Isaksson Rekrytering & Bemanning AB jobb

Lediga jobb hos Isaksson Rekrytering & Bemanning AB

Projektcontroller till Stockholmshem

Är du redo för en spännande utmaning och vill vara med och påverka Stockholms framtid? Stockholmshem, ett av landets största bostadsföretag, söker dig som vill vara en del av vår förändringsresa. Med över 28 000 lägenheter och 60 000 hyresgäster har vi i över 80 år skapat hem och bostadskvarter åt stockholmarna. Som en trygg och stabil arbetsgivare erbjuder vi möjligheten att arbeta med både nyproduktion och ombyggnad i några av Stockholms största projekt. Här värdesätter vi din förmåga att skapa goda relationer med kollegor över avdelningsgränserna. Bli en del av vårt team och hjälp oss bygga framtidens Stockholm! Ditt uppdrag Som en del av vår enhet Controlling har du en nyckelroll i att hantera bolagets centrala budget- och prognosarbete samt att utforma nyckeltal för styrning. Vår controllerenhet stöttar hela Stockholmshems verksamhet i ekonomifrågor, och ditt arbete blir centralt i denna process. Du kommer att vara en del av ett team på sex personer som ansvarar för uppföljning av verksamheten, projektredovisning, investeringskalkyler och fastighetsvärdering. Vår verksamhet styrs genom nyckeltal och budget. Du rapporterar direkt till chefen för Controlling. För närvarande är vår arbetsplats belägen på Södermalm, men vid årsskiftet 2024/2025 flyttar vi till vårt nya, moderna kontor i Skärholmens Centrum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Säkerställa ett professionellt och affärsmässigt arbete inom ekonomiområdet Tillhandahålla stöd till projektledaren för att styra projektet mot uppsatta finansiella mål Ekonomisk avstämning av utfall och prognos tillsammans med projektet Sammanställa underlag för budget och treårsplan gällande investeringar kopplat till ny- och ombyggnad Ge expertstöd och rådgivning till verksamheten gällande projektekonomi Arbeta med förbättringsarbete, struktur och nya arbetssätt inom ekonomisk uppföljning kopplat till projekt Är du den vi söker? Som Projektcontroller kommer du att vara en stödfunktion för övrig organisation och därför är det viktigt att du är lyhörd och inlyssnande för deras behov. Som person är du kommunikativ och har ett pedagogiskt förhållningssätt, med en förmåga att kommunicera finansiell data på ett lättförståeligt sätt. Vidare är du van vid att driva förändringsarbete och räds inte för att ta egna initiativ. Våra värdeord, utveckling, omtanke och handlingskraft visar oss hur vi ska vara, tänka och handla i olika situationer. Vi strävar hela tiden efter att göra varandra bättre. I detta blir du en viktig pusselbit. Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer: Högskoleutbildning alternativ motsvarande arbetslivserfarenhet Minst 3 års erfarenhet från en liknande roll God analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med komplex data Mycket goda kunskaper i Excel Goda datakunskaper Vidare är du van vid att skifta fokus mellan detaljer och övergripande nivå.   Har du dessutom arbetat som Projektcontroller inom fastighetsbranschen och har god förståelse för beräkningsgrunderna är detta starkt meriterande. Kontaktuppgifter och ansökan I detta rekryteringsuppdrag samarbetar Stockholmshem med Isaksson Rekrytering. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta senior rekryteringskonsult Ira Isaksson på 070 – 485 75 59. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg och teknik. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). För mer information https://www.isakssonrekrytering.se

30 maj 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
SSE söker platschef Muddring till Malmö

