Strategisk inköpare inom Indirekt inköp

BAE Systems Hägglunds i Örnsköldsvik befinner sig i en expansiv fas. För att möta den stora efterfrågan så rekryterar BAE Systems Hägglunds Strategisk inköpare inom Indirekt inköp.  Låter det som att det passar dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Välkommen till en framtid fylld av möjligheter!   Din framtida utmaning Vi är idag 14 drivna och engagerade medarbetare som arbetar som strategiska inköpare inom Indirekt inköp. Vi har en mycket ljus framtid framför oss och behöver förstärka gruppen med ytterligare medarbetare och söker dig som vill arbeta som strategisk inköpare. Indirekt inköp gör inköp bland annat inom kategorierna; Fastighet, Transporter, Resor, Patent, Maskininvesteringar, Kemikalier, Förnödenheter, Säkerhet, Konsulter och IT. Tjänsten som nu ska tillsättas är med inriktning mot Konsulttjänster. Du kommer ingå i ett team med 3 personer. Som Inköpare kommer du att få arbeta i en varierande och stimulerande miljö där du har kontaktytor internt mot flera avdelningar och funktioner, men framför allt mot våra leverantörer. Arbetsuppgifter i rollen som inom denna kategori består bland annat av; - Leverantör- och kontraktansvar - Leverantörsutveckling (relationer, KPI:er och innovationer) - Upphandling - Förfrågningar/Offertutvärderingar - Leverantörsutvärderingar - Kontrakt (skriva och projektleda) - Riskbedömningar - Skapa upphandlingsstrategier och genomföra dessa - Leda tvärfunktionella team i projekt/kontrakt - Målkostnadsstyrning Vi arbetar i kategoriteam som är sammansatta av olika roller och specialister.    Den du är Vi tror att du har en relevant högskoleutbildning eller annan relevant utbildning inom t ex inköp, juridik eller ekonomi. Vi söker dig med erfarenhet från en kvalificerad roll gärna med kommersiell inriktning. Du kan vara i början av din karriär. Som person är du bra på att skapa relationer och bygga nätverk. Du har ett starkt eget driv, är målinriktad med förmåga att leda, planera och följa upp både ditt eget och andras arbete på ett strukturerat och noggrant sätt. Du har ett långsiktigt strategiskt förhållningssätt och ett starkt kommersiellt intresse. Meriterande i denna urvalsprocess kommer vara om man har yrkeserfarenheter sedan tidigare inom inköp, kontrakt, förhandling och projektledning.  Erfarenhet från inköpsområdet samt erfarenhet från SAP och Officepaketet är meriterande. Har du dessutom erfarenhet av våra produkter eller branscherfarenhet inom våra kategorier på Indirekt inköp är det mycket positivt.   Vad du blir en del av Hos oss kommer du att ha kul på jobbet och ingen dag kommer att vara den andra lik! Du kommer att få vara med när produkten blir till från idé till dess att den rullar ut till kund. Du kommer att få jobba med framtidens teknik i ett globalt företag där du har stora möjligheter till kompetens & karriärutveckling. Om du inte kan se filmen, klicka på länken: https://youtu.be/sbvv-Jm2PhI BAE Systems levererar några av världens mest avancerade, teknikledande lösningar inom försvar, flyg och säkerhet. Vi har 82 500 kvalificerade medarbetare i mer än 40 länder. Genom att vi arbetar tillsammans med kunder och lokala partners, levererar vi produkter och tjänster med militär kapacitet, som skyddar människor och den nationella säkerheten samt säkrar viktig information och infrastruktur. BAE Systems Hägglunds fokuserar på utveckling, tillverkning, integration och support av ett brett spektrum av militära fordon till kunder över hela världen. Våra främsta produkter är medeltunga stridsfordon (CV90), bepansrade terrängfordon (BvS10), stöd och support samt elhybrida drivsystem för den civila marknaden. Pålitlig, Innovativ och Djärv är ledorden för vår verksamhet. Läs gärna mer om Örnsköldsvik och Höga Kusten på www.jobbaochlev.se/ - www.inspiration.ornskoldsvik.se -  www.hogakusten.com/sv   Kontaktperson Har du frågor kring tjänsten, kontakta chef indirekt inköp, Daniel Söderlind, 0660 – 808 19, eller rekryteringskonsult Maria Josefsson, AxÖ Consulting,  070 – 842 23 35. Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång så ansök gärna så snart som möjligt. Sista ansökningsdag 10 Juni. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort Örnsköldsvik. Vi arbetar med försvarssekretess, vilket innebär både legala krav samt speciella krav från våra kunder på oss som företag. Alla som anställs ska därför genomgå säkerhetskontroll och drogtest.   Varmt välkommen med din ansökan!

