Kontorsvaktmästare

Sök bland 13 lediga jobb som Kontorsvaktmästare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Sommarjobb fastighetskötsel

Svenska Kyrkan, Lyckå församling, söker en vikarierande vaktmästare under 7 veckor under juni-juli och augusti. Vi ser att du som söker sommarjobb hos oss har fyllt 18 år och är självständig samt ansvarstagande. Du bör vara praktiskt lagd och allmänt händig. Skicka in en kort beskrivning av dig som person och beskriv tidigare erfarenheter av arbete med fastighetsskötsel och utemiljö. Antagning sker löpande varför du inte ska vänta med att söka arbetet.

14 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Händig person på deltid: Kontors och Hands-on Arbete

Om Four FM Four FM är ett företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility management. Ett dynamiskt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vi är nu på jakt efter ett nytt tillskott till Four FM och hoppas att det kan bli du! Är du i startgroparna för din karriär eller söker extra jobb? Vill du bygga vidare på ditt CV och arbeta med några av världens mest framstående företag? Skulle ett kontaktnät med drivna människor med spridning över hela Europa kännas värdefullt? Fortsätt då att läsa! Din roll Du kommer att vara en del av Four FM:s kärnverksamhet och representera Four FM ute hos kund. Du kommer att ha en omväxlande vardag där du utför service, underhåll och enklare reparationer i kundens fastighet. Utöver dina arbetsuppgifter kopplade till kundens fastigheter kommer du även att ha en avgörande roll för relationen till våra kunder. Där du är anställd hos Four FM och är vår representant ute i verksamheterna. Tillsammans med dina kollegor kommer ni bygga upp en stark "team-anda" och med det säkerställa en god leverans i enlighet med kundens behov. Exempel på arbetsuppgifter Utföra enklare underhålls- och reparationsarbete. Förberedelser inför konferenser och events. Hantera intern kommunikation. Enklare administrativa uppgifter. Hålla ordning i allmänna ytor, rondering på arbetsplats. Lägga beställningar via nätet och ta emot leveranser. Post och pakethantering. Hålla ordning på lagret. Egenskaper vi söker hos dig Det allra viktigaste för denna roll är vilja att lära och att det finns ett engagemang. Dock har vi några krav som vi vill att du uppfyller, innan du klickar på "Ansök".Då våra kunder är internationella företag med placering i Stockholm behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska. Utöver detta ser vi även att du har någon tidigare erfarenhet av ett serviceyrke och du behöver vara välbekant med Office-paketet. B-körkort är ett krav. Stämmer det innan beskrivet fortfarande in på dig? Vilken tur, då är det bara att ansöka!Tidigare arbete inom servicebranschen och kundinteraktion är särskilt fördelaktigt och ses som en extra merit för denna position. Det är även starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet som Fastighetsskötare eller Vaktmästare. Sysselsättningsgrad och VaraktighetDeltid 50%. Start omgående och förväntas avslutas sista september 2024. Stationeringsort Stockholm. Sista ansökningsdag Ansökningsperioden löper ut 2024-05-31, men urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan! Four FM Visionen "We take C.A.R.E." Våra värderingar är vår moraliska kompass. Vi tar C.A.R.E. Om du brinner för att göra skillnad, trivs i en stödjande miljö och tror på kraften i compassion, attention, respect och excellence, vill vi höra från dig! Ta nästa steg i din karriär och börja hos oss på Four FM. Hos oss kan du växa och utvecklas i din roll eller ta dig an nya utmaningar inom organisationen. Det första steget är att ansöka.

