Enhetschef, offentlig förvaltning

Sök bland 83 lediga jobb som Enhetschef, offentlig förvaltning och börja ditt nya yrkesliv idag!

Enhetschef kart och GIS

Beskrivning Tycker du det är spännande med samhällsbyggnad och vill vara en del av den? Som enhetschef för vår kart och GIS-verksamhet inom Karlstad kommun får du arbeta i en växande stad med fantastiska miljöer, unik stadskärna och en levande landsbygd. Tjänsten är placerad på stadsbyggnadsförvaltningen. Vi är i en förändringsprocess där lantmäteriavdelningen verksamheter ska delas upp i fler enheter/avdelningar. Därför söker vi nu en enhetschef till denna nyupprättade enhet med befintliga kompetenser.  Enheten för kart och GIS består idag av nio medarbetare som arbetar med att utveckla Karlstad. Just nu befinner vi oss i ett spännande skede med ökad efterfrågan kring digitalisering samtidigt som vi har ett ökat tryck kring att förvalta och utveckla redan befintlig information och digitala lösningar. Ambitionen är att denna verksamhet ska växa framöver för att möta den tekniska utvecklingen vi ser framåt. Vi kan erbjuda dig en spännande arbetsplats där tekniska lösningar och utveckling är i fokus. Arbetsuppgifter Som enhetschef för kart och GIS ansvarar du för verksamheten på enheten. Du kommer leda dina medarbetare i en stimulerande GIS-miljö där du bidrar genom att utveckla verksamheten framåt med engagemang för medarbetare och leverans av digitala lösningar. Enhetens arbete är central i samhällsbyggnadsprocessen där vi bland annat bidrar med geografisk information och kartor som skapar nytta för flera olika aktörer och användare i samhället. Arbete innebär även att sprida användningen av GIS i kommunens olika verksamheter och utveckla innovativa arbetssätt i vardagen. Du ingår i koncerngemensamma nätverk för digital utveckling och innovation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda och utveckla arbetet inom kart och GIS-verksamheten, inspirera medarbetare samt genomföra digitala lösningar framåt. En förutsättning är ett fortsatt nära samarbete med den kommunala lantmäterimyndigheten och mätgruppen.  I rollen har du ett ansvar för verksamhet, arbetsmiljö, personalfrågor och ekonomi för enheten. Som enhetschef ingår du i förvaltningens ledningsgrupp där du tillsammans med chefskollegorna tar ett övergripande ansvar för förvaltningens mål och långsiktiga utveckling. Du rapporterar till förvaltningschefen. Kvalifikationer Du har en akademisk utbildning med inriktning inom GIS, lantmäteri eller annan relevant utbildning inom samhällsbyggnad. Du har mångårig erfarenhet av att arbeta med kart och GIS-frågor. Du har ett stort teknisk intresse där utveckling och digitala lösningar är i fokus. Du har en stor förståelse och kunskap om geografisk information. Du är en van ledare som drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare. Du är kommunikativ och som ledare är du lyhörd men tydlig och fattar beslut utifrån helheten. Du förväntas vara initiativtagande, självgående och resultatinriktad. Om Karlstads kommun Karlstad växer och stadsutvecklingen behöver möta framtidens behov. Stadsbyggnadsförvaltningens cirka 50 medarbetare har hand om detaljplaner, bygglov och stadsmiljöfrågor för att göra den utvecklingen möjlig. Vi är också kommunens lantmäterimyndighet och arbetar med kartor, mätning och GIS– geografiska informationssystem. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Enhetschef fastighetsförvaltning

Beskrivning Fastighetsavdelningen, där förvaltningsenheten är en av fem enheter (varav två driftsenheter), ansvarar för Karlstads kommuns byggnader. Vi förvaltar ca 550 000 kvm egenägda fastigheter samt ca 150 000 kvm inhyrda fastigheter och omsätter ca 800 miljoner/år. Vårt uppdrag är att tillhandahålla ändamålsenliga lokaler till all kommunal verksamhet samt bidra till bra miljöer för karlstadsborna. Tillsammans skapar vi attraktiva, tillgängliga och hållbara lokaler. Beståndet består främst av skolor, vårdboenden, kulturbyggnader, fritidsanläggningar, kontor samt även bostäder och badhus. Arbetsuppgifter Som enhetschef har du ansvaret för att förvalta och utveckla verksamheten inom uppdragets ramar. Med ett stort fokus på både resultat, relation och helhet leder du medarbetarna mot de uppsatta mål som finns, stort fokus läggs på det operativa