SQE Supplier Quality Engineer

Sök bland 43 lediga jobb som SQE Supplier Quality Engineer och börja ditt nya yrkesliv idag!

Supplier Quality Engineer

EDAG Engineering Scandinavia AB is the Scandinavian subsidiary of the EDAG Group. More and more customers are discovering our ability to deliver local engineering capabilities within a wide range of areas – not seldom in combination with other global EDAG sites, colleagues and competencies to accommodate larger projects and undertakings. Supplier Quality Engineer Come join our team! We are now hiring Supplier Quality Engineers (SQE's) to the Quality & Manufacturing Team. The SQE has the responsibility to ensure that suppliers are managing the quality and all requirements according to our end customers expected level from the start to the end. We quality assure products, processes and capacity of purchased parts and we are driving a global supplier base towards premium quality and world class performance. We are looking for someone who is passionate about his/her career, and we assume you are proactive, have great communication and leadership skills, positive personality and loads of energy. Your responsibilities Responsible for PPAP process. Supplier process audits. Ensure and verify product and process performance of the supplier. Lead and follow-up APQP activities. Perform run@rate and secure capacity verification. 8D review and approval. Coach and drive supplier in continuous improvements. Our requirements Minimum five years of documented experience from working with PPAP, APQP and problem solving. Master or Bachelor of Science in Engineering or relevant work experience Experience from EE/SW development and ASPICE is meritorious Experience in auditing of supplier manufacturing processes (SEM, SEMAT, VDA 6.3) Knowledge of quality management systems ISO 9001, IATF 16949 and or MedTech ISO 13485 Experience from Lean Manufacturing The position requires frequent travelling Miscellaneous Good knowledge in English spoken and written You enjoy working in an international environment with high pace You are proactive, communicative, structured and could work in teams as well as in leading positions. You are a person who can create long-term relationships We offer We welcome you to our open and diverse culture. We promise you a lot of opportunities to grow and learn as you become part of a dynamic and creative team who are at the top of their field. With leading-edge technology, we help our customer's vision become a reality. We are an engineer's playground of innovation and creativity that is fast, furious and fun! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Industrial Engineer Quality

Scania is now undergoing a transformation from being a supplier of trucks, buses and engines to a supplier of complete and sustainable transport solutions. Inom kvalitetsavdelningen på vår helt nya batterifabrik är QA-tekniker ansvariga för att säkerställa att våra leverantörer uppfyller vår höga kvalitetsnivå som ett premiumvarumärke. Det här är vi Vi är ett dedikerat team med olika kompetenser, bakgrunder och erfarenheter som delar ett genuint intresse för teknik, att lösa problem och hitta lösningar. I vår grupp finns kvalitetsingenjörer, QA-tekniker, QA-justerare och koordinatorer. Vi är en sammanhållen grupp, trivs bra tillsammans och hjälper varandra framåt. Vem är du? Du söker intressanta utmaningar. Du drivs av att analysera och lösa problem. Du är kvalitetsmedveten, ansvarstagande och kommunikativ. Vi ser också att du har: En akademisk examen, utbildning inom teknik och kvalitet är meriterande Tidigare erfarenhet av QA-arbete Meriterande: ritningsläsning, erfarenhet av att arbeta i Fras, OAS Flytande kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av en produktionsmiljö Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta tvärfunktionellt med leverantörsavvikelser som upptäckts hos slutkund eller i vår egen produktion. Du kommer att representera ME i kontakten med externa såväl som interna leverantörer. Dina uppgifter inkluderar att analysera, utreda och fatta beslut angående korrigerande åtgärder. Vid mer komplexa avvikelser kommer du att söka stöd inom kvalitet på MEQ eller tvärfunktionellt inom Scanias globala organisation. Utmaningen ligger i att införa rätt åtgärder för både produktion och eftermarknad på kortast möjliga tid. Som uppdragsledare kommer du att vara i centrum och driva arbetet framåt. Ytterligare information Om du behöver veta mer om tjänsten, vänligen kontakta Group Manager Quality Engineering, Neimo Saad, [email protected] Ansökan Din ansökan bör inkludera ett CV, ett personligt brev och kopior av betyg. Ansökningsperioden kommer att vara öppen till 2024-05-29! Scania använder tester som en del av rekryteringsprocessen. Urval och intervjuer kommer att genomföras under ansökningsperioden. En bakgrundskontroll kan utföras för denna position. Rekvisition 6415