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Gruppledare vaktmästare

Vårt mål är att vidarutveckla Chalmers till ett universitet i världsklass, vill du vara med på resan som vår nya Gruppledare? Information om avdelningen Serviceavdelningen är en resultatenhet, som är verksam inom Chalmers. Vi tillhandahåller även service för externa verksamheter i vårt närområde. Vi svarar för service inom lokalvård, vaktmästeritjänster, lokal och campusutveckling, digitaltryck och transportservice mm. I enheten Vaktmästeri ingår idag ca 20 medarbetare. Vi ansvarar för allt inom vaktmästeritjänster av Chalmers lokaler. Beskrivning av tjänsten Vi söker nu en gruppledare till enheten. Arbetsgruppen består av ca 20 medarbetare som dagligen arbetar med vaktmästaruppgifter i Chalmers olika miljöer. Som gruppledare har du ett samordingsansvar för den dagliga driften av gruppens arbetsuppgifter, 50% av arbetstiden, samt att du kommer vara vaktmästare på 50%. Du är kontaktperson för våra interna/externa kunder/verksamheter och externa leverantörer. Du rapporterar till enhetschefen för vaktmästeri. Vi erbjuder en rolig arbetsplats där universitetets olika aktiviteter styr den dagliga driften. Arbetet är fartfyllt och bjuder på utmaningar så väl som utveckling. Anställningsform Tillsvidareanställning på heltid. Kvalifikationer Vi söker dig som har gymnasiekompetens med relevant inriktning, till exempel inom bygg, fastighetsskötsel, vaktmästeri eller teknik, samt arbetslivserfarenhet inom arbetsområdet. Att du är lyhörd är viktigt för denna rollen samt bra på att bygga goda relationer. Vidare är du tydlig i din kommunikation och prioritering. I ditt arbete är du strukturerad och är en god organisatör. Självklart har du en hög service- och kvalitetskänsla och är kundfokuserad. För att klara detta är det nödvändigt att du har grundläggande datorkunskaper i windowsmiljö och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Kvalifikationerna vi nu söker: - dokumenterad erfarenhet av arbete inom vaktmästari-området, minst fem år - dokumenterad erfarenhet av arbets- och personalledning, minst tre år Att arbeta på Chalmers Chalmers värdeord: öppenhet, respekt, delaktighet, mångfald och kvalitet, genomsyrar synen på vår arbetsmiljö och våra medarbetare. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats i en akademisk miljö, där studenter och medarbetare drivs av att skapa värde för en hållbar framtid. Våra förmåner för anställda omfattar bland annat: ⦁ Flexibilitet att arbeta på distans med hänsyn till verksamhetens behov.  ⦁ Semester upp till sju veckor per år. ⦁ Kollektivavtal med föräldralön, sjukpenningtillägg, läkemedelskostnader, löneväxling, pension, inarbetade dagar samt flextid. ⦁ Friskvårdsbidrag samt en friskvårdstimma varje vecka under betald arbetstid. Här kan du läsa mer om våra förmåner och hur det är att arbeta på Chalmers. Ansökningsförfarande Ansökan ska vara märkt med namn och referensnummer 20240217. Dokumenten sparas som PDF-filer enligt nedan: CV Personligt brev • 1-2 sidor Övrigt (valfritt) • Eventuella intyg, betyg etc. Referenser lämnas vid en eventuell intervju. Sista ansökningsdag: 21 april 2024, men skicka gärna din ansökan tidigare då vi gör ett urval löpande. Vid frågor, vänligen kontakta Morten Messel, Enhetschef, [email protected] *** Chalmers undanber sig alla erbjudanden om ytterligare jobbannonsering eller rekryteringsstöd i samband med denna rekrytering. ***   Chalmers vision är att aktivt medverka till en hållbar framtid. Vår forskning och utbildning inom teknik, naturvetenskap, arkitektur och sjöfart bedrivs i nära kontakt med omvärlden. Strategin för att nå vetenskaplig excellens förverkligas inom sex styrkeområden; Energi, Hälsa och teknik, Informations- och kommunikationsteknik, Materialvetenskap, Produktion och Transport. De grundläggande vetenskaperna utgör basen och hållbarhet, innovation och entreprenörskap är viktiga drivkrafter. Chalmers har omkring 11 000 studenter och 3000 anställda. Utveckling och förnyelse har präglat Chalmers ända sen starten 1829, helt enligt grundaren William Chalmers motto: Avancez!