arbetet. Uppföljning, utvärdering av verksamhet samt ekonomi är en naturlig del i ditt arbete. Ditt team består av fastighetsförvaltare, byggledare och lokalplanerare, totalt 18 medarbetare. Vidare deltar och bidrar du kring utveckling över teamgränser tillsammans med övriga enhetschefer. Du är direkt underställd avdelningschefen för fastighetsavdelningen och ingår i avdelningens ledningsgrupp bestående av 5 enhetschefer och avdelningschefen. Kvalifikationer Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning inom fastighetsekonomi och/eller annan utbildning som kan vara betydelsefull för uppdraget kompletterat med erfarenheter av liknande arbetsuppgifter. Du har god förståelse för uppdraget och erfarenhet inom fastighetsbranschen. Vi ser med fördel att du tidigare jobbat inom fastighetsförvaltning, gärna inom offentlig förvaltning. För att lyckas i rollen har du förståelse för att arbeta i en politiskt styrd verksamhet, erfarenhet av att hantera ett uppdrag med offentlig insyn i en transparent verksamhet. Ett genuint samhällsintresse och god omvärldsorientering där du genom din kunskap behärskar diskussioner kring komplexa frågor. Vi ser att du har en god administrativ, ekonomisk och organisatorisk förmåga att skapa struktur och balans vilka utgör viktiga förutsättningar för en väl fungerande verksamhet. Du står för ett modernt och prestigelöst ledarskap med förmåga att inspirera och stimulera din omgivning. Du visar tillit till dina medarbetare genom att delegera ansvar och ge dem förutsättningar att växa samtidigt som du finns där som ett stöd. Du är en trygg och handlingskraftig ledare och kan med integritet och professionell hållning prioritera och driva rätt frågor och har lätt för att anpassa dig till nya förutsättningar. Din lyhördhet skapar goda samarbeten, tillitsfulla relationer där du även har mod att agera i svåra situationer. Din kommunikativa förmåga är mycket god och du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du motiveras av att vara i framkant och kryddat med ditt branschspecifika intresse lyckas vi med att ta oss till nästa nivå samt bidra till en hållbar samhällsutveckling. Stor vikt läggs vid din personliga lämplighet och ledarförmåga. Erfarenhet av att hantera media ser vi som en merit.  Om Karlstads kommun Teknik- och fastighetsförvaltningens cirka 600 medarbetare bygger och sköter Karlstad. Med ansvaret för en trygg och vacker miljö sköter vi kommunens dricksvatten och avloppshantering, gator och parker, lekplatser och skogsmark samt den interna servicen. Vi utvecklar infrastrukturen, förvaltar fastigheter och bygger bland annat nya skolor och har hand om kommunens naturområden. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Chef enheten tjänsteutveckling

Avdelningen är placerad inom verksamhetsområde myndighetsservice som levererar tjänster till 166 myndigheter. Verksamhetsområdet har en ny organisation fr o m 1 maj och du kommer att ingå i avdelningens ledningsgrupp bestående av chefskollegor för enheterna anslutning och kundmöte. Enheten för tjänsteutveckling är en del av den nya avdelningen för kundmöte, tjänsteutveckling och anslutning inom verksamhetsområde Myndighetsservice. Fokus för dig som chef för enheten för tjänsteutveckling är att bygga upp enheten och stärka vår utvecklingsförmåga inom tjänsterna HR och lön, e-handel och redovisning samt området kundservice. Enheten utgörs av ca 10 experter inom dessa tjänsteområden som rapporterar direkt till dig i din roll som enhetschef. Du  har en viktig uppgift att medverka till och driva införandet av nya arbetsmetoder inom enheten tillsammans med övriga berörda delar inom myndigheten. Det innebär att tvärfunktionella utvecklingsprojekt ska etableras där medarbetare från både vår leveransorganisation och stödfunktioner medverkar. Huvudsakliga arbetsuppgifter Du ansvarar för utveckling av tjänster inom HR och lön, e-handel och redovisning till våra kundmyndigheter där också kundservicedelen är en viktig komponent. Du har personal-, arbetsmiljö-, resultat- och budgetansvar för din enhet och verkar för att arbetet bedrivs i linje med verksamhetsområdets och myndighetens övergripande mål och uppdrag. Finansiell uppföljning och kontinuerlig analys av tjänsterna kommer vara en viktig arbetsuppgift i denna befattning. Med ditt ledarskap skapar du en arbetsmiljö som präglas av engagemang, effektivitet och kvalitet. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig • Minst fem års erfarenhet som chef med personal- arbetsmiljö- och verksamhetsansvar • Erfarenhet av att driva utvecklingsarbete inom tjänsteleverans med IT-stöd • Erfarenhet av avtals- och leverantörsuppföljning mot externa leverantörer • Erfarenhet av avgiftsfinansierad verksamhet och finansiell uppföljning och analys • Jobbat i ledande position i en produkt-/tjänsteorganisation i en roll motsvarande produkt-/tjänsteägare eller produktchef • Flerårig dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat med agila arbetssätt och verktyg Du ska ha följande förmågor: • Att leda utifrån tillitsbaserad styrning och ledning • Att kommunicera på ett sätt som skapar engagemang för gemensamma mål • Att göra tydliga prioriteringar • Att våga fatta beslut för att uppnå resultat Dessutom är det meriterande om du har: • Erfarenhet av produktlivscykelhantering • Erfarenhet av att leda process- och verksamhetsutveckling • Erfarenhet från arbete inom HR/lön eller e-handel och redovisning • Minst tre års erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet • Erfarenhet av att leda i en snabbväxande organisation Övrigt Anställningen är 100 % och tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är placerad i Gävle, Stockholm eller Östersund. Resor förekommer inom Sverige. För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning och tjänsten kan vara inplacerad i säkerhetsklass vilket även innebär löpande registerkontroll hos Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 6 juni, 2024. Vi planerar att påbörja intervjuerna under v.24. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Chef enheten tjänsteutveckling

Avdelningen är placerad inom verksamhetsområde myndighetsservice som levererar tjänster till 166 myndigheter. Verksamhetsområdet har en ny organisation fr o m 1 maj och du kommer att ingå i avdelningens ledningsgrupp bestående av chefskollegor för enheterna anslutning och kundmöte. Enheten för tjänsteutveckling är en del av den nya avdelningen för kundmöte, tjänsteutveckling och anslutning inom verksamhetsområde Myndighetsservice. Fokus för dig som chef för enheten för tjänsteutveckling är att bygga upp enheten och stärka vår utvecklingsförmåga inom tjänsterna HR och lön, e-handel och redovisning samt området kundservice. Enheten utgörs av ca 10 experter inom dessa tjänsteområden som rapporterar direkt till dig i din roll som enhetschef. Du  har en viktig uppgift att medverka till och driva införandet av nya arbetsmetoder inom enheten tillsammans med övriga berörda delar inom myndigheten. Det innebär att tvärfunktionella utvecklingsprojekt ska etableras där medarbetare från både vår leveransorganisation och stödfunktioner medverkar. Huvudsakliga arbetsuppgifter Du ansvarar för utveckling av tjänster inom HR och lön, e-handel och redovisning till våra kundmyndigheter där också kundservicedelen är en viktig komponent. Du har personal-, arbetsmiljö-, resultat- och budgetansvar för din enhet och verkar för att arbetet bedrivs i linje med verksamhetsområdets och myndighetens övergripande mål och uppdrag. Finansiell uppföljning och kontinuerlig analys av tjänsterna kommer vara en viktig arbetsuppgift i denna befattning. Med ditt ledarskap skapar du en arbetsmiljö som präglas av engagemang, effektivitet och kvalitet. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig • Minst fem års erfarenhet som chef med personal- arbetsmiljö- och verksamhetsansvar • Erfarenhet av att driva utvecklingsarbete inom tjänsteleverans med IT-stöd • Erfarenhet av avtals- och leverantörsuppföljning mot externa leverantörer • Erfarenhet av avgiftsfinansierad verksamhet och finansiell uppföljning och analys • Jobbat i ledande position i en produkt-/tjänsteorganisation i en roll motsvarande produkt-/tjänsteägare eller produktchef • Flerårig dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat med agila arbetssätt och verktyg Du ska ha följande förmågor: • Att leda utifrån tillitsbaserad styrning och ledning • Att kommunicera på ett sätt som skapar engagemang för gemensamma mål • Att göra tydliga prioriteringar • Att våga fatta beslut för att uppnå resultat Dessutom är det meriterande om du har: • Erfarenhet av produktlivscykelhantering • Erfarenhet av att leda process- och verksamhetsutveckling • Erfarenhet från arbete inom HR/lön eller e-handel och redovisning • Minst tre års erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet • Erfarenhet av att leda i en snabbväxande organisation Övrigt Anställningen är 100 % och tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är placerad i Gävle, Stockholm eller Östersund. Resor förekommer inom Sverige. För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning och tjänsten kan vara inplacerad i säkerhetsklass vilket även innebär löpande registerkontroll hos Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 6 juni, 2024. Vi planerar att påbörja intervjuerna under v.24. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Chef enheten tjänsteutveckling

Avdelningen är placerad inom verksamhetsområde myndighetsservice som levererar tjänster till 166 myndigheter. Verksamhetsområdet har en ny organisation fr o m 1 maj och du kommer att ingå i avdelningens ledningsgrupp bestående av chefskollegor för enheterna anslutning och kundmöte. Enheten för tjänsteutveckling är en del av den nya avdelningen för kundmöte, tjänsteutveckling och anslutning inom verksamhetsområde Myndighetsservice. Fokus för dig som chef för enheten för tjänsteutveckling är att bygga upp enheten och stärka vår utvecklingsförmåga inom tjänsterna HR och lön, e-handel och redovisning samt området kundservice. Enheten utgörs av ca 10 experter inom dessa tjänsteområden som rapporterar direkt till dig i din roll som enhetschef. Du  har en viktig uppgift att medverka till och driva införandet av nya arbetsmetoder inom enheten tillsammans med övriga berörda delar inom myndigheten. Det innebär att tvärfunktionella utvecklingsprojekt ska etableras där medarbetare från både vår leveransorganisation och stödfunktioner medverkar. Huvudsakliga arbetsuppgifter Du ansvarar för utveckling av tjänster inom HR och lön, e-handel och redovisning till våra kundmyndigheter där också kundservicedelen är en viktig komponent. Du har personal-, arbetsmiljö-, resultat- och budgetansvar för din enhet och verkar för att arbetet bedrivs i linje med verksamhetsområdets och myndighetens övergripande mål och uppdrag. Finansiell uppföljning och kontinuerlig analys av tjänsterna kommer vara en viktig arbetsuppgift i denna befattning. Med ditt ledarskap skapar du en arbetsmiljö som präglas av engagemang, effektivitet och kvalitet. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig • Minst fem års erfarenhet som chef med personal- arbetsmiljö- och verksamhetsansvar • Erfarenhet av att driva utvecklingsarbete inom tjänsteleverans med IT-stöd • Erfarenhet av avtals- och leverantörsuppföljning mot externa leverantörer • Erfarenhet av avgiftsfinansierad verksamhet och finansiell uppföljning och analys • Jobbat i ledande position i en produkt-/tjänsteorganisation i en roll motsvarande produkt-/tjänsteägare eller produktchef • Flerårig dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat med agila arbetssätt och verktyg Du ska ha följande förmågor: • Att leda utifrån tillitsbaserad styrning och ledning • Att kommunicera på ett sätt som skapar engagemang för gemensamma mål • Att göra tydliga prioriteringar • Att våga fatta beslut för att uppnå resultat Dessutom är det meriterande om du har: • Erfarenhet av produktlivscykelhantering • Erfarenhet av att leda process- och verksamhetsutveckling • Erfarenhet från arbete inom HR/lön eller e-handel och redovisning • Minst tre års erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet • Erfarenhet av att leda i en snabbväxande organisation Övrigt Anställningen är 100 % och tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är placerad i Gävle, Stockholm eller Östersund. Resor förekommer inom Sverige. För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning och tjänsten kan vara inplacerad i säkerhetsklass vilket även innebär löpande registerkontroll hos Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 6 juni, 2024. Vi planerar att påbörja intervjuerna under v.24. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Enhetschef Kundmöte