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Quality Engineer

Northvolt has an exciting job offer for an Quality Engineer to join our Skellefteå team for 18 months. In joining us, you will play an important part from the very start in developing a new generation of large-scale European battery factories. Northvolt will play an important role in the transformation to a carbon-free society, and this is your opportunity to take part in leading those efforts and help drive us to success. Key responsibilities include but are not limited to: Collaborate with existing battery factories and the factory design team to understand their quality processes, identify areas for improvement, and gather input on best practices. Understand quality requirements and translate them into efficient quality methods. Work closely with cross-functional teams to integrate quality concepts seamlessly into the overall production process of large-scale battery factories, including design, manufacturing, and operations. Assure design and manufacturability quality through all sample stages. Deliver all relevant aspects to successfully launch a new product in a structured project management approach and together with the program team, identify the needs and requirements of internal/external customers. Jointly plan and map APQP and PPAP deliverables. Utilize expertise in quality engineering methodologies and tools to design, implement, and optimize advanced quality processes that align with industry standards and regulatory requirements. Monitor and analyse feedback to identify opportunities for improvement. Facilitate lessons learned through all sample stages, continuously evaluate, and improve the quality launch process to ensure it remains effective and efficient. Any other duties and responsibilities required to deliver on company objectives. We believe that you have: Bachelor's or Master's degree in Engineering, preferably in Industrial, Mechanical, Electrical, or a related field. Proven experience in quality engineering, process engineering, or a similar role within the manufacturing industry, with a focus on large-scale production facilities. Knowledge of quality concepts, methodologies, and tools such as APQP, PPAP, FMEA, control plans. Preferably familiarity with battery manufacturing processes, including cell assembly, module assembly, pack assembly, and associated testing procedures. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams and stakeholders at all levels. Experience in working with large-scale production systems and understanding the unique quality challenges they present is highly desirable. Apply with CV in English or your complete LinkedIn profile. Full time employment, fixed salary. Planned starting date is ASAP.

14 maj 2024
Sista ansökan:
7 november 2024
Supplier Quality Development Engineer

About the position We are looking for a dedicated and experienced Supplier Quality Development Engineer to complete pro-active and escalated re-active quality assurance activities as dictated by the needs of the business Your location will be in either Kongsberg, Norway or Mullsjö/Göteborg in Sweden and you will be reporting to Director Supplier Quality. Responsibilities Responsibilities include but are not limited to: • To ensure that all purchased parts are PPAP approved to the appropriate level. • To create, maintain up-to-date and release, in a timely manner, an Open Issue List for each project and / or supplier (Project follow-up). • To track any delays and issues in the Supplier’s process development and product conformity and ensure all analysis and recovery action plans are released and updated in a timely manner to avoid any delay in the PPAP submission date. • To report immediately to his direct manager and functional manager any risk (Quality, Delay, Capacity, etc.) on the projects responsible for and propose solutions. • To develop and implement incoming inspection together with the receiving plant if a supplier cannot ensure that their process is under control before serial production. • To carry out system and process audits (VDA 6.3) at the suppliers' with reference to ISO 9001 and additional requirements specific to the customer and the company and also with reference to IATF 16949 and ISO 14001. • To solve problems and to monitor corrective measures on escalations level 2/3. • Prepare presentations on level 3 proposals for de-escalation to appropriate forum • To assure that the Supplier Quality Manual are approved and implemented by all suppliers. To escalate any disagreements until resolved. Requirements Education: Technical engineer. Training in quality assurance, further training in measuring engineering, print interpretation, tolerances of form and position and training in auditing. VDA 6.3 Certified Auditor, Auditor for IATF 16949 / ISO 9001 / ISO 14001 is considered additional qualification Practical experience: At least five years’ experience in manufacturing industry, preferably in production engineering or quality engineering. High degree of personal integrity and confidence and have a good command of written and spoken Swedish and English. Application / Contact If this sounds interesting and likely the right challenge for you, we look forward to receiving your application! Please register your CV/resume and cover letter. Within your application, please inform us regarding your notice period and salary expectations. The applications will be handled on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline date.