Svenska Sjöentreprenad AB söker Platschef till sin verksamhet i Malmö. Svensk Sjöentreprenad ( SSE ) är ett av landets största och äldsta marina anläggningsföretag och har varit verksamma inom undervattensentreprenader sedan mitten av 1980-talet. Till vår verksamhet i Malmö söker vi nu en Platschef som vill vara en del av företagets fortsatta tillväxt. Om verksamheten    Svensk Sjöentreprenad AB är en del av MarCongruppen AB. Vi inriktar oss på nybyggnation, service, underhåll och utförande av projekt i anslutning till vatten. Inom detta område erbjuder vi byggnation och eller underhåll av bl.a. hamnar, kajer, bryggor, fyrar, broar, kraftverk m.m. genom ett unikt och mångårigt samarbete med anläggnings och förvaltande företag kan vi erbjuda ett brett kunnande inom dessa områden via våra verksamheter i Stockholm, Härnösand, Göteborg, Sölvesborg, Luleå och Malmö. Läs mer på: www.sse-ab.se Om tjänsten Vi söker Platschef till vår muddringsavdelning, med några års erfarenhet från anläggning eller mark verksamhet och som vill leda våra projekt i marin miljö. Kunskap samt erfarenhet om schakter och masshantering är en fördel. Den primära uppgiften är att driva våra projekt och leverera detta av hög kvalité till SSE kunder. Som platschef på SSE kommer du att driva hela processen i dina projekt. Rollen som platschef ger dig stora möjligheter att arbeta med olika typer av projekt med varierande inriktning och storlek. Du kommer också in i ett företag som aktivt satsar på att erbjuda medarbetarna utbildning och personlig utveckling. Arbetet är varierande och alla former av muddring genomförs längs våra kuster och vattendrag. Hantering av schackt- och muddringsmassor samt drift och underhåll av maskinparken samt fartygen ingår i din roll som platschef. Som platschef driver du dina projekt tillsammans med muddermästare på våra muddermverk. Du driver processen, leder arbetet och har det ekonomiska ansvaret. Vidare kan det vara att ha flera projekt på gång samtidigt. Arbetet bedrivs i nära samarbete med Arbetschef samt övriga platschefer. Kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet i en ledande roll inom anläggning. Meriterande om du har erfarenhet från marin verksamhet eller schakter och masshantering. Du är tekniskt kunnig inom anläggning och har gott ekonomiskt sinnelag. Vi ser gärna att du har med dig följande:  God kunskap av anläggningprojekt.  Kunskap i entreprenadjuridik (AMA, AB och ABT)  Erfarenhet från projektledning.  Du har goda ledaregenskaper Vi söker dig som är tydlig och har förmåga att hålla och skapa struktur. Vidare trivs du med många sociala kontaktytor och har en förmåga att skapa goda relationer. Därtill är du bra på att skapa engagemang och förtroende bland dem du samarbetar med. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska. Är du en flexibel och lyhörd teammänniska som drivs av att uppnå högt ställda kvalitetskrav i en spännande miljö? Vad kan Svensk Sjöentreprenad erbjuda dig? Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter som platschef där du får möjlighet att succesivt växa in i din roll och få mer ansvar och få större projekt med tiden. Du erbjuds att arbeta i ett spännande företag som präglas av en god teamkänsla och en familjär stämning. För att trivas i tjänsten ska du vara en person som utmanas och drivs av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du kommer att ingå i ett team av erfarna platschefer som arbetar med liknande utmaningar. Tjänsten är placerad på SSE`s kontor i Malmö. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Svensk Sjöentreprenad AB med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, seniorkonsult Jonas Bessing, [email protected], 0736-264750. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv.

27 maj 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Konsultuppdrag som projektledare till fastighetsbolag i Stockholm

