästnöjdhet och service. Rollbeskrivning: Som Rumsavdelningschef/Arbetsledare kommer du att vara ansvarig för att effektivt leda och hantera alla aspekter av receptionen, gästservices och städteamet. Ditt huvudfokus är att jobba med den interna servicen mot medarbetarna, så att dem tryggt kan leverera den externa servicen mot gäst. Du får en kick av att se dina medarbetare glada och tillsammans lyckas med sina uppgifter. Ansvarsområdet inkluderar: • Ledning av reception, gästtjänster, bokningar och städ • Säkerställa att alla gästrum är rena, säkra och bekväma • Utveckla och implementera strategier för att öka kundnöjdheten • Personalansvar och resultatansvar • Ledning av resurser och teammedlemmar • Ekonomiskt ansvar för uppdraget • Problemlösning och utvärdering av trender för att säkerställa en hög servicenivå Kvalifikationer: • Några års erfarenhet av operativt ledarskap inom service- eller logibranschen • Starka ledaregenskaper och erfarenhet av att organisera personal och resurser • Utåtriktad personlighet, som trivs att jobba operativt för att förstå och hjälpa den dagliga driften. • Utmärkta kommunikations- och problemlösningsförmågor, samt ett strategiskt tänkande • Flexibilitet att arbeta i en snabbt föränderlig miljö • Drivs av att leverera resultat och förstår arbetet bakom siffrorna • B-Körkort Fördelar med att arbeta hos oss: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Stort fokus på hälsa och säkerhet • Volontärarbete på betald arbetstid • Möjligheter att växa inom företaget • Friskvårdsbidrag • Hybrid arbetsplats Om tjänsten  Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Arbetstiden är förlagd dagtid, heltid. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Sophia Råhlander, [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem ReachMee. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 9 juni.  För denna tjänst kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras innan det att bakgrundskontrollen genomförs.  Om du är redo att anta utmaningen att leda vårt team mot framgång och överträffa gästernas förväntningar, ansök nu och bli en del av vårt team. Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

22 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Superviser Lokalvårdare

Superviser Lokalvårdare Storhogna Högfjällshotell & Spa i destination Vemdalen är en unik fjällanläggning med fjällupplevelser i en fantastisk miljö 10 månader om året. Vi erbjuder en härlig arbetsplats med möjlighet till vintersäsong i backen eller i spåret och en sommarsäsong med vandring, cykling eller någon annan fartfylld aktivitet. Nära till fjället, men även till Klövsjö, Vemdalen (ca 1,5 mil åt vardera håll) och 11 mil från Östersund. Våra ledord är omtänksam, ansvarstagande och serviceglädje och du behöver kunna identifiera dig med dessa ord! Det här är du: -  Öppen, lyhörd och ansvarsfull och ser utmaningar som möjligheter - Trivs med arbete i högt tempo och tycker om att vara steget före - Serviceglad och gästfokuserad -  En lagspelare som sätter en ära i att skapa ett starkt, drivande och säljande team Din profil och dina personliga egenskaper Tycker du om att leverera fantastisk gästservice? Tycker du om att bo och verka i vacker fjällmiljö? Då är du välkommen med din ansökan till oss på Storhogna Högfjällshotell och Spa! Arbetsuppgifter Sedvanliga städuppgifter inom hotell och restaurang Allmänna ytor Poolrengöring Spa Konferenslokaler Rumsstäd Arbetstiden är förlagd ca 5 dagar i veckan, varierande arbetstider vardagar, kvällar och helger Beställningar tvätt, städprodukter med mera Kvalitetssäkra städningen Vi söker dig som vill jobba: Säsongsanställning med möjlighet till förlängning - Vi har kollektivavtal - Vi har fina personalförmåner med gym, pool, skiduthyrning, rabatterade priser på mat, spa och shop! - Vi tror att du gillar fjället om du ska trivas hos oss! - Personalboende finns Vi är ett genuint högfjällshotell med stort utbud - det är vår styrka. Din styrka skall vara att förmedla vår känsla till gamla och nya gäster! Information och ansökan Sista ansökningsdag för tjänsten är 2024-06-10. Vi tillsätter tjänsten löpande så skicka din ansökan direkt! Du söker tjänsten genom att registrera din meritförteckning och ett personligt brev i vårt rekryteringsverktyg. I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Eventuella frågor om tjänsten och/eller processen ställs till platschef Henrik Linusson [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