8 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Vaktmästare/Verksamhetsstöd

I Tranemo kommun känner du dig välkommen. Här verkar vi för en stark känsla av samhörighet och uppmuntrar dig som anställd att ha inflytande och delaktighet i utvecklingsarbetet av våra verksamheter. Vi utgår från ett tydligt hållbarhetsperspektiv där vi som arbetsgivare satsar på bra arbetsvillkor, ett gott ledarskap och utgår från en tydlig värdegrund; Vår verksamhet ska vara tillgänglig för alla, alla ska bli bemötta på ett positivt och professionellt sätt, vi levererar tjänster med god service och hög kvalitet och alla vi möter ska känna att de blir lyssnade på. Vi lever i en föränderlig tid och söker därför efter kompetenta och engagerade medarbetare som vill vara med och bygga framtidens Tranemo. Tranemo kommun – Närheten till varandra bygger relationer för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en vaktmästare som vill bidra med god service, kvalitet och utveckling och som gärna gör det lilla extra för våra kunder inom vår kommunala verksamhet. Arbetsuppgifterna kan variera brett. Uppdragen kan vara allt från monteringsarbete, byte av ljuskällor, reparationer, felanmälan, beställning av material, samt delta som extra personal vid friluftsdagar till återvinningshantering. Det kan förekomma tunga lyft vid ex omflyttning av möbler till andra lokaler. För att trivas i rollen som vaktmästare behöver du vara serviceinriktad och sätta kunden i fokus. Vi använder verktyg från Office365 i vårt arbete, främst e-post genom Outlook, och även Teams, Excel och Word. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en gymnasial utbildning och erfarenhet av liknande arbete. Det är bra om din gymnasieutbildning har en praktisk inriktning. Tjänsten innebär även ett visst administrativt arbete och därför krävs också en god datorvana. Du behärskar svenska såväl tal som i skrift. Som person är du positiv och lösningsfokuserad, vilket innebär att du ser lösningar istället för problem och att du även kan komma med nya idéer och förslag. Du har förmåga att leda och fördela arbetet. Du är strukturerad och planerar dagen utifrån de uppdrag du har. Du har en god samarbetsförmåga samt är duktig på att etablera goda relationer. Erfarenhet av liknande uppdrag, eller uppdrag som arbetsgivaren bedömer som relevanta är ett krav för tjänsten, även B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Tekniker till vaktmästeri, vikariat

Tekniker till vaktmästeriet, Ångströmlaboratoriet Vid Ångströmlaboratoriet bedriver vetenskapsområdet för teknik och naturvetenskap världsledande forskning och utbildar ingenjörer och naturvetare. Det är en relativt internationellt präglad miljö, med många studenter, anställda och besök från olika delar av världen. Intendenturen är en serviceorganisation vars uppdrag är att ansvara för kostnadseffektiv samordning av institutionernas stödfunktioner inom utbildning och forskning. Detta gäller t.ex. frågor som rör lokaladministration, lokaldrift, säkerhetsfrågor, teknisk-fysisk arbetsmiljö, återvinning, gas- och kemikaliehantering, AV- och videokonferensteknik och övriga servicefrågor. Vid intendenturen Ångströmlaboratoriet arbetar idag ca 16 personer inom administration, vaktmästeri, post- och godshantering, passersystem och nyckelhantering samt reception. Mer information finns på https://www.uu.se/campus/angstromlaboratoriet Intendenturen Ångströmlaboratoriet söker en positiv och serviceinriktad person för förstärkning i vaktmästeriet. Nyckelord för tjänsten är hög servicekänsla, initiativförmåga och flexibilitet. Arbetsuppgifter Du arbetar främst med daglig skötsel och tillsyn av utbildningslokaler och verksamhetsgemensamma lokaler, dess inventarier och tekniska utrustning, hanterar felanmälningar av olika slag, ingår i bemanning av godsmottagning, utför skötsel av återvinningscentral och förmedlar internpost. Vaktmästeriet utför även mindre lokalanpassningar, underhåll av möbler samt planering och utförande av interna flyttar. Du deltar i det systematiska brandskyddsarbetet (SBA) samt i övrigt utför uppgifter som kan förekomma vid en intendentur. Arbetet är fysiskt, varierat och består ibland av oförutsedda händelser och därtill kopplad problemlösning. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och hur du passar in i arbetslaget. Kvalifikationskrav - Utbildning på lägst gymnasienivå - God förmåga att kunna hantera förekommande teknisk/elektronisk utrustning och datorstödsystem. - God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska, både i tal och skrift - Körkort för personbil (B-körkort). - God samarbetsförmåga - God förmåga till arbete under eget ansvar  Önskvärt/meriterande i övrigt - Erfarenhet av arbete vid intendentur vid universitetet - Erfarenhet av arbete med fastighetsservice eller teknisk service - Erfarenhet av arbete i godsterminal, med mottagande/utlämnade av gods - Erfarenhet av arbete med möbelvård - Erfarenhet av arbete med omflyttningar och lokalanpassningar  - Truckförarbevis för motviktstruck Om anställningen  Anställningen är tidsbegränsad, vikariat t.o.m. 2024-12-20. Omfattning 100%. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala. Ansökan bör innehålla personligt brev med motivering till varför du är intresserad av anställningen och på vilket sätt anställningen matchar dina meriter. Ansökan ska även innehålla ditt CV och övrigt som du önskar åberopa. Intervjuer sker löpande och kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag. Upplysningar om anställningen lämnas av: Områdesintendent Johnny Nilsson, 018-471 58 90, [email protected]. Välkommen med din ansökan senast den 21 maj 2024, UFV-PA 2024/1505. Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