13 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
QA Test Engineer

What we are looking for   We are currently seeking a highly motivated and enthusiastic "Test Automation Engineer" to help with the development of our cloud platform and associated services. Our state-of-the-art platform provides foundational technology to enable the digitization of a range of solutions that allows customers manage Buildings in a better way.  Responsibilities * Develop scalable automation tests to be used as an enabler of our CI/CD flow * Collaborate with key stakeholders to clarify and validate project requirements * Collaborate with team to develop and perform manual and automated tests  Required skills and experiences * A Bachelor’s degree in Computer Science or related study * Experience of Automation Test tooling, such as Cypress or Playwright, and processes * Experience with Git * Strong written and verbal communication skills * A strong desire to always learn  Desired skills and experiences * Experience with configuring build and release pipelines * Experience with TypeScript and JavaScript * Understanding of Agile development What do we offer you? This is a great opportunity to join Schneider Electric and power your career! You will be joining an international, dynamic, and responsible company, with an enviable reputation in the market. Schneider fosters the development of all its’ people around the world. Every day, we empower employees to achieve more and experience exciting careers. Find out how our values and unique position make Schneider Electric the employer of choice – apply now.   When you work for Schneider Electric you work for a company focused on its people. We are proud to promote diversity, inclusion, people development and work-life integration! This position is adapted for people with physical disabilities.   Did we get you inspired? Please submit your application soonest. We will fulfill the position as soon as the suitable candidate has been found.   Contact persons If you have questions regarding this position, please call Hiring manager Peter von Lochow, at +46-70 493 06 30, and if you want to tell us more about yourself and why you think this is the right role for you, then feel free to call Anna Pietila at +358 405489177.    Welcome to submit your application! Why us? ...

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Global SQA Director– Electronics, Batteries and Electrical Systems