Vi söker en erfaren och driven projektledare för ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning. I denna roll kommer du att spela en central roll i att genomföra och leda projekt enligt våra högt ställda krav och riktlinjer. Söker du din nästa utmaning inom en beställarorganisation? Har du erfarenhet av att leverera projekt i tid, med hög kvalitet och inom budget? Då kan detta vara uppdraget för dig!  Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Genomföra projekt enligt byggprojektledningsprocessen, gällande lagstiftning, uppdragsavtal och direktiv från projektägare. Säkerställa att projekten uppnår mål för tid, kvalitet, miljö och ekonomi. Leda, engagera och motivera projektledare och projektdeltagare, samt säkerställa rätt kompetens i alla projektfaser. Samarbeta med interna och externa intressenter, inklusive kunder och verksamhetsrepresentanter. Rapportera operativt till projektens styrgrupp. Linjerapportering och övergripande projektrapportering sker till projektområdeschefen. Är du den vi söker?  Vi söker dig som är en erfaren ledare med goda kommunikations- och samarbetsförmågor, och som trivs med att arbeta i en dynamisk och utmanande miljö. Du har en högskoleutbildning som civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande. Goda kunskaper inom LOU, arbetsmiljölagstiftning och ledarskap.  Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer:  Flytande i svenska och engelska, utmärkt kommunikationsförmåga. Minst 10 års erfarenhet av projektledning med ansvar för budget, tidplan, riskhantering och projektteam. Minst 5 års erfarenhet av stora och komplexa byggprojekt inom sjukvårdsfastigheter. Minst 3 års erfarenhet av att leda andra ledare. God kunskap om hela bygg- och projektprocessen. Erfarenhet av styrning och uppföljning inom arbetsmiljö, miljö, säkerhet och kvalitet. Aktivt projektledarskap med fokus på uppföljning, kvalitetsgranskning och riskhantering, samt erfarenhet av att leda projekt- och byggmöten. Konsult via eget bolaget eller anställd hos Isaksson Rekrytering  Hos oss kan du välja att ta uppdrag som konsult med eget bolag eller bli direkt anställd hos Isaksson Rekrytering. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd konsult hos oss omfattas du av gällande kollektivavtal och anställningsvillkor gällande lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Våra engagerade konsultchefer finns närvarande under hela uppdragsperioden. För oss är det viktigt att alla våra konsulter känner av vår närvaro och stöd. Kontaktuppgifter och ansökan Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Svetlana Fedorova 073-533 29 05 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

24 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Fastighetsskötare under sommaren i Salem och Huddinge

Nu söker vi en självgående fastighetsskötare till ett sommarjobb hos en av våra kunder i fastighetsbranschen. Vår kund är en familjär fastighetsägare med bostadsfastigheter. Vi söker nu dig som har tidigare arbetat som fastighetsskötare och med bostäder. Uppdraget är 3 månader och startar i Juni och sträcker sig över sommaren möjlighet till förlängning. Placering hos vår kund i Salem.  Vad kan vi erbjuda dig? Isaksson erbjuder tjänster över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av personal av Sveriges ledande företag inom fastighet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd hos oss kan vi erbjuda dig omväxlande och spännande arbetsplatser hos Sveriges ledande företag inom fastighet, bygg och teknik. Du omfattas av kollektivavtalets anställningsavtal gällande lön, semester, försäkring och pension. För oss är det viktigt att du känner av vår närvaro och stöd under din anställning. På Isaksson brinner vi för våra medarbetares välmående och är ett företag som styrs av våra ledord: Glädje, Engagemang, Kvalitet och Framåtanda. Ditt uppdrag som fastighetsskötare Som fastighetsskötare kommer du att självständigt ansvara för invändig skötsel av ett antal bostadsfastigheter. Dagliga förekommande arbetsuppgifter för dig som fastighetsskötare: Ronderingar Akut och planerat underhåll Reparationer i lägenheter samt allmänna ytor Utemiljö Besiktningar Kontakt med underentreprenörer Kontakt med bostads/hyresgäster Vem söker vi för tjänsten?  Gymnasial utbildning och/eller KY-utbildning, gärna med inriktning mot fastighetsskötsel eller motsvarande relevant arbetslivserfarenhet Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet som Fastighetsskötare / Fastighetstekniker / Vaktmästare Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift Administrativ kompetens Kunskaper i MS-Office B-körkort Konsult via eget bolaget eller anställd hos Isaksson Rekrytering  Hos oss kan du välja att ta uppdrag som konsult med eget bolag eller bli direkt anställd hos Isaksson Rekrytering. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd konsult hos oss omfattas du av gällande kollektivavtal och anställningsvillkor gällande lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Våra engagerade konsultchefer finns närvarande under hela uppdragsperioden. För oss är det viktigt att alla våra konsulter känner av vår närvaro och stöd. Kontaktuppgifter och ansökan Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Svetlana Fedorova 073-533 29 05 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