3 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Vaktmästare till utbildningsförvaltningen

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Utbildningsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom kommunens förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem, gymnasiet och vuxenutbildning. Lokalenheten och internservice är serviceorganisationer, våra kunder är Utbildningsförvaltningens verksamheter. Vi har varierande lokalrelaterade arbetsuppgifter inom förvaltningen och internservice tar även emot deltagare för praktik, arbetsträning och andra förberedande insatser för att fler ska komma i egen försörjning. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att underhålla och underlätta den fysiska arbetsmiljön för våra kollegor inom Utbildningsförvaltningen så att de och våra elever har de bästa förutsättningarna att lyckas i sin verksamhet. Vi följer servicelöftet om kommunens gemensamma värdegrund, servicekoncept och ramar för tillgänglighet vilket innebär att som vaktmästare är du på plats när verksamheter är på plats. I enhetens arbetsuppgifter ingår exempelvis godsmottagning och pakethantering inom Kunskapens Hus, möbleringar inom Arlandagymnasiet och Arlanda Komvux, felsökning och enklare reparationer i lokaler och på inventarier. Du deltar i arbetet med skyddsronder och SBA (systematiskt brandskyddsarbete) och utför förebyggande underhållsarbete. Det förekommer återkommande arbetsuppgifter på de kommunala för- och grundskolorna och på andra enheter, men utgångspunkten är vaktmästeriet inom Arlandagymnasiet. Hållbarhet och återbruk är viktigt och ska tillämpas där det är möjligt. Tjänsten består främst av praktiska arbetsuppgifter inom vaktmästeriet och ytterst lite skrivbordsarbete. KVALIFIKATIONER Du har dokumenterad arbetslivserfarenhet som vaktmästare eller annan arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. En relevant yrkesutbildning kan i viss mån ersätta erfarenhet om du har viljan att arbeta för att få mer erfarenhet. Du har hög arbetsmoral, god fysik och är praktiskt lagd. Du behöver ha god materialkunskap samt kunskap och erfarenhet av fastighetsskötsel/vaktmästeri och förmåga att kunna snickra, måla och bygga. Du har som lägst B-körkort för manuellt växlad bil. Det är meriterande om du har vana att köra med släp. Du behöver kunna uttrycka dig väl på svenska (läsa, skriva och tala) för att kommunicera med såväl kollegor som kunder och leverantörer. Som person är du strukturerad, ansvarstagande, samarbetsorienterad och du har en välutvecklad problemlösningsförmåga. Du arbetar enligt en tydlig process där du organiserar och planerar ditt arbete och slutför det som påbörjats. Det är viktigt att du samarbetar bra med andra människor och snabbt hittar win-win-lösningar på uppkomna problem genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. Du är smidig, lyhörd och kommunicerar på ett konstruktivt sätt. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Provanställning 6 månader kan komma att tillämpas. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan ta delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

30 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Händig gympersonal till Regeringsgatan sökes!