At Husqvarna Forest & Garden we're seeking a highly qualified Director for Supplier Quality in the field of Electronics, Batteries and Electrical Systems. Husqvarna is in the electrification Journey meaning the we use more and more electronics parts into our products. This means also our supplier base in the field of Electronics is expanding and being adjusted to meet our strategic journey, maintaining high level of quality as expected from us a premium brand. The SQA Electronics team is responsible for electronics, electric and electro mechanics supplier base, both inhouse design and sourced subsystems. Examples of systems are control units and user interfaces, batteries, power supplies, chargers, sensors, actuators, various PCBA's and cables. As this areas is technically complex and rapidly grow the are lots of opportunities in developing our way of working within this field. You will in this role actively lead a team of high skilled and dedicated SQE's. Your team is located in Europe and Asia. As Husqvarna has a broad product portfolio, as well as many manufacturing sites and warehouses around the world. The role includes communication with different stakeholder within Husqvarna Worldwide and also close communication with the supplier in your category portfolio. About the job Leadership of your team, operational, tactical and strategic. Proactive drive quality assurance, continuous improvement and process development KPI and Reporting – Follow up and drive change Planning of audits and supplier onboarding activities Initiating and monitoring risk mitigating and supplier development activities in close collaboration with your team and piers Engage in strategic supplier dialogues, including escalations in quality cases. Leadership of cross functional quality teams In case of major quality deviations and specific initiatives Development strategy roadmap and driving strategic change to take us to next level of Quality assurance within the field of the category portfolio Build and maintain relations with suppliers and internal stakeholder, where traveling is included. As internal pier functions you will have other SQA Functions, Sourcing Category and Project mgmt, Product Mgmt, Project Mgmt, R&D Functions, Factories and Warehouses, Product Compliance, et.al. You are a active part of Global SQA Mgmt Team and collaborate with other SQA-functions to align and develop processes. As leader you are/have: As leader you are expected to take active leadership of the SQA team, located in Europe and Asia. Develop you team and well as way of working. Building a strong team based of developing the individuals as well as the team and to grow in the field of expertise. Active leadership and presence with the team at our suppliers to work actively developing quality assurance in the supplier to Husqvarna interface. Hands on leadership skill with good communication & structuring to drive cross company Task Force when needed. Both good at settling requirements and managing expectation as well as solving challenges to find pragmatic way forward. Good at preventively mitigating quality risks as well as hands on problem solving when needed. As person a change leader, wanting to drive change and continuous improvement, with good Are and can bring structure and have good analytic capabilities You are social and have integrity, like networking and meeting many stakeholders always with the best of Husqvarna In focus. As leader of your department you like to people grow and develop, where you work together to find best way forward. About you Solid Leader, with experience of leading teams with highly skilled engineers and complex stakeholder landscape Solid engineering background in the field of electronics / system engineering, likely in the field of electronics engineering. Been into supplier negotiations on technical level Generally a knowledge and experience in the field of Quality Assurance of the categories in your portfolio Specially: Experienced with quality assurance and processes at sub supplier in the field of electronics Background and knowledge and experience in the field of OEM/ODM, including Electronics / Mechanics / Software / Compliance, Risc and Safety. Good understanding of electronics testing, software management and traceability of electronics sub systems. You have strong analytic, planning and problem solving skills, collaborative with integrity. Other Good to have background: Familiarity with manufacturing processes such as PCBs, LCDs, LEDs, connectors, cables, Li-Io Batteries, and environmental protection standards Quality assurance across components, PCBA, and module levels Production testing, firmware, electronics reliability, and packaging Electronics Testing Interpreting Electrical Schematics and understanding system functionality You should enjoy working at the interface of engineering, technical leadership, and supplier relations, with strong technical leadership skills. Professional knowledge in electronics, mechatronics, or related fields is essential. As a person we're seeking a quality-minded individual with strong planning and problem-solving skills. You should be self-motivated, results-driven, and collaborative, thriving in an innovative environment where you can contribute your own ideas. Fluency in both written and spoken English is required. Location: Huskvarna (SE), position includes travelling Application Register your application as soon as possible. For more information about the position please contact Magnus Törnvall, [email protected] and if you have questions about the recruitment process please contact Talent Acquisition Partner Josephine Tjernlund, [email protected] or Sebastian Glaas [email protected] What happens after you have applied? We will review your application carefully to see if your profile matches the requirements of the position. If we believe you are a potential candidate for the role, you will be invited for an initial interview. If you aren’t chosen to proceed in the process, you will be informed of this at the latest when the position has been filled.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
SQA/SQE - ingenjör med intresse för leverantörsstyrning och kvalitet

