Privatekonomisk rådgivare

Sök bland 28 lediga jobb som Privatekonomisk rådgivare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Bankrådgivare

Länsförsäkringar Jönköping består av 290 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Vi vill tillsammans göra mer än att erbjuda de bästa tjänsterna inom bank, försäkring och fastighetsförmedling. Hos oss har alla medarbetare ett meningsfullt jobb, som bidrar till något större. Vi erbjuder dig möjligheten att skapa trygghet i våra kunders vardag, vara engagerad i lokalsamhället och tillsammans prioritera hållbarhetsarbetet högt. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar innovation, främjar samarbete och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Hos oss får du en plats att växa och bidra i ett lokalt styrt bolag med stor gemenskap. Länsförsäkringar Jönköping är ett av 23 lokala och kundägda länsförsäkringsbolag i Länsförsäkringsgruppen. Vi erbjuder ett komplett utbud inom bank, försäkring och fastighetsförmedling. Vi finns nära våra kunder i hela Jönköpings län och kan därmed lägga kraft på att lära känna våra kunder och säkerställa deras behov. Som kundägt bolag fokuserar vi på att skapa trygghet och möjligheter i vardagen. Vi arbetar aktivt med att förebygga olyckor och skador, något som också är bra för miljön och samhället omkring oss. Vill du bli en del av vår växande och kundägda bank med höga ambitioner och engagerade medarbetare? Fler och fler inser värdet av lokal närhet i kombination med personlig service och samlar sina bankaffärer och försäkringar hos oss. Drivs du av att sätta kunden i fokus, vill arbeta med rådgivning och drivs av att presentera behovsanpassade lösningar till privatpersoner? Då är det just dig vi söker. Välkommen till ett härligt gäng som drivs av att göra affärer med stort hjärta för vår lokala marknad!  Vi söker dig som vill skapa trygghet, göra affärer och förverkliga drömmar för dina kunder.    Bankrådgivarens uppdrag är att till befintliga och nya kunder erbjuda ekonomisk rådgivning. Du analyserar kundens behov, hittar lösningar, förenklar deras vardag och bidrar positivt till deras ekonomiska framtid. Vi möter våra kunder i såväl fysiska som digitala möten och genomför kvalificerade rådgivningsmöten där målet är att hitta en optimal helhetslösning för kunden inom spara, placera, låna, försäkra och betala. Vi tror att du ser potentialen i vår affärsmodell och kommer arbeta engagerat med att bredda kundens engagemang hos Länsförsäkringar Jönköping genom att samarbeta med bolagets andra affärsområden. Du bidrar aktivt till kontorets trivsel och framgång och du är inte främmande för att ta en aktiv roll bland kollegorna i den dagliga driften av kontoret. Vi arbetar med både individuella och gemensamma mål som du coachas mot och du rapporterar direkt till kontorschefen. Vi strävar efter att leverera en kundupplevelse med lokal närvaro och personligt engagemang för våra kunder och söker dig som vill vara med och arbeta för detta. Vi tror att du har relevant högskoleutbildning inom ekonomi, Swedsec licens och flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna kräver en ekonomisk medvetenhet, att du tänker affärsmässigt och har såväl kundens som Länsförsäkringars bästa för ögonen. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vad som driver och motiverar dig i arbetet. Du trivs med att ofta arbeta självständigt men även med att ta en aktiv roll i vårt team genom att bidra på olika sätt både gällande kunskap och arbetssätt. Rollen innebär många kontaktytor varför det är viktigt med god förmåga att skapa och underhålla relationer. Du är lösningsorienterad, drivs och trivs med att skapa egna affärstillfällen samt tar egna initiativ för att driva affären framåt. Du gillar att arbeta mot uppsatta och mätbara mål samt sätter stort värde i att vara tillgänglig för våra kunder. Dina språkkunskaper i svenska är goda och du ser olika affärssystem, dokumentation samt digitala verktyg som en självklar del av ditt arbete. Vi verkar på en marknad som ständigt utvecklas och detta kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt och nyfikenhet till förändringar och nya arbetssätt. Eftersom vi ägs av våra kunder handlar en stor del av jobbet om att finnas där för dem i vardagen när livet händer, med fokus på långsiktiga och hållbara relationer. Länsförsäkringar Jönköpings värdeord är långsiktighet, omtänksamhet och nyfikenhet, vilket är egenskaper vi söker hos dig som är intresserad av att arbeta hos oss. Vi arbetar med löpande urval och välkomnar din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2 juni.