22 maj 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Kundansvarig till Pollex AB i Falu kommun

Drivs du av att nå goda resultat tillsammans med ditt team och leverera service inom underhåll, utredning och förnyelse av VA-nätet? Då kan det här vara rätt utmaning för dig! Nu söker Isaksson Rekrytering en kundansvarig till Pollex AB i Enviken, Falu kommun. Pollex vision är att vara en förnyare och vår viktigaste tillgång är våra medarbetare. Så har det varit i mer än 40 år och så kommer det att vara även i framtiden. Vår vision är att vara den ledande leverantören av schaktfria tjänster. Pollex löfte till våra kunder är att alltid sätta kunden först, vara nytänkande och innovativa, arbeta hållbart hela vägen och att årligen donera 5 procent av vår vinst till WaterAid. Välkommen med din ansökan redan idag om du vill vara med på Pollex resa! Om tjänsten som kundansvarig Som kundansvarig kommer du att ha ett viktigt ansvar i att leda försäljningsarbetet, vilket innebär att du främst kommer att arbeta med att knyta kundkontakter och långsiktig försäljning mot nya och befintliga kunder inom kommuner, industrier och privata bolag. Du arbetar mot uppsatta mål och styr din egen vardag, som bland annat består av proaktiv kundbearbetning, bokning av möten med kunder, platsbesök, deltagande på mässor, samordning och uppföljning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hjälpa kunderna lyckas med schaktfritt och underhåll, vilket du gör genom att boka möten med dem för att skapa nya projekt och lära ut Pollex arbetssätt inom underhåll, utredning och förnyelse av VA-nätet. Det här är en perfekt roll för dig som vill arbeta kontinuerligt med kunder och mycket ansvar där det finns stor möjlighet att växa både i din roll och inom Pollex som företag. Rollen innebär en del resande och ca 1 - 2 hotellnätter per vecka, med ett säljområde på ca fyra timmar där Stockholm ingår. Du rapporterar till försäljnings- och marknadschef utgår från kontor i Enviken, Falu kommun. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Långsiktigt och proaktivt försäljningsarbete Kundkontakt – bearbetning, planering, samordning, information Utbilda befintliga kunder om Pollex arbetssätt inom underhåll, utredning och förnyelse av VA-nätet Administrativa uppgifter Delta på och planera inför mässor Är du vår nya kundansvarig? För att lyckas i rollen är det viktigt att du drivs av att skapa en positiv kundupplevelse och att du har en förmåga att bygga relationer. Du är en målinriktad person som kan arbeta både självständigt och i grupp. Som person är du strukturerad med en hög ambition om att efterlämna ett arbete som du är stolt över. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer: Branschkunskap inom VA, t.ex. i en roll som rörtekniker, arbetsledare, försäljningsansvarig eller VA-ingenjör B-körkort Goda datakunskaper Flytande i svenska tal och skrift Om Pollex Vi är ca 100 anställda och omsätter ca 360 miljoner kr. Vi förnyar, rensar och provar rör i mark. Vi arbetar över hela Sverige med utgångspunkt från någon av våra etableringar i Malmö, Göteborg, Stockholm syd, Stockholm norr eller Umeå. Idag är våra kunder främst kommuner, entreprenadbolag och stora industrier. Vi har faktiskt 220 av Sveriges 290 kommuner som återkommande kunder. Pollex ingår sedan 2021 i No Dig Alliance (NDA). NDA är en allians där flera bolag inom schaktfri ledningsförnyelse ingår. NDA:s ambition är att inom ett par år vara Nordens ledande och största aktör inom schaktfritt med de främsta och bästa medarbetarna i vår bransch. För dig som medarbetare på Pollex innebär detta en trygghet och stora möjligheter att utvecklas. För mer information besök https://www.pollex.se Vad kan Pollex erbjuda dig? Pollex är en arbetsgivare som är mån om sina medarbetare genom att erbjuda trygga anställningsvillkor och goda förmåner. Hos Pollex har du stora möjligheter till fortbildning och kompetensutveckling inom ditt område. Som anställd på Pollex erbjuds du också möjligheter att köpa aktier i No Dig Alliance, Pollex moderbolag, www.nodigalliance.com Ansök idag! För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Lundqvist via e-post: [email protected] telefonnummer: 073-526 33 29. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