Företagsbeskrivning AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi påskyndar övergången till ett hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri, energi och digitalisering som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Inkludering och mångfald – Vi vill attrahera personer med olika bakgrund och perspektiv till vår organisation. Mångfald är positivt på många sätt för oss på AFRY. Vi vet att det driver både kreativitet och innovation. Jobbeskrivning Tycker du att kvalitetsarbete bara är onödigt, besvärligt, kostar tid och pengar? Då kan du sluta läsa här eftersom vi letar efter dig som gillar kvalité och känner igen begrepp som PPAP, 8D, PFMEA, SPC, R&R, KPI eller CAPA och som förstår vitsen med att ha ett etablerat kvalitetsledningssystem. Passar det dig att jobba tvärfunktionellt, motivera, entusiasmera och skapa goda relationer med många olika kontaktytor som kvalitet, inköp, utveckling och produktion? Gillar du att utreda problem och införa förbättringar och vill du hjälpa våra kunder att omvandla krav till tekniska specifikationer som du förmedlar och följer upp mot deras underleverantörer? Har du en teknisk bakgrund och erfarenhet av tillverkningsindustri och kvalitetsarbete? Då är du kanske vår nya kollega! Som konsult hos oss kommer du arbeta i uppdrag som t.ex. kvalitetsingenjör, Product Requirement Engineer eller SQE (Supplier Quality Engineer) / SQA (Supplier Quality Assurance) ute hos våra kunder. Där kommer du få utreda kvalitetsproblem och avvikelser i produkter och material, genomföra grundorsaksanalyser och riskanalyser, implementera korrigerande åtgärder och driva förbättringsarbete, ta fram strategier och metoder för test och verifiering och driva leverantörsrevisioner. Vårt affärsområde Specialized Operational Excellence (SOE) har ca 100 medarbetare utspridda över hela landet som är uppdelade i tre segment; Compliance & Quality Management, Safety & EHS Management och Technical Communication. I vår sektion som tillhör segmentet med samma namn är vi allt från nyexaminerade till seniora konsulter med en bred kompetens inom kvalitet, compliance och produktsäkerhet. Vi arbetar i olika branscher så som verkstadsindustri, MedTech och konsumentprodukter, med allt från produktutveckling till produktion och eftermarknad. Kravspecifikation Du är förtroendeingivande, prestigelös och har förmågan att snabbt förstå sammanhang i nya miljöer, branscher och produkter. Du är på jakt efter ett jobb som är varierande, utvecklande, roligt och kräver handlingskraft! Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och vill att du har förmågan att på ett pedagogiskt sätt kommunicera dina kunskaper och insikter till olika delar i en organisation. För att lyckas i denna roll har du: 1-3 års erfarenhet av kvalitetsarbete eller kravställning av underleverantörer inom tillverkningsindustri en relevant högskole- eller civilingenjörsexamen Självklart kan du läsa en ritning, gillar att skriva rapporter och har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Har du dessutom redan arbetat som SQE / SQA eller har erfarenhet av reklamationshantering, kvalitetssäkring av komponenter och produktion inom Fordonsindustri eller Medicinteknik är det också ett plus. Ytterligare information Vår konsultgrupp präglas av samarbete, öppenhet, professionalism och vi drivs av att skapa mervärde för våra kunder. Vårt affärsområde kan utöver konsulttjänster även erbjuda våra kunder paketerade lösningar och produkter. Vi erbjuder en arbetsplats med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för samtliga av våra medarbetare. Vår personalklubb arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor, sjunga i kör till att spela brädspel – det finns något för alla. Vi söker dig som vill vara en del av AFRYs framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över. Kontaktuppgifter för frågor För frågor gällande tjänsten, kontakta Segmentschef Britta-Stina Karlsson [email protected] För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta Rekryteringspartner Fanny Sjödell, [email protected] Ansök via ansökningsknappen då vi inte kan ta emot ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan senast 9/6! På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

8 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
SQA/SQE - ingenjör med intresse för leverantörsstyrning och kvalitet