15 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Starta din karriär som konsult inom bank, finans, eller försäkring med s...

ArbetsbeskrivningDen här annonsen är för Dig som vill ha en kontakt med oss på Amendo gällande möjligheten att få in en fot inom bank, finans och försäkring och är nyfiken på uppdrag som konsult i den här nischen samt finnas tillgänglig för kommande uppdrag. Kanske har du precis avslutat dina studier och vill starta din karriär tillsammans med oss! Vi ser gärna att du kan börja ditt konsultuppdrag omgående! Som konsult hos Amendo erbjuds du både möjligheter och trygghet. Hos oss får du chansen att bygga på och bredda ditt CV hos eftertraktade företag samt knyta nya kontakter. Bland våra uppdragsgivare finns samtliga storbanker, nischbanker, finans- samt försäkringsbolag och allt från börsnoterade internationella storbolag till entreprenöriella start-ups. Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner. Kvalifikationer och egenskaperAtt arbeta som konsult är stimulerande, omväxlande och samtidigt utvecklande. För att trivas i rollen behöver du ha ett flexibelt mindset - du utmanas av att vara i en föränderlig miljö där du utvecklas på resan. Andra viktiga egenskaper som vi värdesätter som konsult är att du är trygg i dig själv och har förmåga att ta egna initiativ i kombination med en professionell framtoning och hög integritet. Vi ser att du har en examen från universitet, högskola eller yrkeshögskola inom relevant område, exempelvis ekonomi och eller finans. Du är i början av din karriär, men har du erfarenhet från administrativa eller servicerelaterade tjänster inom branschen är det mycket meriterande. Som person är du pålitlig, gör ditt bästa i alla lägen och bidrar till ett öppet klimat på arbetsplatsen. Du har en god samarbetsförmåga och etablerar snabbt och smidigt nya kontakter. Du har god självkännedom, är ansvarsfull och tålmodig när du tar dig an nya arbetsuppgifter. Detta får du som konsult på AmendoVår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser.Om AmendoAmendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontaktVid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Privatlånerådgivare till Ordna

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan den här rollen på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som Privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person som är redo för en utmaning och intresserad av att arbeta med lån, kan Ordna vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! Vi ser även att du; Har minst ett års arbetserfarenhet av försäljning Talar flytande svenska och engelska Uttrycker dig väl i skrift på svenska Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Lägst gymnasieexamen Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser Flerspråkig Intresse för ekonomi Studerar/studerat ekonomi på högskola eller universitet Vad Ordna erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

13 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Studenter sökes till ICA Bankens Kundservice