22 maj 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024
KMA-ansvarig till Nuvia Väröbacka

Nuvia Nordic AB har idag uppdrag på samtliga kärntekniska anläggningar i Sverige. Vi bistår våra kunder med kvalificerad personal under deras årliga revisionsavställningar men även under drift och avveckling. Företaget drivs som del av ett storbolag men med utpräglat entreprenörstänkande som genomsyrar organisationen och värnar småföretagstänkandet. Nuvia söker nu en KMA-ansvarig till ett mycket stort, intressant och spännande miljöprojekt - rivningen av Ringhals 1 och 2. I rollen behövs en person som är både strategisk och operativ, och som är redo att ta ett stort ansvar. Låt oss tillsammans ta nästa steg mot en hållbar och säker energiframtid! Ditt uppdrag Som KMA-ansvarig är du operativt ansvarig förleda arbetet inom arbetsmiljö och kvalité. Det är ett självständigt jobb och avgörande i rollen är att både säkerställa samt förbättra våra höga standarder inom kvalitét, miljö och arbetsmiljö. Du kommer att ge stöd och utbildning till kollegor inom systematiskt arbetsmiljöarbete och kvalitets och miljöfrågor. Du sköter rapportering, gör riskanalyser, utredningar, och förebyggande arbete. Det ingår även att bygga nya samt utveckla befintliga arbetsmiljörutiner och förbättra befintliga processer och ledningssystem.  Vi jobbar med ISO 45001, och även ISO 14001 och 9001. Rollen innebär att du kommer ha många kontakter både internt och externt. Din arbetsplats är på Ringhals och du rapporterar direkt till projektchefen. Tjänsten är säkerhetsklassad. Vem är du? Du har erfarenhet som arbetsmiljöingenjör eller KMA då du jobbat både operativt och strategiskt. Du har erfarenhet av att göra riskanalyser och utredningar samt att bygga arbetsmiljöprocesser. Du har god kännedom om ISO 45001 och arbetsmiljölagstiftningen. Har du också kunskaper om och jobbat med ISO 14001 och 9001 är det meriterande. Du är också van att utbilda.  Du behöver kunna kommunicera muntligt och skriftligt både på svenska och engelska. Din erfarenhet kan vara från branscherna energi, bygg, tung industri eller liknande. För oss är dina personliga egenskaper viktiga. Du har god administrativ förmåga och är strukturerad. Du är tydlig och i din kommunikation samt ser helheten i verksamheten och varje enskilt projekt.  Du är van att jobba med eget ansvar och ser vad som behöver göras. Du har förmågan att ifrågasätta men samtidigt vara ödmjuk, ett konsultativt förhållningssätt och en god samarbetsförmåga.  Vi önskar att du har en högskoleexamen inom naturvetenskap med inriktning kvalité och utbildning inom arbetsmiljö. Kontaktuppgifter och ansökan I detta rekryteringsuppdrag samarbetar Nuvia med Isaksson Rekrytering. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta senior rekryteringskonsult Annika Loberg, 073 - 048 85 50 eller senior rekryteringskonsult Ira Isaksson på 070 – 485 75 59. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.Varmt välkommen med din ansökan! Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg och teknik. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). För mer information https://www.isakssonrekrytering.se

21 maj 2024
Sista ansökan:
2 juli 2024
Kommersiell förvaltare till internationellt fastighetsbolag i Malmö

