Översättare

Sök bland 10 lediga jobb som Översättare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Översättare

Som översättaren på ambassaden kommer du att översätta diverse dokument, nyheter, missiv och annat mellan arabiska, engelska och arabiska. Du kommer även att behöva tolka simultant i vissa sammanhang. Därför vi förutsätter att du har väldigt bra förmåga att tala, skriva och tolka mellan språken svenska - engelska - arabiska. Vi förutsätter att du har en kandidatexamen i översättning och minst 3-5 års erfarenhet.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Junior projektkoordinator

Vi söker en junior projektkoordinator med start så fort som möjligt. Tjänsten är ett sommarjobb, men vi ser möjlighet till förlängning för rätt person. Placering: på vårt kontor i Malmö Arbetsuppgifter: Ta emot inkommande förfrågningar och beställningar Sätta igång och driva beställningar fram till avslut inkl. den administration som hör till ordrarna Kvalifikationer/Kompetenser: God datorvana PC Hanterar Microsoft Office och Windows utan problem Erfarenhet från etablerade översättningsverktyg ett plus Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift Meriterande om du har finska, norska eller danska som modersmål Du som person är självgående och lösningsorienterad och inte rädd för ett högt tempo. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Arbetet innebär många kontakter med kunder och leverantörer där digitala men även fysiska möten kan förekomma. Är du nyutexaminerad översättare och vill lära dig mer om översättningsbranschen kan detta vara ett gyllene tillfälle för dig. Skicka in din ansökan med ett personligt brev och CV till [email protected] innan 24 maj. Märk din ansökan med JPM24. Om oss Translator Scandinavia har funnits i mer än 30 år. Vi har en lång tradition av att erbjuda kvalitativa och hållbara översättningstjänster. Idag levererar vi 30 miljoner översatta ord till hundratals kunder i olika branscher varje år – med fokus på kvalitet, effektivitet och långsiktiga relationer. Translator Scandinavia är certifierade enligt ISO 9001, 27001, 17100 och 18587.

8 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Dansktalande konsult på deltid till välkänt fordornsbolag!

Vi söker nu dig som är intresserad av att jobba extra för en av våra kunder i fordornsbranschen under minst ett år framåt. Uppdraget kan utföras från hela Svergie och allt du behöver är en dator och rätt språkkunskaper! OM TJÄNSTEN Vi letar efter tre nya kollegor som ska ansvara för korrekturläsning av vår kunds utbildningsmaterial, som distribueras över Dannmark, Sverige och Norge. Då kunden är verksam globalt är det av yttersta vikt att allt deras material översätts korrekt till relevanta språk innan det når deras kunder och andra externa intressenter. Översättningarna sker initialt av företagets europeiska huvudkontor och uppdraget handlar om korrekturläsning av översättningarna för korrekt språkbruk samt att säkerställande korrekta tekniska termer. Uppdraget kräver förutom gott språk kunnande även enklare teknisk förståelse från fordonsbranschen. Uppdragen kommer regelbundet varje månad och förväntas utföras inom givna deadlines, oftast inom 1-2 veckor. Varje uppdrag tilldelas via e-post och all nödvändig information kommer att tillhandahållas genom kundens portal, Liongate. Kollegor på plats kommer att finnas till hands för att svara på eventuella frågor angående översättningar eller tekniska termer. Arbetet är flexibelt och kräver en tillgänglighet på minst 8 timmar per månad. Detta möjliggör för dig att arbeta från valfri plats i Sverige, med möjlighet att anpassa arbetstiderna efter din egen kalender och använda din personliga dator för uppgifterna. Mer information om uppdraget kommer i ett första samtal. VI SÖKER DIG SOM - Är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% minst 1 år framåt - Är dansktalande på modersmålsnivå i tal och skrift, då uppdraget utförs helt på danska - Tillgänglig att arbeta minst 8 h per månad på behov med kort förvarning - Teknisk förståelse och intresse för fordonsbranschen Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. I denna process kommer även en skriftligt test genomföras för att säkerställa dina språkkunskaper. INFORMATION OM FÖRETAGET Mer information om bolaget kommer längre fram i processen.