Arbetsbeskrivning Har du talang för att ge fantastisk service och är intresserad av privatekonomi och bankvärlden? Vi söker nu passionerade och engagerande studenter alternativt dig som söker deltidsarbete till ICA Banken i Borås. Du gillar att skapa mervärde för bankens kunder och bygger starka kundrelationer. Om du är redo för nästa steg i din karriär inom bankbranschen, är detta din chans Din framtida uppdragsgivare. Att göra varje dag lite enklare, det är vår vision. När du jobbar hos oss bidrar du till att hitta enklare och bättre lösningar för våra kunder så att de får en tryggare hushållsekonomi. Det bidrar till att vårt jobb känns meningsfullt på riktigt. Varje dag. ICA Banken erbjuder ett komplett utbud av banktjänster för privatpersoner, allt ifrån spara och betala till låna och försäkra. Våra Företagstjänster levererar effektiva betaltjänster och finansiella lösningar till ICA Handlare, ICA Gruppen samt myndigheter och kommuner. Vi vill göra varje dag lite enklare och förenkla vardagen för ICAs kunder. Vi möter våra kunder i butik, digitalt och via telefon. ICA strävar efter att återspegla både våra kunders mångfald och samhället som helhet och är därför beroende av medarbetare med olika kompetenser och erfarenheter. Vi värdesätter mångfalden av kunskap och perspektiv som detta innebär. Vad erbjuder rollen? Som kundansvarig hos ICA Banken har du en central roll där du är kundens första kontakt. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa kunder över telefon med olika frågor om bankens produkter, tjänster och digitala lösningar. Du kommer att erbjuda skräddarsydda lösningar för privatpersoner baserat på kundens individuella behov. I ditt uppdrag ingår även att naturligt bredda kundernas engagemang på ICA Banken och därigenom bidra till långsiktiga relationer.  Du förväntas kunna arbeta minst 35 timmar per månad både under vardagar samt 1-2 helgpass. Arbetspassen är mellan 4-5 timmar eller heldagar enligt överenskommelse. Arbetstiden för studenter är flexibel och följer ICA Bankens öppettider, vilket innebär vardagar kl. 07:50-20:10 samt helger 9:50-15:10. Du har själv ansvaret att lägga in din tillgänglighet så det passar bra ihop med studier eller annat arbete. Du är anställd via Randstad AB på uppdrag hos ICA-banken och uppdraget börjar med en introduktionsutbildning som pågår i ca fyra veckor och samordnas med dig så att det passar dina studier/annat arbete.  Vem är du? Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en säljroll eller har en bakgrund inom service där du är van vid att ta ett stort eget ansvar. Som person är du genuint serviceinriktad, nyfiken och älskar utmaningar. Du trivs med försäljning och har ett stort intresse för privatekonomi. Självledarskap är något som kommer naturligt för dig, och du söker en arbetsmiljö som präglas av ständigt lärande, entreprenörskap och ett starkt fokus på kunden.  Är detta din perfekta match? Bli en del i teamet på ICA Banken, där du kommer att inspireras och utvecklas tillsammans med våra engagerade kollegor när vi möter och hjälper våra kunder! Vår vardag på ICA Banken präglas av en kontinuerlig inlärningsprocess och en entreprenörs anda, där vi strävar efter att växa tillsammans med våra kunder i fokus. Vi tror på kraften i samarbete och är övertygade om att framgång uppnås när vi arbetar tillsammans och har kul på jobbet. Tillsammans med Randstad AB kommer du att trivas i en arbetsmiljö på ICA Banken som kännetecknas av glädje och engagemang, och där du har möjlighet att fortsätta utvecklas.  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Välkommen med din ansökan via randstad.se. Sista ansökningsdag är 16 juni, intervjuer sker löpande. Vi tillämpar drogtestning, kontroll av kreditupplysning och utdrag ur belastningsregistret i samband med rekryteringsprocessen.  Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Maria Samuelsson, [email protected] Ansvarsområden hjälpa våra kunder med bankärenden och digitala tjänster över telefon. arbeta proaktivt för att identifiera kundbehov och föreslå lämpliga lösningar utifrån kundens behov.  bredda våra kunders engagemang utifrån bankens produkter och tjänster med kundens behov i fokus. samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa att kundbehoven uppfylls. Kvalifikationer du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och har minst ett år kvar av dina studier. Bifoga intyg på annan huvudsaklig sysselsättning i din ansökan kunna jobba heltid under sommaren  goda kunskaper i både svenska och engelska, samt god datorvana godkända gymnasiebetyg Vi är även öppna för dig som vill ha en deltidsanställning. Om företaget ICA Banken AB