Spännande karriärmöjlighet inom kommersiell fastighetsförvaltning i Malmö. Vi söker dig med gedigen erfarenhet av att förvalta kommersiella fastigheter, med fördel inom logistikfastigheter. Du är social, van vid problemlösning och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. Vår kund är en ledande internationell aktör inom logistikfastigheter. Ta chansen att bli en del av deras framgångsrika team! Välkommen med din ansökan idag.  Ditt uppdrag Som kommersiell förvaltare kommer du att vara placerad hos vår kund i Malmö. I din roll har du ett ansvar för kommersiella fastigheter inom logistik och lätt industri. Detta innebär att du ska bevara, utveckla och förädla fastigheterna. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö och bidra till vår kunds framgång som en ledande internationell aktör. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Identifiera och utnyttja möjligheter att öka värdet i fastighetsportföljen, hantera uthyrningar och hyresjusteringar, samt omvandla kommersiella villkor till kontraktsmässiga avtal Vara direktkontakt för hyresgäster och möta deras behov  Utföra ekonomiska analyser, förbereda fastighetsbudgetar och rapporter, samt integrera ombyggnader och nyutvecklingar i affärsplanen Samarbeta med teknisk fastighetsförvaltning för att säkerställa genomförande av capex-objekt och underhållsplaner enligt plan Implementera ESG-ambitioner, bygga nätverk av konsulter och kollegor, och vägleda juniora kollegor i teamet Assistera seniora fastighetsförvaltare med att validera värderingar och framtida finansiella prognoser Vem söker vi? För oss är dina personliga egenskaper viktiga. Du är strukturerad och affärsmässig och ser helheten i verksamheten och varje enskilt projekt.  Du är van att jobba med eget ansvar och ser vad som behöver göras. Du bygger struktur och organisation för att förenkla och förbättra på lång sikt. Du har en god samarbetsförmåga.  Minst 5 års erfarenhet inom kommersiella fastigheter, gärna inom logistik och lätt industri, samt teknisk förståelse. Förståelse för "last mile"-fastigheter och förmåga att identifiera och agera på marknadsmöjligheter. Kommersiellt tillvägagångssätt, erfarenhet av nätverkande och förhandlingar. Ekonomisk förståelse för att assistera med värderingar och finansiella prognoser. Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, samt relevant utbildning och datakunskap. Kontaktuppgifter och ansökan Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefin Chapovalova, 076-000 11 92, [email protected]. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

21 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Montör till Stockholm

Nu söker vi för kunds räkning en serviceinriktad montör för jobb i Stockholm. Ta chansen att utvecklas som montör i en omväxlande och serviceinriktad position i Stockholm. Vi erbjuder en roll där du tillsammans med kollegor kommer att montera och byta ut solskydd för en mängd olika kunder.  Ditt uppdrag I denna roll kommer du att tillsammans med en kollega montera och byta ut solskydd åt villaägare, skolor och byggen runt om i Stockholm. Jobbet och montagen är varierande, oftast är det tungt, ibland går det fort och ibland ställs det krav på problemlösning från din sida. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att: På ett serviceinriktat sätt montera och byta ut markiser till kunder Planera och genomföra arbetet och utförandet tillsammans med din kollega  Tillsammans med kompetenta kollegor arbetar du i en självständig och fri roll ute hos kunder i Stockholm.  Kompetensprofil Vi söker dig som vill jobba gentemot kunder och ge bra service och som är van vid tunga lyft. Erfarenhet av arbete som montör och monterat markiser är ett krav. Flytande svenska och körkort är ett krav då du kommer att vara bilburen och ge service till kunder. Du kommer bli utbildad på plats, därför är god attityd det viktigaste i tjänsten. Vi söker dig som älskar att arbeta med teknik och service. Du har ett naturligt engagemang i det du gör och förstår vikten av goda kundrelationer samt teamwork mellan kollegor för att på snabbast och bästa sätt lösa problem och leverera bra produkter och service till kunderna. Kontaktuppgifter och ansökan Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Svetlana Fedorova 073-533 29 05 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Teknisk säljare inom taksäkerhet till CW Lundberg i Göteborg