30 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Senior buyer

Aurobay has over hundred years of heritage in creating premium quality engines. With homes in Sweden and China, we have a strong reputation for pioneering practices in the automotive industry. We pride ourselves in our attention to detail and commitment to excellence. Be a part of a procurement team with strategically source goods and services to ensure quality, cost-effectiveness, and supply chain reliability and sustainability. As a Senior Buyer within procurement, you will work in a developing and challenging area where you together with a Procurement team will contribute to create world class powertrain solutions. What we offer In addition to a competitive salary, a great location on Lindholmen or Skövde, and a genuine work-life balance, we provide the following benefits: A yearly wellness contribution of SEK 5 000 for your physical and mental wellbeing. A personal and professional development scheme to support your growth. Additional pension funding. Competitive additional and full coverage insurance. Skills and Experience Business or Technical University degree (or equivalent Preferably at least 5 years’ experience from purchasing/commercial work including commercial negotiations and handling of legal documents. Strong business acumen combined with high integrity. You are motivated to find new solutions and opportunities and dare to challenge status quo with our suppliers and stakeholders. Fluent in English, written and spoken. Your role at Aurobay As a Senior buyer you will: Drive and develop the procurement work within your category team together with colleagues in your category team Responsible for identifying and implementing cost reductions, responsible for market benchmarks and supplier evaluations. Be the first point of supplier contact as well as responsible for cooperation with the internal stakeholders. Lead and perform commercial negotiations Equal opportunities employer We are an equal opportunities employer. We encourage candidates from underrepresented groups to apply, especially women, people from ethnic minority backgrounds, and people with disabilities. Research has shown that women and people from ethnic minority backgrounds are less likely to apply if they don't match 100% of the criteria. As a company, we value diversity and are committed to creating an inclusive environment. If you believe you have the skills and passion to excel in this role, we would love to hear from you. Let's explore the possibilities together. How to apply Deadline to submit your application is 16 June 2024 but the selection process will be running continuously. Please note that due to GDPR, we do not accept applications via email. We can’t wait to see what you can bring to our team! Questions If you have any additional questions regarding the position, you are welcome to contact recruiting manager Anel Maslo, [email protected] For questions regarding the recruitment process please contact Recruiter Clara Pryde, [email protected] Questions concerning trade union: Unionen: Ordf Joakim Dahlin, [email protected], +46 734 630 172 Ledarna: Ordf Håkan Modigh, [email protected],+46 733 333 801 Akademikerna: Ordf. Fredrik Fantenberg, [email protected], +46 728 889 790 IF Metall: Ordf Marko Borg Peltonen, [email protected], +46 733 333 764

30 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Projektinköpare till HydraSpecma i Örnsköldsvik!