Motiveras du av att arbeta med att skapa förutsättningar för att få nöjda kunder, ha dialog med kunder, etablera strukturer för samverkan och förädla kundupplevelsen? Då kan detta vara något för dig! Enheten för kundmöte är en del av den nya avdelningen för kundmöte, tjänsteutveckling och anslutning inom verksamhetsområde Myndighetsservice. Vi behöver nu förstärka med en enhetschef som kommer ansvara för denna enhet. Enheten består idag av fem verksamhetspecialister, fem kundansvariga, tre kundadministratörer och en förvaltningsledare som rapporterar direkt till dig i din roll som enhetschef. Enheten har ett samlat ansvarar för verksamhetsområde myndighetsservice kunder, kundkommunikation, kundundersökningar och interna samt externa kundbeställningsprocesser. Enheten ansvarar även för att stötta tjänsteproducerande avdelningar med att granska användarhandledningar, skapa filmer och att utveckla och arbeta med kundinformation på vår kundportal, ta fram statistik, delta i anslutningsprojekt samt förvaltning inom ärendehantering Huvudsakliga arbetsuppgifter Som enhetschef kommer du leda, planera och samordna och utveckla din enhet. Du har personal-, arbetsmiljö- budget- och resultatansvar samt ansvar för att din enhet når uppsatta mål. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp. Dialogen med våra kunder är en viktig del för att säkerställa nöjda kunder samt att fånga in framtida behov och öka tjänsteleveransen till kunderna. Du ansvarar för att arbetet med våra befintliga kunder inom tjänstesamverkan fungerar väl och att driva och följa upp arbetet med våra kundundersökningar samt att genomföra externa samverkansaktiviteter. Även den interna dialogen inom Statens servicecenter är viktig för att tillsammans skapa nöjdare kunder. Du ansvarar också för att skapa förutsättningar för intern samverkan. Vidare ansvarar du för att skapa förutsättningar till att förvaltningen inom ärendehantering och kundmöte via vår kundportal och telefon fungerar väl Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig • Minst fem års erfarenhet som chef med personal-, arbetsmiljö- och verksamhetsansvar • Minst fem års erfarenhet av att arbeta med kunder på taktisk/ strategisk nivå • Minst fem års erfarenhet av att etablera interna strukturer för att få nöjda kunder Vidare ska du ha följande förmågor: • Att leda utifrån tillitsbaserad styrning och ledning • Att kommunicera på ett sätt som skapar engagemang • Att göra tydliga prioriteringar • Att våga fatta beslut för att uppnå resultat • Att bidra till ett gott samarbete och skapa förtroende för såväl dina kollegor, kunder som externa aktörer • Kommunicera väl på svenska i tal och skrift Det är meriterade om du har: • Minst tre års erfarenhet av att arbetat som chef inom shared servicecenter eller motsvarade kundcenter • Minst tre års erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet • Erfarenhet av arbete i produktion med administrativa tjänster såsom lön och/eller redovisning/e-handel • Erfarenhet av arbete med kundkontakter Övrigt Anställningen är 100 % och tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är placerad i Gävle, Stockholm eller Östersund Resor förekommer inom Sverige För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning och tjänsten kan vara inplacerad i säkerhetsklass vilket även innebär löpande registerkontroll hos Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 6 juni, 2024. Vi planerar att påbörja intervjuerna under v.24. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Enhetschef Kundmöte

Motiveras du av att arbeta med att skapa förutsättningar för att få nöjda kunder, ha dialog med kunder, etablera strukturer för samverkan och förädla kundupplevelsen? Då kan detta vara något för dig! Enheten för kundmöte är en del av den nya avdelningen för kundmöte, tjänsteutveckling och anslutning inom verksamhetsområde Myndighetsservice. Vi behöver nu förstärka med en enhetschef som kommer ansvara för denna enhet. Enheten består idag av fem verksamhetspecialister, fem kundansvariga, tre kundadministratörer och en förvaltningsledare som rapporterar direkt till dig i din roll som enhetschef. Enheten har ett samlat ansvarar för verksamhetsområde myndighetsservice kunder, kundkommunikation, kundundersökningar och interna samt externa kundbeställningsprocesser. Enheten ansvarar även för att stötta tjänsteproducerande avdelningar med att granska användarhandledningar, skapa filmer och att utveckla och arbeta med kundinformation på vår kundportal, ta fram statistik, delta i anslutningsprojekt samt förvaltning inom ärendehantering Huvudsakliga arbetsuppgifter Som enhetschef kommer du leda, planera och samordna och utveckla din enhet. Du har personal-, arbetsmiljö- budget- och resultatansvar samt ansvar för att din enhet når uppsatta mål. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp. Dialogen med våra kunder är en viktig del för att säkerställa nöjda kunder samt att fånga in framtida behov och öka tjänsteleveransen till kunderna. Du ansvarar för att arbetet med våra befintliga kunder inom tjänstesamverkan fungerar väl och att driva och följa upp arbetet med våra kundundersökningar samt att genomföra externa samverkansaktiviteter. Även den interna dialogen inom Statens servicecenter är viktig för att tillsammans skapa nöjdare kunder. Du ansvarar också för att skapa förutsättningar för intern samverkan. Vidare ansvarar du för att skapa förutsättningar till att förvaltningen inom ärendehantering och kundmöte via vår kundportal och telefon fungerar väl Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig • Minst fem års erfarenhet som chef med personal-, arbetsmiljö- och verksamhetsansvar • Minst fem års erfarenhet av att arbeta med kunder på taktisk/ strategisk nivå • Minst fem års erfarenhet av att etablera interna strukturer för att få nöjda kunder Vidare ska du ha följande förmågor: • Att leda utifrån tillitsbaserad styrning och ledning • Att kommunicera på ett sätt som skapar engagemang • Att göra tydliga prioriteringar • Att våga fatta beslut för att uppnå resultat • Att bidra till ett gott samarbete och skapa förtroende för såväl dina kollegor, kunder som externa aktörer • Kommunicera väl på svenska i tal och skrift Det är meriterade om du har: • Minst tre års erfarenhet av att arbetat som chef inom shared servicecenter eller motsvarade kundcenter • Minst tre års erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet • Erfarenhet av arbete i produktion med administrativa tjänster såsom lön och/eller redovisning/e-handel • Erfarenhet av arbete med kundkontakter Övrigt Anställningen är 100 % och tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är placerad i Gävle, Stockholm eller Östersund Resor förekommer inom Sverige För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning och tjänsten kan vara inplacerad i säkerhetsklass vilket även innebär löpande registerkontroll hos Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 6 juni, 2024. Vi planerar att påbörja intervjuerna under v.24. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Enhetschef Kundmöte

Motiveras du av att arbeta med att skapa förutsättningar för att få nöjda kunder, ha dialog med kunder, etablera strukturer för samverkan och förädla kundupplevelsen? Då kan detta vara något för dig! Enheten för kundmöte är en del av den nya avdelningen för kundmöte, tjänsteutveckling och anslutning inom verksamhetsområde Myndighetsservice. Vi behöver nu förstärka med en enhetschef som kommer ansvara för denna enhet. Enheten består idag av fem verksamhetspecialister, fem kundansvariga, tre kundadministratörer och en förvaltningsledare som rapporterar direkt till dig i din roll som enhetschef. Enheten har ett samlat ansvarar för verksamhetsområde myndighetsservice kunder, kundkommunikation, kundundersökningar och interna samt externa kundbeställningsprocesser. Enheten ansvarar även för att stötta tjänsteproducerande avdelningar med att granska användarhandledningar, skapa filmer och att utveckla och arbeta med kundinformation på vår kundportal, ta fram statistik, delta i anslutningsprojekt samt förvaltning inom ärendehantering Huvudsakliga arbetsuppgifter Som enhetschef kommer du leda, planera och samordna och utveckla din enhet. Du har personal-, arbetsmiljö- budget- och resultatansvar samt ansvar för att din enhet når uppsatta mål. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp. Dialogen med våra kunder är en viktig del för att säkerställa nöjda kunder samt att fånga in framtida behov och öka tjänsteleveransen till kunderna. Du ansvarar för att arbetet med våra befintliga kunder inom tjänstesamverkan fungerar väl och att driva och följa upp arbetet med våra kundundersökningar samt att genomföra externa samverkansaktiviteter. Även den interna dialogen inom Statens servicecenter är viktig för att tillsammans skapa nöjdare kunder. Du ansvarar också för att skapa förutsättningar för intern samverkan. Vidare ansvarar du för att skapa förutsättningar till att förvaltningen inom ärendehantering och kundmöte via vår kundportal och telefon fungerar väl Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig • Minst fem års erfarenhet som chef med personal-, arbetsmiljö- och verksamhetsansvar • Minst fem års erfarenhet av att arbeta med kunder på taktisk/ strategisk nivå • Minst fem års erfarenhet av att etablera interna strukturer för att få nöjda kunder Vidare ska du ha följande förmågor: • Att leda utifrån tillitsbaserad styrning och ledning • Att kommunicera på ett sätt som skapar engagemang • Att göra tydliga prioriteringar • Att våga fatta beslut för att uppnå resultat • Att bidra till ett gott samarbete och skapa förtroende för såväl dina kollegor, kunder som externa aktörer • Kommunicera väl på svenska i tal och skrift Det är meriterade om du har: • Minst tre års erfarenhet av att arbetat som chef inom shared servicecenter eller motsvarade kundcenter • Minst tre års erfarenhet från arbete inom offentlig verksamhet • Erfarenhet av arbete i produktion med administrativa tjänster såsom lön och/eller redovisning/e-handel • Erfarenhet av arbete med kundkontakter Övrigt Anställningen är 100 % och tillsvidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen är placerad i Gävle, Stockholm eller Östersund Resor förekommer inom Sverige För anställning krävs godkänt resultat vid säkerhetsprövning och tjänsten kan vara inplacerad i säkerhetsklass vilket även innebär löpande registerkontroll hos Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 6 juni, 2024. Vi planerar att påbörja intervjuerna under v.24. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 600 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.

16 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Enhetschef till enheten för samverkan och utveckling

Fakulteten för landskapsarkitektur, trädgårds- och växtproduktionsvetenskap SLU i Alnarp söker enhetschef till enheten för samverkan och utveckling. Om jobbet Uppdraget som enhetschef innebär att målinriktat leda och utveckla verksamheten och bidra till att fakulteten och universitetets framgång.  Enhetschefen har ansvar för enhetens personal, ekonomi och arbetsmiljö, vilket innebär att främja en god laganda och kreativ miljö. I rollen som enhetschef har chefen ansvar för gällande lagar, förordningar och att avtal följs. Enheten består av 20 medarbetare. Du kommer också att ingå i prefektgruppen på fakulteten. Du får ett administrativt stöd från bl. a institutionssamordnare, ekonomi och HR. Din bakgrund Du har en akademisk utbildning och har arbetat inom statlig verksamhet tidigare, gärna högskolesektorn.  Du har goda ledaregenskaper samt bör ha gedigen kunskap och trygghet i att leda och samordna internt och externt kommunikationsarbete. Att kunna lyssna, men även driva och kommunicera strategiska beslut är ett krav. Du ska ha eller ha haft en chefsroll med ansvar för verksamhet, personal och ekonomi tidigare. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav. Meriterade är om du har erfarenhet av olika personal och ekonomisystem.  Om oss Enheten för samverkan och utveckling är en av LTV-fakultetens samverkansstödjande resurser. Inom enheten finns fyra samverkansplattformar, SLU Partnerskap Alnarp, SLU Tankesmedjan Movium, SLU Urban Futures och Forskningskommunikation med fyra verksamhetsledare. Vi har i uppdrag att initiera, koordinera och medfinansiera forsknings- och utvecklingsprojekt i samverkan med interna och externa parter. Vi utvecklar och genomför fortbildningar, skapar mötesplatser och nätverk samt verkar för samarbeten inom SLU och tillsammans med andra lärosäten. Mer information om Enheten för samverkan och utveckling: https://www.slu.se/fakulteter/ltv/samverkan/samverkan_och_utveckling/  Att vara medarbetare vid SLU Vid SLU blir du en del av en levande forskningsmiljö som bygger på ett aktivt medarbetarskap. Som anställd vid SLU har du tillgång till en mängd förmåner (bl. a. svensk familjehälsovård, föräldraledighet och generösa betalda tjänstledighetspolicyer). Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba vid SLU här. SLU är ofta högt placerad i de olika universitetsrankningarna som görs världen över samt rankas som en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Sverige har dessutom en väletablerad förskolestruktur samt ett kostnadsfritt utbildningssystem. Ta reda på mer fakta och berättelser om Sverige på www.sweden.se SLU i Alnarp är beläget i södra Sverige nära universitetsstäderna Lund och Malmö, och Köpenhamn i Danmark. Öresundsregionen erbjuder en rik historia och kultur och är ett verkligt akademiskt och kulturellt nav. Placering: Alnarp Anställningsform: Tillsvidareanställning. SLU kan komma att tillämpa provanställning. Omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan senast 2024-05-30. Fackliga kontaktpersoner: https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/   Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) har en nyckelroll i utvecklingen för hållbart liv, grundad i vetenskap och utbildning. Genom vårt fokus på samspelen mellan människa, djur och ekosystem och ett ansvarsfullt brukande av naturresurserna bidrar vi till en hållbar samhällsutveckling och goda livsvillkor på vår planet. Huvudorter är Alnarp, Umeå och Uppsala, men verksamhet bedrivs också på forskningsstationer, försöksparker och utbildningsorter i hela landet. SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö där öppna samtal mellan människor med olika erfarenheter lägger grunden för vetenskaplighet, kreativitet och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Verksamhetsledare/Koordinator till Frivilligcentralen, Äldreomsorgen

Frivilligcentralen är en förening med syfte är att under organiserade former och utifrån identifierade sociala behov bedriva väntjänst i Umeå tätort. Föreningen skall identifiera och erbjuda ideella sociala insatser till bosatta i Umeå (för närvarande inom tätorten) och mötesplatser som stimulerar till gemenskap i syfte att öka livskvalitet för den enskilde. Föreningen ska också rekrytera och utbilda volontärer. Frivilligcentralen finns belägen på Sjuans mötesplats, Mariehem. Läs gärna mer om vår verksamhet här. Nu söker vi dig som ska leda arbetet på frivilligcentralen. Är du den vi söker? Arbetsuppgifter Som koordinator leder och samordnar du arbetet på Frivilligcentralen. Du arbetar på uppdrag av Föreningens styrelse som består av Röda korset och fyra pensionärsföreningar SKPF, PRO, SPF och RPG och i nära samverkan med civilsamhället. I rollen verkar du för att, och i samverkan med andra, öka kunskapen och medvetenheten om vad samhällets frivilliga insatser betyder för den enskilde och samhället i stort. Du ansvarar för alla volontärer med olika ansvarsområden. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innebära: rekrytera volontärer, utbilda volontärer, ta fram en årlig verksamhetsplan och ansvara för att beslutade aktiviteter genomförs, samverka med frivilligorganisationerna, marknadsföring av verksamheten. Utöver det har du en viktig roll att utveckla och samordna verksamheten och skapa ett positivt samarbetsklimat tillsammans med volontärerna på frivilligcentralen. Om dig För att lyckas i denna roll har du relevant högskoleutbildning, exempelvis inom beteendevetenskap, socialt arbete, samhällsvetenskap eller vård och omsorg. Vi ser det som positivt om du även har någon form av chef- eller ledarutbildning. Du har tidigare erfarenhet av kommunal verksamhet samt praktisk erfarenhet av samverkan mellan olika aktörer. Du har kunskap om målgruppen äldre och vi ser det som positivt om du har erfarenhet av den ideella sektorn. Du är en engagerad och driven person med en vilja och ett intresse att arbeta för målgruppen äldre. Du har god förmåga att ta tillvara andras erfarenhet och engagera och inspirera människor. Du trivs med att arbeta självständigt men du har också lätt för att samarbeta och är bra på att se nya möjligheter. Följ Umeå kommun på Linkedin. Du kan antingen bifoga ditt cv och personliga brev alternativt fylla i dina uppgifter i ansökningsformuläret. Om Umeå kommun Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har ca 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss? Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.gatewayumea.se/sv/move-to-umea Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter.  Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte kommunen om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

15 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024