Vi är ett marknadsledande företag inom byggbranschen, specialiserade på säkerhetsprodukter för tak och fasad samt infästningssystem för solpaneler. Idag är vi förstahandsvalet i Sverige. Med produkter i världsklass anpassar vi erbjudandet mot nya behov och marknader för att bli första handsvalet i Europa. Nu söker vi en teknisk säljare som kan förstärka vårt team och bidra till fortsatt tillväxt i Göteborg. Välkommen med din ansökan till Isaksson Rekrytering! CW Lundberg grundades för 30 år sedan av en entreprenör som brann för att utveckla innovativa produkter. Snabbt, enkelt och nära våra kunder. Idag är andan en del av vårt DNA och något vi stolt bär med oss när vi skapar taksäkerhetsprodukter och solpanelsinfästningar i absoluta världsklass. Vi utvecklar ständigt våra produkter utifrån kundnytta, säkerhet och hållbarhet. Alla våra produkter tillverkas i hjärtat av Dalarna, Mora. Med innovativa och montagevänliga produkter skapar vi en säker arbetsmiljö. Våra innovativa produkter är säkra, har låg vikt och är montagevänliga. Genom moderna tillverkningsmetoder och processer skapar vi hållbarhet i alla led. Totalt närmar vi oss en omsättning på 300 mkr och 100 anställda i koncernen som även innefattar verksamheter i Norge och Polen. För mer information besök vår hemsida www.cwlundberg.com Ditt uppdrag: Vi erbjuder två affärsområden: innovativa, miljövänliga och stilrena produkter inom taksäkerhet samt CWL Solar System, kompletta infästningssystem för solpaneler på tak. I denna roll kommer du att arbeta med båda dessa områden och bidra till vår långsiktiga tillväxt. Som teknisk säljare blir du ansvarig för försäljning och kundhantering i Göteborg. Ditt huvudsakliga ansvar är att bygga och underhålla relationer med både befintliga och nya potentiella kunder. Detta innebär att du kommer att spendera mycket tid ute på fältet för att besöka kunder och förstå deras specifika behov. Du kommer att driva affärer från start till slut. Tjänsten är på heltid och baseras hemifrån. Förutom kundbesök inom ditt geografiska område förekommer även resor till vårt kontor och vår produktionsanläggning i Mora. Vi tillhandahåller en tjänstebil. Du kommer att: Arbeta aktivt med kundbesök och projektutveckling Delta i projektering och utformning av lösningar baserade på kundens ritningar och specifikationer Medverka vid mässor och kundevents Driva hela säljprocessen från initial kontakt till avslut och uppföljning Tekniksupport och genomföra utbildningar ute hos kund Arbeta med ständiga förbättringar för kunder och verksamheten Är du den vi söker? Vi söker en person som delar våra kärnvärden: engagemang, omtanke och innovation, och kan integrera dessa i sitt dagliga arbete. Du är proaktiv, ser möjligheter och realiserar dem effektivt. Med hög social förmåga är du skicklig på att bygga och underhålla relationer. Som inlyssnande och ödmjuk person värdesätter du kundens perspektiv och behov, och strävar konsekvent efter att överträffa kundernas förväntningar. Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet från säljande roller inom byggbranschen, med goda resultat inom B2B-försäljning Stark teknisk förståelse och förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar Goda datakunskaper B-körkort Vi ser det som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet av taksäkerhet och/eller installationssystem för solpaneler. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö hos ett marknadsledande företag med stora tillväxtplaner Företagskultur som bygger på teamkänsla och samarbete Stark gemenskap med årliga fester, kick-offs m.m Stor frihet under ansvar Möjlighet till personlig och yrkesmässig utveckling Konkurrenskraftig lön och förmåner Tjänstebil Kontaktuppgifter och ansökan I denna rekrytering samarbetar CW Lundberg med Isaksson Rekrytering Bemanning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig senior rekryteringskonsult Svetlana Fedorova tel: 073-533 29 05 e-post: [email protected]. Kontakt från rekryterings- och bemanningsbolag samt annonsförsäljare undanbes. Välkommen med din ansökan via annonsen. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). Besök information www.isakssonrekrytering.se

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Teknisk säljare inom taksäkerhet till CW Lundberg i Stockholm