HydraSpecma fortsätter växa och söker nu deras nästa projektinköpare till Örnsköldsvik! En otroligt spännande och varierad roll, där du i ett tvärfunktionellt samarbete med projekt och inköp jobbar både mot kundunika krav och serieproduktion. Du får dessutom stor möjlighet att forma och utveckla rollen utifrån dina kompetensområden, samtidigt som du blir en del av en marknadsledande produktion med imponerande tillväxt! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med HydraSpecma en projektinköpare till kontoret i Örnsköldsvik. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos HydraSpecma. HydraSpecma har en modern produktionsanläggning och helt nyrenoverat kontor i Örnsköldsvik där de idag är 70 personer och växer för varje år! De har ett omfattande introduktionsprogram så att du på ett tryggt och kvalitetssäkert sätt kommer lära dig de arbetssätt och metoder som krävs i arbetet. Som anställd hos HydraSpecma blir du en del av ett starkt team som utvecklar individen och tar hänsyn till vem du är som person. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och HydraSpecmas önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som projektinköpare kommer du att leda inköpsaktiviteter och hantera projekt- samt operativa inköp genom hela processen, från offert till leverans. Du ansvarar för inköp uitfrån kundunika krav, ritningar och prognoser för att säkerställa materialtillgänglighet till produktion och montering. Exempel på arbetsuppgifter: • Förbereda, distributra och utvärdera RFQ:er • Orderläggning och leveransbevakning mot leverantörer • Delaktighet i projektprocessen som representant från inköpsorganisationen • Kommunicera med produktion och projektorgansiation gällande materialstatus och avvikelser Du arbetar tätt tillsammans med projektledare och produktionsteamet, med många både interna och externa kontaktytor i en väldigt varierad vardag. I rollen kommer du ansvara för att bygga starka affärsrelationer med leverantörer och uppdragsgivare, samt vara mycket delaktig i att säkerställa kontinuerliga förbättringar gällande kvalitet, struktur, leverans och kostnad. Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom tillverkande industri och inköp. Du har en god teknisk kunskap och förståelse, samt erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella projekt. Vidare har du god kunskap från att arbeta i affärsystem, där IFS är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad, driven och har förmågan att på ett strukturerat sätt säkerställa att arbete och processer överensstämmer med förväntningar hos interna så väl som externa parter. Som person är du affärsmedveten, organiserad och resultatinriktad. Du besitter en förmågan att hantera snäva eller föränderliga deadlines, och samarbetar väl med andra i teammiljö. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Örnsköldsvik URVAL: Sker löpande KONTAKT: Emelie Steen Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #projekt #inköp #hydraspecma

30 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Taktisk inköpare

ValueOne söker en Taktisk inköpare som kommer att vara en del av ett team som driver inköp av direkt material. Du kommer att arbeta i nära samarbete med andra avdelningar som produktionsledning, kvalitet, utveckling i syfte att skapa mervärde när det gäller kvalitet, kostnad och teknik. Vår kund är verksam inom Försvarsindustrin och är placerad i Karlskoga. Uppdraget är löpande och ska tillsättas omgående. Möjlighet att arbeta på distans någon dag i veckan finns.      ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: Marknadsmässig lön, som du själv kan påverka Tjänstepension Sjuk- och vårdförsäkring  Friskvårdsbidrag Personlig coachning och karriärrådgivning Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen Som Taktisk inköpare ansvarar du för företagets befintliga leverantörer och inköpsbehov, vilket innebär ett kommersiellt ansvar för att säkra optimerade löpande leveranser till företagets produkter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leverantörsuppföljning och utveckling med fokus på befintliga leverantörer Hantera offertförfrågningar och utvärdera kommersiella villkor Följa upp och revidera befintliga leverantörskontrakt Upprätta nyckeltal för leverantörer, genomföra kontinuerliga leverantörsmöten Bidra till förbättringsarbete inom inköpsprocesser, både internt och med leverantörer Erfarenhet och kompetens Vi ser att du har några års erfarenhet av taktiskt inköp och av leverantörsförhandlingar. Du har god affärsförståelse och är duktig på att underhålla affärsrelationer och arbetar på ett systematiskt och analytiskt sätt. Vi ser gärna att du har tidigare arbetat inom verkstadsindustrin men det är inte ett krav. är önskvärd men ej ett krav. För att lyckas i rollen behöver du vara flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Ansökan   Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar och tillsätter uppdrag löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Zinu Kamaly på telefon: 076 513 40 22 alternativt 010 332 29 20.

30 maj 2024
Sista ansökan:
30 juli 2024
Supply Chain i Västerås!