Företagsbeskrivning AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi påskyndar övergången till ett hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri, energi och digitalisering som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Inkludering och mångfald – Vi vill attrahera personer med olika bakgrund och perspektiv till vår organisation. Mångfald är positivt på många sätt för oss på AFRY. Vi vet att det driver både kreativitet och innovation. Jobbeskrivning Tycker du att kvalitetsarbete bara är onödigt, besvärligt, kostar tid och pengar? Då kan du sluta läsa här eftersom vi letar efter dig som gillar kvalité och känner igen begrepp som PPAP, 8D, PFMEA, SPC, R&R, KPI eller CAPA och som förstår vitsen med att ha ett etablerat kvalitetsledningssystem. Passar det dig att jobba tvärfunktionellt, motivera, entusiasmera och skapa goda relationer med många olika kontaktytor som kvalitet, inköp, utveckling och produktion? Gillar du att utreda problem och införa förbättringar och vill du hjälpa våra kunder att omvandla krav till tekniska specifikationer som du förmedlar och följer upp mot deras underleverantörer? Har du en teknisk bakgrund och erfarenhet av tillverkningsindustri och kvalitetsarbete? Då är du kanske vår nya kollega! Som konsult hos oss kommer du arbeta i uppdrag som t.ex. kvalitetsingenjör, Product Requirement Engineer eller SQE (Supplier Quality Engineer) / SQA (Supplier Quality Assurance) ute hos våra kunder. Där kommer du få utreda kvalitetsproblem och avvikelser i produkter och material, genomföra grundorsaksanalyser och riskanalyser, implementera korrigerande åtgärder och driva förbättringsarbete, ta fram strategier och metoder för test och verifiering och driva leverantörsrevisioner. Vårt affärsområde Specialized Operational Excellence (SOE) har ca 100 medarbetare utspridda över hela landet som är uppdelade i tre segment; Compliance & Quality Management, Safety & EHS Management och Technical Communication. I vår sektion som tillhör segmentet med samma namn är vi allt från nyexaminerade till seniora konsulter med en bred kompetens inom kvalitet, compliance och produktsäkerhet. Vi arbetar i olika branscher så som verkstadsindustri, MedTech och konsumentprodukter, med allt från produktutveckling till produktion och eftermarknad. Kravspecifikation Du är förtroendeingivande, prestigelös och har förmågan att snabbt förstå sammanhang i nya miljöer, branscher och produkter. Du är på jakt efter ett jobb som är varierande, utvecklande, roligt och kräver handlingskraft! Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och vill att du har förmågan att på ett pedagogiskt sätt kommunicera dina kunskaper och insikter till olika delar i en organisation. För att lyckas i denna roll har du: 1-3 års erfarenhet av kvalitetsarbete eller kravställning av underleverantörer inom tillverkningsindustri en relevant högskole- eller civilingenjörsexamen Självklart kan du läsa en ritning, gillar att skriva rapporter och har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Har du dessutom redan arbetat som SQE / SQA eller har erfarenhet av reklamationshantering, kvalitetssäkring av komponenter och produktion inom Fordonsindustri eller Medicinteknik är det också ett plus. Ytterligare information Vår konsultgrupp präglas av samarbete, öppenhet, professionalism och vi drivs av att skapa mervärde för våra kunder. Vårt affärsområde kan utöver konsulttjänster även erbjuda våra kunder paketerade lösningar och produkter. Vi erbjuder en arbetsplats med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för samtliga av våra medarbetare. Vår personalklubb arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor, sjunga i kör till att spela brädspel – det finns något för alla. Vi söker dig som vill vara en del av AFRYs framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över. Kontaktuppgifter för frågor För frågor gällande tjänsten, kontakta Segmentschef Britta-Stina Karlsson [email protected] För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta Rekryteringspartner Fanny Sjödell, [email protected] Ansök via ansökningsknappen då vi inte kan ta emot ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan senast 9/6! På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

8 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
SQA/SQE - ingenjör med intresse för leverantörsstyrning och kvalitet