3 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Dansktalande konsult på deltid till välkänt fordornsbolag!

Vi söker nu dig som är intresserad av att jobba extra för en av våra kunder i fordornsbranschen under minst ett år framåt. Uppdraget kan utföras från hela Svergie och allt du behöver är en dator och rätt språkkunskaper! OM TJÄNSTEN Vi letar efter tre nya kollegor som ska ansvara för korrekturläsning av vår kunds utbildningsmaterial, som distribueras över Dannmark, Sverige och Norge. Då kunden är verksam globalt är det av yttersta vikt att allt deras material översätts korrekt till relevanta språk innan det når deras kunder och andra externa intressenter. Översättningarna sker initialt av företagets europeiska huvudkontor och uppdraget handlar om korrekturläsning av översättningarna för korrekt språkbruk samt att säkerställande korrekta tekniska termer. Uppdraget kräver förutom gott språk kunnande även enklare teknisk förståelse från fordonsbranschen. Uppdragen kommer regelbundet varje månad och förväntas utföras inom givna deadlines, oftast inom 1-2 veckor. Varje uppdrag tilldelas via e-post och all nödvändig information kommer att tillhandahållas genom kundens portal, Liongate. Kollegor på plats kommer att finnas till hands för att svara på eventuella frågor angående översättningar eller tekniska termer. Arbetet är flexibelt och kräver en tillgänglighet på minst 8 timmar per månad. Detta möjliggör för dig att arbeta från valfri plats i Sverige, med möjlighet att anpassa arbetstiderna efter din egen kalender och använda din personliga dator för uppgifterna. Mer information om uppdraget kommer i ett första samtal. VI SÖKER DIG SOM - Är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% minst 1 år framåt - Är dansktalande på modersmålsnivå i tal och skrift, då uppdraget utförs helt på danska - Tillgänglig att arbeta minst 8 h per månad på behov med kort förvarning - Teknisk förståelse och intresse för fordonsbranschen Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. I denna process kommer även en skriftligt test genomföras för att säkerställa dina språkkunskaper. INFORMATION OM FÖRETAGET Mer information om bolaget kommer längre fram i processen.

3 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Svensktalande konsult på deltid till välkänt fordornsbolag!

Vi söker nu dig som är intresserad av att jobba extra för en av våra kunder i fordornsbranschen under minst ett år framåt. Uppdraget kan utföras från hela Svergie och allt du behöver är en dator och rätt språkkunskaper! OM TJÄNSTEN Vi letar efter tre nya kollegor som ska ansvara för korrekturläsning av vår kunds utbildningsmaterial, som distribueras över Dannmark, Sverige och Norge. Då kunden är verksam globalt är det av yttersta vikt att allt deras material översätts korrekt till relevanta språk innan det når deras kunder och andra externa intressenter. Översättningarna sker initialt av företagets europeiska huvudkontor och uppdraget handlar om korrekturläsning av översättningarna för korrekt språkbruk samt att säkerställande korrekta tekniska termer. Uppdraget kräver förutom gott språk kunnande även enklare teknisk förståelse från fordonsbranschen. Uppdragen kommer regelbundet varje månad och förväntas utföras inom givna deadlines, oftast inom 1-2 veckor. Varje uppdrag tilldelas via e-post och all nödvändig information kommer att tillhandahållas genom kundens portal, Liongate. Kollegor på plats kommer att finnas till hands för att svara på eventuella frågor angående översättningar eller tekniska termer. Arbetet är flexibelt och kräver en tillgänglighet på minst 8 timmar per månad. Detta möjliggör för dig att arbeta från valfri plats i Sverige, med möjlighet att anpassa arbetstiderna efter din egen kalender och använda din personliga dator för uppgifterna. Mer information om uppdraget kommer i ett första samtal. VI SÖKER DIG SOM - Är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% minst 1 år framåt - Är svensktalande på modersmålsnivå i tal och skrift, då uppdraget utförs helt på svenska - Är tillgänglig att arbeta minst 8 h per månad på behov med kort förvarning - Har god teknisk förståelse och intresse för fordonsbranschen Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. I denna process kommer även en skriftligt test genomföras för att säkerställa dina språkkunskaper. INFORMATION OM FÖRETAGET Mer information om bolaget kommer längre fram i processen.