22 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Arbetsledare

Vem söker vi? Vi söker dig som har mycket god erfarenhet från städbranschen i en arbetsledande position, som tidigare arbetsledare, arbetande förman eller teamledare. Du ska älska kundkontakter och vara en god relationsbyggare. Du bör vara lyhörd och triggas av att varje dag inte är den andra lik, och att du ibland har lite oregelbundna arbetstider. Att du är intresserad och duktig att arbeta med människor och leda andra till framgång ser vi som självklart. Du är van att arbeta i en Officemiljö och har B körkort. Du talar och skriver svenska obehindrat. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där medarbetarna inspireras till att tänka nytt och vågar utmana invanda arbetssätt. Ett fritt och roligt arbete där rätt person kommer kunna sätta stor egen prägel. Att arbeta hos oss är varierande och utmanande och kräver stort personligt engagemang.  Månadslön med möjlighet att påverka en viss del med ditt resultat. Tjänstebil samt subventionerad friskvård. Excelencia är ett företag som erbjuder städning och supporttjänster med stil till privata företagskunder. Vi har idag över 400 nöjda kunder i Storstockholmsområdet och har ca 160 st anställda. Vi sätter kvalitet främst och lägger mycket stor vikt vid uppföljning och att skapa långvariga affärsrelationer med våra kunder. För oss är varje kund unik.

21 maj 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Arbetsledare för em- och kvällskunder

Vem söker vi? Vi söker dig som har mycket god erfarenhet från städbranschen i en arbetsledande position, som tidigare arbetsledare, arbetande förman eller teamledare. Du ska älska kundkontakter och vara en god relationsbyggare. Du bör vara lyhörd och triggas av att varje dag inte är den andra lik, och att du ibland har lite oregelbundna arbetstider, men mest eftermiddag och kväll. Att du är intresserad och duktig att arbeta med människor och leda andra till framgång ser vi som självklart. Du är van att arbeta i en Officemiljö och har B körkort. Du talar och skriver svenska obehindrat. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där medarbetarna inspireras till att tänka nytt och vågar utmana invanda arbetssätt. Ett fritt och roligt arbete där rätt person kommer kunna sätta stor egen prägel. Att arbeta hos oss är varierande och utmanande och kräver stort personligt engagemang.  Månadslön med möjlighet att påverka en viss del med ditt resultat. Tjänstebil samt subventionerad friskvård. Excelencia är ett företag som erbjuder städning och supporttjänster med stil till privata företagskunder. Vi har idag över 400 nöjda kunder i Storstockholmsområdet och har ca 160 st anställda. Vi sätter kvalitet främst och lägger mycket stor vikt vid uppföljning och att skapa långvariga affärsrelationer med våra kunder. För oss är varje kund unik.

19 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Arbetshandledare lokalvård