Vi är ett marknadsledande företag inom byggbranschen, specialiserade på säkerhetsprodukter för tak och fasad samt infästningssystem för solpaneler. Idag är vi förstahandsvalet i Sverige. Med produkter i världsklass anpassar vi erbjudandet mot nya behov och marknader för att bli första handsvalet i Europa. Nu söker vi en teknisk säljare som kan förstärka vårt team och bidra till fortsatt tillväxt i Stockholm och Mälardalen. Välkommen med din ansökan till Isaksson Rekrytering! CW Lundberg grundades för 30 år sedan av en entreprenör som brann för att utveckla innovativa produkter. Snabbt, enkelt och nära våra kunder. Idag är andan en del av vårt DNA och något vi stolt bär med oss när vi skapar taksäkerhetsprodukter och solpanelsinfästningar i absoluta världsklass. Vi utvecklar ständigt våra produkter utifrån kundnytta, säkerhet och hållbarhet. Alla våra produkter tillverkas i hjärtat av Dalarna, Mora. Med innovativa och montagevänliga produkter skapar vi en säker arbetsmiljö. Våra innovativa produkter är säkra, har låg vikt och är montagevänliga. Genom moderna tillverkningsmetoder och processer skapar vi hållbarhet i alla led. Totalt närmar vi oss en omsättning på 300 mkr och 100 anställda i koncernen som även innefattar verksamheter i Norge och Polen. För mer information besök vår hemsida www.cwlundberg.com Ditt uppdrag: Vi erbjuder två affärsområden: innovativa, miljövänliga och stilrena produkter inom taksäkerhet samt CWL Solar System, kompletta infästningssystem för solpaneler på tak. I denna roll kommer du att arbeta med båda dessa områden och bidra till vår långsiktiga tillväxt. Som teknisk säljare blir du ansvarig för försäljning och kundhantering i Stockholm och Mälardalen. Ditt huvudsakliga ansvar är att bygga och underhålla relationer med både befintliga och nya potentiella kunder. Detta innebär att du kommer att spendera mycket tid ute på fältet för att besöka kunder och förstå deras specifika behov. Du kommer att driva affärer från start till slut. Tjänsten är på heltid och baseras hemifrån. Förutom kundbesök inom ditt geografiska område förekommer även resor till vårt kontor och vår produktionsanläggning i Mora. Vi tillhandahåller en tjänstebil. Du kommer att: Arbeta aktivt med kundbesök och projektutveckling Delta i projektering och utformning av lösningar baserade på kundens ritningar och specifikationer Medverka vid mässor och kundevents Driva hela säljprocessen från initial kontakt till avslut och uppföljning Tekniksupport och genomföra utbildningar ute hos kund Arbeta med ständiga förbättringar för kunder och verksamheten Är du den vi söker? Vi söker en person som delar våra kärnvärden: engagemang, omtanke och innovation, och kan integrera dessa i sitt dagliga arbete. Du är proaktiv, ser möjligheter och realiserar dem effektivt. Med hög social förmåga är du skicklig på att bygga och underhålla relationer. Som inlyssnande och ödmjuk person värdesätter du kundens perspektiv och behov, och strävar konsekvent efter att överträffa kundernas förväntningar. Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer: Minst 5 års erfarenhet från säljande roller inom byggbranschen, med goda resultat inom B2B-försäljning Stark teknisk förståelse och förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar Goda datakunskaper B-körkort Vi ser det som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet av taksäkerhet och/eller installationssystem för solpaneler. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö hos ett marknadsledande företag med stora tillväxtplaner Företagskultur som bygger på teamkänsla och samarbete Stark gemenskap med årliga fester, kick-offs m.m Stor frihet under ansvar Möjlighet till personlig och yrkesmässig utveckling Konkurrenskraftig lön och förmåner Tjänstebil Kontaktuppgifter och ansökan I denna rekrytering samarbetar CW Lundberg med Isaksson Rekrytering Bemanning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig senior rekryteringskonsult Svetlana Fedorova tel: 073-533 29 05 e-post: [email protected]. Kontakt från rekryterings- och bemanningsbolag samt annonsförsäljare undanbes. Välkommen med din ansökan via annonsen. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). Besök information www.isakssonrekrytering.se

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024