Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare

Sök bland 37 lediga jobb som Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Arbetshandledare lokalvård

Hela Öland attraherar varje år fler och fler människor. Unika miljöer, hög livskvalitet och närheten till både stad och hav gör Öland till en attraktiv plats att besöka och leva på. Södra Öland i sin tur präglas även av stark framåtanda, engagemang och vårt fantastiska Världsarv. Mörbylånga kommun ligger på den södra delen av Öland och består av ca 1200 engagerade och kompetenta medarbetare som drivs av att göra skillnad i vårt samhälle. Nu söker vi fler medarbetare som vill bidra till att Öland fortsätter vara en fantastisk plats att bo, arbeta och besöka. ARBETSUPPGIFTER Arbetslivscentrum arbetar med målet att nå egen försörjning för kommunens målgrupper mellan 16-64 år. Deltagare inom verksamheten ges stöd genom coachning, arbetsträning, praktik, kompetenshöjande utbildning, seminarier, matchning mot arbete. Enheten erbjuder stöd för individer som behöver finna en väg tillbaka till arbetslivet. Vi samverkar med Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Regionen och andra offentliga parter. Vi söker dig som gillar att jobba i team! Med gedigen kunskap och erfarenhet av lokalvård blir du en del av arbetslivscentrum och som arbetshandledare blir du ett ansikte utåt för verksamhetens lokalvårdslag. Inom verksamhetens uppdrag att stödja och hjälpa målgrupper vidare mot egenförsörjning kommer du även i samarbete med kollegor arbeta med arbetsförberedande och språkstärkande arbetssätt. Beskrivning av arbetsuppgifter: • arbetsleda och coacha verksamhetens lokalvårdslag • inneha beredskap för utförande av lokalvård • i samverkan med kollegor och verksamhetens språkpedagog arbeta med arbetsförberedande och språkstärkande insatser • kartläggning och identifiering av individuella arbetsförberedande behov och förutsättningar. KVALIFIKATIONER Vi tror att nyckeln till framgång är ett professionellt förhållningssätt i kombination med adekvat utbildning och erfarenhet relevant för uppdraget. Ett krav för tjänsten är att du innehar lokalvårdsutbildning och en längre erfarenhet av lokalvård. Du ska även ha erfarenhet av att ha utbildat andra i lokalvård alternativt innehaft en arbetsledande roll inom lokalvårdsarbete. Du har förmåga att enkelt omsätta teori till praktik och du uttrycker dig väl i tal och skrift. All dokumentation sker i verksamhetens administrationssystem. Det är meriterande om du har: • erfarenhet av att arbeta enligt ett coachande förhållningsätt • erfarenhet av ett arbetsförberedande och/eller språkstärkande arbetssätt • erfarenhet från arbete med för verksamheten beskrivna målgrupper • erfarenhet av coachning och/eller adekvat samtalsmetodik • pedagogisk utbildning eller en för uppdraget lämplig akademisk utbildning Som person har du ett uttalat serviceinriktat och professionellt bemötande. Du är ansvarsfull, tar initiativ och är lösningsfokuserad. Du tycker om utmaningar, är öppen och flexibel och har drivkraft. Du har lätt för att bygga förtroendefulla relationer både med verksamhetens målgrupper, kollegor och samarbetspartners. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer genomföras löpande! ÖVRIGT Mörbylånga kommun eftersträvar en jämnare könsfördelning i våra personalgrupper. Detta är en del av kommunens övergripande jämställdhetsarbete och som vi tar hänsyn till vid rekryteringsförfarandet. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Mörbylånga kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Mörbylånga kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Housekeeping Supervisor till Villa Foresta Lidingö

OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi gillar att jobba nära våra kunder och tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem. Vårt mål är den nöjda kunden och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2023-2024 att omsätta cirka 30 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är Städ och Bemanning. Vi kommer städa ca 120,000 hotellrum under 2024 för de hotell vi samarbetar med. Vi är ett ISO (Kvalitet och Miljöcertifiering) Städ och Bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som Housekeeping Supervisor på Villa Foresta Lidingö kommer du att spela en central roll i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse genom att leda och driva vår städavdelning. Det här är en heltidsposition där du kommer att vara involverad både i den dagliga driftsprocessen med städningen, att arbetsleda och planera städrutiner, samt arbeta löpande med våra ekonomiska mål. Du har minst 2 års erfarenhet av rumsstädning på hotell samt av allmänna ytor Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal Du gillar att arbeta med kvalitet och ser detaljer Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra Som Housekeeping Supervisor leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel Närvaro och delaktighet under daglig drift Hålla dagliga genomgångar med städpersonalen Daglig kontakt med hotellet för att bibehålla kvalitet Vara våra hotellstädare behjälplig vid behov. Du har systemvana och tycker att det är roligt med teknologi Vara behjälplig vid rekryteringar, upplärning och introduktion av ny personal Löpande säkerställa kvalitet samt rapportera eventuella brister i vårt system Löpande måluppföljning av gästnöjdhet God förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift Daglig arbetsplanering och rapportering Schemaläggning Du talar svenska och engelska i tal och skrift Hör av dig! Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Karin Jansson Yildirim på 0760-27 12 19 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB. För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Städledare

Call 4 Care AB är Jönköpingsbaserad helhetsleverantör inom Flytt och Städ och erbjuder ”ett komplett sortiment av flytt och städtjänster i ett totalkoncept” under ett och samma tak utifrån ledorden ”För ett enklare liv”. Vårt mål är ett hållbart samhälle, därför vi fångar alla sociala aspekter i alla nivåer i samhället. För att uppfylla målet, fokuserar vi på hållbar utveckling genom att minskar ungdomsarbetslöshet i arbetsmarknaden och kompetensutveckling av alla våra personal. Vi gör skillnad i samhället att sysselsatta unga människor och studenter till rörlig arbetsmarknaden för en hållbar framtid i Sverige. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom städbranschen och har erfarenhet av kundkontakt. Du har en god kommunikationsförmåga och trivas med att leda andra människor i deras arbete. Om du har erfarenhet av flyttstädning är det meriterande. Du trivs att att bygga ett starkt team. Det är viktigt att att du är social, noggrann, positiv och vill ta aktiv kontakt med potentiella företagskunder och privatkunder. Arbetsuppgifter Introduktion av nyanställda Fördela ansvar och uppgifter inom arbetsgruppen Säkerställa att arbetet utförs i enlighet med uppsatta rutiner och metoder. Aktivt arbete för att värna om säkerheten på arbetsplatsen Säkerställa arbetets kvalitet och ansvara över arbetsmiljön Motivera och aktivt coacha dina medarbetare genom att vara tillgänglig och flexibel. – Vi vill vidare att du: - Du kommunicerar väl på engelska i både tal och skrift samt kommunicerar väl på Urdu/Hindi i tal. Du har en gymnasieutbildning eller motsvarande och vidare är B-körkort ett krav. Vi erbjuder dig en stimulerande miljö där det finns: Chansen att representera ett snabbväxande företag med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. En betydelsefull roll som Arbetsledare i företaget satsning i Sverige Goda chanser att utvecklas inom ditt arbetsområde och få bidra med dina kunskaper. Kompetenta och engagerade kollegor i en positiv, dynamisk arbetsmiljö

10 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Forenede Service söker en Teamledare till vår städverksamhet i Sollebrunn

Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur där trivsel och engagemang är i fokus.Som Teamledare är du tillsammans med ansvarig serviceledare en nyckelperson för att säkerställa en välfungerande leverans till våra kunder. Du är behjälplig med att fördela arbetet bland medarbetarna och för att säkerställa att servicen verkställs på ett korrekt sätt. Bland dina huvudarbetsuppgifter hör bland annat att: • leda medarbetarna (städarna) i deras arbete genom att motivera och entusiasmera • introducera nya medarbetare • utföra kvalitetskontroller och andra praktiska moment • ha daglig kontakt med kund • utföra städarbeten när så krävs • schemaläggning och ringa in vikarier vid behov • leverera och beställa material • vikariera för serviceledaren, vid behov Tjänsten är på heltid Om dig Hos oss är personligheten och viljan att lära sig det viktigaste. Vi ser även att du har: • tidigare erfarenhet av branschen • dokumenterad erfarenhet av att instruera/arbetsleda • vana av att arbeta administrativt • B-körkort • Insta 800 Nivå 3 • en SRY/PRYL-utbildning eller likvärdig Vad kan vi erbjuda dig? Vad kan vi erbjuda dig? Vi är ett multikulturellt företag där människor och service står i centrum. Vi har en god sammanhållning och hanterar framgångar och motgångar tillsammans. Som anställd hos Forenede Service finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Samtliga anställda erbjuds friskvårdsbidrag, olika personalrabatter och utbildning.

8 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Städledare

Call 4 Care AB är Jönköpingsbaserad helhetsleverantör inom Flytt och Städ och erbjuder ”ett komplett sortiment av flytt och städtjänster i ett totalkoncept” under ett och samma tak utifrån ledorden ”För ett enklare liv”. Vårt mål är ett hållbart samhälle, därför vi fångar alla sociala aspekter i alla nivåer i samhället. För att uppfylla målet, fokuserar vi på hållbar utveckling genom att minskar ungdomsarbetslöshet i arbetsmarknaden och kompetensutveckling av alla våra personal. Vi gör skillnad i samhället att sysselsatta unga människor och studenter till rörlig arbetsmarknaden för en hållbar framtid i Sverige. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom städbranschen och har erfarenhet av kundkontakt. Du har en god kommunikationsförmåga och trivas med att leda andra människor i deras arbete. Om du har erfarenhet av flyttstädning är det meriterande. Du trivs att att bygga ett starkt team. Det är viktigt att att du är social, noggrann, positiv och vill ta aktiv kontakt med potentiella företagskunder och privatkunder. Arbetsuppgifter Introduktion av nyanställda Fördela ansvar och uppgifter inom arbetsgruppen Säkerställa att arbetet utförs i enlighet med uppsatta rutiner och metoder. Aktivt arbete för att värna om säkerheten på arbetsplatsen Säkerställa arbetets kvalitet och ansvara över arbetsmiljön Motivera och aktivt coacha dina medarbetare genom att vara tillgänglig och flexibel. – Vi vill vidare att du: - Du kommunicerar väl på engelska i både tal och skrift samt kommunicerar väl på Urdu/Hindi i tal. Du har en gymnasieutbildning eller motsvarande och vidare är B-körkort ett krav. Vi erbjuder dig en stimulerande miljö där det finns: Chansen att representera ett snabbväxande företag med goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. En betydelsefull roll som Arbetsledare i företaget satsning i Sverige Goda chanser att utvecklas inom ditt arbetsområde och få bidra med dina kunskaper. Kompetenta och engagerade kollegor i en positiv, dynamisk arbetsmiljö

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Servicesamordnare, IFO ekonomiskt bistånd, arbetsmarknad, integration