13 maj 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Kundansvarig

Arbetsbeskrivning Har du talang för att ge fantastisk service och är intresserad av privatekonomi och bankvärlden? Vi söker nu passionerade och engagerande studenter alternativt dig som söker ett deltidsarbete till ICA Banken i Borås. Du gillar att skapa mervärde för bankens kunder och bygger starka kundrelationer. Om du är redo för nästa steg i din karriär inom bankbranschen, är detta din chans Din framtida uppdragsgivare. Att göra varje dag lite enklare, det är vår vision. När du jobbar hos oss bidrar du till att hitta enklare och bättre lösningar för våra kunder så att de får en tryggare hushållsekonomi. Det bidrar till att vårt jobb känns meningsfullt på riktigt. Varje dag. ICA Banken erbjuder ett komplett utbud av banktjänster för privatpersoner, allt ifrån spara och betala till låna och försäkra. Våra Företagstjänster levererar effektiva betaltjänster och finansiella lösningar till ICA Handlare, ICA Gruppen samt myndigheter och kommuner. Vi vill göra varje dag lite enklare och förenkla vardagen för ICAs kunder. Vi möter våra kunder i butik, digitalt och via telefon. ICA strävar efter att återspegla både våra kunders mångfald och samhället som helhet och är därför beroende av medarbetare med olika kompetenser och erfarenheter. Vi värdesätter mångfalden av kunskap och perspektiv som detta innebär. Vad erbjuder rollen? Som kundansvarig hos ICA Banken har du en central roll där du är kundens första kontakt. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa kunder över telefon med olika frågor om bankens produkter, tjänster och digitala lösningar. Du kommer att erbjuda skräddarsydda lösningar för privatpersoner baserat på kundens individuella behov. I ditt uppdrag ingår även att naturligt bredda kundernas engagemang på ICA Banken och därigenom bidra till långsiktiga relationer.  Du förväntas kunna arbeta minst 35 timmar per månad både under vardagar samt 1-2 helgpass. Arbetspassen är mellan 4-5 timmar eller heldagar enligt överenskommelse. Arbetstiden för studenter är flexibel och följer ICA Bankens öppettider, vilket innebär vardagar kl. 07:50-20:10 samt helger 9:50-15:10. Du har själv ansvaret att lägga in din tillgänglighet så det passar bra ihop med studier eller annat arbete. Du är anställd via Randstad AB på uppdrag hos ICA-banken och uppdraget börjar med en introduktionsutbildning som pågår i ca fyra veckor och samordnas med dig så att det passar dina studier/annat arbete.  Vem är du? Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en säljroll eller har en bakgrund inom service där du är van vid att ta ett stort eget ansvar. Som person är du genuint serviceinriktad, nyfiken och älskar utmaningar. Du trivs med försäljning och har ett stort intresse för privatekonomi. Självledarskap är något som kommer naturligt för dig, och du söker en arbetsmiljö som präglas av ständigt lärande, entreprenörskap och ett starkt fokus på kunden.  Är detta din perfekta match? Bli en del i teamet på ICA Banken, där du kommer att inspireras och utvecklas tillsammans med våra engagerade kollegor när vi möter och hjälper våra kunder! Vår vardag på ICA Banken präglas av en kontinuerlig inlärningsprocess och en entreprenörs anda, där vi strävar efter att växa tillsammans med våra kunder i fokus. Vi tror på kraften i samarbete och är övertygade om att framgång uppnås när vi arbetar tillsammans och har kul på jobbet. Tillsammans med Randstad AB kommer du att trivas i en arbetsmiljö på ICA Banken som kännetecknas av glädje och engagemang, och där du har möjlighet att fortsätta utvecklas.  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Välkommen med din ansökan via randstad.se. Sista ansökningsdag är 30 juni, intervjuer sker löpande. Vi tillämpar drogtestning, kontroll av kreditupplysning och utdrag ur belastningsregistret i samband med rekryteringsprocessen.  Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Maria Samuelsson, [email protected] Ansvarsområden hjälpa våra kunder med bankärenden och digitala tjänster över telefon. arbeta proaktivt för att identifiera kundbehov och föreslå lämpliga lösningar utifrån kundens behov.  bredda våra kunders engagemang utifrån bankens produkter och tjänster med kundens behov i fokus. samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa att kundbehoven uppfylls. Kvalifikationer du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och har minst ett år kvar av dina studier. Bifoga intyg på annan huvudsaklig sysselsättning i din ansökan kunna jobba heltid under sommaren  goda kunskaper i både svenska och engelska, samt god datorvana godkända gymnasiebetyg Vi är även öppna för dig som vill ha en deltidsanställning. Om företaget ICA Banken AB