Söker du nya utmaningar inom Supply Chain, inköp och logistik i Västerås? ValueOne har ett kontinuerligt behov av kompetenta personer inom Supply Chain som vill vara med och växa med våra kunder i Västerås. Är du intresserad av att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda olika tjänster och uppdrag inom Supply Chain, inköp och logistik.  OBS! Detta är en generell annons som inte är kopplad till ett specifikt jobb. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: marknadsmässig lön, som du själv kan påverka tjänstepension sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Hos ValueOne ges du möjlighet till personlig och professionell utveckling och får ingå i ett erfaret team med stor kompetens. Vi är specialister inom Supply Chain Management och kan erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och utmana din yrkeskompetens och ledarförmåga genom spännande uppdrag inom en mängd olika branscher. Vi jobbar med uppdrag i hela Västmanland och ser därför helst att du är flexibel och mobil. Vi är intresserade av dig som har erfarenhet av: Inköp på operativ, taktisk och strategisk nivå. Inköp av indirekt material, bought in services, IT, Marketing, Facility Management, MRO, IM&S. Category Management. Supplier Quality, SQE, SQA. Chefsroller inom inköp, logistik och lager. Transportkoordinering och orderadministration. Supply planning och demand planning. Produktionsplanering och huvudplanering. Logistikutveckling. Analys och prognosarbete inom Supply Chain. Dina erfarenheter Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft och är resultatinriktad. Akademisk eller eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp, Supply Chain och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Men även du som skaffat dig värdefull kunskap och erfarenhet inom Supply Chain i arbetslivet kan söka tjänsterna. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon 072 143 23 79.

30 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Supply Chain i Sundsvall och Västernorrland!

Söker du nya utmaningar inom Supply Chain, inköp och logistik i Sundsvall och Västernorrland? ValueOne har ett kontinuerligt behov av kompetenta personer inom Supply Chain som vill vara med och växa med våra kunder i Sundsvall och Västernorrland. Är du intresserad av att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda olika tjänster och uppdrag inom Supply Chain, inköp och logistik.  OBS! Detta är en generell annons som inte är kopplad till ett specifikt jobb. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: marknadsmässig lön, som du själv kan påverka tjänstepension sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Hos ValueOne ges du möjlighet till personlig och professionell utveckling och får ingå i ett erfaret team med stor kompetens. Vi är specialister inom Supply Chain Management och kan erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och utmana din yrkeskompetens och ledarförmåga genom spännande uppdrag inom en mängd olika branscher. Vi jobbar med uppdrag i hela regionen och ser därför helst att du är flexibel och mobil. Vi är intresserade av dig som har erfarenhet av: Inköp på operativ, taktisk och strategisk nivå. Inköp av indirekt material, bought in services, IT, Marketing, Facility Management, MRO, IM&S. Category Management. Supplier Quality, SQE, SQA. Chefsroller inom inköp, logistik och lager. Transportkoordinering och orderadministration. Supply planning och demand planning. Produktionsplanering och huvudplanering. Logistikutveckling. Analys och prognosarbete inom Supply Chain. Dina erfarenheter Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft och är resultatinriktad. Akademisk eller eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp, Supply Chain och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Men även du som skaffat dig värdefull kunskap och erfarenhet inom Supply Chain i arbetslivet kan söka tjänsterna. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon 072 143 23 79.

30 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vill du arbeta inom Supply Chain i Dalarna?

ValueOne söker drivna konsulter inom Supply Chain som vill vara med och växa med våra kunder i Dalarna. Har du erfarenhet och akademisk utbildning inom området och är intresserad av att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda ett flertal olika uppdrag inom Supply Chain, inköp och logistik. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: en marknadsmässig lön, som du själv kan påverka en marknadsmässig tjänstepension generös sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org).   Vi söker konsulter för roller som: Supply planner Supply Chain Specialist     Logistikutvecklare Operativ inköpare Taktisk inköpare Strategisk inköpare Projektinköpare Supplier Quality Engineer Produktionsplanerare  Erfarenhet och kompetens Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft och är resultatinriktad. Är du dessutom tillgänglig med kort varsel ser vi det som ett extra plus. Akademisk eller eftergymnasial utbildning inom t.ex. teknik eller ekonomi, gärna med inriktning mot inköp och logistik, är meriterande för de uppdrag vi tillsätter. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frå

30 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Supply Chain i Uppsala!