Det här är vi Bengtsfors och Melleruds kommuner har en gemensam styrning och ledning av det sociala området för att lösa framtidens kompetensförsörjning och säkra socialtjänstens utvecklingsarbete. Området leds av en socialchef och delas in i fem verksamhetsområden; individ och familjeomsorg inklusive socialpsykiatri, vård och omsorg boende, vård och omsorg, stöd och service (LSS) samt stab och administration. Genom samarbetet skapas möjligheter att dela både chefstjänster och specialistkompetenser på ett sätt som blir fördelaktigt för båda kommunerna. Det finns en stor nytta med samarbetet då många frågor kopplade till kvalitetsutveckling och kvalitetsledningssystem är liknande i kommunerna, särskilt på en övergripande nivå. Vi arbetar enligt devisen ”Vi är i framkant och har en unik samverkan där individen alltid är i centrum”. Varmt välkommen att bli en del av vårt lag! Den gemensamma individ- och familjeomsorgen består av enheterna; vuxenenheten, enheten för barn och unga, öppenvårdsenheten, ekonomiskt bistånd inklusive arbetsmarknad och integration samt enheten för bistånd äldre. Inom individ- och familjeomsorgen sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö och chans att påverka och göra skillnad. På enheten för ekonomiskt bistånd arbetsmarknad och integration utreder vi rätten till ekonomiskt bistånd enligt socialtjänstlagen och leder och samordnar insatser mot arbetslöshet. Vi hjälper även personer som har permanent eller tillfälligt uppehållstillstånd med etablering och integrering. I vårt arbete samverkar vi med Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, vuxenutbildningen, kommunens näringslivsfunktion, övrig socialtjänst med flera. Ditt jobb är viktigt Arbete- och integrationsenheten har sedan årsskiftet uppdraget att utföra serviceinsatserna tvätt och städ åt personer som har beviljats bistånd. För personer som beviljats städ utförs städningen i det egna hemmet. För de personer som har beviljats tvätt hanterar vi tvätten inom enheten. Samverkan internt och externt inom sociala området och övriga verksamheter är centralt i vårt uppdrag. Vi söker nu 1 servicesamordnare som kan samordna våra serviceinsatser och vara med och kvalitetsutveckla vårt uppdrag. Det här är du Vi söker dig som har erfarenhet och utbildning inom serviceyrket, tvätt och städ. I din roll som servicesamordnare ingår du i ett städlag och städar hos personer som har beviljats städhjälp. Du kommer också att vara ett stöd för dem som arbetar med tvätt. Du behärskar det svenska språket och ansvarar för att arbeta med genomförandeplaner, dokumentation och övriga administrativa uppgifter som är relevanta för tjänsten. Det är viktigt att du har förmåga att planera ditt och lagets arbete utifrån uppdraget. Du är självgående och ser vad som behöver göras även om arbetsuppgifterna ligger utanför ditt ansvarsområde. Du är pålitlig, arbetsam och har ett gott bemötande. Du är lyhörd och har förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situationer. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Det är meriterande om du har erfarenhet av Phoniro/LMO, Lifecare mobil omsorg och verksamhetssystemet Life Care. Körkort klass B (för manuell växellåda) är ett krav Kompetenskrav Gymnasieutbildning Erfarenhet från liknande arbete Körkort klass B är ett krav Vi gillar olika! Våra medarbetares varierande erfarenheter, kompetenser och perspektiv ger oss möjlighet att utvecklas. Vi eftersträvar jämn könsfördelning och personer med olika etnisk och kulturell bakgrund på våra arbetsplatser och välkomnar en mångfald av sökande. Anställningsvillkor Anställningsvillkor: Tillsvidare Sysselsättningsgrad: 100 procent Tillträde: Snarast efter överenskommelse Lön: Individuell lönesättning tillämpas Anställning kommer att ske under förutsättning att erforderliga beslut fattas. OBS! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Om ansökan Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Vi tillämpar löpande urval. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Offentlig handling Observera att vi som kommun omfattas av offentlighetsprincipen. Det innebär att ansökningshandlingar är offentliga och lämnas ut vid begäran.