10 maj 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Kundrådgivare

Har du en passion för kundmöte och service? Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att: Vara kontorets ansikte utåt genom att erbjuda bästa möjliga service och bemötande till Swedbanks privat- och företagskunder. Öka kundnöjdheten genom att jobba effektivt och proaktivt i varje kundmöte. Samarbeta med andra kollegor inom ett härligt och drivet team. Utvecklas inom ett stort företag där karriärvägarna är många. I denna roll behöver du: Vara social, flexibel, resultatinriktad och har lätt för att skapa förtroende i kundmötet. Engagemang och vilja att överträffa kundens förväntningar. Vara en lagspelare som har lätt för att samarbeta. Stort ansvarstagande och lösningsorienterat förhållningssätt. Swedseclicens är meriterande. Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur. Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö. Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär. Flexibla arbetsmöjligheter. Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner. "Bli en del av vårt team... ... där vi jobbar med god service och hög kundnöjdhet i alla våra möten med såväl privatkunder som företagskunder. Samarbete ser jag som en framgångsfaktor och det är viktigt för hela kontoret. Ett gott samarbete leder till att man blir ett starkt team och våra kunder som besöker oss känner sig väl mottagen. Vill du arbeta på en plats där det finns utvecklingsmöjligheter, där vi gläds åt varandras framgångar och har kul på jobbet så är detta rätt ställe."Marika Ågren, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-05-26.Arbetsplats:Tierp Kontaktpersoner Rekryterande chef:Marika Ågren, 0293-175 01 Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

10 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Privatlånerådgivare till Ordna

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan den här rollen på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som Privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person som är redo för en utmaning och intresserad av att arbeta med lån, kan Ordna vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! Vi ser även att du; Har minst ett års arbetserfarenhet av försäljning Talar flytande svenska och engelska Uttrycker dig väl i skrift på svenska Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Lägst gymnasieexamen Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser Flerspråkig Intresse för ekonomi Studerar/studerat ekonomi på högskola eller universitet Vad Ordna erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

8 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Privatrådgivare till Länsförsäkringar i Hudiksvall