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Norsktalande konsult på deltid till välkänt fordornsbolag!

Vi söker nu dig som är intresserad av att jobba extra för en av våra kunder i fordornsbranschen under minst ett år framåt. Uppdraget kan utföras från hela Svergie och allt du behöver är en dator och rätt språkkunskaper! OM TJÄNSTEN Vi letar efter tre nya kollegor som ska ansvara för korrekturläsning av vår kunds utbildningsmaterial, som distribueras över Dannmark, Sverige och Norge. Då kunden är verksam globalt är det av yttersta vikt att allt deras material översätts korrekt till relevanta språk innan det når deras kunder och andra externa intressenter. Översättningarna sker initialt av företagets europeiska huvudkontor och uppdraget handlar om korrekturläsning av översättningarna för korrekt språkbruk samt att säkerställande korrekta tekniska termer. Uppdraget kräver förutom gott språk kunnande även enklare teknisk förståelse från fordonsbranschen. Uppdragen kommer regelbundet varje månad och förväntas utföras inom givna deadlines, oftast inom 1-2 veckor. Varje uppdrag tilldelas via e-post och all nödvändig information kommer att tillhandahållas genom kundens portal, Liongate. Kollegor på plats kommer att finnas till hands för att svara på eventuella frågor angående översättningar eller tekniska termer. Arbetet är flexibelt och kräver en tillgänglighet på minst 8 timmar per månad. Detta möjliggör för dig att arbeta från valfri plats i Sverige, med möjlighet att anpassa arbetstiderna efter din egen kalender och använda din personliga dator för uppgifterna. Mer information om uppdraget kommer i ett första samtal. VI SÖKER DIG SOM - Är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% minst 1 år framåt - Är norsktalande på modersmålsnivå i tal och skrift, då uppdraget utförs helt på norska - Är tillgänglig att arbeta minst 8 h per månad på behov med kort förvarning - Har god teknisk förståelse och intresse för fordonsbranschen Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. I denna process kommer även en skriftligt test genomföras för att säkerställa dina språkkunskaper. INFORMATION OM FÖRETAGET Mer information om bolaget kommer längre fram i processen.

30 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Dansktalande konsult på deltid till välkänt fordornsbolag!

Vi söker nu dig som är intresserad av att jobba extra för en av våra kunder i fordornsbranschen under minst ett år framåt. Uppdraget kan utföras från hela Svergie och allt du behöver är en dator och rätt språkkunskaper! OM TJÄNSTEN Vi letar efter tre nya kollegor som ska ansvara för korrekturläsning av vår kunds utbildningsmaterial, som distribueras över Dannmark, Sverige och Norge. Då kunden är verksam globalt är det av yttersta vikt att allt deras material översätts korrekt till relevanta språk innan det når deras kunder och andra externa intressenter. Översättningarna sker initialt av företagets europeiska huvudkontor och uppdraget handlar om korrekturläsning av översättningarna för korrekt språkbruk samt att säkerställande korrekta tekniska termer. Uppdraget kräver förutom gott språk kunnande även enklare teknisk förståelse från fordonsbranschen. Uppdragen kommer regelbundet varje månad och förväntas utföras inom givna deadlines, oftast inom 1-2 veckor. Varje uppdrag tilldelas via e-post och all nödvändig information kommer att tillhandahållas genom kundens portal, Liongate. Kollegor på plats kommer att finnas till hands för att svara på eventuella frågor angående översättningar eller tekniska termer. Arbetet är flexibelt och kräver en tillgänglighet på minst 8 timmar per månad. Detta möjliggör för dig att arbeta från valfri plats i Sverige, med möjlighet att anpassa arbetstiderna efter din egen kalender och använda din personliga dator för uppgifterna. Mer information om uppdraget kommer i ett första samtal. VI SÖKER DIG SOM - Är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% minst 1 år framåt - Är dansktalande på modersmålsnivå i tal och skrift, då uppdraget utförs helt på danska - Tillgänglig att arbeta minst 8 h per månad på behov med kort förvarning - Teknisk förståelse och intresse för fordonsbranschen Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. I denna process kommer även en skriftligt test genomföras för att säkerställa dina språkkunskaper. INFORMATION OM FÖRETAGET Mer information om bolaget kommer längre fram i processen.