Företagsbeskrivning AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning. Vi påskyndar övergången till ett hållbart samhälle. Vi är 19 000 hängivna experter inom områdena infrastruktur, industri, energi och digitalisering som arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer. Inkludering och mångfald – Vi vill attrahera personer med olika bakgrund och perspektiv till vår organisation. Mångfald är positivt på många sätt för oss på AFRY. Vi vet att det driver både kreativitet och innovation. Jobbeskrivning Tycker du att kvalitetsarbete bara är onödigt, besvärligt, kostar tid och pengar? Då kan du sluta läsa här eftersom vi letar efter dig som gillar kvalité och känner igen begrepp som PPAP, 8D, PFMEA, SPC, R&R, KPI eller CAPA och som förstår vitsen med att ha ett etablerat kvalitetsledningssystem. Passar det dig att jobba tvärfunktionellt, motivera, entusiasmera och skapa goda relationer med många olika kontaktytor som kvalitet, inköp, utveckling och produktion? Gillar du att utreda problem och införa förbättringar och vill du hjälpa våra kunder att omvandla krav till tekniska specifikationer som du förmedlar och följer upp mot deras underleverantörer? Har du en teknisk bakgrund och erfarenhet av tillverkningsindustri och kvalitetsarbete? Då är du kanske vår nya kollega! Som konsult hos oss kommer du arbeta i uppdrag som t.ex. kvalitetsingenjör, Product Requirement Engineer eller SQE (Supplier Quality Engineer) / SQA (Supplier Quality Assurance) ute hos våra kunder. Där kommer du få utreda kvalitetsproblem och avvikelser i produkter och material, genomföra grundorsaksanalyser och riskanalyser, implementera korrigerande åtgärder och driva förbättringsarbete, ta fram strategier och metoder för test och verifiering och driva leverantörsrevisioner. Vårt affärsområde Specialized Operational Excellence (SOE) har ca 100 medarbetare utspridda över hela landet som är uppdelade i tre segment; Compliance & Quality Management, Safety & EHS Management och Technical Communication. I vår sektion som tillhör segmentet med samma namn är vi allt från nyexaminerade till seniora konsulter med en bred kompetens inom kvalitet, compliance och produktsäkerhet. Vi arbetar i olika branscher så som verkstadsindustri, MedTech och konsumentprodukter, med allt från produktutveckling till produktion och eftermarknad. Kravspecifikation Du är förtroendeingivande, prestigelös och har förmågan att snabbt förstå sammanhang i nya miljöer, branscher och produkter. Du är på jakt efter ett jobb som är varierande, utvecklande, roligt och kräver handlingskraft! Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och vill att du har förmågan att på ett pedagogiskt sätt kommunicera dina kunskaper och insikter till olika delar i en organisation. För att lyckas i denna roll har du: 1-3 års erfarenhet av kvalitetsarbete eller kravställning av underleverantörer inom tillverkningsindustri en relevant högskole- eller civilingenjörsexamen Självklart kan du läsa en ritning, gillar att skriva rapporter och har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Har du dessutom redan arbetat som SQE / SQA eller har erfarenhet av reklamationshantering, kvalitetssäkring av komponenter och produktion inom Fordonsindustri eller Medicinteknik är det också ett plus. Ytterligare information Vår konsultgrupp präglas av samarbete, öppenhet, professionalism och vi drivs av att skapa mervärde för våra kunder. Vårt affärsområde kan utöver konsulttjänster även erbjuda våra kunder paketerade lösningar och produkter. Vi erbjuder en arbetsplats med framåtanda och trygghet i form av kollektivavtal och personalförmåner för samtliga av våra medarbetare. Vår personalklubb arrangerar sociala aktiviteter på och utanför kontoret. Allt från skidresor, sjunga i kör till att spela brädspel – det finns något för alla. Vi söker dig som vill vara en del av AFRYs framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över. Kontaktuppgifter för frågor För frågor gällande tjänsten, kontakta Segmentschef Britta-Stina Karlsson [email protected] För frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta Rekryteringspartner Fanny Sjödell, [email protected] Ansök via ansökningsknappen då vi inte kan ta emot ansökningar via mejl. Välkommen med din ansökan senast 9/6! På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

8 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Integration Project Manager

As an Integration / Telecoms Project Manager at Linesight, you will work with highly experienced, culturally diverse, and passionate teams nurturing a strong social dynamic and a shared sense of achievement. You will gain vast industry experience that will open doors for you, extend your skillset and expand your perspective. We will empower, support, and enable you to take real responsibility in your role so that you can take charge of your career progression with us. For us, lasting trusted relationships are everything, both with our teams and our clients. ​ In this role you will : Consolidate the required project closeout documentation and ensure expectations are met to receive approval to close the project.​ Collaborate with the design and contracting teams to conduct feasibility and constructability reviews of the client design Assist in completing the handover plan, ensuring documentation is completed and expectations are met on time and with quality Identify and manage scopes, timelines and project interdependencies between key partners for a great client outcome Ensure contractors establish, implement and monitor exemplary safety practices and procedures Be responsible for all integration and technical infrastructure scope, including planning and delivery Collaborate with a wide range of partners to safely deliver capacity to the client on time and within budget ​ We would love to hear from you if you : Have a degree or comparable experience in a project management or construction discipline Love a dynamic environment with the opportunity to manage your own priorities and deadlines Thrive on building strong relationships with your team and clients through a shared purpose and sense of openness and fun ​

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024