Om företaget På Länsförsäkringar i Gävleborg jobbar vi medvetet med att finnas nära dig som kund - både i plats och tanke. Vi har 6 lokala kontor vilket betyder att när du ringer eller besöker oss möts du av människor som känner till dina trakter och som arbetar och lever nära dig. Hos oss hittar du inte bara försäkringar för livets alla lägen, vi är också en uppskattad bank och en heltäckande fastighetsförmedling. Vårt samhällsengagemang är viktigt för oss och vi tror på att fortsätta investera för barn och ungas bästa runtom i Gävleborg. Just därför jobbar vi aktivt med vårt samhällsengagemang, inte minst genom vår Samhällsfond. Vill du arbeta på ett företag där kundupplevelsen ligger i fokus? Är du serviceinriktad som person och gillar det personliga mötet med kunden? Då kan den här rollen passa dig! Vi söker nu privatrådgivare till vårt kontor i Hudiksvall. Dina arbetsuppgifter Som privatrådgivare hos oss kommer du att på ett affärsmässigt och personligt sätt ge rådgivning till nya och befintliga kunder inom bank, pension och försäkring. Du kommer att planera dina arbetsdagar självständigt och genomföra möten med dina kunder för att förstå deras behov och ge den bästa servicen. Utöver det kommer du tillsammans med dina kollegor ta emot spontana besök i kundhallen och hjälpa till med olika frågor inom våra tjänsteområden. Du ingår i ett mindre team på privatsidan som består av kompetenta och serviceinriktade kollegor som hjälper och stöttar varandra för att ni tillsammans ska utvecklas och bli ett framgångsrikt kontor. För att trivas i rollen ser vi att du har förmåga att leda dig själv och coacha dina kollegor. Vi på Länsförsäkringar tror på medarbetarna och det lokala kontoret då vi har ett gemensamt ansvar för vår arbetsplats, och du ser utveckling och förändring som en naturlig del i vardagen. Du ser, bekräftar och stöttar dina kollegor. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med snabba beslutsvägar och stor frihet att själv kunna planera dina egna arbetsdagar. Vi jobbar enligt våga, prova, lär… Hos oss får du frihet att utmana dig själv för din, dina kollegors och för bolagets skull. Vi brukar säga att uppdraget är större än rollen- att tillsammans hjälps vi åt- oavsett var i organisationen vi befinner oss. Din profil För att passa i rollen tror vi att du har en bakgrund inom kundservice eller tidigare arbetat i en rådgivande roll inom bank och försäkring eller kundtjänst. Du har avslutad gymnasieutbildning och det är meriterande om du har eftergymnasiala studier inom ekonomi eller har Swedsec Licens. Hos oss på Länsförsäkringar är det viktigt att du är serviceinriktad och professionell i ditt bemötande och trivs med att skapa goda och långsiktiga relationer med våra kunder. Du är kommunikativ och har lätt för att förstå kundens behov samt är lyhörd inför kunder såväl som dina kollegor. Som person är du strukturerad och analytisk i ditt arbetssätt. Du har goda systemkunskaper och kan snabbt sätta dig in i nya system. Ansökan Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 23 april 2023. Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se. I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linnéa Hedenberg på telefonnummer: 073 351 27 84 eller maila [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kundrådgivare

Har du en passion för kundservice och affärer, samtidigt som du vill överträffa kundernas förväntningar? Då kan du vara rätt person för oss!Hos oss påSwedbank har du en möjlighet att:Vara bankens ansikte utåt och del av ett team som ansvarar för att möta alla privat- och företagskunder som besöker kontoret Arbeta självständigt med rådgivning av hela kundens ekonomi med proaktivitet och kundnöjdhet som ledstjärna där bolån-, spara-, pension- och försäkringsrådgivning ingår Tillsammans med ditt team samarbeta för att nå kontorets uppsatta mål och överträffa kundernas förväntningar med stort engagemang, hög kompetens och härligt driv Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar Ta ett samhällsansvar i form av det engagemang som banken har inom Ung Ekonomi, Digital Ekonomi och Ung Företagsamhet I denna roll behöver du:Sätta kunden i centrum och jobba med helheten i alla kundmöten genom att vara lyhörd och identifiera kundens behov och föreslå lösningar samt ge en service som överträffar kundens förväntningar Vara nyfiken, modig och villig att testa på nya arbetssätt och gilla förändring Ta egna initiativ och vara bekväm med att fatta beslut, vara social, utåtriktad och pedagogisk med ett starkt driv och resultatfokus Kunna samarbeta med dina kollegor och drivas av gemensam framgång där vi gör vårt bästa varje dag Fokusera på ordning och reda och ett strukturerat arbetssätt Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kreditberedning och rådgivning samt innehar SwedSec Rådgivarlicens, SwedSec Bolånelicens och Försäkringsdistribution Privat Liv Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss: En öppen, enkel och omtänksam kultur Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär Flexibla arbetsmöjligheter Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner "Bli en del av vårt team och... …få möjligheten att arbeta på en spännande marknad med goda förutsättningar. Du kommer ingå i ett team som tillsammans arbetar mot uppsatta mål genom att inspireras och utvecklas tillsammans. Vi gillar att ligga i framkant och den utveckling som samhället befinner sig i utmanar oss att prova nytt och att våga ta initiativ. Vi är nyfikna på att testa nya arbetssätt samtidigt som vi alltid strävar mot en ökad kundnöjdhet. Det är med stort intresse för kund och affärer vi har våra möten. Vill du arbeta på en plats där det finns utvecklingsmöjligheter, där vi gläds åt varandras framgångar och har kul på jobbet så är detta rätt ställe. Välkommen med din ansökan!"Terés Lagerkvist, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2024-05-24.Arbetsplats:Säffle Kontaktpersoner Rekryterande chef:Terés Lagerkvist, +4655020280 Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