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Arbetsledare till Fix Clean

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Fix Clean söker nu en energisk arbetsledare. Rollen innebär budget- och personalansvar. Du kommer ansvara för den dagliga driften av ett engagerat team som arbetar med biståndsbedömd städning inom hemtjänsten. Som arbetsledare kommer du bland annat: Resursplanera och schemalägga. Rekrytera. Administrera. Utveckla och förnya verksamheten. Säkra att vi följer myndighetskrav och lagar. Ha externa kontakter. Leda och coacha dina direktrapporterande för att nå uppsatta mål. Om dig Du är en inkluderande och stabil ledare som har lätt för att samarbeta. Vi verkar i en händelserik miljö med många intressenter, därför arbetar du strukturerat och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Övrigt Du möts av kollegor som älskar ordning och reda. Vi tar hand om varandra, i stort och smått och vi är måna om att våra medarbetare får möjlighet att växa och utvecklas. Du börjar enligt överenskommelse och det är en heltidstjänst. Du utgår från vårt kontor i Göteborg. Du kommer också vara ute hos dina kunder och medarbetare därför behöver du ha B-körkort. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Seemly Finance & Search och har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gitte Frost 073–0415124. Vi ser fram emot din ansökan före 4 juni 2024. Vi intervjuar löpande och naturligtvis behandlar vi alla ansökningar konfidentiellt. Välkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om Fix Clean Fix Clean har utfört städtjänster för företag, kommun, organisationer samt privatpersoner sedan 1979. Idag är vi cirka 150 medarbetare och vi finns på flertalet orter på västkusten och Västsverige. Vårt fokus ligger alltid i att erbjuda en arbetsplats att trivas på och som skapar energi för medarbetarna. Fix Clean ska vara den bästa arbetsplatsen i branschen är målet. Samtidigt skall vi vara det mest miljösmarta och miljövänliga städföretaget, det går hand i hand med företagskulturen - att göra skillnad. För medarbetarna, kunderna och naturen. Välkommen att läsa mer oss på www.fixclean.se.

7 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
NOVI Resort Visby söker Arbetsledare till Housekeeping

Som arbetsledare för Housekeeping stödjer du vår Housekeeping manager i det dagliga operativa arbetet vad gäller lokal- eller rumsstädning. I lokalstäd ingår alla publika områden samt städning bakom kulisserna. Inom rumsstäd ingår städning av alla hotellrum och ytor kopplade till det. Housekeepingavdelningen ska se till att alla hotellets miljöer är fina, förberedda, städade och fräscha för våra gäster. Vi är ett stort team som arbetar tillsammans för att göra detta möjligt och din roll som arbetsledare blir central för att få verksamheten att fungera. Ditt arbete är driftsorienterat vilket kräver att du är tydligt närvarande, och är flexibel och initiativrik för att förstärka våra höga service- och kvalitetskrav. Du bidrar aktivt till en öppen och trivsam arbetsmiljö och tar ett stort personligt ansvar gentemot dina kollegor genom att föredömligt efterleva gällande branschregler, vara en god arbetsledare och kollega samt inspirera till kompetenshöjning. Som arbetsledare Housekeeping kommer du att arbetsleda både van städpersonal och nyutbildade medarbetare, ja, även oerfarna kollegor. Ditt uppdrag blir därför att coacha och vägleda varje medarbetare så att hen kan växa, trivas och utvecklas. Du har en god förmåga att prioritera och hantera flera ärenden samtidigt och tar stort ansvar för att finnas till för samtliga medarbetare på ditt område genom att motivera, inspirera och vara behjälplig vid de situationer som kan uppstå. Du rapporterar till vår Housekeeping Manager och arbetar tätt tillsammans med de andra arbetsledarna inom Housekeeping samt övriga kollegor på hotellet. Vem är du? Som arbetsledare på Housekeeping söker vi dig som vill skapa och arbeta i stora grupper med stark känsla av yrkesstolthet. Du besitter en stor kommunikativ förmåga som skapar dialog och respekt för dina kollegors uppdrag. Att arbeta med både repetitiva uppgifter, långsiktiga planeringsuppdrag och snabba utmaningar som kräver omprioritering och nytänkande är något du trivs med. Du har ett öga för detaljer och brinner för att utveckla din arbetsgrupp framåt. För att trivas hos oss brukar personliga egenskaper som att vara prestigelös, positiv och ärligt intresserad av människor vara till god hjälp. Samarbetsförmåga, effektivitet, kreativitet och flexibilitet är andra faktorer som brukar leda till framgång i vår företagskultur. Om du känner arbetsglädje och stolthet efter en intensiv och varierande arbetsdag – ja då tror vi att du kommer älska att jobba som arbetsledare på Housekeeping här på NOVI Resort Visby Kvalifikationer Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av att leda och organisera en stor personalgrupp inom hotellstäd, har du tidigare arbetat med liknande uppgifter inom städbranschen är det meriterande. Vi värdesätter om du har städutbildning och/eller relevant ledarskapsutbildning för rollen. Du har ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt samt förmåga att kunna växla mellan helhetsperspektiv och detaljnivå. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer och samarbeten, såväl internt som externt och du lockas av möjligheten att vara med och påverka och utveckla verksamheten. Du kan hantera stora arbetsgrupper där många olika kulturer representeras vilket innebär stor vikt vid tydlighet och kommunikation med möjlighet att kunna uttrycka sig väl både på svenska och engelska. God datavana och goda kunskaper i Excel och Word är ett krav. Vi värdesätter om du har ett brinnande hållbarhetstänk i ditt arbete och bidrar till att NOVI tar steget mot ökad hållbarhet. Vi söker dig som besitter förmågan och viljan att skapa oförglömliga höjdpunkter för våra gäster tillsammans med ditt team.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Gruppledare till Carotte Housekeeping