Är du redo att vara en del av Fitness24Sevens framgångssaga? Nu söker vi en händig problemlösare på 100% till klustretRegeringsgatan. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som gympersonalpå Fitness24Seven är det ditt uppdrag att se till att våra gym är i toppskick. När du är på plats fungerar allt från maskiner, redskap och annan utrustning som det ska. Du ser även till att våra medlemmar alltid lämnar sina träningspass med ett leende på läpparna - oavsett hur tufft eller svettigt det har varit. I rollen som gympersonalkommer du att behöva vara flexibel med att jobba på flera av våra anläggningar såsom Regeringsgatan, Hornstull och Lidingö. Tjänsten är på heltid och utgår från Regeringsgatan. Arbetsuppgifter Som gympersonalpå Fitness24Seven svänger det snabbt. Samtidigt som du lagar ett söndrigt löpband dyker en medlem upp med en fråga om gymmet. Du är snabb på bollen och kan med enkelhet ge förstklassig service till medlemmen, och därefter återgå till att se till att löpbandet fungerar som det ska. I rollen som gympersonalär dina primära arbetsuppgifter att: Hålla gymmet i toppskick utifrån vår underhållningslista. Hantera serviceärende för att se till att anläggningen är TFF; tillgänglig, funktionell och fräsch. Hantera enklare reparationer av maskiner och utrustning vid behov samt följa upp våra månadsvisa säkerhetsrapporter. Ansvara för medlemsrundan som innebär ställa tillbaka vikter, påfyllning av material och se till att gymmet är rent och snyggt. Bidra till kundupplevelsen på bästa möjliga sätt. Ansvara för underhållning av utrustning och för att säkerställa att våra medlemmar kan träna utan några hinder. Inventera förbrukningsvaror och lägg beställning på det som behövs. Arbetstider: Tjänsten omfattar fasta arbetstider måndag-torsdag från kl 10:15-18:45 & fredag kl 10:00-16:00. Vi söker dig Som person gillar du att arbeta i en gymmiljö i varierat tempo. Älskar du träning och hälsa är det ett stort plus! Vi söker dig som: Har en avslutad gymnasieexamen Är organiserad och en problemlösare av rang Är serviceminded och bra på att lösa medlemmars frågor kring gymmets maskiner Är handlingskraftig och noggrann Är hjälpsam och självgående Vad erbjuder vi? Fri tillgång till alla våra gym i 5 olika länder. Pensionsförmåner, hälsoförsäkring och friskvårdsbidrag. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, inklusive genom våra interna utbildningar. Få arbeta i en träning- och hälsobransch tillsammans med människor som älskar sitt arbete. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv. Friskvårdsbidrag och ersättning av pendlingskort. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven Om Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla.Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris.Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad.Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

25 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Internservicejobb i Stockholm city

Bli en del av vårt team och se till att vår kund får en smidig vardag! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Stockholm city. Vi berättar mer om arbetsplatsen i första samtalet! Om jobbet Som internservicemedarbetare kommer du att vara ansvarig för att hantera och koordinera den dagliga servicen hos vår kund. Du kommer bland mycket annat att assistera med att organisera möten, beställa kontorsmaterial och hantera post & gods. Dessutom kommer du att vara behjälplig med att bistå med teknisk support, mindre reparationer och felanmälan. Rollen är bred och kräver ett högt servicetänk! Din roll är oerhört viktig för att säkerställa en smidig och effektiv vardag för vår kund. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom service och har kunskaper inom området. Du behöver ha en fullständig gymnasieutbildning och vara välorganiserad samt ha förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Det är viktigt att du är serviceinriktad, noggrann, har god kommunikationsförmåga, har ett öga för detaljer och kan arbeta självständigt. Ansökan och kontaktuppgifter Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Elsa Erstrand via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Kort om uppdraget Uppdragslängd: tillsvidare Placeringsort: Stockholm city Tillsättning: 2024-06-17 Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Vaktmästare inom kommunservice