Hela Öland attraherar varje år fler och fler människor. Unika miljöer, hög livskvalitet och närheten till både stad och hav gör Öland till en attraktiv plats att besöka och leva på. Södra Öland i sin tur präglas även av stark framåtanda, engagemang och vårt fantastiska Världsarv. Mörbylånga kommun ligger på den södra delen av Öland och består av ca 1200 engagerade och kompetenta medarbetare som drivs av att göra skillnad i vårt samhälle. Nu söker vi fler medarbetare som vill bidra till att Öland fortsätter vara en fantastisk plats att bo, arbeta och besöka. ARBETSUPPGIFTER Arbetslivscentrum arbetar med målet att nå egen försörjning för kommunens målgrupper mellan 16-64 år. Deltagare inom verksamheten ges stöd genom coachning, arbetsträning, praktik, kompetenshöjande utbildning, seminarier, matchning mot arbete. Enheten erbjuder stöd för individer som behöver finna en väg tillbaka till arbetslivet. Vi samverkar med Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Regionen och andra offentliga parter. Vi söker dig som gillar att jobba i team! Med gedigen kunskap och erfarenhet av lokalvård blir du en del av arbetslivscentrum och som arbetshandledare blir du ett ansikte utåt för verksamhetens lokalvårdslag. Inom verksamhetens uppdrag att stödja och hjälpa målgrupper vidare mot egenförsörjning kommer du även i samarbete med kollegor arbeta med arbetsförberedande och språkstärkande arbetssätt. Beskrivning av arbetsuppgifter: • arbetsleda och coacha verksamhetens lokalvårdslag • inneha beredskap för utförande av lokalvård • i samverkan med kollegor och verksamhetens språkpedagog arbeta med arbetsförberedande och språkstärkande insatser • kartläggning och identifiering av individuella arbetsförberedande behov och förutsättningar. KVALIFIKATIONER Vi tror att nyckeln till framgång är ett professionellt förhållningssätt i kombination med adekvat utbildning och erfarenhet relevant för uppdraget. Ett krav för tjänsten är att du innehar lokalvårdsutbildning och en längre erfarenhet av lokalvård. Du ska även ha erfarenhet av att ha utbildat andra i lokalvård alternativt innehaft en arbetsledande roll inom lokalvårdsarbete. Du har förmåga att enkelt omsätta teori till praktik och du uttrycker dig väl i tal och skrift. All dokumentation sker i verksamhetens administrationssystem. Det är meriterande om du har: • erfarenhet av att arbeta enligt ett coachande förhållningsätt • erfarenhet av ett arbetsförberedande och/eller språkstärkande arbetssätt • erfarenhet från arbete med för verksamheten beskrivna målgrupper • erfarenhet av coachning och/eller adekvat samtalsmetodik • pedagogisk utbildning eller en för uppdraget lämplig akademisk utbildning Som person har du ett uttalat serviceinriktat och professionellt bemötande. Du är ansvarsfull, tar initiativ och är lösningsfokuserad. Du tycker om utmaningar, är öppen och flexibel och har drivkraft. Du har lätt för att bygga förtroendefulla relationer både med verksamhetens målgrupper, kollegor och samarbetspartners. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer genomföras löpande! ÖVRIGT Mörbylånga kommun eftersträvar en jämnare könsfördelning i våra personalgrupper. Detta är en del av kommunens övergripande jämställdhetsarbete och som vi tar hänsyn till vid rekryteringsförfarandet. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Mörbylånga kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Mörbylånga kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Housekeeping Supervisor till Villa Foresta Lidingö

OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi gillar att jobba nära våra kunder och tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem. Vårt mål är den nöjda kunden och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2023-2024 att omsätta cirka 30 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är Städ och Bemanning. Vi kommer städa ca 120,000 hotellrum under 2024 för de hotell vi samarbetar med. Vi är ett ISO (Kvalitet och Miljöcertifiering) Städ och Bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som Housekeeping Supervisor på Villa Foresta Lidingö kommer du att spela en central roll i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse genom att leda och driva vår städavdelning. Det här är en heltidsposition där du kommer att vara involverad både i den dagliga driftsprocessen med städningen, att arbetsleda och planera städrutiner, samt arbeta löpande med våra ekonomiska mål. Du har minst 2 års erfarenhet av rumsstädning på hotell samt av allmänna ytor Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal Du gillar att arbeta med kvalitet och ser detaljer Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra Som Housekeeping Supervisor leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel Närvaro och delaktighet under daglig drift Hålla dagliga genomgångar med städpersonalen Daglig kontakt med hotellet för att bibehålla kvalitet Vara våra hotellstädare behjälplig vid behov. Du har systemvana och tycker att det är roligt med teknologi Vara behjälplig vid rekryteringar, upplärning och introduktion av ny personal Löpande säkerställa kvalitet samt rapportera eventuella brister i vårt system Löpande måluppföljning av gästnöjdhet God förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift Daglig arbetsplanering och rapportering Schemaläggning Du talar svenska och engelska i tal och skrift Hör av dig! Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Karin Jansson Yildirim på 0760-27 12 19 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB. För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Forenede Service söker en Teamledare till vår städverksamhet i Sollebrunn

Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur där trivsel och engagemang är i fokus.Som Teamledare är du tillsammans med ansvarig serviceledare en nyckelperson för att säkerställa en välfungerande leverans till våra kunder. Du är behjälplig med att fördela arbetet bland medarbetarna och för att säkerställa att servicen verkställs på ett korrekt sätt. Bland dina huvudarbetsuppgifter hör bland annat att: • leda medarbetarna (städarna) i deras arbete genom att motivera och entusiasmera • introducera nya medarbetare • utföra kvalitetskontroller och andra praktiska moment • ha daglig kontakt med kund • utföra städarbeten när så krävs • schemaläggning och ringa in vikarier vid behov • leverera och beställa material • vikariera för serviceledaren, vid behov Tjänsten är på heltid Om dig Hos oss är personligheten och viljan att lära sig det viktigaste. Vi ser även att du har: • tidigare erfarenhet av branschen • dokumenterad erfarenhet av att instruera/arbetsleda • vana av att arbeta administrativt • B-körkort • Insta 800 Nivå 3 • en SRY/PRYL-utbildning eller likvärdig Vad kan vi erbjuda dig? Vad kan vi erbjuda dig? Vi är ett multikulturellt företag där människor och service står i centrum. Vi har en god sammanhållning och hanterar framgångar och motgångar tillsammans. Som anställd hos Forenede Service finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Samtliga anställda erbjuds friskvårdsbidrag, olika personalrabatter och utbildning.

8 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Arbetsledare till Fix Clean

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Fix Clean söker nu en energisk arbetsledare. Rollen innebär budget- och personalansvar. Du kommer ansvara för den dagliga driften av ett engagerat team som arbetar med biståndsbedömd städning inom hemtjänsten. Som arbetsledare kommer du bland annat: Resursplanera och schemalägga. Rekrytera. Administrera. Utveckla och förnya verksamheten. Säkra att vi följer myndighetskrav och lagar. Ha externa kontakter. Leda och coacha dina direktrapporterande för att nå uppsatta mål. Om dig Du är en inkluderande och stabil ledare som har lätt för att samarbeta. Vi verkar i en händelserik miljö med många intressenter, därför arbetar du strukturerat och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Övrigt Du möts av kollegor som älskar ordning och reda. Vi tar hand om varandra, i stort och smått och vi är måna om att våra medarbetare får möjlighet att växa och utvecklas. Du börjar enligt överenskommelse och det är en heltidstjänst. Du utgår från vårt kontor i Göteborg. Du kommer också vara ute hos dina kunder och medarbetare därför behöver du ha B-körkort. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Seemly Finance & Search och har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gitte Frost 073–0415124. Vi ser fram emot din ansökan före 4 juni 2024. Vi intervjuar löpande och naturligtvis behandlar vi alla ansökningar konfidentiellt. Välkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om Fix Clean Fix Clean har utfört städtjänster för företag, kommun, organisationer samt privatpersoner sedan 1979. Idag är vi cirka 150 medarbetare och vi finns på flertalet orter på västkusten och Västsverige. Vårt fokus ligger alltid i att erbjuda en arbetsplats att trivas på och som skapar energi för medarbetarna. Fix Clean ska vara den bästa arbetsplatsen i branschen är målet. Samtidigt skall vi vara det mest miljösmarta och miljövänliga städföretaget, det går hand i hand med företagskulturen - att göra skillnad. För medarbetarna, kunderna och naturen. Välkommen att läsa mer oss på www.fixclean.se.

7 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024