Vilka är vi? Carotte består idag av tre bolag,Housekeeping, Food & Eventoch Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder.Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm, Jönköpingoch Göteborg.Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner. Dock är det viktigt för oss att bibehålla kvalitén under resan och att alltid sträva mot marknadens nöjdaste kunder. Carotte Housekeeping är ett av Carottes och branschens snabbast växande företag.För oss handlar Housekeeping om städ med det lilla extra. Vi levererar kvalitativ städ med fokus på uppdragets helhet. Vi arbetar idag med ett antal kunder som efterfrågar denna typen av tjänster samtidigt som vi ser ett stort behov på marknaden av ett högkvalitativt städbolag. Vår vision är att höja kvalitén inom branschen och leverera en förstklassig Housekeeping till företagskunder i Stockholm, Jönköping ochGöteborg. Om tjänsten Vi letar efter en engagerad och självgående gruppledare att bli en del av Carotte Housekeeping-teamet. Som gruppledare kommer du att arbeta hos våra kunder i Stockholm med varierande arbetsuppgifter under morgon, dag och kväll. Arbetsuppgifter inkluderar Introduktion och upplärning av nya medarbetare Utförande av arbete såsom hantering av mopptvätt och städning hos kunder beroende på verksamhetens behov Säkerställa städkvalitén med kontinuerlig uppföljning hos kund Arbete nära kunder och medarbetare Vara en förebild för medarbetarna och motivera samt finnas som stöd Vikarieplanering Planering inför uppstart av nya kunder eller vid förändringar – koordinering av personal och resurser. Vi söker dig som Vi söker dig som tycker om att arbeta självständigt och somdrivs av kvalitet och nöjda kunder. Du tycker om att planera och strukturera ditt arbete så att det blir effektivt. Vi söker dig som har en vilja och ambition att ta ansvar och initiativ i ditt arbete.Du är noggrann, ansvarstagande, effektiv,serviceinriktad och har ett öga för detaljer. Du har en positiv attityd och vill alltid leverera över kundens förväntningar.Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av liknande arbete i minst 2 år Goda kunskaper i svenska och gärna engelska B-körkort och god körvana Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, fördelat på morgon, dag- och kvällstid. Helger kan förekomma.Jour: Rullande schemaLön: Enligt kollektivavtal med ansvarstillägg Välkommen med din ansökan genom att klicka på skicka ansökan. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