6 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Privatlånerådgivare till Ordna

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att arbeta hos ett snabbt växande företag, med en tydlig vision och riktning, där kulturen präglas av glädje, engagemang och utveckling? Brinner du för relationer och möjligheterna av att vara i mitten av en resa med otrolig potential? Då kan den här rollen på Ordna Bolån vara rätt för dig! Om rollen Som Privatlånerådgivare ringer du varmt och kallt till personer för att erbjuda hjälp med deras lånebehov, oavsett om de behöver förbättra sin nuvarande situation, finansiera en oväntad möjlighet eller lösa en plötslig ekonomisk utmaning. Ditt främsta mål är att ge kunder rådgivning så att de kan fatta de mest fördelaktiga besluten för sin ekonomi. I rollen som lånerådgivare kommer du att bli utbildad inom försäljning och privatekonomi. Detta ger dig grundläggande kunskaper och erfarenheter inom privatekonomi som kommer att vara användbart för dig som önskar jobba framåt inom bank och finans. Om dig Om du är en person som är redo för en utmaning och intresserad av att arbeta med lån, kan Ordna vara det perfekta företaget för dig. Vi letar efter teammedlemmar som är engagerade i att bidra till företagets tillväxt och ta det till nya höjder. Som lånerådgivare är det fördelaktigt att vara både social och driven, med en hög ambitionsnivå och en vilja att fortsätta kämpa tills målet är nått! Vi ser även att du; Har minst ett års arbetserfarenhet av försäljning Talar flytande svenska och engelska Uttrycker dig väl i skrift på svenska Har lätt för siffror och kan lätt ta till dig privatekonomisk matematik Lägst gymnasieexamen Meriterande förkunskaper och egenskaper vi gärna ser Flerspråkig Intresse för ekonomi Studerar/studerat ekonomi på högskola eller universitet Vad Ordna erbjuder: På Ordna blir du sedd och hörd. Här är det högt i tak, alla kommer till tals och vi stöttar och lär oss av varandra. Du kommer in i en expansiv fas vilket innebär att du kommer att ha möjlighet att påverka utvecklingen av din egen roll, bolåneteamet och bolaget i stort. Vi är ett gäng energiska och professionella personer med höga ambitioner och en vilja att förändra. Hos oss känns det när man jobbar. Vi skrattar, kämpar för kunderna, vi är engagerade, vi lär oss och utvecklas, vi låter oss inspireras och vi är passionerade i arbetet. Varje dag. Låter det här som ett ställe där du skulle trivas? Då vill vi höra ifrån dig idag! Tillsammans med Svensk Fastighetsförmedling sitter Ordna centralt i fina lokaler på Vasagatan 28. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande. Om Ordna Bolån Ordna Bolån är den naturliga mötesplatsen för bolån. Vi vill förändra bolånemarknaden genom att förenkla bolåneprocessen för låntagare och långivare. Sedan Ordna Bolån lanserades i mitten av 2021 har vi redan hanterat bolåneansökningar värda många miljarder och vi växer så att det knakar. Vi har skapat en teknisk plattform som ligger i framkant. Genom denna plattform sparar våra kunder massor med tid och med våra kompetenta medarbetare, som kan allt om bolån, har vi skapat en tjänst vi är stolta över. Ordna Bolån är ett systerbolag till Svensk Fastighetsförmedling som är Sveriges största oberoende fastighetsmäklare med 1250 anställda i ett rikstäckande nätverk av 230 Bobutiker.

3 maj 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024