Division Social omsorg har det yttersta ansvaret för barn, ungdomar, vuxna och äldre som behöver stöd. Vårt arbete spelar en stor roll i många människors liv. Våra arbetsinsatser gör att samhället fungerar. Vi arbetar för att ha en helhetssyn där vi tar hänsyn till människors hela livssituation och i all verksamhet ska individens perspektiv beaktas. ARBETSUPPGIFTER Som vaktmästare inom kommunservice utgår du ifrån kontoret på Östra Rundgatan 11-13. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa chefer inom division social omsorg med sedvanliga vaktmästeriuppgifter. Det kan röra sig om enklare reparationer, återvinningsarbete, byte av ljuskällor, förflyttning av material och möbler, montering och beställningar, vissa inköp, ta emot och förmedla felanmälningar till fastighetsägare, tillsyn av lokaler. I tjänsten ingår även arbetsuppgifter inom IT, enklare service av datorer, telefoni, skrivare och övrig teknisk utrustning. Trädgårdsskötsel kan förekomma. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är noggrann, effektiv och som gillar att arbeta tillsammans med människor. Du ska tycka om att fixa och ha ett öga för att upptäcka vad som behöver göras. Hos oss har vaktmästaren en nyckelroll i att upprätthålla en god service. Erfarenhet av hantverksyrken är meriterade liksom praktiska kunskaper om fastighetsskötsel. Vi ser gärna att du är teknisk kunnig. Du behöver ha goda språkkunskaper i svenska och kunna utrycka dig väl i tal och skrift. Under dina arbetspass kommer du att ställas inför flera olika situationer och möta många olika människor. Då är det viktigt att du kan agera flexibelt och lösningsorienterat. Tjänsten kräver körkort. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom ansvarstagande, öga för planering/prioritering, gott bemötande och samarbetsförmåga. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i Visma Recruit vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal. #LI-Onsite

23 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Våningsvärd till vår kund i Solna

Vill du bli en del av ett härligt team som våningsvärd i Solna? Ta chansen att arbeta i en växande och dynamisk miljö där du får möjlighet att skapa en unik miljö för medarbetare och besökare. Vi söker någon som kan starta omgående så sök tjänsten redan idag! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Solna. Rollen som våningsvärd Som våningsvärd hos vår kund kommer du att ha ansvar för att ta hand om och underhålla våra kunders fastigheter. Dina arbetsuppgifter inkluderar att utföra mindre reparationer och fixa eventuella problem som uppstår. Du kommer också att vara ansvarig för att hålla ordning i gemensamma utrymmen. En viktig del av rollen är att kommunicera med kundens medarbetare och vara tillgänglig för att svara på deras frågor och lösa eventuella bekymmer. Arbetsuppgifter i urval: * Rondera de våningsplan man ansvarar över för dagen. Se till att bord och stolar på de öppna ytorna står i ordning * Fylla på och hålla efter i printerrum. Säkerställa att de kontorsmaterial som ska finnas i dessa är påfyllt och prydligt iordninglagt * Tömma papperskärl och ersätta med tomma * Se till att konferensrum på våningsplanen är iordningställda * Fylla på kaffe, te, mjölk * Tömma sumplåda och spillbricka på kaffemaskinerna * Torka av bänkytor * Plocka gulnade blad från växter * Lättare vaktmästarjobb, såsom skruva, borra, limma * Mindre flyttar av kontorsytor kan förekomma Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter och har god kännedom om servicebranschen. Du är kommunikativ, serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt och i team. Om oss Vår kund är ett framstående och välkänt telekomföretag. Med en imponerande närvaro på marknaden, är de belägna i ljusa och moderna lokaler i Solna. Företaget erbjuder en professionell och attraktiv arbetsmiljö för sina anställda. Hur du ansöker För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Alexandra Eriksson via e-post: [email protected]. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Kort om uppdraget Placeringsort: Solna Tillsättning: så snart som möjligt Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024