Söker du nya utmaningar inom Supply Chain, inköp och logistik i Uppsala? ValueOne har ett kontinuerligt behov av kompetenta personer inom Supply Chain som vill vara med och växa med våra kunder i Uppsala. Är du intresserad av att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda olika tjänster och uppdrag inom Supply Chain, inköp och logistik.  OBS! Detta är en generell annons som inte är kopplad till ett specifikt jobb. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: marknadsmässig lön, som du själv kan påverka tjänstepension sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Hos ValueOne ges du möjlighet till personlig och professionell utveckling och får ingå i ett erfaret team med stor kompetens. Vi är specialister inom Supply Chain Management och kan erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och utmana din yrkeskompetens och ledarförmåga genom spännande uppdrag inom en mängd olika branscher. Vi jobbar med uppdrag i hela Uppland och ser därför helst att du är flexibel och mobil. Vi är intresserade av dig som har erfarenhet av: Inköp på operativ, taktisk och strategisk nivå. Inköp av indirekt material, bought in services, IT, Marketing, Facility Management, MRO, IM&S. Category Management. Supplier Quality, SQE, SQA. Chefsroller inom inköp, logistik och lager. Transportkoordinering och orderadministration. Supply planning och demand planning. Produktionsplanering och huvudplanering. Logistikutveckling. Analys och prognosarbete inom Supply Chain. Dina erfarenheter Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft och är resultatinriktad. Akademisk eller eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp, Supply Chain och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Men även du som skaffat dig värdefull kunskap och erfarenhet inom Supply Chain i arbetslivet kan söka tjänsterna. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon 072 143 23 79.

30 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Supply Chain i Jönköping!

Söker du nya utmaningar inom Supply Chain, inköp och logistik i Jönköping? ValueOne har ett kontinuerligt behov av kompetenta personer inom Supply Chain som vill vara med och växa med våra kunder i Jönköping. Är du intresserad av att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda olika tjänster och uppdrag inom Supply Chain, inköp och logistik.  Detta är en generell annons som inte är kopplad till ett specifikt jobb. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: marknadsmässig lön, som du själv kan påverka tjänstepension sjuk- och vårdförsäkring  friskvårdsbidrag personlig coachning och karriärrådgivning nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar  kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Hos ValueOne ges du möjlighet till personlig samt professionell utveckling och får ingå i ett erfaret team med stor kompetens. Vi är specialister inom Supply Chain Management och kan erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och utmana din yrkeskompetens och ledarförmåga genom spännande uppdrag inom en mängd olika branscher. Vi är intresserade av dig som har erfarenhet av: Inköp på operativ, taktisk och strategisk nivå. Inköp av indirekt material, bought in services, IT, Marketing, Facility Management, MRO, IM&S. Category Management. Supplier Quality, SQE, SQA. Chefsroller inom inköp, logistik och lager. Transportkoordinering och orderadministration. Supply planning och demand planning. Produktionsplanering och huvudplanering. Logistikutveckling. Analys och prognosarbete inom Supply Chain. Dina erfarenheter Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft och är resultatinriktad. Akademisk eller eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp, Supply Chain och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Men även du som skaffat dig värdefull kunskap och erfarenhet inom Supply Chain i arbetslivet kan söka tjänsterna. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Per Nyberg på telefon: 073 152 02 78.

30 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Var med på vår tillväxtresa och bli konsult inom Supply Chain i Linköping

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik.​ Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköps- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain-verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.​ Vi söker drivna konsulter och kandidater inom Supply Chain för flera uppdrag i Linköping med omnejd, främst till företag inom tillverkningsindustrin. Som konsult hos ValueOne erbjuds du möjlighet till personlig samt professionell utveckling och får ingå ett team med stor erfarenhet och kompetens. Vi har uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain och ser en stark tillväxt och efterfrågan inom området. Vi har bl.a. haft uppdrag i Mjölby och Skänninge och strävar hela tiden efter att utöka vår verksamhet i regionen. Vill du vara med på vår resa? Vi söker konsulter för roller som: Logistikutvecklare Operativ inköpare Taktiska inköpare Projektinköpare Strategisk inköpare Dina erfarenheter Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain-området, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft, är initiativrik och resultatinriktad. Akademisk utbildning såsom civilingenjörsutbildning, industriell ekonomi, business management och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Kunskaper i SAP är meriterande liksom flytande kunskaper i engelska i tal och skrift. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Per Nyberg på telefon: 073 152 02 78.

30 maj 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024