6 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Städledare

Hej! Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Till vår vackra herrgård söker vi en städare som har erfarenhet av att planera och leda. Har du ett öga för detaljer? Har du tidigare erfarenhet av städning, ledning och planering? Då är kanske just du den vi söker. VI ERBJUDER: Hänga med underbara kollegor och glada gäster i en magisk miljö Flera attraktiva personalförmåner som t.ex. individuell kompetensutveckling, inspirationsresor regelbundet, friskvårdsbidrag och mycket mer Väldigt anpassningsbara vid storhelger Finns möjlighet till boende efter överenskommelse Lön enligt överenskommelse. Att vara anslutna till Visita och ha kollektivavtal är för oss en självklarhet VI SÖKER DIG SOM: Älskar att göra det fint för gästen Har en bra planeringsförmåga Har erfarenhet av ledarskap och minst 1-2 års erfarenhet av städning Kan arbeta både självständigt och i grupp Är noggrann, gillar struktur och ordning, har blicken för ”detaljer” Har viss datakunskap samt behärskar svenska och engelska muntligen Behärskar svenska i tal och skrift. Engelska är inget krav men meriterande Har B-körkort och tillgång till bil för att ta dig till oss (finns inga kommunala transportmedel till Färna) Kunskap och intresse av materialvård, dekoration, inredning och blommor är meriterande ARBETSUPPGIFTER I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper men vi vill att du har dokumenterad erfarenhet av städning samt leda ett mindre team av medarbetare. Huvudsysslor: Arbeta aktivt i driften, städning av hotellrum, övriga ytor och förbereda konferenser Administration så som dagsplanering och inför veckan samt schemaläggning (i samarbete med hotellchef) Varaktighet: Vikariat eller tidsbestämd anställning med god möjlighet till en tillsvidareanställning Arbetstid: Mellan 50-90% efter överenskommelse. Arbetstiderna är varierande och förlagda till vardagar, kväller och helger Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi gör urval löpande och tjänsten kan tillsättas innan, så vänta inte för länge med att söka Lön: Månadslön, enligt överenskommelse Ansökan: Ditt cv med ansökan (eller bara en snabb intresseanmälan i farten) sänder du till: Fredrik Bertlin, Hotellchef [email protected] Tel: 0703060993 OM FÄRNA: Besök vår hemsida för att se hur din nästa arbetsplats kan se ut: www.farnaherrgard.se Färna är en plats att njuta av, oavsett om du är här på en romantisk weekend, dagspa eller en konferens. Herrgården är del av ett gammalt järnbruk från 1600-talet och här har drivits både järn- och skogsbruk. Här kan du verkligen uppleva kontrasten mellan de vackra herrgårdssalongerna och bergslagsnaturen. Att kunna bjuda på mat lagad på råvaror från oss och våra nära bönder känns speciellt, nästan lika speciellt känns det att efter en tur i svampskogen kunna sjunka ned i ett varmt bad under bar himmel. Många gäster väljer att återkomma gång på gång, vilket vi är väldigt glada för, vi har en hög gästnöjdhet vilket betyder allt för oss. Vårt främsta uppdrag är att se till gästens bästa och leverera en upplevelse som överträffar dennes förväntningar. Där spelar Du och alla andra kollegor huvudrollen. Vi arbetar dagligen utifrån vår värdegrund "VÄNN"; Värdskap - Kärlek till våra gäster i allt vi gör Äkta - Ärliga i vad vi gör, erbjuder och i vårt bemötande Naturnära - Högt fokus på närodlat, naturupplevelser, att vi verkar i och tar hand om naturen Nyfikenhet - Nyfikna på varandra, gästen, företaget och på framtiden. Skapa en unik gästresa, från bokning till nästa bokning Varmt välkommen att visa ditt intresse! Bästa hälsningar //Fredrik Bertlin, Hotellchef med team

6 maj 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024