30 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Localization Manager

As a Localization Manager, you will ensure that our recently announced game Exoborne, an open-world tactical extraction shooter set in the post-apocalyptic US, is suitable for release to our players across all target platforms and markets. You will be responsible for managing the localization work and cooperating closely with internal and external stakeholders. The goal is to ensure that the localized version of our game provides the same quality of experience to all players, regardless of the language they play in. This includes internationalization, multilingual text database handling, evangelizing, and coaching on best practices for game localization, as well as supporting the internal teams and our external translation and language quality assurance teams, both linguistically and technically. We are looking for a colleague who is diligent, highly organized, and detail-oriented. A self-organized person who is an experienced project manager has an in-depth understanding of linguistic complexity and cares deeply about quality in all parts of the process. You are passionate about collaborating and building relationships and love the idea of working with multiple stakeholders to present the game in the best light possible. And perhaps above all, you’re greatly motivated by the endeavor to standardize and push forward our localization efforts. Responsibilities - Lead and manage the process of translating - ensuring quality and reliability. - Plan and execute localization roadmap through communication and collaboration with stakeholders. - Create and provide glossaries and reference materials adapted to our external multilingual language teams. - Handle and triage questions between multiple stakeholders (translators, LQA testers, development team, etc). - Be the champion for internationalization, culturalization, and localization to ensure any cultural and technical localization issues are caught early. - Drive continuous operational improvements. Actively participate in the continuous work on refining existing pipelines and processes for localization tools, workflows, and middleware. Key Qualifications - At least 3 years of experience as Localization Manager either in games or comparable media production. - Solid understanding of game development practice and project management tools. - Solid understanding of text management software (CMS, CAT, etc). - Great communicator/Excellent communication skills and fluent in English, both written and spoken Extra Points - Experience in copytext editing, proofreading, and/or subtitling. - Experience in VO localization coordination, casting, recording, and post-editing. Who we are Sharkmob was founded in 2017 and has offices in Malmö, Sweden, and London, UK. The studio develops AAA-quality games for PC and console, using the Unreal Engine to power its ambitions of taking multiplayer games to new heights. Currently, we are working on two major projects: Exoborne - a Sharkmob original game created in Malmö, is a tactical, open-world extraction shooter set in a United States torn apart by apocalyptic forces of nature. The second project, developed in London, is another Sharkmob original IP yet to be announced. Our first game, Bloodhunt - a battle royale set in the Vampire: The Masquerade universe, was released on 27 April 2022. At Sharkmob, we are committed to building an inclusive team that represents diverse backgrounds, perspectives, and skillsets - because we believe that helps us create great games. We welcome all candidates who are aligned with our core values of shared ownership, smart decisions, and, last but not least - having fun! We hope you want to join us on our adventure and become a part of our crew. You can find more great perks (https://career.sharkmob.com/pages/perks) of being a crew member. If you want to know more about Sharkmob and our projects, visit our homepage (https://www.sharkmob.com/).

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Redovisningsekonom

Arbetsbeskrivning Är du en erfaren redovisningsekonom som längtar efter en ny utmaning? Önskar du att vidareutveckla dina redovisningskunskaper eller kanske utforska möjligheten att applicera dem inom en helt ny bransch? Oavsett vilken typ av utveckling du söker så kan vi garantera att en konsultanställning hos Randstad Finance kan möjliggöra detta.  Detta är en proaktiv annons för kommande konsultuppdrag i Uppsala, då vi löpande får in förfrågningar inom området. Därför kommer vi att bearbeta ansökningar i mån av tid. Vi riktar oss särskilt till individer med kort uppsägningstid, som kan påbörja uppdrag med snabb tillgänglighet. Observera att nya uppdrag kontinuerligt tillkommer. Om du redan har ett pågående konsultuppdrag med ett förutbestämt slutdatum längre fram, är du välkommen att proaktivt ansöka för att utforska möjligheter till framtida uppdrag.  Som konsult på Randstad Finance kommer du att arbeta på olika bolag med olika förutsättningar. Du behöver därför vara flexibel och besitta en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du ser med spänning på en variation av uppdrag både gällande ansvarsområden och geografiskt läge.  I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest inom redovisning som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du besitter. Detta som komplement till vår intervju för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Som redovisningsekonom hos våra kunder kan arbetsuppgifterna variera beroende på bolag och bransch, men i regel förekommer alla eller många av ovannämnda ansvarsområden.  Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Ansvarat för att bokföra företagets transaktioner, inklusive inkomster, utgifter och tillgångar, i enlighet med K3-regelverket Upprättat månads- och årsbokslut i enlighet med K3-regelverket  Rapporterat resultat och ekonomisk ställning till företagets ledning Deltagit i upprättandet av företagets budgetar och ekonomiska prognoser Hanterat skatt- och momsdeklarationer Varit delaktig i och driva diverse effektiviseringsprojekt God vana i Excel Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift Det är en merit om du har erfarenhet av IFRS Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

1 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Redovisningsekonom

Arbetsbeskrivning Är du en erfaren redovisningsekonom som längtar efter en ny utmaning? Önskar du att vidareutveckla dina redovisningskunskaper eller kanske utforska möjligheten att applicera dem inom en helt ny bransch? Oavsett vilken typ av utveckling du söker så kan vi garantera att en konsultanställning hos Randstad Finance kan möjliggöra detta.  Detta är en proaktiv annons för kommande konsultuppdrag i Stockholm, då vi löpande får in förfrågningar inom området. Därför kommer vi att bearbeta ansökningar i mån av tid. Vi riktar oss särskilt till individer med kort uppsägningstid, som kan påbörja uppdrag med snabb tillgänglighet. Observera att nya uppdrag kontinuerligt tillkommer. Om du redan har ett pågående konsultuppdrag med ett förutbestämt slutdatum längre fram, är du välkommen att proaktivt ansöka för att utforska möjligheter till framtida uppdrag.  Som konsult på Randstad Finance kommer du att arbeta på olika bolag med olika förutsättningar. Du behöver därför vara flexibel och besitta en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du ser med spänning på en variation av uppdrag både gällande ansvarsområden och geografiskt läge.  I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest inom redovisning som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du besitter. Detta som komplement till vår intervju för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Som redovisningsekonom hos våra kunder kan arbetsuppgifterna variera beroende på bolag och bransch, men i regel förekommer alla eller många av ovannämnda ansvarsområden.  Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Ansvarat för att bokföra företagets transaktioner, inklusive inkomster, utgifter och tillgångar, i enlighet med K3-regelverket Upprättat månads- och årsbokslut i enlighet med K3-regelverket  Rapporterat resultat och ekonomisk ställning till företagets ledning Deltagit i upprättandet av företagets budgetar och ekonomiska prognoser Hanterat skatt- och momsdeklarationer Varit delaktig i och driva diverse effektiviseringsprojekt God vana i Excel Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift Det är en merit om du har erfarenhet av IFRS Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

30 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024